Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

Εύσχημοι τρόποι διασπάσεως του αγώνα εναντίον της Παναιρέσεως! --Πού είδαν τα περί ακύρων μυστηρίων στην πράξη της Εκκλησίας;

     
   

   Τὸ ἄρθρο τοῦ κ. Ρίζου (ἐδῶ) προκάλεσε ἕνα γόνιμο προβληματισμό, ὅπως φάνηκε ἀπὸ τὰ σχόλια.  Γιὰ νὰ κατανοήσουμε καλύτερα μὲ ποιό φιλάνθρωπο τρόπο πορεύεται ἡ Ἐκκλησία, χωρὶς νὰ ξεφεύγει ἀπὸ τὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία, ἀλλὰ καὶ χωρὶς ἐκζήτηση καὶ ἐφαρμογὴ ἀκραίων καὶ ἀπόλυτων θέσεων, παρουσιάζουμε ἀπὸ τὴν ἐκκλησιαστικὴ πράξη γεγονότα ἀπὸ μιὰ παρόμοια ἐποχή, ὅπως καταγράφονται ἀπὸ τὸν καθηγητὴ Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας κ. Βλάσιο Φειδᾶ.
    Εἶναι ἡ ἐποχὴ ποὺ  ἡ Ἐκκλησία ἀντιμετωπίζει τὸν Νεστοριανισμὸ καὶ τὸν Μονοφυσιτισμό. Διάφορα ἐκκλησιαστικὰ πρόσωπα μεταπλάττουν, ἐπαναβιώνουν καὶ ἀκολουθοῦν –μὲ τὸν ἕνα ἢ τὸν ἄλλο τρόπο– κακόδοξες θέσεις καταδικασμένες ἀπὸ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο. Ἐπίσκοποι, Ἱερομόναχοι, ἱερεῖς, καὶ βέβαια πολλοὶ λαϊκοί, δέχονται ἢ ἀναπαραγάγουν κακόδοξες θέσεις ποὺ εἶχαν καταδικασθεῖ ἀπὸ τὴν Γ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, οἱ ἴδιοι ὅμως αὐτοὶ ἱερωμένοι, ποὺ ὑπεστήριζαν αὐτὲς τὶς κακοδοξίες, δὲν εἶχαν καταδικασθεῖ ἀπὸ Σύνοδο, ἀλλά, ἂν καὶ μετέφεραν τὸν δηλητηριώδη ἰὸ καταδικασμένης αἱρέσεως, λειτουργοῦσαν ὡς νόμιμοι Ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς, καὶ συγκροτοῦσαν Συνόδους, ἀντιμαχόμενοι οἱ μὲν τοὺς δέ. Στὰ δὲ κείμενα τῶν ὀρθοδόξων ποιμένων, δὲν ὑπάρχει καμία ἀναφορὰ περὶ ἀκύρων μυστηρίων τῶν κακοδόξων ἢ αἱρετικῶν μέχρι τὴν τελική τους καταδίκη, παρὰ μόνο ἡ  –μετὰ τὴν ἐφαρμογὴ τῆς σωστῆς Οἰκονομίας καὶ ὄχι τῆς νεόκοπης ποὺ σήμερα λανθασμένα ἐφαρμόζεται– ἀνάγκη διακοπῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μὲ αὐτούς.
     Ὅσοι δὲν ἀποδέχονται αὐτὴ τὴν ἐξ ἀνάγκης Οἰκονομία τῆς Ἐκκλησίας, μποροῦν νὰ μᾶς ποῦν πῶς ἐξηγοῦν καὶ πῶς κρίνουν τὴν ταραγμένη ἐκείνη περίοδο, κατὰ τὴν ὁποία, ἐνῶ στὴν πράξη ἡ Ἐκκλησία οἰκονομεῖ τοὺς πιστούς, ταυτόχρονα καταπολεμᾶ τὴν αἵρεση;  Ἄραγε τότε, ἐπὶ δεκαετίες οἱ πιστοὶ ἐλάμβαναν ἄκυρα μυστήρια;
    Μήπως πολλοὶ ἀδελφοί, παρασυρόμενοι ἀπὸ “εἰδήμονες” ρασοφόρους,  κάνουν σύγχυση κάποιων πραγμάτων; Δὲν ἀντιλαμβάνονται, δηλαδή, ὅτι εἶναι ἄλλο πρᾶγμαἀπομάκρυνση ἀπὸ τὴν αἵρεση καὶ τοὺς αἱρετικοὺς ψευδεπισκόπους –γιὰ νὰ ἀποφύγουμε τὸν μολυσμὸ καὶ νὰ πολεμήσουμε τὴν αἵρεση, καὶ ἄλλο πρᾶγμα νὰ ἀποφανθοῦμε ἐμεῖς  –χωρὶς ἀπόφαση Συνόδου (ἀκόμα κι ἂν αὐτὴ δὲν λάβει ποτὲ μέρος, διότι βρισκόμαστε στὰ ἔσχατα)–  ἀπὸ πότε τὰ μυστήρια εἶναι ἄκυρα; Γιατί λοιπόν, ἀπαιτοῦν νὰ γίνουν τέτοιες διασπαστικὲς διεργασίες, τὴν στιγμὴ ποὺ χιλιάδες πιστοὶ βρίσκονται σὲ μιὰ φοβερὴ σύγχυση, δὲν γνωρίζουν ποιόν καὶ τί νὰ ἀκολουθήσουν καὶ μ’ ὅλα αὐτὰ τὰ καμώματα συμπεραίνουν ὅτι εἶναι καλύτερα νὰ παραμείνουν ἐκεῖ ποὺ εἶναι;
     Τὸ νὰ θεωροῦμε κατ’ οἰκονομίαν ἔγκυρα τὰ μυστήρια, ἂν θέλετε, αὐτὸ εἶναι οὐσιαστικὰ αὐστηρότερο (χειρότερο) ἀπὸ τοῦ νὰ τὰ θεωροῦμε ἄκυρα, γιὰ ὅσους βέβαια ἐν γνώσει τους κοινωνοῦν ἀπὸ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές. Καὶ γιατί αὐτό; Διότι, ἂν τὰ μυστήρια εἶναι ἄκυρα, μικρὸ τὸ κακό. Ἐφ’ ὅσον ὅμως τὰ μυστήρια τῶν μὴ καταδικασμένων-κεκριμένων αἱρετικῶν εἶναι ἔγκυρα, τότε, αὐτοὶ ποὺ ἐν γνώσει κοινωνοῦν, ἀντὶ φωτισμὸ καὶ χάρη, παίρνουν κολασμὸ καὶ καταδίκη, διότι καταφρονοῦν τὶς Ἐντολὲς τοῦ Κυρίου καὶ τῶν Ἁγίων ποὺ ἐντέλλονται τὴν ἄμεση ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς («ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν» καὶ «χαίρειν αὐτοῖς μὴ λέγητε»!) καὶ ἐπικοινωνοῦν μὲ τοὺς ψευδεπισκόπους καὶ ψευδοδιδασκάλους, ποὺ ἂν καὶ μέλη ἀκόμα τῆς Ἐκκλησίας σαπρά καὶ πρὸς ἐκκοπήν, ἔχουμε ἐντολὴ ἁγιογραφικὴ νὰ προσέχουμε καὶ νὰ ἀποφεύγουμε τὴν μετ’ αὐτῶν κοινωνία· νὰ τοὺς ἀπομονώνουμε, νὰ μὴν ἐκκλησιαζόμαστε ἐκεῖ ὅπου αὐτοὶ λειτουργοῦν, καὶ νὰ ζητοῦμε τὴν καταδίκη τους ἀπὸ τὴν Σύνοδο. Ἐμεῖς (τὸ ἐμεῖς δικαιολογεῖται γιατὶ ἀπευθυνόμαστε πρὸς ἀποτειχισμένους) εἴμαστε ἀσφαλισμένοι, ἐφόσον ἔχουμε ἀποτειχιστεῖ. Ἀφοῦ τηροῦμε τὴν ἐντολὴ τοῦ Κυρίου, δὲν κινδυνεύουμε. Ἀντιθέτως, ἂν τηρώντας την, τὴν ἑρμηνεύσουμε αὐθαίρετα, διασποῦμε τὸν ἀντιαιρετικὸ ἀγῶνα καὶ κινδυνεύουμε καὶ ἐμεῖς νὰ πέσουμε σὲ πλάνη.
    Εἶναι ὡς ἐκ τούτου παράδοξο, τὸ γιατί κάποιοι δημιουργοῦν αὐτὲς τὶς ἀντιπαλότητες, καὶ διαμάχες, καὶ ἐχθρότητες, καὶ ἀπολυτότητες, καὶ δὲν μένουν στὴν Ἀποτείχιση, περιμένοντας μία Σύνοδο τῶν Ὀρθοδόξων νὰ λύσει αὐτὰ τὰ προβλήματα! Ὅταν συμπεριφέρονται ἔτσι, καὶ μάλιστα ἔχοντας πάρει ἀρνητικὲς ἀπαντήσεις ὡς πρὸς τὶς θέσεις τους ἀπὸ τὴν πλειοψηφία τῶν ἀποτειχισμένων, πῶς κατόπιν ζητοῦν ἑνότητα στὸν ἀγώνα; Ἔχουν φέρει τὰ πάνω-κάτω (πρὸς ἀνακούφιση τῶν Οἰκουμενιστῶν), πότε μιλώντας, ὡς νέες αὐθεντίες κι αὐτοί, γιὰ ἄκυρα μυστήρια, πότε –ἀποφαινόμενοι ὡς Πάπες– καὶ προτρέποντας μας ἀδιακρίτως καὶ ἀνοήτως, πὼς πρέπει νὰ γυρίσουμε στὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο, παρότι τοὺς ἔχουμε ἐξηγήσει πολλάκις ὅτι οἱ πιστοὶ δυσκολεύονται ἀκόμα καὶ γιὰ τὴν ἀποτείχιση· πῶς τότε (σὰν τοὺς Φαρισαίους) θὰ φορτώσουμε κι ἄλλο φορτίο –φορτίο δυσβάστακτο– στοὺς ὤμους τους, δυσκολεύοντας ἀκόμα περισσότερο τὴν ἀποδοχὴ τοῦ ἀγώνα κατὰ τῆς Παναιρέσεως; Χωρὶς νὰ ἔχει ἐξασφαλιστεῖ τὸ Ἄλφα (γιὰ τοὺς λάτρες τῆς Ἀλφαβήτου) ποὺ εἶναι ἡ ἑνότητα, αὐτοὶ φθάνουν στὸ Ὠμέγα, ἀναδεικνύοντας ἑαυτοὺς ἀλλὰ ὑποσκάπτοντας τὸν ἀντιαιρετικὸ ἀγῶνα; Δὲν θὰ τοὺς κάνουμε λοιπὸν τὴ χάρη, νὰ γίνουμε νεκροθάφτες αὐτοῦ τοῦ ἀγώνα. Ἀφήνουμε αὐτὸ τὸ ἄχαρο ἀγώνισμα στὴν ἀδιακρισία τους.
    Ἂς ξανασκεφθοῦν λοιπόν, νηφάλια, σύμφωνα μὲ τὴν ἐκκλησιαστικὴ Παράδοση κι ὄχι σύμφωνα μὲ τὶς ἀπόλυτες θέσεις τους, ποὺ ἐπικαλύπτουν μὲ παρερμηνεῖες Κανόνων καὶ εὐλογοφανεῖς συλλογισμούς: Εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρξει ἑνότητα στὸν ἀγώνα, νὰ γίνει Σύνοδος Ἀποτειχισμένων, ὅταν οἱ μὲν ἀποτειχισμένοι ἀποκλείουν τοὺς δὲ γιὰ θέματα τόσο σοβαρά, ποὺ δὲν εἶναι ἁρμόδιοι νὰ λύσουν μεμονωμένα ἄτομα, ἀλλὰ τὸ σύνολο τῶν Πατέρων ἐν μετανοίᾳ, ταπεινώσει καὶ διακρίσει;

Φειδᾶ Βλασίου, Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α΄,
Δ΄ ἔκδ., σελ. 620-630








 

 

18 σχόλια:

  1. Ανώνυμος19/8/18, 11:35 μ.μ.

    Σημάτη είσαι πολύ πονηρό ανθρωπάκι, γιατί πας να συνδέσεις τα κηρύγματα περί ακύρων μυστηρίων (που εκφράζουν δικοί σας, όπως ο μοναχός Μακάριος, ο Νικόλαος Πανταζής, ακόμη και ο Ντετζιόρτζιο!) με την ορθή επισήμανση του π. Παϊσίου Παπαδόπουλου (πνευματικού τέκνου του αειμνήστου Επισκόπου Αυγουστίνου και ο οποίος δεν αποδέχεται άκυρα μυστήρια!) για αναγκαιότητα επιστροφής στο παλαιό ημερολόγιο. Τις ίδιες πονηριές κάνει και ο σύντροφός σου ο Ρίζος απέναντι στον Γέροντα Σάββα. Οι Αποτειχισμένοι σας πήραμε χαμπάρι και κάθε άλλο παρά πλειοψηφία αποτελείτε (ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΏΣΕΙΣ ΠΟΛΎ ΣΎΝΤΟΜΑ). Ξέρω ότι δεν θα δημοσιεύσεις το σχόλιο γιατί είσαι μεγάλος χέστης, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτρέψει το μοιραίο: να παραμείνετε μια σέχτα γραφικών ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ, που δεν έχετε σχέση ούτε καν με την Ορθοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λύπη μας και αντίθετα με την γραμμή του ιστολογίου να μη δημοσιεύει σχόλια υβριστικά, ή κάποια που δεν προσφέρουν τίποτα, ή σχόλια που προπαγανδίζουν χωρίς επιχειρήματα τις κακόδοξες ή σχισματικές θέσεις τους, κάναμε άλλη μια παρέκκλιση και δημοσιεύσαμε το παραπάνω σχόλιο που μας ήλθε ως απάντηση στο κείμενο που παραθέσαμε με τις πηγές από την εκκλησιαστική ιστορια. Αντί για επιχειρήματα μας αντιπαραθέτουν απειλές και ύβρεις. Ύβρεις που όμως δείχνουν του λόγου το αληθές για τις αναφορές που κάνουμε. Ο καλοπροαίρετος αναγνώστης, από τον οποίο ζητούμε συγγνώμη για αυτά που θα διαβάσει, ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

      Διαγραφή
    2. Η "Π.Π" έχει εξοργίσει τα δαιμόνια που φωλιάζουν στις ψυχές πολλών ευσεβοφανών (ρασοφόρων ή μη).
      Να τα ουρλιαχτά τους...
      Ιω.Ρ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/8/18, 8:26 π.μ.

      ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

      Άς προειδοποιήσει κάποιος τον π.Παίσιο Παπαδόπουλο,γιατί πιθανότατα δεν το γνωρίζει,ότι μετά από τις επίσημες πλέον δηλώσεις του για το παλαιό ημερολόγιο,κάποιοι μέσα στα ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ γραφεία τρίβουν τα χέρια τους από χαρά.

      Περιμένουν να κάνει το μοιραίο βήμα,για να τον παραπέμψουν για ΣΧΙΣΜΑ (και για άλλα βέβαια)και φυσικά θα τον εκδιώξουν με τον πλέον εξευτελιστικό τρόπο από το μοναστήρι του.(Έχει γίνει τροπολογία και τα μοναστήρια θα ελέγχονται πλήρως και απολύτως από τον οικείο μητροπολίτη.)

      Θα είναι γνωστός πλέον ως "ο ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ παλιοημερολογίτης Παίσιος".

      Και θα είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία:

      -για να δικαιωθεί ο π.Θεόδωρος Ζήσης ο οποίος προειδοποιούσε για σχίσμα.

      -για να πληγεί το κύρος των αποτειχισμένων.

      Ας το ξανασκεφτεί.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/8/18, 10:55 μ.μ.

      Οι ακόλουθοί των Αγιορειτών είναι τόσο πολλοί όσο μεγάλο ειναι το χασμα γενεών μεταξύ του "γέροντα" Σάββα και του πατηρ Παϊσιου...κι αν ξεγελάσανε κάποιους αφελεις που προσκαιρα τους ακολουθούν θα έπρεπε να διδαχθούν απο το παραδειγμα του Ωραιοκάστρου: Απο τους 1500 που συνάξανε εκει, υπέγραψαν 300 το ομολογιακο τους ψήφισμα, για να καταληξουν να κάνουν συνάξεις με 15 άτομα το πολύ κι αυτοι φανατικοι παλαιοημερολογίτες.
      Φοβούμαι ότι ο "γέρων" Σάββας γηράσκει ουχί διδασκόμενος!

      Ελένη, νοικοκυρά

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος23/8/18, 8:10 π.μ.

      Κάποιος πρέπει να εξηγήσει στον γέροντα Ευστράτιο ότι ο π.Σάββας καλά θα ήτανε να μην ξαναεμφανιστεί σε ομιλία με τους π.Επιφάνιο και π.Χαρίτωνα,γιατί αυτό τροφοδοτεί συγκρούσεις,μίσος και κακίες στον χώρο των αποτειχισμένων.Όλοι ξέρουμε ότι ο π.Χαρίτων και ο π.Επιφάνιος θέλουν την επιβολή του παλαιού ημερολογίου στους αποτειχισμένους!Μέχρι και οι πέτρες το ξέρουν πια.Θα ήτανε πολύ καλύτερα εάν ο π.Σάββας εμφανιζόταν μαζί με τον γέροντά του π.Ευστράτιο.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος23/8/18, 1:34 μ.μ.

      Ανωνυμε 8:10 π.μ. μου κανει εντυπωση η αφελεια σας. Δεν εχετε καταλαβει ακομη οτι ο π.Σαββας εχει αγαστη και πληρη συνεργασια με τους π.Χαριτωνα και π.Επιφανιο; Τι εννοειται να μην ξαναεμφανιστει μαζι τους; Αφου εχουν ταυτιση πιστεως, αποψεων και γραμμης. Αρνειστε πεισματικα να καταλαβετε αυτο που ξερουν και οι πετρες οτι ο π. Σαββας εκτελει τα διπλωματικα και επικοινωνιακα χρεη της ομαδας των τριων Αγιορειτων Επιφανιου-Χαριτωνα-Σαββα. Δεν τιθεται θεμα διαχωρισμου της θεσης του Σαββα απο τους τρεις. Ακομη και ο π.Ευστρατιος το ξερουν ολοι οτι ειναι υπερ της επιστροφης στο παλιο. ΞΥΠΝΗΣΤΕ και δειτε την αληθεια καταματα. Και οι 4 αυτοι εχουν ταυτοσημη γραμμη, ασχετως με το τι διαβεβαιώνουν τους αφελεις. Τα γραπτα ειναι αυτα που μενουν και στην κοινη διακυρηξη των Επιφανιου-Χαριτωνα-Σαββα ενυπογραφα υποστηριζουν τα ιδια ολοι!

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος23/8/18, 4:11 μ.μ.

      Σε ευχαριστώ ανώνυμε 1.34 και να ξέρεις σου χρωστώ ευγνωμοσύνη γιατί με ξύπνησες.Ήμουν αφελής γιατί πίστευα στα λόγια τους,ότι δήθεν δεν επιδιώκουν την επιβολή του παλαιού ημερολογίου και ότι θα αποφασίσει ορθόδοξη σύνοδος γιαυτό.Και να ξέρεις εξακολουθούν να τα λεν αυτά.Έχεις όμως δίκιο.Οι πράξεις τους μετράνε και όχι τα λόγια τους.Στο βιβλίο τους μας τα δηλώνουν όλα ξεκάθαρα.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος23/8/18, 8:40 μ.μ.

      Δεν κανει τιποτα ανωνυμε 4:11μμ. Ολοι παθαμε και μαθαμε, και γι'αυτο ενημερωνουμε τους αδερφους μας οσο μπορουμε οπως οφειλουμε αλλωστε να κανουμε. Οι καιροι ειναι πονηροι και απαιτειται και οι πιστοι να εκπαιδευτουν να βλεπουν τις πραξεις κι οχι τα επικοινωνιακα τεχνασματα των διαφορων ρασοφορων ή μη.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος20/8/18, 7:23 π.μ.

    Μην πτοεισθε αδελφοί. Όποιος ευλογεί τα γένια του και προβάλλει τον εαυτό του κι όχι τους Αγ.Πατερες φαίνεται. Οι μάσκες έπεσαν κι αποκαλύφθηκαν. Οι κατάρες κι οι αφορισμοί θα επιστρέψουν στα κεφάλια τους. Είναι ντροπή κι αισχος να μιλάνε έτσι οι αγωνιστές ορθόδοξοι Χριστιανοί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτοί είναι οι εγκάθετοι, οι οποίοι παίρνουν "ευλογία" από τους γέροντες τους για να γράφουν τέτοια αισχη. Για να δούμε τώρα, οι αναφερομενοι στο σχόλιο "πνευματικοι" θα καταδικάσουν τέτοιου είδους σχόλια η θα συνεχίσουν να παίρνουν τηλέφωνο λαϊκούς για να σχολιάζουν αντ' αυτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/8/18, 10:56 π.μ.

    Αντί να υβρίζετε λαϊκούς που αγωνιΖονται, παραθεστε επιχειρήματα. Γεμίσαμε αρχηγούς με "χάρισμα" και οράματα. Ο αγώνας για τον Χριστό συνεχίζεται και χωρίς εσάς, αφού διαλέξατε τις μεθόδους των οικουμενιστων. Φαρισαίοι υποκριτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/8/18, 11:48 π.μ.

    Ναστε καλλα αγαπητοι αδελφοι και να στηριζεται με τον ορθο τροπο που γνωριζετε την Ορθοδοξια μας.Ευγε και παλι ευγε αγαπητη πατερικη παραδοση.Ιωαννης Δημητρουκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος20/8/18, 12:51 μ.μ.

    Οι ιεροί κανόνες απαγορεύουν σε κληρικό ή λαϊκό να ξεκινα την ανοικοδόμηση ναού αν δεν έχει τα χρήματα.
    Ο π. Παισιος εκανε τοσο καλη οικονομική διαχείρηση που κατέληξε καταχρεωμένος
    με ένα τεραστιο "σκελετό" μοναστηριού απο μπετά.

    (λινκ εδώ όπου περιγράφει ο ίδιος την δεινή οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει με τα χρέη: http://aktines.blogspot.com/2017/10/blog-post_69.html)

    Του είχανε πει και το τοτε κάποιοι "φωτισμένοι" γεροντάδες να χτίσει μοναστήρι στο βουνό. Και έβαλε φουρνέλα να φτιάξει μονή στο πουθενά.
    Δεν εμαθε τιποτα απο το παθημα του και τις "φωτισμένες"οδηγιες που πηρε...όπως και στις περι αρχιεροσύνης του προφητείς. Πρόσφατα αποκάλυψε πάλι ότι "φωτισμένοι" γεροντάδες του είπαν ότι θα γίνει επίσκοπος!
    Ετσι διαχειριζεται και τα τρεχοντα πνευματικα θεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος20/8/18, 1:51 μ.μ.

    Το επίπεδο των φανατικών παλιοημερολογιτών είναι γνωστό.Αν θυμάστε είχαν επιτεθεί στον τότε αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο Παπαδόπουλο με ένα ψαλίδι από αυτά που κουρεύουν ...τα πρόβατα,για να τον κουρέψουν.Φυσικά αυτά δεν τα λένε.Λένε μόνο ότι έγιναν συλλήψεις ιερέων αγωνιστών του παλαιού ημερολογίου και ότι τους κούρεψαν.

    Ούτε μας λένε το ότι διακινούσαν και διέδιδαν παντού το πλαστό σιγγίλιο,παραπληροφορώντας τους πάντες.Σε μια εποχή που η ενημέρωση ήταν πολυτέλεια.Και παρέσυραν έτσι χιλιάδες κόσμου σε ακρότητες και σχίσματα.

    Καλή υπομονή να σας δίνει ο Θεός,αγαπητή Πατερική Παράδοση.Οι φανατικοί παλιοημερολογίτες θα συνεχίσουν να σας στέλνουν μίσος,κακία,βλασφημίες,ύβρεις,κατάρες,και ότι άλλο κακό εμπεριέχει ο φανατικός παλιοημερολογιτισμός.

    Δείξτε ανωτερότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος20/8/18, 9:27 μ.μ.

    κ. Π.Σ. Η κατακόμβη Ποσειδωνία Κορίνθου, ευρίσκεται πάντα κοντά σας και έχει ως πυξίδα πνευματική την "Πατερική Παράδοση". Εμείς έχουμε πλήρη επίγνωση για τα πρόσωπα αυτά που βγάζουν τέτοια αθλιότητα και ξέρουμε και ποιοί πατέρες τους καθοδηγούν, φυτεύοντας μίσος, κακία και έχθρα άνευ προηγουμένου.
    Μη σας ξαφνιάζουν αυτά. Στερήθηκαν κάθε επιχειρήματος, από τα κατοχυρωμένα άρθρα σας και είναι γεμάτοι θυμό διότι παύσατε να γράφετε γι' αυτούς θετικά. Οι "ήρωες" αυτοί γεροντάδες είναι πλέον χωρίς παντόφλες. Προσοχή, προσοχή, προσοχή. Η αναξιοπιστία τους και η υποκρισία τους δεν έχουν όρια και να τους χαίρονται αυτοί που τους ακολουθούν.
    Κατακόμβη Ποσειδωνία Κορίνθου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ21/8/18, 8:51 π.μ.

    Μην πτοεισθε Π.Π. Πετροβολουν τις καρυδιές που έχουν καρύδια! Συνεχίστε και μη φοβάστε κανένα! Μονο το Θεό! Το αποτέλεσμα των πραξεων εκάστου φαίνεται από το ποίμνιο που τους ακολουθει. Μπορεί ο καθένας μας να κρινει, έχουμε νου και κρίση. Όσοι φωνασκουν και κράζουν και καταρωνται θα εισπράξουν το τίμημα.Κριμα όμως γιατί τους εμπιστευθηκαμε και τους πιστέψαμε αρχικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος25/8/18, 10:23 μ.μ.

    Είμαι αυτός που ενημέρωσε τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά για το ότι το ιστολόγιο του κ.Σημάτη δεν δημοσιεύει καθόλου σχόλια, ότι αυτό είναι απαράδεκτο και ότι θα πρέπει να τον παρακαλέσει να δημοσιεύει τα σχόλια των λογικών Χριστιανών.
    Διάβασα σήμερα την απάντηση του κ.Πανταζή προς τον κ.Ρίζο,αλλά και προς τον κ.Σημάτη,και έχασα την καλή γνώμη μου προς αυτόν ( τον κ.Νικόλαο Πανταζή ).
    Καλύτερα να μην διαβάζει ο κόσμος αυτά τα απαράδεκτα κείμενα- σχόλια- γιατί τον σκανδαλίζουν.Ας διαβάσει ο κ.Λ.Ντε. το απαράδεκτο λεξηλόγιο του αδελφού μας και ας του γράψει μια επιστολή από αυτές τις ωραίες που γράφει.
    Ευχαριστώ τον κ.Σημάτη που κρατάει καθαρό τον χώρο του ιστολογίου του! Τον ευχαριστώ και τον παρακαλώ να μην δημοσιεύει κείμενα και σχόλια που σκανδαλίζουν τους πιστούς.
    Και αν υπάρχουν λάθη( που υπάρχουν φυσικά ) δεν είναι άξιος να τα λύσει ο κ.Πανταζής που νομίζει ότι γνωρίζει τα ΠΑΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.