Περὶ τῆς «ἀτύπου» Συνάξεως Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν[1]
Γράφει ὁ Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο,
ἐκδότης
τῆς περιοδικῆς ἐκδόσεως
«Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος»
Ἡ πολύφερνη Σύναξη Κληρικῶν καὶ
Μοναχῶν τῆς Δεσποτοκρατίας ―ἂν καὶ «ἄτυπη»― λειτουργεῖ ἀπὸ τοῦ
1997, ὁπότε καὶ συγκροτήθηκε μὲ ἀφορμὴ τὸ ἠλεκτρονικὸ φακέλωμα (Συνθήκη
Σέγκεν, ἠλεκτρονική παρακολούθηση, ταυτότητα μὲ bar-code, chip κ.λπ.).
Παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι δηλώνει «ἄτυπη» καὶ διαθέτει χαλαρὴ ὀργανωτικὴ
δομή, ὡστόσο ἔχει συγκροτημένες καὶ παγιωμένες:(α) Ἡγετικὴ ὁμάδα: ἡ ὁποία
«ἀναδείχθηκε» αὐθαιρέτως ἐξ ὀφίκκιο, χάριν τοῦ γεροντισμοῦ/γεροντοκρατίας·
δὲν ἐκλέχθηκε ποτὲ καὶ λειτουργεῖ μὲ δεσποτοκρατικὰ χαρακτηριστικά:
αὐτάρκεια, αὐταρέσκεια καὶ αὐταρχισμό.
(β) Γραμματεία: ποὺ ἐπίσης δὲν
ἀναδείχθηκε μὲ δημοκρατικὲς διαδικασίες, ἀλλὰ ἐνεργεῖ ἐξ ὀνόματος
τῆς Συνάξεως καὶ τῆς ἡγετικῆς ὁμάδος της.
(γ) Ἰδεολογία: ποὺ ἔχει ἄξονα
καὶ ἀναφορὰ τὸν ἐπισκοποκεντρισμό, συσπειρώνοντας ἢ ἀποβάλλοντας
πρόσωπα ἀναλόγως τῆς θετικῆς ἢ μὴ θέσεώς ἔναντι τῆς Δεσποτοκρατίας
καὶ τῆς σχέσεώς τους μὲ τὴν Δεσποτοκρατία.
(δ) Πολιτική: ποὺ κινεῖται
μεταξὺ διαμαρτυρίας καὶ συμβιβασμοῦ, μὲ μινιμαλιστικὸ σκοπὸ («ἁπλῶς
νὰ καταθέσουμε τὴν μαρτυρία μας»), ἐξ οὗ ὁ ἀλυσιτελὴς καὶ ἀτελέσφορος
«χαρτοπολεμικός» ἐπαμφοτερισμός της.
(ε) Συνεδριάσεις: ὅπου κυριαρχοῦν
καὶ ἐπιβάλλουν τὶς ἀπόψεις τους ―«καπελλώνοντας» τοὺς πάντες ὄχι διὰ
τῆς πειθοῦς καὶ τῆς ἐπιχειρηματολογίας τους, ἀλλὰ διὰ τῶν βαρέων ὀνομάτων
τους καὶ τῶν ὑψηλῶν ἀξιωμάτων τους― ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ὁ π. Γεώργιος
Μεταλληνός, ὁ ἀρχιμ. Ἀθανάσιος ὁ Μεγαλομετεωρίτης, καὶ παλαιότερα
ὁ ἀρχιμ. Ἰωσὴφ ὁ Ξηροποταμινὸς καὶ ὁ μον. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης,
ποὺ ἐκτελοῦσε χρέη γραμματέως. Σήμερα, τὸν ρόλο τοῦ γραμματέως φαίνεται
νὰ ἔχει ἀναλάβει ὁ ἀρχιμ. Παῦλος Δημητρακόπουλος, δεξὶ χέρι τοῦ Πειραιῶς
Σεραφεὶμ καὶ ἐπικεφαλῆς τῆς ἐπὶ τῶν αἱρέσεων ἐπιτροπῆς τῆς Μητροπόλεως
Πειραιῶς.
(στ) Δράσεις: ποὺ ἐξαντλοῦνται
σὲ κείμενα, ὁμιλίες, ἡμερίδες, συνέδρια, ἐκδόσεις, οἱ ὁποῖες καὶ
αὐτὲς γίνονται ἁπλῶς χάριν ἐντυπωσιασμοῦ εὐκαίρως ἀκαίρως καὶ σποραδικῶς,
διότι δὲν ἔχουν συνέχεια, συνέπεια, διάρκεια, δυναμική· κυρίως
πραγματοποιοῦνται ὅταν συμβαίνουν ἰδιαιτέρως προκλητικὰ οἰκουμενιστικὰ
ἢ φιλενωτικὰ γεγονότα, προκειμένου νὰ ἐμποδίσουν τὴν ἐμφάνιση ἢ
νὰ ἐξουδετερώσουν τὴν ἀνάπτυξη ἄλλων ἀντὶ-Οἰκουμενιστικῶν κινήσεων
καὶ δράσεων, ὥστε ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀνενόχλητη νὰ συνεχίσει
τὸ ἑωσφορικὸ ἔργο της. Τὸ 1914, διὰ τοῦ ἀρχιμ. Ἀθανασίου τοῦ Μεγαλομετεωρίτου
καὶ τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, «καπέλωσαν» καὶ χειραγώγησαν τὴν κίνηση τῶν
Ἁγιορειτῶν Πατέρων, ποὺ
ἐξέδωσαν τὸ τεῦχος «Ἅγιον Ὄρος. Διαχρονικὴ μαρτυρία στοὺς ἀγῶνες ὑπὲρ τῆς Πίστεως» (Ἅγιον Ὄρος [Νοέμ.] 2014), ἀποπροσανατολίζοντάς τους ―ὡς «εἰδήμονες ἀντὶ-οἰκουμενιστές»― ἀπὸ τὴν Ἀποτείχιση, ὅπου μὲ παρρησία καὶ ὁρμὴ κατηυθύνοντο οἱ Ἁγιορεῖτες, τουλάχιστον διακηρύσσοντας τὴν νομιμότητά της καὶ διατυπώνοντας τὴν ἀναγκαιότητά της σήμερα(!!!).
ἐξέδωσαν τὸ τεῦχος «Ἅγιον Ὄρος. Διαχρονικὴ μαρτυρία στοὺς ἀγῶνες ὑπὲρ τῆς Πίστεως» (Ἅγιον Ὄρος [Νοέμ.] 2014), ἀποπροσανατολίζοντάς τους ―ὡς «εἰδήμονες ἀντὶ-οἰκουμενιστές»― ἀπὸ τὴν Ἀποτείχιση, ὅπου μὲ παρρησία καὶ ὁρμὴ κατηυθύνοντο οἱ Ἁγιορεῖτες, τουλάχιστον διακηρύσσοντας τὴν νομιμότητά της καὶ διατυπώνοντας τὴν ἀναγκαιότητά της σήμερα(!!!).
(ζ) Διβουλία καὶ διγλωσσία: ἀναγνωρίζοντας μὲν τὴν παναίρεση τοῦ
συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ καταγγέλλοντάς την, ἀλλὰ ἀρνουμένη
νὰ κατονομάσει τοὺς ἡγέτες της καὶ τοὺς ἐκφραστές της ἐντὸς τῆς Ὀρθοδόξου
Ἐκκλησίας, ἐνῶ διατηρεῖ τὴν μνημόνευση-κοινωνία της μὲ τοὺς αἱρετικοὺς
καὶ αἱρετίζοντες καὶ τοὺς κοινωνοῦντες μετ’ αὐτῶν.
(η) Ἐπαμφοτερισμοί: ἀναζήτησε
ὀρθοδόξους ἐπισκόπους γιὰ νὰ ἡγηθοῦν τοῦ ἀντὶ-Οἰκουμενιστικοῦ ἀγῶνα
καὶ ὅταν τοὺς βρῆκε κατέστειλε τὸν ἀγῶνα γιὰ νὰ μὴν τοὺς «χάσει»!...
Ἔβαλε τὸ βόδι πίσω ἀπὸ τὸ κάρο! Καὶ ὁ Πειραιῶς καὶ ὁ Κυθήρων μοῦ εἶπαν
τὸ ἴδιο πράγμα: «Δὲν ἐκτιθέμεθα, ὥστε νὰ διατηρήσουμε τὴν ἐπισκοπική
μας θέση γιὰ νὰ μποροῦμε νὰ μιλᾶμε»! Ἀλλὰ δὲν ὁμιλοῦν, γιὰ μὴν ἐκτεθοῦν
καὶ χάσουν τὴν ἐπισκοπική τους θέση καὶ δὲν μποροῦν νὰ μιλοῦν!!! Καὶ φυσικὰ
μνημονεύουν τοὺς αἱρετικοὺς καὶ κοινωνοῦν μετ' αὐτῶν!... Τὸν Ράσκας
καὶ Πριζρένης σεβ. κ. Ἀρτέμιο, ποὺ ἀποτειχίστηκε ―καὶ πρὶν ἀποτειχιστεῖ
ἐπέρωντο οἱ Συναξιακοί, ὅτι αὐτὸς ὁ μεγάλος ἱεράρχης καὶ πνευματικὸ
τέκνο καὶ ἀνάστημα τοῦ ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς ὑπέγραψε τὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ»
(2009)― οὔτε τὸν μνημονεύουν οὔτε κοινωνοῦν μαζί του· καὶ μάλιστα τὸν
ἐπικρίνουν γιὰ τὴν Ἀποτείχισή του ἀπὸ τὴν αἱρετικὴ-οἰκουμενιστικὴ
Σύνοδο τῆς Σερβίας!... Τὸ ἀποκαλοῦν μάλιστα πρώην Ράσκας καὶ Πριζρένης,
ἀναγνωρίζοντας τὴν καθαίρεσή του ἀπὸ τοὺς παναιρετικοὺς οἰκουμενιστὲς
τῆς Σερβικῆς Ἐκκλησίας, διότι τοὺ παναιρετικοὺς δεσποτοκράτες θεωροῦν
Ἐκκλησία!... Ἀναζητοῦσαν ἐπισκόπους καὶ βρῆκαν δεσπότες/δεσποτοκράτες,
διότι πάντα αὐτοὺς πραγματικὰ ἤθελαν!!!
Ἡ «ἄτυπη»
Σύναξη Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν τῆς Δεσποτοκρατίας μάχεται λυσσωδῶς
κατὰ τῆς ἁγιογραφικῶς καὶ ἁγιοΠατερικῶς, ἱεροΚανονικῶς καὶ ἱεροΠαραδοσιακῶς
διδασκομένης καὶ ἐπιβαλλομένης Ἀποτειχίσεως, ὡς τῆς μόνης ὀρθοδόξου
στάσεως τῶν μελῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐν καιρῷ αἱρέσεως, καὶ φυσικὰ
κατὰ τῶν Ἀποτειχιζομένων. Θεωρεῖ μάλιστα καὶ καταγγέλλει ὅτι ἐκεῖνοι
ποὺ νομίμως ἀποτειχίζονται ―ἀκολουθοῦντες τὴν ἐντολὴ τοῦ Χριστοῦ καὶ
τὴν ἱεροΕὐγγελικὴ προτροπὴ καὶ τὴν ἁγιοΠατερικὴ διδασκαλία καὶ
τὴν ἱεροΚανονικὴ νομιμότητα― εὑρίσκονται πλέον «ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας»
καὶ ὅχι ὅτι ἐπιστρέφουν στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ὅτι δημιουργοῦν
σχῖσμα καὶ ὄχι ὅτι ἀποτρέπουν τὸ σχῖσμα, τοὺς κατακρίνει ἀντὶ νὰ τοὺς
ἐπαινεῖ ὅπως ἐπιτάσσει καὶ προτρέπει ὁ ιε΄ Κανὼν τῆς Πρωτοδευτέρας
Συνόδου. Υἱοθετεῖ καὶ ὑποστηρίζει αὐτὲς τὶς νεωτερικὲς καὶ κακόδοξες
ἀπόψεις, διότι ἐκλαμβάνει ὡς «ἐκκλησία» τὸ ἐξουσιολαγνικὸ καὶ ἐξουσιοκρατικὸ
καθεστὼς τῆς Δεσποτοκρατίας ―γενεσιουργὸ καὶ φορέα πάσης κακοδοξίας
καὶ αἱρέσεως καὶ κακοηθείας καὶ παντὸς ἠθικοῦ ἢ ἄλλου σκανδάλου,
ποὺ ταλανίζουν τὴν ἐπὶ γῆς στρατευομένη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ― ἡ ὁποία
Δεσποτοκρατία βρίσκεται ἐκτὸς τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, ἐξουσιάζει ὑπεράνω τοῦ Χριστοῦ
καὶ ἐπιβάλλεται ἐπὶ τῆς Ἐκκλησίας ὡς σῶμα ἀλλότριο καὶ ἑωσφορικὴ
δύναμη κατοχῆς!... Αὐτοῦ τοῦ καθεστῶτος οἱ ἰδιοι εἶναι ἡγέτες καὶ
στελέχη καὶ μέλη καὶ θιασῶτες καὶ παρατρεχάμενοι, ἀπολαμβάνοντες
τὶς πλούσιες χορηγίες του: ἐξουσία, δόξα, χρῆμα!... Καὶ ἀκριβῶς γι’
αὐτὸν τὸν λόγο δὲν θέλουν καὶ δὲν «μποροῦν» νὰ χωριστοῦν ἀπὸ αὐτό!...
Στὴν πράξη ἡ «ἄτυπη» Σύναξη
Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν τῆς Δεσποτοκρατίας, μετὰ τῶν ―βαρέων ὀνομάτων
καὶ ὑψηλῶν ἀξιωμάτων καὶ σπουδαίων τίτλων φερόντων― ἐπικεφαλῆς της,
ἔχει παγιδεύσει τὸν πιστὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ, ἰδιαιτέρως τὰ σκεπτόμενα καὶ
γρηγοροῦντα μέλη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, καὶ ἔχει ἐξουδετερώσει
τὸν ἀντὶ-Οἰκουμενιστικὸ Ἀγῶνα, δίνοντας «καιρό» καὶ ἐπιτρέποντας
στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νὰ ριζώσει, νὰ ἁπλωθεῖ καὶ νὰ καρποφορήσει
ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας, ὁδηγώντας τὸ πλήρωμά της στὴν Ἀποστασία, στὴν
Πανθρησκεία τῆς Νέας Ἐποχῆς, ὥστε μέσα στοὺς ὀρθοδόξους ναούς μας νὰ
λατρεύουμε τὸν Ἀντίχριστο!!! Αὐτὴ ἡ Σύναξη Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν τῆς
Δεσποτοκρατίας καὶ καθένας ποὺ μὲ ὁποιανδήποτε ἰδιότητα συμμετέχει
εἰς αὐτήν, συνειδητὰ καὶ σκόπιμα καὶ στοχευμένα ἀποτελεῖ ὄργανο τοῦ
συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τὸ ὁποῖο ὄχι μόνον ἐκπορεύεται ἀπὸ
τὴν σιωνιστικὴ Παγκοσμιοκρατία καὶ τὴν ὑπηρετεῖ διὰ τῆς Μασωνίας
καὶ τῆς Θεοσοφίας, ἐντεταγμένο στοὺς σχεδιασμοὺς καὶ τοὺς στόχους τῆς
ἑωσφορικῆς Νέας Ἐποχῆς γιὰ τὴν ἐπιβολὴ τῆς Παγκοσμιοποιήσεως καὶ
τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων στὸν κόσμο, ἀλλὰ καὶ ὅπως ἀδιάντροπα καταδείχθηκε
εἰς τὴν ἐν Κολυμπαρίῳ Κρήτης ληστρικὴ Σύνοδο (2016) ―καὶ στὸν βαθμὸ ποὺ
μνημονεύει καὶ κοινωνεῖ μὲ τοὺς ἐξ ὀρθοδόξων οἰκουμενιστές― συντάσσεται
μὲ τὴν σατανικὴ-ἀμερικανικὴ CIA, ἡ ὁποία προώθησε καὶ χρηματοδότησε καὶ
συνέβαλε καὶ συμμετεῖχε διὰ ὑψηλοτάτου στελέχους της σὲ καίρια
θέση στὴν ληστρικὴ αὐτὴ Σύνοδο!!!
Δὲν εἶναι τυχαῖο, ὅτι ἐπὶ 19 συναπτὰ
ἔτη ―παρὰ τὸν κατὰ περιόδους καταιγιστικὸ χαρτοπόλεμο μὲ ἄχρηστα
πυρομαχικὰ καὶ τὰ περισπούδαστα-μαχητικὰ ἀλλὰ ἄσφαιρα συνέδρια―
οὐδεμίαν ἐπιτυχία σημείωσε ὁ ἀντὶ-Οἰκουμενιστικὸς Ἀγῶνας τῶν καθεστωτικῶν
καὶ θεσμικῶν «ἀντὶ-οἰκουμενιστῶν», τῆς συντεχνιακῆς «ἀτύπου» Συνάξεως
Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν τῆς Δεσποτοκρατίας. Διότι «ἑνὸς ἐστὶ χρείαν»:
τῆς Ἀποτειχίσεως!!! Αὐτὸ καὶ μόνον αὐτὸ ἁγιοΓραφικῶς καὶ ἁγιοΠατερικῶς,
ἱεροΚανονικῶς καὶ ἱεροΠαραδοσιακῶς διδάσκει ἡ ἐκκλησιαστικὴ
ἱστορία, καὶ ἐντέλλεται ἡ διαχρονικὴ συνείδηση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας
μας. Ὥστε, ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ παραμένουν
ἐκεῖνοι ποὺ ἀποτειχίζονται ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ αἱρετίζοντες καὶ
τοὺς μετ’ αὐτῶν κοινωνοῦντες, τῶν «ἀντὶ-οἰκουμενιστῶν» συμπεριλαμβανομένων·
ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας Του βρίσκονται ἐκεῖνοι ποὺ
παραμένουν στὴν «ἐκκλησία» τῆς Δεσποτοκρατίας, μνημονεύοντες τοὺς
παναιρετικοὺς οἰκουμενιστὲς καὶ λατινόφρονες καὶ κοινωνοῦντες μετ’
αὐτῶν!!! Αὐτοὶ λοιπὸν εἶναι ὄχι μόνον οἱ σχισματικοὶ
ἀλλὰ καὶ οἱ αἱρετικοί, διότι γιὰ νὰ δικαιολογήσουν
τὴν στάση τους διαστρέφουν καὶ παραχαράσσουν μετὰ- καὶ νεο- καὶ ἀντὶ-Πατερικῶς
τὴν ὀρθόδοξο Πίστη καὶ τὴν ἱερὰ Παράδοση, τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία
καὶ τὴ διαχρονικὴ συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας!...
Ἀκόμη, δὲν εἶναι τυχαῖο τὸ γεγονός, ὅτι ἀπὸ τὴν Σύναξη
αὐτὴ ἔχουν περάσει πλῆθος Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν καὶ Λαϊκῶν, οἱ ὁποῖοι
ἐν καιρῷ ἔπαυσαν νὰ συμμετέχουν, κυρίως γιὰ τὸ δεσποτοκρατικὸ κλίμα
καὶ τὴν ἐπαμφοτερίζουσα «ἀντὶ-οἰκουμενιστική» στάση της. Σήμερα
συμμετέχουν εἰς αὐτὴν 30-50 κληρικοὶ καὶ μοναχοί, οἱ ὁποῖοι συνέρχονται
δυὸ-τρεῖς φορὲς κατ’ ἔτος· ὅμως ὑπῆρξαν παλαιότερα περίοδοι ποὺ συμμετεῖχαν
ἄνω τῶν 200 μοναχοὶ καὶ κληρικοὶ καὶ ἀρκετοὶ λαϊκοί. Ἡ συντριπτικὴ
πλειοψηφία αὐτοῦ τοῦ πλήθους δὲν ἄντεξαν τὸ καταθλιπτικὸ κλίμα τῆς
ἐξουσιοκρατικῆς «ἡγεσίας»· οἱ λαϊκοὶ ἐκβλήθηκαν ἀπὸ αὐτὴν διότι
προσέβαλλαν τὸν ἱερατικὸ-συντεχνιακὸ χαρακτήρα της· ἄλλοι ἀποχώρησαν
καὶ ἀρκετοὶ κατέφυγαν στὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο, διότι δὲν ἐφαρμοζόταν
ἡ διακηρυσσομένη Ἀποτείχιση· ἄλλοι ἀποβλήθηκαν γιατὶ ἐπέμεναν
στὴν Ἀποτείχιση ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς κι αἱρετίζοντες ἐπισκόπους· ὁ
π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς «παρακλήθηκε» ἀπὸ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση νὰ
μὴ συμμετέχει στὴν Σύναξη, γιὰ νὰ μὴ διασπαστεῖ ἡ ἑνότητά της· στὸν
θεολόγο κ. Παναγιώτη Σημάτη ἐτέθη ἡ ἐπιλογή: ἢ θὰ κάνει ὑπακοὴ
καὶ δὲν θὰ ξαναθέσει θέμα Ἀποτειχίσεως ἢ νὰ φύγει ἀπὸ τὴν Σύναξη· ὁ
Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο διεπίστωσε τὴν ἀναπαραγωγὴ τοῦ δεσποτοκρατικοῦ
καθεστῶτος ἐντὸς τῆς Συνάξεως καὶ ὑπέστη τὶς συνέπειες τῆς ἀντιστάσεώς
του σὲ αὐτό· ἡ Φιλορθόδοξος Ἕνωσις «Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος» (ΦΕΚΦ) παραλίγο
νὰ διαλυθεῖ μὲ ὑπόδειξη τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση καὶ ἐνέργειες τῶν παρατρεχαμένων
του στοχοποιώντας τὸν πρόεδρό της, διότι δὲν ὑπετάγη στὴν ποδηγέτησή
του!...
Καὶ ἀκριβῶς αὐτὴ ἡ ἀντίσταση καὶ ἀνεξαρτητοποίηση
τῆς ΦΕΚΦ, ποὺ δὲν δέχθηκε τὴν χειραγώγησή της στὴ γραμμὴ τῶν «ἀντὶ-οἰκουμενιστῶν»,
ὁδήγησε ἄρον-ἄρον καὶ ὅπω-ὅπως στὴν ἐπαναδραστηριοποίηση τῆς «ἀτύπου»
Συνάξεως Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν τῆς Δεσποτοκρατίας, ἡ ὁποία εἶχε
περιέλθει σὲ περίπου τριετῆ ἀδράνεια (2005-2008), ὥστε ὁ π. Θεόδωρος
Ζήσης σὲ πρωτοσέλιδο ἄρθρο του στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» νὰ γράψει, ὅτι
εἶναι ντροπὴ ποὺ οἱ Κληρικοὶ καὶ οἱ Μοναχοὶ ἀδρανοῦν ἐνῶ οἱ λαϊκοὶ ἀγωνίζονται.
Σημειωτέον, ὅτι σὲ αὐτὸ τὸ ἄρθρο ἐπαινοῦσε ἐκεῖνον ποὺ λίγους μετὰ
ἀπηνῶς κατεδίωξε!!! Ἄλλωστε ὑπὸ τὴν πίεση αὐτῶν τῶν λαϊκῶν καὶ βλέποντας
οἱ Συναξιακοὶ ὅτι ὁ ἀντὶ-Οἰκουμενιστικὸς ἀγῶνας ἔφευγε ἀπὸ τὸν ἔλεγχό
τους, ἐνήργησαν γιὰ τὴν σύνταξη τῆς «Ὁμολογίας
Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ» (2009). Ὡστόσο, ὅταν οἱ λαϊκοὶ
διὰ τῆς ΦΕΚΦ ἔθεσαν τὸ θέμα τῆς Ἀποτειχίσεως καὶ προσανατολίστηκαν
στὴν πνευματικὴ καθοδήγηση καὶ σκέπη τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ,
ποὺ ἦταν ἤδη ἀποτειχισμένος, δέχθηκαν ἀπὸ τοὺς «ἀντι-οἰκουμενιστές»
τοὺς μύδρους καὶ τὸν ὕπουλο πόλεμο τῶν συκοφαντιῶν καὶ τοῦ διασυρμοῦ,
ποὺ ἐπέφεραν δραματικὲς ἐπαγγελματικὲς καὶ κοινωνικὲς καὶ οἰκογενειακὲς
συνέπειες σὲ ἐκείνους ποὺ στοχοποιήθηκαν, μὲ ἀπώτερο σκοπὸ νὰ τοὺς
κάμψουν ὥστε διαλυθεῖ ἡ ΦΕΚΦ, ἐφόσον δὲν μποροῦσαν νὰ τὴν ἐλέγξουν,
νὰ τὴν χειραγωγήσουν καὶ νὰ τὴν ποδηγετήσουν!...
Αὐτὸς εἶναι ὁ «ὡραῖος κόσμος» τῶν
«ἀντὶ-οἰκουμενιστῶν» καὶ τῆς «ἀτύπου» ἐκφράσεώς του, τῆς Συνάξεως
Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν τῆς Δεσποτοκρατίας· δηλαδὴ ἡ ἱερατικὴ-συντεχνιακὴ
συσπείρωση μιᾶς ἀνάπηρης «ἐκκλησιαστικῆς ἑνότητος», διότι ὄχι
μόνον νεωτερίζει, κακοδοξεῖ καὶ αἱρετίζει, καὶ παρασπονδεῖ ἀπὸ τὸ
ἱ. Εὐαγγέλιο καὶ τὴν ἱ. Παράδοση, ἀπὸ τὴν ἁγιοΠατερικὴ διδασκαλία
καὶ τὴν ἱεροΚανονικὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ διότι αὐτονομεῖται ἀπὸ
τὸ λαϊκὸ στοιχεῖο τῆς Ἐκκλησίας, τὸν πιστὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ· ἡ ἁγιομαχικὴ
καὶ σχισματικὴ «ἄτυπη» Συνάξη Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν τῆς Δεσποτοκρατίας
―ἐφόσον φέρνει σὲ διάσταση καὶ σύγκρουση τοὺς συγχρόνους Γέροντες μὲ
τοὺς «μπαρουτοκαπνισμένους» σὲ ἀντὶ-αἱρετικοὺς ἀγῶνες ἁπλοὺς καὶ κορυφαίους
ἁγίους τῆς δισχιλιετοῦς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας― ποὺ τελεῖ στὴν ὑπηρεσία
τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ δρᾶ ἑωσφορικῶς ὡς πέμπτη φάλαγγα ἐντὸς τῆς Ὀρθοδόξου
Ἐκκλησίας μας!!!
Ἔτσι εἶναι ἀπολύτως κατανοητὴ ἡ ἀρνησίχριστη καὶ
ἀντὶ-Ευαγγελικὴ καὶ ἀντὶ-Πατερικὴ καὶ ἀντὶ-Κανονικὴ ὑπόδειξη πρὸς
τὸν πιστὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ, τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, ποὺ καταχωρεῖται
εἰς ἄρτι ἐκδοθὲν τεῦχος. Ἀναφέρεται ὡς κατακλεῖδα εἰς τὸ ὑπὸ τοῦ ἀρχιμ.
Ἀθανασίου Ἀναστασίου ὑπογραφόμενο κείμενο:
«Ἂς μείνουμε, λοιπόν, ὅλοι σταθεροὶ
καὶ ἀμετακίνητοι ἐν Χριστῷ. Ἂς ἐναποθέσουμε σ’ Ἐκεῖνον τὴν ἀγωνία
καὶ τὴν ἀνησυχία μας γιὰ τὰ τεκεταινόμενα στὴν Ἐκκλησία Του. Ἂς ἐντείνουμε
τὴν προσευχή μας καὶ τὴν μετάνοιά μας, τὴν ἄσκηση, τὴν ἐγκράτεια, τὴν
τήρηση τῶν ἐντολῶν Του στὴν ζωή μας, ὥστε νὰ γίνουμε δεκτικοὶ τῆς χάριτος
καὶ τοῦ ἐλέους Του γιὰ νὰ θεραπευθοῦν τὰ ἀσθενῆ καὶ νὰ ἀναπληρωθοῦν
τὰ ἐλλείποντα». [2]
Δὲν γνωρίζω ἐὰν συνέβη ποτὲ ἄλλοτε στὴν ἐκκλησιαστικὴ
ἱστορία, καὶ ἐν ὄψει ἀναλόγων ἱστορικῶν συμφραζομένων, νὰ διεστράφη
ὁλοκληρωτικὰ μὲ τόσο λίγες λέξεις τὸ ἱερὸ Εὐαγγέλιο, ἡ ἱερὰ Παράδοση,
ἡ ἁγιοΠατερικὴ διδασκαλία, ἡ ἱεροΚανονικὴ νομιμότητα, τὸ Ἁγιολόγιο
καὶ τὸ Μαρτυρολόγιο τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας. Ὅμως ἐν καιρῷ θὰ ἐπανέλθουμε
εἰς τὰ κείμενα τοῦ πρὸς μικροαστοὺς «χριστιανούληδες» καὶ ὄχι πρὸς Ὀρθοδόξους
Χριστιανοὺς ἀπευθυνόμενο ἐν λόγῳ ἐκμαυλιστικὸ καὶ ἀποπροσανατολιστικὸ
τεῦχος, τὸ ὁποῖο κινεῖται στὴν ἀντὶ-Πατερικὴ γραμμὴ ὅλων τῶν δημοσιευμάτων
καὶ ἐκδόσεων τῆς Συνάξεως Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν τῆς Δεσποτοκρατίας,
τὰ ὁποῖα προέκυψαν ἐν ὄψει ἢ κατόπιν σημαντικῶν αἱρετικῶν γεγονότων,
ἀκριβῶς γιὰ νὰ ἐμποδίσουν καὶ ἀποδυναμώσουν τὸν ἀντὶ-Οἰκουμενιστικὸ
ἀγῶνα τὴν στιγμὴ ποὺ οἱ συνθῆκες καὶ οἱ συγκυρίες ἐπιτρέπουν καὶ ἐπιβάλλουν
τὴν ἀνάπτυξή του μὲ τὴν δεσποτοκρατικὴ/γεροντοκρατικὴ ἐπιβολὴ τοῦ
ἀρνησιχρίστου ἐφησυχασμοῦ!!!
Ἐπιτέλους, πρέπει νὰ εἰπωθεῖ ἡ ἀλήθεια ―ἐδῶ ἁπλῶς
νύξη γίνεται― γιὰ τὴν «ἄτυπη» ἱερατικὴ-συντεχνιακὴ Σύναξη Κληρικῶν
καὶ Μοναχῶν τῆς Δεσποτοκρατίας, ποὺ εἶναι ὄχι μόνον μία τυπικὴ ἔκφραση
τῆς Δεσποτοκρατίας ἀλλὰ αὐτὴ τούτη ἡ οὐσία της· τοῦ δεσποτοκρατικοῦ
ἐκκλησιαστικοῦ καθεστῶτος τὸ ὁποῖο γεννᾶ, ὑποθάλπει καὶ καλλιεργεῖ
πᾶσαν κακοδοξία καὶ αἵρεση, κάθε ἠθικὸ καὶ οἰκονομικὸ σκάνδαλο ἐντὸς
τῆς ἐπὶ γῆς στρατευομένης Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.
Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
[1] Τὸ
παρὸν κείμενο δημοσιεύθηκε κατὰ πρῶτον εἰς τὸ περιοδ. «Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος», 24-25 (2015) 8-10. Ἐδῶ ἀναδημοσιεύεται
συμπληρωμένο καὶ ἐπικαιροποιημένο.
[2] «Ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης:
Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος; Ἐπισημάνσεις καὶ Σχολιασμοὶ ἐν Συνειδήσει
καὶ Ἀληθείᾳ», Ἔκδοση τῆς Συνάξεως Ὀρθοδόξων Ρωμηῶν «Φώτης
Κόντογλου», Σεπτέμβριος 2016, σ. 34. Στὸ τεῦχος δημοσιεύονται κείμενω
τῶν ἀρχιμ. Ἀθανασίου Ἀναστασίου (προηγουμένου τῆς Ἱ.Μ. Μεγάλου
Μετεώρου), πρωτοπρ. Θεοδώρου Ζήση (ὁμ. καθηγ. Θεολογικῆς Σχολῆς
Θεσσαλονίκης) καὶ κ. Δημητρίου Τσελεγγίδη (καθηγ. Θεολογικῆς Σχολῆς
Θεσσαλονίκης).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.