Πληροφορηθήκαμε πρόσφατα για την έκδοση τόμου με όλες τις ομιλίες του Πατριάρχη Βαρθολομαίου προ και μετά της ψευδοσυνόδου στο Κολυμβάρι της Κρήτης. Ο κ. Κοσμίδης Ελευθέριος πολύ εύστοχα γράφει: «Στον Πατριαρχικό πρόλογο του τόμου, αποκαλύπτεται σε όλο της το μεγαλείο η διγλωσσία της πλάνης, που σε ολόκληρη την Εκκλησιαστική μας Ιστορία, αποτελούσε χαρακτηριστικό πλανεμένων αιρετικών Πατριαρχών, Αρχιερέων, Κληρικών και μοναχών».
Ο Πατριάρχης απαριθμεί στον πρόλογο όλα ‘τα καλά’ που έφερε η ψευδοσύνοδος. Aς μου επιτραπεί να ασχοληθώ με ένα. Μας λέει ότι «αυτό τούτο το γεγονός της Συνόδου και αι αποφάσεις αυτής: 8) «Δίδουν
τοιουτοτρόπως επί τη βάσει των κεντρικών θεολογικών παραδοχών της
πίστεώς μας απάντησιν εις όλους εκείνους, οι οποίοι επιρρίπτουν εις την
Ορθόδοξον Εκκλησίαν αδιαφορίαν διά τον κόσμον και την ιστορίαν εν
ονόματι του ουρανού και της αιωνιότητος.»
Το πρώτο ερώτημα που έρχεται κατευθείαν στο μυαλό είναι, γι’ αυτό έκανε την Εκκλησία άνω κάτω ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος; Διότι ένοιωθε κόμπλεξ απέναντι σε «όλους εκείνους, οι οποίοι επιρρίπτουν εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν αδιαφορίαν διά τον κόσμον και την ιστορίαν εν ονόματι του ουρανού και της αιωνιότητος»; Κάποιος που διατυπώνει τέτοιες απόψεις δείχνει ότι δεν γνωρίζει τον ρόλο της Εκκλησίας σε τούτο τον κόσμο και προκαλεί εύλογο προβληματισμό για ποιον λόγο βρίσκεται στη θέση που βρίσκεται. Ο Ιησούς Χριστός ήρθε στον κόσμο για να λογοδοτήσει σε «όλους εκείνους»; Ήρθε στον κόσμο και θυσιάστηκε επειδή αδιαφορεί για τους ανθρώπους; Δυστυχώς όμως απ’ το πολύ πες πες οι ανοησίες μένουν και χρησιμοποιούνται ως προφάσεις και δικαιολογίες για να μεταλλάξουν την Ορθοδοξία σε κάτι άλλο.
Ας δούμε όμως με ένα αληθινό παράδειγμα πως αποτυπώνονται στην πραγματικότητα τα γραφόμενά του, παίρνοντας το θέμα της λεγόμενης «κλιματικής αλλαγής» με την οποία ασχολείται συστηματικά ο Πατριάρχης επειδή δεν θέλει να δείξει «αδιαφορίαν διά τον κόσμον» και τα προβλήματά του. Η νούμερο ένα προτεραιότητα του ΟΗΕ, του βασικού φορέα της παγκοσμιοποίησης, είναι και του Πατριάρχη Βαρθολομαίου!! Είχαμε λοιπόν πριν λίγους μήνες την θανατηφόρα θεομηνία στην
Δυτική Αττική. Δεν περάσανε ούτε δύο ημέρες και ο Πατριάρχης άδραξε την ευκαιρία και έστειλε τηλεγράφημα στον πρόεδρο της δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό, στο οποίο μαζί με τα γνωστά συλλυπητήρια έγραψε:
«Όθεν, επικοινωνούντες επ΄ ευκαιρία της δεινής ταύτης περιστάσεως προς Υμάς προσεπιδηλούμεν ότι εν Φαναρίω προσευχόμεθα υπέρ της καταπαύσεως των φαινομένων αυτών, υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των αδίκως απολεσθέντων και παραμυθίας των οικείων αυτών και ενισχύσεως των πληγέντων, ου μην αλλά και υπέρ συνειδητοποιήσεως γενικώτερον ότι η καλή διαχείρισις της υπό του εν Τριάδι Θεού δημιουργηθείσης κτίσεως αποβαίνει προς όφελος τελικώς του επιστάτου αυτής, ανθρώπου κάθε εποχής.»
Ήρθε ο Ιησούς Χριστός στη γη για να μας διδάξει πως να διαχειριζόμαστε την κτίση; Τι ξεπεσμός, να γράφονται αυτά από Ιεράρχη της Εκκλησίας και μάλιστα από έναν που καταχράται τον τιμητικό τίτλο του «Οικουμενικού» για να επιβάλει τις αιρετικές του απόψεις στις άλλες Τοπικές Εκκλησίες.
Διαβάζουμε στους Χαιρετισμούς της Παναγίας μας: Χαίρε, δι’ ής νεουργείται η κτίσις· χαίρε, δι’ ής βρεφουργείται ο Κτίστης.
Με την Παναγία νεουργείται η κτίσις, όχι με την δική μας «καλή διαχείριση», διότι Σωτήρα έτεκε των ψυχών ημών. Τον ..αίρων την αμαρτίαν του κόσμου. [Ιωάννην, κεφ. α’ στ. 29] Η δική μας πτώση παρέσυρε και την κτίση και η δική μας μετάνοια θα την επαναφέρει. Η λέξη «διαχείριση» που χρησιμοποιεί εδώ ο Πατριάρχης ρίχνει το βάρος στην ενέργεια και όχι σε αυτόν που ενεργεί, όχι στον μετανοημένο άνθρωπο, και μας λέει παρακάτω ότι η ενέργεια, η «καλή διαχείριση», θα αποβεί προς όφελος του ανθρώπου! Εμένα αυτά μου ακούγονται αιρετικά κι ας μην είμαι θεολόγος και το περί «του εν Τριάδι Θεού δημιουργηθείσης κτίσεως» που βάζει δίπλα ο Πατριάρχης είναι βιτρίνα για να φαίνονται αυτά που γράφει Ορθόδοξα στους αδαείς και τους ευκολόπιστους.
Η «καλή διαχείριση» του περιβάλλοντος είναι ένα θέμα το οποίο μπορεί να αφορά όλους τους άλλους, στο κάτω-κάτω της γραφής· επιστημονική κοινότητα, κοινωνικούς φορείς, πολιτικούς, οι οποίοι όμως χρειάζονται την πνευματική καθοδήγηση της Εκκλησίας κι ας μην το γνωρίζουν. Πού είναι αυτή; Πως μπορούν να την έχουν όταν οι ποιμένες σκέφτονται και συμπεριφέρονται σαν λαϊκοί;
Δυστυχώς το Πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως που έχει μετατραπεί σε δούρειο ίππο των Σιωνιστών, προσπαθεί συστηματικά να μετατρέψει τα δόγματα της Πίστεως σε «εγχειρίδιο κοινωνισμού». Ένα «εγχειρίδιο κοινωνισμού» άλλωστε που έχει και την βούλα της διοικούσας Εκκλησίας (τώρα των πολλών «εκκλησιών») είναι ό,τι πιο ισχυρό μπορούν να διαθέσουν οι παγκοσμιοποιητές για να προωθήσουν την ατζέντα τους. ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ είναι αυτή η είδηση: ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ» (WC-C) EΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝ. ΓΚΟΥΤΑ….
Σέρνει ο Πατριάρχης την Εκκλησία στα δουλοπάζαρα των ισχυρών και διώκει όσους αντιστέκονται στην αποξήλωση των δογμάτων της Πίστεως, για τα οποία οι Πατέρες έδωσαν την ζωή τους. Όχι μόνο δεν φροντίζει για την ψυχή μας αλλά ούτε και για το καλό μας εδώ στην γη δεν φροντίζει. Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, μας λέει ότι το Ευαγγέλιον «μπορεί να σου δείξει με τους δείκτες του έναν σωστό κοινωνισμόν … Το να πεις όμως το ότι το Ευαγγέλιον είναι εγχειρίδιον κοινωνισμού, αυτό είναι λάθος.»
Το νερό όμως μπήκε και επισήμως στο αυλάκι στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης με την γνωστή μέθοδο του ανακατέματος της αλήθειας και του ψεύδους, της γενικολογίας, των αναιρέσεων και των αντικρουόμενων πολυσύνθετων εννοιών. Στο «ΜΗΝΥΜΑ Τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας» αναφέρεται το εξής:
«Ἡ σημερινή οἰκολογική κρίση εἶναι προφανές ὅτι ὀφείλεται σέ πνευματικά καί ἠθικά αἴτια. Οἱ ρίζες της συνδέονται μέ τήν πλεονεξία, τήν ἀπληστία καί τόν ἐγωισμό, πού ὁδηγοῦν στήν ἀλόγιστη χρήση τῶν φυσικῶν πόρων, τήν ἐπιβάρυνση τῆς ἀτμόσφαιρας μέ ζημιογόνους ρύπους καί τήν κλιματική ἀλλαγή. Ἡ χριστιανική ἀντιμετώπιση τοῦ προβλήματος ἀπαιτεῖ μετάνοια γιά τίς καταχρήσεις, ἐγκράτεια καί ἀσκητικό ἦθος, πού ἀποτελοῦν ἀντίδοτο στήν ὑπερκατανάλωση, συγχρόνως δέ, καλλιέργεια στόν ἄνθρωπο τῆς συνειδήσεως ὅτι εἶναι «οἰκονόμος», καί ὄχι κάτοχος τῆς δημιουργίας. Δέν παύει νά τονίζει ὅτι καί οἱ μελλοντικές γενεές ἔχουν δικαίωμα πάνω στά φυσικά ἀγαθά, πού μᾶς ἐμπιστεύθηκε ὁ Δημιουργός. Γιά αὐτό τό λόγο καί ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία συμμετέχει ἐνεργῶς στίς διάφορες διεθνεῖς οἰκολογικές προσπάθειες. Ὅρισε δέ τήν 1η Σεπτεμβρίου ὡς ἡμέρα προσευχῆς γιά τήν προστασία τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος.»
Στην αρχή εισάγονται οι απαραίτητοι όροι «οικολογική κρίση» και «κλιματική αλλαγή». Αυτό σημαίνει ότι αναγνωρίζονται και γίνονται αποδεκτοί με τον πιο επίσημο τρόπο -‘συνοδικώς’- από την Εκκλησία, ακόμη και αν υπάρχουν σοβαρά στοιχεία ότι πίσω από όλη αυτήν την αγαπολογίστικη αφήγηση κρύβονται δόλιες μεθοδεύσεις και συμφέροντα πανίσχυρων οικονομικών και πολιτικών κέντρων. Για να γίνουν αυτοί οι όροι πιο εύκολα αποδεκτοί εισάγονται στο κείμενο μαζί με κάποιες αλήθειες, όπως, ότι αυτό οφείλεται σε πνευματικά αίτια και ότι ο τρόπος αντιμετώπισης είναι η μετάνοια και το ασκητικό ήθος. Κατόπιν μπαίνουμε στο ζουμί της υπόθεσης για το οποίο έγινε όλος αυτός ο τζερτζελές: «Γιά αὐτό τό λόγο καί ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία συμμετέχει ἐνεργῶς στίς διάφορες διεθνεῖς οἰκολογικές προσπάθειες. Ὅρισε δέ τήν 1η Σεπτεμβρίου ὡς ἡμέρα προσευχῆς γιά τήν προστασία τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος.»
Ενώ στην αρχή γίνεται μία ‘διάγνωση’ των αιτιών του προβλήματος που μοιάζει Ορθόδοξη, στο τέλος καταλήγει να μας λέει ότι γι’ αυτόν τον λόγο η Εκκλησία συμμετέχει ενεργά στις διάφορες διεθνείς οικολογικές προσπάθειες!! Από που προκύπτει αυτό; Αιτιολογεί η αναφερθείσα διάγνωση την συγκεκριμένη θεραπεία; Ασχολούνται οι διάφορες διεθνείς οικολογικές προσπάθειες με την μετάνοια και το ασκητικό ήθος; Αναιρούνται τα αρχικώς γραφόμενα και όπως έχει τονισθεί επανειλημμένως από πολύ πιο ειδικούς στο θέμα από εμένα, τα κείμενα της ψευδοσυνόδου βρίθουν από τέτοιες αντιθέσεις και αναιρέσεις. Στην ψευδοσύνοδο με αυτήν την διγλωσσία εισήχθησαν απ’ το παράθυρο μέσα στην Εκκλησία νέοι τρόποι αντιλήψεως και αντιμετωπίσεως των διάφορων προβλημάτων με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται ο ρόλος Της.
Επιστρέφοντας στον τόμο που εκδίδει το Πατριαρχείο, στο 8, μπορούμε να ξαναδιαβάσουμε το απόσπασμα που παρέθεσα και να διακρίνουμε την διγλωσσία της πλάνης και το ψεύδος στο μεγαλείο του: «Δίδουν τοιουτοτρόπως επί τη βάσει των κεντρικών θεολογικών παραδοχών της πίστεώς μας απάντησιν εις όλους εκείνους, οι οποίοι επιρρίπτουν εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν αδιαφορίαν διά τον κόσμον και την ιστορίαν εν ονόματι του ουρανού και της αιωνιότητος.»
Η συμμετοχή σε διάφορες διεθνείς οικολογικές προσπάθειες δεν συνιστά «απάντησιν .. επί τη βάσει των κεντρικών θεολογικών παραδοχών της πίστεώς μας», ούτε βέβαια συνιστά «απάντησιν» η παντελής απουσία του πνευματικού λόγου της Εκκλησίας μπροστά σε θανατηφόρες θεομηνίες.
Παρεμπιπτόντως, θα πρέπει εδώ να σημειωθεί ότι εάν κάποιος παρακολουθήσει την διαδρομή των διάφορων «οικολογικών» κομμάτων στην ευρωβουλή θα εξακριβώσει ότι συστηματικά τάσσονται υπέρ των νατοϊκών επεμβάσεων στις χώρες της Μέσης Ανατολής για «ανθρωπιστικούς λόγους». Το δε γνωστό σε όλους μας κόμμα των «οικολόγων πράσινων» του Τρεμόπουλου εδώ στην Ελλάδα, είναι γνωστό για τις ανθελληνικές και φιλοσκοπιανές του θέσεις. Υπάρχει μία καταφανής σύνδεση του «οικολογικού» αιτήματος με συγκεκριμένες αιμοβόρες πολιτικές διάλυσης κρατών που μας ξεπερνούν.
Επιτρέψτε μου όμως να προσθέσω και κάτι άλλο. Στις δηλώσεις του ο Πατριάρχης μετά την θεομηνία είπε επίσης ότι «Παραλλήλως, παρακαλεί όλα τα τέκνα της να σέβωνται και να προστατεύουν το φυσικόν περιβάλλον που είναι ο κοινός οίκος μας και να μη το καταστρέφουν ή το επιβαρύνουν πέραν της λογικής και εν μέτρω χρήσεως αυτού. .. Το Οικουμενικόν Πατριαρχείον, ως γνωστόν, επί δεκαετίας, αγωνίζεται προς αυτήν την κατεύθυνσιν της ευαισθητοποιήσεως των ανθρώπων και καλεί όλους εις συστράτευσιν επί τω κοινώ αγαθώ».
Αναρωτιόμαστε εάν ο ίδιος, που αγωνίζεται επί δεκαετίες για το θέμα αυτό, έκανε την υπόδειξη που κάνει σε εμάς και στους φίλους του Μουχτάρ (πρόεδρο και διευθυντή της Coca Cola) και Δάφνη Κεντ όταν τον Οκτώβριο του 2009 εμφανίστηκε σε εκδήλωσή τους, στην οποία μάλιστα τους δώρισε και το «άγιο κοράνι, το ιερό βιβλίο των μουσουλμάνων αδελφών μας».
Εξάντληση υδάτινων πόρων – ενδεικτικά:
Τα εργοστάσια της Coca Cola χρειάζονται τεράστιες ποσότητες νερού για να λειτουργήσουν· ένα λίτρο Coca Cola αναλογεί σε τρία περίπου λίτρα νερού. Η Coca Cola αποκτά όλο και περισσότερο τον έλεγχο των υδροφορέων σε όλον τον κόσμο. «Αυτοί οι τεράστιοι υπόγειοι θάλαμοι κρατούν για εκατοντάδες χρόνια τους υδάτινους πόρους που συλλέγονται. Ως εκ τούτου, αντιπροσωπεύουν την κληρονομιά ολόκληρων κοινοτήτων.» Στις περιοχές όπου υπάρχει έλλειψη νερού και βροχοπτώσεων οι επιπτώσεις είναι δραματικές για τις τοπικές κοινωνίες.
Ινδία
– Πολιτεία Ρατζαστάν
Όταν η Coca Cola εμφανίστηκε στο φτωχό χωρίο Kaladera αυτής της Πολιτείας οι αγρότες ήρθαν σε απόγνωση. Τα επίπεδα του νερού μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας του εργοστασίου της Coca Cola έπεσαν σχεδόν 10 μέτρα, ενώ τα προηγούμενα 5 χρόνια τα επίπεδα παρέμεναν σταθερά. Η περιοχή χαρακτηρίζεται από ημι-άνυδρες συνθήκες και οι αγρότες εξαρτώνται κυρίως από τo νερό του υπεδάφους. Όσο περνάει ο καιρός το πότισμα των χωραφιών τους γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Η περιοχή κινδυνεύει να χαρακτηριστεί «σκοτεινή ζώνη», μία έκφραση που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι εκεί για να περιγράψουν τις εγκαταλελειμμένες περιοχές λόγω των εξαντλημένων υδάτινων πόρων.
– Πολιτεία Κεράλα
Το μικρό χωριό Plachimada στην Πολιτεία Κεράλα έπειτα από σκληρό αγώνα ανάγκασε την Coca Cola να κλείσει το εργοστάσιό της στον Μάρτιο του 2004 με την κατηγορία ότι είχε χρησιμοποιήσει υπερβολικά τους τοπικούς υδάτινους πόρους και τους είχε μολύνει.
Ελ Σαλβαδόρ
Η εταιρεία έχει κατηγορηθεί ότι μέσα σε μία περίοδο 25 ετών εξάντλησε τους υδάτινους πόρους.
Μεξικό
– Πολιτεία Τσιάπας
Ο τότε πρόεδρος του Μεξικού Βισέντε Φοξ (πρώην πρόεδρος της Coca Cola στο Μεξικό!!) διευκολύνει την εταιρεία να εκμεταλλευθεί τους υδάτινους πόρους. TΩΡΑ στην πόλη San Felipe Ecatepec της πολιτείας Τσιάπας τα νερά εξαντλήθηκαν και οι άνθρωποι είναι αναγκασμένοι ή να αγοράσουν εμφιαλωμένο νερό ή να περπατήσουν 2 ώρες για να βρουν νερό.
Η Coca Cola έχει αντιμετωπίσει σωρεία καταγγελιών και δικαστικών υποθέσεων για την ασφάλεια του προϊόντος, τις καταστροφικές επιπτώσεις στο περιβάλλον· για δολοφονίες, απαγωγές, βασανιστήρια, εξαφανίσεις συνδικαλιστών και βιασμούς μελών των οικογενειών τους [ειδικά στην Κολομβία και στην Γουατεμάλα]· για άθλιες συνθήκες εργασίας και καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων· για παράνομες μονοπωλιακές τακτικές και άλλα. Εδώ βρίσκεται ένα συγκεντρωτικό υλικό του ‘πλούσιου’ αυτού ιστορικού της Coca Cola!
Η Coca Cola είναι μία διεθνής εγκληματική μαφία η οποία διατηρεί την καθαρή της εικόνα χάριν των πολλών εκατομμυρίων που ξοδεύει στη διαφήμιση και στο μάρκετινγκ. Το 2009 ο «Οικουμενικός»! μας Πατριάρχης όχι μόνο δεν υπέδειξε στην Coca Cola να σέβεται και να προστατεύει το περιβάλλον αλλά της έκανε την καλύτερη διαφήμιση, κάνοντας ταυτόχρονα όλους εμάς να ντρεπόμαστε για λογαριασμό του.
«Απόψε συγκεντρωθήκαμε σε αυτό το εκπληκτικό κέντρο, στην ουσία ένα μουσείο προς τιμήν του πιο αγαπημένου μας προϊόντος· και αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την φράση ‘εικονισμάτων του 20ου αιώνα‘. .. Αγαπητέ φίλε Μουχτάρ είπες κάποτε ότι η εμπιστοσύνη είναι πιο πολύτιμη από το χρυσάφι. Αυτές οι λέξεις αποτελούν μαρτυρία για την νοοτροπία και την συνείδηση που χαρακτηρίζουν την ζωή σου. Και για εκείνους που γνωρίζουν την ευγένεια των γονιών σου και την θυσία τους χάριν των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ανθρωπίνων αξιών, το παράδειγμά σου αποτελεί απόδειξη τιμής. Γνωρίζουμε πως οι ηρωικές τους προσπάθειες στο όνομα των εβραίων κατά την διάρκεια του Β’ Π. Π. δεν βασίζονταν σε κάποια θρησκευτική κοσμοαντίληψη αλλά στο μεγάλο όραμα της αγάπης για όλη την ανθρωπότητα και της αξίας κάθε ανθρώπινης ζωής.»
Συνεχίζει όμως να μας μιλάει για το περιβάλλον και πως μετά την λεγομένη «αγία και μεγάλη σύνοδο» η Εκκλησία ανταποκρίνεται και δίνει απάντηση στα σύγχρονα προβλήματα του κόσμου, επί τη βάσει μάλιστα των κεντρικών θεολογικών παραδοχών της πίστεώς μας!!
Η διγλωσσία και το ψεύδος των οικουμενιστών που έθεσαν και ‘συνοδικώς’ την Εκκλησία στην υπηρεσία των ισχυρών της γης δεν μπορεί πια να κρυφτεί. Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος διώκει τους ομολογητάς που αγωνίζονται να περισώσουν τα ιερά και τα όσια της Πίστεως από τον πλήρη διασυρμό. Νομίζει ότι έτσι θα ξεμπερδέψει. Δεν έχει καταλάβει όμως ότι στην πραγματικότητα δεν τα έχει βάλει με αυτούς αλλά με τον ίδιο τον Θεό … και οι λίθοι κεκράξονται. Ο Θεός να του δίνει μετάνοια, να δίνει μετάνοια και σε μας.
Το πρώτο ερώτημα που έρχεται κατευθείαν στο μυαλό είναι, γι’ αυτό έκανε την Εκκλησία άνω κάτω ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος; Διότι ένοιωθε κόμπλεξ απέναντι σε «όλους εκείνους, οι οποίοι επιρρίπτουν εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν αδιαφορίαν διά τον κόσμον και την ιστορίαν εν ονόματι του ουρανού και της αιωνιότητος»; Κάποιος που διατυπώνει τέτοιες απόψεις δείχνει ότι δεν γνωρίζει τον ρόλο της Εκκλησίας σε τούτο τον κόσμο και προκαλεί εύλογο προβληματισμό για ποιον λόγο βρίσκεται στη θέση που βρίσκεται. Ο Ιησούς Χριστός ήρθε στον κόσμο για να λογοδοτήσει σε «όλους εκείνους»; Ήρθε στον κόσμο και θυσιάστηκε επειδή αδιαφορεί για τους ανθρώπους; Δυστυχώς όμως απ’ το πολύ πες πες οι ανοησίες μένουν και χρησιμοποιούνται ως προφάσεις και δικαιολογίες για να μεταλλάξουν την Ορθοδοξία σε κάτι άλλο.
Ας δούμε όμως με ένα αληθινό παράδειγμα πως αποτυπώνονται στην πραγματικότητα τα γραφόμενά του, παίρνοντας το θέμα της λεγόμενης «κλιματικής αλλαγής» με την οποία ασχολείται συστηματικά ο Πατριάρχης επειδή δεν θέλει να δείξει «αδιαφορίαν διά τον κόσμον» και τα προβλήματά του. Η νούμερο ένα προτεραιότητα του ΟΗΕ, του βασικού φορέα της παγκοσμιοποίησης, είναι και του Πατριάρχη Βαρθολομαίου!! Είχαμε λοιπόν πριν λίγους μήνες την θανατηφόρα θεομηνία στην
Δυτική Αττική. Δεν περάσανε ούτε δύο ημέρες και ο Πατριάρχης άδραξε την ευκαιρία και έστειλε τηλεγράφημα στον πρόεδρο της δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό, στο οποίο μαζί με τα γνωστά συλλυπητήρια έγραψε:
«Όθεν, επικοινωνούντες επ΄ ευκαιρία της δεινής ταύτης περιστάσεως προς Υμάς προσεπιδηλούμεν ότι εν Φαναρίω προσευχόμεθα υπέρ της καταπαύσεως των φαινομένων αυτών, υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των αδίκως απολεσθέντων και παραμυθίας των οικείων αυτών και ενισχύσεως των πληγέντων, ου μην αλλά και υπέρ συνειδητοποιήσεως γενικώτερον ότι η καλή διαχείρισις της υπό του εν Τριάδι Θεού δημιουργηθείσης κτίσεως αποβαίνει προς όφελος τελικώς του επιστάτου αυτής, ανθρώπου κάθε εποχής.»
Ήρθε ο Ιησούς Χριστός στη γη για να μας διδάξει πως να διαχειριζόμαστε την κτίση; Τι ξεπεσμός, να γράφονται αυτά από Ιεράρχη της Εκκλησίας και μάλιστα από έναν που καταχράται τον τιμητικό τίτλο του «Οικουμενικού» για να επιβάλει τις αιρετικές του απόψεις στις άλλες Τοπικές Εκκλησίες.
Διαβάζουμε στους Χαιρετισμούς της Παναγίας μας: Χαίρε, δι’ ής νεουργείται η κτίσις· χαίρε, δι’ ής βρεφουργείται ο Κτίστης.
Με την Παναγία νεουργείται η κτίσις, όχι με την δική μας «καλή διαχείριση», διότι Σωτήρα έτεκε των ψυχών ημών. Τον ..αίρων την αμαρτίαν του κόσμου. [Ιωάννην, κεφ. α’ στ. 29] Η δική μας πτώση παρέσυρε και την κτίση και η δική μας μετάνοια θα την επαναφέρει. Η λέξη «διαχείριση» που χρησιμοποιεί εδώ ο Πατριάρχης ρίχνει το βάρος στην ενέργεια και όχι σε αυτόν που ενεργεί, όχι στον μετανοημένο άνθρωπο, και μας λέει παρακάτω ότι η ενέργεια, η «καλή διαχείριση», θα αποβεί προς όφελος του ανθρώπου! Εμένα αυτά μου ακούγονται αιρετικά κι ας μην είμαι θεολόγος και το περί «του εν Τριάδι Θεού δημιουργηθείσης κτίσεως» που βάζει δίπλα ο Πατριάρχης είναι βιτρίνα για να φαίνονται αυτά που γράφει Ορθόδοξα στους αδαείς και τους ευκολόπιστους.
Η «καλή διαχείριση» του περιβάλλοντος είναι ένα θέμα το οποίο μπορεί να αφορά όλους τους άλλους, στο κάτω-κάτω της γραφής· επιστημονική κοινότητα, κοινωνικούς φορείς, πολιτικούς, οι οποίοι όμως χρειάζονται την πνευματική καθοδήγηση της Εκκλησίας κι ας μην το γνωρίζουν. Πού είναι αυτή; Πως μπορούν να την έχουν όταν οι ποιμένες σκέφτονται και συμπεριφέρονται σαν λαϊκοί;
Δυστυχώς το Πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως που έχει μετατραπεί σε δούρειο ίππο των Σιωνιστών, προσπαθεί συστηματικά να μετατρέψει τα δόγματα της Πίστεως σε «εγχειρίδιο κοινωνισμού». Ένα «εγχειρίδιο κοινωνισμού» άλλωστε που έχει και την βούλα της διοικούσας Εκκλησίας (τώρα των πολλών «εκκλησιών») είναι ό,τι πιο ισχυρό μπορούν να διαθέσουν οι παγκοσμιοποιητές για να προωθήσουν την ατζέντα τους. ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ είναι αυτή η είδηση: ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ» (WC-C) EΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝ. ΓΚΟΥΤΑ….
Σέρνει ο Πατριάρχης την Εκκλησία στα δουλοπάζαρα των ισχυρών και διώκει όσους αντιστέκονται στην αποξήλωση των δογμάτων της Πίστεως, για τα οποία οι Πατέρες έδωσαν την ζωή τους. Όχι μόνο δεν φροντίζει για την ψυχή μας αλλά ούτε και για το καλό μας εδώ στην γη δεν φροντίζει. Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, μας λέει ότι το Ευαγγέλιον «μπορεί να σου δείξει με τους δείκτες του έναν σωστό κοινωνισμόν … Το να πεις όμως το ότι το Ευαγγέλιον είναι εγχειρίδιον κοινωνισμού, αυτό είναι λάθος.»
Το νερό όμως μπήκε και επισήμως στο αυλάκι στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης με την γνωστή μέθοδο του ανακατέματος της αλήθειας και του ψεύδους, της γενικολογίας, των αναιρέσεων και των αντικρουόμενων πολυσύνθετων εννοιών. Στο «ΜΗΝΥΜΑ Τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας» αναφέρεται το εξής:
«Ἡ σημερινή οἰκολογική κρίση εἶναι προφανές ὅτι ὀφείλεται σέ πνευματικά καί ἠθικά αἴτια. Οἱ ρίζες της συνδέονται μέ τήν πλεονεξία, τήν ἀπληστία καί τόν ἐγωισμό, πού ὁδηγοῦν στήν ἀλόγιστη χρήση τῶν φυσικῶν πόρων, τήν ἐπιβάρυνση τῆς ἀτμόσφαιρας μέ ζημιογόνους ρύπους καί τήν κλιματική ἀλλαγή. Ἡ χριστιανική ἀντιμετώπιση τοῦ προβλήματος ἀπαιτεῖ μετάνοια γιά τίς καταχρήσεις, ἐγκράτεια καί ἀσκητικό ἦθος, πού ἀποτελοῦν ἀντίδοτο στήν ὑπερκατανάλωση, συγχρόνως δέ, καλλιέργεια στόν ἄνθρωπο τῆς συνειδήσεως ὅτι εἶναι «οἰκονόμος», καί ὄχι κάτοχος τῆς δημιουργίας. Δέν παύει νά τονίζει ὅτι καί οἱ μελλοντικές γενεές ἔχουν δικαίωμα πάνω στά φυσικά ἀγαθά, πού μᾶς ἐμπιστεύθηκε ὁ Δημιουργός. Γιά αὐτό τό λόγο καί ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία συμμετέχει ἐνεργῶς στίς διάφορες διεθνεῖς οἰκολογικές προσπάθειες. Ὅρισε δέ τήν 1η Σεπτεμβρίου ὡς ἡμέρα προσευχῆς γιά τήν προστασία τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος.»
Στην αρχή εισάγονται οι απαραίτητοι όροι «οικολογική κρίση» και «κλιματική αλλαγή». Αυτό σημαίνει ότι αναγνωρίζονται και γίνονται αποδεκτοί με τον πιο επίσημο τρόπο -‘συνοδικώς’- από την Εκκλησία, ακόμη και αν υπάρχουν σοβαρά στοιχεία ότι πίσω από όλη αυτήν την αγαπολογίστικη αφήγηση κρύβονται δόλιες μεθοδεύσεις και συμφέροντα πανίσχυρων οικονομικών και πολιτικών κέντρων. Για να γίνουν αυτοί οι όροι πιο εύκολα αποδεκτοί εισάγονται στο κείμενο μαζί με κάποιες αλήθειες, όπως, ότι αυτό οφείλεται σε πνευματικά αίτια και ότι ο τρόπος αντιμετώπισης είναι η μετάνοια και το ασκητικό ήθος. Κατόπιν μπαίνουμε στο ζουμί της υπόθεσης για το οποίο έγινε όλος αυτός ο τζερτζελές: «Γιά αὐτό τό λόγο καί ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία συμμετέχει ἐνεργῶς στίς διάφορες διεθνεῖς οἰκολογικές προσπάθειες. Ὅρισε δέ τήν 1η Σεπτεμβρίου ὡς ἡμέρα προσευχῆς γιά τήν προστασία τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος.»
Ενώ στην αρχή γίνεται μία ‘διάγνωση’ των αιτιών του προβλήματος που μοιάζει Ορθόδοξη, στο τέλος καταλήγει να μας λέει ότι γι’ αυτόν τον λόγο η Εκκλησία συμμετέχει ενεργά στις διάφορες διεθνείς οικολογικές προσπάθειες!! Από που προκύπτει αυτό; Αιτιολογεί η αναφερθείσα διάγνωση την συγκεκριμένη θεραπεία; Ασχολούνται οι διάφορες διεθνείς οικολογικές προσπάθειες με την μετάνοια και το ασκητικό ήθος; Αναιρούνται τα αρχικώς γραφόμενα και όπως έχει τονισθεί επανειλημμένως από πολύ πιο ειδικούς στο θέμα από εμένα, τα κείμενα της ψευδοσυνόδου βρίθουν από τέτοιες αντιθέσεις και αναιρέσεις. Στην ψευδοσύνοδο με αυτήν την διγλωσσία εισήχθησαν απ’ το παράθυρο μέσα στην Εκκλησία νέοι τρόποι αντιλήψεως και αντιμετωπίσεως των διάφορων προβλημάτων με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται ο ρόλος Της.
Επιστρέφοντας στον τόμο που εκδίδει το Πατριαρχείο, στο 8, μπορούμε να ξαναδιαβάσουμε το απόσπασμα που παρέθεσα και να διακρίνουμε την διγλωσσία της πλάνης και το ψεύδος στο μεγαλείο του: «Δίδουν τοιουτοτρόπως επί τη βάσει των κεντρικών θεολογικών παραδοχών της πίστεώς μας απάντησιν εις όλους εκείνους, οι οποίοι επιρρίπτουν εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν αδιαφορίαν διά τον κόσμον και την ιστορίαν εν ονόματι του ουρανού και της αιωνιότητος.»
Η συμμετοχή σε διάφορες διεθνείς οικολογικές προσπάθειες δεν συνιστά «απάντησιν .. επί τη βάσει των κεντρικών θεολογικών παραδοχών της πίστεώς μας», ούτε βέβαια συνιστά «απάντησιν» η παντελής απουσία του πνευματικού λόγου της Εκκλησίας μπροστά σε θανατηφόρες θεομηνίες.
Παρεμπιπτόντως, θα πρέπει εδώ να σημειωθεί ότι εάν κάποιος παρακολουθήσει την διαδρομή των διάφορων «οικολογικών» κομμάτων στην ευρωβουλή θα εξακριβώσει ότι συστηματικά τάσσονται υπέρ των νατοϊκών επεμβάσεων στις χώρες της Μέσης Ανατολής για «ανθρωπιστικούς λόγους». Το δε γνωστό σε όλους μας κόμμα των «οικολόγων πράσινων» του Τρεμόπουλου εδώ στην Ελλάδα, είναι γνωστό για τις ανθελληνικές και φιλοσκοπιανές του θέσεις. Υπάρχει μία καταφανής σύνδεση του «οικολογικού» αιτήματος με συγκεκριμένες αιμοβόρες πολιτικές διάλυσης κρατών που μας ξεπερνούν.
Επιτρέψτε μου όμως να προσθέσω και κάτι άλλο. Στις δηλώσεις του ο Πατριάρχης μετά την θεομηνία είπε επίσης ότι «Παραλλήλως, παρακαλεί όλα τα τέκνα της να σέβωνται και να προστατεύουν το φυσικόν περιβάλλον που είναι ο κοινός οίκος μας και να μη το καταστρέφουν ή το επιβαρύνουν πέραν της λογικής και εν μέτρω χρήσεως αυτού. .. Το Οικουμενικόν Πατριαρχείον, ως γνωστόν, επί δεκαετίας, αγωνίζεται προς αυτήν την κατεύθυνσιν της ευαισθητοποιήσεως των ανθρώπων και καλεί όλους εις συστράτευσιν επί τω κοινώ αγαθώ».
Αναρωτιόμαστε εάν ο ίδιος, που αγωνίζεται επί δεκαετίες για το θέμα αυτό, έκανε την υπόδειξη που κάνει σε εμάς και στους φίλους του Μουχτάρ (πρόεδρο και διευθυντή της Coca Cola) και Δάφνη Κεντ όταν τον Οκτώβριο του 2009 εμφανίστηκε σε εκδήλωσή τους, στην οποία μάλιστα τους δώρισε και το «άγιο κοράνι, το ιερό βιβλίο των μουσουλμάνων αδελφών μας».
Εξάντληση υδάτινων πόρων – ενδεικτικά:
Τα εργοστάσια της Coca Cola χρειάζονται τεράστιες ποσότητες νερού για να λειτουργήσουν· ένα λίτρο Coca Cola αναλογεί σε τρία περίπου λίτρα νερού. Η Coca Cola αποκτά όλο και περισσότερο τον έλεγχο των υδροφορέων σε όλον τον κόσμο. «Αυτοί οι τεράστιοι υπόγειοι θάλαμοι κρατούν για εκατοντάδες χρόνια τους υδάτινους πόρους που συλλέγονται. Ως εκ τούτου, αντιπροσωπεύουν την κληρονομιά ολόκληρων κοινοτήτων.» Στις περιοχές όπου υπάρχει έλλειψη νερού και βροχοπτώσεων οι επιπτώσεις είναι δραματικές για τις τοπικές κοινωνίες.
Ινδία
– Πολιτεία Ρατζαστάν
Όταν η Coca Cola εμφανίστηκε στο φτωχό χωρίο Kaladera αυτής της Πολιτείας οι αγρότες ήρθαν σε απόγνωση. Τα επίπεδα του νερού μέσα σε 5 χρόνια λειτουργίας του εργοστασίου της Coca Cola έπεσαν σχεδόν 10 μέτρα, ενώ τα προηγούμενα 5 χρόνια τα επίπεδα παρέμεναν σταθερά. Η περιοχή χαρακτηρίζεται από ημι-άνυδρες συνθήκες και οι αγρότες εξαρτώνται κυρίως από τo νερό του υπεδάφους. Όσο περνάει ο καιρός το πότισμα των χωραφιών τους γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Η περιοχή κινδυνεύει να χαρακτηριστεί «σκοτεινή ζώνη», μία έκφραση που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι εκεί για να περιγράψουν τις εγκαταλελειμμένες περιοχές λόγω των εξαντλημένων υδάτινων πόρων.
– Πολιτεία Κεράλα
Το μικρό χωριό Plachimada στην Πολιτεία Κεράλα έπειτα από σκληρό αγώνα ανάγκασε την Coca Cola να κλείσει το εργοστάσιό της στον Μάρτιο του 2004 με την κατηγορία ότι είχε χρησιμοποιήσει υπερβολικά τους τοπικούς υδάτινους πόρους και τους είχε μολύνει.
Ελ Σαλβαδόρ
Η εταιρεία έχει κατηγορηθεί ότι μέσα σε μία περίοδο 25 ετών εξάντλησε τους υδάτινους πόρους.
Μεξικό
– Πολιτεία Τσιάπας
Ο τότε πρόεδρος του Μεξικού Βισέντε Φοξ (πρώην πρόεδρος της Coca Cola στο Μεξικό!!) διευκολύνει την εταιρεία να εκμεταλλευθεί τους υδάτινους πόρους. TΩΡΑ στην πόλη San Felipe Ecatepec της πολιτείας Τσιάπας τα νερά εξαντλήθηκαν και οι άνθρωποι είναι αναγκασμένοι ή να αγοράσουν εμφιαλωμένο νερό ή να περπατήσουν 2 ώρες για να βρουν νερό.
Η Coca Cola έχει αντιμετωπίσει σωρεία καταγγελιών και δικαστικών υποθέσεων για την ασφάλεια του προϊόντος, τις καταστροφικές επιπτώσεις στο περιβάλλον· για δολοφονίες, απαγωγές, βασανιστήρια, εξαφανίσεις συνδικαλιστών και βιασμούς μελών των οικογενειών τους [ειδικά στην Κολομβία και στην Γουατεμάλα]· για άθλιες συνθήκες εργασίας και καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων· για παράνομες μονοπωλιακές τακτικές και άλλα. Εδώ βρίσκεται ένα συγκεντρωτικό υλικό του ‘πλούσιου’ αυτού ιστορικού της Coca Cola!
Η Coca Cola είναι μία διεθνής εγκληματική μαφία η οποία διατηρεί την καθαρή της εικόνα χάριν των πολλών εκατομμυρίων που ξοδεύει στη διαφήμιση και στο μάρκετινγκ. Το 2009 ο «Οικουμενικός»! μας Πατριάρχης όχι μόνο δεν υπέδειξε στην Coca Cola να σέβεται και να προστατεύει το περιβάλλον αλλά της έκανε την καλύτερη διαφήμιση, κάνοντας ταυτόχρονα όλους εμάς να ντρεπόμαστε για λογαριασμό του.
«Απόψε συγκεντρωθήκαμε σε αυτό το εκπληκτικό κέντρο, στην ουσία ένα μουσείο προς τιμήν του πιο αγαπημένου μας προϊόντος· και αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την φράση ‘εικονισμάτων του 20ου αιώνα‘. .. Αγαπητέ φίλε Μουχτάρ είπες κάποτε ότι η εμπιστοσύνη είναι πιο πολύτιμη από το χρυσάφι. Αυτές οι λέξεις αποτελούν μαρτυρία για την νοοτροπία και την συνείδηση που χαρακτηρίζουν την ζωή σου. Και για εκείνους που γνωρίζουν την ευγένεια των γονιών σου και την θυσία τους χάριν των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ανθρωπίνων αξιών, το παράδειγμά σου αποτελεί απόδειξη τιμής. Γνωρίζουμε πως οι ηρωικές τους προσπάθειες στο όνομα των εβραίων κατά την διάρκεια του Β’ Π. Π. δεν βασίζονταν σε κάποια θρησκευτική κοσμοαντίληψη αλλά στο μεγάλο όραμα της αγάπης για όλη την ανθρωπότητα και της αξίας κάθε ανθρώπινης ζωής.»
Συνεχίζει όμως να μας μιλάει για το περιβάλλον και πως μετά την λεγομένη «αγία και μεγάλη σύνοδο» η Εκκλησία ανταποκρίνεται και δίνει απάντηση στα σύγχρονα προβλήματα του κόσμου, επί τη βάσει μάλιστα των κεντρικών θεολογικών παραδοχών της πίστεώς μας!!
Η διγλωσσία και το ψεύδος των οικουμενιστών που έθεσαν και ‘συνοδικώς’ την Εκκλησία στην υπηρεσία των ισχυρών της γης δεν μπορεί πια να κρυφτεί. Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος διώκει τους ομολογητάς που αγωνίζονται να περισώσουν τα ιερά και τα όσια της Πίστεως από τον πλήρη διασυρμό. Νομίζει ότι έτσι θα ξεμπερδέψει. Δεν έχει καταλάβει όμως ότι στην πραγματικότητα δεν τα έχει βάλει με αυτούς αλλά με τον ίδιο τον Θεό … και οι λίθοι κεκράξονται. Ο Θεός να του δίνει μετάνοια, να δίνει μετάνοια και σε μας.
***
Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.