Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Αναγγέλλουν επίσημα συμπροσευχές την ημέρα του ΠΑΣΧΑ! Το παράδειγμα με το ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ.





Μᾶς ἐστάλη χθὲς μὲ e-mail (από Costas Silver) ἡ παρακάτω εἴδηση. Ἀσφαλῶς πρόκειται γιὰ συμπροσευχή, ἡ ὁποία προαναγγέλλεται ὅτι θὰ γίνει τὴν ἡμέρα τοῦ Πάσχα· συμπροσευχὴ ὅμως περιβεβλημένη μὲ ἐπισημότητα καὶ τὸν συμβολισμό, ὅτι ἡ πονηρὴ μεθόδευση γιὰ τὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα Ὀρθοδόξων καὶ Καθολικῶν, ἔχει «ὡριμάσει» πλέον, οἱ ἀντιδράσεις εἶναι ἐλάχιστες καὶ ἀναποτελεσματικές, καὶ ἄρα, βρισκόμαστε λίγο πρὶν τὴν τελικὴ εὐθεῖα τῆς «Ἕνωσης», ἂν συνδυάσουμε αὐτὴ τὴν ἐνέργεια μὲ τὴ συνάντηση Πάπα Πατριάρχη στὰ Ἱεροσόλυμα καὶ τὴν διεξαγωγὴ τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τὸ 2016. Τὸ παράδειγμα μὲ τὸ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ εἶναι χαρακτηριστικό, καὶ ἐξηγεῖ μοναδικὰ τὰ σχέδια τῶν Οἰκουμενιστῶν. Οἱ μόνοι ποὺ δὲν τὸ καταλαβαίνουν, εἶναι οἱ ἀντιΟἰκουμενιστές! Καὶ κάποιοι ποὺ ἀσχολοῦνται μὲ τὰ κοάσματα τῶν ἄλλων κι ὄχι μὲ τὰ δικά τους, βάπτισαν δὲ τὶς αἱρετικὲς ἐνέργειες «ἀσχήμιες» καὶ νομίζουν ὅτι καθάρισαν!


Τὸ  e-mail

Οι "αντιοικουμενιστές" Αρχιερείς, Γεροντάδες και θεολόγοι, μας οδηγούν στον ουνιτισμό μας!!!

Διαβάστε και κλάψτε:
Ελεύθερη μετάφραση: Ιστορικό γεγονός θα γίνει την Κυριακή του Πάσχα –μεθαύριο– όταν ο Επίσκοπος της Παπικής παρασυναγωγής Robert J. McManus μαζί με τον "Ορθόδοξο" Μητρ. Μεθόδιο της Βοστώνης τον "κλήρο" και τους "ευλαβείς-βλαμμένους" λαϊκούς θα Συλλειτουργήσουν στον Πασχαλινή Λειτουργία της Αγάπης στον Άγιο Σπυρίδωνα της Ελληνικής "Ορθοδόξου" Μητρόπολης της Βοστώνης. (Φαίνεται ὅτι δὲν πρόκειται γιὰ συλλείτουργο, ὅπως ἡ πρόχειρη μετάφραση μᾶς πληροφορεῖ).

Catholic, Greek Orthodox bishops to celebrate Easter service together
WORCESTER — History will be made Sunday when Worcester's Roman Catholic Bishop Robert J. McManus joins Metropolitan Methodios of Boston and clergy of the city's Greek Orthodox Church in celebrating the Easter Agape Service at St. Spyridon Greek Orthodox Cathedral on Russell Street.
 Παραθέτουμε καὶ τὸ κείμενο μὲ τὸ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ, γιὰ ὅσους δὲν τὸ γνωρίζουν.
 ΤΟ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ,
Η ΤΡΙΜΕΡΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 
ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

Η ΧΥΤΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΑΖΕΙ.
ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ;
  «Τ βατραχάκι» εναι να θαυμάσιο κείμενο το  συγγραφέα κα φιλοσόφου Olivier Clerc περιγράφει κατ τραγικ τρόπο τν σύγχρονη κατάσταση πο βιώνουμε ς λληνες κα ρθόδοξοι χριστιανοί. Διαβάζοντάς το, κάναμε κάποιες σκέψεις, καταγράψαμε κάποιες ναλογίες κα προχωρήσαμε σ κάποιους συνειρμούς. Πολλο π τος ναγνστες πιστεύουμε πς θ βρον καλύτερες ναλογίες κα συνειρμούς.... μες παραθέτουμε τος δικούς μας.
Παρουσιάζουμε πρτα «μ λίγα λόγια» Τ βατραχάκι το Olivier Clerc:
«να βατραχάκι κολυμποσε μέριμνο σ μία χύτρα μ δροσερ νερό. Ο παρατηρητς νάψαν μία χαμηλ φωτι κάτω π τ χύτρα. θερμοκρασία το νερο νέβαινε ργ λλ σταθερ 25..26..27....35 βαθμοί. Τ βατραχάκι νοιωθε μία μικρ διαφορά, λλ ασθανόταν κόμα σχετικ νετα. 40-45, μία μικρ δυσφορία, λλ τίποτε τ νησυχητικ δν περνοσε π τ μυαλό του, μόνο που ασθανόταν λίγο κουρασμένο. 50 βαθμο κα νόχληση ταν πι μεγάλη, λλ κα κούραση πίσης· γι’ ατ κα πομένει κα δεν ντιδρ. Σ λίγο θερμοκρασία κάνει τ βατραχάκι ν χάσει τις ασθήσεις του κα σύντομα βράζει μέσα στ χύτρα.
»ν τ ριχναν π τν ρχ κατ’ εθεαν στος 40-50 βαθμούς, πως εχαν κάνει ο παρατηρητς νωρίτερα σ λλο βατραχάκι, ατ μ’ να γερ σάλτο θ πηδοσε ξω π τ χύτρα.
»Τ πείραμα ποδεικνύει τι, ταν μία λλαγ γίνεται μ τρόπο παρκς ργό, διαφεύγει τς συνειδήσεως κα στν πλειονότητα τν περιπτώσεων δν προκαλε καμι ντιδράση, καμι ντίσταση.
»Τ διο συμβαίνει κα στην κοινωνία μας μ σα ργ κα σταδιακ συμβαίνουν σ βάρος μας. Γίνονται ργ ργ για να τ συνηθίζουμε. Ατ πο μς συμβαίνουν σήμερα, ν γινόταν λα μαζ πρν 20-30-40 χρόνια θ μας καναν ν φρίξουμε, ν βγομε στος δρόμους, να παναστατήσουμε. Τώρα μως;
»Τ σχημα προγνωστικ γι τ μέλλον μας, ντ να προκαλον ντιδράσεις κα ξεγέρσεις, προετοιμάζουν ψυχολογικ τν κόσμο στε να ποδέχεται τς δραματικς κα ξαθλιωτικς συνθκες ζως πο μς πιβάλουν.
»Μήπως είναι η ώρα ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΥΤΡΑ;»
* * *
Δν θ ναφερθομε στ κοινωνικά, πολιτικ κα θνικ πράγματα τς χώρας. λλοι, πλερέστερα νημερωμένοι, χουν μιλήσει κα μιλον.

Θ μιλήσουμε γι τν κκλησιαστικ κατάσταση. ν θελήσουμε ν παρουσιάσουμε τος συνειρμος κα τς ναλογίες μ τ βατραχάκι, θ λέγαμε πς βρισκόμαστε στ θέση πο ταν τ βατραχάκι, ταν μέσα στν χύτρα πικρατοσαν «50 βαθμο κα νόχληση ταν πι μεγάλη, λλ κα κούραση πίσης· γι’ ατ κα πομένει κα δεν ντιδρ».

Χρόνια τώρα, κάποιοι πισημαίνουν, πς δν φώναζε σκοπα φανατικ π. Παλος, ταν δίδασκε συμβουλεύοντας: «αρετικν νθρωπον μετ μίαν κα δευτέρα νουθεσία παραιτο». Ο σύγχρονοι κκλησιαστικο γέτες, πο μ κοσμικ τρόπο κλογς χουν καταλάβει πισκοπικος κα πατριαρχικος θρόνους, (προωθούμενοι π νεοταξικ κέντρα ξουσίας), διδάσκουν ενοον τν παναίρεση το Οκουμενισμο. Τοτο σημαίνει πς δηγον τν ρθόδοξη κκλησία στν γκαλι το Πάπα, ποος θ παραδώσει τ πάντα στ χέρια το ποιου ντίχριστου.

Τ δράμα, μως, γκειται στ τι, ο πόλοιποι ρθόδοξοι πίσκοποι, ερωμένοι κα θεολόγοι, δυνατον ν κατανοήσουν, ατ πο κατανόησε Olivier Clerc.

τι δηλαδή, τ οκουμενιστικ κέντρα, δ κα δεκαετίες, «ναψαν μία χαμηλ φωτι κάτω π τ χύτρα». Κα ν « θερμοκρασία το νερο νέβαινε ργ λλ σταθερά», μέσα π διαθρησκειακος διαλόγους, «κκλησιαστικ» συνέδρια, μερίδες κα συμπόσια μ τος αρετικούς, οκολογικος διάπλους κα λοιπς νέργειες παγορευμένες π τος γίους Πατέρες, ατο λεγαν κα συνεχίζουν ν λένε, πς ταν φτάσουμε στ «κοιν ποτήριο» κα τ πράγματα θ χουν φτάσει στ προχώρητο,  –ταν δηλαδή, ρχίσουν ν μς βράζουν– τότε θ ντιδράσουμε σν νας νθρωπος ο ρθόδοξοι!

Τ πείραμα μως, μ τ βατραχάκι, προϊδεάζει γι τ ποτέλεσμα.

Δυστυχς, χει σ μεγάλο βαθμ λλοιωθε τ κκλησιαστικ θος, χει κκοσμικευθε κόμα περισσότερο κκλησιαστικ διοίκηση, χουν λλάξει πολλ βασικ στοιχεα κα παράμετροι τς ρθοδόξου Πίστεως κα Παραδόσεως. Βρισκόμαστε στ φάση κείνη, λίγο πρν χάσουμε τς ασθήσεις μας! Κα συνεχίζουμε ν κολυμπμε νοχλημένοι, μ βουλοι μέσα στν χύτρα.

Συλλογίζονται τν τεράστια εθύνη πο χουν ο ποιμένες; Συλλογίζεται τν τεράστια προσωπικ εθύνη πο φέρει κάθε πιστός;

λήθεια, μπορον κόμα πολλο ποιμένες (χωρς χνος ατοσυνειδησίας, μ μειωμένη πευθυνότητα, χωρς ταπείνωση νώπιον τν γίων Πατέρων –πο διδάσκουν πομάκρυνση π τος αρετικος) ν σχυρίζονται, λαφρ τ καρδί κα χωρς θεολογικ πιχειρήματα, πς πάρχει κόμα χρόνος ντίδρασης; Κα ποιό εναι ατ τ χρονικ σημεο; ταν θ χάσουν ο περισσότεροι τς «ασθήσεις» τους;

λήθεια! Δν τρομάζουν μ τν φοβερ λλοίωση το ρθοδόξου φρονήματος, μ τς μέτρητες συμπροσευχς (κόμα κα μ συμμετοχ εδωλολατρν) πο σ καθημεριν βάση πλέον βλέπουμε ν πραγματοποιονται;

Παίρνουν πάνω τους τ αώνιο βάρος ν συμβουλεύουν, πς πάρχει κόμα καιρός;

Θ συνεχίσουν μετανόητα ν σχυρίζονται πς δν εναι κόμα ρα «ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΥΤΡΑ» τς παναιρέσεως;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.