Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Αυτοί μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας! –Κακίζουν και αποδίδουν σε άλλους αυτά που οι ίδιοι γράφουν!!!


        «Ἐν Τούτῳ Νίκᾳ»: «Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, καί οἱ ἄλλες τοπικὲς "ἐκκλησιες" καί οἱ κοινωνοῦντες μέ αὐτές ὑποπίπτουν στό ἀνάθεμα καί τόν ἀφορισμόν τοῦ Α΄ Κανόνος τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου (341 μ.Χ.)»!!!


Πρὶν ἀλέκτωρ λαλῆσαι τρεῖς
Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

Στὸ κείμενο ποὺ δημοσίευσα μὲ τὸν τίτλο «Ἡ ἀλήθεια δὲν κρύβεται» ἔγραψα στὸν ἐπίλογο:
«Μακάρι φυσικὰ νὰ ἀνακαλοῦσαν. Ἀντὶ αὐτοῦ ὅμως, θὰ ψάξουν γιὰ ἄλλα ἐπιχειρήματα, θὰ ἐκραγοῦν, θὰ γεμίσουν μὲ σχόλια τὰ ἱστολόγια, οἱ δὲ “ἑνωτικοὶ καὶ εἰδικοὶ περὶ ἡμερολογίου” θὰ τρέξουν νὰ τοὺς παρηγορήσουν καταδικάζοντάς μας ὡς διασπαστὲς καὶ πλανεμένους».
Καί, πρὶν ἀλέκτωρ λαλῆσαι τρεῖς, στὸ ἱστολόγιο «ἐν τούτῳ νίκα» (καὶ φυσικὰ
θὰ ἀκολουθήσουν κι ἄλλα) γράφτηκαν τὰ ἀκόλουθα περὶ τῆς μηδαμινότητας μου:
«Ο κ. Τσακίρογλου εξαντλεί όλες τις συγγραφικές του δυνάμεις δια να αποδείξει την “αλήθεια”! Δανείζεται λοιπόν στοιχεία από ένα παλαιό βιβλίο του κ. Σακαρέλλου (εδώ). Κατ΄ αρχάς· ποιός άραγε του είπε του κ. Τσακίρογλου ότι εμείς αποδεχόμαστε όλα τα γραφόμενα του κ. Σακαρέλλου ή ακόμα και τον ίδιο κ. Σακαρέλλο; Μήπως ο κ. Σακαρέλλος είναι εκπρόσωπος των Γ.Ο.Χ; Μάλλον ο κ. Τσακίρογλου έχει ''μαύρα μεσάνυκτα'' και προσπαθεί να βρεί απ΄ οπουδήποτε επιχειρήματα δια να “κατατροπώσει τους Γ.Ο.Χ”... Ο κ. Τσακίρογλου επειδή γράφει άρθρα (που παρουσιάζουν διάφορα ιστορικά στοιχεία), μεγάλου μεγέθους, έχει την εντύπωση ότι κάποιος πρέπει και να τον αντικρούσει! Ας λύσει λοιπόν τα περι Φινλανδίας κ.λπ. με τον ίδιο τον κ. Σακαρέλο(ἐδῶ). http://entoytwnika1.blogspot.com/2018/10/blog-post.html
Μά, ἀγαπητοὶ ἐκπρόσωποι τοῦ ἱστολογίου δὲν δανείστηκα κάτι ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ κ. Σακαρέλου. Ἀντιθέτως ἔγραψα ὅτι ἐπανεμφανίστηκε τὸ ἐπιχείρημα τοῦ κ. Σακαρέλου τὸ ὁποῖο ΕΣΕΙΣ, ποὺ μὲ κατηγορεῖτε, καὶ λέτε –μὲ τὴν γνωστή σας γνωστὴ μέθοδο συνδυασμοῦ παραπλάνησης, εἰρωνείας καὶ ὑποτίμησης– ὅτι δὲν ἀποδέχεστε τὰ ἐπιχειρήματα τοῦ κ. Σακαρέλου καὶ ποιός μοῦ τὸ εἶπε αὐτό, ἐσεῖς τὸ ἀναπαράξατε καὶ ἀναπαράγετε.
Σᾶς ἀποδεικνύω, λοιπόν, ὅτι ΕΣΕΙΣ, καὶ πάμπολλα φιλικὰ σὲ ἐσᾶς ἱστολόγια, τὸ δημοσιεύατε ἐπὶ χρόνια καὶ τώρα κάνετε τοὺς κουτούς καὶ παράλληλα τοὺς ἔξυπνους  νομίζοντας ὅτι ἔτσι αὐτοαθωώνεστε. Μπορεῖτε νὰ πεῖτε πάλι καὶ νὰ γράψετε ὅτι θέλετε περὶ ἐμοῦ. Ἀρχίστε ὅμως νὰ συνειδητοποιεῖτε, τί λέτε καὶ τί γράφετε, διότι δικαιώνετε, δυστυχῶς, μὲ τὶς ἀντιδράσεις σας, αὐτὰ ποὺ ἀνέφερα στὸ κείμενό μου «Ἔχει καταντήσει τελικὰ συνήθεια στοὺς Γ.Ο.Χ. νὰ καθαιροῦν καὶ νὰ ἀφορίζουν, ὅποτε καὶ ὅποιον αὐτοὶ θέλουν».
Καὶ ἰδοὺ ἡ ἀπόδειξις:
«Τώρα που στην εποχή μας τόλμησε η Τοπική Εκκλησία της Φινλανδίας να αλλάξει το Πασχάλιο (και ακολουθώντας το νέο ημερολόγιο και για το Πάσχα, να συνεορτάζει μετά των Παπικών –εκπληρώνοντας πρώτη αυτή το όνειρο και την από αιώνος επιδίωξη όλων των Οικουμενιστών) δεν είναι οι εν Φινλανδία καινοτομήσαντες ορθόδοξοι αναθεματιστέοι και καθαιρετέοι; Δεν θα είναι υπόδικοι ενώπιον μιάς πράγματι Αγίας Συνόδου, τόσο αυτή (η Εκκλησία της Φινλανδίας) όσο και οι κοινωνούντες με αυτήν, που συνευδοκούν ή σιωπούν ενόχως, αντί να κάνουν το παν για να απαλλάξουν τους αδελφούς Φινλανδούς από το ανάθεμα και την επικειμένη καθαίρεση και να επανέλθουν η κανονικότητα και η ομόνοια στην καθόλου Εκκλησία;».


Υποσημ. 240: "... Τώρα που στην εποχή μας τόλμησε η Τοπική Εκκλησία της Φινλανδίας να αλλάξει το Πασχάλιο (και ακολουθώντας το νέο ημερολόγιο και για το Πάσχα, να συνεορτάζει μετά των Παπικών –εκπληρώνοντας πρώτη αυτή το όνειρο και την από αιώνος επιδίωξη όλων των Οικουμενιστών) δεν είναι οι εν Φινλανδία καινοτομήσαντες ορθόδοξοι αναθεματιστέοι και καθαιρετέοι; Δεν θα είναι υπόδικοι ενώπιον μιάς πράγματι Αγίας Συνόδου, τόσο αυτή (η Εκκλησία της Φινλανδίας) όσο και οι κοινωνούντες με αυτήν, που συνευδοκούν ή σιωπούν ενόχως, αντί να κάνουν το παν για να απαλλάξουν τους αδελφούς Φινλανδούς από το ανάθεμα και την επικειμένη καθαίρεση και να επανέλθουν η κανονικότητα και η ομόνοια στην καθόλου Εκκλησία;

«Μήπως όμως αγαπητοί μου διέκοψαν την κοινωνία με την Εκκλησία της Φινλανδίας, η οποία Εκκλησία έχει υιοθετήσει το ΝΕΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ κατα το Γρηγοριανό ημερολόγιο; Προς τι λοιπόν το επιχείρημα σας. Μήπως με τους νεοπασχαλίτες της Φινλανδίας δεν έχουν σήμερα κοινωνία; Άλλος είναι ο λόγος της κοινωνίας μαζί τους (τους οποίους λόγους πολλάκις έχουμε αναφέρει) και όχι διότι δεν παραβιάζονται οι όροι της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου! Εαν ίσχυε εις το ελάχιστο αυτό που γράφετε, θα έπρεπε να έχουν διακόψει και την επικοινωνία με την Εκκλησία της Φινλανδίας, διότι παραβιάζουν ΟΝΤΩΣ τους όρους της συνόδου».


http://entoytwnika.blogspot.com/2013/08/3_30.html
7. Δέν εἶναι καθόλου πειστικές οἱ δικαιολογίες τῶν ὑπερασπιστῶν τῶν καινοτόμων, ὅπως παλαιότερα τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Γρηγορίου καί τοῦ νεκροῦ καί σωματικά Θεοκλήτου Διονυσιάτου, γιά τήν κοινωνία τους μέ τίς νεοπασχαλίτικες "ἐκκλησίες", τῆς αὐτοκέφαλης ἐκκλησίας τῆς Φινλανδίας (μέ 56.000 πιστούς, (Καλλίστου Ware, Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, Ἀθῆνα 1998, σελ. 21 καί 22)  ἀλλά καί ἄλλων τοπικῶν "ἐκκλησιῶν" (Καλλίστου Ware, ὅ.π. σελ. 477), ἀφοῦ αὐτές καί οἱ κοινωνοῦντες μέ αὐτές ὑποπίπτουν στό ἀνάθεμα καί τόν ἀφορισμόν τοῦ Α΄ Κανόνος τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου (341 μ.Χ.), καί λειτουργοῦν δοκιμαστικά γιά τήν ἀλλαγήν καί τοῦ Ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα. ("Ἐπισκεψις", 537. 30.11.1996, σελ. 13, 14," Ἐπενδυτής", 30-31.03.1996. βλ. ἐκτεταμένες ἀναφορές στούς "Ἁγίους Κολλυβάδες" στά φύλλα 11, 1996 καί 9, 1996.)



1.              
31.03.2016 - Επιβάλλει δε ο κανών ούτος καθαίρεσιν εις τους Κληρικούς εκείνους,.... Έχει υποχρέωση, απάντησε ο γέροντας, να φανερώσει το λογισμό του... καθολικότητά της ὅταν εἶναι σὲ κοινωνία μὲ τὶς ἄλλες ἐκκλησίες [...όπως το παράδειγμα της Εκκλησίας της Φιλανδίας που υπάγεται εις.... ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Θα διερωτηθεί κάποιος, τι μας ενδιαφέρει εμάς, αν η Εκκλησία της Φινλανδίας, δέχτηκε το παπικό Πασχάλιο! Όμως, μας ενδιαφέρει άμεσα. Γιατί δεν πρέπει οι Ορθόδοξοι κληρικοί, όπως ορίζει ο α΄ Κανόνας της Αντιόχειας, να έχουν «κοινωνία» με τους κληρικούς της Φινλανδίας. Όσοι κληρικοί έχουν «κοινωνία» με τους κληρικούς της Εκκλησίας αυτής, είναι και αυτοί καθηρημένοι, σύμφωνα με τον παραπάνω Κανόνα.

Ποιοι κληρικοί έχουν «κοινωνία» με την Εκκλησία της Φινλανδίας; Μόνο οι κληρικοί, που δέχτηκαν, ή ανέχονται το Νέο Γρηγοριανό Ημερολόγιο! Επομένως, μπορεί ορισμένοι επίσκοποι να μην άλλαξαν το Πασχάλιο, όμως επειδή έχουν «κοινωνία» με την Εκκλησία της Φινλανδίας, είναι σαν να άλλαξαν και οι ίδιοι το Πασχάλιο. Οι συνέπειες είναι ακριβώς οι ίδιες!

Τὰ ἴδια ἐμφανίστηκαν καὶ στὰ ἀκόλουθα ἱστολόγια:

σχόλιο Γ.Ο.Χ. ανωνύμου στο http://o-nekros.blogspot.com/2011/01/7.html








Καὶ δὲν ντρέπεστε νὰ ρωτᾶτε  «Κατ΄ αρχάς· ποιός άραγε του είπε του κ. Τσακίρογλου ότι εμείς αποδεχόμαστε όλα τα γραφόμενα του κ. Σακαρέλλου ή ακόμα και τον ίδιο κ. Σακαρέλλο; Μήπως ο κ. Σακαρέλλος είναι εκπρόσωπος των Γ.Ο.Χ;». Δὲν ἀνακάλυψα, λοιπόν, τὴν Ἀμερική, ὅπως μὲ εἰρωνεύεστε. Ἀνακάλυψα ὅμως τὴν Φινλανδία. Εὐχαριστῶ γιὰ τὴν βοήθειά σας.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

19 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/10/18, 11:22 π.μ.

    Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέρας νουθεσίας παραιτού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/10/18, 5:00 μ.μ.

      Αιρετικόν λέει,δεν λέει σχισματικόν!Στις παρασυναγωγές των Παλαιοημερολογιτών υπάρχουν και σχισματικοί.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/10/18, 6:22 μ.μ.

      Λάθος. Πρόκειται για αιρετικούς και μάλιστα ειδωλολάτρες. Έχουν κάνει το ημερολόγιο είδωλο και το προσκυνούν στην θέση του Χριστού και των εντολών Του.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος2/10/18, 2:34 μ.μ.

    Τί τραγικότητα Θεέ μου! Κι εμείς νομίζαμε ότι κάτι μπορούσε να γίνει. Δυστυχώς μόνον ο Θεός μπορεί να επέμβει πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/10/18, 5:06 μ.μ.

      Ο Θεός επεμβένει δια των Αγίων του,αλλά οι δόκιμοι είναι λίγοι.Οι δαίμονες τους κρατούν στην πλάνη γιατί είναι άνθρωποι χωρίς αγάπη και με άρωστο πνεύμα.

      Διαγραφή
  3. κ. Τσακίρογλου, δυστυχώς για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι δεν έχεις ούτε τις θεολογικές γνώσεις, αλλά ούτε και την ψυχραιμία να διακρίνεις κάποια πράγματα.
    Διότι και ο πιο αδαής μεν, αλλά καλοπροαίρετος και με στοιχειώδη μόρφωση, μπορεί να κατανοήσει πως είναι άλλο πράγμα το "ότι οι κληρικοί της είναι ΗΔΗ καθηρημένοι και οι πιστοί αποκομμένοι απ' την Εκκλησία" του Σακαρέλλου (με το οποίο διαφωνούμε) με το "είναι ΥΠΟΔΙΚΟΙ ενώπιον μιάς πράγματι Αγίας Συνόδου" και είναι "αναθεματιστέοι και καθαιρετέοι" (και όχι "αναθεματισμένοι και καθηρημένοι" - κρίμα στις φιλολογικές σπουδές σου!) του Μάννη.
    Είχα την αμυδρή ελπίδα ότι νοιάζεσαι για την αλήθεια και διαφέρεις σε αυτό από Τρικαμηνά και Ρίζο, αλλά δυστυχώς ..."μετά στρεβλού διαστρέψεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/10/18, 6:25 μ.μ.

      Μία αδελφική συμβουλή δέχεστε δάσκαλε; Προσέχετε πριν πάρετε στο στόμα σας το όνομα του γέροντα Ευθυμίου. Γιατί υπάρχει Θεός ζων και ακούει και βλέπει και δεν σας συμφέρει.

      Διαγραφή
  4. Δάσκαλε κ. Μάννη. Αιωρείσαι σε τέτοια σύννεφα έπαρσης και αυταρέσκειας, ώστε είναι αδύνατον πια να νομίζει κανείς ότι εσύ και οι μαθητές σου θα αλλάξουν. Και εξηγούμαι:
    α) Αν και δάσκαλος καταπατάς κάθε παιδαγωγικό νόμο που προϋποθέτει την αναγνώριση και τον σεβασμό του συνομιλητή ή ακόμα και του μαθητή, υποβιβάζοντας και υποτιμώντας με ποταπό τρόπο τον συνομιλητή σου, σε αυτήν την περίπτωση εμένα. Καλωσύνη σου, ο σαρκασμός σου αποτελεί για μένα έπαινο μπροστά στον Θεό. Τον ευχαριστώ που δεν τελώ στα θρανία σου.
    β) Αν και δάσκαλος, απορρίπτεις κάθε στοιχείο που σου παρατίθεται, και ενώ θα έπρεπε όλα να τα λαμβάνεις υπόψη και να τα εκτιμάς, ευαρεστείσαι αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια. Τα αναπάντητα στοιχεία όμως κραυγάζουν και αποδεικνύουν τον φανατισμό και την πνευματική σου γυμνότητα. Είσε και είστε αναιπήδευτοι μαθήσεως και παρασάγγας απομακρυσμένοι από κάθε είδους αληθινής έρευνας. Όλα, ό,τι κάνετε στοχεύουν στην δικαίωσή σας και τη συγκράτηση στην στρούγκα των οπαδών σας, γι’ αυτό και διαστρεβλώνετε. Υπάρχουν όμως και άλλες «τάξεις» εκτός από την δική σας στις οποίες διδάσκετε η αλήθεια και το θάρρος και όχι η αποφυγή απαντήσεων και η μικροπρέπεια.
    γ) Αν και δάσκαλος και «υψηλός» θεολογών θα έπρεπε να μην ξεχνάς το του αγ. Θεοδώρου του Στουδίτου: «όταν για την πίστη ο λόγος, δεν μπορείς να πεις ποιος είμαι εγώ; ένας απλός ιερέας, άρχοντας, στρατιώτης, γεωργός, φτωχός» Εσείς όμως χλευάζεται σχολιαστές της Π.Π. επειδή δεν είναι του επιπέδου σας, τάχα, και είναι π.χ. νοικοκυρά! Ποιός είσαι τελοσπάντων εσύ και οι μαθητές σου, να μιλάτε έτσι για πλάσματα του Θεού. Αυτούς που ο Θεός ελεεί εσείς τους χαρακτηρίζετε υποτιμητικά. Αιδώς Γ.Ο.Χ. ή Γ.Α.Α. ή...
    δ) Αν και δάσκαλος θα έπρεπε να υπερασπίζεσαι την αλήθεια. Εσύ όμως την διαστρεβλώνεις αποφεύγοντας συνέχεια να απαντήσεις στα ερωτούμενα και λέγοντας άλλα αντ΄ άλλων, τα οποία όμως και αυτά είναι λάθος. Γιατί σε αντίθεση με αυτά που μου εσύ αραδιάζεις τα άλλα γοχικά ιστολόγια έχουν την κατά λέξη μεταφορά των λόγων του Σακαρέλλου: «Όσοι κληρικοί έχουν “κοινωνία” με τους κληρικούς της Εκκλησίας αυτής, είναι και αυτοί καθηρημένοι, σύμφωνα με τον παραπάνω Κανόνα». Άσε λοιπόν τους σαρκασμούς προς το πρόσωπό μου και πέρνα τους μαθητές σου πάλι από εξετάσεις.
    Στὸ άρθρο μου «Η αλήθεια δὲν κρύβεται», είναι φανερό ὀτι δεν υιοθετώ τα επιχειρήματα Σακαρέλλου. Αυτά τα υιοθετούν και τα χρησιμοποιούν οι Γ.Ο.Χ. εναντίον μας, κάθε φορά που κατὰ το «απορία ψάλτου, βήξ», δεν έχουν θεολογικά-ιστορικά επιχειρήματα! Και ρίχνουν άφθονη λάσπη στα πρόσωπά μας, οι κατά τα άλλα «ορθόδοξοι» Γ.Ο.Χ.
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (συνέχεια)
    Με κατηγορείς ως αδαή, δάσκαλε, κι ότι δεν καταλαβαίνω τι γράφετε, όταν εσύ δεν καταλαβαίνεις τι γράφω, όχι γιατί είσαι αδαής, αλλά κάτι χειρότερο, διαστρεβλωτής και κακοπροαίρετος. Είναι σαφές δάσκαλε, ότι ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ τα γοχικά Σακαρέλλια φληναφήματα, καθώς γράφω: «ΑΝ»! Το είδες το «ΑΝ» δάσκαλε; «ΑΝ» λοιπόν, λέγω «αν όλοι όσοι είχαν και έχουν κοινωνία με την Εκκλησία της Φινλανδίας είναι καθηρημένοι και αιρετικοί, (όπως γράφουν τα ιστολόγιά σας) τότε… εἶναι καὶ ἡ ΡΟΕΔ καὶ οἱ κληρικοὶ τῶν Γ.Ο.Χ. ποὺ χειροτονήθηκαν ἀπὸ τὴν ΡΟΕΔ»! Καταλαβαίνεις, δάσκαλε;
    ε) Αν και δάσκαλος για πολλοστή φορά με προσβάλλεις δημοσίως αμφισβητώντας ως ἐξεταστής όπως και οι μαθητές σου την ποιότητα των σπουδών και των γνώσεων μου. Δεν θα απαντήσω όμως σε αυτήν σου την αισχρότητα. Ο αντικειμενικός αναγνώστης θα κρίνει και όχι εσύ.
    στ) Αν και δάσκαλος θα έπρεπε να ξέρεις ότι σε μία αντιπαράθεση μεταξύ δύο δεν υβρίζονται τρίτοι. Σου απαντώ λοιπόν, ότι θεωρώ τιμή μου να μην διαφέρω από τον κ. Ρίζο και τον π. Ευθύμιο -όσο ακολουθούν και αγωνίζονται για την αλήθεια· να μη διαφέρω από τον κ. Δημητρούκα και την Ελένη την νοικοκυρά, αλλά και τιμή μου να διαφέρω από εσάς.
    Εσάς που έχετε τέτοια εσωστρέφεια και τέτοιο υπεροψία που ξεπερνάει και αυτή των μασώνων.
    Εσάς που εξάρετε τόσο τις υποτιθέμενες γνώσεις σας, οι οποίες αποδεικνύονται γνώσεις περιορισμένες (δύο τρία επιχειρήματα τα οποία συνεχώς μηρυκάζετε) και για έναν ορισμένο κύκλο μόνο μυημένων.
    Δεν χαίρομαι φυσικά για την πτώση σας και λυπούμαι αφάνταστα, χαίρομαι όμως που ο Θεός με φύλαξε να μην ανήκω σε αυτήν. Περιμένω κάποια στιγμή να καταλάβετε (εσείς ή κάποιοι εκ των Γ.Ο.Χ., ότι η μόνη ενωτική προοπτική που δεν προσβάλλει κανέναν, αλλά σέβεται τον άλλον –η οποία όμως για να εφαρμοστεί πρέπει να υπάρχει ταπείνωση και μετάνοια- είναι η ένωση πέρα από τα Ημερολόγια, την οποία σνομπάρετε και ειρωνεύεστε.
    Και προσέξτε κάτι· μια τέτοια ένωση δεν αποκλείει την επάνοδο στο μέλλον στο Π.Η ή σε οποιοδήποτε άλλο κρίνει ο Θεός, αφού επιτευχθεί ο πρώτος στόχος, που είναι ο αγώνας εναντίον της παναιρέσεως, και αφού μια τέτοια ένωση θα δείξει ότι δεν δογματοποιείτε το Ημερολόγιο.
    Βλέπετε, εμείς, σε αντίθεση με εσάς, στο μυαλό μας έχουμε την εύρεση και την κατάδειξη της αλήθειας, αλλά και την ενότητα, κι όχι την υποτίμηση των άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/10/18, 3:25 π.μ.

      Τωρα εξηγουνται ολα κυριε Τσακιρογλου... Ο κυριος Μαννης ειναι εχθρος της νοικοκυροσυνης, γι'αυτο επικρατει ακαταστασια στην σκεψη και στα επιχειρηματα του!

      Ελενη,νοικοκυρα

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος3/10/18, 12:58 μ.μ.

    Κύριε Τσακίρογλου δεν έχουν χειροτονηθεί οι γοχ από την ΡΟΕΔ,έχουν ψευτοχειροτονηθεί με άκυρες χειροτονίες.Και αυτό το λένε πεντακάθαρα και χωρίς προυποθέσεις οι κανόνες 13 και 19 της εν Αντιοχεία.Υπάρχει κάποιος που να αμφισβητεί αυτούς τους 2 κανόνες?

    Ζητήστε τους να σας δείξουν την επιστολή του αγίου Φιλάρετου,αυτήν του 1978 και όχι αυτήν του 1969.Γιατί αυτή του 1978 ακυρώνει αυτήν του 1969.Σε αυτήν απαγορεύει ο άγιος οποιαδήποτε εκκλησιαστική κοινωνία με τους φλωριναίους του Αυξέντιου Πάστρα!!!!!!!!!

    Ελάχιστοι φλωριναίοι τα γνωρίζουν αυτά,γιατί δεν τους συμφέρει να τα λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/10/18, 10:15 π.μ.

      Ζητήστε τους να σας δείξουν και την επιστολή του 1971 του Θεόφιλου Ιονέσκου της ΡΟΕΔ,στην οποία αρνείται κατηγορηματικά ότι χειροτόνησε ποτέ κάποιον παλαιοημερολογίτη Ακάκιο Παππά σε επίσκοπο!!!!!!!!!Για ποιόν λόγο δεν είναι γνωστά αυτά στους περισσότερους φλωριναίους? Είναι ποτέ δυνατόν να πηγαίνει κάποιος σε μια εκκλησία και να μην ενδιαφέρεται να μάθει για την προέλευσή τους? Ή μήπως το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το ημερολόγιο και κατά τα άλλα δεν τους πειράζει εάν έχουν Χάρη τα μυστήριά τους ή όχι?

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος3/10/18, 3:08 μ.μ.

    Με αυτά τα δεδομένα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εάν έχουν την Χάρη του Θεού τα μυστήριά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/10/18, 12:53 μ.μ.

      Κύριε Τσακίρογλου λυπηθείτε τους και βοηθήστε τους σας παρακαλώ!

      Ξέρετε πόσες ψυχές είναι εγκλωβισμένες στους φλωριναίους γοχ,χωρίς να έχουν ιδέα για όλα αυτά τα σοβαρά ιστορικά στοιχεία που αφορούν τις χειροτονίες των δύο πρώτων τους?(Ακάκιος Παππάς και Αυξέντιος Πάστρας).

      Εσείς μπορείτε να κάνετε μια πραγματικά σοβαρή και τεκμηριωμένη ιστορική μελέτη σχετικά με το θέμα αυτό.Μην τους αφήνετε έτσι!Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/10/18, 2:29 μ.μ.

      Αδελφέ ο κ. Τσακιρογλου δημοσίευσε δύο επιστολές των αρχιεπισκόπων της ΡΟΕΔ αλλα και του αγ. Ιωαννη Μαξιμοβιτς που λένε ξεκάθαρα ότι δεν πρέπει να κάνουν σχίσματα για το ημερολόγιο αφού δεν άλλαξε το Πασχαλιο. Αν οι καλοπροαίρετοι δεν πείθονται με αυτές και με τις τόσες ενωτικες παραινέσεις του π. Ευθυμιου και τα όσα έχουν πει οι αγιοι Παισιος, Πορφύριος και ο φωτισμένος γέροντας Φιλόθεος Ζερβακος, τότε ότι και να γράψει ο άνθρωπος δεν θα πειστούν. Ο καλοπροαίρετος πιστος έπρεπε ήδη να τους είχε αφήσει, όπως έκαναν τόσοι στο παρελθόν.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/10/18, 2:56 μ.μ.

      Αν κοιτάξει κανείς στο εν τούτω Νίκα αυτοί χλευάζουν χωρίς να απαντούν σε τίποτα. Έχει δίκιο ο παραπάνω αδελφός. Δεν αλλάζουν με τίποτα. Ο δε π. Παισιος που υποτίθεται δεν μπαίνει σε παρατάξεις τους σιγονταρει. Τι γλυκος που είναι ο επισκοπικός θρόνος.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4/10/18, 3:34 μ.μ.

      Καλέ μου άνθρωπε πού είναι αυτές οι επιστολές? Αν δεν είναι αναρτημένες σταθερά και εμφανώς σε κάποιο σημείο,πώς να τις βρει κάποιος που είναι ανυποψίαστος για όλα αυτά,αλλά θα ήθελε να μάθει την αλήθεια?

      Να ξέρεις ότι υπάρχουν γοχ οι οποίοι τα έμαθαν αυτά τα ρεζιλίκια και έφυγαν τρέχοντας από τους γοχ!

      Και όχι μόνο έφυγαν τρέχοντας από τους γοχ,αλλά αναθεώρησαν και σε άλλα σημεία του ημερολογιακού.

      Και σίγουρα άλλο θα είναι το αποτέλεσμα από μια ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη ιστορική μελέτη.Ο κύριος Τσακίρογλου θα κάνει ένα μεγάλο καλό εάν το αποφασίσει τελικά.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/10/18, 5:39 μ.μ.

      Οι φλωριναίοι γοχ όταν ακούν για Θεόφιλο Ιονέσκου και επιστολή του αγίου Φιλάρετου του 1978 αγριεύουν ανεξήγητα! Και αν τους πεις να σου δείξουν και κάποιο συγκεκριμένο ντοκουμέντο,θα βρουν χίλιες δύο δικαιολογίες για να μην το δείξουν και κυκλοφορήσει.Αμφιβάλλετε?Δοκιμάστε και δείτε και μόνοι σας.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος3/10/18, 6:20 μ.μ.

    Μια σκέψη μου είναι -αν και μη αποτειχιζόμενος και μακριά από μένα αυτά-, εφόσον οι Πτες δικαιολογούν το ημερολόγιο για την αποτείχιση τους σε σχέση πάντα με «το πρώτο βήμα» προς την αίρεση, που θα πει αν δεν υφίσταται αυτό το πρώτο βήμα, δεν υφίσταται και η αποτείχιση. Άρα, γιατι δεν ενώνονται με τους αποτειχιζόμενους Ντες, όπου αυτό το «πρώτο βήμα» είναι ανύπαρκτο (τουλάχιστον σε αυτούς), όταν μάλιστα οι ίδιοι λένε, ότι το ημερολόγιο καθε αυτό δεν είναι θέμα πίστης. Αν δεν είναι θέμα πίστης, προς τι η μη ένωση με τους αποτειχιζόμενους; Πάλι το ημερολόγιο; ΜΑ δεν είναι θέμα πίστης. Μήπως οι αποτειχιζόμενοι ακολουθούν το νέο, με σκόπο και πρώτο βήμα το Οικουμενισμό; Αν δεν ισχύει σε αυτούς, προς τι η μη ένωση; 9όχι ότι δεν γνωρίζω)

    Κολιος Κων νος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.