Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Προς τα ιστολόγια ΑΚΤΙΝΕΣ και ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ: Γιατί αρνείσθε την απάντηση στις διαστρεβλώσεις των Ι. Κανόνων και τις συκοφαντίες του Μητροπ. Γόρτυνος;



Ἀγαπητοὶ ἀδελφοί,


Στὸ ἱστολόγιό σας  δημοσιεύετε κείμενο τοῦ μητροπολίτη Γόρτυνος κ. Ἱερεμία, ποὺ ἀναφέρεται στοὺς ἀποτειχισμένους. Σ' αὐτὸ ὁ κ. Ἱερεμίας περιπίπτει σὲ ἐκκλησιολογικὰ λάθη καὶ διαστρεβλώνει τὴν ἐκκλησιαστικὴ Παράδοση περὶ ἀποτειχίσεως, συκοφαντώντας κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπον εἰδικὰ ἐμᾶς, ποὺ ἐπίσημα ἔχουμε ἀποτειχισθεῖ, ἐκτὸς ἀπὸ ὅσους ἄλλους ὁ ἴδιος γνωρίζει. Μᾶς θεωρεῖ ἐκτὸς Ἐκκλησίας, σύμφωνα μὲ τὰ λόγια του, ἐπειδὴ ἐφαρμόζουμε μία ἐκκλησιαστικὴ Παράδοση καὶ ἕνα Ἱ. κανόνα, τὸν ΙΕ΄!


Ἀναρτήσαμε μιὰ ἀπάντηση (ἐδῶ), τὴν ὁποία θὰ ἔπρεπε χάριν τῆς ἀγάπης, τῆς ἀληθείας, τῆς ἐντιμότητος, ἢ ἔστω τῆς κοσμικῆς ἀντικειμενικότητος, νὰ δημοσιεύσετε. Ἐπειδὴ μπορεῖ νὰ ἰσχυρισθεῖτε ὅτι δὲν τὴν εἴδατε, σᾶς τὴν ἀποστέλλουμε μὲ τὴν ἐλπίδα ὅτι θὰ τὴν ἀναρτήσετε, γιὰ νὰ ἀποκατασταθεῖ πρῶτα καὶ κυρίως ἡ τρωθεῖσα ἐκκλησιαστικὴ ἀλήθεια περὶ τοῦ θέματος, ἀλλὰ καὶ ταυτόχρονα ὡς ἀπάντηση στὸν Μητροπολίτη ποὺ μᾶς συκοφαντεῖ καὶ αὐθαιρέτως μᾶς κατατάσσει ἐκτὸς Ἐκκλησίας.


«Πατερική Παράδοση»                                                     ΣΧΟΛΙΟ: Το θέμα, φίλοι μου, φρονώ πως είναι ιδιαίτερα σοβαρό και κρίσιμο.Οι ιστότοποι  ΑΚΤΙΝΕΣ και ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ και οι αντιοικουμενιστές πατρώνες τους Ζήσης και Μεταλληνός, εισέρχονται πλέον στο χώρο των αρνητών της Ορθοδόξου Παραδόσεώς μας, υιοθετώντας την θέση του Γόρτυνος, ότι η αποτείχισις οδηγεί εκτός Εκκλησίας.
Ουσιαστικά απαγορεύουν στους πιστούς να εφαρμόσουν Ιερό Κανόνα, αρνούνται δηλαδή το θεόπνευστο δέκατο πέμπτο Ιερό κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, φοβίζοντας τους πιστούς ότι, αν αποτειχιστούν, βγαίνουν εκτός Εκκλησίας!


Δεν μπορούν πιά άλλο να παίζουν κρυφτούλι οι αντιοικουμενιστές. Πρέπει να επέμβει ο π. Θεόδωρος Ζήσης και ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, επίσης και ο καθηγητής Δογματικής κ. Τσελεγγίδης, και να πουν σαν άντρες την θέση τους. Ας τους μεταφέρουν το θέμα όσοι προσκείμενοι προς αυτούς δουν αυτό το σχόλιο, γιατί εδώ πρόκειται για αλλοίωση της Παραδόσεως της Εκκλησίας μας. Ας μη κρύβονται άλλο. Εξ άλλου αυτοί μίλησαν πρώτοι, ίσως, για Αποτείχιση. Αν είναι Πατέρες με θεολογικές και ποιμαντικές ευαισθησίες, με ευθύνη και πατρική αγάπη πρέπει να πάρουν θέση.
Κ.Ε., εκπαιδευτικός

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος16/6/14, 8:36 μ.μ.

    Aγαπητοί αδελφοί οι ιστολόγοι στους οποίους αναφέρεσθε δεν αναρτούν καν σχόλια που μπορεί να αφήνουν αιχμές για την αποτείχιση και αναμένετε να αναρτήσουν τη θεολογικότατη και εμπεριστατωμένη απάντησή σας; Στο βιβλίο του π. Ευθυμίου περί του 15ου Ιερού Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου καταγράφονται εκατοντάδες αγιοπατερικά χωρία για την πατερική πρακτική της αποτείχισης σε καιρό κινδυνευούσης πίστεως κι αυτοί εμμένουν στα «ΔΥΟ ΑΚΡΑ». Έχουν αναγάγει σε ευαγγέλιο το συγκεκριμένο βιβλίο του μακαριστού γέροντος Επιφανίου και έχουν καταχωνιάσει την αγιοπατερική γραμματεία στα σκονισμένα μπαούλα τους. Διακρίνατε εσείς λιπαρή θεολογική γνώση στα επιχειρήματα του Γόρτυνος ή αντιληφθήκατε την απεγνωσμένη προσπάθειά του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και σα φοβισμένο σχολιαρόπαιδο να τρέμει μήπως το τιμωρήσει ο δάσκαλός του; Εάν έτσι έπρατταν οι Άγιοί μας σήμερα δεν θα είμαστε Ορθόδοξοι αδελφοί μου κι αν υπολόγιζαν τη ζωή και τη θεσούλα τους δεν θα γέμιζαν τα συναξάρια μας από εκατομμύρια μάρτυρες. Τί κρίμα όμως για έναν Επίσκοπο και μάλιστα Καντιωτικό να πέσει τόσο χαμηλά στα μάτια των πιστών! Τί κρίμα και για κάποιους θεολόγους που στηρίζονται στη δειλία των σημερινών Επισκόπων και θολολογούν ανελέητα! Τί κρίμα και στο λαό που δεν αντιλαμβάνεται τι πρέπει να κάνει και είναι έτοιμος να ξαναπεί το «άρον, άρον σταύρωσον Αυτόν»......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/6/14, 9:44 μ.μ.

    Το θέμα, φίλοι μου, φρονώ πως είναι ιδιαίτερα σοβαρό και κρίσιμο.Οι ιστότοποι ΑΚΤΙΝΕΣ και ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ και οι αντιοικουμενιστές πατρώνες τους Ζήσης και Μεταλληνός, εισέρχονται πλέον στο χώρο των αρνητών της Ορθοδόξου Παραδόσεώς μας, υιοθετώντας την θέση του Γόρτυνος, ότι η αποτείχισις οδηγεί εκτός Εκκλησίας. Ουσιαστικά απαγορεύουν στους πιστούς να εφαρμόσουν Ιερό Κανόνα, αρνούνται δηλαδή το θεόπνευστο δέκατο πέμπτο Ιερό κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, φοβίζοντας τους πιστούς ότι, αν αποτειχιστούν, βγαίνουν εκτός Εκκλησίας!
    Δεν μπορούν πιά άλλο να παίζουν κρυφτούλι οι αντιοικουμενιστές. Πρέπει να επέμβει ο π. Θεόδωρος Ζήσης και ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, επίσης και ο καθηγητής Δογματικής κ. Τσελεγγίδης, και να πουν σαν άντρες την θέση τους. Ας τους μεταφέρουν το θέμα όσοι προσκείμενοι προς αυτούς δουν αυτό το σχόλιο, γιατί εδώ πρόκειται για αλλοίωση της Παραδόσεως της Εκκλησίας μας. Ας μη κρύβονται άλλο. Εξ άλλου αυτοί μίλησαν πρώτοι, ίσως, για Αποτείχιση. Αν είναι Πατέρες με θεολογικές και ποιμαντικές ευαισθησίες, με ευθύνη και πατρική αγάπη πρέπει να πάρουν θέση.
    Κ.Ε., εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eιλικρινά πιστεύετε ότι θα πάρουν θέση οι προαναφερθέντες σεβαστοί πατέρες για το θέμα της αποτείχισης; Είναι δυνατόν να καταδεχθούν να παραδεχθούν ότι ο καθαιρεθείς Ιερομόναχος π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς, ο καθαιρεθείς π. Σταύρος Βάϊος, ο π. Γεώργιος Αγγελακάκης έπραξαν άγια και διέκοψαν το μνημόσυνο των αιρετικών κεφαλών τους κι ότι οι πιστοί που τους ακολουθούν αποτειχιζόμενοι έπραξαν κι αυτοί θεάρεστα; Είναι δυνατόν οι άνθρωποι αυτοί με τις περγαμηνές και τα πτυχία τους, με τα αξιώματα και τις πρωτοκαθεδρίες και τα «ζήτω» που εισπράττουν τόσο χρόνια στον αντιοικουμενιστικό αγώνα να ασχοληθούν με την αποτείχιση; και τι λόγο θα δώσουν στους ελάχιστους Επισκόπους που κοσμούν με την παρουσία τους αυτόν τον ατερμάτιστο και αναποτελεσματικό αγώνα που ξεκίνησαν; και τί θα απολογηθούν σε όλους εμάς που τους περιμέναμε και κουραστήκαμε να ελπίζουμε σ' αυτούς; Μόνον ο Θεός μπορεί να δώσει την απάντηση που όλοι μας περιμένουμε. Θεωρώ ότι ματαιοπονείτε εάν περιμένετε να πάρουν θέση. Αν υπήρχε όμως εντιμότητα από την πλευρά τους θα έπρεπε τουλάχιστον να μας εξηγήσουν πώς φοβούνται τόσο πολύ τη δημιουργία σχισμάτων και δεν φοβούνται την αίρεση στην οποία ευρίσκονται έχοντες πλήρη εκκλησιαστική επικοινωνία με τους παναιρετικούς Οικουμενιστές; Εκεί στη Γατζέα του Βόλου όπου συχνά - πυκνά συνταντώνται για μάζωξη δήθεν αγωνιστική και αντιαιρετική ποιός μνημονεύεται στις ακολουθίες και στα Μυστήρια; Δεν μνημονεύεται ο αιρεσιάρχης Πατριάρχης Βαρθολομαίος; ή μήπως ο άλλος συνάδελφός του στον αιρετικό κατήφορο ο Δημητριάδος Ιγνάτιος; μήπως από τότε που συνάζονται στο όμορφο αυτό μοναστήρι του Πηλίου άλλαξε κάποιος από αυτούς προς το καλύτερο; μήπως διορθώθηκε και μετενόησε; μήπως έκλεισε αυτή η Ακαδημία των αθεολόγητων σπουδών; μήπως συνετίσθηκε κανείς οικουμενιστής κι αναθεμάτισε την παναίρεση αυτή; μήπως με τα κείμενα που συνεχώς συντάσσουν και τα οποία αν τα ενώναμε θα μπορούσαν να τυλίξουν περιμετρικά ολόκληρο τον πλανήτη, έφεραν κάποιο θεάρεστο αποτέλεσμα; Απάντηση όμως κι εγώ δεν ελπίζω να πάρω, έτσι υποβάλλω τα ερωτήματα για να καταθέσω τον πόνο μου. Εμάς όλους μπορούν αδελφοί μου να μας χλευάζουν , να μας κατηγορούν και να μας κοροϊδεύουν αλλά τον Θεό δεν μπορούν διότι Αυτός ου μυκτηρίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.