Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Παπισμός και Επισκοποκεντρισμός



στω κι ἂν δὲν τὸ παραδέχονται, οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς καὶ γενικὰ πολλοὶ εὐσεβεῖς ποιμένες, ὁ ἐπισκοποκεντρισμὸς (ἔχοντας πολλὰ στοιχεῖα ἀπὸ τὸν Παπισμό) ἔχει εἰσχωρήσει γιὰ τὰ καλὰ στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία.
Ἐκτὸς τῶν ἄλλων ὁ ἐπισκοποκεντρισμὸς συντελεῖ στὸ νὰ μένουν ἐγκλωβισμένοι στὴν κοινωνία μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές (οἱ περισσότεροι ἀνησυχοῦντες ποιμένες), φοβούμενοι νὰ προχωρήσουν στὴν ἁγία ἀν-υπακοὴ πρὸς Ἐπισκόπους ποὺ συμπλέουν ἤ, ἀδρανοῦντες, ἀνέχονται τὴν ἐξάπλωση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Γι’ αὐτὸ καὶ δὲν ἀποφασίζουν, ὅπως ὁ Μπάλλεστερ νὰ «ἀρχίσουν νὰ ἐκτροχιάζονται ἀπὸ τὸν ἐκτροχιασμὸ τῆς Ἐκκλησίας τους»!


 Ο Πάπας εναι τ πν κα κκλησα δν εναι τποτε.  
...Εχα δη ρχσει ν «κτροχιζομαι π τν κτροχιασμ» τς κκλησας μου. Παρ' λα ατ ξακολουθοσα ν γαπ τν κκλησα μου πο μ εχε κνει χριστιαν κα πο φοροσα τ σχμα της. Μο χρειαζταν κμη πολλ μβθυνσις κα σκψις γι ν φθσω σιγ-σιγ, μ κπο κα δνη, στ συμπρασμα τι κκλησα πο γαποσα δν φστατο μσα στ παπικ σστημα.
     Πρ
γματι, πναντι τς μονοκρατορικς ξουσιας το Ππα, αθεντα τς κκλησας κα το πισκοπικο σματος δν φσταται οσιαστικ κε. Διτι σμφωνα μ τ ρωμαϊκ θεολογα « αθεντα τς κκλησας πρχει ττε μνο, ταν χαρακτηρζεται κα ναρμονζεται μ τ θλησι το Ππα. Σ ντθετη περπτωσι, κμηδενζεται».
  σημασα κα ρλος τν πισκπων μσα στ ρωμαϊκ κκλησα δν εναι παρ πλ κπροσπησις τς παπικς ξουσας, στν ποα κα ο διοι ο πσκοποι ποτσσονται πως ο πλο πιστο.
Κα ο Οκουμενικς Σνοδοι πσης δν χουν λλη ξα παρ κενη πο τος παραχωρε πσκοπος τς Ρμης, διτι «δν εναι οτε μπορον ν εναι λλο πργμα παρ συνδρια το Χριστιανισμο, πο συγκαλονται π τν αθεντα κα τν ξουσα κα τν προεδρα το Ππα».

φοβερ πντησις νς ησουτη.  
     Εχα καθ' λο κενο τ διστημα σχεδν παρατσει τς μελτες μου, πωφελομενος λες τς ρες πο κανονισμς το Τγματος πτρεπε ν ποτραβηχθ στ κελλ μου, που δν σκεπτμουν τποτε λλο παρ τ μεγλο μου πρβλημα... τσι ρχισα ν συζητ τ θμα μ γνωστς μου κκλησιαστικς προσωπικτητες, νλογα μ τν μπιστοσνη πο εχα στν ελικρνεια κα τν καρδι τους...  Βρκα τος περισστερους π' ατος τος κληρικος πι φανατικος π' τι περμενα. Παρ' λο τι νεγνριζαν κατ βθος τν παρλογη βσι τς διδασκαλας περ Ππα, κολλοσαν πεγνωσμνα στν δα τι « φειλομνη στν Ππα ποταγ παιτε μι τυφλ συγκατθεσι τς ντιλψες μας», καθς κα σ' κενο τ λλο πφθεγμα το δρυτο τν ησουϊτν κατ τ ποο «γι ν χουμε τν λθεια, γι ν μν πσουμε στν πλνη, φελουμε πντα ν στηριζμαστε στ βασικ κα μετθετο ξωμα τι ατ πο βλπουμε ς σπρο εναι στν πραγματικτητα μαρο, ν μς λγει τι εναι μαρο εραρχα τς κκλησας». Μ' ατ τ φανατικ προκατληψι νας ερες το Τγματος το ησο μο μπιστεθηκε τν ξς σκψι του:
τ πο μο λτε, ναγνωρζω τι εναι λογικτατα κα ξστερα κα ληθιν. λλ μες ο ησουτες, κτς π τς τρες συνηθισμνες ποσχσεις, δνουμε κα μι τταρτη, κατ τν μρα τς κουρς μας. τταρτη ατ πσχεσις εναι πι οσιδης π τν πσχεσι τς γντητος, τς πακος κα τς κτημοσνης. Εναι πσχεσις τι θ ποτασσμαστε πλυτα στν Ππα. τσι, προτιμ ν πω στν κλασι μαζ μ τν Ππα, παρ στν Παρδεισο μ' λες σας τς λθειες.

Νίκος Χειλαδάκης, Εθνική επέτειος στα… κάγκελα


ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΣΤΑ…ΚΑΓΚΕΛΑ


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης, Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Αλήθεια τι ευτυχία να είσαι σήμερα Έλληνας, (σσς μη μας ακούσουν),  κάτοικος αυτής της χώρας που έχει πιάσει το «νόημα» του εκσυγχρονισμού και της προόδου και ευτυχισμένος απολαμβάνει τα «αγαθά» της Τρόικας και των μνημονίων, με τα… χρέη να τον πνίγουν μέχρι το λαιμό και με τις πρόσφατα απίστευτες καταιγίδες και πλημμύρες! 
Μόλις πριν από δέκα χρόνια ήταν πολύ δύσκολο να φανταστεί κανείς πως θα έρχονταν μέρα που η εθνική επέτειος της 28ης Οκτωβρίου, θα γιορτάζονταν με εκατοντάδες οπλισμένα ματ, με σιδερόφρακτους φράκτες, με πρωτοφανή μέτρα ασφαλείας, με φρουρές πρακτόρων με εκείνα τα χαρακτηριστικά μαύρα γυαλιά, με αμέτρητες κάμερες ασφαλείας και με τον κόσμο που υποτίθεται πως γι’ αυτόν τιμάται η εθνική επέτειος, απομακρυσμένο με βίαιο τρόπο σε απόσταση ασφαλείας από την εξέδρα των επισήμων.

Άλλωστε και αυτή η παρέλαση που γίνεται έτσι όπως γίνεται, είναι για τους επισήμους,

Οι Ποιμένες συντελούν, ή στην σωτηρία του λαού, ή στην καταστροφή. Τρίτη δυνατότητα δεν υπάρχει.



Τό ΟΧΙ το κλήρου στό πος το 1940


ναμφισβήτητα τό πος το 1940 νήκει σέ λους τους λληνες. λος λαός μας τότε νωμένος μέ μία ψυχή, χωρίς κανένα δισταγμό, ρθωσε τό νάστημά του στόν ρμητικό χείμαρρο το φασισμο καί το ναζισμο. τσι, πό ατήν τήν τιτάνια μάχη, πού ξεκίνησε τή Δευτέρα 28 κτωβρίου 1940, δέν θά ταν δυνατό νά πουσιάζει κκλησία μας, ρόλος τς ποίας σήμερα μονίμως γνοεται συστηματικά ποσιωπται. Καί, πως πάντοτε, τσι καί τό 1940 σπευσε νά καταγράψει μέ πράξεις ρωισμο καί ντίστασης τήν προσκύνητη θέλησή της καί νά φανε λλη μία φορά φύλακας γγελος το πονεμένου λαο καί θύλακας τς σωτηρίας του.
 Μέ τήν κήρυξη το πολέμου ερά Σύνοδος πό τήν προεδρία το θηνν Χρυσάνθου ξέδωσε διάγγελμα πρός τόν λαό: « κκλησία ελογε τά πλα τά ερά καί πέποιθεν τι τά τέκνα τς Πατρίδος επειθ ες τό κέλευσμα Ατς καί το Θεο, θά