Μεῖζον θέμα δημιουργεῖ ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς μὲ τὸ «ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ» του,
μιὰ νέα ἐπικοινωνιακὴ πομφόλυγα. Ζητεῖ τὴν καταδίκη μιᾶς ἀόρατης αἵρεσης, τοῦ Οἰκουμενισμοῦ,
τῆς ὁποίας φοβᾶται
καὶ τρέμει νὰ κατονομάσει τοὺς ἡγέτες, παρὰ τὶς συνεχεῖς παρακλήσεις
καὶ προκλήσεις ποὺ τοῦ ἔγιναν. Ζητεῖ τὴν
καταδίκη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπὸ τοὺς ...ἴδιους τοὺς Οἰκουμενιστές, ἐνῶ γνωρίζει
ὅτι ὁ Ἀρχιεπίσκοπος καὶ ἡ Σύνοδος, ὅταν ἐτέθη τὸ θέμα μὲ τὴν «Ὁμολογία Πίστεως
κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ» λίγο ἔλλειψε νὰ καταδικάσουν ΟΧΙ τὸν Οἰκουμενισμό, ἀλλὰ
τοὺς ἀντιδρῶντες κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Ἐνῶ γνωρίζει ὅτι δὲν θὰ τολμήσουν οἱ
«ἀδιάφοροι» καὶ «ἀσυγκίνητοι» Ἱεράρχες –κατὰ τὴν ἐκτίμηση τῶν ἀνθρώπων του (ἐδῶ)– νὰ καταδικάσουν τοὺς περὶ τὸ Φανάρι
«προβατόσχημους λύκους».
Διὰ τῆς διατυπώσεως τοῦ «Ἀνακοινωθέντος» καταπατεῖ
καὶ ἀπορρίπτει τὴν δισχιλιόχρονη Ἱερὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀποδεικνύει
ὅτι ἐμμένει στὴν κακόδοξη θέση του ὅτι ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου καὶ ἡ Ἀποτείχιση ἀπαγορεύεται
πρὶν τὴν ἀπόφαση τῆς Συνόδου, ἐναντιούμενος πεισμόνως στὴν Ἁγία Γραφή, τὴν
ἐκκλησιαστικὴ Παράδοση καὶ σὲ Ἱεροὺς Κανόνες τῆς (Ὀρθόδοξης) Ἐκκλησίας.
Συνεχίζει νὰ ὑβρίζει μὲ τὸ
«Ἀνακοινωθέν» του καὶ νὰ λοιδωρεῖ ὡς σχισματικοὺς καὶ αἱρετικοὺς ἐκείνους, ποὺ ἡ
Ἱερὰ Παράδοση (καὶ ὁ ΙΕ΄ Κανὼν τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου ποὺ τὴν ἐκφράζει)
διδάσκει νὰ τιμῶνται, γιατὶ μὲ τὴν ἀποτείχισή τους ἀγωνίζονται νὰ ἀποτρέψουν
τὴν ἐπικράτηση τῆς αἱρέσεως μὲ Ὀρθόδοξο τρόπο καὶ ὄχι μὲ Ἀνακοινωθέντα καὶ
χαρτοπόλεμο.
Ἔτσι, ἀγωνιῶν ἀγωνίζεται νὰ
περάσει τὴν θέση τῶν Οἰκουμενιστῶν ὅτι: μόνο
ἀφοῦ καταδικασθεῖ ὁ Οἰκουμενισμὸς ἀπὸ Σύνοδο, εἶναι δυνατὴ ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου καὶ ἡ ἐπικοινωνίας μὲ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές!
ἀφοῦ καταδικασθεῖ ὁ Οἰκουμενισμὸς ἀπὸ Σύνοδο, εἶναι δυνατὴ ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου καὶ ἡ ἐπικοινωνίας μὲ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές!
Καὶ ὅλα αὐτὰ ὑπὸ τὰ βλέμματα
τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν Πατέρων, οἱ ὁποῖοι τὸν ἀποδέχονται σιωπηρῶς ὡς «ἀρχηγὸ»
τοῦ ἀντι-Οἰκουμενιστικοῦ ἀγῶνος!!!
Εἶναι ὁλοφάνερο ὅτι οἱ καιροὶ εἶναι πονηροί. Γι’ αὐτὸ θὰ προχωρήσουμε σὲ
κάποιες παρατηρήσεις, ἐπισημαίνοντες τὶς μεθοδεύσεις τοῦ μητροπολίτη Πειραιῶς. Στὸ
τέλος θὰ παραθέσουμε σχόλια ἀπὸ ἄλλα
ἱστολόγια, γιὰ τὸ πῶς ἀντέδρασαν οἱ πιστοὶ στὴν νέα αὐτὴ βαρύγδουπη Ἀνακοίνωση
τοῦ Πειραιῶς:
1. Τὸ κείμενο κυκλοφορήθηκε
μερικὲς ὧρες μετὰ τὴν ἀνάρτηση στὰ ἱστολόγια ἄρθρου τοῦ προέδρου τῆς «Φ.Ε. “Κοσμᾶς
Φλαμιᾶτος”» κ. Λαυρέντιου Ντετζιόρτζιο μὲ τίτλο, «Ἡ
Δεσποτοκρατία ἐπιτίθεται μὲ τὸν “ἀντι-οἰκουμενιστικὸ” βραχίονά της», διὰ τοῦ ὁποίου καταδεικνύεται ὁ ρόλος τοῦ
Μητροπολίτου Πειραιῶς στὴν ἀπορρόφηση τῶν ἀνησυχούντων ὀρθοδόξων πιστῶν, μὲ
σκοπὸ τὴν ἀποτροπὴ τῆς ἀποσκιρτήσεὠς τους ἀπὸ τὶς δεσποτικὲς μάντρες, ἀφοῦ σὲ
τέτοια περίπτωση οἱ ἀντιδράσεις τους θὰ ἦσαν ἀπρόβλεπτες καὶ ἡ κατάσταση θὰ
καθίστατο ἀνεξέλεγκτη! Ὁ Πειραιῶς (ὅπως σαφῶς ἐξάγεται ἀπὸ τὶς ἐνέργειές του) ἢ
θέλει νὰ ποδηγετήσει τὸν ἀντι-Οἰκουμενιστικὸ χῶρο, ἢ προβαίνει σὲ ἐνέργειες
ἀλλοπρόσαλλες καὶ αὐτοαναιρούμενες. Τοῦτο τὸ ἔχουμε καταδείξει σὲ ἄλλα κείμενά
μας.
2. Ὁ Πειραιῶς καὶ τὸ
Ἀντιαιρετικὸ Γραφεῖο τῆς Μητροπόλεώς του, ἀλλοιώνουν συστηματικὰ καὶ καταργοῦν
τὴν διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καὶ τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως στὸ μεῖζον θέμα τῆς
ἀντιμετωπίσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καί –αὐτὸ εἶναι φοβερό!– ἑρμηνεύουν τοὺς
Ἱεροὺς Κανόνες μὲ τρόπο ποὺ νὰ εὐνοεῖ τὴν ἐπέκταση τῆς Παναιρέσεως τοῦ
Οἰκουμενισμοῦ! Καθημερινῶς, λοιπόν, ὅλο καὶ περισσότερο, καὶ ἐναργέστερα γίνεται
ἀπὸ τοὺς πιστοὺς κατανοητὸ ὅτι, ὄχι μόνο ἑδραιώνεται ὁ Οἰκουμενισμός, ἀλλὰ ἑδραιώνεται
μὲ τὶς εὐλογίες τῆς θεωρούμενης ἀντι-οἰκουμενιστικῆς ἡγεσίας! Οἱ
ἀντι-οικουμενιστές (ἐκτὸς ὀλίγων), ἀντὶ νὰ ἐμποδίζουν, σιγοντάρουν τὴν ἐπέκτασή
του. Νομίζει κανείς –παρακολουθώντας τὶς κινήσεις Οἰκουμενιστῶν καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστῶν–
ὅτι διαβάζει κείμενα τοῦ Μ. Ἀθανασίου, μὲ τὰ ὁποῖα ἀποκάλυπτε ὅτι οἱ αἱρετικοὶ προσπαθοῦν
μὲ παραπλανητικὲς κινήσεις ἢ ὑποσχέσεις κ.λπ. νὰ κερδίσουν
χρόνο, ὥστε νὰ ἐπεκτείνουν καὶ τὴν αἵρεσή τους! Εἶναι γνωστὴ
δέ, ἡ στάση του, ὅπως καὶ ἡ διδασκαλία καὶ στάση ὅλων τῶν Ἁγίων Πατέρων: ἄμεση
ἀπομάκρυνση (“χοροπηδώντας” διδάσκουν νὰ φεύγουμε) ἀπὸ τοὺς
αἱρετίζοντες.
3. Τὸ ἄλλο σημεῖο (μετὰ
ἐκεῖνο τὸ περὶ Διακοπῆς τοῦ Μνημοσύνου τους καὶ Ἀποτειχίσεως) στὸ ὁποῖο
καταπατᾶται ἡ Ὀρθόδοξη Παράδοση καὶ ἀπορρίπτεται ἡ Ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία ἀπὸ
τὸν Πειραιῶς καὶ ὅσους τὸν σιγοντάρουν, εἶναι ἡ ἐμμονή του νὰ ἀρνεῖται τὴν
Ἀποτείχιση ὡς ἐνέργεια προβλεπόμενη ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφή, καὶ νὰ τὴν
ταυτίζει μὲ τὰ σχίσματα τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου. Ἐπίσης τὸ νὰ θεωρεῖ μιὰ
ἐπαινούμενη ἀπὸ Ἱερὸ Κανόνα ἐνέργεια ὡς πλάνη· δηλ. ἡ Ἀποτείχιση ποὺ μᾶς
ἀπομακρύνει ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς εἶναι κακή, ἐνῶ ἡ συμμετοχή του καὶ παραμονή του στὴν
αἵρεση (ὅπως ὁ ἴδιος τὴν περιέγραψε ἐναργῶς στὸ Ανακοινωθέν), εἶναι θεάρεστη ἐνέργεια καὶ θὰ συνεχιστεῖ ἀπὸ τὸν
ἴδιο, ἕως ὅτου ἡ Σύνοδος τῶν Οἰκουμενιστῶν τὴν ἀποκηρύξει! Γράφει:
«Ὁ Οἰκουμενισμός ἀμφισβητεῖ ἔμπρακτα τήν
ὀρθοδοξοπατερική μας παράδοσι καί Πίστι, σπέρνει τήν ἀμφιβολία καί τήν
σύγχυση..., ὁδηγώντας σέ διαιρέσεις καί σχίσματα (π.χ. παλαιοημερολογιτισμός, ἀποτείχιση) καί παρασύρει
ἕνα μέρος τοῦ ποιμνίου στήν πλάνη καί δι’ αὐτῆς στόν πνευματικό ὄλεθρο».
4. Ἀλλὰ καὶ σ’ αὐτὸ τὸ
Ἀνακοινωθέν του ὁ μητροπ. Πειραιῶς, ἀρνεῖται
νὰ κατονομάσει τοὺς ἀρχηγοὺς καὶ
πρωτοστᾶτες τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, κάτι ποὺ λογικὰ καὶ χρονικὰ
προηγεῖται, ἔπρεπε νὰ ἔχει γίνει πρὶν τὴν προσφυγή του στὴν Ἱ. Σύνοδο. Δηλαδὴ
βλέπουμε ὅτι, μὲ ὅλα ὅσα γράφει ὁ κ. Σεραφείμ, δυστυχῶς, ἐπιβεβαιώνει ἄμεσα καὶ
πανηγυρικὰ τὶς διαπιστώσεις ποὺ κάνει ὁ κ. Ντετζιόρτζιο στὸ προαναφερθὲν ἄρθρο
του! Καὶ ἐδῶ εἶναι αὐτονόητο ὅτι ὁ Ἀρχιεπίσκοπος καὶ οἱ ἄλλοι Μητροπολῖτες (οἱ ἀρνούμενοι
νὰ διακινδυνέψουν τὴ θέση τους γιὰ τὴν Πίστη, γιατὶ ἂν εἶχαν τὴν θέληση καὶ τὴν
τόλμη θὰ τὸ εἶχαν κάνει), θὰ τοῦ ἐπιστρέψουν τὴν πρόταση συγκλήσεως Συνόδου,
ζητώντας του νὰ πράξει ἐκεῖνο, ποὺ ξέρουν ὅτι δὲν τολμᾶ νὰ κάνει ὁ κ. Σεραφείμ.
Θὰ τοῦ ποῦν: «Κατονόμασε τοὺς αἱρετικούς. Ἡ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας εἶναι νὰ
καταδικάζει συγκεκριμένους αἱρεσιάρχες».
Καὶ τὸ πρᾶγμα κάπου ἐκεῖ θὰ
ξεφουσκώσει καὶ θὰ σταματήσει, ἂν μάλιστα ἐν τῷ μεταξὺ συνέλθει ἡ Πανορθόδοξος
Σύνοδος, ἡ ὁποία θὰ ἀντιπαρέλθει τὸ θέμα, ὡς ἐξουσία ποδηγετούμενη ἀπὸ τὸν τὸν Μασωνισμό,
Σιωνισμὸ καὶ τὶς λοιπὲς φίλιες δυνάμεις (πάντα κατὰ τὸν κ. Σεραφείμ). Δὲν ἀποκλείεται
δὲ ἡ Πανορθόδοξος Σύνοδος νὰ πάρει καὶ καταδικαστικὲς ἀποφάσεις, κατὰ ὅσων τὴν
ἐνοχλοῦν.
4. Εἶναι φανερό, λοιπόν, πὼς
μὲ αὐτὰ ποὺ γράφει ὁ κ. Σεραφεὶμ αὐτοκαταδικάζεται.
Διότι προχωρεῖ σὲ διαπιστώσεις καὶ ἀποδέχεται –καὶ δὲν ντρέπεται νὰ τὸ
ὁμολογήσει– ὅτι συμμετέχει, καὶ ἀνήκει, καὶ εἶναι ἐνεργὸ μέλος τῶν αἱρετικῶν!!!
Γράφει στὸ Ἀνακοινωθέν του:
«Ὁ
Οἰκουμενισμός υἱοθετεῖ καί νομιμοποιεῖ ὅλες τίς αἱρέσεις ὡς «Ἐκκλησίες» καί προσβάλλει τό
δόγμα
τῆς Μιᾶς, Άγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας... Κάθε μία εἷναι ἕνα
κομμάτι, ἕνα μέρος, ὄχι ὁλόκληρη ἡ Ἐκκλησία. Ὅλες μαζί ἀποτελοῦν τήν Ἐκκλησία».
«Ὁ
Οἰκουμενισμός» εἶναι «ἡ μεγαλυτέρα ἐκκλησιολογική αἵρεσις ὅλων τῶν ἐποχῶν»,
ἀφοῦ «προβάλλει τούς ...ἀτέρμονες οἰκουμενιστικούς θεολογικούς διαλόγους, στούς
ὁποίους κυριαρχεῖ ἡ ἔλλειψη ὀρθοδόξου ὁμολογίας».
«Μέ
πόνο καί θλίψη διαπιστώνεται ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός ἔχει αἰχμαλωτίσει μέ ἁλυσίδες καί δεσμά ὅλες
σχεδόν τίς τοπικές Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες καί τίς Ἱεραρχίες τους, οἱ ὁποῖες
λατινοφρονοῦν καί οἰκουμενίζουν...». Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καὶ ἡ Μητρόπολις
Πειραιῶς συμμετέχουν «στό παμπροτεσταντικό λεγόμενο “Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν
Ἐκκλησιῶν” ἤ μᾶλλον τῶν αἱρέσεων».
Καὶ παρόλα αὐτά, ἀντὶ νὰ
διαχωρίσει τὴ θέση του, νὰ πάψει νὰ μνημονεύει τοὺς αἱρετικούς, νὰ ἀποτειχισθεῖ
ἀπ’ αὐτούς, συνεχίζει νὰ μετέχει, καὶ περιμένει ἀπὸ κάποια Σύνοδο Οἰκουμενιστῶν
νὰ ...καταδικάσουν τοὺς ἑαυτούς τους!
5. Ἂς τοῦ θυμίσουμε, ὅμως,
καὶ κάτι ἄλλο. Ποιά ἀνάγκη ἔχει αὐτὸς νὰ ζητᾶ –γιὰ νὰ πράξει τὰ δεόντα– μιὰ
συνοδικὴ καταδίκη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Δὲν εἶναι ἀπὸ μόνος του μιὰ Οἰκουμενικὴ
Σύνοδος; Δὲν ἀναθεμάτισε δυὸ συνεχεῖς χρονιὲς τὸν Οἰκουμενισμὸ ὡς Δεσποτικὴν
ἐξουσίαν ἔχων; Δὲν ἀποφάνθηκαν οἱ περὶ αὐτὸν κληρικοὶ μὲ τὴν ἄδειά του ἢ τὴν
καθοδήγησή του (ὅταν τὸν κατηγορήθηκε γιὰ τὰ ἀναθέματα αὐτά) ὅτι ἔτσι ἔκαναν
πάντα στὴν Ἐκκλησία; Ἂν χρειάζεται ἡ σύγκληση Συνόδου γιὰ τὴν καταδίκη τῆς
αἱρέσεως, γιατί ἀναθεμάτισε ἀπὸ μόνος του τὸν Οἰκουμενισμό; Κι ἀφοῦ τὸν
κατεδίκασε, γιατί ἐπικοινωνεῖ μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές καὶ παραμένει στὸ Παγκόσμιο
Συμβούλιο τῶν Αἱρέσεων; (Δικός του κι αὐτὸς ὁ χαρακτηρισμός).
6. Ἐπίσης, συνεχίζει ἐπίμονα
καὶ κακόδοξα νὰ διδάσκει, ὅτι τὸ ΜΟΝΟ κόκκινο σημεῖο, πού, ἂν συμβεῖ, τότε, καὶ
μόνο τότε χάνουν τὴν ἐκκλησιαστική τους ἰδιότητα καὶ ἄρα πρέπει νὰ ἀποχωρήσουμε
ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, εἶναι τὸ κοινὸ ποτήριο (διακοινωνία-intercommunio)
μεταξὺ ὀρθοδόξων καὶ αἱρετικῶν. Κι ἂς ἔχει ἀποδείξει ὁ ἱερομόναχος π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς ὅτι αὐτὴ ἡ
θέση τοῦ κ. Σεραφεὶμ εἶναι κακόδοξη, μὲ ἐμβριθεῖς καὶ ἁγιοΠατερικῶς
τεκμηριωμένες καὶ ἐκτεταμένες μελέτες του, τὶς ὁποῖες ὡς ὀρθοδοξότατες ἔχει
ἐπαινέσει αὐτὸς τοῦτος ὁ Πειραιῶς! Ἂς τὴν ἔχει ὁ Καθηγητὴς Πανεπιστημίου καὶ
Πατρολόγος, π. Θεόδωρος Ζήσης, ἀντικρούσει ὡς λανθασμένη θέση –τουλάχιστον δυὸ
φορές– καὶ μάλιστα τὴν μία φορὰ παρόντος τοῦ κ. Σεραφείμ. Κι ἂν μιὰ λανθασμένη θέση
ἐπαναλαμβάνεται, παρὰ τὶς ὑποδείξεις, αὐτὸ ὀνομάζεται αἵρεση. Γράφει ὁ κ.
Σεραφείμ:
«Τό τραγελαφικόν ὅμως γιά τούς Ὀρθοδόξους
οἰκουμενιστάς εἶναι ὅτι ...δέν τολμοῦν... τήν μαζί τους μυστηριακή διακοινωνία γιατί γνωρίζουν
ὅτι ἀπ’ ἐκείνης τῆς
στιγμῆς θά ἀπωλέσουν ἄμεσα
τήν ἐκκλησιαστική τους ἰδιότητα».
Ἀρκούμαστε σὲ αὐτά.
Παραθέτουμε στὴ συνέχεια ΣΧΟΛΙΑ, γιὰ τὸ Ἀνακοινωθὲν αὐτὸ τοῦ Μητροπολίτη
Πειραιῶς, ἀπὸ ἄλλα ἱστολόγια.
«Φιλορθόδοξος Ἕνωσις
“Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”»
1. Ἀπὸ τὸ katanixis.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
ΧΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ Η ΝΕΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ! ΟΜΩΣ
ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ! ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΝΗ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ! Η
ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΜΕΛΛΟΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΠΣΕ 1948 , ΑΥΤΟ ΔΕΝ
ΕΙΧΕ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ? Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟ 1924 ΤΗΣ
ΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ,ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ
ΕΛΛΑΔΟΣ? ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΟΘΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΥΠΟ ΤΟ
ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΝΩΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΗ Η ΠΡΩΤΗ ΠΛΑΝΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ!
Ανώνυμος
Προσπαθώ να
καταλάβω, τί είναι εκείνο που ανάγκασε τον μητρ. Πειραιώς να προβεί ΤΩΡΑ σε
αυτή την Ανακοίνωσι. Σκέφτομαι.
i- Υπάρχει η
πληροφορία ότι το καλοκαίρι του 2013 θα γίνει η προετοιμαζόμενη επί δεκαετίες
Πανορθόδοξη Σύνοδος.
ii- Μόλις χθες
δημοσιεύθηκε άρθρο του Ντετζιόρτζιο που σπάει Δεσποτικά, κυρίως κατά Πειραιά,
κόκκαλα και υποστηρίζει ούτε λίγο, ούτε πολύ: ο κ. Σεραφείμ αναδεικνύεται ο
ηγέτης των «αντι-οικουμενιστών», με διατεταγμένο σχέδιο: να τους αποκοιμίσει
και να τους τσουβαλιάσει, να προλάβει αντιδράσεις, να κερδίσει χρόνο, ώστε να
επικρατήσουν χωρίς «βιαιότητες» οι αντι-οικουμενιστικές δυνάμεις
Βατικανού-Φαναρίου-Μασωνίας.
iii- Πριν μια
βδομάδα είδαμε πρόταση Προς Ι. Σύνοδο κάποιου Λεόντιου Διονυσίου, με το
ερώτημα: Είναι ο Οικουμενισμός αίρεση, Γιατί δεν αποφασίζετε Συνοδικά, Άγιοι
Αρχιερείς, περί τούτου και αφήνετε τους πιστούς να διαπληκτίζονται;
iv- Το
Αντιαιρετικό Γραφείο Ι. Μ. Πειραιώς με ένα κατάπτυστο βιβλιαρίδιο υποστήριξε
ότι η αντίδραση κατά του Οικουμενισμού, μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ Συνοδικά,
αφαιρώντας από το λαό με στρεψόδικη και γκαιμπελίστικη λογική το
δικαίωμα-καθήκον της αποτείχισης και, επίσης, αφαιρώντας από τους ιερείς το
δικαίωμα της Διακοπής Μνημοσύνου προ Συνοδικής καταδίκης της αιρέσεως!
v- Το βιβλιαρίδιο αυτό, ο Τρικαμηνάς, με 20 περίπου συνεχόμενες απαντήσεις του και με ακαταμάχητα και συντριπτικά επιχειρήματα το έκανε φύλλο και φτερό, αποκαλύπτοντας έτσι ότι ο «βασιλιάς είναι γυμνός» (ο κ. Σεραφείμ δηλαδή, και οι κληρικοί του π. Παύλος και π. Άγγελος). Ο π. Παύλος, διαβάσαμε τότε, ζήτησε επιτακτικά και με e-mail να του σταλεί το σύνολο των απαντήσεων του Τρικαμηνά για να απαντήσει, αλλά μετά λούφαξε, κατάπιε την γλώσσα του και ...ακόμα απαντάει.
vi- Και τέλος ήρθε το Ανακοινωθέν που συζητάμε.
v- Το βιβλιαρίδιο αυτό, ο Τρικαμηνάς, με 20 περίπου συνεχόμενες απαντήσεις του και με ακαταμάχητα και συντριπτικά επιχειρήματα το έκανε φύλλο και φτερό, αποκαλύπτοντας έτσι ότι ο «βασιλιάς είναι γυμνός» (ο κ. Σεραφείμ δηλαδή, και οι κληρικοί του π. Παύλος και π. Άγγελος). Ο π. Παύλος, διαβάσαμε τότε, ζήτησε επιτακτικά και με e-mail να του σταλεί το σύνολο των απαντήσεων του Τρικαμηνά για να απαντήσει, αλλά μετά λούφαξε, κατάπιε την γλώσσα του και ...ακόμα απαντάει.
vi- Και τέλος ήρθε το Ανακοινωθέν που συζητάμε.
Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ μου:
Η Ι. Σύνοδος ή θα απορρίψει το αίτημα του κ. Σεραφείμ Μεντζελόπουλου, ή θα
παραπέμψει το θέμα στην Πανορθόδοξο Σύνοδο για να αποφασίσει. Και η Σύνοδος,
δηλ. ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο Περγάμου Ιωάννης, ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ο
Δημητριάδος Ιγνάτιος, θα αποφασίσουν αν είναι αιρετικοί οι ...Βαρθολομαίος
Αρχοντώνης, Ιωάννης Ζηζιούλας, Χρυσόστομος Σαββάτος και Ιγνάτιος Γεωργακόπουλος!!!
Όμορφος κόσμος
ηθικός, Συνοδικά φταγμένος! Κ.Σ.,
εκπαιδευτικός
2. Ἀπὸ τὸ aktines.blogspot.gr/2013/05/blog-post_184.html
Ο/Η Ανώνυμος είπε... ΜΠΡΑΒΟ!
ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ!
3. Ἀπὸ τὸ apotixisi.blogspot.gr/2013/05/blog-post_8.html#comment-form
EYΓΕ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΑΓΙΕ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ. ΤΟΛΜΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ
ΣΑΣ. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ
Η ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΟΣΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ, ΚΑΘΑΙΡΕΘΗΚΑΝ Ή
ΑΦΩΡΙΣΘΗΚΑΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ;
Ο/Η Αντιοικουμενιστής είπε...
Αρίστη και πληρεστάτη η επιστολή. Είθε
καιρός να διαχωρισθή ήρα εκ του σίτου...
Blogger Ο/Η Δόκιμος Έφεδρος
Αξιωματικός (ΤΧ) είπε...
Αυτός καλά τα λέει. Γιατί να τα λέει όμως
μόνο αυτός; Πού είναι ο Ναυπάκτου, ο Γόρτυνος, ο Κυθήρων, ο Σπάρτης... ;
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ 8 Μαΐου 2013
- 8:52 μ.μ.
Πολύ ορθό το κείμενο του
Πειραιώς και μπράβο Του που το έγγραψε και το υπέβαλε. Ορθότατες όλες οι
διαπιστώσεις, που σημαίνει, ότι έχει απόλυτη γνώση και συναίσθηση του τί
συμβαίνει στην Παγκόσμια Ορθοδοξία. Και το ερώτημα που αυτονόητα έρχεται είναι,
τί θα κάνει ο Πειραιώς, όταν μετά από λίγο καιρό διαπιστώσει, ότι το νόμιμο και
δίκαιο αίτημά του θα καταλήξει, όπως συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις στον κάλαθο
των αχρήστων εκείνων που θέλουν να τα έχουν καλά με τους Οικουμενιστές; Τότε
επιτέλους θα πράξει το καθήκον Του, που απορρέει από τα ίδια Του τα λόγια και
τις διαπιστώσεις Του ή θα πάμε παρακάτω σαν να μην έγινε τίποτε ή ακόμη
χειρότερα μήπως δούμε και καμμιά καινούργια Εκκλησιαστική υποδοχή
φιλοοικουμενιστών Επισκόπων;
Ανώνυμος 8 Μαΐου 2013 - 10:48
μ.μ.
ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣ
ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΣΥΝΟΔΟΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΑΘΟΝ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΨΥΧΘΟΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΙ ΚΡΙΜΑ π χυσοστομος καρυαι αγιου
ορους
Ανώνυμος 9 Μαΐου 2013 - 1:04
π.μ.
Τό ἀνωτέρω κείμενο τοῦ Μητροπολίτου κ. Σεραφείμ εἶναι βαρυσήμαντο. Εἶναι προφανές ὅτι κάνει ἕνα βῆμα πιό μπροστά γιά τήν κατά
Θεόν ἀντιμετώπιση
τοῦ ζητήματος
τῆς
παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὠστόσο θά πρέπει νά ἑτοιμάζεται καί γιά τό ἑπόμενο βῆμα πού ἐπιβάλλεται νά γίνη. Δέν εἶναι ἀνοήτος, οὔτε ἀφελής ὁ κ. Σεραφείμ νά πιστεύη ὅτι οἱ πρός οὗς ἀπευθύνεται θά ἐνωτισθοῦν τήν φωνή του.Δέν ὑπάρχει καμμία τέτοια
περίπτωσις. Τουλάχιστον ἀνθρωπίνως. Ἡ παρέμβασή του αὐτή θά ἀντιμετωπισθῆ ἑπομένως εἴτε μέ διωγμό σέ βάρος του, εἴτε μέ πλήρη ἀγνόηση, εἴτε μέ διαβολή. Ὅ,τι κι ἄν συμβῆ ὅμως ὀφείλει νά ἐπανέλθη σέ εὔλογο διάστημα καί νά
προχωρήση, ἐάν δέν διορθωθεῖ ἡ κατάσταση, στό ἑπόμενο κανονικό βῆμα πού δέν μπορεῖ νά εἶναι ἄλλο ἀπό τήν διακοπή τῆς κοινωνίας μετά τῶν γυμνῆ τῆ κεφαλῆ κηρυττόντων τήν αἵρεση. Τίποτε λιγότερο δέν τόν
κατοχυρώνει ὡς κανονικῶς καί κατά Θεόν ἐνεργοῦντα. Ἰσχύει ἐνταῦθα τό λόγιον Καλόν ἔργον τοῦτο, εἰ καί τελειώσεις αὐτό! Διαφορετικά θά ἐπικρατήση μεγαλυτέρα σύγχυση
πρός ὄφελος τῆς αἱρέσεως, ὅπερ θά βαρύνη καί τόν ἴδιο, ὅ μή γένοιτο.
Ανώνυμος 9 Μαΐου 2013 - 6:15 π.μ.
mhtropolitis ton neon xoron moy elege gia ton peiraios oti einai gia geleia kai gia klamataKANEIS APO TOYS ARXIEREIS DEN TON Pairnei sta SOBARA KAI GNORIZOYN TO ASTATON TOY ANDROS......P
xrisostomos karyai AGION OROS
Ανώνυμος 9 Μαΐου 2013 - 8:21
π.μ.
Πρωσπαθώ να καταλάβω τον λόγο
της κατάθεσης της πρότασης του Πειραιώς , με το περιεχόμενο της οποίας συμφωνώ
απόλυτα. Νομίζω, ότι ο πραγματικός λόγος δεν είναι η καταδίκη του
Οικουμενισμού, που ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να γίνει από την Ελληνική
Σύνοδο, που είναι υπάκοη στον Βαρθολομαίο, μάλλον δεν θα συζητήσει καθόλου την
πρόταση και αυτό το γνωρίζει και ο Πειραιώς και η ομάδα γύρω του, οπότε
καταλήγω στο ότι η υπόθεση έχει μάλλον επικοινωνιακό στόχο. Τον τελευταίο καιρό
το κίνημα των Αποτειχισμένων στην Ελλάδα αναπτύσσεται φοβερά, ιδιαίτερα στο
λαϊκό στοιχείο και έπρεπε να μπεί ένα έστω και προσωρινό φρένο, με την αναβολή
που γεννιέται από την ελπίδα, ότι δήθεν η Σύνοδος σε λίγο θα αντιμετωπίσει το
θέμα, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει. Άλλωστε και όλη η παραφιλολογία για το
αν κόβει ή όχι το μνημόσυνο ο λαϊκός τον ίδιο στόχο έχει, να φοβήσει και να
αποτρέψει τους λαϊκούς από την Αποτείχιση, καθώς οι κληρικοί ξέρουν, ότι
δύσκολα θα Αποτειχισθούν, γιατί αν το κάνουν θα τους καθαιρέσουν και θα τους
κόψουν αμέσως την μισθοδοσία, ενώ οι λαϊκοί από πού να εκβιασθούν; Επίσης εμφανίζεται
ο Πειραιώς συνεπής με την αποψή του, ότι δεν πρέπει να γίνει Αποτείχιση, την
οποία ο ίδιος ουδέποτε θα κάνει, αλλά θα πρέπει να λυθεί Συνοδικά το θέμα, το
οποίο βεβαίως και αυτό ουδέποτε θα γίνει, όσο τον έλεγχο της διοίκησης της
Εκκλησίας έχουν οι Οικουμενιστές και οι φιλοοικουμενιστές ή έστω οι
υποτασσόμενοι σε αυτούς. Έτσι λοιπόν ο Πειραιώς, για τους πολλούς, παραμένει
"αρχηγός" του Αντιοικουμενιστικού αγώνα, τουλάχιστον προς το παρόν
και βλέπουμε παρακάτω. Παρόλλα αυτά θεωρώ σημαντικό το γεγονός της κατάθεσης
αυτού του κειμένου, ανεξαρτήτως των ουσιαστικών κινήτρων που το έφεραν από
απόψεως ιστορικής και πραγματικής, καθώς καταγράφει την αληθινή πραγματικότητα,
όσον αφορά την Αίρεση του Οικουμενισμού. Όσο για τις σκέψεις μου, εύχομαι
αληθινά να είναι στην σφαίρα της φαντασίας μου και τα κίνητρα του Πειραιώς να
είναι απόλυτα ξεκάθαρα, οπότε τότε το διάβημά του θα αποδειχθεί ιδιαίτερης
ιστορικής σημασίας, αλλά όμως δεν μας έχει μείνει πλέον διάθεση για
"βεγγαλικά", όταν ένας Επίσκοπος καταγγέλει Αίρεση και η Σύνοδος την
ανέχεται, τότε ο Επίσκοπος ή βάζει μετάνοια και ζητά δημοσίως συγγνώμη ή είναι
υποχρεωμένος να διακόψει το μνημόσυνο αυτών που στην ουσία συντάχθηκαν με την
Αίρεση που κατήγγηλε. Οι μελλοντικές πράξεις και αποφάσεις του Πειραιώς θα
δείξουν και θα αποδείξουν τα αληθινά κίνητρα της σήμερα φαινομένης ηρωϊκής
πράξης του.
4. Ἀπὸ τὸ amethystosbooks.blogspot.gr/2013/05/blog-post_6468.html
Ο/Η χαλαρωσε είπε...
Ὅταν ἐμφανίζεται νέα αἵρεσις, πού δημιουργεῖ
σύγχυσιν στά τῆς πίστεως, οἱ ποιμένες κάθε ἐποχῆς, ἐπιβεβαιοῦντες ὅσα κατά τήν
χειροτονία τους ὑποσχέθηκαν, προβαίνουν στήν ἀντιμετώπισιν αὐτῆς τῆς αἱρέσεως,
διά νά περιχαρακώσουν καί ὁριοθετήσουν τήν Ὀρθόδοξο πίστι, ὥστε νά διακρίνεται
ἀπό τήν πλάνη τῶν αἱρετικῶν καί μέ τόν τρόπο αὐτό νά προφυλάξουν τούς πιστούς
ἀπό τήν λύμη τῆς κακοδοξίας.---
Νομιζω οτι οφειλει ο Πειραιως, μιας και
χτυπιεται για την αληθεια, να μας πει και πως αντιμετωπιζεται η αιρεση. Διοτι
απλα αλλη μια βουβουζελα συστοιχιζεται στην αεναη παραγωγη θεολογικου θορυβου.
Αγωνιά κιολας. θΟΥ Κυριε. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. Ο ΜΟΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣ. ΑΡΠΑΧΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΧΙΤΩΝΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΟΥΣΤΑΝΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ
ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΛΠΙΔΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΨΟΦΙΜΙΑ.
8/5/13 11:00 μ.μ.
5. Ἀπὸ τὸ panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2013/05/blog-post_9.html
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος
είπε...
Χριστός Ανέστη!
Εσύ ως πτυχιούχος θεολόγος πώς βλέπεις το
γεγονός οτι η Εκκλησία της Ελλάδος δεν κρατά τις Η' και Θ' Οικουμενικές
Συνόδους;
Και μόνο αυτό το γεγονός είναι απίστευτο!
Και μάλιστα να μη δίνουν σημασία και στα
αιτήματα μητροπολιτών να αναγνωρισθούν επιτέλους ΕΠΙΣΗΜΩΣ αυτές οι 2 Οικ. Σύνοδοι.
Αν είναι δυνατόν! Που φτάσαμε! Να
χρειάζονται αναγνώριση δύο Οικουμενικές Σύνοδοι από μια τοπική Εκκλησία!!! Ή να
δύναται ο οιοσδήποτε να 'διαγράφει' για Χ, Ψ λόγους όποιες οικουμενικές
Συνόδους θέλει!
Έναν λόγο βρείτε και πείτε μου, γιατί η
Εκκλησία της Ελλάδος δεν κρατά και δεν τιμά αυτές τις Συνόδους, που να στέκει
όμως και να μην αναφέρεται σε άλλα αντί άλλων!
9 Μαΐου 2013 - 12:02 μ.μ. Ανώνυμος Ο/Η
Ανώνυμος είπε...
o δε
πειραιως ουκ ηβουληθη συνιεναι εγινε θεατρον και αγγελοις και ανθρωποις,
πιστευω οι καλαθοι των...... θα γεμισουν απο τους γελωντας τον μητροπολιτας
9 Μαΐου 2013 - 12:09 μ.μ. Ανώνυμος
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Να συγκληθεί Σύνοδος με θέμα: "Η
αδολεσχία του Πειραιώς Σεραφείμ και των συν αυτώ" να τελειώνουμε... Ειδάλλως
να αποτειχισθεί από μόνος του και ο ίδιος και να πάει να βρει τους ομοίους
του...
9 Μαΐου 2013 - 1:43 μ.μ. Ανώνυμος Ο/Η
Ανώνυμος είπε...
Νομίζω πως στην ιστορία της
εκκλησίας και των συνόδων οι λαϊκοί και απλοί Ιερείς συμμετείχαν στις συνόδους,
οπότι γιατί Ανδριόπουλε χλευάζεις την συμμετοχή αυτών;
9 Μαΐου 2013 - 2:24 μ.μ.
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος
είπε...
Ομολογια πιστης γινεται μονο
μπροστα σε δημιο η σε απολυση απο δουλεια -πχ επι ΕΣΣΔ - η τελος παντων σε
παρομοιες καταστασεις. Υπο αυτη την ενοια εφοσον οι υπογραψαντες την εν λογω
ομολογια πιστης που αναφερει ο ιστολογος δεν ειχαν πραγματικη συνεπεια εναντιον
τους -ειδικα οι λαικοι- δεν ηταν πραγματικα ομολογια πιστης... Α.Μ
5. Ἀπὸ τὸ romfea.gr/epikairotita/16888-2013-05-08-12-13-12
Δημήτριος Χατζηνικολάου
Το άρθρο λέγει: "Ὁ
Οἰκουμενισμός ... κλονίζει πολλούς φιλοθέους ἀδελφούς, ὁδηγώντας σέ διαιρέσεις
καί σχίσματα (π.χ. παλαιοημερολογιτισμός, ἀποτείχιση) καί παρασύρει ἕνα μέρος
τοῦ ποιμνίου στήν πλάνη."
Ενώ το άρθρο είναι κατά τα
άλλα εξαιρετικό, εν τούτοις η φράση αυτή το καθιστά παραπλανητικό! Διότι, όπως
τονίζει ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός, όλες οι Γραφές, όλες οι Σύνοδοι και όλοι οι
Διδάσκαλοι της Εκκλησίας μας προτρέπουν να ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΩΜΕΘΑ από τους ετερόφρονες.
Επομένως, η αποτείχιση από τους οικουμενιστάς είναι η Ορθόδοξη στάση, ενώ ο
Σεβ. κ. Σεραφείμ τη θεωρεί πλάνη!!! Συνεπώς, ο ίδιος πλανάται που κοινωνεί με
τους οικουμενιστάς. Όπως σας είπα και κατά την ανταλλαγήν επιστολών στον
"Ορθόδοξο Τύπο" το καλοκαίρι του 2009, Σεβασμιώτατε, αυτό που εσείς
ονομάζετε χλευαστικώς "παλαιοημερολογιτισμό" είναι η Ορθοδοξία, ενώ ο
"νεοημερολογιτισμός" στον οποίο ευρίσκεσθε ταυτίζεται με την αίρεση
του Οικουμενισμού. Δυστυχώς, συμπλέετε και κοινωνείτε με την αίρεση, παρά το
γεγονός ότι η διδασκαλία και η στάση των Αγίων Πατέρων σε ανάλογες καταστάσεις
διδάσκουν την αποτείχιση. Συνεπώς, είναι άκρως παραπλανητικό και υποκριτικό να
κατηγορείτε τους Ορθοδόξους του Πατρίου Εορτολογίου που διεχώρισαν τις ευθύνες
τους και όχι μόνο δεν εδέχθησαν καμμία καινοτομία, αλλά και διέκοψαν την
εκκλησιαστική επικοινωνία με τους οικουμενιστάς, όπως ακριβώς διδάσκουν όλες οι
Γραφές, όλες οι Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες.
Αντώνιος
Αυτή η κίνηση του
Μητροπολίτη Πειραιώς μου θύμισε την άλλη κίνησή του να αποστείλει δλδ επιστολή
και πάλι στον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο όπου ζητούσε την αναγνώριση των Η' και Θ'
Οικουμενικών Συνόδων!!!
Απορία: Δλδ η Ελλαδική
Εκκλησία δεν κρατά αυτές τις Συνόδους (;;;;;;!!!!) και χρειάζεται αναγνώρισή
τους από μια τοπική Εκκλησία όπως είναι η Ελλαδική;;;;
Αν δεν κρατά αυτές τις
Συνόδους τότε τι πρέπει να γίνει;
Δεν είναι σοβαρότατο θέμα;
Μα πώς περνά σαν ασήμαντο;
Ελπίζω αυτή η κίνηση του
μητροπολίτη Πειραιώς να μην έχει την τύχη της προηγούμενης!!
Κι αν έχει την ίδια τύχη τι
πρέπει να γίνει;
Ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής
έπαυσε το μνημόσυνο του τότε πατριάρχη λόγω του οτι το πατριαρχείο δεν
'κρατούσε' τις Συνόδους!
Δείτε ένα μικρό διάλογο
μεταξύ του έπαρχου και του αγίου Μαξίμου:
" -Κοινωνείς τη
Εκκλησία των ώδε, ή ου κοινωνείς;
-Απεκρίθη, και είπεν· Ου
κοινωνώ.
-∆ιά τι;
-Οτι έξω έβαλε τας
συνόδους."
Δεν μας λέει ἀκριβῶς τί τον ποτίζουν οι φίλοι του οἰκουμενιστές ἤ με τι τον δωροδοκοῦν για να πεῖ αὐτά τα ὁποία λέγει.... Ἠ ἄν πρέπει τελικά να τον ἀπαλλάξουμε λόγω βλακείας ἤ ἐν τέλει λόγω γεροντικῆς ἀνίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ τους αδελφούς του " Κοσμά Φλαμιάτου ", που με την ψύχραιμη παρατηρητικότητά τους πρόσεξαν αυτές τις όντως σοβαρές λεπτομέρειες στο κείμενο του Πειραιώς, που φωτίζουν πολλά από τα πραγματικά του πιστεύω. Εμένα με την πρώτη γρήγορη ανάγνωση μου διέφυγαν. Πράγματι οι αδελφοί του "Κοσμά Φλαμιάτου" έχουν απόλυτο δίκιο, ο Πειραιώς και οι περί αυτόν δεν θέλουν καθόλου την Αποτείχιση, που προβλέπουν οι Ιεροί Κανόνες και πίστευαν και εφάρμοσαν όταν εχρειάζετο οι Πατέρες. Αυτοί την Αποτείχιση από τους Αιρετικούς πρό Συνοδικής διαγνώμης, είναι πλέον φανερό, ότι την θεωρούν πλάνη και Σχίσμα, όχι επαινετό, αλλά αντιθέτως κατακριταίο. Αποφεύγουν κάθε έννοια Αποτείχισης και της νόμιμης και Κανονικής ακόμη, όπως τα ψάρια του γλυκού νερού αποφεύγουν τα θαλάσσια ύδατα. Γι αυτό έχουν απόλυτο δίκιο κάποιοι σχολιογράφοι, που τους ονόμασαν " Αντιοικουμενιστές" του " γλυκού νερού". Βεβαίως μπορούμε να καταννοήσουμε την σκοπιμότητα της επιλογής τους, είναι γλυκιά και κοινωνικά και υπηρεσιακά η θέση, δεν την θυσιάζει ο οποιοσδήποτε έτσι εύκολα, όταν μάλιστα έχει γίνει τόσος κόπος για την απόκτησή της. Αυτά τα κάνουν μόνο οι λεβέντες και αυτοί πάντα ήταν οι λιγότεροι όχι οι πολλοί. Έλα όμως που μας αρέσει να παριστάνουμε και τον νέο " Μάρκο τον Ευγενικό" συγχώρεσέ με Άγιέ μου, που χρησιμοποιώ το όνομά σου. Ο Άγιος, όπως και άλλοι ομολογητές Άγιοι δεν πέθαναν στον θρόνο και θρόνος τους έγιναν οι καρδιές των πιστών. Μήπως πρέπει κάποιοι, και καταλαβένετε ποιούς εννοώ, να ξανασκεφθούν κάποιες συμπεριφορές, ιδιαίτερα έναντι των αληθινών αγωνιστών, δεν ομιλώ για μένα εγώ δεν είμαι άξιός τους, που πληρώνουν με θυσίες τον αγώνα τους; Και έπειτα τόσες ημέρες, γιατί μας ζαλίσατε με τα συνεχή κείμενά σας, άλλωτε για το δήθεν μή υποχρεωτικό του 15ου Κανόνος ή για το ότι οι λαϊκοί δήθεν δεν σταματούν το μνημόσυνο, αφού εσείς δεν θέλετε κανενός είδους Αποτείχιση, φέρνατε μάλιστα τον π. Επιφάνιο ως συνήγορό σας για την ορθότητα των απόψεών σας. Τί εννοείτε, ότι συμφωνούσε και Εκείνος σε ότι σεις φρονείτε, δηλαδή πίσω από όλα όσα και Εκείνος έλεγε εννοούσε σαν και σας, ότι δεν ήθελε κανενός είδους Αποτείχιση; Δεν καταλαβένετε, ότι έτσι προσβάλλετε την μνήμη του π. Επιφανίου, ο οποίος ήταν μεν επιφυλακτικός στην εποχή του, λόγω της ύπαρξης και κάποιων ακραίων ζηλωτών, δεχόταν όμως το νόμιμο της Αποτειχίσεως έναντι των Αιρετικών πριν την Συνοδική καταδίκη τους, που στην ουσία σεις καταργείτε; Αδελφοί και Πατέρες του Πειραιά, δυστυχώς παρά τα μεγάλα λόγια σας, τα κενά ουσιαστικών πράξεων, δυστυχώς, χάσατε τον δρόμο σας και πλέον η προσφορά σας προβληματίζει το συμφέρον της Εκκλησίας. Καλύτερα μείνετε στα απλά έργα σας, όπως πολλοί άλλοι, και αφήστε τους λεβέντες του Χριστού, αυτούς τους λίγους, με την φλόγα της Πίστεως που έχουν στην καρδιά τους, να δώσουν την αληθινή Μαρτυρία. Είναι λίγοι , αλλά αυτό δεν πειράζει και ένας " ζήλω πεπειρωμένος" μπορεί να μεταβάλει μία ολόκληρη Πόλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπαρχει πιο ξεκαθαρη και αγιοπατερικη θεση για το θεμα της αποτειχισης απο τη μελετη του πατρος Ευθυμιου Τρικαμηνα.Σε οτι και να ρωτηθηκε απαντησε παντα στηριζομενος στους αγιους και οχι σε προσωπικες ορθολογιστικες θεσεις. Ισως ειναι μια τεραστια ευκαιρια για ολους μας να αγωνιστουμε κατα του οικουμενισμου παρ ολο την αναξιοτητα μας.Εχοντας τοσο καθαρο σε θεματα πιστεως αλλα και εν Χριστω ζωη ιερεα μη υποταγμενο στην καθε παντοφλα του οικοιου οικουμενιστη δεσποτη μπορουμε να αποτειχιστουμε απο αυτη τη λαιλαπα.Οχι αχρι καιρου ...εδω και τωρα!!Κληρος και λαος ξεσηκωθειτε!!!αφηστε τους καναπεδες και ασχοληθητε εκτος απο τα βιοτικα (που και γι αυτα δεν ξεσηκωνωμαστε)για την σωτηρια των ψυχων μας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεχρι να αποδειξει ο Πειραιως οτι οντως ειναι αντιοικουμενιστης με εργα θα τον θεωρουμε προδοτη και αρχηγο των οικουμενιστων.Δεν καταλαβαινει οτι οι αντοχες μας για επιπλεον οικονομια στην λαιλαπα του οικουμενισμου εχει εξαντληθει;Ακομα δεν ειμαστε σιγουροι με ολες αυτες τις προδοσιες;Ντροπη και αισχος να κοροιδευομαστε και μεταξυ μας!!
ΑπάντησηΔιαγραφή