Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Φιλικό ιστολόγιο του Πατριάρχη συκοφαντεί τους αποτειχισμένους

 





κ. Ανδριόπουλος, καιρό τώρα, δημοσιεύει στὸ ἱστολόγιό του «Ἰδιωτικὴ Ὁδός», κείμενα τοῦ ἀνεπιτυχῶς θεολογοῦντος φιλολόγου-θεολόγου κ. Νούση.
Ὁ κ. Νούσης ἐπιτίθεται τελευταίως στὸν π. Εὐθύμιο καὶ τοὺς ἀκολουθοῦντας τὴν ὁδὸ τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Ἐπισκόπους, καὶ ἀποδίδει θέσεις ποὺ ὁ π. Εὐθύμιος δὲν πρεσβεύει. Καὶ τὸ κάνει αὐτό, ἢ ἐπειδὴ δὲν ἔχει διαβάσει τὰ βιβλία του, ἢ -ἂν τὰ ἔχει διαβάσει- ἐπειδὴ τὰ ἔχει διαβάσει ἀποσπασματικὰ καὶ τὰ ἔχει ἀφομοιώσει στρεβλά.
Εἴτε τὸ ἕνα συμβαίνει, εἴτε τὸ ἄλλο, ἀπὸ τὰ γραπτὰ τοῦ κ. Νούση, ἀπουσιάζουν Πατερικὰ κείμενα ποὺ νὰ ἀντικρούουν τὶς θέσεις τῶν Πατέρων, ἑκατοντάδες κείμενα τῶν ὁποίων  χρησιμοποίησε ἕως τώρα ὁ π. Εὐθύμιος στὶς περίπου 1000 (χίλιες) σελίδες ποὺ ἀφιέρωσε γιὰ τὸ θέμα.
Τὰ κείμενα τοῦ κ. Νούση, ὡς ἐκ τούτου, κυριαρχοῦνται ἀπὸ ἕνα μεταπατερικὸ πνεῦμα, ἀφοῦ κάτω ἀπὸ μιὰ ἐπίπλαστη ἐκκλησιαστική-θεολογικὴ γλῶσσα, ὑποκρύπτεται ἡ ἄγνοια τῆς διδασκαλίας τῶν Πατέρων, τὴν ὁποία προσπαθεῖ νὰ καλύψει μὲ ὡραιόλογα λεκτικὰ κατασκευάσματα καὶ ἀκροβατικὲς ὀρθολογικὲς ἑρμηνευτικὲς κατασκευές.
Δὲν κατάλαβε ὁ κ. Νούσης, ὅτι στὴν περίπτωση τῶν συγγραφῶν τοῦ π. Εὐθυμίου, δὲν πρόκειται ἀκριβῶς περὶ ἑρμηνείας τῶν Πατερικῶν κειμένων, ἀλλὰ περὶ παραθέσεως τῆς ἰδίας τῆς διδασκαλίας τους (θεωρητικῆς καὶ πρακτικῆς) κατοχυρωμένης καὶ δικτυωμένης μὲ τέτοιο τρόπο, ὥστε νὰ ἐκφράζεται ἡ "συμφωνία τῶν Πατέρων" (consensus patrum) στὸ θέμα τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἡ δὲ ἀναίρεσή τους, δὲν μπορεῖ νὰ γίνει μὲ ἄλλο τρόπο, παρὰ μόνο μὲ τὴν παράθεση πατερικῶν κειμένων ποὺ νὰ ἀναιροῦν τὰ ἀνάλογα πατερικὰ κείμενα.
Ἂν δηλαδὴ γιὰ κάτι δὲν μπορεῖ νὰ κατηγορηθεῖ ὁ π. Εὐθύμιος, εἶναι ὅτι χρησιμοποιεῖ "τσιτάτα" ἀπὸ τοὺς Πατέρες, ἀποφθέγματα καὶ ἐπιλεγμένες φράσεις, ἀποκομμένες ἀπὸ τὴν ἐννοιολογικῆς τους συνάφεια· ἀντίθετα παρουσιάζει τὸ πνεῦμα τους, ὅπως ἐνσαρκώνεται στοὺς λόγους τους. Γι' αὐτὸ καὶ κανεὶς ἕως τώρα, παρὰ τὶς παρακλήσεις του, δὲν ἐπεχείρησε νὰ ἐλέγξει τὶς θέσεις του συστηματικά. Οἱ ἀντιτιθέμενοι ἀρκοῦνται σὲ ἀπαξίωση καὶ σπίλωση τοῦ προσώπου του καὶ στὴν δαιμονοποίησή του.
Ἔχοντας ὑπ' ὄψιν μας ὅλα αὐτά, ἀποφύγαμε ἕως τώρα νὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ τὸν κ. Νούση καὶ τὸ ἱστολόγιο ποὺ τὸν φιλοξενεῖ, γιὰ πολλοὺς λόγους.
Σημερινό, ὅμως, δημοσίευμα τῆς "Ἰδιωτικῆς Ὁδοῦ" μᾶς ἀνάγκασε νὰ μιλήσουμε, γιατὶ ἐπιτίθενται πλέον μὲ ἀνοίκειο καὶ συκοφαντικὸ τρόπο ἐναντίον μας. Γι’ αὐτὸ ἀποφασίσαμε νὰ ἀπαντήσουμε (χωρὶς διάθεση συνεχείας), ὑποσημειώνοντας ὅτι δικαίωμά τους εἶναι νὰ ἐξασκοῦν κριτικὴ στὶς θέσεις μας (τὸ ἐπιζητοῦμε), ἀλλὰ δὲν εἶναι δικαίωμά τους νὰ συνεχίσουν νὰ μᾶς συκοφαντοῦν καὶ διαβάλλουν ἔμμεσα ἢ ἄμεσα. Στὴν τελευταία περίπτωση ἐπιφυλασσόμεθα παντὸς νομίμου δικαιώματός μας.
Δημοσιεύουμε τὸ σχόλιο ποὺ ἔστειλε μέλος μας στὴν «Ἰδιωτικὴ Ὁδό», τὸ ὁποῖο καὶ ἀνάρτησε, παρὰ τὶς διαφορετικὲς δηλώσεις της.

κ. νδριόπουλε
πειδ κ. Νούσης κα σες προσωπικ μς συκοφαντετε κα μς διασύρετε, παρακαλ ν δημοσιεύσετε ατ τ σχόλιό μου.
πορ κατ’ ρχάς, μ τν νοοτροπία το στολογίου σας. π τ μία χετε δηλώσει πανειλημμένως τι δν θέλετε διάλογο μ τος ποτειχισμένους κα δν φιλοξενετε σχόλιά τους στ στολόγιό σας. (Πράγματι, δοκίμασα κα εδα τι ατ σχύει, φο σς στειλα να σχόλιο σχετικό, κα δν τ δημοσιεύσατε).
π τν λλη, φιλοξενετε ρθρα το κ. Κ. Νούση ναντίον μας, κα πιπλέον το πιτρέπετε ν μς προκαλε κα διασύρει, σχυριζόμενος τι μες τν ποτιμομε δν χουμε τί ν παντήσουμε, γι’ ατ κα «δν παντμε στ ρθρα πο γράφει ναντίον μας», τ στιγμ πο κατ δήλωση το στολογίου δν πρόκειται ν δημοσιεύσετε τ ρθρα μας!!!
σον μ φορ προσωπικά, χετε δημοσιεύσει 2 3 ρθρα στ ποα μ ναφέρει κ. Νούσης νομαστικά. ξηγ τι δν πάντησα, διότι θεώρησα τι τ ρθρα το κ. Νούση εναι ωλα γιοπατερικά, στηρίζονται στν ρθολογισμό, κφράζουν μι ρρωστημένη χθρότητα ναντίον μας κα διαστρέφουν σα γράφουμε. Δυ φορς πο στειλα κάποιο νώνυμο σχόλιο (σχετο μ τος ποτειχισμένους) κα τ δημοσιεύσατε, διαπίστωσα τι πάντηση πο δωσε κ. Νούσης, δν φοροσε τν οσία το θέματος, λλ’ πως ο Χιλιαστές, πηδοσε π τ να θέμα στ λλο μ παντώντας γι τ δι τατα. ταν ναγκάστηκα ν πιμείνω, ζητώντας συγκεκριμένη πάντηση, γινα δυσάρεστος σ σς, κα τ σχόλιό μου ...λογοκρίθηκε, δν ναρτήθηκε!
Κάτι παρόμοιο κάνει κ. Νούσης κα στ τελευταο ρθρο, στ ποο γράφει γι τος ποτειχισμένους κα τν π. Εθύμιο, χωρς νθρωπος ν χει διαβάσει ν χει καταλάβει ,τι διάβασε π τ συγγράμματά του, ποδεικνύοντας τσι, τι δν χει καταλάβει, τί ννοε π. Εθύμιος μ σα γράφει.

λα ατ ναγκάζομαι ν σς τ γράψω προλογικ-πεξηγηματικά, γι ν μιλήσω γι τν τελευταία νάρτησή σας. Σ’ ατν προλογίζοντας τ ρθρο το κ. Νούση, περβαίνετε τ σκαμμένα, μς ταυτίζετε μ τος «Χρυσαυγίτες», παρόλο πο πιμελς ποφεύγουμε ν πάρουμε πολιτικ θέση πρ κομμάτων, χουμε διαφωνήσει δέ, μ θέσεις το στολογίου «ποτείχιση» σ’ ατ τ συγκεκριμένο θέμα (κα εναι παράδεκτο ν μς ταυτίζετε μαζί του, πειδ ς ποτειχισμένος ναδημοσιεύει τ κείμενά μας). Παρόλα ατ σες μς ταυτίζετε κα μς συκοφαντετε νεπίτρεπτα, γράφοντας γι λους τος ποτειχισμένους, τι «ο χαρακτηρισμο πο κσφενδονίζουν δηλώνουν τς δολοφονικς προθέσεις τους»!
Τοτο εναι φανερ συκοφαντικ κα παρακαλ, σον φορ τ πρόσωπό μου, ς να κ τν διαχειριστν το στολογίου "Πατερικ Παράδοση" ν τ διορθώσετε.
Σημάτης Π.

Υ.Γ.: κ. Νούσης, πο δν χει καταλάβει τς θέσεις τν Πατέρων περ το θέματος, κα δν χει διάθεση ν διαλεχθε μαζί μας (γράφοντας π να στολόγιο πο ποκλείει τ Διάλογο μ τος ποτειχισμένους), σημειώνει:
 «Διευκρινίζοντας, μάλιστα, (ννοε κ. Νούσης τν π. Εθύμιο Τρικαμην) μ ποκλειστικ προσωπικ τρόπο τς προϋποθέσεις νέργειας τς Χάρης στος Οκουμενιστς (τουτέστιν λους μας σχεδόν), μο δίνει τ δυνατότητα κα τ δικαίωμα ν τν ρωτήσω ελόγως μ τ σειρά μου: φο πάρχει Χάρη, στω κα οκονομικς, γιατί ν ξέλθει κα ν μν πολεμήσει π μέσα, ντς τν τειχν;».
ν εχε διαβάσει τ βιβλία το π. Εθύμιου κα τ κείμενα πο δημοσιεύουμε, θ καταλάβαινε τι ο γιοι Πατέρες κα ο πιστοί, πο ν τος αἰῶνες πομακρύνθηκαν π τος αρετικος (δήλ. διέκοψαν τ μνημόσυνο ποτειχίστηκαν), δν σχυρίστηκαν τι θεία χάρη νεργοσε μόνο σ’ ατούς. ν δέ, θέλει ν μιλήσουμε σ πίπεδο Κανόνος (το ΙΕ΄), Κανόνας δν λέγει κάτι τέτοιο, οτε π. Εθύμιος σχυρίστηκε ποτ κάτι τέτοιο. Κανόνας λέγει πλά: ταν πάρχουν ψευδο-ποιμένες πομάκρυνση π ατος τουλάχιστον πιτρέπεται (δν πεισέρχομαι δ στ δυνητικ προαιρετικό)· τι σοι ποτειχίζονται πράττουν καλά, χουν τν ελογία τς κκλησίας, εναι ντός της κκλησίας, λλ χωρίζονται π τν κηρύττοντα αρεση πίσκοπο, στω κα τν παραμικρ αρεση. Κι ν πιτρέπει τν ποτείχιση, κτς π τ παράδειγμα τν γίων, κα κάποιος Κανόνας (πο ρμηνεύει, κωδικοποιε κα πισημοποιε τ στάση τους), γιατί θ μς τ παγορεύσει κ. Νούσης;
Κι χει ποδειχθε μ συγκεκριμένα στοιχεα τι Οκουμενισμς εναι Παναίρεση κι χι μ τάχα «ρευστς ρμηνευτικς δηλώσεις κα συμπροσευχητικ πεπραγμένα», πως σχυρίζεται κ. Νούσης. Οκουμενισμς χαρακτηρίστηκε ς παναίρεση, π τν γ. ουστνο Πόποβιτς πο κοιμήθηκε, πρν γίνουν γνωστς ο υοθετούμενες π τ Φανάρι αρετικς δοξασίες το Ζηζιούλα κα παρκς καταδειχθον! (σχάτως μάλιστα, ο ΡΙΖΕΣ τν αρέσεων πισημαίνονται κα νευρίσκονται σ Παπικ κα φιλοπαπικ κείμενα -κατ’ ξοχν σ ατ τς Β΄ Βατικανς- κα παρουσιάζονται π στολόγο).
Κλείνοντας, θ θυμήσω τι πικαλεται π. Εθύμιος κα τ παράδειγμα το γ. Μαξίμου το μολογητο (κα μ μς πε κ. Νούσης, τι δν μπορομε ν τ πικαλεσθομε, πειδ δν εμαστε γιοι πως κενος), πο ρνιόταν τι κφράζουν τν κκλησία ο τότε κανονικο Πατριάρχες (πως σήμερα ο Οκουμενιστς Πατριάρχες), φόσον βρίσκονταν στν αρεση το Μονοθελητισμο κα εχε διακόψει τν κοινωνία μ ατούς!





7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/9/13, 6:21 μ.μ.

    Γιατί ασχολείστε με τον Νούση. Ο άνθρωπος μπερδεύει τα καλά με τα καλά. ΑΡΕΣ, ΜΑΡΕΣ, ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/9/13, 6:46 μ.μ.

    O Noυσης κανει τον παντογνωστη για καθε εκκλησιαστικο και θεολογικο θεμα. Τα κειμενα του ειναι παραφουσκωμενα με οιη=ση. Σε ενα και μονο θεμα θα επρεπε να απαντησει που αποτελει για τον ιδιο μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΤΙΦΑΣΗ, και κανεις σας δεν το προσεξε. Προσεξτε, ρε παιδια. Το τσιρακι του οικουμενιστη Ανδριοπουλου μιλα σαν να ηταν αντιοικουμενιστης! Τα βαζει με τον γεροντα Ευθυμιο και λεει οτι προτιμαει τη θεση του π. Επιφανιου. Δικα του ειναι τα ακολουθα λογια.
    “αφού υπαρχει Χαρη, εστω και οικονομικως, γιατι να εξελθει και να μην πολεμησει απο μεσα, εντος των τειχων;”.
    Δεν εξεταζω το, που διαβασε ότι ο αποτειχισμενος ειναι εκτος Εκκλησιας; Αλλα τον ρωτω.
    Εσυ Νουση, ποτε πολεμησες τον Οικουμενισμο, εστω απο μεσα; Ποτε ειπες κακο λογο για τον Βαρθολομαιο και τον Ζηζιούλα οπως ο ευλογημενος π. Επιφανιος; Δεν τολμας γιατι ο Ανδριοπουλος του Βαρθολομαιου θα σε κοψει αμεσως απο το καναλι του. Με ποιο θρασος λοιπον κανεις τον ΚΆΛΟ αντιοικουμενιστη;
    Ελενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/9/13, 10:01 μ.μ.

      Μπράβο στην Ελένη που μας έδειξε ότι αυτοί που θέλουν να διορθώσουν τους αποτειχισμένους πρέπει να τα έχουν τσουγκρίσει πρώτα με τους οικουμενιστές.
      Μπράβο Ελένη

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος29/9/13, 8:31 μ.μ.

    Δεν κάνατε σωστά. Έπρεπε να υποστηρίξετε τον κ. Οδυσσέα, δεν έπρεπε να διαχωρίσετε τη θέση σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί ασχολείσθε με πρωτοκλασσάτους οικουμενιστές που όχι μόνο δεν ενδιαφέρονται για το καλό της Εκκλησίας αλλά είναι βαλτοί για να κάνουν ζημιά. Είναι οργανέτα του αιρετικού Πατριάρχη και στέκονται σούζα στις προσταγές του. Ενημερώστε τον κόσμο για την παναίρεση και μην αναλώνεσθε γράφοντας σε αμετανόητους ανθρώπους. Αφού θεωρούν Εκκλησία τον Πατριάρχη και τους παρατρεχάμενους δεσποτάδες και κληρικούς, τί κουβέντα να κάνει κανείς μαζί τους. Αφού θεωρούν τους εαυτούς τους μέσα στην Εκκλησία και τους αποτειχισμένους εκτός, δεν καταλαβαίνετε ότι ακολουθούν ξεκάθαρα την μεταπατερική θεολογία; Το ίδιο έκανε και ο Κων. Οικονόμου ο εξ Οικονόμων από την Τσαριτσάνη, ενώ υπήρχαν τόσα προβλήματα στην εποχή του, καθόταν και αναλωνόταν σε συγγραφές και αναλύσεις για άσχετα θέματα και αμελούσε το κυριώτερο. Κι εσείς αναλώνεσθε να απαντάτε στους άσχετους ενώ πρέπει συνεχώς να ενημερώνετε για την αίρεση του Οικουμενισμού και πως θα αφυπνισθούμε. Συγνώμη αλλά το θεωρώ αφέλεια να απαντάτε σε τύπους όπως ο Νούσης ή ό κάθε Νούσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Μάνο, έχεις δίκιο. Να ξέρεις όμως, πως όσα γράφουμε, δεν απευθύνονται μόνο στους Οικουμενιστές, αλλά και σε όσους δικούς μας περιμένουν μιαν απάντηση. Ο άγ. Γρηγόριος ο Παλαμάς, έφαγε χρόνια από τη ζωή του για να απαντήσει στον Βαρλαάμ. Δεν είπε ότι αυτός είναι εκτός Εκκλησίας, δεν μας ενδιαφέρει. Γι αυτό εξάλλου και ο π. Ευθύμιος, παρὰ τὶς πολλές ασχολίες του, έγραψε την απάντηση που δημοσιεύσαμε σήμερα, και κάποιοι διαθέτουν από τον λίγο ελεύθερο χρόνο τους και κάνουν τον κόπο να δακτυλογραφούν τα κείμενά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος3/10/13, 5:38 μ.μ.

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.