Χριστός Ανέστη!
Στην αρχή της Μεγάλης Εβδομάδας, με βαριά καρδιά, ως διαχειριστές του Ιστολογίου «Κατάνυξις», αναγκαστήκαμε από τις περιστάσεις να προβούμε σε αλλαγές στην εμφάνιση του Iστολογίου μας.
Οι αλλαγές αυτές (αμέσως αντιληπτές από τους πολλούς και πιστούς αναγνώστες μας) έγιναν για να προφυλάξουν τους εκλεκτούς φίλους και εξωτερικούς συνεργάτες μας,
από άδικες και μνησίκακες κατηγορίες υψηλά ιστάμενων εκκλησιαστικών
προσώπων, για τις δημόσιες και επώνυμες τοποθετήσεις τους μέσω του
ιστολογίου μας.
Είναι φανερό ότι η ορθόδοξη μαρτυρία του ιστολογίου μας, ο αγώνας μας κατά της αίρεσης του παπισμού και του οικουμενισμού, η διαρκής δημοσιοποίηση και καταγγελία των φιλοπαπικών και φιλοοικουμενικών ενεργειών των Ορθοδόξων εκκλησιαστικών προσώπων, ενοχλεί, ξεβολεύει και εξοργίζει τους
υπεναντίους, που διυλίζουν τον κώνωπα, όταν ελέγχουν τις πράξεις άλλων,
αλλά καταπίνουν αμάσητη την κάμηλο σε θέματα πίστης.
Κανένας
από τους υψηλά ιστάμενους κατηγόρους των φίλων και εξωτερικών
συνεργατών μας δεν διαμαρτύρεται, αμέσως ή εμμέσως, για τα κηρύγματα
παλαιών σπουδαίων θεολόγων που δημοσιεύουμε στο ιστολόγιο μας και τα
οποία στηλιτεύουν τον θανάσιμο εναγκαλισμό της Ορθοδοξίας με την αίρεση.
Ποιος από αυτούς, άλλωστε, έχει το ηθικό ανάστημα και το θεολογικό
κύρος να αντικρούσει
τα θεόπνευστα κηρύγματα ενός Άγιου Ιουστίνου Πόποβιτς, ενός Άγιου Νικολάου Βελιμίροβιτς, ενός Αυγουστίνου Καντιώτη, ενός Φιλόθεου Ζερβάκου, κατά του Οικουμενοπαπισμού, και να μην φανεί γελοίος! Αντιθέτως, η εμπάθεια και η κακία τους ξεσπά κατά των εν ζωή αγωνιστών υπέρ της Πίστεως, ιερέων, θεολόγων και λαϊκών, πολλοί εκ των οποίων μας τιμούν με τη φιλία και με την συνεργασία τους στην Κατάνυξη. Άλλοτε με άδικες πειθαρχικές διώξεις, άλλοτε με έμμεσες απειλές υπό τύπον συστάσεως και νουθεσίας, άλλοτε με άμεσες και απροκάλυπτες απειλές, προσπαθούν να φιμώσουν κάθε ορθόδοξη φωνή που ομιλεί για αφύπνιση του μακαρίως κοιμωμένου ορθοδόξου πληρώματος και αντίσταση κατά της κακοδοξίας.
τα θεόπνευστα κηρύγματα ενός Άγιου Ιουστίνου Πόποβιτς, ενός Άγιου Νικολάου Βελιμίροβιτς, ενός Αυγουστίνου Καντιώτη, ενός Φιλόθεου Ζερβάκου, κατά του Οικουμενοπαπισμού, και να μην φανεί γελοίος! Αντιθέτως, η εμπάθεια και η κακία τους ξεσπά κατά των εν ζωή αγωνιστών υπέρ της Πίστεως, ιερέων, θεολόγων και λαϊκών, πολλοί εκ των οποίων μας τιμούν με τη φιλία και με την συνεργασία τους στην Κατάνυξη. Άλλοτε με άδικες πειθαρχικές διώξεις, άλλοτε με έμμεσες απειλές υπό τύπον συστάσεως και νουθεσίας, άλλοτε με άμεσες και απροκάλυπτες απειλές, προσπαθούν να φιμώσουν κάθε ορθόδοξη φωνή που ομιλεί για αφύπνιση του μακαρίως κοιμωμένου ορθοδόξου πληρώματος και αντίσταση κατά της κακοδοξίας.
Να
γνωρίζουν, όμως, οι κατήγοροι των σπουδαίων και αγαπητών φίλων και
συνεργατών μας, αλλά και παντός αγωνιζόμενου υπέρ της πίστεως ορθοδόξου
χριστιανού, ότι εμείς,
ως Κατάνυξη, θα στηρίξουμε όσους αρχιερείς, ιερείς, θεολόγους ή
λαϊκούς, υποστούν διώξεις ή πολιτικές εξουθένωσης λόγω του Ορθόδοξου
αντιοικουμενιστικού τους Λόγου. Δεν θα επιτρέψουμε οι
σφουγγοκωλάριοι του αντίχριστου πάπα να προδώσουν την Ορθοδοξία. Το
ιστολόγιο μας, θα συνεχίσει να τιμά και να υποστηρίζει των υπέρ της
Ορθοδοξίας αγώνα, θα παραμείνει πιστό στο σκοπό για τον οποίο
δημιουργήθηκε, πιστό απέναντι στους φίλους και συνεργάτες τους, πιστό
στους πάμπολλους φιλορθόδοξους αναγνώστες του σε όλο τον κόσμο
Υστερόγραφο προς τους διαφωνούντες
Ως
διαχειριστές του ιστολογίου ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο ότι
ελέγχουμε το περιεχόμενο των αναρτήσεών μας, ωστόσο, όπως αναφέρεται στο
τέλος των αναρτήσεων, “ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου να μη
συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου”.
Όποτε
αναρτήσαμε θέμα με το οποίο εμείς (ή εξωτερικός συνεργάτης ή άλλο
ιστολόγιο) αναφερόμαστε επωνύμως σε πρόσωπο ή φορέα, το κάναμε αφού
πρώτα ελέγξαμε αν α) η καταγγελία ή κρίση αφορά καταστάσεις ή πράξεις
και όχι στο ίδιο το ποιόν του προσώπου, το οποίο ως εικόνα Θεού μόνο ο
ίδιος ο Θεός μπορεί να κρίνει β) η καταγγελία ή η κρίση αφορά
αποκλειστικά σε γεγονότα, δημόσιες πράξεις και έγγραφα σχετικά με την
Ορθόδοξη μαρτυρία τους, (όχι φήμες, θέματα ιδιωτικής φύσης, άσχετα
θέματα πχ. οικονομικά μητροπόλεων κτλ.) και γ) η καταγγελία ή η κρίση
αφορά στον "δημόσιο λόγο" των προσώπων ή φορέων, τον οποίο κέκτηνται εκ
της ιδιότητάς τους ως αρχιερείς, καθηγητές Πανεπιστημίου, συγγραφείς
θεολόγοι, ορθόδοξα μέσα ενημέρωσης, bloggers.
Όμως, όσον αφορά στην ουσία των πραγμάτων, δηλ. στα κηρύγματα, στις Ομιλίες και στις λοιπές αναρτήσεις που αφορούν στον αντιαιρετικό και αντιοικουμενιστικό μας αγώνα που, όπως μας έγινε σαφές για πολλοστή φορά ενοχλεί, ή την πληθώρα των υποστηρικτικών, επαινετικών και παροτρυντικών σχολίων των
φίλων επισκεπτών του Ιστολογίου μας προς τους ομολογητές
αντιοικουμενιστές ιερείς και λαϊκούς (παραδόξως αυτά τα σχόλια φόβισαν
και ενόχλησαν πολύ, προκάλεσαν φθόνο σε ιεράρχες και έγιναν αφορμή για
περαιτέρω απειλές), παρακαλούμε και προκαλούμε τους διαφωνούντες·
οποιαδήποτε ιδιότητα και αν έχουν, αρχιερείς, ιερείς, καθηγητές
Θεολόγοι κτλ., αντί να στρέφονται κατά των πολλών και σπουδαίων
συνεργατών μας, να μας γνωρίσουν επιτέλους τις θέσεις τους με
επιχειρήματα, είτε δημοσίως με άρθρα τους προς δημοσίευση, είτε
ιδιωτικώς, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Κατάνυξης (katanixis@gmail.com), και εφόσον διαπιστώσουμε ότι σφάλλαμε, θα επανορθώσουμε αμελλητί και με το παραπάνω.
Μετά τιμής
Εἴτε οὖν βαρὺς ὁ πειρασμός, ἀδελφοί, ὑπομείνωμεν τὰ ἐπίπονα: οὐδεὶς γὰρ μὴ πληγεὶς ἐν ἀγῶσι, μηδὲ κονισάμενος, στεφανοῦται. εἴτε κοῦφα ταῦτα τοῦ διαβόλου τὰ παίγνια, καὶ οἱ ἐπιπεμφθέντες ἡμῖν, ὀχληροὶ μέν, διότι τούτου εἰσὶν ὑπηρέται, εὐκαταφρόνητοι δέ, ὅτι τῇ πονηρίᾳ αὐτῶν ὁ Θεὸς ἀδυναμίαν συνῆψε, φυλαξώμεθα τὴν κατάγνωσιν, ὡς ἐπὶ μικροῖς παθήμασι μεγάλα ὀδυρόμενοι. ἓν γάρ ἐστιν ὀδύνης ἄξιον, ἡ αὐτοῦ ἐκείνου ἀπώλεια, τοῦ τῆς προσκαίρου ἕνεκεν δόξης ῾εἴπερ οὖν δόξαν χρὴ λέγειν τὸ δημοσίᾳ ἀσχημονεῖν̓ τῆς αἰωνίας τῶν δικαίων τιμῆς ἑαυτὸν ἀποστερήσαντος. τέκνα ὁμολογητῶν, καὶ τέκνα μαρτύρων ἐστέ, τῶν μέχρις αἵματος ἀντικαταστάντων πρὸς τὴν ἁμαρτίαν. [p. 424] τοῖς οἰκείοις ἕκαστος χρησάσθω ὑποδείγμασι πρὸς τὴν ὑπὲρ τῆς εὐσεβείας ἔνστασιν. οὐδεὶς ἡμῶν πληγαῖς κατεξάνθη, οὐδενὸς οἶκος ἐδημεύθη, οὐ τὴν ὑπερορίαν ᾠκήσαμεν, οὐ δεσμωτήριον ἐγνωρίσαμεν. τί πεπόνθαμεν δεινόν; εἰ μὴ τάχα τοῦτο λυπηρόν, ὅτι μηδὲν πεπόνθαμεν, μηδὲ ἐνομίσθημεν ἄξιοι τῶν ὑπὲρ Χριστοῦ παθημάτων. εἰ δὲ ὅτι ὁ δεῖνα τὸν οἶκον κατέχει τῆς προσευχῆς, ὑμεῖς δὲ ἐν τῷ ὑπαίθρῳ προσκυνεῖτε τὸν οὐρανοῦ καὶ γῆς Δεσπότην, τοῦτο ὑμᾶς ἀνιᾷ, ἐνθυμήθητε, ὅτι οἱ μὲν ἕνδεκα μαθηταὶ ἐν τῷ ὑπερῴῳ ἦσαν ἀποκεκλεισμένοι, οἱ δὲ σταυρώσαντες τὸν Κύριον ἐν τῷ περιβοήτῳ ναῷ τὴν Ἰουδαϊκὴν λατρείαν ἐπλήρουν. Ἰούδας γὰρ τὸν δἰ ἀγχόνης θάνατον τοῦ μετ̓ αἰσχύνης ζῇν προτιμήσας, ἔδειξε τάχα τῶν νῦν ἀπερυθριασάντων πρὸς πᾶσαν ἀνθρώπων κατάγνωσιν, καὶ διὰ τοῦτο ἀναιδῶς πρὸς τὰ αἰσχρὰ διακειμένων, ἑαυτὸν αἱρετώτερον. Μόνον μὴ ἐξαπατηθῆτε ταῖς ψευδολογίαις αὐτῶν ἐπαγγελλομένων ὀρθότητα πίστεως. Χριστέμποροι γὰρ οἱ τοιοῦτοι, καὶ οὐ Χριστιανοί, τὸ ἀεὶ αὐτοῖς κατὰ τὸν βίον τοῦτον λυσιτελοῦν τοῦ κατ̓ ἀλήθειαν ζῇν προτιμῶντες. ὅτε ἐνόμισαν κτᾶσθαι τὴν κενὴν ταύτην ἀρχήν, προσέθεντο τοῖς ἐχθροῖς τοῦ Χριστοῦ: ὅτε εἶδον τοὺς λαοὺς ἀγριαίνοντας, σχηματίζονται πάλιν τὴν ὀρθότητα. οὐκ οἶδα ἐπίσκοπον, μηδὲ ἀριθμήσαιμι ἐν [p. 426] ἱερεῦσι Χριστοῦ τὸν παρὰ τῶν βεβήλων χειρῶν ἐπὶ καταλύσει τῆς πίστεως εἰς προστασίαν προβεβλημένον. αὕτη ἐστὶν ἡ ἐμὴ κρίσις. ὑμεῖς δὲ εἴ τινα ἔχετε μεθ̓ ἡμῶν μερίδα, ταὐτὰ ἡμῖν φρονήσετε δηλονότι. εἰ δὲ ἐφ̓ ἑαυτῶν βουλεύεσθε, τῆς ἰδίας γνώμης ἕκαστος κύριός ἐστιν, ἡμεῖς ἀθῶοι ἀπὸ τοῦ αἵματος τούτου. ταῦτα δὲ ἔγραψα, οὐχ ὑμῖν ἀπιστῶν, ἀλλὰ τὸ τινῶν ἀμφίβολον στηρίζων ἐκ τοῦ γνωρίσαι τὴν ἐμαυτοῦ γνώμην, ὡς μὴ προληφθῆναί τινα εἰς κοινωνίαν, μηδὲ τῆς χειρὸς αὐτῶν ἐπιβολὴν δεξαμένους, μετὰ ταῦτα εἰρήνης γενομένης, βιάζεσθαι ἑαυτοὺς ἐναριθμεῖν τῷ ἱερατικῷ πληρώματι. πάντα τὸν κλῆρον, τόν τε κατὰ τὴν πόλιν καὶ τὸν ἐπὶ τῆς παροικίας, μετὰ παντὸς τοῦ λαοῦ φοβουμένου τὸν Κύριον, ἀσπαζόμεθα δἰ ὑμῶν.
ΑπάντησηΔιαγραφήBasil, Saint, Bishop of Caesarea. http://www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Perseus%3Atext%3A2008.01.0637%3Achapter%3D240