Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Μήνυση του μητροπ. Θεσ/νίκης Ανθιμου κατά πνευματικού τέκνου του π. Νικολάου Μανώλη!

Ιωάννης Κοντοπός

Ευχαριστήριος επιστολή στον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης

Αποτέλεσμα εικόνας για you have the right to remain silent
Λάβαμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο την παρακάτω ανοιχτή επιστολή. Μαζί με την αυτονόητη δημοσίευση, εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στον κ. Κοντοπό, μέχρι τέλους. 

Παναγιότατε...
Προ δύο ημερών κλήθηκα από το αστυνομικό τμήμα της περιοχής μου προκειμένου να απολογηθώ, κατ'εντολήν εισαγγελέως, διότι όπως μου ανακοινώθηκε, την 31ην Δεκεμβρίου 2014 καταθέσατε μήνυσιν εναντίον μου καθώς και σε ιστοσελίδα της Αττικής, με την κατηγορίαν της εξυβρίσεως επί του προσώπου σας… Πραγματικά με χαροποίησε το γεγονός, διότι αποτελεί τιμή δι εμέ η ενασχόληση σας προς το πρόσωπο μου…
Όμως Παναγιότατε έχω κάποιες σκέψεις επί τούτου και θα ήθελα πολύ να τις προσέξετε προσωπικά εσείς και όχι ο,τι σας μεταφέρουν οι πέριξ υμών…
Ερωτώ λοιπόν πως ο έγκριτος συνήγορος της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, διαπίστωσε ύβριν από τις σχετικές αναρτήσεις μου προς το πρόσωπο σας; Όπως κατέθεσα και στην απολογία μου, ουδέποτε θα εξύβριζα κληρικό, πολύ δε περισσότερο επίσκοπο… Διαβάσατε σεις προσωπικώς τας επιστολάς μου; Εγώ ο ίδιος εξάλλου σας πληροφόρησα εντός του ιερού Ναού του Αγίου Δημητρίου οτι, ενίοτε σας έκρινα και φυσικά ως θεσμό αλλά όχι ως πρόσωπο… Άλλο η κρίσις και άλλο η ύβρις. Αυτό έπρεπε να σας το εξηγήσει ο συνήγορος σας…
Εν πάσει περιπτώσει όμως χαίρομαι δι υμάς διότι για μία ακόμη
φορά πρωτοτυπήσατε, μηνύοντας λαϊκό, πράγμα πρωτάκουστο πανελλαδικά… Πάλι ξεχάσατε τας γραφάς όπως επί παραδείγματι "διωκόμενοι ευλογούμεν… "
Και όλα αυτά γιατί;
Επειδή πρωτοστάτησα, αγωνίστηκα και θα εξακολουθώ να αγωνίζομαι για τον πνευματικό μου, τον παπα-Νικόλα Μανώλη που εσείς εδιώξατε της ενορίας του… Ποιανού θα είναι "άξιος ο μισθός" θα το κρίνει ο Κύριος… Νομίζετε οτι με αυτόν τον τρόπο θα φιμώσετε τα στόματα των ενοριτών του παπα-Νικόλα, αρχής γενομένης της ταπεινότητας μου;
Διαβάσατε μήπως τα σχόλια στο διαδίκτυο τα οποία αφορούν την άδικη μεταχείρηση του συγκεκριμένου κληρικού ;
Σας ενημέρωσαν μήπως για τη στάση του προστατευομένου σας αρχιμανδρίτου Φιλούμενου και τις καταγγελίες προς αυτόν;
     
   Παναγιώτατε,
με όλο το σεβασμό στο ιερατικό σας αξίωμα σας πληροφορώ - ενδεχομέως και λόγω του προχωρημένου της ηλικίας σας να σας διαφεύγει- οτι η εποχή της τρομοκρατίας των κληρικών από τους επισκόπους και η προσπάθεια φίμωσης αυτών στα θέματα της Ορθοδοξία μας έχει περάσει ανεπιστρεπτί…
Οι λεβέντες παπάδες, οι άξιοι κληρικοί και ευλαβέστατοι πνευματικοί πατέρες, όπως ο πατήρ Νικόλαος Μανώλης, όχι μόνο πρέπει να αναδεικνύονται αλλά και να προστατεύονται από εμάς τους απλούς και θεοσεβούμενους λαϊκούς…
Εγώ ενδεχομένως αν κριθώ ένοχος θα καταδικαστώ και επειδή ως άνεργος δεν έχω να πληρώσω το αντίτιμο της ποινής, θα οδηγηθώ στας φυλακάς. Εκεί αναγκαστικά θα με επισκεφθείτε όπως κάνετε τηρώντας την εντολήν του Κυρίου μας… Ή μήπως ξεχάσατε και αυτήν; Θα στείλω όμως την οικογένεια μου να σιτιστεί στα συσσίτια της μητροπόλεως… Πιστεύω να μην αρνηθείτε…
Περαίνων την επιστολήν μου αυτήν για άλλη μια φορά θέλω ευχαριστήσω υμάς και εννοώ αυτό, παράλληλα δε να δηλώσω οτι, δεν αποδέχομαι την κατηγορία της εξύβρισης, διότι δεν υφίσταται τοιαύτη, καθώς επίσης να σας αναφέρω οτι ΟΣΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ Η ΔΙΩΞΙΣ ΤΟΥ… !!!!!!
Σας ευχαριστώ θερμά διότι μου δώσατε την ευκαιρία να δηλώσω τη συμπαράσταση μου στον αντιοικουμενιστικό αγώνα όλων των κληρικών ομού μετά των πιστών λαϊκών…
Μετά του προσήκοντος σεβασμού
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΟΠΟΣ

Y.Γ. Μεγαλύτερη τιμή θα νοιώσω αν και σεις παρευρεθείτε στη δίκη μου και όχι μόνος του ο έγκριτος συνήγορος σας


Πηγή: "Κατάνυξις"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.