Αναλογιστείτε πόση παραφθορά και αλλοίωση μπορεί να επέλθει στα λειτουργικά μας κείμενα, στις ευχές και τα αναγνώσματα της Θ. Λατρείας μας, όταν σε μία και μόνη ενδεικτικά παρατιθέμενη ευχή αμέσως προκύπτει κάτι το αιρετικό ή ακόμη και βλάσφημο (είτε εν γνώσει είτε εν αγνοία). Όχι μόνο δεν προσερχόμεθα προετοιμασμένοι στα μυστήρια της Εκκλησίας μας, αλλά θα βλασφημούμε κι από πάνω ακούγοντας και λέγοντας τέτοιες καρικατούρες. Ο Θεός να δώσει να σταματήσει εδώ το κακό, που άρχισε πιλοτικά ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος και συνεχίζουν τώρα οι Χρυσοπηγίτες διάδοχοί του.
"Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε", λέγαμε μέχρι τώρα! Από δω και πέρα θα λέμε "Να χαίρεσαι παντρεμένη ανύπαντρη"!(Υπεραγία Θεοτόκε σύγγνωθί μοι, αλλά μας αναγκάζουν κάποιοι θρασείς και αμετροεπείς που βάλθηκαν με σοφιστείες και γελοίες προφάσεις να αλλοιώσουν και τα ιερά κείμενα)! Γιατί στην ουσία μεταγλώττιση σημαίνει αλλοίωση των νοημάτων για όσους βέβαια δε βλέπουν το δέντρο αλλά το δάσος!
Δεν μπορείτε κύριε ανώνυμε να μας κατηγορείτε για γλωσσολάτρες επειδή δεν ανεχόμαστε να βεβηλώνουν κάποιοι οπαδοί της Ν. Εποχής τα κείμενα που έγραψαν και συνέθεσαν με τ' αγιασμένα χέρια τους άγιοι της Εκκλησίας μας και να τολμούν αναίσχυντα να τα αντικαθιστούν με μεταφράσεις του ποδαριού που προκαλούν όχι μόνο γέλωτες και ψιθυρισμούς εν ώρα Θ. Λειτουργίας αλλά και σύγχυση και ταραχή στο ποίμνιο του Χριστού ακόμη και κατά την τέλεση του μυστηρίου του γάμου, του ευχελαίου κλπ. Αν ενδιαφέρονται για την κατανόηση της λειτουργικής γλώσσας ας κοπιάσουν περισσότερο οι ποιμένες κι ας κάνουν κηρύγματα ή ερμηνείες των ευχών και των αναγνωσμάτων για πληρέστερη και και εις βάθος προσέγγιση των θείων νοημάτων των κειμένων της Θ. Λατρείας μας. Γι' αυτούς που θέλουν διανοητική και όχι βιωματική προσέγγιση των θείων μυστηρίων ας διαβάσουν λίγο από τους λόγους του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά κατά του αντιησυχαστού Βαρλαάμ και ίσως καταλάβουν την πλάνη και την πνευματική τους ένδεια. Όχι κύριοι, δεν θα σας αφήσουμε να τα ισοπεδώσετε όλα. Αρκετά κτυπήματα καταφέρατε κατά της παιδείας μας, κατά της πατρίδος μας, κατά του πολιτισμού μας, κατά των παραδόσεών μας. Δεν θα σας αφήσουμε να λεηλατήσετε και την γλώσσα της Εκκλησίας μας που διατηρήθηκε εδώ και αιώνες και που είναι ο μόνος χώρος που διατηρείται ακόμη και σήμερα σε όλο της το μεγαλείο.
Αναλογιστείτε πόση παραφθορά και αλλοίωση μπορεί να επέλθει στα λειτουργικά μας κείμενα, στις ευχές και τα αναγνώσματα της Θ. Λατρείας μας, όταν σε μία και μόνη ενδεικτικά παρατιθέμενη ευχή αμέσως προκύπτει κάτι το αιρετικό ή ακόμη και βλάσφημο (είτε εν γνώσει είτε εν αγνοία). Όχι μόνο δεν προσερχόμεθα προετοιμασμένοι στα μυστήρια της Εκκλησίας μας, αλλά θα βλασφημούμε κι από πάνω ακούγοντας και λέγοντας τέτοιες καρικατούρες. Ο Θεός να δώσει να σταματήσει εδώ το κακό, που άρχισε πιλοτικά ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος και συνεχίζουν τώρα οι Χρυσοπηγίτες διάδοχοί του.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε", λέγαμε μέχρι τώρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό δω και πέρα θα λέμε "Να χαίρεσαι παντρεμένη ανύπαντρη"!(Υπεραγία Θεοτόκε σύγγνωθί μοι, αλλά μας αναγκάζουν κάποιοι θρασείς και αμετροεπείς που βάλθηκαν με σοφιστείες και γελοίες προφάσεις να αλλοιώσουν και τα ιερά κείμενα)! Γιατί στην ουσία μεταγλώττιση σημαίνει αλλοίωση των νοημάτων για όσους βέβαια δε βλέπουν το δέντρο αλλά το δάσος!
Ουαί!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιατὶ ἀγανακτεῖτε κύριοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως εἶναι δογματικὸν τὸ ζήτημα;
Μήπως εἶσθε γλωσσολάτραι;
Ἀναμένομεν ἀπάντησιν
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορείτε κύριε ανώνυμε να μας κατηγορείτε για γλωσσολάτρες επειδή δεν ανεχόμαστε να βεβηλώνουν κάποιοι οπαδοί της Ν. Εποχής τα κείμενα που έγραψαν και συνέθεσαν με τ' αγιασμένα χέρια τους άγιοι της Εκκλησίας μας και να τολμούν αναίσχυντα να τα αντικαθιστούν με μεταφράσεις του ποδαριού που προκαλούν όχι μόνο γέλωτες και ψιθυρισμούς εν ώρα Θ. Λειτουργίας αλλά και σύγχυση και ταραχή στο ποίμνιο του Χριστού ακόμη και κατά την τέλεση του μυστηρίου του γάμου, του ευχελαίου κλπ. Αν ενδιαφέρονται για την κατανόηση της λειτουργικής γλώσσας ας κοπιάσουν περισσότερο οι ποιμένες κι ας κάνουν κηρύγματα ή ερμηνείες των ευχών και των αναγνωσμάτων για πληρέστερη και και εις βάθος προσέγγιση των θείων νοημάτων των κειμένων της Θ. Λατρείας μας. Γι' αυτούς που θέλουν διανοητική και όχι βιωματική προσέγγιση των θείων μυστηρίων ας διαβάσουν λίγο από τους λόγους του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά κατά του αντιησυχαστού Βαρλαάμ και ίσως καταλάβουν την πλάνη και την πνευματική τους ένδεια.
Όχι κύριοι, δεν θα σας αφήσουμε να τα ισοπεδώσετε όλα. Αρκετά κτυπήματα καταφέρατε κατά της παιδείας μας, κατά της πατρίδος μας, κατά του πολιτισμού μας, κατά των παραδόσεών μας. Δεν θα σας αφήσουμε να λεηλατήσετε και την γλώσσα της Εκκλησίας μας που διατηρήθηκε εδώ και αιώνες και που είναι ο μόνος χώρος που διατηρείται ακόμη και σήμερα σε όλο της το μεγαλείο.