Ο φαντασιόπληκτος και κακόδοξος Τελεβάντος συνεχίζει την αγιομαχική τακτική του περί συντεταγμένης αποτειχίσεως! Κατακρίνει και καταδικάζει τους Αγίους που προχώρησαν σε μεμονωμένες αποτειχίσεις, και ουσιαστικά βλασφημεί κατά του Αγίου Πνεύματος που τους ενέπνευσε και τους εδικαίωσε γι' αυτές. Αδυνατεί, λογω του εγωϊσμού του, να αντιληφθεί α) ότι άλλο Διακοπή Μνημοσύνου κι άλλο η τυχόν στο μέλλον καταδίκη κακόδοξων αποφάσεων Συνόδου από άλλη Σύνοδο. Ακόμα κι αν υπάρχει τέτοια προοπτική, αδυνατεί να αντιληφθεί ο Τελεβάντος, ότι έως τότε, σύμφωνα με την πείσμονα κακόδοξη εισήγηση του, οι πιστοί που στο μεταξύ διάστημα θα κοινωνούν, θα συναναστρέφονται, θα εξομολογούνται και θα κατευθύνονται από κακόδοξους Επισκόπους και ποιμένες εξάπαντος θα βλάπτονται, όπως -αντίθετα με την εισήγηση Τελεβάντου- μας διδάσκουν οι Άγιοι Πατέρες; β) Άρα είναι ΦΑΝΕΡΟ ότι η Διακοπή Μνημοσύνου πραγματοποιείται i) για να αποφύγει ο πιστός την κοινωνία με τον μολυσμό της αιρέσεως κι έχει σκοπό σωτηριολογικό. ii) με αυτή ασκειται πίεση στους μη καταδικασμένους αιρετικούς Επισκόπους να ανανήψουν. (Ως εκ τούτου η διακοπή μνημοσύνου δεν νοείται κατά καταδικασμένων αιρετικών, αφού στην δεύτερη περίπτωση υπάρχει απόφαση Συνόδου και όποιος δεν την εφαρμόζει συντάσσεται με τους αιρετικούς). Δυστυχώς αυτήν την κακοδοξία την πιπιλίζει πάνω από επτά χρόνια ο Τελεβάντος, χωρίς κανένα πατερικό στήριγμα και με μόνο επιχείρημα το λογικό του και την διαστρέβλωση θέσεων του π. Επιφάνιου!
ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ! Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΕΒΑΛΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΡΦΙ ΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Το κείμενο που δημοσιεύεται στο τέλος του άρθρου στα Αγγλικά το πήραμε από τον πολύ αξιόλογο λογαριασμό Facebook του διακεκριμένου αντιοικουμενιστή θεολόγου Πρωτοπρεσβύτερου Πέτρου Χιρς.
Αποτελεί περίληψη της απόφασης που εξέδωσε η Εκκλησία της Γεωργίας αναφορικά με τη Σύνοδο της Κρήτης.
Η απόφαση της Εκκλησίας της Γεωργίας είναι πραγματικός καταπέλτης κατά της οικουμενιστικής Συνόδου της Κρήτης.
Καταρχήν επειδή δεν την αναγνωρίζει ως Πανόρθοδοξη Σύνοδο αφού δεν συμμετείχαν σ’ αυτήν τέσσερις Ορθόδοξες Εκκλησίες. Επίσης επειδή δεν την θεωρεί έγκυρη αφού δεν λειτούργησε πάνω στην αρχή της ομοφωνίας όπως είχε συμφωνηθεί να λειτουργήσει.
Ακολούθως -το πιο σημαντικό- την απορρίπτει επειδή τα κείμενά της δεν είναι συμβατά με την ορθόδοξη πίστη. Επομένως η Εκκλησία της Γεωργίας έρχεται να επικυρώσει την απόφαση της Εκκλησίας της Βουλγαρίας που απέρριψε την Σύνοδο της Κρήτης για λόγους ουσίας, επειδή είναι οικουμενιστική Σύνοδος, και όχι απλά για λόγους ομοφωνίας και διαδικασίας.
Ακολούθως -το πιο σημαντικό- την απορρίπτει επειδή τα κείμενά της δεν είναι συμβατά με την ορθόδοξη πίστη. Επομένως η Εκκλησία της Γεωργίας έρχεται να επικυρώσει την απόφαση της Εκκλησίας της Βουλγαρίας που απέρριψε την Σύνοδο της Κρήτης για λόγους ουσίας, επειδή είναι οικουμενιστική Σύνοδος, και όχι απλά για λόγους ομοφωνίας και διαδικασίας.
Τέλος η απόφαση της Εκκλησίας της Γεωργίας τονίζει την ανάγκη σύγκλησης Πανορθόδοξης Συνόδου η οποία να λειτουργήσει πάνω στην αρχή της ομοφωνίας και να επιφέρει όλες τις αναγκαίες διορθώσεις στα κείμενα της Συνόδου της Κρήτης ώστε να εκφράζουν την ορθόδοξη πίστη.
Μετά την απόφαση της Εκκλησίας της Βουλγαρίας και της Γεωργίας που απορρίπτουν τη Σύνοδο της Κρήτης ως οικουμενιστική, χωρίς να διακόπτουν κοινωνία με τις Εκκλησίες που έλαβαν μέρος σ' αυτήν, οι απανταχού της γης Ορθόδοξοι πιστοί έχουν κάθε λόγο να είναι ευτυχείς επειδή τα πράγματα κινούνται προς την ορθή κατεύθυνση.
Ως γνωστόν οι οικουμενιστές θέλουν να συγκαλέσουν σε επτά ή δέκα χρόνια νέα Σύνοδο. Για να το πετύχουν αυτό θα πρέπει να πείσουν τις Εκκλησίες που δεν έλαβαν μέρος να συμμετάσχουν σ’ αυτήν και θα τους ζητήσουν φυσικά να αναγνωρίσουν τη Σύνοδο της Κρήτης.
Αυτή ακριβώς είναι η κατάλληλη στιγμή που οι Εκκλησίες που έχουν αντιρρήσεις για το ορθόδοξο περιεχόμενο των αποφάσεων της Συνόδου της Κρήτης θα επιβάλουν τους όρους τους και θα απαιτήσουν να γίνουν οι αναγκαίες διορθώσεις στα οικουμενιστικά κείμενα της Συνόδου της Κρήτης. Οι οικουμενιστές θα εξαναγκαστούν εκ των πραγμάτων να συμβιβαστούν επειδή θέλουν να δώσουν πανορθόδοξο κύρος στις συνόδους που συγκαλούν.
Επομένως η μάχη πια διεξάγεται νικηφόρα για το αντιοικουμενιστικό στρατόπεδο μεταξύ των Ορθοδόξων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών.
Περιττόν να αναφέρουμε ότι, υπό το φως των τελευταίων εξελίξεων και όχι μόνον, κάθε σκέψη για μεμονωμένες και ασύντακτες αποτειχίσεις είναι απόβλητη και ατελέσφορη. Οι Εκκλησίες της Γεωργίας και της Βουλγαρίας μας δείχνουν το δρόμο. Αν παρ' ελπίδα ορισμένοι προχωρήσουν σε αποτειχίσεις θα δώσουν στους οικουμενιστές την ουρανόπεμπτη ευκαιρία που αναζητούν για να εξουδετερώσουν τους αντιοικουμενιστικούς πυρήνες στην Εκκλησία της Ελλάδας. Επομένως κανείς ας μη θελήσει να παίξει το παιγνίδι τους.
Και κάτι τελευταίο. Πληροφορούμαι εγκύρως ότι και το Άγιον Όρος έχει έτοιμη απόφαση για τη Σύνοδο της Κρήτης. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι αντάξια της Αγιορειτικής ομολογιακής παράδοσης. Διαδίδεται επίσης ότι και η Υπερόριος Ρωσική Εκκλησία θα τοποθετηθεί αναφορικά με τη Σύνοδο της Κρήτης. Ας ελπίσουμε ότι και αυτή θα τοποθετηθεί ορθά έναντι της Συνόδου της Κρήτης.
*****
FINAL DECISION OF THE CHURCH OF GEORGIA on the Council of Crete (SUMMARY)
=====
The Holy Synod of the Church of Georgia has met and discussed the "Council of Crete." We are now in possession of a summary* of the Decision which the Holy Synod of the Church of Georgia issued at its recent meeting regarding the Cretan gathering.
It was initially reported that the Holy Synod had "tabled" a conclusive decision regarding the "Council of Crete" until a theological commission could examine the documents the Council produced. This is true, however, we now have learned that as it pertains to the Council's organization and its claim to Pan Orthodox authority, the Holy Synod has already spoken definitively.
In the synodical decision issued by the Georgian Orthodox Church the hierarchy of the Church of Georgia stated that:
1. The Cretan Council is not a Pan Orthodox Council, as four Churches did not participate in it;
2. The decisions of the Council of Crete are not obligatory for the Georgian Church, since the Council of Crete abolished the principle of consensus;
3. The documents issued by the Council of Crete do not reflect important critiques made by the Local Churches, and thus it is necessary for them to be corrected;
4. The documents of Crete need to reflect the teaching of the Orthodox Church; this is not the case with the present set of texts.
5. It is necessary for the Holy and Great Council to be held and we are confident it will be and that this future Council will make decisions by consensus, based on the teaching of Orthodox Church.
6. It is, thus, for this purpose that the Holy Synod has formed a theological commission to examine the documents accepted in Crete and to prepare for the future Council which will be Pan Orthodox.
- - - - -
*This summary was provided to me by a member of the Church of Georgia and is not a direct translation of the encyclical issued by the Holy Synod. We expect a full translation to be available in the near future and we encourage our readers to wait on that patiently.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.