Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Παρά τις κακοδοξιες σας, σας μνημονεύουν κάνοντας υπομονή, κι εσείς τους διώκετε;

ΑΠΕΣΤΑΛΗ  ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΠΟ Κωνσταντίνο Δημητρόπουλο

Προς Σεβασμιώτατο
Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης 
                    κ. Άνθιμο

    Σεβασμιώτατε,
      αν και απλός λαϊκός παίρνω το θάρρος να σας στείλω αυτή την επιστολή διαμαρτυρίας για την άδικη δίωξή σας προς 2 άξιους κληρικούς της Μητροπόλεώς σας. Αναφέρομαι στο σεβαστό καθηγητή π. Θεόδωρο Ζήση και στον π. Νικόλαο Μανώλη. 

Αλήθεια Σεβασμιώτατε από πότε είναι έντιμο και σωστό να διώκουμε την Ορθοδοξία και όσους υπερασπίζουν αυτήν; 
Αλήθεια Σεβασμιώτατε τι σας έκαναν οι άξιοι Ιερείς της Μητροπόλεως σας που κάνουν έργο υπέρ της Ορθοδοξίας και ενάντια στην παναίρεση του οικουμενισμού; 
Αντί να τους επαινείτε  τους διώκετε; 
Αντί να βλέπετε ότι παρά τον διωγμό και όσα συμβαίνουν εκείνοι σας μνημονεύουν ως Επίσκοπό τους κάνοντας υπομονή αν και θα έπρεπε να έχουν κόψει το μνημόσυνό σας εδώ και πολλά έτη λόγο της Εκκλησιαστικής σας Επικοινωνίας με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και λόγο της αίρεσης του οικουμενισμού, εσείς τους υποβάλετε σε δοκιμασίες;
Η ψευδοσύνοδος στην Κρήτη δεν σας ενόχλησε και σας ενόχλησαν οι 2 αυτοί κληρικοί; 
Ο Πατριάρχης δεν σας ενοχλεί με τις συμπροσευχές του;
Οι βλασφημίες του ενάντια στους αγίους και τους κανόνες της Εκκλησίας δεν σας ενόχλησαν για να του αποστείλετε επιστολή και να τον ελέγξετε δημόσια; 
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών δεν σας ενόχλησε;

Αλήθεια πότε ήταν η τελευταία φορά που απαιτήσατε με βροντερή και
δημόσια φωνή να αποχωρήσει άμεσα η Εκκλησία της Ελλάδος από το παναιρετικό Π.Σ.Ε.; 
Για ποιό λόγο γίνατε Επίσκοπος; Δεν είναι το έργο σας να φυλάτε την Εκκλησία από τους αιρετικούς;   Δεν είναι αιρετικό το Π.Σ.Ε.; Δεν είναι Ληστρική η Σύνοδος της Κρήτης; Δεν είναι αιρετικός οικουμενιστής ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος; 

Ποιός είναι ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ Σεβασμιώτατε;  Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, η Ληστρική Σύνοδος και το Π.Σ.Ε  με όλη την παναίρεση του οικουμενισμού,  ή  οι 2 άξιοι κληρικοί σας που ενημερώνουν το ποίμνιο για την παναίρεση του Οικουμενισμού;

Να αφήσετε στην ησυχία τους να κάνουν το έργο τους ο π. Θεόδωρος Ζήσης και ο π. Νικόλαος Μανώλης ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ.
Τέλος να γνωρίζετε ότι προσωπικά τους προτρέπω να κόψουν το μνημόσυνό σας λόγο της κοινωνίας σας με τον αιρετικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και όλους τους Ιεράρχες που υπέγραψαν τη Ληστρική Σύνοδο στη Κρήτη αλλά και επειδή προσωπικά εσείς δεν αντιδράτε καθόλου για τα θέματα της πίστεως αλλά κρατάτε στάση σιωπής. 
Η διακοπή της μνημονεύσεως του ονόματος σας είναι απαραίτητη και φυσικά αν τους διώξετε και αν τους καθαιρέσετε η καθαίρεση δεν ισχύει αφού το ίδιο έκαναν και στο παρελθόν στους αγίους μας οι ψευδεπίσκοποι της εποχής τους.

Ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης:
«Εχθρούς γάρ του Θεου,  Χρυσόστομος λέγει, ού μόνον τούς αιρετικούς, αλλά καί τούς τοις τοιούτοις κοινωνούντας». (P.G. 99. 1049 Α).
Άγιος Αθανάσιος ο Μέγας:
«Εάν ο Επίσκοπος ή  ο πρεσβύτερος, οι όντες οφθαλμοί της Εκκλησίας, κακώς αναστρέφονται καί σκανδαλίζωσι τόν λαόν, χρή αυτούς εκβάλλεσθαι.  Σ Υ Μ Φ Ε Ρ Ο Ν  γάρ ανευ αυτων συναθροίζεσθαι εις ευκτήριον οικον η μετ’ αυτων εμβληθυναι ως μετά Αννα καί Καϊάφα εις τήν γέενναν του πυρός» (Μ. Αθανασίου, εκ του κατα αιρέσεων, P.G. 35, 33 και ΒΕΠΕΣ 33, 199)·
και «ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από της κοινωνίας προσήκει Φ Ε Υ Γ Ε Ι Ν» ( βλ. Μ. Αθανασίου, Τοις τον μονήρη βίον ασκούσι P.G. 26, 1188ΒC).
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης για την αποτείχιση από τους ψευδεπισκόπους:
«“Οι της την κοινωνίαν εαυτούς διαστέλλοντες”, οι χωριζόμενοι αυτοί, οχι μόνον δια τον χωρισμόν δεν καταδικάζονται, αλλά ΤΙΜΗΣ της ΠΡΕΠΟΥΣΗΣ, ως ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, είναι ΑΞΙΟΙ, επειδή όχι σχίσμα επροξένησαν εις την Εκκλησίαν με τον χωρισμόν αυτόν, αλλά μάλλον ηλευθέρωσαν την Εκκλησίαν από το σχίσμα και την αίρεσιν των ψευδεπισκόπων αυτών. Ορα και τον λα΄αποστολικόν» (Ιερόν Πηδάλιον, έκδ.Παπαδημητρίου 1970κ, σελ. 358κ).
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς λέγει: «Η σιωπή είναι η τρίτη μορφή αθείας».
«Πρώτη, η διά λόγου άρνηση».
«Δεύτερη, η διά της πράξης (άρνηση)».
«Τρίτη δε, η σιωπή που παραπέμπει στη
συνενοχή και συνέργεια».
 Ο Μέγας Βασίλειος λέγει: «Της σιωπής το κρίμα φοβερόν εστί».
 Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος προσθέτει: «Ο μη λέγων την Θείαν Αλήθειαν υπεύθυνος εστί του αίματος τουτέστι της σφαγής των ψυχών των πλανομένων».
 Ο Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης λέγει: «Εντολή γαρ Κυρίου μη σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως. Ώστε, ότε περί πίστεως ο λόγος εστίν ειπείν, εγώ τις ειμί; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης;… Ουά οι λίθοι κεκράξουσι και συ σιωπηλός και αφροντίς;»
 Ο Μέγας Βασίλειος λέγει: «Το να εφησυχάζει κανείς, όταν το κινδυνευόμενον είναι η πίστις, τούτο είναι ίδιον της αρνήσεως, το δε να ελέγχει είναι ομολογία ειλικρινής».
 Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει: «Το μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε, περί βίου εστίν, ου περί πίστεως».

Με βαθιά λύπη για το κατάντημα των Επισκόπων και για το πως το άσπρο το λέμε μαύρο και το μαύρο άσπρο στις ημέρες μας.
Πολεμήστε τον Οικουμενισμό Σεβασμιώτατε.
Απαιτήστε να ακυρωθούν οι αποφάσεις της Ληστρικής Συνόδου της Κρήτης.
Απαιτήστε να αποχωρήσει η Εκκλησία της Ελλάδος από το Π.Σ.Ε  ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ 
π. ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΑΝΩΛΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ

Κωνσταντίνος Δημητρόπουλος 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.