Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑΚΟΜΒΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ




   Μετά την  πρόσφατη αντιπαράθεση  που έλαβε χώρα στον χώρο της Αποτείχισης σχετικά με τις σχέσεις των Αποτειχισμένων  με  τους  Γ.Ο.Χ., και κυρίως με βάση το κείμενο που δημοσίευσαν οι εμπλεκόμενοι αγιορείτες,  π. Σάββας Λαυριώτης, π. Χαρίτωνας Καρυώτης και π. Επιφάνιος Καψαλιώτης,  στο οποίο δηλώνουν ότι οι Γ.Ο.Χ. έχουν έγκυρα Μυστήρια(!), ενώ στον επίλογο του κειμένου –κατά φανερή αντίφαση- δηλώνουν ότι είναι βλασφημία να πούμε ότι τα έγκυρα Μυστήρια υπάρχουν στο Παλαιό  ή  στο Νέο ημερολόγιο(!) και ότι πρέπει να γίνει Σύνοδος για να το αποφασίσει,

Δηλώνουμε ότι:

   Παραμένουμε στα Πατερικά  και  Ιεροκανονικά όρια της Αποτείχισης και δεν συναινούμε στην προσχώρηση ή τη δημιουργία οποιασδήποτε παράταξης ή παρασυναγωγής που πιθανόν κυοφορείται.   
Κατακόμβη Κορίνθου

konstantsak@gmail.com

45 σχόλια:

  1. Ανώνυμος19/10/17, 4:28 μ.μ.

    ΟΙ Π.ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ-ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΚΑΨΑΛΙΩΤΗΣ-ΧΑΡΙΤΩΝ ΚΑΡΕΩΤΗΣ

    ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΝ

    ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/10/17, 6:01 μ.μ.

      Ο κ Ρίζος πρέπει να ανακαλεσει που θέλει όλοι οι αποτειχισμενοι να θεωρούν αθεολογητα ότι και εκείνος ότι δεν υπάρχουν πουθενά μυστήρια ούτε στους Γοχ
      Ν.Κ

      Διαγραφή
  2. Είστε για λύπηση. Τρελαθήκατε όλοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/10/17, 5:00 μ.μ.

    Τι είναι η κατακόμβη Κορίνθου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/10/17, 6:46 μ.μ.

      ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ,ΤΗΝ ΑΝΗΞΕΡΟ,Η. ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣ
      ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΕ ΞΕΡΕΤΕ.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος19/10/17, 6:02 μ.μ.

    Κρίμα συνεχιζετε την πολεμική ενάντια στον π Σάββα και τους αγιορειτες ντροπή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος19/10/17, 6:03 μ.μ.

    Σε 23 μέρες από τώρα δηλώνουμε πως θα ξυλοκοπήσουμε τον Σημάτη.
    Κατακόμβη Γουαδελούπης
    Αποτειχισμένοι εξ Ιρλανδίας Φερδινάνδος και Αφροξιλάνδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το επίπεδο ανθρώπων που υποτίθεται παλεύουν για τον Χριστό. Αυτή είναι η τακτική πνευματικών που αντί να ζητούν από τα πνευματικοπαίδια τους να ζητήσουν συγγνώμη και να μετανοήσουν, αντιθέτως τους ευλογούν και τους στηρίζουν να απειλούν να σπιλώνουν και να είναι με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα.
      Πρέπει ο πιστός λαός του Θεού να καταλάβει, ότι κανείς δεν πολεμάει κανέναν. Ο πιστός έχει το δικαίωμα από τον Θεό να ελέγχει και να ζητάει εξηγήσεις από τον οιοδήποτε, όταν φαίνεται αυτός να ολισθαίνει σε θέματα αγώνος ή πίστεως.
      Ο π. Σάββας και οι Αγιορείτες μπορούν να διεκδικήσουν το δίκιο με το μέρος τους, δεν είναι ανήλικοι, με αγιοπατερικά επιχειρήματα και με την στάση τους.
      Καταδικάζουν τις δημόσιες απειλές ξυλοδαρμού κι ύβρεων εναντίον του κ. Σημάτη;
      Καταδικάζουν την δημόσια σπίλωση εναντίον του προσώπου μου και της οικογένειας μου;
      Καταδικάζουν την προσπάθεια φίμωσης πιστών επειδή λένε αυτό που νομίζουν, ακόμα κι αν στο μέλλον αποδειχθεί λάθος, όπως πάντα γινόταν στην Εκκλησία;
      Καταδικάζουν κάθε προσπάθεια απόκλισης από τις υποσχέσεις που δώσαμε από την αρχή του αγώνα;
      Καταδικάζουν κάθε μορφή αυτοανακήρυξης ηγεσίας και αρχηγίας;
      Κι αν μας θεωρούν ασθενείς, γίνονται κι αυτοί ασθενείς για να στηρίξουν τον ασθενή, όπως ο Παύλος; Παίρνουν υπό την προστασία τους τον Ονήσιμο, τον οποίο έδιωξε ο Φιλήμονας για να τον σώσουν, όπως ο Παύλος; Μπορούν να μαλώσουν με τον Βαρνάβα αλλά να μην το θεωρούν πόλεμο αλλά να προχωρούν εν Χριστώ όπως ο Παύλος; Γιατί ο Βαρνάβας μάλωσε με τον Παύλο (με τον Παύλο όχι με τους Αγιορείτες) ως προς την τακτική αλλά δεν έχασε τον αγώνα της πίστεως και την σωτηρία του.
      Αν ναι, να το πουν δημόσια και τότε όλα θα γίνουν μία χαρά, γιατί θα διαλυθούν οι όποιες αμφιβολίες.Αν όχι, γιατί παραπονιούνται για τον έλεγχο που δέχονται;
      Εκτός αν θεωρούν ότι έχουν το αλάθητο. Διότι άλλους κατηγορούν ως πάπα κι άλλοι συμπεριφέρονται αναλόγως.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/10/17, 7:59 π.μ.

      ΕΣΥ ΤΑΠΕΙΝΟΛΟΓΕ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙΣ; ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ...

      Υ.Γ. ΠΟΙΑ ΑΠΕΙΛΗ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΥ; ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΤΙΡΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΜΑΣ...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/10/17, 10:27 π.μ.

      Αγαπημένε μας Διαμαντή,περιφρόνησε τις κακίες και τις μικροπρέπειες που θα βρεις μπροστά σου,και συνέχισε τον αγώνα σου δοξολογώντας τον Κύριό μας Ιησού Χριστό!Συγχώρεσε κάποιους αδερφούς,δεν μπόρεσαν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος20/10/17, 12:16 π.μ.

    Με το να λέγονται καλοπροαίρετα κάποια πράγματα δημόσια δεν πιστεύω ότι υπονομεύουν τον αγώνα κανενός. Δεν πολεμάει ο ένας τον άλλο. Πρέπει να γίνεται διάλογος για να επιτευχθεί η ενότητα μεταξύ των αποτειχισμενων. Τα λαθη είναι ανθρώπινα και κανείς δεν πρέπει να διεκδικεί το αλαθητο σ αυτον τον αγώνα. Χρειάζεται ταπεινωση, ειλικρινεια, διάκριση και αγάπη. Συμφωνώ με τον κ. Τσακίρογλου και διαφωνώ με τις απειλές και τον τρόπο που αντιδρούν κάποιοι. Όλοι, ο καθένας από μας, κι ο πιο ασήμαντος, κι ο γεωργός κι ο στρατιώτης, κι ο ψαράς,κι ο μπακάλης χρειάζονται στον καλό αγώνα της πίστεώς. Δεν περισσεύει ούτε ένας!Δεν αποκλείουμε ούτε βγάζουμε εκτός κανένα, ακόμη κι αν έκανε λάθος. Ας προσέξουμε ιδιαίτερα εμείς οι κληρικοί. Συγχωρέστε μου την ανωνυμία. Το κάνω όχι από δειλια αλλά από διάκριση. Ευλογείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΗΛΩΣΗ για εκείνους που μας κατηγορούν και εκβιάζουν!

    Πολλοί μας κατηγορούν ότι, επειδή διατυπώσαμε επιφυλάξεις για τις τοποθετήσεις κάποιων αποτειχισμένων Πατέρων περί του Παλαιού Ημερολογίου, αυτό σημαίνει πως τα βάζουμε κατά της αποτειχίσεως!
    Αν είναι δυνατόν!
    Διατείνονται -επί πλέον- ότι είναι αδικαιολόγητος η φημολογία ότι υπάρχει έντονη διεργασία για ένωση των αποτειχισμένων του Νέου Ημερολογίου με τους ανθρώπους που ανήκουν σε παρατάξεις του Παλαιού. Και πιέζουν ποικιλοτρόπως για να σταματήσουμε να μιλάμε!
    Αυτή την πίεση την εισπράττουμε με τηλέφωνα κάποιων Πατέρων, οι οποίοι φορτικά, εκβιαστικά μας επαναλαμβάνουν να σταματήσουμε να μιλάμε γι’ αυτά, διαφορετικά θα υπάρξουν …επιπτώσεις! Είναι φανερό από e-mail και σχόλια πιστών που πρόσκεινται σ’ αυτούς, τα οποία χωρίς επιχειρήματα πιέζουν προς την ίδια κατεύθυνση! Μάλιστα ένας εκ των διαχειριστών του ιστολογίου εδέχθη τρεις τουλάχιστον φορές τον τελευταίο μήνα, απειλές για ξυλοδαρμό! Τις δύο άλλες δεν τις δημοσιεύσαμε, σήμερα όμως (τρίτη απειλή) την αναρτήσαμε στα σχετικά σχόλια, για να γίνει αντιληπτό το ήθος κάποιων.
    Επίσης καθίσταται ολοφάνερο ότι στον αέρα κάτι «υπάρχει» απ’ όσα επισημάνθηκαν, από το γεγονός ότι την στιγμή που δεν μπορούμε να συντονισθούμε στον αγώνα εναντίον της Παναιρέσεως, φέρνουν στο τραπέζι και την επιστροφή στο Παλαιό, πριν το 1924! Μάλιστα την υπεράσπιση αυτής της γραμμής των 3 Αγιορειτών Πατέρων την έχουν αναλάβει εργολαβικώς τα ιστολόγια των Παλαιοημερολογιτών!
    Επίσης είναι αξιοσημείωτο ότι πριν την «ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑΚΟΜΒΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ» που τους ενόχλησε ιδιαιτέρως, υπήρξε μια «δήλωση» του π. Γεωργίου Αγγελακάκη, δια της οποίας ο π. Γεώργιος μας έβριζε εμάς και τον π. Ευθύμιο λέγοντας: «Δεν έχουν τσίπα, δεν υποφέρονται! Είναι αίσχος, ντροπή! Εγωϊσμός! Τι να αποδείξετε, βρε ανόητοι»! Και τα καλά ιστολόγια, «Εν τούτω Νίκα» και «Κρυφό Σχολειό», έσπευσαν να το αναρτήσουν!!! Αυτοί μπορούν να αναρτούν ύβρεις εναντίον μας, σ’ εμάς αυτό απαγορεύεται! Μήπως ο π. Σάββας έβγαλε κάποια ανακοίνωση για το αξιοθρήνητο άρθρο του π. Παϊσίου η το υβριστικό άρθρο του π. Αγγελακάκη; Όχι. Γιατί αυτοί βρίσκονται «κοντά»του!
    Δεν θα γράψουμε προς το παρόν κάτι άλλο, παρά μόνο ότι, ενώ οι Αγιορείτες Πατέρες διαμαρτύρονται γιατί τάχα συνεχίζουμε να ομιλούμε για ένα θέμα που τους ενοχλεί, παρά ταύτα αυτοί διακινούν ένα βιβλίο του π. Χαρίτωνος «ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ», το οποίο προλογίζει ο π. Σάββας και το οποίο περιλαμβάνει 2 κεφάλαια για το Παλαιό Ημερολόγιο. Διαβάζοντας κανείς αυτά τα κεφάλαια, διαπιστώνει ότι είναι γραμμένα με τη νοοτροπία και το λεξιλόγιο των πιστών του Παλαιού Ημερολογίου. Αυτοί, λοιπόν, μπορούν να γράφουν, να δέχονται τις ύβρεις εναντίον μας, εμείς, όμως, πρέπει να «το βουλώσουμε»! Για το βιβλίο θα δημοσιεύσουμε σύντομα κριτική.

    Δηλώνουμε, λοιπόν, ότι αρνούμαστε πως εναντιωνόμαστε στην αποτείχιση η ότι δυσκολεύουμε τον αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού. Πρόθεσή μας είναι όλα νά γίνονται, όπως μας διδάσκουν οι Άγιοι Πατέρες. Πρόθεσή μας είναι να δημοσιεύουμε τις πληροφορίες και την κριτική για θέματα που έχουν σχέση με τον αγώνα κατά του Οικουμενισμού, όπως και τις υπεύθυνες απαντήσεις των Πατέρων και αδελφών για τα θέματα αυτά, και να καταγγέλλουμε τις απειλές και την προσπάθεια φίμωσης που κάποιοι επιχειρούν.
    Και μια επισήμανση: Αν οι Πατέρες είχαν πραγματοποιήσει τη Σύναξη που είχαν προαναγγείλει στην Λάρισα και ένα χρόνο τώρα την αποφεύγουν αυτοσχεδιάζοντας και αναλαμβάνοντας ρόλους που κανείς δεν τους έδωσε, θα εξελίσσονταν αλλιώς τα πράγματα. Ελπίζουμε να την κάνουν τώρα, ώστε να δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις στα θέματα που δυσχεραίνουν τον αγώνα κατά της παναιρέσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/10/17, 8:52 π.μ.

      Ο π.Γεώργιος Αγγελακάκης να βγει και να μας πει δημοσίως,αν τολμάει:

      1.Αποδέχεται ή όχι τον Άγιο Παίσιο,τον Άγιο Πορφύριο? Γιατί τίθεται αυτομάτως θέμα α γ ι ο μ α χ ί α ς !

      2.Αποδέχεται ή όχι την εικόνα της Αγίας Τριάδος? Γιατί τίθεται αυτομάτως θέμα ε ι κ ο ν ο μ α χ ί α ς !

      3.Είναι αλήθεια ότι ανήκε στους Γ Ο Χ? Τί ρόλο παίζει τώρα?

      4.Για ποιόν λόγο το ιστολόγιο που τον υποστήριζε,το "αποτείχιση τώρα",διέκοψε μαζί του? Για ποιόν λόγο έχουν φ ύ γ ε ι πολλοί αποτειχισμένοι πιστοί που πήγαιναν παλιά σε αυτόν?

      5.Ποια είναι η σχέση του π.Γεώργιου Αγγελακάκη με τον Γεώργιο Γιαννόπουλο του ιστολογίου "ακαινοτόμητο πλήρωμα",για το οποίο είναι πολύ εύκολο να βγάλει ο καθένας μας τα συμπεράσματά του?(τα σχόλια περιττεύουν)

      Διαγραφή
    2. Προς 8,52

      Για τους φερόμενους ως αγίους Παίσιο Πορφύριο και ενα σωρό άλλους ειδικά απο την Ρωσία

      Απαντώ με ερώτηση:
      Εγινε ανακομοιδή λειψάνων;;ΟΧΙ
      Πέρασαν 100 χρόνια;; ΟΧΙ ...δεν χρειάζεται να συνεχίσω για όσους γνωρίζουν απο κανόνες, η συζήτηση τελείωσε.

      Για την εικόνα της αγίας Τριάδος
      Επειδή γέμισε ο τόπος αθεολόγητους σκοταδολόγους, γι αυτό και γράφω ενημερωτικά ότι:
      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΚΟΝΑ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
      για δείξε μας στο Πηδάλιο που γράφει στην 7η οικουμενική για εικόνα της αγιας Τριάδος;;
      Το ακριβώς αντίθετο γράφει, δλδ ο Πατήρ ΔΕΝ ζωγραφίζεται
      Μόνον η εικόνα του Χριστού ζωγραφίζεται ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ επειδή τον ειδαμε....
      Αυτοί οι άσχετοι που λένε οτι ο Χριστός στην βυζαντινή τεχνοτροπία εικονίζει τον Χριστό Θεάνθρωπο, κηρύττουν ΑΙΡΕΣΗ γιατί πολύ απλά η ΘΕΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ
      φιλικά τα ανωτέρω, επειδή σας διαβάζουν χιλιάδες ψυχες
      οποιος θελει λεπτομερειες πολύ ευχαριστως
      +Ιερομοναχος Γρηγόριος Ζιωγος [ χειροτονια γοχ ]

      ΥΣ

      Το ιστολόγιο που εκοψε την συνεργασία με τον Αγγελακάκη τι είναι;; πανορθόδοξη σύνοδος με το θέσφατο;;

      Διαγραφή
    3. Ξέχασα να γράψω και για την εικόνα με τους αγγέλους, οτι επίσης δεν είναι η αγία Τριάς, αλλά ο Χριστός με δυο αγγέλους εις τύπον Τριαδικού θεού
      Κατά δεύτερον μόνο μια ερώτηση:
      είναι ποτέ δυνατόν τα δυο πρόσωπα του Τριαδικού θεού να δεχθούν σεξουαλική παρενόχληση απο τους Σοδομίτες;;;;;;;;;;;;;;
      [ άπαγε της βλασφημίας ]

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/10/17, 12:18 μ.μ.

      Κύριε Priest Faith είσαστε ο ΓΟΧ ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος?

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος20/10/17, 1:13 μ.μ.

      Ιερομόναχε -Γ Ο Χ- Γρ.Ζιώγο,γιατί απαντάς εσύ στην θέση του π.Γεώργιου Αγγελακάκη? Και γιατί ειρωνεύεσαι το ιστολόγιο που διέκοψε με τον π.Αγγελακάκη?

      Διαγραφή
    6. 1.Απαντάω σε ζητήματα που αφορούν όλους [ εγραψα ποιά ] για τα υπόλοιπα βρείτε τα μεταξύ σας.

      2.Καμμία ειρωνεία ανώνυμε, κάνεις λαθος. Το επιχείρημα ότι το ιστολόγιο τάδε, έκοψε τον Αγγελακάκη απλά δεν είναι επιχείρημα.

      3.Γράψτε δημόσια τι πιστεύετε για τις κατευθυντήριες γραμμές της ομολογίας σας, και μετά έκαστος αποφασίζει για την ψυχή του
      Εχει κανείς να προτείνει κάτι καλύτερο;;
      Οσο για μένα...αυτό ακριβώς καταδικάζω στους γοχ, τα «ἥξεις, ἀφήξεις»

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος20/10/17, 3:05 μ.μ.

      Όχι κε. Ζιώγο, κάνεις λάθος. Δεν υπάρχουν ζητήματα που αφορούν "όλους μας" την στιγμή που δεν έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία εδώ και 100 χρόνια! Υπάρχουν ζητήματα που αφορούν εμάς, και υπάρχουν ζητήματα που αφορούν εσάς. Ούτε υπάρχει με το ζόρι κοινός αγώνας! Αφήστε επιτέλους τις πονηράδες...

      Διαγραφή
    8. 12.18
      Ναι
      και γι αυτό έγραψα ποιός είμαι.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος20/10/17, 4:20 μ.μ.

      Σοβαρά? Τότε τί έχεις να πεις για το άρθρο του ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΑΒΟΥΡΙΔΗ στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ στις 11/12/1950? Ξέρεις διασώζεται και σε πολλά αρχεία Ματθαιικών ΓΟΧ και κανένας δεν μπορεί να το αμφισβητήσει.

      Σε αυτό το άρθρο,λέει Ε Π Ι Λ Ε Ξ Ε Ι :

      -Ότι ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΕΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗ ΥΠΟ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ

      -Ότι ΑΠΕΔΥΘΗΜΕΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΙΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩΜΕΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΚΤΡΟΠΑ

      -Ότι η Εκκλησία της Έλλάδος όφειλε ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟΣΧΙΣΘΕΝΤΑΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΣ

      -Ότι η ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος έπρεπε να εισηγηθεί σε έναν μητροπολίτη ΝΑ ΥΠΟΚΡΙΘΕΙ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΝ και να τεθεί επικεφαλής των παλαιοημερολογιτών.

      Ψάξε λίγο στο θέμα Χρυσόστομος Καβουρίδης 1950.Ο Θεός μαζί σου.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος20/10/17, 5:10 μ.μ.

      Ορίστε???????? Έκανε κάτι τέτοιο ο Χρυσόστομος Καβουρίδης?????

      Διαγραφή
    11. 3.26
      ενημερωτικά, εχω κοψει το μνημόσυνο γοχ εδω και 3 χρόνια

      3.ο5
      επιμένεις σε αντιευαγγελική δοξασία
      το δόγμα ειναι για όλους και οχι για ολυμπιακούς η παναθηναικούς...

      Στα οικογενειακά σας δεν ασχοληθήκαμε, ούτε ελάχιστο, αλλα΄δεν θα αφήσουμε αναπάντητες τις σκοταδολογίες επειδή εγω ειμαι απο γοχ ενω ο άλλος απο νεο.
      Τότε στις πορείες και διαμαρτυρίες εναντιον των νομων του Σοδομισμού γιατι να είμαστε μαζί;;;
      Υπάρχει ο κίνδυνος να σας γυρίσουμε με το παλαιό....

      καταλάβατε τώρα γιατί είστε μια χούφτα αποτειχισμένοι και έχετε διασπαστεί σε τρία κομμάτια;
      Δεν έχετε ούτε στο ελάχιστο την προαίρεση να βγεί η αλήθεια στο φώς, παρά στήνετε χαρακώματα να προστατεύσετε το αλάθητο το δικό σας.
      Οσο για το πονηριές αγαπητέ...απλά σου λεω οτι έπεσες 100% out

      Διαγραφή
    12. Ξεχασα να γραψω για τον Καβουρίδη,

      Εν πρώτοις εμένα με λένε Γρηγόριο Ζιώγο, μεθερμηνευόμενον ότι για τις αστοχίες του ενός και του άλλου δεν θα απαντήσω εγω στον Θεό, αλλά αυτός που τις υπέγραψε και μπέρδεψε τους πάντες.
      Περαιτέρω: να γράψω μήπως για τις δηλώσεις Αθηναγόρα και Βαρθολομαίου Ζηζιούλα Σαββάτου και Στυλιανού Αυστραλίας;;;
      Τότε ακραιφνώς πρέπει να περάσετε απο κολυμπήθρα [ χωρίς παρεξήγηση ]

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος20/10/17, 5:49 μ.μ.

      Είναι η απάντηση του Χρυσόστομου Καβουρίδη στην ανακοίνωση της συνοδικής επιτροπής επί του ημερολογιακού θέματος.Μπορείς να το δεις και ψάχνοντας στο θέμα "Χρυσόστομος Καβουρίδης Βραδυνή" στα site enotitapisteos και enotitapnevmatos.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος20/10/17, 6:02 μ.μ.

      Τον Χρυσόστομο Καβουρίδη τον αναθεμάτισε το 1937 ο Ακάκιος Παπάς! Μιλάμε για ρεζιλίκια απείρου κάλλους!

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος20/10/17, 8:12 μ.μ.

      Η θεία φύση δεν εικονίζεται. Η Αγία Τριάδα δύναται να εικονιστεί ως εφάνη εις τους Προφήτας και Αποστόλους, δηλαδή με τα σχήματα/συμβολικές εικόνες που ο Θεός επέλεξε να φανερώσει τον εαυτό του. Η Ορθόδοξη Εκκλησία εδώ και αιώνες τιμά και σέβεται τόσο την εικόνα της Φιλοξενίας του Αβραάμ, όσο και την εικόνα της Αγίας Τριάδος.

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος21/10/17, 7:58 π.μ.

      Ποιός και με ποιό τρόπο σας απειλεί και σας εκβιάζει Π.Π.;
      Μιλήστε ανοιχτά για να ξέρουμε και εμείς επιτέλους.
      Πλέον ο τρόπος που φέρεστε μας έχει κάνει να έχουμε χάσει την εμπιστοσύνη στο προσωπό σας και είναι κρίμα.
      Ή δεν αντιλαμβάνεστε αυτά που λέγονται και γράφονται ή τα διαστρέφετε επί τούτου.
      Αυτό που εσείς, ο κ.Ρίζος και ο κ.Τσακίρογλου λέτε ως έλεγχο προς τους πατέρες(και που για μας είναι σεβαστός και αποδεκτός),εμείς το εισπράξαμε ως μια χυδαία αντιχριστιανική και αντιαδελφική κατά μέτωπον επίθεση.
      Στην συνέχεια βλέπουμε να σας κατηγορούν ότι δεν ανεβάζετε σχόλια κάτι που και πάλι μας ενισχύει την άποψη ότι κάτι δεν πάει καλά με σας.
      Αφήστε εμάς να κρίνουμε κατά πόσο είναι συκοφαντικά,υβριστικά και απειλητικά,εκτός και αν νομίζετε ότι δεν έχουμε κρίση.




      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος20/10/17, 8:38 π.μ.

    Μας εχετε κατασκανδαλισει ολοι σας το γνωριζετε; Γιατι σιωπαινει ο π. Ευθυμιος Τρικαμηνας; Δεν πρεπει να μιλησει; Σας παρακαλω πειτε του να τοποθετηθει (εκτος αν ουτε αυτος ειναι μαζι σας και για αυτο δεν γραφει). Λυπη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος20/10/17, 9:48 π.μ.

    Τι διαστροφή είναι αυτή με σας!
    Τι συκοφαντία είναι αυτή! και εικονομάχος ο π. Γεώργιος;
    Μέχρι που μπορείτε να φτάσετε επιτέλους;
    Η φιλαρχία σας θόλωσε το μυαλό!
    Παρακαλώ να αναρτηθεί το σχόλιο,γιατί ήδη έχει αρχίσει να γίνεται γνωστό ότι γίνεται λογοκρισία στα σχόλια.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/10/17, 12:16 μ.μ.

      Να βγει και να απαντήσει ο ίδιος ο π.Γεώργιος Αγγελακάκης για όλα τα παραπάνω.Και με την ευκαιρία,να κάνει τον σταυρό του και να ασπαστεί δημοσίως την εικόνα της Αγίας Τριάδος,την εικόνα του Αγίου Παισίου και του Αγίου Πορφυρίου.Ανήλικος είναι? Γιατί δεν απαντάει?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/10/17, 8:47 π.μ.

      Εντελώς "συμπτωματικά",μήπως ο π.Γεώργιος Αγγελακάκης έχει πολύ καλές σχέσεις με τους καψαλιώτες στο Άγιο Όρος?

      Εντελώς "συμπτωματικά",μήπως ο π.Σάββας έχει πολύ καλές σχέσεις με τον ΓΟΧ ιερομόναχο Γρηγόριο Ζιώγο,και με τον π.Γεώργιο Αγγελακάκη?

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος20/10/17, 1:29 μ.μ.

    Συγνώμη αλλά τι μανία είναι αυτή από τους ΓΟΧ; Είχαμε εκκλησιαστική κοινωνία εδώ και έναν αιώνα;; Τώρα γιατί ξαφνικά να αλλάξει αυτό; Εμείς απλά βγήκαμε αποτείχιση για τις ψυχές μας και μόνο. Εσείς οι ΓΟΧ γιατί έχετε φαγωθεί; Ψάχνετε πελατεία; Γιατί μπαίνετε σε τέτοια σάιτς και δεν αρκείστε στα δικά σας; Για να μας ταράσετε συνεχώς; Μπαίνουμε εμείς στα δικά σας; Τι ακριβώς θέλετε από εμάς και ασχολείστε συνεχώς μαζί μας; Και στην τελική τι κόπτεστε τόσο πολύ για το τι πιστεύουμε εμείς για εσάς; Εμείς ζητήσαμε τίποτα από εσάς; Τελικά ποιός είναι ο κύριός σας για τον οποίο δουλεύετε; Διότι ο δικός μας ο Κύριος δεν είναι καταπιεστικός, ούτε μας ζητάει να ασχολούμαστε συνεχώς με τους άλλους, αλλά κυρίως με την ψυχή μας και την προσωπική μας μετάνοια.Εξάλλου ο καθένας μόνος του θα δώσει λόγο για τον εαυτό του την ημέρα της μεγάλης Κρίσεως.
    Αφού λοιπόν δεν μπορεί να πείσει η μία πλευρά την άλλη, γιατί να μην μείνετε εσείς στα δικά σας πιστεύω κι εμείς στα δικά μας και τέλος. Ας τα αφήσουμε τα άλλα στο Θεό. Δηλαδή με το ζόρι να ενωθούμε; Ρε τι πάθαμε στα καλά καθούμενα. Η παράνοια στο μεγαλείο της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαγορεύεται να σχολιάζουν οι ΓΟΧ; εαν ναι τότε να μας το πείτε
      Κατά δεύτερον εσείς είστε σίγουροι ότι οδεύετε ορθά; η περίπτωση να είστε λάθος παίζει, η έχετε το αλάθητο;
      Δεν ειχατε κοινωνία με γοχ 100 χρόνια γιατί δεν είχατε αποτειχιστεί, και είχατε κοινωνία με αιρετικούς
      Οσοι αποτειχίστηκαν [γοχ] πριν απο εσας σήμερα, τι είναι;
      Η 2η πεντηκοστή έγινε με την δική σας αποτείχιση πέρσι;
      Και κάτι τελευταίο: με ποιο δικαίωμα προτρέπεις τους αναγνώστες να μείνουν στην θέση τους [ που σημαίνει ότι κάποιοι apriori σφάλουν, εξ ου και οι διεστώσες ]
      Σου εδωσε ο Θεος την εξουσία να ποιμάνεις και να οδηγείς ψυχές;
      Που το γράφει, οτι επειδή εχουμε διαφορετικές απόψεις, ας μείνει έκαστος στην γνώμη του κλπ;
      Εαν κάποιοι σε ακούσουν και μείνουν στο λάθος αναλαμβάνεις την ευθύνη εν ημέρα κρίσεως;;;
      Ο εκκλησιολογικός δημόσιος διάλογος γίνεται για την αλήθεια και το φώς και όχι για πελατολόγια [ όπως αντιλαμβάνομαι τα ίδιο πιστεύει και ο διαχειριστής της σελίδας γι αυτο και μας δίνει δίαυλο ]
      Δεν εχουμε κανένο δόλο και κανένα συμφέρον,
      η μήπως είδατε κάπου δικό μου σχόλιο σε οποιαδήποτε σελίδα που να διαφημίζω να πάτε στους ΓΟΧ;;
      Στην αλήθεια να πάτε και στο φως
      αλλά για να γίνει αυτό, προυποθέτει γνώση.................

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/10/17, 5:26 μ.μ.

      Εγώ πάλι ερωτώ ποιός έδωσε σε εσάς το δικαίωμα να το παίζετε σωτήρες!!! Μη μας σώζετε πια τόσο πολύ... Τόσοι σωτήρες σήμερα, είναι απίστευτο...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/10/17, 5:29 μ.μ.

      Και επειδή μας κάνεις τον σοφό σχετικά με την εικόνα της Αγίας Τριάδος:

      O Άγιος Παίσιος έζησε -ολόκληρη- την ζωή του πλανεμένος,προσκυνώντας την εικόνα της Αγίας Τριάδος,και εσύ το βρήκες τώρα ότι δεν πρέπει να δεχόμαστε αυτήν την εικόνα? Για διάβασε λίγο για το περιστατικό σχετικά με τον Άγιο Παίσιο και την Αγία Ευφημία!

      Μήπως και ο Άγιος Νεκτάριος έζησε ολόκληρη την ζωή του πλανεμένος?

      Για ταπεινώσου λίγο!

      Διαγραφή
    4. Τελικά δεν κατάφερα να νικήσω τον πειρασμό και σου απαντώ
      Εμείς ταπεινωθήκαμε ανώνυμε και ρωτήσαμε επι του θέματος τον Δογματολόγο κ. Τσελεγγίδη, ο οποιος επι μισή ώρα στο τηλέφωνο μας εξηγούσε γιατί αυτή η εικόνα με τον Πατέρα και το περιστέρι εικονίζει αιρεσεις.
      Οσο για τους αγίους που αναφέρεις ....απλά δεν εχουν το αλάθητο, τα παραδειγματα στην εκκλησιαστική ιστορία ατελείωτα

      Αναλυτικά στο
      scripta---manent.blogspot.gr ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ – ΣΩΣΤΟ Η ΛΑΘΟΣ;


      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος22/10/17, 4:09 μ.μ.

      Τότε εσύ να ζήσεις όπως ο Τσελεγγίδης! ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ Ο ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ!!!

      Ο καθένας κάνει τις επιλογές του σε αυτήν την ζωή!

      Διαγραφή
    6. 4.09
      Η δική μου επιλογη έγκειται να βιώσω τις αποφάσεις της εκκλησίας, εν προκειμένω της 7ης οικουμενικής
      Περαιρέρω ενα σωρό αγιοι ειχαν πλανηθεί με αιρεσεις, γι αυτο και η εκκλησία εχει Συνοδικό συστημα και οχι καισαροπαπισμό, εν προκειμένω Γεροντισμό.
      Διαβασε πρωτα και τα ξαναλεμε

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος23/10/17, 9:13 π.μ.

      Επομένως για σένα ο Άγιος Παίσιος έζησε ολόκληρη την ζωή του και πέθανε πλανεμένος με αίρεση,προσκυνώντας την εικόνα της Αγίας Τριάδος.

      Από ΓΟΧ δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο.Ταιριάζει με το επίπεδό σου.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος23/10/17, 5:43 μ.μ.

      Πάψε να πολεμάς την εικόνα της Αγίας Τριάδος!

      1.Άγιος Παίσιος και Αγία Ευφημία.Δες το τί συνέβη.

      2.Η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας του Κουρσκ.Δες το τί απεικονίζει.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος20/10/17, 5:57 μ.μ.

    Συγνώμη,με όλα αυτά που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό και που πραγματικά μας θλίβουν θα ήθελα να ρωτήσω τους κ.Σημάτη,κ.Τσακίρογλου,κ.Ρίζο αν κάποιος τους όρισε να ενεργούν με τον τρόπο που ενεργούν.
    Δηλαδή τι πιστεύουν; ότι όλοι εμείς είμαστε άλογα ζώα που τα άγουν και τα φέρουν οι διάφοροι πατέρες; και αυτοί ως παντογνώστες και αλάθητοι ανέλαβαν να μας προστατέψουν; Δεν σκέφτονται μήπως όλα αυτά τους οδηγήσουν αλλού;
    Η πλάνη είναι έξω από την πόρτα, για να μην πω ότι ήδη είναι μέσα!
    ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΑΔΕΛΦΟΙ,ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ και ΠΡΟΣΕΥΧΗ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/17, 2:47 π.μ.

      Μία πολύ καλή άσκηση της ταπείνωσης, έναντι του Θεού, είναι το να εκτελείς ΟΛΕΣ τις εντολές Του ... Μια από αυτές είναι το να διαλαλείς από τα δώματα όσα σου λέει ο Θεός στο αυτί ! Είναι εντολή ή δεν είναι ? γιατί δεν ακούμε καθαρά από όλους τι τους λέει ο Θεός "στο αυτί " ??? Γιατί το επεξεργάζονται τόσο πολύ καιρό μέχρι να το ξεστομίσουν ? μόνο ταπεινό δεν μου φαίνεται το ότι καθυστερούν να πάρουν τις όποιες ευθύνες τους αναλογούν σήμερα, αναλόγως με τα δικαιώματα που είχαν πάρει δια να ομιλούν έως ...χθές ! Οι Πατέρες πρέπει να είναι κάθε μέρα Πατέρες... σαν πολύ περισυλλογή πέφτει τελευταία... Θυμίζω κάτι από το ευαγγέλιο που έχει σχέση αρκεί να το συνδυάσετε. Όταν ο Κύριος άρχισε να λέει προς όλους τους μαθητές Του κάποιες... "σκληρές αλήθειες "σκέφτονταν οι περισσότεροι (μαθητές Του ! ) "είναι πολύ σκληρός ο λόγος Του ! και ποιός μπορεί να τον ακούει ? και τότε έφυγαν πολλοί !! Τότε ρώτησε ο Ιησούς και τους δώδεκα, μήπως και εσείς θέλετε να φύγετε ? και που να πάμε Κύριε? εσύ έχεις λόγους αιώνιας ζωής, είπε ο απ. Πέτρος ! Ρωτάω τώρα εγώ ο τελευταίος όλων ... Μήπως Πατέρες και εσείς θέλετε να "φύγετε" επειδή έχει σκληρύνει λίγο ο αγώνας ??? Ελπίζω να κατανοείτε ποιοι είναι όλοι οι Πατέρες και το ότι έχουν βραδύνει να πάρουν υπεύθυνη θέση ! κατά συνείδηση.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος21/10/17, 2:30 π.μ.

    Mike r. Πατέρες !!! συντομεύσατε την σύναξη !! με αγάπη και φόβο Θεού, τα υπόλοιπα είναι δικά Του θέματα..!! Αρκετά σοβαρά πλέον τα πράγματα (όπως αναμενόταν εξ άλλου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος21/10/17, 2:54 π.μ.

    Mike-r. Πατέρες !!! συντομεύσατε την σύναξη !! με αγάπη και φόβο Θεού και κατά συνείδηση ...., τα υπόλοιπα είναι δικά Του θέματα..!! ή μήπως θα εγκαταλείψετε τον αγώνα? δεν το νομίζω ! ας μην εκθέτονται λοιπόν άλλο οι αδελφοί σε... τρικυμιώδεις καταστάσεις...το γοργόν και χάριν έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.