«Γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν Πίστη τὴν Ἁγία
καὶ τῆς Πατρίδος τὴν Ἐλευθερία»
καὶ τῆς Πατρίδος τὴν Ἐλευθερία»
Ὁμιλία τοῦ Λαυρεντίου Ντετζιόρτζιο,
Προέδρου τῆς «Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος»
Προέδρου τῆς «Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος»
Στὴν ἐκδήλωση ποὺ συνδιοργάνωσαν οἱ ὀρθόδοξοι Σύλλογοι «Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου» (Παιανίας, Ἀλεξανδρουπόλεως καὶ Καβάλας), μὲ τὴ συνεργασία τοῦ Συλλόγου «Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης» (Νομοῦ Μαγνησίας) καὶ μὲ θέματα: α) Οἱ νέες Ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες, καὶ οἱ ἐπιπτώσεις τῆς Ἠλεκτρονικῆς Διακυβέρνησης. β) Ὁ Οἰκουμενισμός, ἡ μάστιγα τοῦ αἰῶνα. γ) Ἡ μεταπατερική Θεολογία, κακοδοξία ἢ ὀρθόδοξη θέση; ● Βόλος, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (αἴθουσα «Κοδράτου»), Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2012, Ὥρα 16:30.
«Ἕλληνες
Ρωμηοί! Ἂς ἀναλογισθοῦμε ποιοί ἤμασταν καὶ ποιοί καταντήσαμε νὰ εἴμαστε!!!
Μόνον ἐὰν συνειδητοποιήσουμε τὴν ἔκπτωσή μας καὶ τὴν πτώση μας, ὑπάρχει
ἐλπίδα ν’ ἀνανήψουμε καὶ ν’ ἀνακάμψουμε· ἀλλὰ κυρίως νὰ σωθοῦμε στὴν
Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν!»
Εἶναι καταστροφή; εἶναι συμφορά; εἶναι ὄλεθρος;
αὐτὸ ποὺ βιώνουμε στὶς ἡμέρες μας ὡς πρόσωπα, ὡς λαός, ὡς ἀνθρωπότητα;
Ἢ μήπως πρόκειται γιὰ εὐλογία, ποὺ ὁ Κύριος καὶ Θεός μας Ἰησοῦς Χριστὸς
οἰκονομεῖ γιὰ τὴ σωτηρία μας;
Βιώνουμε σήμερα τὴν ἐγκατάλειψή μας ἀπὸ τὸν Θεό,
ὡς τιμωρία γιὰ τὴν πολυετὴ ἀποστασία μας ἀπὸ Αὐτόν; Ἢ μήπως ζοῦμε
μέσα στὴ χάρη Του, στὴν ἀπέραντη ἀγάπη Του καὶ στὴ μακροθυμία Του;
ποὺ πλούσια μᾶς ἐπιδαψιλεύει μὲ τὶς φοβερὲς δοκιμασίες τὶς ὁποῖες
ἐπιτρέπει νὰ μᾶς συμβοῦν, ἀποσκοπώντας στὸν συνετισμό μας καὶ στὴν ἐπιστροφή
μας, τῶν ἀσώτων καὶ ἀγνωμόνων τέκνων Του;
Αὐτὸ εἶναι τὸ μέγα καὶ ἐναγώνιο ἐρώτημα ποὺ πρέπει
σήμερα νὰ μᾶς ἀπασχολεῖ ἀδιαλείπτως. Αὐτὴ τὴν ἀπάντηση καλούμεθα
ὡς Χριστιανοὶ νὰ δώσουμε, ὥστε ἀναλόγως ν’ ἀποφασίσουμε πῶς θὰ πορευθοῦμε...
Διότι —Ἅγιε Καθηγούμενε τῆς μαρτυρικῆς ἁγιορείτικης
Ἱερᾶς Μονῆς τοῦ Ἐσφιγμένου, Σεβαστοὶ Πατέρες καὶ Σεβαστὲς Μητέρες,
ἐν Χριστῷ ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ καὶ ἀγαπητὲς ἀδελφὲς— δὲν πρέπει ἁπλῶς νὰ
σᾶς εὐχαριστήσω τοὺς διοργανωτὲς αὐτῆς τῆς ὡραίας ἐκδηλώσεως γιὰ
τὴν τιμητικὴ πρόσκλησή τους καὶ νὰ σᾶς μεταφέρω μόνον τὸν ἀδελφικὸ καὶ
ἀγωνιστικὸ χαιρετισμὸ τῆς Φιλορθοδόξου
Ἑνώσεως Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος· ἀλλὰ καὶ νὰ θέσω τὸ ζήτημα τοῦ δέον
γενέσθαι: γιὰ νὰ διασφαλίσουμε τὴν αὐθεντικότητα τῆς Ὀρθοδόξου
Πίστεώς μας, γιὰ νὰ διαφεντεύσουμε τὴν ἀκεραιότητα τῆς στρατευομένης
Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, γιὰ νὰ προστατεύσουμε τὴν ἑλληνορθόδοξη Παράδοσή
μας, τὴν ἱστορία καὶ τὸν πολιτισμὸ τοῦ Γένους μας· ἐν τέλει γιὰ νὰ διατηρήσουμε
τὴν ἰδιοπροσωπία τῆς Ρωμηοσύνης μας, ἐφ’ ὅσον —βεβαίως— ἐπιθυμοῦμε
νὰ τὴ διατηρήσουμε!!!
Ἡ Πατρίδα μας σήμερα εἶναι πλέον μία κατεχόμενη
χώρα· καὶ ὁ ὀρθόδοξος ἑλληνικὸς Λαὸς εἶναι ἕνας ὑπόδουλος λαός!
Βεβαίως ὁ Τόπος μας ὑπῆρξε πολλὲς φορὲς καὶ γιὰ μεγάλες
ἱστορικὲς περιόδους κατεχόμενος καὶ τὸ Ἔθνος μας ὑπόδουλο! Ὅμως
γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ὑπερτρισχιλιόχρονη ἱστορία μας ὑποδουλωθήκαμε
χωρὶς ἀντίσταση!!! Κι αὐτὸ συμβαίνει γιατὶ ἡ ἑλληνίδα Πατρίδα μας,
ἡ ὀρθόδοξη Πίστη μας, ἡ ἔνδοξη Ἱστορία μας, ὁ φωτοβόλος Πολιτισμός
μας, ἡ θρυλικὴ Ρωμηοσύνη μας, δὲν βρίσκονται πλέον μέσα στὴν καρδιά
μας!!!
Ἡττηθήκαμε, πατριῶτες· χωρὶς νὰ πολεμήσουμε, χωρὶς
νὰ πέσει μιὰ τουφεκιά· κι αὐτὸ συνέβη γιατὶ πάψαμε νὰ εἴμαστε Ὀρθόδοξοι
Ἕλληνες (Ρωμηοί)· συνέβη γιατὶ «γίναμε Εὐρωπαῖοι»!!!
Ἀπεμπολήσαμε ἀπὸ τὴν καρδιά μας καὶ ἀποβάλαμε ἀπὸ
τὴ ζωή μας ἐκεῖνα ποὺ ὁ Ἡρόδοτος, ἀπὸ τὴν ἀρχαιότητα ἀκόμη, εἶχε
ὁρίσει ὡς τὰ στοιχεῖα ποὺ συνθέτουν τὸ Ἔθνος· κι αὐτὰ εἶναι: τὸ «ὅμαιμον», δηλαδὴ ἡ φυλετικὴ ὁμοιογένεια
καὶ ἡ βιολογικὴ συνέχεια· τὸ «ὁμόθρησκον»,
δηλαδὴ ἡ κοινὴ πίστη, ἡ Ἁγία Ὀρθοδοξία μας· καὶ τὸ «ὁμόγλωσσον», δηλαδὴ ἡ κοινὴ γλῶσσα,
ὁ ἑλληνικὸς πολιτισμός μας!!!
Καὶ γιὰ τὰ τρία αὐτὰ στοιχεῖα ἀμελήσαμε, ἀδιαφορήσαμε,
δὲν φροντίσαμε νὰ τὰ διαφεντεύσουμε καὶ νὰ τὰ προστατεύσουμε· γιατὶ
θελήσαμε νὰ γίνουμε «σύγχρονοι» ἀλλὰ χωρὶς ὑποδομές, καὶ «προοδευτικοὶ»
ἀλλὰ χωρὶς ἦθος· γιατὶ θελήσαμε ν’ ἀποκτήσουμε εὐημερία χωρὶς
κόπο καὶ πλοῦτο, χωρὶς μόχθο. Καὶ βλέπετε τώρα, ἀδελφοὶ καὶ ἀδελφές μου,
πῶς καὶ πόσο προκόψαμε!...
Ἂν κι ἐμεῖς ἀδιαφορήσαμε γιὰ ὅ,τι συνιστᾶ τὸ Ἔθνος
μας, ὁ πολὺς σιωνιστὴς καὶ μασῶνος Χένρυ Κίσσινγκερ ὡστόσο —ὅπως καὶ
πολλοὶ ἄλλοι στηλοβάτες καὶ ὑπηρέτες τῆς Παγκοσμιοκρατίας πρὶν
καὶ μετὰ ἀπὸ αὐτὸν— ἐπέδειξε ἰδιαίτερο ἐνδιαφέρον· τὰ μελέτησε
ἐμβριθῶς καὶ κατέληξε στὸ πολὺ πρακτικὸ συμπέρασμα ὅτι γιὰ νὰ ἐλεγχθεῖ
ὁ ἀτίθασος καὶ ἀνυπότακτος ἑλληνικὸς λαὸς ἔπρεπε νὰ χτυπηθοῦν ἡ πίστη του, ἡ γλῶσσα του καὶ ὁ πολιτισμός
του!
Βεβαίως ἀμφισβητήθηκε ἀπὸ τοὺς γραικύλους, ὅτι μίλησε
ἔτσι ὁ Κίσσινγκερ· ἀλλὰ ἡ συστηματικὴ καὶ ἐπιτυχὴς πραγματοποίηση
τῶν ὑποδείξεών του ἀπὸ τὶς συγκεκριμένες σιωνιστικὲς καὶ μασωνικὲς
δυνάμεις, οὐδεμία ἀμφιβολία ἐπιτρέπει γιὰ τοῦ λόγου του τὸ ἀληθὲς
καὶ τὸ ἀκριβές!!!
Θυμηθεῖτε, ὅτι τῆς διαγραφῆς τοῦ θρησκεύματος ἀπὸ
τὶς ταυτότητές μας προηγήθηκε ἐπίσκεψη τοῦ Ἑβραϊκοῦ Συμβουλίου τῆς
Νέας Ὑόρκης μὲ αὐτὴ τὴν ἀπαίτηση, τόσο στὸν τότε πρωθυπουργὸ Κώστα
Σημίτη ὅσο καὶ στὸν ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν καὶ πρόεδρο τῆς Συνόδου τῆς
Ἱεραρχίας Χριστόδουλο.
Καὶ μία χαρακτηριστικὴ «λεπτομέρεια»: τὸ Κράτος τοῦ
Ἰσραὴλ ἐπιβάλλει νὰ ἀναγράφεται τὸ θρήσκευμα τοῦ πολίτη στὶς ταυτότητες
καὶ μάλιστα μὲ κόκκινα γράμματα!!!
Ἐπιτρέψαμε, λοιπόν, σὲ ξένους ἐπιβουλεῖς —μὲ ὅλη
τὴν ἐπιστημοσύνη τους— καὶ σὲ ντόπιους ἐκσυγχρονιστὲς γραικύλους —μὲ
ὅλη τὴν ἀναλγησία τους—, δηλαδὴ ἐπιτρέψαμε σὲ «φιλοσόσφους ἀσόφους»
καὶ σὲ «τεχνολόγους ἀλόγους» νὰ συκοφαντήσουν, νὰ διαστρέψουν, νὰ ἀλλοιώσουν
καὶ ἐν τέλει νὰ μεταλλάξουν στὴ «νεωτερικότητα» καὶ στὴ «μετανεωτερικότητά»
τους τὰ στοιχεῖα ποὺ συγκροτοῦν τὸ ἔθνος μας: τὸ «ὅμαιμον», τὸ «ὁμόθρησκον»
καὶ τὸ «ὁμόγλωσσον».
Κι ἐμεῖς, γιὰ νὰ ἐκσυγχρονιστοῦμε τάχα, τὰ ἀντικαστήσαμε
μὲ τὴν ὕπουλη φρενοβλάβεια τῆς «εὐρωπαϊκῆς προοπτικῆς» καὶ τῶν «ἀνοικτῶν
συνόρων», μὲ τὴν παναίρεση τοῦ διαχριστιανικοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ
τοῦ διαθρησκειακοῦ Συγκρητισμοῦ, μὲ τὴν πολυπολιτισμικὴ ἀλλοφροσύνη
τῆς ἑωσφορικῆς Νέας Ἐποχῆς.
Ἀλλὰ ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς μᾶς εἶχε ἤδη προειδοποιήσει:
«Ἀδελφοί μου, τοῦτο σᾶς λέγω καὶ παραγγέλλω.
Κἂν ὁ οὐρανὸς κατεβῆ κάτω, κἂν ἡ γῆ νὰ ἀνεβῆ ἐπάνω, κἂν ὁ κόσμος ὅλος
χαλάση, καθὼς μέλλει νὰ χαλάση, σήμερον, αὔριον, νὰ μὴ σᾶς μέλλει τί
ἔχει νὰ κάμη ὁ Θεός. Τὸ κορμί σας ἂς τὸ καύσουν, ἂς τὸ τηγανίσουν, τὰ πράγματά
σας ἂς τὰ πάρουν, μὴ σᾶς μέλλει. Δώσατέ τα. Δὲν εἶναι δικά σας. Ψυχὴ καὶ
Χριστὸς σᾶς χρειάζονται. Αὐτὰ τὰ δύο ὅλος ὁ κόσμος νὰ πέση δὲν ἠμπορεῖ
νὰ σᾶς τὰ πάρη. Ἐκτὸς καὶ τὰ δώσετε μὲ τὸ θέλημά σας. Αὐτὰ τὰ δυὸ νὰ τὰ
φυλάττετε, νὰ μὴ τὰ χάσετε».
Ὅμως δὲν ἀκούσαμε τὸν Ἅγιο, ἀδελφοὶ καὶ ἀδελφές μου:
οἰκειοθελῶς δώσαμε τὴν ψυχή μας καὶ αὐτοβούλως ἐγκαταλείψαμε τὸν
Χριστό!!!
Μέσα σὲ δύο δεκαετίες, οἱ Ἕλληνες, ἀπὸ ὁμοιογενὴς
λαὸς γίναμε πανσπερμία ἀλλοδόξων καὶ ἀλλογλώσσων φυλῶν ἀπὸ κάθε
γωνιὰ τῆς γῆς προερχομένων· ἀπὸ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ γίναμε οὐνίτες
καὶ οἰκουμενιστές, παγανιστὲς καὶ πανθρησκειαστές, ἕρμαια τοῦ ἀποκρυφισμοῦ
καὶ τῆς μαγείας κ.π.ἄ.· ἀπὸ ἑλληνόγλωσσοι καταντήσαμε ἄγλωσσοι καὶ
παρὰ λίγο ἀγγλόφωνοι καὶ τουρκόφωνοι!...
Ἡ ἑλληνίδα Πατρίδα μας σήμερα εἶναι πλέον μία
κατεχόμενη χώρα· ὁ ὀρθόδοξος ἑλληνικὸς Λαὸς εἶναι ἕνας ὑπόδουλος
λαός· καὶ μάλιστα ὑπόδουλος πάλι στὸν γερμανικὸ ἰμπεριαλισμό,
ποὺ μὲ οἰκονομικὰ καὶ πολιτικὰ μέσα —γιὰ τὴν ὥρα— ἀλλὰ πάντοτε μὲ
τὴν ἴδια ἑωσφορικὴ μανία καὶ μὲ τὴν ἴδια ναζιστικὴ βαρβαρότητα,
τὶς ὁποῖες γνώρισε ἡ ἀνθρωπότητα κατὰ τὸν πρῶτο καὶ τὸν δεύτερο Παγκοσμίους
Πολέμους, ἔχει ἤδη ἐξαπολύσει τὸν τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο, ποὺ καλὰ
κρατεῖ καὶ ρημάζει τοὺς λαοὺς τῆς Εὐρώπης ―καὶ πρῶτον ἀπ’ ὅλους τὸν ἑλληνικὸ
λαὸ― μὲ τὴ φτώχεια, τὴν ἐξαθλίωση, τὴν ἀπαξίωση καὶ τὴν ὑποτέλεια!...
Σὲ ἄλλους καιροὺς ἡττηθήκαμε ἀπὸ ὑπέρτερες δυνάμεις
ὕστερα ἀπὸ ἡρωϊκὴ καὶ πολύχρονη ἀντίσταση. Κατακτηθήκαμε πολλὲς
φορές, ἀλλὰ ποτὲ δὲν ὑποταχθήκαμε! Ἡ ἀντίστασή μας προδιέγραφε
κάθε φορὰ τὸν ἐπικείμενο Ἀπελευθερωτικὸ Ἀγῶνα μας καὶ τὴν Παλιγγενεσία
μας, γιατὶ ὁ πόθος τῆς Ἐλευθερίας καὶ ἡ ἐλπίδα τῆς Σωτηρίας βρίσκονταν
μέσα στὶς καρδιές μας.
Ὁ θρύλος τοῦ Μαρμαρωμένου Βασιλιᾶ ἐξέθρεψε τὴν Παλιγγενεσία
τοῦ 1821 καὶ τὸ Ἀλβανικὸ Ἔπος γέννησε τὴν Ἐθνικὴ Ἀντίσταση. Ὅπως εἶπε
ὁ στρατηγὸς τοῦ Ἔθνους μας Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, οἱ Ἕλληνες ἀγωνιστήκαμε
πάντα «γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν Πίστη τὴν Ἁγία καὶ τῆς Πατρίδος τὴν Ἐλευθερία».
Σήμερα, πρῶτα ὑποταχθήκαμε
καὶ μετὰ καταχτηθήκαμε! Κατακτηθήκαμε χωρὶς ἀντίσταση, γιατὶ
μήτε ὁ πόθος τῆς Ἐλευθερίας μηδὲ ἡ ἐλπίδα τῆς Σωτηρίας βρίσκονται
πλέον μέσα στὶς καρδιές μας!!!
Ἀνταλλάξαμε τὴν Ἐλευθερία μὲ τὸν καταναλωτισμὸ
μιᾶς ἀκόρεστης καὶ ἀντίχριστης εὐημερίας καὶ ἀντικαταστήσαμε τὴ
Σωτηρία μὲ τὴν οἴηση τοῦ ὀρθολογιμοῦ μας καὶ τῆς αὐτοθεώσεώς μας.
Μὲ ποιές προϋποθέσεις λοιπὸν θὰ ἐλευθερώσουμε τὴν Πατρίδα μας; Μὲ ποιές
ἀναφορὲς καὶ μὲ ποιά ὁράματα, ὅταν ἔχουμε προδώσει τὴν Πατρίδα κι
ἔχουμε ἀρνηθεῖ τὸν Χριστό;
Εἶναι ντροπή μας, εἶναι καταισχύνη μας, εἶναι προδοσία
μας πρὸς τὰ ἰδανικὰ καὶ τὰ πιστεύματα τοῦ Γένους μας, πρὸς τὴν ἔνδοξη
ἱστορία μας καὶ τοὺς ἡρωϊκοὺς προγόνους μας, πρὸς τοὺς πατέρες μας
καὶ τοὺς παποῦδες μας:
Στὴν κήρυξη τοῦ πολέμου ἀπὸ τὸν ἰταλικὸ φασισμὸ κατὰ
τῆς Ἑλλάδας ἐκεῖνοι ἀντέδρασαν πανηγυρίζοντας στὶς πλατεῖες καὶ
στοὺς δρόμους· δημιούργησαν τὸ ἔπος τοῦ Ἀλβανικοῦ Μετώπου τὸ 1940 καὶ
τὸ ἔπος τῆς Ἐθνικῆς Ἀντιστάσεως 1941-44 στὰ βουνὰ καὶ στοὺς κάμπους,
στὰ χωριὰ καὶ στὶς πόλεις τῆς Πατρίδας μας, ποτίζοντας ὅλη τὴν ἑλληνίδα
γῆ μὲ τὸ αἷμα τους γιὰ ν’ ἀνθίσει ἡ λευτεριά.
Ἐμεῖς σήμερα, στὴν εἰσβολὴ τῶν τοκογλύφων, ποὺ κρύβονται
πίσω ἀπὸ τὸν γερμανικὸ ἰμπεριαλισμὸ καὶ τὴ δωσιλογικὴ Κυβέρνηση
τῶν Ἀθηνῶν, στεκόμαστε «μοιραῖοι καὶ ἄβουλοι ἀντάμα»: δειλοί, ἀλλά...
«νοικοκυραῖοι»· ἄκαπνοι, ἀλλά... «εὐϋπόληπτοι»· θεατές, ἀλλά...
«ἐνημερωμένοι»· ὡστόσο μιξοκλαῖμε, αἰσθανόμενοι ἐνοχὴ γιὰ τὴν ἀπρονοησία
καὶ τὴν ἀνοησία μας· αὐτοκτονοῦμε, ἀρνούμενοι νὰ ἐμπιστευθοῦμε τὸν
Θεὸ καὶ ν’ ἀγωνιστοῦμε τὸν ἀγῶνα τὸν καλό!...
Μιλᾶμε σήμερα γιὰ τὴν Κάρτα τοῦ Πολίτη καὶ τὸ ἠλεκτρονικὸ
φακέλωμα· τὸ ἐνδιαφέρον μας ἐπικεντρώνεται στὶς συρικνούμενες
συντάξεις καὶ στοὺς φθίνοντες μισθούς, στὴν περικοπὴ τῶν ἐπιδομάτων
καὶ στὴν ὑπερφορολόγηση τῶν εἰσοδημάτων, στὴν ὑποαπασχόληση καὶ
στὴν ἀνεργία, στὶς ἀνακεφαλαιοποιήσεις τῶν τραπεζῶν καὶ στὰ μὴ ἐξυπηρετούμενα
δάνεια, στοὺς ἐκτάκτους φόρους καὶ στὰ χαράτσια, στὸ ἀδιέξοδο τῆς ζωῆς
μας καὶ στὶς τραγικὲς αὐτοκτονίες ἀπελπισμένων ἀδελφῶν μας· μιλᾶμε
ἀκόμα γιὰ τὴν κατάργηση τοῦ ὁμολογιακοῦ χαρακτῆρα τοῦ μαθήματος
τῶν θρησκευτικῶν καὶ γιὰ τὴν ἀπο-ὀρθοδοξοποίηση τῆς κοινωνίας καὶ
τοῦ κράτους· μιλᾶμε ἐπίσης γιὰ τὰ ἐθνικὰ θέματα καὶ τὶς πλουτοπαραγωγικὲς
πηγὲς τῆς Ἑλλάδας, γιὰ τὴν ὑφαλοκρηπίδα καὶ τὴν ΑΟΖ...
Μιλᾶμε γιὰ ὅλα αὐτὰ καὶ γιὰ πολλὰ ἄλλα προβλήματα
καὶ μὲ κοντόφθαλμες συντεχνιακὲς κινητοποιήσεις ζητᾶμε λύσεις·
καὶ τί «λύσεις»! Νὰ ἐπανέλθουμε καὶ νὰ διαιωνίσουμε συνθῆκες καὶ πρακτικὲς
ποὺ μᾶς ὁδήγησαν στὴν καταστροφή· δηλαδὴ τὴν καθολικὴ διαπλοκή,
τὴ γενικευμένη διαφθορὰ καὶ ― κυρίως― τὴν ἀνεπίστροφη ἀποστασία
μας ἀπὸ τὸν Θεό!!! Χωρὶς νὰ ἔχουμε συναίσθηση ὅτι εἴμαστε πλέον μία
κατεχόμενη χώρα καὶ ἕνας ὑπόδουλος λαός. Χωρὶς νὰ ἀντιλαμβανόμαστε
ὅτι, σὲ μία κατεχόμενη χώρα μὲ δωσιλογικὴ Κυβέρνηση καὶ ἐγκαθέτους
Γκαουλάιτερ στὸν κρατικὸ μηχανισμό, κανένα ἐπιμέρους μεγάλο ἢ μικρὸ
πρόβλημα δὲν μπορεῖ νὰ ἐπιλυθεῖ, ἐφ’ ὅσον ἀντίκειται στὰ συμφέροντα,
στὶς ἐπιθυμίες καὶ στοὺς σχεδιασμοὺς τῶν κατακτητῶν.
Ἰδιαιτέρως ὅταν οἱ ρεβανσιστὲς (μνησίκακοι, ἐκδικητικοὶ
καὶ ζηλόφθονες) νεοναζὶ τοῦ Βερολίνου ἔχουν ἀνοικτοὺς παλιοὺς «λογαριασμοὺς»
μὲ τοὺς Ἕλληνες. Ἔχουν ἐγκατασταθεῖ ἐδῶ, ὄχι, βεβαίως, γιὰ νὰ ἐπιστρέψουν
τὰ ληστρικὰ ἀναγκαστικὰ κατοχικὰ δάνεια καὶ νὰ ἀποδώσουν τὶς πολεμικὲς
ἀποζημιώσεις ποὺ μὲ διεθνεῖς Συνθῆκες τοὺς ἔχουν ἐπιδικαστεῖ, γιὰ
τὰ ἀναρίθμητα ἐγκλήματά τους κατὰ τῆς Ἑλλάδας καὶ τοῦ λαοῦ της καὶ
τὰ ὁποῖα, ὡς αὐθεντικοὶ εἰδεχθεῖς καὶ ἀμετανόητοι ἐγκληματίες, ἀρνοῦνται
νὰ μᾶς καταβάλουν· ἀλλὰ γιὰ νὰ μᾶς τιμωρήσουν!!!
Ποιοί; Αὐτοὶ ποὺ ἀκόμη καὶ σήμερα δὲν μποροῦν νὰ θέσουν ἐκτὸς νόμου τὴν κτηνοβασία ―στὴν
ὁποία ἐπιδίδονται οἱ «ἄριοι τῶν εὐρωπαίων» ποὺ μᾶς πλασσάρονται ὡς
«πρότυπα»― διότι ἀντιδροῦν οἱ ἄριοι κτηνοβάτες, οἱ ὁποῖοι ἔχουν συγκροτήσει
μάλιστα καὶ σύλλογο ποὺ ἀριθμεῖ περισσότερα ἀπὸ 100.000 μέλη, ἰσχυριζόμενοι
ὅτι προβαίνουν στὴν κτηνοβασία μὲ τὴ συναίνεση τῶν ζώων!!! Μεγάλο
τὸ πλῆθος τῶν ἀρίων κτηνοβατῶν στὴν «πολιτισμένη» Γερμανία τοῦ χὲρ
Σόιμπλε, ποὺ ἡγεῖται τῆς Εὐρώπης· τόσο ποὺ νὰ ἐπηρεάζει τὸ ἀποτέλεσμα
τῶν ἐπικειμένων ἐκλογῶν, ὥστε ἡ φράου Μέρκελ νὰ ὑπολογίζει στὴν ὑποστήριξη
τῶν ἀρίων κτηνοβατῶν καὶ νὰ μὴν ἀπαγορεύει τὴν κτηνοβασία στὴν οἰκονομικὰ
καὶ πολιτικὰ «ἰσχυρὴ» Γερμανία!...
Καὶ μία «λεπτομέρεια» μὲ πολὺ μεγάλη σημασία: οἱ Ἕλληνες,
ποὺ οἱ «ἄριοι εὐρωπαῖοι» ἀπαξιώνουν σήμερα, πρὸ 2500 ἐτῶν ἀνήγειραν
μεταξὺ ἀναριθμήτων μνημείων καὶ τὸν Παρθενώνα· προσέφεραν τὴν Ποίηση
καὶ τὴ Φιλοσοφία, ἔθεσαν τὶς βάσεις τῆς Ἐπιστήμης, ἔδωσαν νόημα στὴν
Ἐλευθερία καὶ ἐφηῦραν τὴν ἀληθινὴ Δημοκρατία, ἔκαναν τὸν ἄνθρωπο
πολίτη κι ἔκτοτε παιδαγώγησαν τὴν Ἀνθρωπότητα!!!
Καὶ οἱ «ἄριοι εὐρωπαῖοι» προσέφεραν στὸν κόσμο: δύο
Παγκοσμίους Πολέμους μὲ πάνω ἀπὸ 75 ἑκατομμύρια νεκρούς, μὲ τρομακτικὲς
ὑλικὲς καταστροφὲς καὶ μὲ τρομακτικότερες ἠθικὲς συμφορές· σήμερα
δὲ ἀπεργάζονται τὸν τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο, ὑποσχόμενοι πολλαπλάσια
καὶ χειρότερα τῶν προτέρων δεινὰ κατὰ τῆς ἀνθρωπότητας!!!
Αὐτοὶ οἱ ἐγκληματίες ἐπικάθονται τῶν τραχήλων μας·
ὄχι γιατὶ αὐτοὶ εἶναι δυνατοί, ἀλλὰ γιατὶ ἐμεῖς ἐπιλέξαμε νὰ εἴμαστε
ἀδύναμοι, ἀποποιούμενοι τὴ Ρωμηοσύνη μας!...
Θέλουν νὰ μᾶς τιμωρήσουν, γιατὶ ὁ ἑλληνικὸς Στρατὸς
ἀντιστάθηκε νικηφόρα κατὰ τῶν Ἰταλῶν καὶ καθήλωσε στὰ ἑλληνοβουλγαρικὰ
σύνορα τὶς γερμανικὲς σιδηρόφρακτες μεραρχίες, καθυστερώντας τὴν
ἐπίθεσή τους κατὰ τῆς Ρωσίας· ἀποδεικνύοντας ὅτι ὁ ἰσχυρότερος
ἕως τότε στρατὸς τῆς ἱστορίας δὲν ἦταν ἀήττητος καὶ δημιουργώντας
τὶς προϋποθέσεις τῆς συντριβῆς τοῦ προαλειφομένου χιλιετοῦς Τρίτου
Ράιχ!!!
Θέλουν νὰ μᾶς τιμωρήσουν γιατὶ δυὸ Ἑλληνόπουλα, κατεβάζοντας
τὴ γερμανικὴ σημαία ἀπὸ τὴν Ἀκρόπολη τῆς κατεχομένης Ἀθήνας, ἔδωσαν
τὸ σύνθημα καὶ τὸ παράδειγμα στοὺς εὐρωπαϊκοὺς λαοὺς ν’ ἀντισταθοῦν
στοὺς ναζιστοφασίστες· γιατὶ ξέρουν καὶ φοβοῦνται ὅτι ὅσο ὑπάρχουν
Ἕλληνες, θὰ ὑπάρχουν πάντα καὶ δυὸ Ἑλληνόπουλα ποὺ θὰ σημαίνουν τὸ προσκλητήριο
στὸν Ἀγῶνα γιὰ τὴν Ἐλευθερία καὶ τὴ Δικαιοσύνη!!!
Θέλουν νὰ μᾶς τιμωρήσουν γιατὶ ἕνας «ξεβράκωτος»
καὶ λιμοκτονῶν λαὸς ἀπασχόλησε μὲ τὴν ἀνδρεία του καὶ τὴν αὐταπάρνησή
του στὴν Ἑλλάδα, καθ’ ὅλη τὴ διάρκεια τῆς γερμανικῆς κατοχῆς τοῦ
1941-44, 300 χιλιάδες ἐπίλεκτους στρατιῶτες τοῦ γερμανικοῦ στρατοῦ,
κάνοντας τὸν ἀνθέλληνα Οὐίνστον Τσῶρτσιλ νὰ παραδεχτεῖ ὅτι «Οἱ ἥρωες
πολεμοῦν σὰν τοὺς Ἕλληνες»!...
Θέλουν νὰ μᾶς τιμωρήσουν, γιατὶ συμβάλαμε καθοριστικὰ
στὴν ἀποτροπὴ τῆς ἐπικρατήσεως τοῦ φασισμοῦ καὶ τοῦ ναζισμοῦ καὶ γιατὶ
δώσαμε μίαν ἀκόμα φορὰ τὴν εὐλογία καὶ τὴν εὐκαιρία τῆς Ἐλευθερίας
στὸν κόσμο.
Θέλουν νὰ μᾶς τιμωρήσουν, γιατί καθυστερήσαμε τὴν
ἐπικράτηση τοῦ Σιωνισμοῦ, τῆς Μασωνίας καὶ τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων
στὴν ὑφήλιο.
Οἱ Γερμανοὶ ―ἀντίθετα ἀπὸ ἐμᾶς― ἔχουν πολὺ καλὴ
μνήμη καὶ διδάσκονται ἀπὸ τὴν ἱστορία: στὴν τωρινὴ ἰμπεριαλιστικὴ
ἐπέκτασή τους ἤξεραν ὅτι ἔπρεπε πρῶτα νὰ ἐξουδετερώσουν τοὺς ἀτίθασους
καὶ ἀνυπότακτους Ἕλληνες, αὐτὸν τὸν ἀστάθμητο παράγοντα στὸ ἱστορικὸ
γίγνεσθαι· γι’ αὐτὸ μᾶς κατέστησαν τὸ πειραματόζωο, ὅπου πειραματίζονται
―στὰ χνάρια τοῦ δολοφόνου Μένγκελε― τὸν τρόπο ποὺ θὰ μεταλλάξουν τὴν
Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση σὲ Γερμανικὴ Εὐρώπη, πραγματοποιώντας τελικὰ τὸ
ὅραμα τοῦ Ἀδόλφου Χίτλερ!!!
Καὶ τὸ ἐπιχειροῦν διαπιστώνοντας τὴν κατάντια στὴν
ὁποία βρισκόμαστε σήμερα· χωρὶς τὴν ἰδιοπροσωπία τῆς Ρωμηοσύνης
μας, χωρὶς τὴν ἱστορικὴ συνείδησή μας, χωρὶς τὴ γλῶσσα μας, χωρὶς τὸν
πολιτισμό μας, χωρὶς τὴν ἀπαντοχὴ καὶ τὴν εὐλογία νὰ μνημονεύουμε,
«ὅπου μᾶς βρίσκει τὸ κακὸ κι ὅπου θολώνει
ὁ νοῦς μας Διονύσιο Σολωμὸ καὶ Ἀλέξανδρο Παπαδιαμάντη» [Ἐλύτης],
τὸν ἐθνεγέρτη ἅγιο Κοσμᾶ τὸν Αἰτωλὸ καὶ Παπαφλέσσα τὸν τουρκοχαλαστή.
Μᾶς ἔφεραν σ’ αὐτὴ τὴν ἐξευτελιστικὴ κατάσταση ―μὲ
τὴ συναίνεσή μας, βεβαίως― ὥστε οἱ ἀπόγονοι τῶν εὐκλεῶν ἡρώων ὄχι
μόνον νὰ μὴν εἴμαστε πλέον ἥρωες, ἀλλὰ νὰ δίνουμε τὴν εἰκόνα ἐνεῶν
ριψάσπιδων!!!
Μιλᾶμε γιὰ ὅλα τὰ ἄλλα· δὲν μιλᾶμε ὅμως γιὰ τὴν ὁλοκληρωτικὴ
ἀπεμπόληση ἀπὸ τοὺς αἱρετοὺς πολιτικοὺς ἐκπροσώπους τοῦ ἑλληνικοῦ
λαοῦ ―ποὺ τοὺς ἐξέλεξε ἐνῶ γνώριζε ποιοί ἦταν καὶ τί θὰ ἔκαναν!― τῆς
Ἐθνικῆς Ἀνεξαρτησίας, τῆς Λαϊκῆς Κυριαρχίας καὶ τῆς Ἐδαφικῆς Ἀκεραιότητας
τῆς Ἑλλάδας. Μόλις πρὶν λίγες ἡμέρες, μὲ πράξη νομοθετικοῦ περιεχομένου,
στὰ μουλωχτὰ ἀποφασίστηκε ἀπὸ τοὺς γραικύλους ἡ τροποποίηση τοῦ Μνημονίου
ἐπὶ τὰ χείρω. Ἀπὸ τὰ ὅσα προδοτικὰ ὑπέγραψε ἡ δωσιλογικὴ τριμερὴς
Κυβέρνηση τῶν Ἀθηνῶν, θὰ ἀναφέρω μόνον αὐτό:
«Το Δικαιούχο Κράτος Μέλος (Ελλάδα), η Τράπεζα
της Ελλάδος και το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
παραιτούνται με την παρούσα αμετάκλητα
και ανεπιφύλακτα από κάθε δικαίωμα ασυλίας που ήδη έχουν ή μπορεί
να δικαιούνται σε σχέση με τους ίδιους και τα περιουσιακά τους στοιχεία
έναντι δικαστικών ενεργειών σχετικά με την παρούσα Σύμβαση Τροποποίησης,
συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά, από κάθε δικαίωμα ασυλίας
έναντι άσκησης αγωγής, έκδοσης δικαστικής απόφασης ή άλλης διάταξης,
κατάσχεσης, εκτέλεσης ή ασφαλιστικού μέτρου και έναντι κάθε εκτέλεσης
ή αναγκαστικού μέτρου σε βάρος των περιουσιακών τους στοιχείων στο μέτρο που τα ανωτέρω δεν απαγορεύονται
από αναγκαστικό νόμο». (Τροποποίηση Δανειακῆς Σύμβασης,
ΦΕΚ 240/12-12-2012)
Μιλᾶμε γιὰ πολλά, λοιπόν, ἀλλὰ δὲν μιλᾶμε γιὰ τὴν ὑφισταμένη
κατάλυση τοῦ Δημοκρατικοῦ Πολιτεύματος καὶ τὸ κουρέλιασμα τοῦ Ἑλληνικοῦ
Συντάγματος, τῶν διεθνῶν Συμβάσεων καὶ τῆς ἑλληνικῆς Νομοθεσίας.
Δὲν μιλᾶμε γιὰ τὴν ὑφισταμένη κατάργηση τῆς Ἑλληνικῆς
Βουλῆς· ἡ χώρα κυβερνᾶται δικτατορικὰ μὲ πράξεις νομοθετικοῦ περιεχομένου,
χωρὶς νὰ ἐνημερώνονται καὶ νὰ ψηφίζουν οἱ αἱρετοὶ βουλευτές, ἐνῶ ὅταν
καλοῦνται νὰ ψηφίσουν τοὺς ἐπιβάλλεται ἡ κατάργηση τῆς συνειδήσεώς
τους.
Δὲν μιλᾶμε γιὰ τὴν ὑφισταμένη ποδηγέτηση τῆς Δικαιοσύνης,
ἰδιαιτέρως τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας καὶ τοῦ Ἀρείου Πάγου, ἐνῶ
δίκαιες καὶ φιλολαϊκὲς ἀποφάσεις τῶν κατωτέρων δικαστηρίων ἁπλῶς
δὲν ἐφαρμόζονται.
Δὲν μιλᾶμε γιὰ τοὺς πολυπληθεῖς μνημονιακοὺς ἐγκαθέτους
―τύπου Τόμσεν, Ράιχενμπαχ, Φοῦχτελ― ποὺ σὲ συνεργασία μὲ τὴν τριμερὴ
δωσιλογικὴ Κυβέρνηση διοικοῦν τὴν κατεχόμενη Ἑλλάδα ἐρήμην καὶ
ἐναντίον τοῦ ὑποδούλου ἑλληνικοῦ λαοῦ.
Δὲν μιλᾶμε γιὰ τὸν ἔντυπο καὶ ἰδιαιτέρως τὸν ἠλεκτρονικὸ
Τύπο, ποὺ μὲ ἀσύστολα ψεύδη καὶ μὲ τὴν γκαιμπελικὴ δεξιοτεχνία ἀποπροσανατολίζουν,
κατατρομοκρατοῦν, πανικοβάλλουν τὸν λαὸ καὶ συχνὰ τὸν σπρώχνουν στὸν
αὐτοχειριασμό· μέσα στὰ σπίτια μας ἔχουμε βάλει τὶς τηλεοράσεις,
δηλαδὴ τοὺς ὀχετοὺς τῶν βόθρων τῆς νεοταξίτικης προπαγάνδας, καθιστώντας
τὶς ἑστίες μας χαβούζα τῆς Παγκοσμιοκρατίας!!!
Βεβαίως δὲν αἰσθανόμαστε, δὲν σκεφτόμαστε καὶ
δὲν ἐνεργοῦμε ὅλοι ἔτσι, ὅπως προηγουμένως περιέγραψα. Ἀλλὰ ἐκεῖνοι
ποὺ ἀντιστεκόμαστε εἴμαστε πολὺ λίγοι.
Καὶ δὲν ἐννοῶ ἐκείνους ποὺ χαρακτηρίζονται ὡς ἀντὶ-μνημονιακοί,
πάσης ἀποχρώσεως καὶ κατηγορίας· ποὺ εἴτε υἱοθετοῦν τὴν ἰδεολογία
τῆς Παγκοσμιοκρατίας εἴτε ―ἐσχάτως― «ἀνακάλυψαν» τὴ Ρωμηοσύνη καὶ
χαμαιλεοντίζοντες τὴν καπηλεύονται πρὸς ἄγραν ψήφων ἢ πρὸς ὑπονόμευσή
της, γιὰ νὰ ὁλοκλήρωσουν τὸν ἀφανισμὸ τοῦ Γένους τῶν Ἑλλήνων τόσο
πολιτισμικὰ ὅσο καὶ βιολογικά.
Ἐννοῶ ἐκείνους ποὺ ἐμμένουμε στὴ Ρωμηοσύνη μας
καὶ ποθοῦμε μιὰν ὀρθόδοξη, ἐλεύθερη καὶ δημοκρατικὴ ἑλληνίδα Πατρίδα
μὲ δικαιοσύνη καὶ εὐημερία· πόθοι καὶ ὁράματα ποὺ μόνον μέσα ἀπὸ
ἕναν Ἐθνικὸ καὶ Χριστιανικὸ Ἀπελευθερωτικὸ Ἀγῶνα μποροῦν νὰ πραγματοποιηθοῦν,
ὅταν μὲ τὴν παρουσία μας ὡς πολιτῶν στὸ ἱστορικὸ γίγνεσθαι καὶ μὲ τὴ
δράση μας διαμορφωθοῦν οἱ κατάλληλες συνθῆκες. Ἀλλὰ ἕνας τέτοιος
Ἀγῶνας σήμερα φαίνεται ἀνέφικτος, γιατὶ οἱ ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ
ἀδικαιολογήτως καὶ ἀπαραδέκτως καθεύδουμε!...
Καὶ ἐδῶ πρέπει νὰ ἐπισημάνουμε καὶ νὰ στηλιτεύσουμε
τὸ ἀντὶ-Χριστο καὶ ἀντὶ-Πατερικὸ γεγονός, ὅτι ἡ συντριπτικὴ πλειοψηφία
τῶν γερόντων καὶ τῶν πνευματικῶν ―ὁμνύοντας στὴν ἐπάρατη Δεσποτοκρατία―
συμβουλεύουν τὴν ἀποχή μας ἀπὸ τὰ τεκταινόμενα καὶ τὴν ἀποκλειστικὴ
ἐνασχόλησή μας μὲ τὰ τοῦ οἴκου μας, συνιστώντας ἁπλῶς τὴν αὐτονόητη
προσευχή. Διαστροφικὰ ἀναφερόμενοι στὶς προφητεῖες διδάσκουν ὅτι
πρέπει νὰ περιμένουμε ἐκ Θεοῦ τὴ λύση, χωρὶς τὴ δική μας συμμετοχὴ καὶ
δράση στὸ ἱστορικὸ γίγνεσθαι τῆς ἐποχῆς μας!...
Ἀλλὰ ἡ Παράδοση τῆς Ρωμηοσύνης δὲν εἶναι ἡ φυγομαχία
καὶ ὁ ραγιαδισμός. Προσευχή, βεβαίως ναί! Ἀλλά, πῶς; Σηκώνουμε τὸ λάβαρο
τοῦ Ἀγῶνα, ἁρπάζουμε τὸ γιαταγάνι καὶ τὸ καριοφίλι, καὶ ζητᾶμε ἀπὸ
τὸν Θεὸ νὰ εὐλογήσει τὰ ὅπλα μας καὶ νὰ μᾶς βοηθήσει στὸν ἀγῶνα μας. Ἔτσι
ξεκίνησαν καὶ διεξήχθησαν χιλιάδες ἐξεγέρσεις κατὰ τὴ διάρκεια
τῆς μακραίωνης τουρκοκρατίας· ἔτσι ξεκίνησε καὶ διεξήχθη ἡ Ἐπανάσταση
τοῦ 1821· ἔτσι ἔγινε πάντα!...
Ἡ Παναγία προστάτευσε τὴν Πόλη κατὰ τῶν Ἀβάρων καὶ
τῶν Περσῶν καὶ τὴν εἶδαν πάνω στὰ τείχη· ἀλλὰ ποιοί τὴν εἶδαν; οἱ μαχητές!
Ἀνταποκρίθηκε στὴν προσευχὴ τῶν Χριστιανῶν· ἀλλὰ ποίων Χριστιανῶν;
τῶν μαχομένων Χριστιανῶν!
Ἡ ποιμαντικὴ τῆς Δεσποτοκρατίας εἶναι μιὰ «μικροαστικὴ»
ποιμαντικὴ γιὰ φοβισμένους καὶ πανικόβλητους «νοικυραίους»! Δὲν οἰκοδομεῖ
ἀγωνιστὲς Χριστιανούς, ποὺ θὰ μιμηθοῦν τοὺς μάρτυρες καὶ τοὺς ἁγίους
τῆς Ἐκκλησίας μας· διαμορφώνει ἐξαρτημένους καὶ ἀνηκάστους ἁμαρτωλοὺς
καὶ ἀλλοτριωμένους χριστιανούληδες, κατάλληλους γιὰ τὸν ρόλο τοῦ
κόλακα στὶς «αὐλὲς» τῆς Δεσποτοκρατίας καὶ γιὰ τὸν ρόλο τοῦ παρατρεχαμένου
στοὺς «θιάσους» τῆς Γεροντοκρατίας.
Γιὰ ἐμᾶς, λοιπόν, μέσα στὶς συνθῆκες τῆς κατοχῆς καὶ
τῆς ὑποδουλώσεως, καὶ μάλιστα ἐν ὄψει τῆς ἀρνήσεώς μας νὰ παραλάβουμε
τὴν Κάρτα τοῦ Πολίτη ἢ ὁποιοδήποτε ἄλλο μέσον ἐλέγχου καὶ παρακολουθήσεώς
μας (ἂν καὶ ὅλοι μας ἔχουμε κινητὰ τηλέφωνα στὶς τσέπες μας καὶ τηλεοράσεις
στὰ σπίτια μας, δηλαδὴ τὸ μάτι τοῦ Μεγάλου Ἀδελφοῦ μᾶς ἀκολουθεῖ
παντοῦ καὶ τὸ στόμα του μᾶς καθοδηγεῖ ἀδιαλείπτως!!!), γιὰ ἐμᾶς
λοιπόν, τίθεται ἄμεσα ἡ ἀνάγκη καὶ τὸ καθῆκον νὰ ἐπιβιώσουμε, ὥστε
νὰ διαφεντεύσουμε τὴ Ρωμηοσύνη μας καὶ νὰ μεταλαμπαδεύσουμε τὰ ἰδανικὰ
καὶ τὰ πιστεύματά της στοὺς ἀπογόνους μας.
Τί πρέπει νὰ κάνουμε; Τὴν ἀπάντηση μᾶς τὴ δίνουν ἡ ἱστορία
καὶ ἡ παράδοση τοῦ Ἔθνους μας.
Ἡ Ρωμηοσύνη μας πρὶν καὶ μετὰ τὸν Χριστὸ γαλουχήθηκε,
μεγαλούργησε καὶ διασώθηκε ὡς Κοινότητα.
Πρὶν τὸν Χριστὸ μὲ τὴ μορφὴ τῆς Πόλεως καὶ διοικήθηκε
μὲ τὴν ἐκκλησία τοῦ δήμου.
Στὴν ἀρχαία Ἐκκλησία ἡ Χριστιανικὴ Κοινότητα υἱοθέτησε
τὸ συνοδικὸ σύστημα.
Στὴν αὐθεντικότητά τους ἐπέλεξαν τὴν διὰ κλήρου
συμμετοχὴ καὶ ἀνάδειξη τόσο ἡ Ἐκκλησία τοῦ Δήμου γιὰ τὰ ὑπουργήματα,
ὅσο καὶ ἡ Χριστιανικὴ Κοινότητα γιὰ τὰ διακονήματα (μάλιστα μὲ θεία
παρέμβαση κατὰ τὴν ἐκλογὴ τοῦ δωδεκάτου ἀποστόλου στὴ θέση τοῦ ἀποστάτου
Ἰούδα).
Ἡ Κοινότητα μὲ τὴ δημογεροντία διέσωσε τὴν ἑλληνορθόδοξη
Παράδοση στὰ χρόνια τῆς τουρκικῆς σκλαβιᾶς.
Ἡ Κοινότητα ἕνωσε, ὀργάνωσε, διέσωσε καὶ προέβαλε
τὴν ἑλληνορθόδοξη Παράδοση τοῦ Ἑλληνισμοῦ τῆς Διασπορᾶς.
Ἡ Κοινότητα ὀργάνωσε, χρηματοδότησε καὶ ἡγήθηκε
τῆς Παλιγγενεσίας τοῦ 1821.
Ἡ Χριστιανικὴ Κοινότητα ὅπως πάντα πρέπει νὰ παίξει
πάλι σήμερα καὶ στὰ δύσκολα χρόνια ποὺ ἔρχονται τὸν ρόλο της κι ἐμεῖς
ὡς Ἐκκλησία νὰ καταστοῦμε πάλι ἡ Κιβωτὸς τοῦ Γένους τῶν Ἑλλήνων.
Εἶναι καταφάνερο, ὅτι γιὰ νὰ διατηρήσουμε τὴν
Ὀρθόδοξη Πίστη μας καὶ νὰ τὴ διαφυλάξουμε ἀπὸ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
πρέπει νὰ υἱοθετήσουμε τὴν κατὰ Χριστὸν ζωὴ καὶ ὄχι μόνον ἀποσπασματικὰ
τὴ λατρευτικὴ ζωὴ τῆς Κυριακῆς καὶ τῶν μεγάλων ἑορτῶν.
Ὅσο ἡ Πατρίδα μας ἦταν ὀρθόδοξη χώρα ―μὲ ὅλες τὶς ταξικὲς
ἀνισότητες καὶ συγκρούσεις, τὴ συνεπαγομένη ἀδικία, τὴν αὐταρχικότητα,
τὶς πολιτικὲς διώξεις κ.λπ.― ἡ κοινωνικὴ καὶ δημόσια ζωὴ τελοῦσε,
σὲ γενικὲς γραμμές, ὑπὸ τὴν εὐλάβεια τοῦ λαοῦ καὶ τῶν πολιτειακῶν καὶ
ἐκκλησιαστικῶν λειτουργῶν της, στὰ πλαίσια μιᾶς διευρυμένης Χριστιανικῆς
Κοινότητας μὲ ἑλληνορθόδοξη Παιδεία, ποὺ λίγο-πολὺ διακρατοῦσε τὴν
αὐθεντικότητα τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως μας, ὅπως μὲ τὴ διδασκαλία τους
καὶ τὴν πρακτική τους διαμόρφωσαν καὶ μᾶς παρέδοσαν οἱ ἅγιοι καὶ θεοφόροι
Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, καὶ ὅπου οἱ ἐνορίες λειτουργοῦσαν κατὰ τὸν
τρόπο τοῦ προορισμοῦ τους.
Μποροῦμε νὰ ποῦμε ὅτι δὲν ὑπῆρχε ἰδιαίτερα σοβαρὸ
πρόβλημα γιὰ τὴν πολιτισμικὴ ὑπόσταση καὶ τὴν ἰδιοπροσωπία τῆς Ρωμηοσύνης,
τῶν Ἑλλήνων. Μεμονωμένες περιπτώσεις κακοδόξων ἐγχειρημάτων ἢ ὀργανωμένες
προσπάθειες αἱρετικῶν (χιλιαστῶν, προτεσταντῶν, παπιστῶν κ.ἄ.) ἀντιμετωπίζονταν
σχετικὰ εὔκολα καὶ ἀποτελεσματικά, ἐνῶ οἱ δυτικόφρονες σκεπτικιστὲς
τῆς «νεωτερικότητας» καὶ τῆς «μετανεωτερικότητας» δὲν τολμοῦσαν
νὰ ἐκδηλωθοῦν ἔξω ἀπὸ τὸν στενὸ κύκλο τῶν ὁμοϊδεατῶν τους· καὶ ὅταν
χρειαζόταν ἔπαιρναν τὶς δέουσες ἑλληνικὲς καὶ ὀρθόδοξες ἀπαντήσεις.
Ὁ Ρωμηὸς εἶχε τὴ δυνατότητα νὰ παιδαγωγηθεῖ ἐπαρκῶς καὶ νὰ στηριχθεῖ
ἀποτελεσματικὰ στὴν Ὀρθόδοξη Πίστη του καὶ στὸ Ἐθνικὸ Φρόνημά του.
Δυστυχῶς, σήμερα ἡ Πατρίδα μας ἔπαψε νὰ εἶναι μία
ὀρθόδοξη χώρα· κι ἂς δίνουν οἱ στατιστικὲς καὶ οἱ δημοσκοπήσεις ὑψηλὰ
ποσοστὰ στοὺς ὀρθοδόξους Χριστιανούς. Αὐτὰ τὰ στοιχεῖα εἶναι πλασματικὰ
καὶ δὲν ἀφοροῦν στοὺς συνειδητοὺς ὀρθοδόξους Χριστιανούς. Ἀφοροῦν
γενικὰ στοὺς βαπτισμένους, οἱ ὁποῖοι ἔχουν μίαν ἀτομικὴ (ἀλὰ-κὰρτ)
«ὀρθόδοξη» πίστη, πιστεύοντας ὁ καθένας τὶς δικές του δοξασίες, ποὺ
ἐκτείνονται ἀπὸ τὴ δεισιδαιμονία, τὸν ἀποκρυφισμὸ καὶ τὴ μαγεία
ἕως τὴν προσαρμογὴ τῆς πίστεως στὰ πάθη μας καὶ στὶς ἁμαρτίες μας, ἀκόμη
καὶ στὴ συνειδητὴ ἐπιλογὴ καὶ υἱοθέτηση αἱρέσεων καὶ κυρίως τῆς παναιρέσεως
τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Οἱ συνειδητοὶ ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ —αὐτὸ τὸ μικρὸ
λῆμμα ποὺ προσπαθεῖ νὰ διακρατήσει, νὰ διαφυλάξει καὶ νὰ ἐφαρμόσει
τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη μας ὅπως μᾶς τὴν παρέδωσαν οἱ ἅγιοι καὶ θεοφόροι
Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας— βρισκόμαστε διάσπαρτοι καὶ ἀπομονωμένοι
μεταξὺ κακοδόξων καὶ ἀλλοδόξων, ἀθέων καὶ παγανιστῶν, ἀποκρυφιστῶν
καὶ μάγων, αἱρετικῶν καὶ ἀλλοπίστων, χαμένοι σὲ μίαν πανσπερμία πολιτισμικῶν
ἐποίκων ποὺ σύντομα θὰ καταστοῦν ἡ πλειοψηφία τῶν κατοίκων τῆς χώρας
μας ―κι ἔτσι θὰ πάψει πλέον νὰ εἶναι ἡ «χώρα» μας.
Τόσο ἡ χριστομάχος καὶ ἐκκλησιομάχος Πολιτεία ὅσο
καὶ ἡ αἱρετίζουσα κι αἱρετικὴ διοικοῦσα Ἱεραρχία διεξάγουν λυσώδη
καὶ ἀνέντιμο πόλεμο κατὰ τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας. Σήμερα βρισκόμαστε
σὲ ἕναν παρόμοιο ἐχθρικὸ κατὰ τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἐκκλησίας Του κόσμο
—ἐνδεχομένως καὶ χειρότερο— μὲ ἐκεῖνον ποὺ μαρτυρικὰ βίωσε ἡ ἀρχαία
Ἐκκλησία. Καὶ εἶναι τότε ποὺ ἡ Χριστιανικὴ Κοινότητα διέσωσε, δίδαξε
καὶ διέδωσε τὴν Ἀλήθεια Του, ἔστω καὶ ὑπὸ διωγμὸ τελοῦσα στὶς κατακόμβες
καὶ σὲ ἄλλα καταφύγια.
Γιὰ νὰ διακρατήσουμε τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη μας, λοιπόν,
καὶ γιὰ νὰ ἐπιβιώσουμε, πρέπει νὰ συγκροτήσουμε Χριστιανικὲς Κοινότητες,
τὴ μορφὴ καὶ τὴν ὀργάνωση τῶν ὁποίων ―μὲ τὸ ἔλεος καὶ τὴ χάρη τοῦ Κυρίου
καὶ Θεοῦ μας Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ μὲ τὴ φώτιση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος― ἀπὸ
κοινοῦ, συλλογικὰ καὶ συνοδικά, θὰ βροῦμε. Ἀλλὰ πρέπει αὐτὸ νὰ καταστεῖ
πρώτη καὶ ἄμεση προτεραιότητά μας. Οἱ ἐξελίξεις, ἄλλωστε, προχωροῦν
μὲ ραγδαίους ρυθμοὺς καὶ μὲ γεωμετρικὴ πρόοδο.
Τὸ ἐγχείρημα δὲν εἶναι εὔκολο, ἀλλὰ εἶναι ἐξόχως ἀπαραίτητο
καὶ σηματικό. Εἶναι ἡ μόνη διέξοδος ποὺ μᾶς ἀπομένει, γιατὶ δὲν πρέπει
νὰ ξεγελιόμαστε: οἱ πρόνοιες γιὰ τὶς μειονότητες ποὺ προβλέπονται
σὲ διεθνεῖς Συμβάσεις, στὸ ἑλληνικὸ Σύνταγμα καὶ στὴν ἐθνικὴ Νομοθεσία
καμμία ἰσχὺ δὲν ἔχουν ὅταν συγκρούονται μὲ τὰ συμφέροντα καὶ τοὺς σχεδιασμοὺς
τῶν κατακτητῶν. Αὐτό, βεβαίως, δὲν σημαίνει ὅτι δὲν πρέπει νὰ συνεχίσουμε
καὶ μάλιστα νὰ ἐντείνουμε τὴ διεκδίκηση τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων
μας καὶ τῶν πολιτικῶν ἐλευθεριῶν μας.
Ἡ συμμετοχή μας στὴν Χριστιανικὴ Κοινότητα συνεπάγεται
τὴν ἐπιλογὴ τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς, συνεπάγεται τὴν ἀλλαγὴ τοῦ τρόπου τῆς
ζωῆς μας· κι αὐτὸ σημαίνει τὴν ἐγκατάλειψη τοῦ ἐκμαυλιστικοῦ καταναλωτισμοῦ
καὶ τοῦ ἐγωπαθοῦς ἀτομισμοῦ. Βεβαίως εἶναι πολὺ δύσκολο, ἀλλὰ ὄχι
ἀνέφικτο.
Σημαίνει ρήξεις μέσα μας καὶ μὲ τὸ περιβάλλον μας· τὸ
οἰκογενειακό, τὸ κοινωνικό, τὸ ἐπαγγελματικό.
Σημαίνει ἁπλούστερη ζωὴ καὶ στερήσεις, σὲ σχέση μὲ
ὅ,τι ἔχουμε συνηθίσει ἕως τώρα· ἀλλὰ σημαίνει καὶ ἀπελευθέρωση ἀπὸ
ἀνούσιες ἐξαρτήσεις καὶ ἀπαξίες.
Σημαίνει ποιοτικὰ καλύτερη καὶ πνευματικὰ ἀνώτερη
ζωή, ποὺ προσφέρει πραγματικὴ χαρὰ καὶ εὐτυχία.
Ἄλλωστε οἱ κατοχικὲς συνθῆκες ποὺ μᾶς ἐπιβάλλονται
καταργοῦν τὴν ψευδαίσθηση τῆς εὐημερίας, μὲ τὴν ὁποία ζήσαμε τὶς τελευταῖες
δεκαετίες, ὥστε ἡ ζωὴ ἔξω ἀπὸ τὶς Χριστιανικὲς Κοινότητες νὰ μὴν
προσφέρει πλέον τὶς ἀνέσεις καὶ τὶς ἀπολαύσεις στὶς ὁποῖες ἔχουμε
συνηθίσει· ἀντιθέτως ἡ ζωὴ ἐκτὸς τῶν Χριστιανικῶν Κοινοτήτων θὰ εἶναι
χειρότερη καὶ διαρκῶς βαίνουσα ἐπὶ τὰ χείρω.
Ἀλλὰ σὲ αὐτὸ τὸ σημεῖο πρέπει νὰ διαπιστώσουμε τὴν
οἰκονομία καὶ τὴν πρόνοια τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ μας Ἰησοῦ Χριστοῦ,
ποὺ μᾶς ἀφαιρεῖ τὰ περιττὰ γιὰ νὰ ὁδηγηθοῦμε στὰ χρήσιμα καὶ σημαντικά,
τὰ ὁποῖα εἶναι οἱ ἀπαραίτητες προϋποθέσεις τῆς σωτηρίας μας στὴ Βασιλεία
τοῦ Θεοῦ!... Γι’ αὐτὸ πρέπει νὰ δεχθοῦμε τὴν ἐθνικὴ συμφορὰ τῆς σημερινῆς
κατοχῆς ―ἀπὸ τὴν ἄποψη τῆς ὄντως ζωῆς― καὶ ὡς εὐλογία, ποὺ μπορεῖ νὰ
μᾶς συνεγείρει πνευματικὰ καὶ ἐν τέλει νὰ μᾶς σώσει. Στὸ χέρι μας βρίσκεται
ἡ ἐπιλογή!...
Βεβαίως αὐτὴ ἡ ἐπιλογὴ ἔπρεπε νὰ εἶναι ἔργο τῆς
Ἱεραρχίας· ἐὰν ἐπρόκειτο γιὰ πραγματικὴ Ἱεραρχία, μὲ τὴν εὐλογία
τοῦ Χριστοῦ καὶ ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι ἀναδεδειγμένη καὶ λειτουργοῦσα·
εἰς τόπον καὶ εἰς τύπον Χριστοῦ εὑρισκομένη καὶ ὀρθοτομοῦσα τὸν λόγον
τῆς Ἀληθείας Του.
Ἀλλὰ δυστυχῶς δὲν πρόκειται γιὰ πραγματική, ἐν Χριστῷ
καὶ ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι Ἱεραρχία· πρόκειται γιὰ τὴ Δεσποτοκρατία,
ποὺ σφετερίζεται τὴν ἱερωσύνη καὶ τὴν ἀρχιερωσύνη.
Πρόκειται δηλαδὴ γιὰ τὸ αὐθαίρετο, αὐταρχικὸ καὶ ἐξουσιοκρατικὸ
καθεστώς, πού, ἐνῶ βρίσκεται ἐκτὸς
τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, ἐχει ἐπιβληθεῖ ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀσχημονεῖ ἐπὶ τῆς Ἐκκλησίας: γεννᾶ, ὑποθάλπει καὶ καλλιεργεῖ κακοδοξίες
καὶ αἱρέσεις, ἀναγνωρίζοντας λ.χ. τὸν Παπισμὸ ὡς ἀδελφὴ «Ἐκκλησία»
καὶ συμμετέχοντας στὸ προτεσταντικὸ Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν «Ἐκκλησιῶν»·
δημιουργεῖ ἠθικὰ καὶ οἰκονομικὰ σκάνδαλα.
Ἔφθασε μάλιστα στὸ σημεῖο νὰ ζητήσει ἀπὸ τὴν Ἀρχὴ
Προστασίας Προσωπικῶν Δεδομένων τὴν προστασία τῶν μελῶν καὶ θιασωτῶν
τῆς Δεσποτοκρατίας ἀπὸ τὸν ἔλεγχο τῆς ὁμοφυλοφιλίας τους!!! Δὲν κάνετε
λάθος, καλὰ τὸ ἀκούσατε· αὐτὸ συνέβη ἐπὶ ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου
καὶ μάλιστα ἀπὸ τὸν ἴδιο μὲ τὴ συνεργία τῶν ὑπόλοιπων ἐπισκόπων,
ποὺ συγκροτοῦσαν ἐκείνη τὴν περίοδο τὴν κατ’ εὐφημισμὸν Ἱερὰ Σύνοδο!...
Αὐτὸ τὸ δεσποτοκρατικὸ καθεστὼς ὄχι περὶ τὴν Πίστη,
ἀλλὰ περὶ ἀλλοτρίων τυρβάζει μὲ ἑωσφορικὴ ἀλαζονεία καὶ οἴηση...
Καὶ κυρίως ταυτίζεται, συνεργάζεται καὶ ἀλληλοϋποστηρίζεται μὲ
τὴν κοσμικὴ ἐξουσία· ὄχι μόνον μὲ τὶς ἑκάστοτε κυβερνήσεις ―δημοκρατικὲς
ἢ δικτατορικές, ἐθνικὲς ἢ κατοχικὲς― ἀλλὰ καὶ μὲ τὰ ἀφεντικὰ αὐτῶν
τῶν κυβερνήσεων, τοὺς σιωνιστὲς καὶ μασώνους παγκοσμιοκράτες, ποὺ
παρεμβαίνουν καθοριστικὰ στὴν ἀνάδειξη τῶν μελῶν καὶ στελεχῶν τοῦ δεσποτοκρατικοῦ
καθεστῶτος.
Βεβαίως καὶ ὑπάρχουν ἐξαιρέσεις, ἀλλὰ ἀφομοιώνονται
―θέλοντας καὶ μὴ― στὶς δομὲς καὶ στὴν ἰδεολογία τοῦ φιλαδέλφου τῆς δεσποτοκρατίας.
Στὴν προσεχὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας ἔχει ἤδη ἀποφασισθεῖ νὰ ἀποκατασταθεῖ
ὁ πρώην Ἀττικῆς κ. Παντελεήμων Μπεζενίτης, καταδικασθεὶς τελεσιδίκως
ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ Δικαιοσύνη καὶ μάλιστα ἐκτείσας ποινὴ καθείρξεως
στὶς φυλακές!...
Ἡ Δεσποτοκρατία ἔχει ἀποδεχθεῖ ἀσμένως τοὺς τρεῖς
πειρασμοὺς ποὺ ὁ διάβολος ἀπηύθυνε στὸν Χριστό: ἐξουσία, δόξα, πλοῦτο.
Ἰδιαιτέρως ἡ ἐξουσία εἶναι αὐτὸ ποὺ ὁδήγησε τὸν Ἑωσφόρο στὴν ἀνταρσία
κατὰ τοῦ Θεοῦ καὶ στὴν ἔκπτωσή του ἀπὸ τὸν Οὐρανό· ἀλλὰ καὶ τὸν ἄνθρωπο
ὁδήγησε στὴν ἀνυπακοὴ καὶ στὴν πτώση του ἀπὸ τὸν Παράδεισο. Δηλαδὴ
ἡ ἐξουσία εἶναι αὐτὸ τοῦτο τὸ προπατορικὸ ἁμάρτημα, ποὺ ἀναπαράγει
κάθε γενιὰ καὶ κάθε ἄνθρωπος, κρατώντας τὸ γένος στὴν πτώση καὶ στὴν ἀμετανοησία
διὰ τῆς οἰήσεως, τῆς αὐτοδικαιώσεως καὶ τῆς αὐτοθεώσεως!...
Γι’ αὐτὸ συμβαίνει τὸ ἀσυλλήπτου αἰσχρότητος γεγονός:
ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ νὰ διοικεῖ ἡ ἱεραρχία τοῦ Ἀντιχρίστου!!!
Κι αὐτὸ δὲν εἶναι αὐθαίρετο συμπέρασμα, ἀλλὰ ἡ μαρτυρία τῶν γεγονότων·
τῶν λόγων καὶ τῶν ἔργων τῆς Δεσποτοκρατίας!
Σεβαστοὶ Πατέρες, ἐν Χριστῷ ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ καὶ ἀγαπητὲς
ἀδελφές,
Ἐκκλησία δὲν εἶναι μόνον ὁ ἐπίσκοπος, ὅπως διατείνεται
ὁ Περγάμου Ἰωάννης (Ζηζιούλας) καὶ ἄλλοι οἰκουμενιστὲς καὶ ἀντὶ-οἰκουμενιστές!...
Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἐπισκοποκεντρική, ἀλλὰ Χριστοκεντρική· Ὁ Χριστὸς
εἶναι ὁ Μέγας Ἀρχιερεὺς καὶ οἱ ἐπίσκοποι εἶναι εἰς τόπον Χριστοῦ μόνον
ὅταν διακονοῦν τὴν Ἐκκλησία ὀρθοτομοῦντες τὸν λόγο τῆς Ἀληθείας Του,
δηλαδὴ ὅταν εὑρίσκονται εἰς τύπον Χριστοῦ· τὸ ἐπισκοπικὸ ἀξίωμα δὲν
ὑφίσταται χωρὶς αὐτὴ τὴν προϋπόθεση καὶ ἡ Δεσποτοκρατία δὲν πληροῖ
καὶ δὲν τηρεῖ αὐτὸν τὸν ὅρο.
Ἐκκλησία εἶναι τὸ σύνολο τοῦ πιστοῦ λαοῦ καὶ τοῦ κλήρου.
Ὁ ἐπίσκοπος καὶ οἱ ἱερεῖς, ὡς λειτουργοὶ τοῦ Ὑψίστου, διακονοῦν τὸν
πιστὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ, τὸν ποιμένουν, τὸν διδάσκουν καὶ τὸν προστατεύουν
ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, διασφαλίζοντας τὴν πορεία του πρὸς τὴν σωτηρία
καὶ τὸν Χριστό. Ὑπηρέτες πρέπει νὰ εἶναι, ὄχι δυνάστες καὶ τύραννοι.
Λειτουργοὶ τοῦ Ὑψίστου πρέπει νὰ εἶναι, ὄχι ἐκκοσμικευμένοι καὶ ἐξουσιαστές.
Ἐπειδή, λοιπόν, οἱ ἐπίσκοποι καὶ ὁ κλῆρος δὲν εἶναι
αὐτοὶ ποὺ τοὺς ὅρισε ὁ Χριστὸς νὰ εἶναι, ἔχουμε μείνει ὀρφανοὶ ἀπὸ
ποιμένες· ἀλλὰ ὡς μέλη τῆς Ἐκκλησίας Του ἔχουμε ὁλόκληρη τὴν εὐθύνη
―μάλιστα καθένας ἐξ ἡμῶν εἰς τὸ ἀκέραιον― καὶ τὸ καθῆκον νὰ διασφαλίσουμε
τὴν αὐθεντικότητα τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας καὶ νὰ διαφεντεύσουμε
τὴν ἀκεραιότητα τῆς στρατευομένης Ἐκκλησίας Του.
Γι’ αὐτὸ πρέπει ἄμεσα νὰ προχωρήσουμε χωρὶς αὐτοὺς
καὶ ἐν πολλοῖς ἐναντίον αὐτῶν· στὸν βαθμὸ ποὺ ὡς ἀντὶ-οἰκουμενιστὲς μᾶς
πολεμοῦν, μᾶς συκοφαντοῦν καὶ μᾶς ὑπονομεύουν ὡς εὑρισκομένους τάχα
ἐκτὸς Ἐκκλησίας, λόγω τῆς Ἀποτειχίσεώς μας ἀπὸ αἱρετικοὺς κι αἱρετίζοντες
ἐπισκόπους, δηλαδὴ ἀνυποστάτους ἐπισκόπους.
Ἀντιθέτως, ἐκεῖνοι εἶναι ποὺ βρίσκονται ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας
τοῦ Χριστοῦ· κι ἐμεῖς, ἀποτειχιζόμενοι ἀπὸ αὐτούς, ἐπιστρέφουμε στὴν
Ἐκκλησία Του.
Εἶναι κρίμα, ποὺ αὐτὸ δὲν τὸ ἀντιλαμβάνονται καὶ ἄλλοι
ἀδελφοί μας, ποὺ βρίσκονται ἐγκλωβισμένοι σὲ ἐπαμφοτερίζοντες ἀντὶ-οἰκουμενιστικοὺς
κύκλους καὶ ἐπηρεάζονται ἀπὸ τὰ ἐπίσης ἐπαμφοτερίζοντα «βαριὰ»
ὀνόματα τοῦ ἀντὶ-οἰκουμενιστικοῦ χώρου, ὅπου ―ὡστόσο― ἀναπαράγεται
ἀτόφιο καὶ ἀποκρουστικὸ τὸ ἐπάρατο καθεστὼς τῆς Δεσποτοκρατίας!!!
Αὐτὴ εἶναι
ἡ ἀλήθεια καὶ αὐτὸ εἶναι ποὺ πρέπει νὰ πράξουμε «ἑπόμενοι τῆς ἁγίοις
πατρᾶσι» ὡς συνειδητά, συνετὰ καὶ συνεπῆ μέλη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας
μας· τῆς Μίας Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.
Ἀμήν.
Λαυρεντιος
Ντετζιορτζιο