Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

Οι Οικουμενιστές συνεχίζουν το έργο τους




Ἕνας «γκουροῦ» τῆς μετανεωτερικότητος

καὶ τοῦ Οκουμενισμοῦ




Διαβάσαμε στὸ Διαδίκτυο:
«Οἰκουμενικὸ Συμπόσιο ἀφιερωμένο στὸν Οἰκουμενικὸ Διάλογο ξεκίνησε τὶς ἐργασίες του χθὲς στὴ Θεσσαλονίκη πρὸς τιμὴν τοῦ ἀποχωροῦντα ἀπὸ τὴν ἐνεργὸ διδασκαλία Καθηγητοῦ Πέτρου Βασιλειάδη. Στὸ Συμπόσιο μὲ θέμα “Ὁ Οἰκουμενικὸς Διάλογος στὸν 21ο αἰῶνα: Πραγματικότητες, προκλήσεις, προοπτικές”, συμμετέχουν διακεκριμένοι Πανεπιστημιακοὶ ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα καὶ τὸ ἐξωτερικὸ καθὼς καὶ ἐκπρόσωποι διεθνῶν ἐκκλησιαστικῶν ὀργανισμῶν».
 http://www.amen.gr/article11994, 15 Ιανουαρίου 2013

π κάποιες πρτες πληροφορίες διαπιστώσαμε τι Βασιλειάδης παναλαμβάνει τν αυτό του, πως τν διέπλασε π τν δάσκαλό του τν γουρίδη κα τ συμμετοχή του στ οκουμενιστικ Συνέδρια κα τος Διαλόγους τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο. Δν μπόρεσε ν παντήσει ν μετανοί στν μπεριστατωμένη κριτικ πο το ξάσκησε μητροπολίτης Ναυπάκτου. Ἐξάλλου ἡ μετάνοια, ὅπως τὴν διδάσκει ἡ «Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία», δὲν συμβαδίζει μὲ τὴν θανατερὴ ἐσχατολογικὴ σύλληψη τῆς μετανεωτερικότητας καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ἐπίσης δὲν αἰσθάνθηκε τὴν ἀνάγκη (ὁ κ. Βασιλειάδης) νὰ ἀπαντήσει σὲ ὅσα κάποιοι πιστοὶ χριστιανοὶ καὶ εἰδικὰ τὸ ἱστολόγιο amethystosbooks ἐπὶ χρόνια τοῦ καταμαρτυροῦν.
Πς θ μποροσε λλωστε ν πανακάμψει στν ρθή δόξα; Τώρα πο τιμᾶται πάξια ὡς οκουμενιστής–γκουροῦ; Τώρα ποὺ βλέπει νὰ στεφανώνονται οἱ ἀγῶνες μιᾶς ζωῆς; Ἀγῶνες γιὰ τὴν ἀποδόμηση τῆς μοναδικότητος τῆς Ἐκκλησίας; Ο κύριοί του ξάλλου, πο τν τιμον γι τν οκουμενιστική του προσφορά, το παναλαμβάνουν πιτακτικά:
«Σ δ μνε ν ος μαθες κα πιστθης, εδς παρ τνος μαθες, κα τι π βρφους» τ οκουμενιστικ «γρμματα οδας...»!
πόστολος Παλος, γι τν ποο γραψε τὴν φοβερὴ βλασφημία, τι «διέστρεψε τὸ μήνυμα τοῦ πρώτου Χριστιανισμοῦ» τ χει προφητέψει:
«Πονηροί δε άνθρωποι και γόητες προκόψουσιν επί το χείρον, πλανώντες και πλανώμενοι».
Στὴ συνέχεια παραθέτουμε ἕνα πρῶτο δημοσίευμα ποὺ ἀναφέρεται στὸ γεγονός τοῦ οἰκουμενιστικοῦ συμποσίου ποὺ διοργανώθηκε πρὸς τιμήν τοῦ κ. Βασιλειάδη.

___________________________________________________


«Βίβλος και Οικουμένη» Με τήν ευκαιρία τής αντιφωνήσεως του καθηγητή
Πέτρου Βασιλειάδη στο oικουμενικό συμπόσιο που διοργανώθηκε προς τιμήν του


Ο   Θ Ε Ο Λ Ο Γ Ο Σ   Τ Ω Ν   Ε Θ Ν Ω Ν

Ένας σημαντικός "άγιος" τής νεωτερικής - οικουμενιστικής" εκκλησίας"

Ο κ. Βασιλειάδης προορίζεται να αντικαταστήσει τον Απόστολο των Εθνών, στην νέα εκκλησία που ετοιμάζεται! Όπως και στην κινηματογραφική ταινία «το πέταγμα του Φοίνικος», ένα μικρό ευκίνητο εκκλησιαστικό όχημα θα προκύψει απο το ναυαγισμένο όχημα της παραδοσιακής εκκλησίας, για να ανταποκριθεί καλύτερα στην νεωτερική εποχη! «Όπου το ζήτημα της ατομικότητος αναδεικνύεται επιτακτικά και το αίτημα ηθικής και κοινωνικής ευαισθησίας υπερκαλύπτει την υπαρξιακή αναγκαιότητα σωτηρίας».
Σε σημαντική του συνέντευξη στο αποκρυφιστικό περιοδικό ΑΒΑΤΟΝ ο κ. Βασιλειάδης καταγγέλλει πως ο Απόστολος Παύλος διέστρεψε το μήνυμα του πρώτου Χριστιανισμού, το οποίο ήταν ηθικό και εσχατολογικό, όπως ακριβώς ξαναγεννιέται στην ευχαριστιακή εσχατολογία του κ. Ζηζιούλα, και επέβαλε την σωτηριολογική ερμηνεία της Οικονομίας. Καιρός να επανορθώσουμε το βαρύ λάθος για να συμβαδίσουμε με την εποχή μας!
Το περιοδικό διείδε την φιλοδοξία του Βασιλειάδη αλλά ο αξιότιμος καθηγητής δεν κατόρθωσε να δει τις σκοτεινές προθέσεις του περιοδικού, διότι στο ίδιο τεύχος του περιοδικού μαζί με την καταγγελία του Βασιλειάδη εναντίον του Αποστόλου Παύλου ανακοινώνεται, τυχαία, και η κατάρρευση των Ελλήνων από τον κ. Ζιάκα και η κατάρρευση της Ορθοδόξου εκκλησίας από τον Μέσκο!

κ. Βασιλειάδη καταλαβαίνετε σε τί μπελάδες βάζετε την εκκλησία;
Και τί θα κάνουν κ. Βασιλειάδη τόσα νέφη αγίων που σώθηκαν με την λανθασμένη διδασκαλία του Απ. Παύλου;
 Θα πρέπει να επιστρέψουν όλοι τους σιγά - σιγά, με μετεμψυχώσεις και μετενσαρκώσεις για να πετύχουν την ηθική πρόοδο με την ευχαριστιακή εσχατολογία;
Θα αδειάσετε κυριολεκτικά την Βασιλεία των Ουρανών κ. Βασιλειάδη!

Είμαστε σοβαροί;

Γιατί δεν ρωτάτε τους αποκρυφιστές φίλους σας του ΑΒΑΤΟΝ, γιατί και πώς η διάσημη Μπλαβάτσκυ, χωρίς νάχει διαβάσει καν τα «Λόγια», κ. Βασιλειάδη, κατηγορούσε τον Απ. Παύλο ότι διέστρεψε το αρχικό μήνυμα του Χριστιανισμού και τον κατέστρεψε!; Πώς εξηγείται η συμφωνία απόψεων;
Ο σκοπός τών μεταρρυθμιστών όμως είναι ξεκάθαρος. Θέλουν να απαλλάξουν τον άνθρωπο από την αμαρτία, να αφαιρέσουν από την Εκκλησία την Ικεσία για την άφεση των αμαρτιών και σαν σωσμένοι, εφόσον ο Κύριος τελείωσε το έργο του, να βοηθήσουν να βυθιστούμε στην εκκοσμίκευση και να επιταχύνουνε την ένωσή μας με τον πάπα!

Πρέπει κατεπειγόντως να εγκαταλείψουμε το πρωτείο του Παύλου, υπέρ του πρωτείου του Πέτρου. Γιατί και οι Ορθόδοξοι έχουν λερωμένη τη φωλιά τους. Και αυτοί πιστεύουν σε ένα πρωτείο (του Απ. Παύλου).

Ο άνθρωπος πλέον θα εργάζεται και θα σώζεται στην Ιστορία, κτίζοντας πετραδάκι- πετραδάκι τον δρόμο προς τα έσχατα, με την αξιοπρέπειά του και την κενοδοξία του! Θα πραγματοποιήσει αυτός ο ίδιος και το μεγάλο σχέδιο του εωσφόρου!
Εφόσον έχει ήδη πραγματοποιήσει το μεγάλο σχέδιο του Θεού!

Ακόμη και σε μια ηθική εκκλησία εσείς και οι όμοιοί σας κ. Βασιλειάδη πάλι θάσαστε έξω από την εκκλησία!
Ο διάδοχος του αείμνηστου Αγουρίδη. Άνθρωποι που μισούν τους Αγίους μας.
Μας είναι αδύνατον να συλλάβουμε κάποιον έστω λόγο που θα δικαιολογούσε τον κ. Βασιλειάδη σαν θεολόγο!

ΣΧΟΛΙΟ: Επειδή θα ασχοληθούμε εκτενέστερα μέ τίς κενολογίες τού οικουμενισμού. Καί επειδή ο Βασιλειάδης επαναλαμβάνει συνεχώς τά ίδια καί τά ίδια (Ίσως είναι τό διδακτορικό του μέ τόν Αγουρίδη) ξαναπαρουσιάζουμε μιά παληά μας ανάρτηση καί από τήν σημερινή του ομιλία σχολιάζουμε ως εξής τήν ουσία τής ομιλίας του :
"...η χριστιανική εσχατολογία δεν είναι ούτε άρνηση της ιστορίας, ούτε προσθήκη και απλή συνέχεια της ιστορίας και του παρελθόντος· η εσχατολογία στην αυθεντική χριστιανική κατανόησή της είναι μάλλον μια επέλαση των εσχάτων μέσα στις δικές μας ιστορικές πραγματικότητες. Τα έσχατα «επελαύνουν» (σάν τόν Αττίλα) στην ιστορία μέσω του Αγίου Πνεύματος — κατά κύριο λόγο κατά την Θεία Ευχαριστία".
Μέ τον Απόστολο Παύλο, τόν οποίο φιλοδοξείτε νά αντικαταστήσετε, κ. Βασιλειάδη, έχουμε μιά πρώτη επέλαση τών εσχάτων στήν ιστορία.
Θα τα ξαναπούμε.
Αμέθυστος


________________________________________________________

Δὲν προλάβαμε νὰ δημοσιεύσουμε τὸ ἕνα κείμενο τοῦ «Ἀμέθυστου», δημοσίευσε καὶ δεύτερο, ὁπότε παραθέτουμε κι αὐτό.


 
ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ

Είναι μάταιο νά προσπαθούμε νά εκλογικεύσουμε, έστω, έναν αιρετικό. Δέν συνέβη ποτέ στήν ιστορία. Επειδή όμως άλλος σπέρνει καί άλλος θερίζει καί επειδή αυτή είναι η ορθόδοξη εσχατολογία, διότι η πλάνη τής επιστημονικής ιστορικής εσχατολογίας προσπαθεί νά μάς πείσει πώς μπορούμε νά θερίσουμε χωρίς νά έχουμε σπειρει, θά συνεχίσουμε τίς προσπάθειές μας μέχρι τέλους. Μέχρι τής τελικής νίκης τής ορθοδοξίας έναντι τής συγχρόνου αιρέσεως.
Η σύγχρονη αίρεση τής εσχατολογίας είναι προτεσταντικής, γερμανικής προελεύσεως καί ολοκληρώνει τήν αίρεση τού Αυγουστίνου. Τό περίεργο είναι πώς καί στην περίπτωση τού οικουμενισμού, η προτεσταντική αρχή, θεωρείται πώς ανανεώνει τόν χριστιανισμό. Ξέθαψε τήν αρχική εσχατολογική πίστη τής πρώτης εκκλησίας. Καί είναι περίεργο διότι μέ τόν ίδιο ακριβώς λόγο περιγράφεται καί η κακοδοξία τού Αυγουστίνου. Ο san Gerolamo έγραψε γύρω στά 386 μ.Χ., όταν κυκλοφόρησε τό de beata vita τού Αυγουστίνου : «Δοξάζεσαι σε όλο τόν κόσμο. Οι καθολικοί (όλος ο κόσμος δηλ. από τότε) σέ λατρεύουν σάν τόν νέο θεμελιωτή τής αρχαίας πίστης». Ήδη τό 386, γιά τούς Λατίνους, η πίστη στόν Κύριο ήταν απαρχαιωμένη καί χρειαζόταν μιά καλή μεταρρύθμιση. Καί ποιά ήταν αυτή; Η ψυχολογία στήν θέση τής θεολογίας. ΤΟ ΕΓΩ ΣΑΝ ΕΑΥΤΟΣ.
Η γερμανική εσχατολογία θεμελιώνει καθαρά πλέον τήν ανθρώπινη ζωή στόν χρόνο καί τόν απελευθερώνει από τήν ουσία, τόν αληθινό εαυτό τού ανθρώπου, τήν νόηση. Γιαυτό καί η σύγχρονη ελευθερία είναι μιά απελευθέρωση τού ανθρώπου από τό βάθος του, τόν λόγο καί η εγκατάλειψή του στήν πολιτική. Γιαυτό καί εμφανίζονται μελέτες τύπου : ο χωρόχρονος τών χριστιανών είναι ο χριστός. Η πολιτικοποίηση τής χριστιανικής ζωής βρίσκεται πίσω καί από τόν διάλογο πού ξεκίνησε η δήθεν εκκλησία μέ τούς αριστεριστές.
Καί ιδού η απορία μας πρός τόν Βασιλειάδη. Ισχυρίζεστε όλοι οι οικουμενιστές, πώς τό Άγιο Πνεύμα βρίσκεται στήν εκκλησία. Ταυτόχρονα ισχυρίζεστε πώς η Σωτηρία έρχεται από τήν επέλαση τού Αγίου Πνεύματος από τά έσχατα. Εννοείτε δύο Άγια Πνεύματα, διαφορετικά μεταξύ τους; Τό ένα είναι βοηθός τού άλλου; Κι αυτό τό δεύτερο Άγιο Πνεύμα οδηγώντας σάν φάρος τήν ιστορία, στήν οποία βολοδέρνει καί η εκκλησία πού ατυχώς διαθέτει μόνον τό πρώτο Άγιο Πνεύμα, μπορεί νά σώσει καί όλες τίς υπόλοιπες θρησκείες, διότι τό Άγιο Πνεύμα όπου θέλει πνεί; Τό πρώτο ή τό δεύτερο; Διότι τό πρώτο βρίσκεται μέσα στήν εκκλησία. Τό δεύτερο επελαύνει στην ιστορία. Αυτό τό πνεύμα πού ‘‘όπου θέλει πνεί’’ είναι ένα τρίτο Άγιο Πνεύμα; Η θέληση τού Άγίου Πνεύματος είναι διπλή; Διότι μέ τήν θέλησή του συνεργεί μέ τόν Κύριο στήν οικονομία της σωτηρίας μας καί κατοικεί μαζί μέ τόν Κύριο στήν εκκλησία. Πέτυχαν οι μαθητές τού Κυρίου τόν ευαγγελισμό όλων τών εθνών; Ή μήπως απομένει νά ευαγγελίσουμε σήμερα τίς δύο θρησκείες πού εμφανίστηκαν μετά τόν Κύριο καί οι οποίες προϋποθέτουν τήν άρνηση τού Κυρίου, τόν εβραϊσμό καί τόν μωαμεθανισμό; Καί η ενότης τών χριστιανών μέ αυτές τίς θρησκείες, σάν τήν σύνθεση τών αντιθέτων τού Χέγκελ, δέν θά περιέχει οπωσδήποτε καί τήν άρνηση τού Κυρίου; Καί θά μάς σώσει από αυτή τήν άρνηση τό Άγιο Πνεύμα; Αυτονομούμενο εντελώς από τόν Κύριο; Καί θά διδάξουμε σέ αυτές τίς θρησκείες τήν ειρήνη καί τήν αγάπη τίς οποίες διαθέτουν ήδη οι χριστιανοί;
Οι Γερμανοί Βασιλειάδη, αφού πέτυχαν τήν υπαταγή τής πίστεως στόν χρόνο, κατάλαβαν πώς ο χρόνος χρειάζεται καί ένα διαφορετικό τέλος από τόν θάνατο, πού είναι τό φυσικό άδοξο τέλος του. Κάι επινόησαν τόν αναστημένο Χριστό τής δόξης ο οποίος επιτρέπει στό Άγιο Πνεύμα νά επελαύνει στήν ιστορία, καθότι τό Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται καί εκ τού Υιού.
Βρισκόμαστε Βασιλειάδη αυτή τήν στιγμή μέ τρία Άγια Πνεύματα καί μέ δύο Χριστούς. Είσαι σίγουρος πώς δέν υπάρχει καί τρίτος Χριστός; Υπάρχει. Κάι θά στόν φανερώσουμε εμείς, γιά νά ολοκληρωθείς.
Ο διανοούμενος, ο οποίος πήρε τήν θέση τού φιλοσόφου στήν ιστορία, εδημιουργήθη από τήν εσωτερικότητα τού Αυγουστίνου, έχει ανάγκη ενός σκοπού πού πρέπει νά βρίσκεται έξω από αυτόν. Διότι τό εγώ, η εσωτερικότης καί όχι τό βάθος πού είναι ο Νούς, είναι αυτοσκοπός. Είναι η απόλυτη αδράνεια. Είναι η απόλυτη ακινησία. Κάι χρειάζεται τόν μοχλό τού Αρχιμήδη γιά νά κινηθεί. Μόνο πού καί ο Αρχιμήδης χρειάζεται κάπου νά σταθεί γιά νά κινήσει αυτή τή γή πού είναι τό ΕΓΩ. Αυτό τό κάπου είναι η ετερότης. Η θεολογία τού Ζηζιούλα. Διότι τό εγώ είναι πάντοτε ετεροπροσδιοριζόμενο. Τό εγώ υπηρετεί, δέν είναι σκλάβος, είναι υπάλληλος. Εξασφαλίζει τό μέλλον. Παλέυει γιά τη σύνταξη καί τό εφάπαξ. Τήν Βασιλεία επί τής γής.
Κι αυτός ο διανοούμενος διαφέρει ριζικά από τόν Έλληνα πολίτη, διότι ο σκοπός τού Έλληνα ρίζωνε στά βάθη τού είναι του καί ήταν αυτοσκοπός. Ο αρχαίος ορισμός τής ελευθερίας. Γι αυτό καί ο Νούς καθορίστηκε σάν αυτοκίνητος καί σάν αεικίνητος. Η θεολογία τού Ζηζιούλα αφορά όντα ετεροκίνητα, σάν τού λόγου σας.
Σήμερα ο Μανιχαϊσμός κινεί όλα τά νήματα τής ιστορίας. Οι καλοί Εβραίοι θά νικήσουν στά έσχατα, πού ήδη επελευνουν στήν ιστορία, τούς κακούς μωαμεθανούς καί θά ξαναχτίσουν τόν ναό τής παντοκρατορίας τους, θά κατακτήσουν τήν οικουμένη. Τή νέα γή τής επαγγελίας τήν οποία έχουν υποσχεθεί στόν εαυτό τους.
Θά τά ξαναπούμε
Αμέθυστος