Ὁ
Ἐπίσκοπος «μάλαμα», λοιπόν, μᾶς προέκυψε στὴν Κατερίνη! Ἔκανε ἕως τώρα τρεῖς ἐνθρονίσεις,
ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι ἕνα τίποτα μπροστὰ στὶς Οἰκουμενιστικές του ...ἐπιδόσεις καὶ στὴν
ἐκκοσμικευμένη ...λογική του! Καὶ πῶς νὰ μὴν διαπνέεται ἀπὸ Οἰκουμενιστικὲς ἰδέες,
ἀφοῦ στὸν ἐνθρονιστήριο λόγο του δὲν ξέχασε βεβαίως νὰ ἐκφράσει τὸν σεβασμό του
πρὸς τὸν Οἰκουμενιστὴ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, προφανῶς ἀποδεχόμενος τὸ
ἡγετικό-ποιμαντικὸ ρόλο τοῦ Πατριάρχη στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Ἐκφράζω,
εἶπε, «τὴν ἱερὴ αὐτὴ στιγμὴ ...τὴν προσήλωσή μου πρὸς τὸν σεπτὸ Πατριαρχικὸ Θρόνο ...καὶ τὸν υἱϊκό μου σεβασμὸ πρὸς τὸν Προκαθήμενό του, Παναγιώτατο
Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαῖο»!
Ὁ
νέος λοιπόν, Ἐπίσκοπος, πρόλαβε νωρίς-νωρὶς (τὸ Σάββατο τοῦ Λαζάρου) νὰ μᾶς δώσει τὰ διαπιστευτήριά του μὲ τὶς Οἰκουμενιστικὲς ἰδέες
καὶ συμπεριφορές, ὥστε νὰ γνωρίσουν μὲ ποιόν θὰ συνεορτάσουν τὴν Μεγάλη Ἑβδομάδα
καὶ τὸ Πάσχα καὶ μὲ ποιόν θὰ συμπορεύονται ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα οἱ Κατερινιῶτες. Καὶ
κρίμα, γιατὶ παρὰ τὶς ἐπιφυλάξεις ἔσπευσαν οἱ σοβαροὶ θεολόγοι τῆς Κατερίνης νὰ
προκαταλάβουν τοὺς πιστούς, ἐγκωμιάζοντας τὸν ἄγνωστό τους νέο Μητροπολίτη!
Ἡ
μεγίστη φροντίδα τοῦ νέου Μητροπολίτη κ. Γεωργίου (πού -κατὰ δήλωσή του- θὰ τὸ
φροντίσει “ὡς
κόρη ὀφθαλμοῦ”) δὲν θὰ εἶναι νὰ ἐφαρμόσει τὶς Ἐντολὲς τοῦ Κυρίου καὶ τῶν
Ἁγίων Πατέρων, ἀλλὰ νὰ μὴν ἔρθει σὲ σύγκρουση μὲ κάποιο «ἀκαθόριστο» καὶ συγκεχυμένο «δημόσιο αἴσθημα», ὅπως τὸ ὀνόμασε:
«Οποιαδήποτε πράξη μου, θέλω να μην προσκρούει στο δημόσιο
αίσθημα»!
Οἱ δημοσιογράφοι τὸν ρωτοῦν: Στην
ενθρόνισή σας,
είδαμε τον Ποιμένα της (αιρετικής)
Ευαγγελικής Εκκλησίας (τῆς Κατερίνης).
Καὶ ὁ κ. Γεώργιος σὲ μιὰ ἔκρηξη εἰλικρίνειας, μὲ καμάρι(;)
καὶ χωρὶς κόμπλεξ Παραδοσιακότητος καὶ συντηρητισμοῦ, ἀποκαλύπτει ἐκεῖνο ποὺ δὲν εἶχαν
καταλάβει οἱ δημοσιογράφοι! Δὲν εἴδατε δηλαδή, τοὺς εἶπε, «ότι εκτός από τον (Ευαγγελικό) Ποιμένα της
Κατερίνης, ήταν (παρόντες) και οι (αἱρετικοὶ Εὐαγγελικοί) Ποιμένες της Βέροιας και της Θεσσαλονίκης»!
Καὶ γιατί νὰ μὴν εἶναι παρόντες; (δείχνει νὰ ἀπορεῖ ὁ Ἐπίσκοπος, μάλαμα). Ἀφοῦ συνεχίζει, «ἡ Ἑλληνική Εὐαγγελικὴ Ἐκκλησία συνεργάζεται με την Ορθόδοξη στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και του Διαχριστιανικού διαλόγου»; (!!!) «20 χρόνια στη Βέροια δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απεναντίας, συμμετείχαν (οἱ Εὐαγγελικοὶ Ποιμένες!) σε εκδηλώσεις όπως ήταν τα “Παύλεια”... Σεβόμαστε το «πιστεύω» όλων, σεβόμαστε τη διαφορετικότητα ή ακόμη και το να μην πιστεύει κάποιος σε τίποτα».
Νά, λοιπόν, ποὺ ἡ ἐνδοτικὴ στὸν Οἰκουμενισμὸ τακτικὴ τοῦ Μητροπολίτη Βεροίας δὲν πάει χαμένη· τὰ νέα οἰκουμενιστικὰ φυντάνια τὴν ἐφαρμόζουν -δὲν θὰ ἔχει παράπονο- καὶ μὲ τὸ παραπάνω! Βλέπετε, τὴ συμμετοχὴ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στὸ παναιρετικὸ Π.Σ.Ε., ὅπως καὶ τὴν ντιρεκτίβα τῆς Β΄ Βατικάνειας Συνόδου γιὰ ἀνταλλαγὴ Ναῶν, τὴν χρησιμοποιοῦν πλέον οἱ Ἐπίσκοποι ὡς ἐπιχείρημα καλύψεως τῶν ἀτοπημάτων τους!
Καὶ γιατί νὰ μὴν εἶναι παρόντες; (δείχνει νὰ ἀπορεῖ ὁ Ἐπίσκοπος, μάλαμα). Ἀφοῦ συνεχίζει, «ἡ Ἑλληνική Εὐαγγελικὴ Ἐκκλησία συνεργάζεται με την Ορθόδοξη στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και του Διαχριστιανικού διαλόγου»; (!!!) «20 χρόνια στη Βέροια δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απεναντίας, συμμετείχαν (οἱ Εὐαγγελικοὶ Ποιμένες!) σε εκδηλώσεις όπως ήταν τα “Παύλεια”... Σεβόμαστε το «πιστεύω» όλων, σεβόμαστε τη διαφορετικότητα ή ακόμη και το να μην πιστεύει κάποιος σε τίποτα».
Νά, λοιπόν, ποὺ ἡ ἐνδοτικὴ στὸν Οἰκουμενισμὸ τακτικὴ τοῦ Μητροπολίτη Βεροίας δὲν πάει χαμένη· τὰ νέα οἰκουμενιστικὰ φυντάνια τὴν ἐφαρμόζουν -δὲν θὰ ἔχει παράπονο- καὶ μὲ τὸ παραπάνω! Βλέπετε, τὴ συμμετοχὴ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στὸ παναιρετικὸ Π.Σ.Ε., ὅπως καὶ τὴν ντιρεκτίβα τῆς Β΄ Βατικάνειας Συνόδου γιὰ ἀνταλλαγὴ Ναῶν, τὴν χρησιμοποιοῦν πλέον οἱ Ἐπίσκοποι ὡς ἐπιχείρημα καλύψεως τῶν ἀτοπημάτων τους!
Τοῦτο φαίνεται καὶ ἀπὸ τὴν ἀπάντηση στὴν ἐρώτηση τοῦ δημοσιογράφου, ἂν θὰ "δώσουν χώρο
λατρείας σὲ μετανάστες άλλων δογμάτων ή
άλλων θρησκειών". Ὁ κ. Γεώργιος ἀπάντησε: Θὰ σᾶς «απαντήσω
ευθέως, δεν είμαι αντίθετος»! Καὶ τὸ ἀφοπλιστικό του ἐπιχείρημα, γιὰ τὸ ὅτι συμφωνεῖ νὰ δίδονται ὀρθόδοξοι χῶροι σὲ ἀλλόδοξους εἶναι τὸ χρησιμοποιηθὲν καὶ ἀπὸ τὸν πρῶτο προσπαθήσαντα ἀνεπιτυχῶς νὰ τὸ ἐφαρμόσει, Μητροπ. Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο: «Εξάλλου, πολλές
ορθόδοξες ενορίες στο εξωτερικό στεγάζονται σε καθολικούς ναούς»!
Σὲ ἄλλη ἐρώτηση: Θὰ κοινωνήσετε
κάποιον ποὺ ἔχει κάνει πολιτικό γάμο; ἀπάντησε; Θὰ τὸν
συμβούλευα νὰ μὴ κοινωνήσει. «Αν παρά ταύτα δεν με ακούσει και έρθει να
κοινωνήσει, δε θα του το αρνηθώ εκείνη
την ώρα»!!! Κι αὐτὸ γιὰ νὰ μὴν τὸν προσβάλλει, κι ἂς παρακούσει
ἔτσι, κι ἂς προσβάλλει τὸ Χριστό!
Τέλος
ὁ νέος Μητροπολίτης, ἔδειξε ὅτι ἀρνεῖται τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας πώς, ὁ Ἐγκεφαλικὸς
θάνατος, δὲν εἶναι τὸ ἐγκόσμιο τέλος τοῦ ἀνθρώπου· ὅτι τὸ τέλος εἶναι ὁ καρδιακὸς
θάνατος καὶ ἄρα ἡ ἀφαίρεση τῶν ὀργάνων εἶναι φόνος. Καὶ στὴν ἐρώτηση τοῦ δημοσιογράφου «μα η Εκκλησία δεν είναι αντίθετη με
τη δωρεά οργάνων»; ἀπαντᾶ «θεολογικὰ» ὁ «ὑπεύθυνος»
διασπορᾶς τῆς περὶ Ἐγκ. Θανάτου Οἰκουμενιστικῆς δυσωδίας νέος Μητροπολίτης: «Βεβαίως και δεν είναι αντίθετη, αλλά δεν υπάρχει ακόμα σταθερή απόφαση της Εκκλησίας σε σχέση με τον εγκεφαλικό θάνατο. Όσον αφορά, την ευθανασία
είναι μια πράξη την οποία δεν δεχόμαστε». (Ἔχει, βλέπετε, καταφέρει νὰ τοὺς μεταδώσει τὴν αἱρετική του περὶ τούτου θέση, ὁ μητροπ. Μεσογαίας Νικόλαος!).
Νὰ λοιπόν, ἐν ὀλίγοις ἀνάγλυφη, ἡ καταγραφὴ ἐν τῇ πράξει τῆς Οἰκουμενιστικὴ πορείας τῶν Μητροπολιτῶν τῆς Εκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Καὶ ὁ κατήφορος συνεχίζεται!
Ἂς μὴ παραλείψει τὸ παράρτημα
τῆς Π.Ε. Θεολόγων Κατερίνης καὶ ὁ παραδοσιακὸς Πρόεδρός της, νὰ διαμοιράσει τὴν
Συνέντευξη αὐτὴ τοῦ νέου Μητροπολίτου στοὺς Κατερινιῶτες -ἰδίως στοὺς μαθητές τους- γιὰ νὰ διαφωτιστεῖ
τὸ ποίμνιο ἁρμοδίως!
Η
ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΙΤΡΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ:
«Οποιαδήποτε πράξη μου, θέλω να μην προσκρούει στο δημόσιο αίσθημα»
Τοπικά Νέα
Κυριακή, 13 Απριλίου, 2014 | 14:01
Την
πρώτη του συνέντευξη από την ανάρρηση του στον θρόνο της Μητρόπολης Κίτρους και
Κατερίνης παραχώρησε ο μητροπ. κ. Γεώργιος, στους δημοσιογράφους των
τοπικών εφημερίδων «Επτά» και «Πολιτεία» Βαγγέλη Ζαμαντζά και Ολυμπία
Ευαγγέλου.
Ο
κ. Γεώργιος δίνει απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που του τέθηκαν για τα σχέδια
του για την τοπική Εκκλησία, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι απαντήσεις του
τόσο για την υπόθεση της φροντίδας του προκατόχου του, μητροπολίτη κ.
Αγαθόνικου, όσο και για τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από την τελετή
ενθρονίσεως του.
«ΕΠΤΑ»: Ξέρετε, ότι αμέσως μετά την εκλογή σας, πολλοί ...έμαθαν ότι ο νέος
Επίσκοπός τους είναι Πανεπιστημιακός, γλωσσομαθής και με προσβάσεις στην
Εκκλησία της Ελλάδος, αλλά και σε άλλες Εκκλησίες…
Μητροπολίτης
Γεώργιος: Έχετε δίκιο, το βιογραφικό ίσως να έκανε
εντύπωση και λόγω της ακαδημαϊκής μου ιδιότητας. ...Για μένα, το να είναι
κάποιος ενάρετος και ευλαβής, είναι πολύ μεγαλύτερο προσόν από το να γνωρίζει
δύο ή τρεις ξένες γλώσσες. ...Για αυτό και στον ενθρονιστήριο λόγο μου, ανέφερα
πως οποιαδήποτε πράξη μου, θέλω να μην προσκρούει στο δημόσιο αίσθημα... Η
άποψή μου είναι, ότι όσο καλό κι αν είναι ένα έργο που θα κάνουμε, δεν θα
πρέπει να προσκρούει στο δημόσιο αίσθημα. ...Επίσης, το δημόσιο αίσθημα
δεν είναι το πλήθος αυτών που πιστεύουν κάτι, αλλά μια άλλη αίσθηση. Αν όλοι
κλέβουν, δεν σημαίνει ότι η κλοπή δεν είναι αμαρτία! Δεν σημαίνει ότι πρέπει να
αναθεωρήσω την ηθική της Εκκλησίας αποποινικοποιώντας την κλοπή, επειδή οι
πολλοί ενδεχομένως δεν τη θεωρούν αμαρτία.
«Ε».: Συνεχίζοντας την συζήτηση για την «κοινή λογική»,
θα ήθελα την άποψή σας για την τελετή ενθρόνισης. Υπάρχουν πολλοί, οι οποίοι
σχολίασαν αρνητικά τις δαπάνες του Δήμου Κατερίνης ή της Περιφέρειας Κεντρικής
Μακεδονίας για την τελετή η οποία γίνεται μια φορά στα 30 χρόνια...
Τὸ δῶρο ποὺ προσέφερε δημόσια ὁ κ. Γεώργιος στὸν ἀρχιεπ. Ιερώνυμο |
Μ.Γ.: Συμφωνώ μαζί τους!
Είναι αλήθεια ότι από την πρώτη στιγμή δήλωσα –και για αυτό δεν δόθηκαν
δημοσίως δώρα- ότι θερμή παράκληση και επιθυμία μου είναι να μην δοθούν δώρα. Ή
εν πάση περιπτώσει ...να μη δοθούν δημόσια, γιατί ακριβώς αυτό,
προσκρούσει στο δημόσιο αίσθημα.
Ε.: Διάβασα μια θεολογική σας προσέγγιση σχετικά με τον ρατσισμό και τους
λόγους που δεν συμβαδίζει αυτή η ιδεολογία με την χριστιανική πίστη. Θα θέλαμε
να μάθουμε πώς θα σταθείτε απέναντι σ’ αυτά τα φαινόμενα, αλλά και σε ιερείς που
ενδεχομένως μέσα από το κήρυγμά τους καλλιεργούν τέτοιες αντιλήψεις;
Μ.Γ.:
...Δεν συμβαδίζει ο ρατσισμός με την διδασκαλία του Ευαγγελίου. Ο κάθε
άνθρωπος, όποιος και αν είναι, αποτελεί εικόνα του Θεού…
Ε.: …άσχετα αν είναι μουσουλμάνος, προτεστάντης ή άθεος;
Μ.Γ.:
Ναι, βεβαίως!
Ε.:
Η Κατερίνη, διαθέτει μια μεγάλη κοινότητα Ευαγγελικών. Στη διάρκεια των
δεκαετιών οι σχέσεις Ορθοδόξων και Ευαγγελικών πέρασε από διάφορα στάδια. Στην ενθρόνισή
σας, είδαμε τον Ποιμένα της Ευαγγελικής Εκκλησίας…
Μ.Γ.:
Να σας πω, ότι εκτός από τον Ποιμένα της
Κατερίνης, ήταν και οι Ποιμένες της Βέροιας
και της Θεσσαλονίκης. Δεν είμαι
αντίθετος με το «πιστεύω» του άλλου, όταν αυτό δεν χρησιμοποιεί μεθόδους όπως
προσηλυτισμό ή ψυχολογική βία...
Η
Ελληνική Ευαγγελική Εκκλησία είναι μια γνωστή Εκκλησία κατά την έννοια του
Συντάγματος, η οποία συνεργάζεται με
την Ορθόδοξη στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και του Διαχριστιανικού διαλόγου και γενικά
δεν είναι ένα απομονωμένο κομμάτι. 20 χρόνια στη Βέροια δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Απεναντίας, συμμετείχαν σε εκδηλώσεις όπως ήταν τα «Παύλεια», σε πολιτιστικές
και φιλανθρωπικές εκδηλώσεις. Δεν έχουμε κανένα λόγο αντιπαράθεσης. Σεβόμαστε
το «πιστεύω» όλων, σεβόμαστε τη διαφορετικότητα ή ακόμη και το να μην πιστεύει
κάποιος σε τίποτα.
Ε.:
Ποια στάση θα κρατήσετε απέναντι σε Πιεριείς ή μετανάστες άλλων δογμάτων ή
άλλων θρησκειών αν κάποια στιγμή ζητήσουν ένα χώρο λατρείας…
Μ.Γ.:
Είναι κάτι που δεν αφορά μόνο την Εκκλησία. Αφορά και την πολιτεία, ειδικά μετά
από αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, ο λόγος της Εκκλησίας έχει
ελαχιστοποιηθεί. Γενικώς όμως, για να απαντήσω ευθέως, δεν είμαι αντίθετος. Μην ξεχνάτε ότι το ανώγειο της Θεολογικής
Σχολής Θεσσαλονίκης, εδώ και 25 χρόνια, χρησιμοποιείται ως χώρος λατρείας
μουσουλμάνων φοιτητών του ΑΠΘ. Η ίδια η Θεολογική Σχολή παραχώρησε χώρο. Δεν
είμαι αντίθετος, αρκεί να εξυπηρετούνται υπαρκτές και πραγματικές ανάγκες...
Γενικώς δεν είμαστε αντίθετοι.
Εξάλλου, πολλές ορθόδοξες ενορίες στο εξωτερικό στεγάζονται σε καθολικούς ναούς
ή σε ναούς που η καθολική εκκλησία δεν τους χρησιμοποιεί.
Ε.:
Στο παρελθόν, υπήρξαν περιπτώσεις, όπου μητροπολίτες αρνήθηκαν να τελέσουν τη
νεκρώσιμη ακολουθία, επειδή ο νεκρός είχε τελέσει πολιτικό γάμο…
Μ.Γ.:
Όχι, δεν συμφωνώ μ’ αυτήν την ενέργεια, διότι ούτως ή άλλως δεν υπάρχει και
σχετική απόφαση της Ιεράς Συνόδου. Με απόφαση της Ιεράς Συνόδου, δεν δεχόμαστε
να γίνει ανάδοχος κάποιος που έχει τελέσει πολιτικό γάμο. Αυτό εννοείται πως το
αποδέχομαι. Ο τελέσας πολιτικό γάμο,
μπορεί να βαπτίσει το παιδί του, αλλά δεν δεχόμαστε τον ίδιο ως ανάδοχο. Αυτό
είναι σαφές και προκύπτει και από τους Ιερούς Κανόνες
…μπορεί
να κοινωνήσει;
Είναι κάτι που δεν ελέγχουμε. Αν με
ρωτήσει θα τον συμβουλέψω πως είναι καλύτερα να μην κοινωνήσει. Δεν θα του το
απαγορεύσω όμως αν έρθει την ώρα εκείνη μπροστά σε όλους, διότι δεν θα θελα να
τον εκθέσω. Αν με ρωτήσει όμως ως πνευματικό, θα του πω
ότι είναι καλύτερα να τακτοποιηθεί πνευματικά αυτή η εκκρεμότητα και μετά να
κοινωνήσει. Αν παρά ταύτα δεν με ακούσει και έρθει να κοινωνήσει, δε θα του το αρνηθώ εκείνη την ώρα
Ε.:
Να μιλήσουμε και για τις περιπτώσεις της αυτοκτονίας, της ευθανασίας και της
αποτέφρωσης των νεκρών;
Μ.Γ.:
Για την καύση των νεκρών έχουν γίνει αντίστοιχες ημερίδες της Ιεράς Συνόδου.
Υπάρχει και επιτροπή βιοηθικής που αντιμετωπίζει αυτά τα ζητήματα. Συγκεκριμένα
για την ευθανασία, υπάρχει μεγάλη διχογνωμία για το τι είναι θάνατος. Είναι ο
εγκεφαλικός, θάνατος; Δηλαδή, αν ο εγκέφαλος δε λειτουργεί, έχει καταστραφεί
εντελώς, αλλά λειτουργεί η καρδιά, είναι νεκρός ο άνθρωπος;
…μα
η Εκκλησία δεν είναι αντίθετη με τη δωρεά οργάνων…
Βεβαίως και δεν είναι αντίθετη,
αλλά δεν υπάρχει ακόμα σταθερή απόφαση
της Εκκλησίας σε σχέση με τον εγκεφαλικό θάνατο. Όσον αφορά, την ευθανασία
είναι μια πράξη την οποία δεν δεχόμαστε.
Στις
περιπτώσεις αυτοκτονιών, βλέπουμε κάθε περίπτωση εξατομικευμένα. Αν ο άνθρωπος
τελεί υπό μια ψυχολογική πίεση, ακόμα και ελαφριάς μορφής άγχους. Αν κάποιος
άνθρωπος έχει πνιγεί από τις περιστάσεις του βίου και οδηγηθεί στην αυτοκτονία,
θεωρώ ότι εντάσσεται σε αυτό που λέει η Εκκλησία για όσους αντιμετωπίζουν
ψυχολογικά προβλήματα. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ψυχασθενής για να
αυτοκτονήσει.
Έχω
συζητήσει το ζήτημα με τον κ. Μπαλογιάννη καθηγητή της ψυχιατρικής, ο οποίος
είναι βαθειά θρησκευόμενος άνθρωπος και την κ. Βασιλική Κόστα που βρίσκεται
στην ίδια νευρολογική κλινική του ΑΧΕΠΑ, καθηγήτρια της νευρολογίας επίσης, η
οποία είναι αφιερωμένη σαν μοναχή. Υποστηρίζουν, πως πλέον οι στρεσσογόνες
καταστάσεις αποτελούν τον κυριότερο λόγο και την κυριότερη ψυχική ασθένεια που
αντιμετωπίζουν στα ιατρεία τους.
Εξ
αφορμής ενός διαβητικού ασθενούς που έπρεπε να του κόψουν το πόδι, έμαθα ότι
είχε αυτοκτονικές τάσεις! Μου είχε κάνει εντύπωση το γεγονός και οι καθηγητές
μου εξήγησαν πως έπασχε από το σύνδρομο των ασθενών του διαβητικού ποδιού.
Σήμερα η έννοια της ψυχικής νόσου είναι επιστημονικά αποδεδειγμένη κάτι πολύ πιο
ευρύ, από αυτό που ξέραμε πριν μερικά χρόνια.
…εξελίσσονται
οι επιστήμες, εξελίσσεται και η θρησκεία;
Ναι, ακριβώς! Οι γιατροί θα μας πουν πότε
είναι νεκρός ο άνθρωπος για να πούμε αν δεχόμαστε τη λήψη οργάνων. Αυτοί
αποφασίζουν επιστημονικά!...
Ε.:
Τελικά, τι απαντήσατε για την λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή;
Μ.Γ.:
Στην πράξη καταργήσαμε την αργία της Κυριακής και τη θεωρήσαμε «weekend» από
ημέρα του Κυρίου, εγώ ο ίδιος θα πω να
ανοίξουν τα καταστήματα! Γιατί να μην ανοίξουν; Όποιος θέλει να πάει να
ψωνίσει ας πάει! Αυτός που θρησκεύει θα πάει στην εκκλησία ούτως ή άλλως.
ΠΗΓΗ: EPTA NEWS
Μεταφέρω ένα σχόλιό μου από άλλο ιστολόγιο προς τους θεολόγους, που μετὰ τὴν εκλογή του καὶ πριν γνωρίσουν τον νέο μητροπολίτη έσπευσαν με μια γλοιώδη "διάκριση" να τον επαινέσουν, όπως έμαθαν στα "σωτηρικά" περιβάλλοντα που ανατράφηκαν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχολίαζα τότε:
Φίλε, κ. Μπούγια, πώς γνωρίζεις ότι νέος μητροπολίτης σας είναι "ένας άξιος και δόκιμος εργάτης του Ευαγγελίου"; Είστε καρδιογνώστες και εκ των προτέρων λέτε (διαβεβαιώνετε) ότι "Χαιρόμαστε που η Σεπτή Ιεραρχία εξέλεξε έναν τέτοιο καταξιωμένο κληρικό για Μητροπολίτη μας και θα τον υποδεχτούμε ως διάδοχο των Αποστόλων και εκφραστή των Πατέρων "εις τύπον και τόπον Χριστού".
Ἀδελφέ μου, ως Σύλλογος Θεολόγων, δεν μάθατε τίποτα, δεν καταλάβατε το παρασκήνιο που προηγήθηκε για την ανάδειξή του σε Επίσκοπο, τα μαγειρέματα; Δεν ακούσατε τίποτα για όσα του καταμαρτυρούν; Δεν πρέπει βέβαια να τα υιοθετήσει κανείς άκριτα, αλλά γιατί αυτές οι ένθερμες, θετικές διαβεβαιώσεις και οι χαρές;
Τώρα, που άρχισαν τα όργανα, θὰ πάρουν θέση οι θεολόγοι Κατερίνης; Συνεχίζουν να θεωρούν ως "διάδοχο των Αποστόλων και εκφραστή των Πατέρων "εις τύπον και τόπον Χριστού" τον κ. Γεώργιο; Η σιωπή, θα τους κάνει συνένοχους.