Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Απάντηση του κ. Τσολογιάννη σε ...συκοφαντικό δημοσίευμα του π. Παύλου Δημητρακόπουλου, της Ι. Μ. Πειραιώς!



πιστολὴ πρὸς διάφορα ἱστολόγια ἔστειλε ὁ κ. Τσολογιάννης ζητώντας νὰ δημοσιεύσουν τὴν ἀπάντησή του σὲ συκοφαντικὸ δημοσίευμα τοῦ π. Παύλου Δημητρακόπουλου:
«Ζητησαμε λοιπον (γράφει) να δημοσιευσουν την απαντησι μας και περιμενουμε να δουμε αν θα τηρησουν τα πρεποντα και νομιμα.
Τους προειδοποιουμε ομως οτι αν δεν την δημοσιευσουν θα προβουμε σε ασφαλιστικα μετρα, για να καταλαβουν καποτε οτι οφειλουν να μαθουν την χριστιανικη ευγενεια και να εφαρμοζουν τα δημοσιογραφικα νομιμα πρεποντα και στοιχειωδη.
Και αυτο γιατι η ιστολογικη χριστιανικη κακοηθεια απεναντι στην Ιεροκανονικη Αποτειχισι και στους αξιεπαινους Αποτειχισμενους, εχει υπερβει ολα τα ορια».

Δημοσιεύουμε τὴν Ἐπιστολὴ καὶ τὴν ἀπάντηση ποὺ τὴν συνοδεύει.

Κυριε .... ο αρχιμ. Παυλος Δημητρακοπουλος, σαν αντιαιρετικο γραφειο της μητροπολεως Πειραιως, εστειλε τελειως αναιτια, σε εφημεριδες και σε ιστολογια ανα την Ελληνικη Επικρατεια, ένα επιθετικο υβριστικο και συκοφαντικο κειμενο εναντιον του ιστολογου της Αποτειχισης και των Αποτειχισμενων Χριστιανων, από την Αιρεσι του Οικουμενισμου και των Αιρετικων Οικουμενιστων, ων πρωτος θιασωτης και προωθητης αυτης, ο πατριαρχης Βαρθολομαιος. Επειδη ιστολογος της Αποτειχισης ειμαι εγω και εθιγην προσωπικα, αφου μαλιστα και η εφημεριδα Ορθ. Τυπος και τα ιστολογια Κατανυξις, Ακτινες, Θρησκευτικα και Αγιορειτικο Βημα, τελειως αντιδεοντολογικα και χωρις αντιλογο το δημοσιευσαν, θελω να ελπιζω ότι θα δημοσιευσετε και την απαντησι μου όπως το προβλεπει αλλωστε και η χριστιανικη ευγενεια αλλα και η δημοσιογραφικη δεοντολογια. 

  
O γνωστος εκ των δημοσιεύσεών του διαστροφέας των Αγιων Πατέρων αρχιμανδρίτης(;) Παυλος Δημητρακοπουλος, αρπαξε αμεσως την ευκαιρια να χτυπηση τους Αποτειχισμενους και την
Αποτειχισι με αφορμη ενα κειμενο του κ. Γεωργιτση που δημοσιευσε το ιστολογιο μας «Αποτειχισι», το οποιο ως γνωστον, αποτελει μια ελευθερη και αδουλωτη εκκλησιαστικη φωνη, ισως την μοναδικη σε ολοκληρη την Ελλαδα, ελευθερη «ιστολογικη» φωνη, μεσα στην αποπνικτικη και ελεγχομενη «ιστολογικη» εκκλησιαστικη πραγματικοτητα της ελληνικης επικρατειας.

Το ιστολογιο μας αποφασισε να δημοσιευση το κειμενο του κ. Γεωργιτση, ο οποιος εγραψε ένα κειμενο διαφορετικο από τα αλλα και καναμε την δηλωσι ότι το δημοσιευουμε με επιφυλαξι ως μια άλλη αποψι και ένα κειμενο από μια άλλη οπτικη γωνια. Γραφαμε σχετικα:

Αυτό το προλογικο σημειωμα μας ο εν λόγω μη ευγενης ιερωμενος, το αποσιωπα σκοπιμα, για να επιτυχει τον εμπαθεστατο, ανοσιο σκοπο του, που δεν ηταν άλλος απο το να κακολογηση και να στιγματηση ΟΛΟΥΣ τους Αποτειχισμενους και την Ιεροκανονικη Αποτειχισι την οποια πολεμαει λυσσαλεα, με νυχια και με δοντια. Εφτασε στο σημειο, ποιος ξέρει με ποιες μεθοδευσεις, να παρασυρη μεχρι και τον αξιολογο μητροπολιτη Πειραιως Σεραφειμ, ο οποιος δυστυχως παρασυρομενος, επέτρεψε στον εαυτό του να διαστρεψη δημοσια (στην στημενη μονολογιστικη ημεριδα που διοργανωσε ο π. Π. Δημητρακοπουλος), την μορφη, αλλα και την ζωη του Αγιου Θεοδωρου του Στουδιτου. 
Εμεις δεν συναντησαμε ποτε τον κ. Γεωργιτση, ουτε τον γνωριζουμε κατ’ οψιν (εχουμε συνομιλησει μονο τηλεφωνικα  μαζι του ), αλλα απ’ ό,τι γνωριζουμε, δεν εκκλησιαζεται στους ναους των Αποτειχισμενων ανα την επικρατεια.
Ο π. Δημητρακοπουλος δεν αρκεσθηκε να κατηγορηση τον κ. Γεωργιτση που του εδωσε την αφορμη να καταφερθη εναντιον του, αλλα και εναντιον μας, αλλα τόλμησε με περισση υποκρισια να υπερασπισθη την αγιοτητα του γεροντα Παϊσιου, τον οποιον όμως οι Σιγονταροοικουμενιστες ατιμαζουν με τις πραξεις τους, αφου γραφουν τα λογια του πατρος Παϊσιου στα καττυματα των υποδηματων τους και μαλιστα κατα τροπον αγριον και …αγροικον και παρα πασαν ευγενειαν, συνεσιν και λογικην, όπως διαπιστωσαμε ότι κανουν στα απαντητικα κειμενα τους προς τα λαμπικαρισμενα αγιοπνευματικα κειμενα του αρχιμανδριτου πατρος Ευθυμιου Τρικαμηνα.

Εμεις οι Αποτειχισμενοι, γνωρισαμε προσωπικα τον πατερα Παϊσιο, τον συναντησαμε πολλες φορες και αναγνωριζουμε την Αγιοτητα του και αυτό δεν το δηλωνουμε για πρωτη φορα αλλα το λεμε και το δηλωνουμε και το γραφουμε παντοτε και παντου και οπου μας διδεται η ευκαιρια. Ο αγιος
γεροντας μαλιστα απεχει από τον τοπο της διαμονης μας το πολύ ένα χιλιομετρο, από τον ταφο του, δηλαδη καταδεχθηκε να γινη παντοτινος γειτονας μας, για να μας στελνη συνεχεια την ευλογια του και να εισπνεουμε εφ’ ορου ζωης, όση μας χαρίσει ο Κυριος, από τοσο κοντα την αναπνοη του, μεσα από τον αειζωο χαριτοβρυτο ταφο του.

Αυτα απαντησα και στην βραχυκυκλωμενη και σχεδον κατευθυνομενη από τους Σιγονταροοικουμενιστες,  κληρικους και λαϊκους, Χρυσοϋφαντη, που βαδιζει μαζι με την Σιγονταροοικουμενιστικη παρεα της, δρομους ξενους προς την Εκκλησιαστικη μας Ιστορια και τις Πατερικες πρακτικες και τα Πατερικα διατακτικα τους κειμενα για τους επιγενομενους, που αποτελουν ταυτισι της θεοφωτιστης πορειας τους.

Εγραψα και το επαναλαμβανω, δεν υβριζουμε τον αγιο πατερα Παισιο, οταν ελεγχουμε καποιες στασεις του, που δεν συμφωνουν με τα Πατερικα προτυπα. Ο ιδιος εξαλλου μας προτρεπει και μας επιτρεπει να ελεγχουμε και «να περναμε απο κοσκινο» όσα ακουμε, και βεβαια δεν αποκλείει τον έλεγχο όλων όσων ευφανταστων γράφονται απο καλοθελητες για τον ιδιο, ακομα και για την στασι του ιδιου του εαυτου του. Δηλαδη να ελεγχουμε και τον ιδιο αν συμφωνει ή δεν συμφωνει η στασι του με την στασι των Αγιων Πατερων, αφου, όπως αποκαλυψε και ο πατηρ Γεωργιος Καψανης, δεν είχε την ευχερια και δυνατοτητα να διαβαζει Πατερες, παρα μονο καποιον ασκητικο Πατερα, μαλλον ιδιαιτερα τον Αγιο Ισαακ τον Συρο. Επομενως, στα παρακατω δικα του λογια, συμπεριλαμβανει ασφαλως και την δικη του στασι σε όλα τα ζητηματα που αφορουν γενικα την στασι του πιστου απεναντι στους αιρετικους. Μας λεει δηλαδη ο Αγιος Γεροντας:

«Τις διάφορες θεωρίες των θεολόγων να τις περνάτε από το ΠΑΤΕΡΙΚΟ κόσκινο.
Πρέπει να τις κοσκινίζετε με βάση τους ΠΑΤΕΡΕΣ και ό,τι είναι σκουπίδια ή πίτουρα να τα πετάτε.
Να ψάχνετε με βάση τους ΠΑΤΕΡΕΣ.
Προσέξτε ένα παράδειγμα. Υπάρχει το μπακίρι, ο μπρούντζος και ο χρυσός. Ακόμη και μπακίρι καλό και άσχημο, μπρούντζος καλός και άσχημος, χρυσός 12 καρατίων και χρυσός 24 καρατίων.
Εσείς να διαλέγετε το χρυσό των 24 καρατίων.
Και τα άλλα χρειάζονται, αλλά όλοι να προτιμάτε το χρυσό».
(Πρεσβ. Διονυσίου Τάτση, Ο Γέροντας Παΐσιος Βιογραφικά στοιχεία - Διδαχές – Επιστολές – Περιστατικά – Κείμενα, σελ. 146-147).

Τι απανταει στο κειμενο αυτό, ο αγιομαχος των Μεγαλων Αγιων Πατερων, π. Δημητρακοπουλος, που διαστρεφει τα θεοφωτιστα λογια και την βιοτη τους;

Ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας, του εδωσε μεχρι σημερα παμπολλες απαντησεις και τον παρουσιασε με πεντακαθαρο και αδιαμφισβητητο τρόπο, ως διαστρεβλωτη και ως πραγματικο αδιστακτο  κακοποιο των κειμενων των Αγιων Πατερων. Τουτο το εκανε (οπως είδαμε στο αδιαψευστο Βιντεο) ακομα και στην Ημεριδα του Πειραια, με αποτελεσμα ο π. Δημητρακοπουλος να μη εχει τι να απαντησει και να φωνασκει, και να χειρονομει ανεπιτρεπτα για ιερωμενο, και προσβλητικα ενωπιον του Επισκοπου του, ωσαν να μη ηταν εκεινος υπευθυνος ως Μητροπολιτης!

Όμως και ο καθενας από μας, που μελεταει τα κειμενα του θλιβερου και αξιοθρηνητου (όπως το καταντησε) Αντιαιρετικου γραφειου της Μητρ. Πειραιως και τις ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΕΣ απαντησεις του γεροντα αρχιμανδριτου Ευθυμιου Τρικαμηνα, βγαζει ευκολοτατα τα συμπερασματα του.

Όμως ο χειροκροτητης του εαυτου του, αγιομαχος ιερωμενος Δημητρακοπουλος «ουκ ηβουληθη συνιεναι». Και όχι μονο δεν μετανοησε για ολες τις μεχρι σημερα ανεντιμες πραξεις του, αλλα συνεχιζει αδιστακτος και ακαθεκτος να αγιομαχει, καλυπτομενος πισω από τον επισκοπο Πειραιως και με την ανοχη του  – δυστυχως – και με την ανεκτικοτητα του, τον επιτρεπει να ασχημονει βαναυσως εναντιον των Αγιων Πατερων, αλλα και εναντιον της Ορθοδοξου Πιστεως μας.

Όμως ο αγιος Παϊσιος, λεει και αλλα πολλα ακομα, για την υποχρεωτικη απομιμησι ΟΛΩΝ ΜΑΣ της στασης των Αγιων Πατερων, απεναντι στους Αιρετικους και στην Αιρεσι, στην οποια ο π. Δημητρακοπουλος και οι λοιποι Σιγονταροοικουμενιστες, κατά τροπον προκλητικον και εξοργιστικον, αρνουνται να βαδισουν. Συνεχιζει ο αγιος Γεροντας:

«Ἐὰν ζούσαμε ΠΑΤΕΡΙΚΑ, θ εχαμε λοι πνευματικ γεία, τν ποία θ ζήλευαν κα λοι ο τερόδοξοι, κα θ φηναν τς ρρωστημένες τους πλάνες κα θ σώζονταν δίχως κήρυγμα.
Τώρα δν συγκινονται π τν γία μας ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙ, γιατί θέλουν ν δον κα τν ΠΑΤΕΡΙΚΗ μας συνέχεια, τν πραγματική μας συγγένεια μ τος γίους μας».

Τ’ ακους, πάτερ Δημητρακοπουλε; Ο πατηρ Παϊσιος όλα τα ειπε πολύ καλα, υπεροχα, και ωραια, και ορθοδοξα, με τον δικο του αποκλειστικο χαριτωμενο λογο, αλλα εμεις βλεπουμε π. Δημητρακοπουλε, ότι εσυ και ολη η παρεα σου –που δεν ειστε παρα ένα ελαχιστο μετρημενο ποσοστο του 0.05 % των εκκλησιαζομενων ανα την ελληνικη επικρατεια, ενώ εμφανιζεστε σαν πολλοι και υπεραριθμοι και αυτό αποτελει απατη, μεγαλη απατη. Εσεις παρακουτε και περιφρονειτε τα αγια λογια του αγιου γεροντα και το μονο που κανετε ειναι να χρησιμοποιειτε και να εκμεταλλευεσθε το ονομα του για τους λογους των δικων σας συμφεροντων.

Αυτά τα ολιγα για το ιστολογιο Αποτειχισι πάτερ Δημητρακοπουλε, που στεκεται σαν Καρφος στα τυφλωμενα ματια σου.

Νομιζαν, λοιπον, ο διαστροφέας της Παραδόσεως μας π. Δημητρακοπουλος και ο συντροφος και ομοϊδεατης του θεολογος κ. Σκοντζος, ότι μας βρηκαν …λασκα και μπορουσαν να επιτεθουν ακομα μια φορα στους Αποτειχισμενους, αφου και η προσφατη γελοια ημεριδα τους, ηταν εργο και κατορθωμα δικό τους, κατά της Αγιας και Ιερας Αποτειχισης, αφου καταφερε να παρασυρη και αυτόν τον μητροπολιτη Πειραιως για την συνδιοργανωση  της και ετσι να αυτοεξευτελισθη και εκεινος και να ….αυτοκαταργηθη!!!

Γιατί; Γιατι κατα την Ημεριδα, οι κεκλημενοι ομιλητες τους επεσαν σε ένα πελωριων διαστασεων παραπτωμα. 
Διακηρυξαν δηλαδη ότι δεν υπαρχει σημερα Αιρεσι του Οικουμενισμου (μαρτυρας το Βιντεο) και κακως, κακιστα ο Πειραιως αφορισε επανειλημμενα και επ’ εκκλησιαις, την τρομερη εσχατολογικη Αιρεσι του Οικουμενισμου, η υπαρξι της οποίας μαρτυρειται και αναφερεται ρητα σε κειμενα του και από αυτόν τον πατερα Παϊσιο!!!

Είναι γνωστον ότι ο π. Δημητρακοπουλος και οι ομοφρονες του Κακοδοξουντες Καταπατητες των Ιερων Κανονων και των Πατερικων θεοφωτιστων συγγραματων τους, εμφανιζονται ως οι «ακραιφνεις;;;» ….. ερμηνευτες του θεληματος του Θεου και των Πατερων εναντι της Αιρεσεως και των Αιρετικων.

Εμεις πιστευουμε ότι ο Θεος απεχθανεται και μισει οσο τιποτα περισσοτερο την Αιρεσι. Όμως, ως φαινεται, ο π. Δημητρακοπουλος δεν εχει πλεον καμμια σχεσι και καμμια επικοινωνια με τον Θεο των Ορθοδοξων Πατερων και με τους Ορθοδοξους Πατερες αλλα μονο με τις Αιρεσεις και με τους Αιρετικους, με τους Οικουμενιστες και τους Σιγονταροοικουμενιστες, αφου μαλιστα μεσα στην απαντησι του για τον κ. Γεωργιτση απευθυνεται ικετευτικα  στον

 «Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη ΤΟΥ κ.κ. Βαρθολομαίο και τους Συνοδικούς Μητροπολίτες»

και δεν συμμαζευεται.

Εμεις, ουδεποτε χαρακτηρισαμε ουτε….Παναγιωτατο, ουτε … Οικουμενικο, ουτε … Πατριαρχη, ουτε  Κ.Κ (με κεφαλαια παρακαλω), τον Αιρεσιαρχη…. Βαρθολομαιο, από τοτε που εντοπισαμε τις απεχθεις και θεομισητες αιρεσεις, που παντοτε εμφανιζεται να αποδεχεται και να ταυτιζεται και δημοσια να διακηρυττει, π.χ. ότι «ολες οι Θρησκειες εχουν δρομους σωτηριας και δεν εχει τοιουτους δρομους μονον το Ευαγγελιο του Χριστου και ο Σωτηρας Χριστος», ή ότι «οι Αιρεσεις αποτελουν Εκκλησια Χριστου», ή ότι το Κορανι είναι «ιερο» και αλλα ων ουκ εστιν αριθμος.

Ο π. Δημητρακοπουλος και ο συνένοχός του θεολογος Σκοντζος, δεν τα πληροφορηθηκαν ποτε τα αιρετικα αυτά παραληρηματα του Πατριαρχου ΤΟΥΣ Κ.Κ. Βαρθολομαιου;

Και πως ειναι δυνατον να συνεχιζη να αποκαλει έναν καραμπινατο Αιρεσιαρχη, ως τον αποκαλει; Είναι, ή δεν είναι ηθελημενος ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ και μαλλον, σχεδον ταυτισμενος Οικουμενιστης; Που είναι οι ορθοδοξες ευαισθησιες του; Που είναι το ορθοδοξο φρονημα του;

Και τελειώνει ο π. Δημητρακοπουλος, με μια υποκριτικη αγαπολογία, σαν κι αυτη των Οικουμενιστων, και με ένα κακόγουστο ευφυολογημα. Αφού ικανοποίησε το εναντιον της Αποτειχισης και των Αποτειχισμενων  μένος του, αφου χρησιμοποιησε ανεντιμα ενα αγνωστό του ανθρωπο για να μας επιτεθη, κατοπιν δηλωνει οτι μας σεβεται και προσευχεται για μας. Αν ηταν ειλικρινεις κι αληθινες οι προσευχες του, θα τις χρειαζόμαστε, τωρα όμως σε τι μας ωφελουν;

Οσο για το ευφυες παράδειγμα του με την πυλη του Ανδριανου και για το ποιος ειναι εντος ή εκτος της Εκκλησιας, θα του θυμησουμε οτι και ο πατριαρχης Καλεκας νομιζε πως ηταν μεσα στην Εκκλησια, αλλα ο αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας του υπεδειξε οτι μεσα στην Εκκλησια ειναι όσοι έχουν την αλήθεια, την οποια αυτος και οι ομοφρονες του αποποιηθηκαν και λυσσαλεα διαστρεφουν και πολεμουν:
  
«Oι της του Χριστού Εκκλησίας, λέγει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, της αληθείας εισί, και οι μη της αληθείας όντες, ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισί».
 
Και εκεινος που διαστρεφει την Αληθεια, τους Πατερες και τη διδασκαλια τους, σαν τον π. Δημητρακόπουλο, και κοινωνει με τους Οικουμενιστες, ποση σχεση εχει με την Αληθεια και την Εκκλησια, εστω κι αν ειναι ρασοφορος;

Κλεινοντας θα του αφιερωσουμε ενα κειμενο του π. Θ. Ζήση, που του ….ταιριαζει γαντι:

 «παυσαν ο νθρωποι ν διακρίνουν μεταξ ρθο κα σφαλμένου, μεταξ ληθείας κα πλάνης. Τ ναρκωτικ το Οκουμενισμο, τς νέας ατς θρησκείας το ντιχρίστου, τς Παναιρέσεως ατς κατ τν Γέροντα ουστίνο Πόποβιτς, διδόμενο κατ μικρς δόσεις π δεκαετίες κα καλυμμένο μ ρθοδοξοφανς περικάλυμμα σν τν Ονία, μ παρερμηνευόμενα χωρία τς γίας Γραφς κα τν Πατέρων τς κκλησίας, χει ναρκώσει τς συνειδήσεις τν περισσοτέρων κα μάλιστα πολλν κληρικν κα θεολόγων. χει δημιουργήσει μία φανταστική, ψεύτικη τμόσφαιρα ερήνης κα νότητος μ τν δθεν διάλογο τς γάπης, μέσα στν ποία ναπαύονται μακάρια τ πλήθη, πο παίρνουν νυποψίαστα κα δωρεν π τ μέσα νημέρωσης τ χαπάκι τς οκουμενιστικς ρωίνης».

Χρειαζεται αραγε να προσθεσουμε κατι περισσοτερο για τον εκτροχιασθεντα παρεισακτο ιερωμενο της μητροπολεως Πειραιως; Νομιζουμε, δεν χρειαζεται. Ο ιδιος αυτοκαταδικαζει συνεχεια και αμετανοητα τον εαυτον του.

Ο π. Δημητρακοπουλος, με τα αηθη και διαστρεβλωτικα κειμενα του, υπογραφει συνεχως και αδιαλλειπτως την αυτοκαταδικη του και το φοβεροτερο είναι ότι καταδικαζει ως κακοδοξη και την ιερα μητροπολι Πειραιως.

Με την προσηκουσα τιμη
Οδυσσεας Τσολογιαννης
δημοσιογραφος, 6972-896024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.