Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Μοναχού Σεραφείμ Ζήση, Ο Μέγας Αθανάσιος και η Σύνοδος του Κολυμπαρίου




4 σχόλια:

  1. Καλά κι αγια τα λέτε πάτερ. Μόνοι σας τα λέτε μόνοι σας τα αναιρείτε. Ελέγχετε τον καθηγητή Φειδά για διγλωσσία αλλά κι εσείς με τα πισωγυρισματα και τις συμβουλές στους πιστούς να πηγαίνουν να κοινωνούν εκεί όπου υπάρχουν ευλαβείς κληρικοί κι ας μνημονεύουν τους αιρετικούς φαινεσθε ως διψυχοι. Προσέξτε παρακαλώ αυτή σας τη στάση διότι όπως πολύ ορθόδοξα τα αναλύετε πρέπει και να τα υποστηρίζετε στην πράξη. Αναμενουμε τις διευκρινήσεις σας πάνω στο σοβαρό θέμα του" ο κοινωνών ακοινωνητω ακοινωνητος έσται"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/3/18, 8:53 μ.μ.

    ωραιος ο μανος πολυ καλα τους λες . αλλα αυτοι θα καταλαβουν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/3/18, 11:22 μ.μ.

    Πολύ ωραία ομιλία. Έχω όμως μία απορία: Λέει ο π. Σεραφείμ πολύ ορθά. "Όταν καταλάβει κάποιος την ΑΚΡΙΒΕΙΑ και τους ΑΓΩΝΕΣ των πατέρων τότε θα καταλάβει και την σημερινή κατάσταση." Πωσ συμβιβάζεται αυτό με την από τον ίδιο ομολογουμένη μετριοπάθεια του π. Θεόδωρου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ.3/3/18, 7:27 π.μ.

    Συμβαίνει σε ολους μας το εξής παράδοξο. Ενώ βλέπουμε την ακίδα στο μάτι του αδελφού μας δεν βλέπουμε το δοκάρι στο μάτι μας. Πως θα προχωρήσει ο αγώνας με τέτοια διγλωσσία; Εγώ έτσι το εξέλαβα κι ας με συγχωρεσετε όσοι σκανδαλιζεσθε. Είναι απλά τα πραγματα. Η ομολογούμε η συμβιβαζόμαστε. Εδώ που φτάσαμε μετά το Κολυμπάρι δεν επιτρέπεται σε θεολόγους άξιους να ερμηνεύουν τους Αγίους όπως τους βολεύει και να τηρούν αμφίρροπη στάση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.