Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011


«Τὸν Ζηζιούλα ποὺ τιμᾶτε, τήν Ὀρθοδοξία ξεπουλᾶτε»
Οἱ οἰκουμενιστὲς ἀναγορεύουν τοὺς ἡγέτες τους,
ὅπως καὶ τοὺς «ἁγίους» τους

Διαμαρτυρία ὀρθοδόξων χριστιανῶν μὲ πανὼ καὶ συνθήματα κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, κατὰ τοῦ φιλοξενουμένου-τιμωμένου Περγάμου κ. Ζηζιούλα, κατὰ τοῦ οἰκοδεσπότου Δημητριάδος κ. Ἰγνατίου καὶ κατὰ τῶν προσκεκλημένων μητροπολιτῶν καὶ θεολόγων πανεπιστημιακῶν καθηγητῶν, πραγματοποιήθηκε τὸ παρελθὸν Σάββατο τὸ ἀπόγευμα στὸν προαύλιο χῶρο καὶ ἔξω ἀπὸ τὴν Ἀκαδημία Θεολογικῶν Σπουδῶν τῆς Μητροπόλεως Δημητριάδος στὰ Μελισσιάτικα τοῦ Βόλου, ὅπου ἀπὸ 28 ἕως 30 Ὀκτ. συνῆλθε «διεθνὲς συνέδριο καὶ τιμητικὴ ἐκδήλωση γιὰ τὸν Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ζηζιούλα», καὶ μάλιστα τὴν ὥρα ποὺ ὁ τιμώμενος γινόταν δεκτὸς ὡς Ἑταῖρος τῆς αἱρετικῆς καὶ μεταπατερικῆς Ἀκαδημίας.
Ἡ διαμαρτυρία τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν στρεφόταν κατὰ τῶν ἐκεῖ παρευρισκομένων —καὶ ὄχι μόνον— ἐπιφανῶν λατινοφρόνων καὶ οἰκουμενιστῶν, ποὺ συστηματικὰ ἀποδομοῦν τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη καὶ ἐξουνιτίζουν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, καθυποτάσσοντάς την στὴν ἐξουσία τοῦ ἀντιχρίστου Πάπα καὶ παρασύροντάς την στὴν πλάνη τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν, ἐπεργαζόμενοι τὴν ἐπιβολὴ τῆς συγκρητιστικῆς Πανθρησκείας τοῦ Ἀντιχρίστου.
Λίγο μετὰ τὴν προσέλευση τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν, ποὺ εἰρηνικὰ καὶ χωρὶς φωνὲς ἀνήρτησαν τὰ πανώ τους, ἐμφανίστηκε ἀστυνομικὴ δύναμη καὶ κατόπιν συνεννοήσεων οἱ διαμαρτυρόμενοι στάθηκαν στὸ σημεῖο ποὺ τοὺς ὑποδείχθηκε παρουσίᾳ τῶν ἀστυνομικῶν. Ἀργότερα ἐμφανίστηκε ἀξιωματικὸς μὲ πολιτικά, ὁ ὁποῖος μὲ σκαιότητα, ἀπειλὲς ὅτι θὰ ρίξει δακρυγόνα καὶ βιαιοπραγίες κατὰ ἡλικιωμένων ἀπαίτησε —κατόπιν διαταγῆς τοῦ Δημητριάδος κ. Ἰγνατίου ὅπως εἶπε— νὰ ἀπομακρυνθοῦν οἱ ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ ἀπὸ τὸν χωρὶς περίφραξη προαύλιο χῶρο τῆς Ἀκαδημίας, γιατὶ εἶναι ἰδιωτικὸς χῶρος.
Πράγματι οἱ διαμαρτυρόμενοι στάθηκαν στὶς παρυφὲς τῆς ἰδιοκτησίας, ὅπου ὁ ἰδιοκτήτης φρόντισε νὰ σβήσει τὰ φῶτα γιὰ νὰ μὴ φαίνονται. Ἀλλὰ τότε ἔκανε ἐμφανῆ τὴν παρουσία τους ἡ φωνή τους μὲ συνθήματα: «Δεσποτοκρατία, αἵρεση καὶ βία», «Ζηζιούλα παραβάτη τῶν ἱερῶν κανόνων καί τῆς Ὀρθοδοξίας ὅλων τῶν αἰώνων», «Δὲν θέλουμε προδότη νὰ μᾶς διοικεῖ, οὔτε τὸν Ζηζιούλα νὰ θεολογεῖ», «Οἰκουμενισμὸς σημαίνει προδοσία», «Ἔξω οἱ προδότες ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία», «Ἡ θεολογία τοῦ Ζηζιούλα εἶναι αἱρετική», «Τὸν Ζηζιούλα ποὺ τιμᾶτε, τήν Ὀρθοδοξία ξεπουλᾶτε» κ.ἄ.
Γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ ὁ Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος αὐτοεξευτέλισε τὴν περιβόητη «ἀγάπη» του, ποὺ χωράει τοὺς πάντες καὶ τὰ πάντα ἐκτὸς τοὺς ὀρθοδόξους χριστιανούς, καὶ αὐτοδιέψευσε τὴν περιλάλητη δημοκρατικότητα-ἀνεκτικότητά του, ποὺ ἀφορᾶ μόνον σ’ ἐκείνους ποὺ τὸν προσκυνοῦν!... Τελικὰ ὁ «μειλίχιος» καὶ «μελίρρητος» δεσπότης τοῦ Βόλου δὲν ἀντέχει τὸν μύθο του. Στὴν παραμικρὴ πίεση πετάει τὴ μάσκα τῆς αἱρετικῆς ὑποκρισίας του καὶ δείχνει αὐτὸ ποὺ πραγματικὰ εἶναι: ὁ Δεσπότης! Αὐτὸ τὰ λέει ὅλα καὶ ἐξηγεῖ τὰ πάντα!...
Οἱ καταγγέλλοντες τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς οἰκουμενιστὲς ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ συνέχισαν τὴν διαμαρτυρία τους καὶ τὴν Κυριακή, σιωπηρά πρὸ τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τῆς Ἀναλήψεως, ὅπου ὁ κ. Ζηζιούλας τιμήθηκε καὶ ἀπὸ τὴν Μητρόπολη Δημητριάδος, γιατὶ οἱ ἀκατάσχετες τιμὲς καὶ τὰ γαστριμαργικὰ πανηγύρια καὶ τὰ κρυπτομασωνικὰ λιβανίσματα (ἔλαβε δύο σταυρούς...)ἑαυτῶν καὶ ἀλλήλων εἶναι ὁ συνεκτικὸς θεσμὸς καὶ ὁ ἀπειλητικὸς δεσμὸς τῆς δεσποτοκρατίας.
Οἱ διαμαρτυρόμενοι ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ μοίρασαν φυλλάδια μὲ κριτικὴ τῶν αἱρετικῶν ἀπόψεων τοῦ κ. Ζηζιούλα, τῶν αἱρετικῶν δράσεων τοῦ κ. Ἰγνατίου καὶ τῆς αἱρετικῆς Ἀκαδημίας Θεολογικῶν Σπουδῶν. Εἶναι χαρακτηριστικὴ ἡ ἔκπληξη πολλῶν ποὺ διὰ τῶν φυλλαδίων αὐτῶν πρώτη φορὰ ἐπληροφοροῦντο γιὰ τὸν αἱρετικὸ καὶ προδοτικὸ τῆς Ὀρθοδοξίας ρόλο τοῦ ἐπισκόπου τους.
Οἱ διαμαρτυρίες ἔγιναν μὲ πρωτοβουλία τῶν σωματείων «Ὀρθόδοξος Χριστιανικὸς Σύλλογος “Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης”» καὶ «Φιλορθόδοξος Ἕνωσις “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”».
Πρέπει νὰ σημειωθεῖ, ὅτι ἡ πρωτοβουλία ἀνελήφθη ἀπὸ τοὺς ἀνωτέρω φορεῖς, ἐφόσον ἐξήντλησαν κάθε ἄλλη προσπάθεια, κατὰ τεκμήριον θεσμικὴ καὶ θεμιτή. Ἡ ἀρχικὴ σκέψη ἦταν νὰ πραγματοποιηθεῖ —παραλλήλως μὲ τὸ διεθνὲς συνέδριο καὶ τὴν τιμητικὴ ἐκδήλωση «γιὰ τὸν Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ζηζιούλα»— ἐκδήλωση-ὁμιλία στὴν πόλη τοῦ Βόλου, κατὰ τὴν ὁποία θὰ ἐγνωστοποιοῦντο καὶ θὰ ἀναιροῦντο οἱ αἱρετικὲς ἀπόψεις τοῦ τιμωμένου.
Μὲ αὐτὴ τὴν πρόταση ἀπευθύνθηκαν:
Στὴ Σύναξη Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν, μέσω τοῦ καθηγουμένου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Γατζέας, ἀλλὰ ὁ γέροντας Γρηγόριος ἀρνήθηκε νὰ τοὺς δεχτεῖ παραπέμποντάς τους σὲ κάποιον μοναχὸ τῆς μονῆς, στὸν ὁποῖο ἐκτέθηκε προφορικὰ τὸ αἴτημα καὶ ἐπιδόθηκε σχετικὸ γραπτὸ ὑπόμνημα. Στὴ Σύναξη, ποὺ συνῆλθε ἐκεῖ τὴν ἑπόμενη ἡμέρα δὲν ἐτέθη τὸ αἴτημα, ἀλλὰ οὔτε κἂν τὸ θέμα.
Στὸν κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη, ὁ ὁποῖος ἐδήλωσε κώλυμμα ἀλλά ἄφησε νά ἐννοηθεῖ ὅτι στό μέλλον θά μποροῦσε νά κάνει μία σχετική ὁμιλία στό Βόλο, ἀφοῦ πρῶτα προετοιμασθεῖ ἀναλόγως.
Στὸν π. Θεόδωρο Ζήση, ὁ ὁποῖος ἀρνήθηκε, λέγοντας ὅτι ἔτσι δίνουμε ἀξία στὸν κ. Ζηζιούλα.
Στὸν π. Γεώργιο Μεταλληνό, ὁ ὁποῖος ἀρνήθηκε, δηλώνοντας κώλυμμα καὶ λέγοντας ὅτι ὡς ἱερέας ἔπρεπε νὰ πάρει ἄδεια-εὐλογία ἀπὸ τὸν οἰκεῖο μητροπολίτη.
Εἶναι πράγματι ἀπορίας ἄξιον, ὅπως διατυπώνεται ἀπὸ πολλὲς πλευρές, τὸ πῶς καὶ τὸ γιατί τῆς ὀλιγωρίας τοῦ ἀντὶ-οἰκουμενιστικοῦ μετώπου —ἂν τελικὰ ὑπάρχει κάτι τέτοιο— καὶ τῶν ἰθυνόντων αὐτοῦ ἀπέναντι στὴν οἰκουμενιστικὴ λαίλαπα ποὺ σαρώνει τὴν Ἁγία Ὀρθοδοξία μας. Ἐντυπωσιακότερη ὅλων, βεβαίως, εἶναι ἡ ἐπίμονη σιωπὴ τῆς Συνάξεως Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν!...
Λ.Ντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.