Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

π. Νικόλαε Μανώλη «ὀρθῶς ἀπεκρίθης· τοῦτο ποίει καὶ ζήσῃ»!


Ὁ ὅσιος πατήρ ἡμῶν Ἰουστίνος Πόποβιτς
 
Ταυτότητα δράσεων τῶν ΜΜΕ καὶ τῶν Οἰκουμενιστῶν
ἐφημέριος τοῦ Ἱεροῦ Βυζαντινοῦ Ναοῦ Προφήτου Ἠλιού Θεσσαλονίκης

Παράδοξη ταυτότητα στ διαχείριση τν κρίσεων παρατηρεται στς μέρες μας. π τ μία, πολ φυσική μς φαίνεται πλέον πρακτικ τν μέσων μαζικς νημέρωσης (ΜΜΕ) ν ποκρύπτουν π τ κοινό τους, τ δυστυχία τς λληνικς κοινωνίας. τσι, παψαν ν προβάλουν εκόνες δυστυχισμένων νθρώπων πο ναζητον τν πιούσιο στος κάδους πορριμμάτων· δν κούγονται εδήσεις γι τος δυστυχες ατόχειρες, πο ς ποτέλεσμα τς οκονομικς Κρίσης, ριθμς τους νομίζουμε πς σταμάτησε σ κενον πο κούγαμε να χρόνο πρίν· κα λλα πολλ πο συμβαίνουν στν καθημερινότητά μας, ποκρύπτονται. Εδήσεις πραγματικς γι τν ξευτελισμ τς νθρώπινης ξιοπρέπειας ξαιτίας τς κοινωνικς ναλγησίας το Κράτους, ξαφανίζονται. Στν κατευθυνόμενη πρακτική τους ατήν, ο πεύθυνοι τς νημέρωσης, κοψαν τς νημερωτικς κπομπς γύρω π τς πιπτώσεις τν μνημονίων στν πατρίδα μας. Λίγες πο πιβίωσαν στ «μεγάλα κανάλια», εναι στν κυριολεξία, λεγχόμενες π τ σύστημα, πενδυμένες σαφς μ τ νεοταξικ τρόπο πικοινωνίας μ τ λαό, δηλαδ τ φασιστικό.
π τν λλη, στν κκλησιαστικ χρο κάτι παρόμοιο συμβαίνει. ν χθρός τς ρθόδοξης κκλησίας βρίσκεται ντς τν τειχν της, ο πεύθυνοι ποιμένες σχολονται μ λλα πράγματα καθησυχάζοντας τν λαό. μεγαλύτερη αρεση πο πολέμησε ποτ τν κκλησία, Οκουμενισμός, δρ νεμπόδιστος ρπάζοντας π τ ποίμνιο ψυχς νυπεράσπιστων
χριστιανν. Ο πνευματικο πατέρες μως δν σχολονται. Συνεχίζουν ν μιλον γι λλες αρέσεις, ξωτερικές, γι λλα θέματα καλύτερα γι λα τ θέματα, κτός τς παναίρεσης το Οκουμενισμο. Δν νοίγουν ατ τ θέμα. Δν γίνονται μερίδες, συνέδρια, συνάξεις στς μητροπόλεις στς νορίες μ σκοπ τν νημέρωση κα τν καταπολέμηση ατς τς αρεσης. Οτε καν τ πεύθυνα γραφεα το ντιαιρετικο γώνα τν ερν μητροπόλεων δν κουμπον ατ τ ζήτημα· ς εναι ζως κα θανάτου! 
Μάλιστα, ξαιτίας το γεγονότος τι στν αρεση ατν νήκουν πρωτοκλασάτα στελέχη τς κκλησίας, ο κατέχοντες τν ξουσία, ρμηνεύουν τος πιστούς, ερες κα λαϊκούς, ν μν σχολονται μ ατ τ θέμα! Θέτουν πάνω π λα, τν χωρς ρια πακο στος διοικοντες, μετονομάζοντας την ς πακο στν κκλησία!
 κοιν διαχείριση τν κρίσεων, τόσο π τ κατευθυνόμενα συστημικ μέσα νημέρωσης στ ζητήματα τς οκονομικς κρίσης, σο κα π τος πεύθυνους πνευματικος νθρώπους τς κκλησίας στν ντιμετώπιση τς παναίρεσης το Οκουμενισμο, χει ναν κοιν παρονομαστή. Τν Φόβο. Τ στοιχεο ατ κατέχει κεντρικ ρόλο στν προπαγάνδα τν πευθύνων. φόβος τς τιμωρίας, τς πόλυσης, οσιαστικά της «καρατόμησης» κείνου πο θέλει ν κολουθήσει διαφορετικ γραμμή, πιβάλλεται μ τν πι προκάλυπτο τρόπο. πειλς κα κβιασμοί, συκοφαντήσεις κα δημόσιοι ξευτελισμο εναι μόνιμη πρακτικ σων θέλουν ν κλείσουν τ στόματα τν ντιδρώντων. διαιτέρως στν κκλησιαστικ χρο, πειλ τς καθαίρεσης γι τος ερες πο πολεμον τν Οκουμενισμό, εναι τ σύνηθες.
Ποις ερέας τολμ ν ντιδράσει στ σύστημα; λόγος πο δν κούγεται ντιπαπικ κα ντιοικουμενιστικ κήρυγμα, εναι φόβος. Φοβονται ο ερες, μ κα ο μητροπολίτες ν πον πς Πάπας δν χει εροσύνη, πς παπικ κκλησία δν χει Χάρη, πς τ παπικ μυστήρια δν εναι γκυρα, εναι χαρίτωτα. Δν τολμον ν λέγξουν τος ταγος τς κκλησίας γι τς ντροπιαστικς συμπροσευχς κα τος ξευτελιστικος οκουμενιστικος διαλόγους. Ο μητροπολίτες, φοβονται γι τν πατερίτσα τους, ν μν πέσουν στ δυσμένεια τν συναδέλφων τους. Ο γαμοι ερες φοβονται πς σταδιοδρομία τους θ σταματήσει δόξως κάπου κε, μ τ φίκιο το ρχιμανδρίτη. Ο  γγαμοι ερες, βλέπουν τν οκογένεια πίσω τους κα οτε πο σκέφτονται ν ντιπαρατεθον στν αρεση. Μία δυσμενς μετάθεση, νας προϊστάμενος το συστήματος εδικς ν κάνει τν βίο βίωτο, εναι ρκετ καν στε ν θέσουν τν ποιαδήποτε γωνιστικ διάθεση, στς καλένδες. πλίζονται δ λοι ατο κα μ τν νιστόρητη ποχρέωση τς πόλυτης ψευτοϋπακος στν κκλησία κα ρεμον τς συνειδήσεις…  
Όπότε, θ φήσουμε ν πιβάλει φόβος τος κανόνες του; Θ φήσουμε τν οκουμενιστ διάβολο ν πικρατήσει μ τ ργανά του;
Πιστεύω πς ατ πο πράγματι χρειάζεται, εναι ν νδυθε κάθε νθρωπος σ ποια θέση κα ν βρίσκεται, μ τν Πίστη στν Χριστ κα στν Σκέπη τς Κυρίας Θεοτόκου. Ν προσεύχεται γι ατό, ν ζητ πιμόνως τν αξηση τς Πίστης. Ν παρακαλ διαιτέρως μως γι δύο πράγματα. Πρτον, ν νισχυθε στν μολογία τς Πίστεως κα στν προάσπισή της πέναντι στν κυριότερη κ τν αρέσεων, τν Οκουμενισμό. Δεύτερον, ν βάλει ς ρχ κα ν τ κάνει ς θέμα στν προσευχή του, ν μν ναντιώνεται σ σους ντιστέκονται. Ν μν τος χθρεύεται, ν μν τος πολεμ, ν μν τος συκοφαντε, λλ μυστικ ν προσεύχεται γι ατούς, ν τος παραδέχεται κα ν τος θαυμάζει. Μ ατν τν τρόπο, θ δεχτε εδικ Χάρη π τν Κύριο κα χωρς ν τ καταλάβει, γρήγορα θ ξεπεράσει τν φόβο. Γιατί λήθεια, πραγματικς γωνιστής, δν εναι ατς πο δ φοβται, λλ ατς πο τιθασεύει τν φόβο του.
Τελειώνω μ μία φράση το σίου πατρς μν ουστίνου Πόποβιτς: « λπς μν νν κα ε κα ες τος αώνας τν αώνων κα ες λην τν αωνιότητα εναι μία κα μοναδική:   Θεάνθρωπος ησος Χριστς ν τ Θεανθρωπίνω του σώματι, κκλησία τν γίων ποστόλων κα τν γίων Πατέρων… Πάντα τατα διεφυλάχθησαν λώβητα  μόνον ν τ γιοπατερικ ρθοδοξί, περ τς ποίας ο ρθόδοξοι Χριστιανο εναι κεκλημένοι ν μαρτυρον φόβως νώπιον τς Δύσεως κα τς ψευδοπίστεώς της κα τς ψευδοαγάπης της».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.