Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ !!!



Πηγή: http://orthodoksiantepithesi.blogspot.gr




 ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ...
     ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ !!!


Ο παρακάτω διάλογος είναι πραγματικός και έλαβε χώρα πρό εξαμήνου σε επαρχιακή πόλη.....





Η πόρτα του μαγαζιού χτύπησε και μπήκε μέσα ένας περιποιημένος στην εμφάνιση αρχιμανδρίτης....
Από το παρουσιαστικό του φαινόνταν ότι άνηκε στους ιερείς με πιο μοντέρνες ιδέες, καθώς το καλοξυρισμένο λιγοστό μουσάκι και η "φράτζα" στο χτένισμα της κεφαλής, θα πρόδιδαν κάθε προσπάθεια του να φανεί ως παραδοσιακός και "συντηρητικός"  ιερώμενος.....
-Σε ποιά ενορία είστε πάτερ; τον ρώτησα....
- Είμαι από εδώ αλλά βρίσκομαι σε ιεραποστολή στο Κονγκό, μου απήντησε
- Υπέροχα, πραγματικά άξιος ο μισθός σας σε ένα τοσο επίπονο έργο...
-Ευχαριστώ, μου απήντησε ευγενικά....
- Πείτε μου πάτερ ποια η γνώμη σας για τον Βαρθολομαίο; τον ρώτησα απότομα....
- Ο Παναγιότατος; πολύ καλός .....
- Και ο πάπας; τον ρώτησα άμεσα....
- Καλός κι αυτός..... μου απήντησε με πολύ άνεση
- Και ο διάβολος; τον ξαναρώτησα...
-Καλ.... εεεε τι ενοείτε; σάστισε.......
- Τίποτα πάτερ , τίποτα δεν ενοώ, απλώς λυπάμαι για σας.....
Kαι ο διάλογος μας διακόπηκε άδοξα........
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΟΚΩΜΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

Σχόλιο: Ἀμφιβάλλει κανεὶς ὅτι τὴν ἴδια ἀπάντηση (μέχρι τὴν ἐρώτηση γιὰ τὸ ..διάβολο), θὰ ἔδινε ἕνα μεγάλο τῶν παπάδων μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.