Το
υποχρεωτικόν του 15ου Κανόνος της ΑΒ' Συνόδου
Ο ΙΕ΄ Ιερός Κανόνας της
Αγίας Πρωτοδευτέρας Αποστολικής Συνόδου, εντέλλεται υπό μορφήν αυστηράς
προτροπής, υποχρεώνει υπό μορφήν φαινομενικού προαιρετικού δικαιώματος, τους
πιστούς Αρχιερείς, Ιερείς αλλά κατ' επέκτασιν και τους πιστούς λαϊκούς οι
οποίοι μάλιστα εκπροσωπούνται από τους ιερείς, σε περίπτωση κηρύξεως αιρέσεως
"γυμνή τη κεφαλή" όπως ακριβώς με την Παναίρεση του Οικουμενισμού, να
διακόψουν άμεσα το μνημόσυνο των Λατινοφρόνων Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων και
Επισκόπων και να Αποτειχίζονται πάραυτα από αυτούς, διακόπτοντας κάθε
μυστηριακή και εκκλησιαστική Κοινωνία μαζί τους.
Οι σημερινοί Ιερείς και Αρχιερείς δεν το
κάνουν όμως, φοβούμενοι τις σοβαρές συνέπειες, τις βαριές ποινές και τους
διαφόρους πολυπλεύρους διωγμούς που θα επακολουθήσουν από την τυρρανικώς
δεσπόζουσα Δεσποτοκρατία.
Φοβούμαι πως, στη σημερινή εποχή του
συμβιβασμού, της προδοσίας και της αρνήσεως της Πατερικής Παραδόσεως, δεν
πρόκειται ποτέ να δούμε συλλογική, συνοδική εφαρμογή αυτού του Ιερωτάτου
Κανόνος! Κρίμασιν οις οίδεν Κύριος, θα δούμε χειρότερα οικουμενιστικά έκτροπα,
θ' ακούσουμε φρικτότερες βλασφημίες και θα εμπειρευτούμε δεινότερες τιμωρίες.
Αντιθέτως, οι αντικείμενοι ημών
νεοαντιοικουμενιστές και άχαροι χαρτοπολεμιστές, κάθονται απαθείς και
εφυσυχασμένοι, λογομαχούν γραωδέστατα ως μεθυσμένοι, περί του υποχρεωτικού ή
δυνητικού του Κανόνος, προς διπλωματικό πάντως και ύπουλο αντιπερισπασμό,
επιφέροντας την παντελή και χαώδη σύγχυση των πιστών.
Θα πρέπει όμως να υπενθυμηθεί, επεξηγηθεί και
ξεκαθαρισθεί κάτι πολύ σημαντικό:
Όλες οι εντολές του Κυρίου και οι Ιεροί
Κανόνες, είναι υποχρεωτικοί και όχι κατ' αρεσκείαν και κατ' επιλογήν. Εάν
θέλουν όμως αυτοί οι γόητες να παίζουμε με τα λόγια, τότε ο Κανόνας είναι ΚΑΙ
τα δύο διότι ΚΑΙ οι δύο αυτοί όροι σημαίνουν τελικώς το ίδιο πράγμα! Εξηγούμαι:
Ο Θεός δεν ζητά τίποτε από μας που να μην
"δυνάμεθα" που να μην μπορούμε να το κάνουμε, αλιώς δεν θα μας το
ζητούσε εκ των προτέρων. Το λέγει στην Αγία Γραφή ότι δεν ζητά τίποτε παραπάνω
από τις δυνάμεις μας και δεν επιτρέπει να πειραστούμε παραπάνω από όσο εμείς οι
ίδιοι αντέχουμε. Αλλά πάντοντε "συν τω πειρασμώ, μας παρέχει και την
έκβασιν", τη δύναμη και το κουράγιο ώστε να ανταπεξέλθουμε τη δοκιμασία.
(Α' Κορ. ι', 13).
Το "δεν μπορώ", στην ουσία και στην
ψυχολογία, σημαίνει "δεν θέλω". Ανίσχυρη δυνητικότητα σημαίνει βουλήσεως
ανικανότητα. Δεν μπορώ, δεν ισχύω διότι δεν έχω την βουλητική ικανότητα. Δεν
έχω θέληση, δεν έχω διάθεση, δεν έχω ενδιαφέρον.
Άρα, εφεύρω σκοπίμως το "μή
υποχρεωτικόν", διά να απαλλαχθώ ψυχολογικώς από την τεράστια ενοχή που
εσώτερα με παραδέρνει. Δημιουργώ μια τεχνητή, συνειδησιακή "ανάπαυση"
εντός μου για να ξεγελάσω τον εαυτό μου πως εφ' όσον δεν είμαι ένοχος, άρα δεν
υφίσταμαι και τιμωρία.
Το "υποχρεωτικόν" του Κανόνος δεν
αποτελεί εξωτερική απειλή αλλά εσωτερική, πίστεως επιταγή. Ανναγεννά τον της
συνειδήσεως ευλογημένο παρορμητισμό και καλλιεργεί τον του Πνεύματος κάλιστο
καταναγκασμό. Είμαι υποχρεωμένος από τη δική μου ενδιάθετη ώθηση, τη δική μου
πίστη και αγάπη που με υποχρεώνουν, με ωθούν και μου επιβάλλουν να ενεργήσω
απαραιτήτως έτσι.
Η ανυπαρξία της εσωτερικής υποχρεώσεως δηλώνει
αδυναμία πίστεως, ανυπαρξία θελήσεως και εξασθένηση νοός. Ο αποπνιγμός της
εσωτερικής υποχρεώσεως συνεπάγεται "μαλάκυνση" πίστεως, μαλθακότητα
πνεύματος και χαλάρωση ηθικής.
Εκτός από την ηθική υποχρέωση, υπάρχει η
δογματική υποχρέωση. Το δόγμα συνιστά βασικό και απαράβατο (απαζάρευτο) Ορισμό
Πίστεως. Είμαστε υποχρεωμένοι από τη δική μας εκούσια αποδοχή πίστεως, να
εφαρμόζουμε τα δόγματα και τους Κανόνες και να μην τα θυσιάζουμε στο βωμό της
προσωπικής μας γνώμης ή θελήσεως. Να μην τα προσφέρουμε σατανική σπονδή στο
εωσφορικό θυσιαστήριο του ορθολογισμού.
Ο ορθολογισμός ισοδυναμεί με λατρεία του
διαβόλου τελετουργική. Καταργεί το δόγμα, ακυρώνει την πίστη και καταπατεί την
συνειδησιακή υποχρέωση. Ο ορθολογισμός εστί υπερηφανείας πρόδρομος και πλάνης
πρόξενος. Ο ορθολογισμός επιφέρει συμβιβασμό, συγχώνευση και συγκερασμό.
Επιτάσσει κοινωνία ένοχη, συμπόρευση εφάμαρτη και διπλωματική χαλάρωση
πλεύσεως.
Οι Ιεροί Κανόνες αποτελούν τη σταθερή και
υποχρεωτική γραμμή πλεύσεως, όπως οι υποχρεωτικές ατσάλινες τραινογραμμές. Το
τραίνο έχει την τραγική "δυνητικότητα" να μην πειθαρχίσει σε αυτήν
την υποχρεωτικότητα, διά κακής χρήσεως του οδηγού, πράγμα το οποίο συνεπάγεται
βέβαιο εκτροχιασμό και πολύνεκρο απολογισμό.
Η μη εφαρμογή του Κανόνος δεν συνίσταται σε
πονικώς δικάσιμο αδίκημα αλλά συνεπάγεται τη δική μας αναρχία, αδυναμία,
αστοχία και άρα αμαρτία, εκ του α-μάρτω = χάνω το στόχο μου. Η πολεμική,
μαχητική στόχευση είναι υποχρεωτική. Η αστοχία είναι ενδεχόμενη, δυνητική.
Στόχος μας η Αληθινή Λατρεία, η Αληθινή Πίστη, η Αληθής Δόξα και αληθής Ένωση,
η επανένωση με την Αλήθεια, όσων αποκοπήκαν απ' αυτήν.
Θέλετε να δούμε βαθύτερα το θέμα της τιμωρίας;
Δεν μας τιμωρούν οι Πατέρες αλλ' εμείς οι ίδιοι τιμωρούμε τον εαυτό μας διά της
λανθασμένης μας επιλογής και παραλόγου απαρνήσεώς μας να μην στοιχίζουμε σε
αυτόν τον απαράβατο Κανόνα. Στην ουσία, αυτοκαταδικαζόμαστε με το να
διαλογιζόμαστε και να διαλεγόμαστε το "δυνητικόν"...
Η έλλειψη εφαρμογής του ΙΕ' Κανόνος
αποκαλύπτει την κυρία αιτία όλων αυτών των τραγικών αιρετικών, πλανών και
προδοτικών φαινομένων που βλέπουμε σήμερα να επαυξάνονται προς αποκλειστικήν
δόξαν του Εωσφόρου και προετοιμάζουν για την ομαλώτερη υποδοχή του Αντιχρίστου.
Και αυτή είναι η χειρότερη τιμωρία που επακολουθεί από την μη εφαρμογή του
Κανόνος. Θέλουμε χειρότερη τιμωρία απ' αυτή;
Και για να πάψει οριστικώς αυτή η
"ναρκωτική καραμέλα" της δυνητικότητος και της πονηράς δικαιολογίας
ότι "διατί ο Κανόνας δεν τιμωρεί τους μη αποτειχιζομένους" σας λέγω
τα εξής:
Το "δυνητικός" είναι αδόκιμος και
αντορθόδοξος όρος. Δεν είναι το θέμα εάν "δύνασαι", εάν δηλαδή
μπορείς, αλλά εάν κατά βάθος θέλεις, εάν διαθέτεις την ψυχική δύναμη και την
κατάλληλη πίστη που χρειάζεται και εάν είσαι ετοιμασμένος για διωγμό, έτοιμος
να υποστείς τα πάνδεινα για την αγάπη και τη δόξα του Χριστού, για την Αγία Ορθόδοξή
μας Πίστη! Ορθοδοξία χωρίς διωγμό και μαρτύριο, δεν είναι Ορθοδοξία!
Εί δύνασαι ελθέ. Εί θέλεις, ακολούθει! Θα
εκπλαγείτε: Ακόμη και αυτό το "όστις θέλει οπίσω Μου ελθείν", μην
εξαπατώμεθα, υποχρεωτικόν είναι, και όχι δυνητικόν. Ύστερα από όλα αυτά που
πέρασε και θυσίασε ο Χριστός για μας, το Σχέδιο της Θείας Οικονομίας, τη
Γέννηση, τα Άχραντα Πάθη, τη Σταύρωση, την Ανάσταση και τη Πεντηκοστή, είμαστε
υποχρεωμένοι από δική μας αξιοπρέπεια, από δική μας ευγνωμοσύνη, από δικό μας
φιλότιμο, να τα υπολογήσουμε, να τα εκτιμήσουμε και ολοπρόθυμα να Τον
ακολουθήσουμε.
Το "όστις θέλει οπίσω Μου ελθείν",
υποδηλώνει υποχρέωση, δηλώνει ανάγκη. Την ανάγκη φιλοτιμίαν ποιούμενοι,
ακολουθούμε τον Χριστό, εφαρμόζουμε τις εντολές και τηρούμε τους Κανόνες. Η
αδάμαστη τάση και ασυγκράτητη έκφραση ευγνωμοσύνης μας στη θυσία του Σταυρού,
σταυρώνει το δικό μας "θέλω" και το μεταστρέφει θαυματουργικώς σε
εκούσια υποχρέωση, σε ενάρετο και πανάρετο αναγκασμό.
Εδώ, ισχύει ο Ευαγγελικός "βιασμός"
της Βασιλείας του Θεού και "βιαστές αρπάζουσιν αυτήν!" Ο Άγιος
Ιωάννης ο Χρυσόστομος τονίζει: «Πάντες δε οι μετά σπουδής προσιόντες»
αρπάζουσιν αυτήν. Η εσωτερική αυτή σπουδή συνιστά και το υποχρεωτικόν της
Ανωτέρας Σπουδής της Αποτειχίσεως, της Απομακρύνσεως από την αίρεση. Το
"ανωτέρας" δεν αναφαίρεται σε μας προσωπικώς, άπαγε, αλλά στην
ανωτέρα πράξη έναντι της χαρτοπολεμικής θεωρίας.
Δεν πέφτουμε χαμηλά. Δεν καθόμαστε
"σταυροπόδι" στο ένα χέρι με το ουϊσκι και το άλλο το
"τσιγαρλίκι" να προσδιορίζουμε Κανόνες και ονόματα "φιλολογίας
χάριν!" Είχα εμπειρευτεί οικουμενιστή "ιερέα" να μου
"φουμάρει" και να φυσά κατάμουτρα καπνό, μη δεχόμενος να συζητά καν,
για οικουμενισμό! Δεν πίπτω στην επάρατη ιεροκατηγορία, αλλά μεταφέρω τις
οικτρές συνέπειες αυτής της δυνητικότητος...
Η δυνητικότητα, τέλος, μεταστρέφει την
Πατερική Παράδοση και τη Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού σε
"Εστιατόριο" με "Μενού" όπου ο καθένας ερμηνεύει κατά το
δοκούν και επιλέγει κατ' επιταγήν της πλάνας δυνητικότητος, ό,τι του συμφέρει.
Η δυνητικότητα καλύπτει νομικώς την διαστρέβλωση και επιφέρει πώρωση.
Η Ορθόδοξη Πίστη έχει πωρωθεί επικίνδυνα κι'
έχει διαστρεβλωθεί τόσο πολύ που ακόμη και οι λίγοι εναπομείναντες πνευματικοί,
δειλιάζουν και επικαλούνται λόγους "διακρίσεως" για μια τέτοια
Θεόσδοτη και Θεάρεστη Διακοπή, φοβούμενοι το υποτιθέμενο "σχίσμα",
ενώ παραλόγως και αδικαιολογήτως αγνούν τον ξεκάθαρο Όρο της ίδιας αυτής
Συνόδου και την πανίσχυρη, θεόπνευστη διαβεβαίωση των εκατοντάδων Αγίων Πατέρων
που συγκρότησαν την Σύνοδο και θεαρχθικώς εθέπισαν τον συγκεκριμένο αυτό Κανόνα
που λέει ότι:
"Όσοι Αποτειχίζονται ΔΕΝ τελούν Σχίσμα,
ΔΕΝ κομματιάζουν και ΔΕΝ απειλούν την Ενότητα της Εκκλησίας αλλά αγωνίζονται
έως θανάτου να αποτρέψουν τα σχίσματα που προκαλεί η εφηρμοσμένη παναίρεσις του
Οικουμενισμού και να γλυτώσουν την Εκκλησία, τους πιστούς, από τη ψυχοφθόρο
αυτή καλπάζουσα πλάνη!
"Ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας
κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών των Εθνών Απόστολος Παύλος, εντέλεται,
ουχί δυνητικώς:
"Ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον,
αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι".
Ο Μέγας των Εθνών Απόστολος Παύλος, εντέλεται, ουχί
δυνητικώς:
"Αγαπητοί μου,
φεύγετε από της ειδωλολατρίας!" (Α' Κορ. ι', 13). Φεύγετε, αποφεύγετε,
απομακρυνθείτε, αποτειχισθείτε! Όπως και να το ονομάσετε, όπως θέλετε να το
πείτε! Με τα οικουμενιστικά, ειδωλολατρικά έργα του σκότους, ΜΗ κοινωνείτε!
"Ότι ά θύει τα (ηνωμένα εν τω ΠΣΕ) έθνη, δαιμονίοις
θύει και ΟΥ Θεώ! ΟΥ θέλω δε ημάς ΚΟΙΝΩΝΟΥΣ των δαιμονίων γίνεσθε. ΟΥ δύνασθε
ποτήριον Κυρίου πίνειν και ποτήριον δαιμονίων· ΟΥ δύνασθε τραπέζης Κυρίου
μετέχειν καὶ τραπέζης δαιμονίων, ή παραζηλούμεν τον Κύριον; μη ισχυρότεροι
αυτού εσμέν;" (Α' Κορ. ι', 20-22).
Όλα αυτά τα Θεαρχικά τα
ΟΥ, λέτε να είναι "δυνητικά";
ΕΣΥ, ΟΡΘΟΔΟΞΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ
ΜΟΥ, ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ;;;
Θερμά συγχαρητήρια στον κ. Νικόλαο Πανταζή διά την θεολογική αρτιότητα και αποδεικτική δυναμική του συγκεκριμένου άρθρου. Ευελπιστώ να προβληματίσει πολλούς αναγνώστες με καλήν προαίρεσιν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ειναι σοβαρα πραγματα αυτα;Με τετοιες κακοδοξες θεσεις πατωσαμε Θεολογικα!Ειναι δικτατορας ο Χριστος;Αυτα ειναι πρωτακουστα!Ο κανων τουτος μιλαει για λαικους;Για διακοπη μνημοσυνου μιλαει!Εχει ειδικοτητα Κανονολογου ο αρθογραφος;Δεν στεκουν αυτα που λεει!Με το ζορι διακοπη μνημοσυνου;Βεβαιος και ειναι αμαρτια η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους αιρετικους!Ποιος ειναι ο σκοπος της διακοπης του μνημοσυνου;Ας μας πει ο ειδικος Κανονολογος!Οταν μαθει ,ο αρθογραφος,για ποιο λογο και για ποιο σκοπο οι Πατερες θεσπησαν τον 15ο Α/Β κανονα,ισως θα μπορουσε να μας κατατοπισει.Δεν μας ενδιαφερει αν ειναι υποχρεωτικος η οχι διοτι αναφερεται σε κληρικους.Ας το σκευτουν οι ιδιοι για το τι πρεπει να πραξουν.Το κριμα στο λαιμο τους.Μας ενδιαφερει ομως ΟΛΟΥΣ το :ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΙΝ ΑΥΤΟ ΜΗ ΛΕΓΕΤΕ.-
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΥ θέλω δε ημάς ΚΟΙΝΩΝΟΥΣ των δαιμονίων γίνεσθε. ΟΥ δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν και ποτήριον δαιμονίων· ΟΥ δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν καὶ τραπέζης δαιμονίων, ή παραζηλούμεν τον Κύριον; μη ισχυρότεροι αυτού εσμέν;" (Α' Κορ. ι', 20-22).
ΔιαγραφήΌλα αυτά τα Θεαρχικά τα ΟΥ, λέτε να είναι "δυνητικά";
ΕΣΥ, ΟΡΘΟΔΟΞΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ ΜΟΥ, ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ;;
ΘΑ ΠΡΟΔΟΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ;
Αγάπη πού δεν περιέχει μέσα την Αλήθεια του Χριστού είναι ψεύτικη αγάπη, ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, ΣΤΙΧΟΣ 15: «ἀληθεύοντες ἐν ἀγάπῃ».
ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, ΣΤΙΧΟΣ 5: «εἷς Κύριος, μία πίστις, ἓν βάπτισμα·»
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ-ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ" ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, "ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ", ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΟΠΩΣ ΑΠΕΚΑΛΥΨΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΑΝΗΘΟΥΜΕ:
Ο Απόστολος Παύλος
ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ".
ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ). ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 8 "Αλλά να ηξεύρετε τα Εξής: Εάν ακόμη και ημείς οι απόστολοι ή και άγγελος από τον ουρανόν κηρύττη εις σας άλλο ευαγγέλιον, διαφορετικόν από εκείνο, που σας εκηρύξαμε, ας είναι ανάθεμα και χωρισμένος δια παντός από τον Χριστόν".
Α'Κορινθιους κεφ.Ι'(23-31):Ολα εχω εξουσια να τα κανω....Τρωτε καθετι που πωλειται στο κρεωπολειο χωρις να εξεταζετε απο που προερχεται για να μην ταραχθει η συνειδηση σας..Εαν σας προσκαλει να φατε μαζι του καποιος μη χριστιανος και θελετε να πατε,τρωτε οτι σας παραθεσουν,χωρις να εξεταζετε απο που προερχεται,για να μην εχετε προβληματα συνειδησεως...Γιατι ομως η ελευθερια που εχω εγω να κρινεται απο αλλη συνειδηση;Αλλα εαν εγω φωτισμενος απο τη χαρη του Θεου μπορω να τρωω απο ολα,γιατι να με κακολογουν για κατι που εγω ευχαριστω το Θεο.Ειτε λοιπον τρωτε ειτε πινετε ειτε κανετε κατι,ολα να τα κανετε για τη δοξα του Θεου.ΛΟΙΠΟΝ,Ευσταθιε;Οικουμενιστες οι Γ.Ο.Χ;Των αμετρητων(η δεκα) παρασυναγωγων;
ΔιαγραφήΓνωστέ μου άγνωστε, Βασιλειάδη. Είσαι:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) υποχρεωμένος να σέβεσαι τον Αρθρογράφο-θεολόγο
2) υποχρεωμένος να σέβεσαι το Ιστολόγιο που φιλοξενεί αυτόν με ομοψυχία και εσένα με ανοχή
3) υποχρεωμένος να σέβεσαι τον εαυτό σου.
Εφ΄ όσον δεν οικειοποιήσαι και δεν κατανοείς τις τρεις παραπάνω υποχρεώσεις, επόμενο είναι να μην καταλαβαίνεις και την "εσωτερική υποχρέωση" η οποία δεν έχει καμία μα καμία σχέση με τη δικτατορία. Όχι δεν είναι δικτάτορας ο Χριστός και ούτε καν υπενόησα τέτοια βλασφημία! Δεν είμαι "ειδικός Κανονολόγος" όπως κοροϊδευτικά με ειρωνεύεσαι. Να είσαι καλά.
Είμαι θεολόγος, σπούδασα Ερμηνεία Ιερών Κανόνων και έχω ΚΑΘΕ "θεολογούμενο" δικαίωμα να επιχειρώ ερμηνεία και ανάπτυξη των Ιερών Κανόνων και εσύ έχεις κάθε υποχρέωση να το σεβαστείς αυτό. Στη σημερινή αντίχριστη εποχή όλοι επικαλούνται δικαιώματα, αλλά ξεχνούν τις υποχρεώσεις τους. Φυσικά έχεις το δικαίωμα να διαφωνείς αλλά πρέπει να το κάνεις αξιοπρεπώς και κοσμίως. Γράφεις, πάλι ειρωνικά: "Οταν μαθει ,ο αρθογραφος,για ποιο λογο και για ποιο σκοπο οι Πατερες θεσπησαν τον 15ο Α/Β κανονα,ισως θα μπορουσε να μας κατατοπισει. Δεν μας ενδιαφερει αν ειναι υποχρεωτικος η οχι."
Επειδή είναι όντως αμαθής, δέχομαι να μαθητεύσω παρά σου και να μας διδάξεις εσύ "για ποιο λογο και για ποιο σκοπο" αλλ' εφ' όσον όπως λες: "Δεν σε ενδιαφέρει αν είναι υποχρεωτικός η όχι" τότε κακώς διάβασες το άρθρο μου και κακώς ασχολήσαι μαζί μου. Δεν είμαι Σχολιοθήρας. Αφού σε ενδιαφέρει το "ΧΑΙΡΕΙΝ ΑΥΤΟ ΜΗ ΛΕΓΕΤΕ" πήγαινε λοιπὸν αλλού σε αυτούς που σε αναπαύουν και άφησε εμάς στη Πατερική μας Παράδοση.
Νίκος Πανταζής.