Λάβαμε τὸ παρακάτω σχόλιο, μὲ τὸ ὁποῖο ὁ
σχολιαστὴς παρουσιάζει τὴν βιογραφία τοῦ Ἁγίου Φιλάρετου,
στὴν ὁποία φαίνεται ὅτι ὁ ἅγιος –ποὺ ὑποστηρίζουν οἱ Γ.Ο.Χ.- τοὺς κήρυξε «αἱρετικοὺς καὶ Δονατιστές»! Σκληρὸς ὁ λόγος ἀπὸ τὰ
χείλη ἑνὸς Ἁγίου, ἀλλὰ φαίνεται ὅτι πράγματι ἐλέχθη. Τὸ γνωρίζουν αὐτὸ οἱ πιστοὶ τοῦ Π.Η.;
Τὸ ἀποσταλὲν σχόλιο:
σας στέλνω το ακόλουθο Εμαιλ. Ήθελα να το στείλω ως σχόλιο αλλά
δυστυχώς δεν μπαίνουν σχόλια με φωτογραφίες. Γι' αυτό παρακαλώ να το
δημοσιεύσετε με άλλο τρόπο. Παρακολούθησα από απόσταση τα άρθρα σας για το θέμα
της ΡΟΕΔ και του ΓΟΧ και τα στοιχεία που παραθέσατε και πρέπει να πω, ότι
επειδή έχω σχέσεις με κύκλους της ΡΟΕΔ, ό,τι γράψατε είναι αληθές.
Σας στέλνω ως υποστήριξη την βιογραφία του Αγ. Φιλάρετου στο
ακόλουθο λίνκ http://www.orthodoxengland.org.uk/pdf/philaret.pdf
στο οποίο στην σελ. 5 ακριβώς στην μέση πριν από τον τίτλο με τα
μαυρα γράμματα θα διαβάσετε ότι ο άγιος
Φιλάρετος στην αρχή, επηρεασμένος από κάποιες τάσεις στην σύνοδο της ΡΟΕΔ, ήταν
φιλικός προς τους Γ.Ο.Χ. Μετά όμως το 1972, καταλαβαίνοντας πια τί συνέβαινε προσπάθησε να ενθαρρύνει του Γ.Ο.Χ. να
ξαναγυρίσουν μέσω της κοινωνίας τους με την ΡΟΕΔ στους
κόλπους της Εκκλησίας και να εγκαταλείψουν το σχίσμα. Όμως στην
προσπάθεια αυτή απέτυχε. Κι όταν απέτυχε στην προσπάθεια του, τότε κήρυξε ότι οι Γ.Ο.Χ. είναι στην πραγματικότητα Δονατιστές
και αιρετικοί:
"He also encouraged Greek Old
Calendarists to return to canonicity through communion with ROCOR. In this, however, he was unsuccessful and
he later declared that the Old Calendarists were in fact Donatists or
sectarians".
Αυτή η αναφορά είναι γραμμένη σε βιογραφίες του Αγίου σε πολλές γλώσσες και είναι γνωστή στους
κύκλους της ΡΟΕΔ. Άρα την γνωρίζουν οι πιστοί Παλαιοημερολογίτες; Καλύτερα, την
γνωρίζουν οι ηγετικοί κύκλοι των Γ.Ο.Χ.; Μήπως την γνωρίζουν οι Επίσκοποί τους,
την αποκρύπτουν όμως από το ποίμνιο;
Ευχαριστώ θερμά και συγχωρέστε με για τον κόπο που σας προκαλώ.
ελπίζω να βοηθώ στην ενημέρωση και στη συζήτηση που
άνοιξε για τα θέματα του παλαιού
ημερολογίου με αυτή τη πληροφορία που σας στέλνω.
Αυτά αγαπητή Π.Π. είναι γνωστά. Ο π. Επιφάνιος τα είχε πληροφορηθεί και τα έχει γράψει:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Υπήρξε μεγάλη «γκάφα» του Φιλάρετου η αναγνώρισις των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών. Μάλλον έπεσε θύμα κακών εισηγήσεων. Έφθασεν εις τας ακοάς μου πληροφορία τις ότι εκ των υστέρων, γνωρίσας τους εν Ελλάδι Παλαιοημερολογίτας, έχει μεταμεληθή δι’ ό,τι έπραξεν».
(π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος στο http://enotitapisteos.blogspot.com/2014/09/blog-post_18.html).
Αλλά οι Π.Η. δεν αλλάζουν. Δεν άλλαξαν από τα επιχειρήματα του π. Επιφάνιου, θα αλλάξουν από τις δικές σας προσπάθειες;
Η ωμή αλήθεια για τους φλωριναίους γοχ:
Διαγραφή-Oι 7 στους 10 δεν έχουν ιδέα για όλα αυτά και είναι ανυποψίαστοι.Δεν επισκέπτονται καν ιστολόγια αντίθετα σε αυτούς.
-Οι 3 στους 10 γνωρίζουν αλλά έχουν εμπλακεί με τους γοχ(οικονομικά συμφέροντα,μοναστήρια,παπάδες,επισκοπικοί θρόνοι)και ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΘΕΜΑ αν τους ανοίξετε συζήτηση για όλα αυτά.
Φυσικά υπάρχουν και κάποιοι άκρως ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΙ γοχ(έχουν και ιστολόγια)οι οποίοι αποδεικνύονται τελείως αδίστακτοι προκειμένου να περνάει το δικό τους μήνυμα.Προβάλλουν μόνο τα κομμάτια εκείνα που τους συμφέρουν και μάλιστα με τον τρόπο που τους συμφέρει.Και αν τους ζητήσεις στοιχεία,βρίσκουν κάποια δικαιολογία για να αναβληθεί η συζήτηση ή να αλλάξει θέμα.
Φυσικά όποιος έχει την στοιχειώδη νοημοσύνη και μόνο από την ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ τους,καταλαβαίνει την αλήθεια.
Η ιστοσελίδα που αναφέρετε είναι της ΡΟΕΔ στην Αγγλια. Άρα η πληροφορία του σχολιαστή είναι μέσα από την ΡΟΕΔ και όχι η γνώμη κάποιου άσχετου με το θέμα. Φυσικά οι ΓΟΧ θα προβαλουν το ένα η το άλλο επιχείρημα, οπότε άντε πάλι από την αρχή. Συμφωνώ δεν αλλάζουν. Αλλά μπορεί κάποιος καλοπροαίρετος πιστος να σωθεί από το σχίσμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πράγματι εκπληκτικό! Είναι ένα επίσημο στοιχείο, που δίνει η ΕΠΙΣΗΜΗ ιστοσελίδα της ΡΟΕΔ. Τι περισσότερο επώνυμο και έγκυρο; Και δείτε πόσο δίκιο είχαν εκείνοι που είχαν δώσει τις πληροφορίες στον π. ΕΠΙΦΑΝΙΟ. Γι' αυτό ήταν τόσο απόλυτος με τους ΓΟΧ. Κι ίσως αυτό να δικαιολογεί το "άχρι καιρού" που έλεγε. Μάλλον ο Γέροντας έβλεπε ότι καραδοκούσε το σχίσμα του Παλαιοημερολογιτισμού, να αρπάξει τους πιστούς και οικονομούσε τα πράγματα. Σήμερα είναι αναμφίβολο ότι θα ήταν από τους πρώτους που θα συνιστούσε την Αποτείχιση, κι όχι βέβαια την δημιουργία άλλης Εκκλησίας.
ΔιαγραφήΚ.
Και ο άγιος Ιερομόναχος Σεραφείμ Ρόουζ ονομάζει τον αντίχριστο Παλαιοημερολογιτισμό "ΤΕΡΑΣ" και λέει ότι αυτοί το έτρεφαν και μετανοεί γι'αυτό(π.Π.Χίρς).
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείτε να αναρτήσετε αυτούσιο το κείμενο που Άγιος Φιλάρετος κήρυξε τους ΓΟΧ σεκταριστές και δονατιστές ;
Ο συντάκτης του κειμένου ποιές πηγές χρησιμοποίησε ;
Πάρε τηλέφωνο την ενορία της ΡΟΕΔ που το ανάρτησε και ρωτήσε την. Ότι το λέει η ίδια η ΡΟΕΔ δεν σου φθάνει; Αλλά είδαμε και τα στοιχεία του κ. Τσακιρογλου που είχαν πηγές πόσο απαντήθηκαν, δηλαδη καθόλου.Ευχαριστουμε την Π.Π. για τον αγώνα που κάνει για την αλήθεια. Είναι το μόνο ιστολόγιο που δεν το νοιάζει το κόστος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επίσημη μεταστροφή του αγίου Φιλάρετου έγινε με την επιστολή του 1978,με την οποία ο άγιος απαγόρευε οποιαδήποτε εκκλησιαστική κοινωνία με τους παλαιοημερολογίτες της συνόδου του Αυξέντιου Πάστρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τον 2:25 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος ο αρθρογράφος της Π.Π., ανώνυμη και η αγγλική πηγή που επικαλείται... Φίλοι μου, αν γνωρίζετε τον συγγραφέα του αγγλικού κειμένου γιατί δεν τον φανερώνετε ώστε να εξετάσουμε το 'ποιόν' και την εγκυρότητά του; Αν πάλι εἶναι ανώνυμο αγνοείστε το για να μην πατάτε σε σάπιες φυλλάδες, διαβάλλοντας με διάτρητα επιχειρήματα τους αδελφούς του πατρίου εορτολογίου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΜΑΤΘΑΙΙΚΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΦΙΛΑΡΕΤΟΣ
http://scripta---manent.blogspot.com/2018/10/blog-post_18.html
Είναι τρομερό! Όπως κάποιος αδελφός σχολίασε, οι Π.Η. θα βρουν να πουν < άλλλλα αντ’ άλλων> για να καλύψουν αυτά που κρύβουν στους οπαδούς τους και να θολ΄λωσουν τα νερά. Δείτε τι γράφουν στην ιστοσελίδα < ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ> http://entoytwnika1.blogspot.com/2018/10/blog-post_5.html.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμφισβητούν ότι είναι αλήθεια αυτά που αποκαλύψατε! Εσείς μας παραθέσατε το αγγλικό κείμενο της επίσημης Εκκλησίας της ΡΟΡΔ, που αναφέρει ακριβώς ότι ο Φιλάρετος θεωρεί αιρετικούς ΟΛΟΥΣ τους Π.Η. ανεξαρτήτως παρατάξεων κι αυτοί σπέρνουν την αμφιβολία, αν είναι αλήθεια όσα λέει ο σχολιαστής, λένε!
Εσείς λέτε ότι ο Φιλάρετος ζητούσε να γυρίσουν στην Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία ΟΛΟΙ οι Π.Η. ανεξαρτήτως παρατάξεων, γιατί κατάλαβε ο άνθρωπος ότι αυτοί ήσαν σε σχίσμα, και το λέει ότι αυτό συνέβαινε μόνο με τους Ματθαιικούς και με δική τους πρωτοβουλία!!
Στη συνέχεια επιβεβαιώνουν (όπως φαίνεται από δημοσίευση του ) την πληροφορία που μας δώσατε!!!
Μωραίνει Κύριος…!
Δηλαδή, φίλε, παραπληροφορούν, διαστρεβλώνουν την αλήθεια σαν αμετανόητοι πούναι "μπροστά στα μάτια μας"! Πώς λέγονται οι διαστροφείς της αλήθειας;
ΔιαγραφήΤώρα καταλαβαίνω επιτέλους. Η αλήθεια είναι δεν το περίμενα, τους νόμιζα πιο εμπεριστατομένους. Πάλι έκανα λάθος.
ΔιαγραφήΟχι μόνο δεν ξέρουν τι να πουν αλλά βάζουν και ΤΕΡΆΣΤΙΟ αυτογκόλ. Στο http://entoytwnika1.blogspot.com/2018/10/blog-post_5.html. στα άρθρα εφημερίδος που παραθέτουν, οι Ματθαικοί ομολογούν ότι οι Ρώσοι της Διασποράς ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑ. Αυτό δεν έχει σχέση με τους Ματθαικούς αλλά είναι η γνώμη της ΡΟΕΔ.
Αρα κ. Φλωριναίοι και Καλλινίκου και όπως αλλιώς λέγεστε γιατί δεν ακολουθείτε το παράδειγμα των Ρώσων Αγίων (Φιλαρέτου, Ιωάνννου κλπ.) και του π. Ευθυμίου που είναι σε απόλυτη συμφωνία με αυτούς να αφήσετε τις παρατάξεις και να συμπορευτείτε με τους αποτειχισμένους του Νέου για να πολεμηθεί η αίρεση; Γιατί δεν τους κοινωννάτε ή γιατίδεν κοινωνάτε εσείς σε αυτούς αφού όπως λέει η ΡΟΕΔ που σας χειροτὄνησε ούτε σχίσμα είναι και έχουν έγκυρα Μυστήρια;
Πριν αρνηθήκατε να απαντήσετε στον αδελφό Αδαμάντιο που οι πηγές του λένε τα ίδια, μετά στον π. Ευθύμιο που συμφωνεί με τους Αγίους και την στάση τους, τώρα τί ἀλλο θα βρείτε;
Αδελφοί αν δεν αλλάξουν μακριά από αυτούς.
και ποιος σας ειπε οτι η ΡΟΕΔ ηταν το μέτρο της ορθοδοξίας
Διαγραφήαπλα βοηθησαν με χειροτονιες τους γοχ
Aυτα να τα πεις στους ΓΟΧ που συνέχεια μας λένε ότι η ΡΟΕΔ τους δικαίωσε. Εμείς τιμούμε τους Αγίους και δεν τους διαστρςβλωνουμε
ΔιαγραφήΠιάσατε λαυράκι, λοιπόν!... Το ότι κάποιος επίσκοπος κοβει κοινωνία με άλλους σας φαίνεται παράξενο; Το ότι μια Εκκλησία αρνείται κοινωνία και αποκόπτει μια άλλη, σας προβληματίζει; Αυτά συνέβαιναν και μεταξύ Αγίων! Αν συμβαίνει να έχετε ελλειματική γνώση της εκκλησιαστικής ιστορίας (που δεν το νομίζω) και των βίων των Αγίων μπορώ να συνεισφέρω με μερικά παραδείγματα. Αλλά δεν φαίνεται να τα χρειάζεστε, απλά δίνετε την εντύπωση οτι σας χαρακτηρίζει μια μικροπρέπεια, οτι σκοπός σας είναι μόνο ευκαιριακά να ρίξετε λάσπη σε άλλους ορθοδόξους με τους οποίους έχετε διαφορές! Για εσωτερική δηλονότι κατανάλωση... Καί πιάνει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητώ συγγνώμη από το πλήθος των Ανωνύμων που χαλάω τους πανηγυρισμούς:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://krufo-sxoleio.blogspot.com/2018/10/blog-post_5.html
Περαστικά!
Εσείς στο ιστολόγιο σας δεν έχετε σχόλια ανωνύμων;
ΔιαγραφήΑπ' τους καρπούς αναγνωρίζεται το δέντρο. Παρατάξεις των ''γοχ'' 16! Και αυτοί που είναι δύο αλλά δήθεν λειτουργούν ανεξάρτητα μεταξύ τους έκαναν επίσκοπο! Ο επίσκοπος Νήφων με τον επίσκοπο Αρέθα έκαναν τον Αθανάσιο. Κατά τά άλλα είναι ανεξάρτητοι μεταξύ τους στο πως λειτουργούν; Άνευ σχολίων.
Και τώρα σας εύχομαι περαστικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι απαράδεκτος ως Πατέρας, «πάτερ» Πα.ί.σιε. Τελικα η κακία θα σου μείνη. Αντι τον αφελφό που έφταιξε σύμφωνα με τον λογισμό σου να τον συμβουλέψης και παρηγορήσης, εσύ τι κάνεις; Παρεμβαίνεις για να χύσης το δηλητήριο της ειρωνείας σαν μικρό χαιρέκακο παιδί για το πραγματικό ή υποθετικό λαθος. Αυτά «πατέρα» διαβάζεις στον άγιο Συμεών τον Νέο Θεολόγο και τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά;
ΔιαγραφήΚ.
Π.Παίσιε,συγχωρέστε με,αλλά εάν θεωρείτε ότι η πληροφορία της συγκεκριμένης ιστοσελίδας της ROCOR είναι ψευδής,μπορείτε να τους στείλετε τα δικά σας επιχειρήματα,οπότε θα σας απαντήσουνε και αυτοί αναλόγως.Με το να επιτίθεστε με μίσος και κακία στον σχολιαστή,να ξέρετε εκτίθεστε ανεπανόρθωτα.Είναι λάθος σας.
ΔιαγραφήἌν καί δέν εἶμαι << Ματθαιϊκός >> κάτι θά μάθετε.
Διαγραφήhttp://www.egoch.org/files/37194458.pdf.
Δεν θέλω να σᾶς εὐχηθω << περαστικά >>Σας, ἀλλά ἄν τό χρειάζεστε ;
Διαβάζοντας το αρχείο στο οποίο παραπέμπει ο Μιχάλης,σαν άνθρωπος ΑΠΟΡΩ ΠΟΣΟ ΠΙΑ ΠΑΝΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ είναι κάποιοι!!!!!!!Και οι περισσότεροι φλωριναίοι γοχ δεν έχουν ιδέα για όλα αυτά.
ΔιαγραφήΠαρακαλούμε τον Ανώνυμο που μας έστειλε το σχόλιο που αναρτήσαμε γι' "αυτά που έλεγε ο άγιος Φιλάρετος για τους Παλαιοημερολογίτες", να μας δώσει -αν έχει- μια απάντηση στις θέσεις του Κρυφού Σχολειού".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε κάποια φάση θα δημοσιευθούν τα άκυρα ψευτοχειροτονητήρια των φλωριναίων γοχ και τα ακριβή δεδομένα των "χειροτονιών" τους μαζί με τους αντίστοιχους ιερούς κανόνες που θεωρούν τις ανωτέρω χειροτονίες ΩΣ ΜΗ ΓΕΝΟΜΕΝΕΣ καθαρά και άνευ προυποθέσεων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τότε όποιος από αυτούς ΤΟΛΜΑΕΙ,ας συνεχίσει να πηγαίνει κόντρα στους ιερούς κανόνες,παρασύροντας ψυχές άλλων ανθρώπων.Δικό του θα είναι το κρίμα.
Περιμένουμε να αποδείξεις ανώνυμε...ότι τα χειροτονητήρια είναι ψευδοχειροτονητήρια διότι αν δεν είναι τρέξε να γλυτώσεις από την δικαιοσύνη πρώτα του Θεού παληκαρά της ανωνυμίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα χειροτονητήρια που αναφέρονται στο σχόλιο του ανώνυμου 8,25 ήδη κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.Πράγματι δεν είναι τα προβλεπόμενα για να θεωρούνται έγκυρα.Μην τον κακίζετε τον π.Παίσιο.Δεδομένου ότι περιμένει ο ίδιος προσωπικά να τον χειροτονήσουνε οι Γ.Ο.Χ. επίσκοπο,είναι λογικό να έχει κάποιον εκνευρισμό και να ξεφεύγει λίγο στις εκφράσεις του.
ΔιαγραφήΕιπα οτι δεν θα ασχοληθώ εκ νέου με γοχ αλλά η συκοφαντία να έχει και ένα όριο.
ΔιαγραφήΤο 1976 η διοικούσα εκκλησία έκανε μήνυση στην εκκλησία γοχ επι αντιποίηση αρχής.
Στο δικαστήριο οι γοχ προσκόμισαν τα χειροτονητήρια της ΡΟΕΔ και το δικαστήριο απεφάνθη οτι ειναι ΕΓΚΥΡΑ και οι γοχ εχουν αποστολική διαδοχή
Προφανώς τώρα για τους επαγγελματίες συκοφάντες, ακόμα και το βούλευμα θα το θεωρήσουν άκυρο.
ΥΣ
μην μιλάτε σας παρακαλώ για κανόνες της εκκλησίας όταν στην διοικούσα εκκλησία τους εχετε κάνει πατσαβούρι...
Για ποιά ακριβώς χειροτονητήρια μιλάτε?Για ποιών προσώπων τα χειροτονητήρια?
ΔιαγραφήΤο δηλητήριο το ρίχνετε εσείς διότι προσπαθείτε με άλογη επιχειρηματολογία να αποδείξετε ότι οι παλαιοημερολογήτες δεν είναι στην Εκκλησία του Χριστού διαγράφοντας όλον τον μέχρι τώρα ομολογιακό αγώνα τους, άγια μυστήρια, αγιαστικές πράξεις κ.α. , την Χάρη του Θεού που ενεργεί σώχοντας ψυχές. Αυτό δεν είναι βλασφημία του Αγίο Πνεύματος; Συνεπώς ούτε ειρωνεύομαι ούτε ρίχνω δηλητήριο αλλά θαυμάζω το μέγεθος της πώρωσης και της εκκλησιολογικής κακόδοξης διαστροφής σας. Όσο για την χειροτονία μου εις επίσκοπν διαπιστώνω ότι ανησυχείτε! Εν τάξει κάτι θα γνει πιστεύω να μετανοήσετε και θα σας καλέσω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει λογική εξήγηση σε όλα αυτά και μην τσακώνεστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Άγιος Φιλάρετος φιλανθρώπως θέλησε να βοηθήσει τις ψυχές που σκανδαλίστηκαν στην Ελλάδα με την αλλαγή του ημερολογίου και διέκοψαν κοινωνία με την επίσημη εκκλησία.
Τους έδωσε λοιπόν μυστήρια,όμως με χειροτονίες άκυρες με βάση τους ιερούς μας κανόνες,για να μην δημιουργήσει μία νέα εκκλησία,αυτήν του παλαιού στην Ελλάδα.
Και φυσικά δεν τους έδωσαν ποτέ χειροτονητήρια,γιατί η επίσημη εκκλησία της Ελλάδος,αυτή με το νέο ημερολόγιο,παραμένει η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος,μέχρι σύγκλησης ορθοδόξου συνόδου,η οποία και θα αποφανθεί για όλα τα θέματα του ημερολογιακού προβλήματος.
https://scripta---manent.blogspot.com/2017/12/blog-post_129.html
ΑπάντησηΔιαγραφήχειροτονητήρια
-Ούτε ένα από τα έγγραφα που μας παρουσιάζετε δεν είναι χειροτονητήριο ή πιστοποιητικό χειροτονίας.
Διαγραφή-Τα έγγραφα που μας παρουσιάζετε έχουν ήδη σχολιαστεί στο άρθρο της Πατερικής Παράδοσης με τίτλο "Ποιό ήταν τελικά το πρώτο βήμα του οικουμενισμού."Δεν προσθέτετε κάτι καινούριο.
-Καλά θα ήταν να αφήναν ήσυχο τον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς,γιατί ο άνθρωπος εκοιμήθει εν Κυρίω το 1966,και δεν πρόλαβε να δει την μεταστροφή του Αγίου Φιλάρετου.
-Το συλλείτουργο με τον Λαύρο,εάν προσέξετε,έγινε το 1970,άρα πριν το 1978.
1)Υπάρχει ξέρετε επιστολή του Θεόφιλου Ιονέσκου με την οποία αρνείται επισήμως ότι χειροτόνησε ποτέ κάποιον Ακάκιο Παππά.Και την επιστολή αυτή ακολούθησε επιστολή του Σεραφείμ Ιβάνοφ,στην οποία ο Σεραφείμ δηλώνει ότι τίθεται θέμα κανονικότητας της χειροτονίας του Ακάκιου μετά από την έγγραφη άρνηση του Θεόφιλου Ιονέσκου.Αλλά δεν φταίτε εσείς.Προφανώς δεν σας τα έδειξε κάποιος αυτά.
Διαγραφή2)Γιατί λέτε ότι οι ΓΟΧ του Καλλίνικου έλκουν τις χειροτονίες τους από το 1969?Το 1960 δεν "χειροτονήθηκε"ο Ακάκιος Παππάς?
έιπε κανείς ότι έγινε μετά το 1978;
Διαγραφήτα ντοκουμέντα πιστοποιούν την ένωση εκκλησιών γοχ ροεδ
και αυτό δεν γίνεται αν δεν είναι όλα διευθετημένα
το εγγραφο είναι συνοδική απόφαση και αναγνώριση χειροτονιων του 1960
για τα υπόλοιπα δειτε στο λινκ - κρυφο σχολειο
Δεν σας τα είπανε καλά.Για να αποτελεί ένα έγγραφο Συνοδική Πράξη,θα πρέπει να συγκληθεί η ολομέλεια της Συνόδου και να αποφασίσει,οπότε:1)δίνουν αριθμό πρωτοκόλλου,2)υπογράφουν και βάζουν την σφραγίδα τους όλα τα μέλη της Συνόδου και όχι μόνον οι δέκα από τους 21επισκόπους,3)υπάρχει ανάγλυφη η σφραγίδα της συνόδου επάνω στο έγγραφο.
ΔιαγραφήΑλλιώς μιλάμε για ανεπίσημη βεβαίωση κάποιων εκ της ΡΟΕΔ,λάθρα της Συνόδου τους,και οι οποίοι φέρθηκαν σαν ξεχωριστή παρασύνοδος εντός της Συνόδου τους,κάτι που απαγορεύεται αυστηρά από τους ιερούς κανόνες.
ΑΝ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1833-1850 ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφή