π. Ἀναστάσιου Γκοτσόπουλου:
Πρὸς ἀγαπητούς ἀντιφρονούντες
…Στον απόηχο του φυλλαδίου:
«Αγ. Παΐσιος σύγχρονος ομολογητής της Ορθοδόξου Πίστεως».
…Στον απόηχο του φυλλαδίου:
«Αγ. Παΐσιος σύγχρονος ομολογητής της Ορθοδόξου Πίστεως».
Ὁ π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος κυκλοφόρησε ἕνα φυλλάδιο μὲ τίτλο «Ἅγιος
Παΐσιος, σύγχρονος ὁμολογητής τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως» (ἐδῶ)
στὸ ὁποῖο παρουσιάζει τὴν ἀντι-Οἰκουμενιστικὴ ταυτότητα τοῦ ἁγίου Παϊσίου, ἀλλὰ
καὶ τὴν μασωνική-Οἰκουμενιστικὴ ταυτότητα τοῦ πατριάρχη Ἀθηναγόρα. Τούτη ἡ δημοσίευση,
μετὰ τὴν «πανηγυρικὴ» παρουσία τοῦ πατριάρχη Βαρθολομαίου στὴ Σουρωτή, ὅπου καὶ
ὁ τάφος τοῦ ἁγίου Παϊσίου, στενοχώρησε τοὺς Οἰκουμενιστές.
Διότι,
ἐνῶ τὰ εἶχαν σχεδιάσει τόσο
καλά, νὰ παρουσιάσουν τὸν ἅγιο Παΐσιο ὡς «δικό» τους Ἅγιο, δημοσιεύοντας καὶ μιὰ
φωτογραφία ποὺ δείχνει τὸν ἅγιο Παΐσιο νὰ στέκεται «συντετριμμένος» δίπλα σὲ ἕνα
πλήρη ἱκανοποιήσεως καὶ κομπασμοῦ γιὰ τὸ κατόρθωμά του Πατριάρχη·
ἐνῶ κατάφεραν ἡ Ἡγουμένη τοῦ
Μοναστηριοῦ τῆς Σουρωτῆς Φιλοθέη νὰ παίξει τὸ παιχνίδι τῶν Οἰκουμενιστῶν, νὰ
καλέσει δηλ. τὸν κ. Βαρθολομαῖο στὴν ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου καὶ νὰ βεβαιώσει στὴν
προσφώνησή της ὅτι ὁ Πατριάρχης “ὀρθοτομεῖ τὸν λόγο τῆς ἀληθείας”(!!!)·
ἐνῶ παρέστη στὴν γιορτὴ αὐτὴ ὁ
λόγιος μητροπολίτης Ναυπάκτου Ἱερόθεος, ποὺ στὰ γραπτὰ ἐμφανίζεται νὰ εἶναι
ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ στὴν πράξη σιγονταροΟικουμενιστής,
ξαφνικὰ ἔρχεται ἕνας δικός τους
(διοικητικά) παπάς, νὰ τοὺς χαλάσει τὰ σχέδια καὶ νὰ τοὺς κάνει νὰ συνειδητοποιήσουν ὅτι ἡ ἁγιοκατάταξη
τοῦ Γέροντα Παϊσίου εἶναι δυνατὸν καὶ νὰ μὴν ἐξυπηρετήσει (ὅπως ἤθελαν) τὰ Οἰκουμενιστικά
τους σχέδια, εἶναι δυνατὸν νὰ γυρίζει μπούμερανγκ ἐναντίον τους! (Πόσο μᾶλλον ὅταν ἔρθει ἡ ὥρα καὶ ἀναλάβει ἐνεργὴ δράση
ἐναντίον τους ὁ Ἅγιος!).
Τοῦτο, λοιπόν, θορύβησε τοὺς Οἰκουμενιστές, καὶ ἰδίως τὸ Πατριαρχεῖο, τὸ
ὁποῖο ἔχει διαμηνύσει μὲ αὐστηρότητα πρὸς κάθε “ὑπήκοον” ὡς «ὑπερέχουσα
ἐξουσία», ὅτι δὲν ἀνέχεται κληρικοὶ τῶν διαφόρων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν νὰ ἀντιτάσσονται
στὸν Οἰκουμενισμὸ καθ’ οἱονδήποτε τρόπο. Μέχρι τώρα (ἐκτὸς ἀπὸ κάποιες
ἐξαιρέσεις) ἡ γραμμὴ αὐτὴ ἐφαρμόζεται, ὅπως βλέπουμε ἀπὸ τὰ ἀποτελέσματα. Οἱ
Ἐπίσκοποι σιωποῦν καὶ τὴν σιωπὴ αὐτὴ ἐπιβάλλουν καὶ στοὺς ὑπόλοιπους κληρικούς.
Τοῦτο φάνηκε α) μὲ τὶς ἕως τώρα καθαιρέσεις ἀντι-Οἰκουμενιστῶν κληρικῶν· β)
μὲ τὴν προειδοποιητικὴ τιμωρία στὴν περίπτωση τοῦ π. Νικολάου Μανώλη, γ) μὲ τὴν
μετάθεση στὴν περίπτωση τοῦ π. Ματθαίου Βουλκανέσκου στὴν Μητρόπολη Πειραιῶς,
ὅπου ἡ οὐσιαστικὴ ἀντι-Οἰκουμενιστική του δράση περιορίστηκε, ἀπὸ τὴν φαινομενικὸ
ἀντι-Οἰκουμενισμὸ τοῦ Πειραιῶς. δ) Μὲ τὴν προσπάθεια φίμωσης τοῦ π. Νικολάου Μανώλη
διὰ τοῦ ἐν ὑποκρισίᾳ Οἰκουμενιστῆ μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ἀνθίμου (ὁ ὁποῖος
δήλωσε -ὁ ἀθεόφοβος- ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ σὲ
θέματα Πίστεως: «ουδέποτε ησχολήθη με
το θέμα του Οικουμενισμού, ούτε του Αντι-οικουμενισμού”!!!, ἐδῶ).
Μὲ παρόμοιο τρόπο γίνεται προσπάθεια νὰ φιμωθεῖ ὁ κατὰ διαστήματα ἐκφέρων
θεολογικὸ λόγο ὑπὲρ τῆς Πίστεως π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος. Τὶς ἐπιθέσεις ἐδῶ ἔχει
ἀναλάβει ἐργολαβικὰ καὶ ἐπιτίθεται σὲ κάθε ἀντι-Παπική καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστικὴ τοῦ
π. Ἀναστασίου ἐνέργεια κάποιος θαυμαστὴς τοῦ Μάνου Χατζιδάκη καὶ τῶν
Χατζιδάκιων ἐπιτευγμάτων. Ἂν τὸ κάνει λόγῳ οἰκουμενιστικῆς σύμπνοιας ἢ κατόπιν
ἐντολῶν, ἂς τὸ βροῦν ὅσοι ἔχουν διασυνδέσεις!
Πρὶν ἀναφερθοῦμε στὰ συγκεκριμένα ἄρθρα του, πρέπει νὰ δοῦμε, ἂν εἶναι
πραγματικὸς ὁ χαρακτηρισμὸς τοῦ αἱρετικοῦ γιὰ τὸν Οἰκουμενιστὴ πατριάρχη Βαρθολομαῖο (ὅσο χρειάζεται γιὰ τὴν
περίπτωση), ἀφοῦ ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι πολυπλόκαμος καὶ πολυδαίδαλος αἵρεση·
καὶ εἶναι ἀναγκαῖο αὐτὸ γιὰ νὰ μὴ ἐκληφθῆ ὁ χαρακτηρισμὸς τοῦ αἱρετικοῦ ὡς ἀνυπόστατος.
Ὁ κ. Βαρθολομαῖος εἶναι αἱρετικός, διότι ἀποδέχεται ἱερωσύνη καὶ μυστήρια
σὲ ἕνα παμπάλαιο αἱρετικό, τὸν Πάπα, ὁ ὁποῖος μάλιστα εἶναι καὶ αὐτοαποκαλεῖται
ἀρχηγὸς τοῦ Κράτους τοῦ Βατικανοῦ! Ἀποδέχεται ὡσαύτως μυστήρια καὶ σὲ Ἐκκλησίες
τοῦ Π.Σ.Ε. Ὅμως ἡ συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας μας, ἀείποτε δέχεται καὶ ὁμολογεῖ πίστη
σὲ ΜΙΑ Ἐκκλησία κι ὄχι σὲ πολλές: «Πιστεύω εἰς Μίαν
…Ἐκκλησίαν»! Ὁμολογεῖ «ἓν βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν» κι ὄχι πολλά: Γιὰ
ὅποιον ὁμολογεῖ καὶ πιστεύει διαφορετικὰ ἀπ’ ὅ,τι ὁ Κύριος, οἱ Ἀπόστολοι, δηλ. ἡ
Ἐκκλησία ἔχουν διδάξει, καὶ ἐμμένει σ’ αὐτὴ τὴν κακοδοξία, εἶναι
αἱρετικός· αὐτὸν ὁ ἀπόστολος Παῦλος τὸν ἔχει ἤδη ἀναθεματίσει: «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ
εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω... καὶ πάλιν λέγω,
ἀνάθεμα ἔστω» (Γαλ. 1, 8-9). Καὶ οἱ πιστοί, βέβαια, δὲν μποροῦν νὰ σχετίζονται μὲ ἕναν ἀναθεματισμένο ἀπὸ ἀποστολικὰ χείλη!
Ἄρα λοιπόν, ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος, ἐφ’ ὅσον ἔχει κατηγορηθεῖ γιὰ
αἵρεση ἐδῶ καὶ τριάντα χρόνια, καὶ ἀρνεῖται νὰ ἐπανορθώσει καὶ νὰ δηλώσει
τὸ αὐτονόητο: ὅτι δηλαδὴ ὁ Παπισμὸς δὲν εἶναι Ἐκκλησία, καὶ μάλιστα «ἀδελφή», δὲν ἔχει μυστήρια
καὶ ἱερωσύνη κ.λπ., τότε εἶναι φῶς-Φανάρι
ὅτι ἀποδέχεται τὴν αἵρεση, ἄσχετα ἂν προφέρει τὸ ὀρθόδοξο «Πιστεύω»! Τὸ
ἴδιο ἐξάλλου ἔκανε καὶ ὁ Πάπας στὸ Φανάρι: Τὸ ἀπάγγειλε «ὀρθόδοξα», χωρὶς τὸ Filioque!!!
Μ’ αὐτὴν τὴν ἔννοια ὁ πατριάρχης «εὐαγγελίζηται
παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα» (κατὰ τὸν ἀπ. Παῦλο). Καὶ ὅποιος συνειδητὰ τὸν
ὑποστηρίζει, αὐτὸν καὶ τὸν ὅμοιό του Ἀθηναγόρα, εἶναι τῶν ἴδιων πιστευμάτων καὶ τῆς ἴδιας καταδίκης!
Ἕνας ἀπὸ τοὺς ὁμόφρονες, λοιπόν, τοῦ Πατριάρχη, ποὺ ἐνθουσιάζεται μὲ τὴν
ἰδέα τῆς «ἀδελφῆς» Ἐκκλησίας, εἶναι καὶ ὁ κ. Παναγιώτης Ἀνδριόπουλος, ὁ ὁποῖος
(ὅπως ἔχουν γράψει ἄλλοι ποὺ τὸν γνωρίζουν καλύτερα), ἐμφορεῖται ἀπὸ ἐμπάθεια
πρὸς τὸν π. Ἀναστάσιο. Ὁ κ. Ἀνδριόπουλος ἔσπευσε, αὐτόκλητος(;) συνήγορος τοῦ
Φαναρίου καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ του, ἐναντίον τοῦ π. Ἀναστασίου (ἐδῶ).
Τὸ πρῶτο ἄρθρο τοῦ π. Ἀναστασίου τὸ σχολίασε ὁ κ. Ἀνδριόπουλος (ἐδῶ)
ὑπερασπιζόμενος τοὺς κραγμένους οἰκουμενιστὲς μασώνους προπάτορες τοῦ κ.
Βαρθολομαίου! (Ὁ τίτλος τοῦ ἄρθρου: Η ΚΑΠΗΛΕΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ
ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΑΠΟ ΚΛΗΡΙΚΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΑΤΡΩΝ».
Γράφει: «Τον καταγγέλλω δημοσίως για την
σπίλωση της μνήμης των μεγάλων Πατριαρχών, Ιωακείμ Γ΄, Μελετίου Μεταξάκη και
Αθηναγόρου, τους οποίους ονομάζει «μασόνους», επικαλούμενος, μάλιστα, «μασονικά
περιοδικά». Επιτίθεται, φυσικά, και εναντίον του Οικουμενικού Πατριάρχου
Βαρθολομαίου για την «συμπροσευχή» με τον Πάπα στο Φανάρι και όχι μόνο.
Καταγγέλλω τον κληρικό Αναστάσιο Γκοτσόπουλο ότι
καπηλεύεται τη μνήμη του αγίου Παϊσίου για να προωθήσει τις εμμονές και
ιδεοληψίες του»!
Ὁ κ. Ἀνδριόπουλος προχώρησε καὶ σὲ δεύτερη ἀνάρτηση (ἐδῶ)
ἐπειδὴ πειράχτηκε ποὺ τὸ ἱστολόγιο «Παιδαγωγός» δημοσίευσε σχόλια ἐναντίον του
γιὰ τὸ ἴδιο θέμα. Ἔπειτα σὲ τρίτη (ἐδῶ), σὲ τέταρτη (ἐδῶ), σὲ Πέμπτη (ἐδῶ),
ἀλλὰ καὶ σὲ σχόλια μὲ ἀπειλὲς καὶ βωμολοχίες(!) στὰ ὁποῖα ἡ ἐμπάθεια καὶ ἡ
κακολογία εἶναι παροῦσες!
Δὲν ἔλλειψαν, ὅμως, οἱ ὑβριστικὲς γιὰ τὸν π. Ἀναστάσιο ἐκφράσεις, καὶ ἀπὸ
τὸ πατρινὸ οἰκουμενιστικὸ ἱστολόγιο «Ἀναστάσιος»
ποὺ δημοσίευσε τὴν ἀπάντηση τοῦ π. Ἀναστάσιου Γκοτσόπουλου μὲ τίτλο:
«Προς αγαπητούς αντιφρονούντες … Στον απόηχο του
φυλλαδίου «Αγ. Παΐσιος σύγχρονος ομολογητής της Ορθοδόξου Πίστεως».
Ἐντύπωση μᾶς ἔκανε ἡ παρέμβαση στὸ ἴδιο ἱστολόγιο ἐκλεκτοῦ Λυκειάρχη τῶν
Πατρῶν, ὁ ὁποῖος ὅμως, ἐξέφρασε τὴν «διδασκαλία» τῶν Ἀδελφοτήτων. Ἔκανε «Πρόταση»
στὸ ἱστολόγιο: νὰ παύσουμε νὰ ἀσχολούμαστε μὲ αὐτὰ τὰ ἐνοχλητικὰ θέματα ποὺ
ἀνακινεῖ ὁ π. Ἀναστάσιος, περὶ τῆς ἀντι-Οἰκουμενιστικῆς προσφορᾶς τοῦ ἁγίου
Παϊσίου! δηλαδή, μὲ ἀντιπαραθέσεις γιὰ
θέματα Πίστεως καὶ αἱρέσεως! Καὶ νὰ μείνουμε σὲ αὐτὰ ποὺ ὠφελοῦν τὴν ψυχή μας,
νὰ μείνουμε στὴν «αναφορά περιστατικών της Αγίας
βιοτής του π. Παΐσίου… που ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης
κ. Βαρθολομαίος τον είχε επισκεφθεί στο
απέριττο κελλί του»!
Καὶ ὅταν κάποιοι σχολιαστὲς τὸν προκαλοῦν νὰ πάρει θέση γιὰ τὸ θέμα τοῦ
Οἰκουμενισμοῦ, σιωπᾶ!
Αὐτή, δυστυχῶς εἶναι ἡ κυριαρχοῦσα θέση, ποὺ συναντᾶ κανεὶς στὸ χῶρο τῶν Ἐκκλησιαστικῶν
Ὀργανώσεων. Στὰ περιοδικά τους ὑπάρχουν ἀντι-Οἰκουμενιστικὲς δημοσιεύσεις, ἀλλὰ
μόνο γιὰ νὰ λένε ὅτι εἶναι «ἀντι-Οἰκουμενιστές»! Στὴν πράξη ὅμως ἀκολουθεῖται φιλο-Οἰκουμενιστικὴ
τακτική! Νὰ μὴ θίξουμε τοὺς Δεσποτάδες. Ὑπακοὴ στοὺς Ἐπισκόπους… Στὸν Πατριάρχη
μας! κ.λπ.
Παραθέτουμε:
α) τὴν ἀπάντηση τοῦ π. Ἀναστάσιου Γκοτσόπουλου
καὶ
β) Τὴν «Πρόταση»
τοῦ Λυκειάρχη καὶ ἐλάχιστα χαρακτηριστικὰ σχόλια.
Κυριακή,
19 Ιουλίου 2015
π. Αναστάσιου Γκοτσόπουλου
… Στον απόηχο του
φυλλαδίου «Αγ. Παΐσιος σύγχρονος ομολογητής της Ορθοδόξου Πίστεως»
Το φυλλάδιο «Άγιος Παΐσιος ο
Αγιορείτης, σύγχρονος Ομολογητής της Ορθοδόξου Πίστεως», που εκδώσαμε με
αφορμή την πρώτη πανήγυρη του Αγίου στο παρεκκλήσιο της ενορίας μας,
δημιούργησε αρκετή αίσθηση και έτυχε θερμής υποδοχής αν κρίνουμε από την
ανατύπωσή του και τη διανομή του σε δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα, τις δεκάδες
αναδημοσιεύσεις του σε ιστοσελίδες και ιστολόγια, τα εκατοντάδες σχόλια που
αναρτήθηκαν και τις επικείμενες μεταφράσεις του σε άλλες γλώσσες.
Ασφαλώς υπήρξαν και
αντιδράσεις, που επιβεβαιώνουν, αν μη τι άλλο, ότι άγγιξε τον «τύπον των ήλων»
εκπληρώνοντας το σκοπό του, που, όπως σημείωνα στο εισαγωγικό σημείωμα, ήταν «με
αφορμή επιστολή του ιδίου του Αγ. Παϊσίου» να τεθούν «πολύ επιγραμματικά
κάποια κρίσιμα ζητήματα προς ευρύτερο πνευματικό προβληματισμό».
Ευχαριστώ πολύ όλους όσοι καθ’
οιονδήποτε τρόπο συνέβαλαν στην έκδοση και επανέκδοση του φυλλαδίου, στη
δημοσίευση στο διαδίκτυο, στη διανομή του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
(άγνωστο σε μένα άτομο με ενημέρωσε ότι το απέστειλε σε περισσότερες από 3.000
διευθύνσεις!). Ευχαριστώ, επίσης, όσους εξέφρασαν τη θετική τους κρίση με
δημόσιο σχόλιο ή προσωπικό μήνυμα.
Ευχαριστώ, επίσης,
ειλικρινά και όλους όσοι άσκησαν αυστηρή, ακόμα και σκληρή, κριτική καλοπροαίρετα ή
και κακοπροαίρετα - ο Θεός μόνο ξέρει! - διότι με το δικό τους τρόπο
συνέβαλαν στον ευρύτερο προβληματισμό γύρω από τα σοβαρά θέματα που έθεσε ο
Άγιος Παΐσιος με την εν λόγω επιστολή και τη στάση του.
Θα ήθελα λοιπόν να
απευθυνθώ ιδιαιτέρως σε όσους μου άσκησαν κριτική :
Α. Κατ’ αρχάς
δεν αισθάνομαι, γιατί απλούστατα δεν είμαι, ούτε αγωνιστής, ούτε πρόμαχος της
αλήθειας, ούτε εγγυητής τής πίστεως, ούτε πιστεύω ότι θα σώσω την Εκκλησία και
τον κόσμο, ούτε, ούτε, ούτε … Απολύτως τίποτα απ’ αυτά! Δεν
πιστεύω, επίσης, ότι είναι δυνατόν να σταματήσουμε τον Οικουμενισμό. Ασφαλώς
ΟΧΙ! Το «μυστήριο της ανομίας» που εκφράζεται σε όλη του την πληρότητα με
το διαχριστιανικό και διαθρησκειακό οικουμενισμό δεν θα σταματήσει με ενέργειες
ανθρώπων, όπως έχουν προφητεύσει η Αγ. Γραφή και οι Άγιοι. Ο Χριστός μας
διερωτήθηκε αν, όταν έρθει ο Υιός του ανθρώπου, θα βρει πίστη πάνω στη γη! Οι
Άγιοι λένε ότι οι ασεβέστεροι όλων στα έσχατα θα είναι οι κληρικοί! Ο Θεός να
μας ελεήσει!
Τι κάνουμε εμείς
λοιπόν; Απλώς αυτό που λέει η συνείδησή μας, αυτό που επιτάσσει το ποιμαντικό
μας χρέος, αυτό που μάθαμε από τους δασκάλους μας, έτσι ώστε να ενημερώνουμε