Παρασκευή, 4 Μαΐου 2018

Απάντηση στον π. Σεραφείμ Ζήση (τελική)


Τοῦ κ. Ἰωάννου Ρίζου


Ειλικρινά δεν φαντάστηκα, π. Σεραφείμ, ότι αποτελεί για σας επιτακτική αναγκαιότητα να ζητήσω επισήμως συγγνώμη για την αβλεψία  μου να υποθέσω ότι, αφού ο Φλωρίνης κ. Θεόκλητος μνημόνευε δια του Αρχιδιακόνου του, τους απανταχού Προκαθημένους στη Θ. Λειτουργία, αυτό θα συνέβαινε στην απανταχού Ορθόδοξη  Εκκλησία.
Ζητώ συγγνώμη λοιπόν, τώρακαθώς βλέπω ότι σε μερικά σημεία δεν είχα πληροφορηθεί σωστά.
Όμως αυτή η αβλεψία μου δεν μπορεί να γίνει διέξοδος στα αδιέξοδα του κηρύγματος σας (των τριών θεολόγων της Θεσσαλονίκης).
Παρακαλώ όμως, ας έλθουμε στην ουσία, που η κακοδιαχείρισή της τόσο ταλανίζει τους πιστούς.
1. Λέτε: «Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Μπαντσέν τῆς Οὐκρανίας κ. Λογγῖνος (Ἀρχιεπίσκοπος ἀπό τόν Αὔγουστο τοῦ 2017) ἔχει διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ Πατριάρχου Μόσχας ἀπό τόν Μάρτιο τοῦ 2016, ἀλλά μνημονεύει τοῦ Τοπικοῦ Ἀρχιεπισκόπου Τσερνοβτσί καί Μπουκοβίνας κ. Μελετίου καί τοῦ Μητροπολίτου του καί Γέροντός του κ. Ὀνουφρίου...».
Ομολογείτε λοιπόν ότι ο κ. Λογγίνος διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία με τον πατριάρχη Μόσχας κ. Κύριλλο, επειδή προφανώς είναι οικουμενιστής, αλλά παράλληλα ο κ. Λογγίνος κοινωνεί με τους Επισκόπους και την Σύνοδο της Ουκρανικής Εκκλησίας (και δέχεται την Προχείριση του από αυτούς στο αξίωμα του Αρχιεπισκόπου) οι οποίοι αποδέχονται τα οικουμενιστικά κείμενα και αποφάσεις του Κολυμπαρίου και μνημονεύουν τον Κύριλλο.
Και τον θεωρείται αποτειχισμένο!
Και θεωρείτε εμένα συκοφάντη και την «Π.Π» «κίτρινο τύπο»!

2. Λέτε: ότι «…ὁ κύριος ἰσχυρισμός [σημ. εννοεί ότι ο κύριος ισχυρισμός του άρθρου μου ήταν ότι μνημονεύτηκαν όλοι οι Προκαθήμενοι στο συλλείτουργο με τον κ. Λογγίνο και τον π. Θεόδωρο], ἡ οὐσία, ἔγινε καπνός...  Οὔτε διανοήθηκε νά ζητήσει συγγνώμη γιά τό λάθος του …Τί λέτε, λοιπόν, κ. Ρίζο; Μνημονεύθηκαν ἤ ὄχι στό Μπαντσέν οἱ Προκαθήμενοι; Κάνατε λάθος ἐκεῖ ἤ ὄχι; Μπορεῖτε νά ζητήσετε συγγνώμη γι΄ αὐτό; Ἀντιθέτως, ὡς κατήγορό μας νομίζετε ὅτι ὁ καιρός σᾶς δικαίωσε... Μνημονεύθηκαν ἤ ὄχι στό Μπαντσέν οἱ Προκαθήμενο ; Κάνατε λάθος ἐκεῖ ἤ ὄχι; Μπορεῖτε νά ζητήσετε συγγνώμη γι΄ αὐτό; Ἀντιθέτως, ὡς κατήγορό μας νομίζετε ὅτι ὁ καιρός σᾶς δικαίωσε ... [και επανερχόμενος συνεχώς στο ίδιο θέμα αλλού συνεχίζει]  περί τῆς δῆθεν μνημονεύσεως ὅλων τῶν Προκαθημένων στό Μπαντσέν, πού ἀποτελοῦσε τήν οὐσία τοῦ 1ου ἄρθρου του· ὁ συντάκτης τοῦ ὁποίου, ὅμως, ἀρνεῖται τήν μέ σεβασμό πρός τούς ἀναγνῶστες του παραδοχή τοῦ λάθους του» κλπ. κλπ.
3. Ο κύριος ισχυρισμός του άρθρου μου, π. Σεραφείμ, ήταν ότι έγινε συλλείτουργο συμμετέχοντος του π. Θεοδώρου, στο οποίο μνημονεύτηκαν μη αποτειχισμένοι επίσκοποι που αποδέχτηκαν το Κολυμπάρι. Το ότι δεν μνημονεύτηκαν όλοι οι πατριάρχες και αρχιεπίσκοποι (όπως από άγνοια έγραψα και ζήτησα δημόσια συγγνώμη) που αποδέχτηκαν το Κολυμπάρι αισθάνεστε ότι σας δικαιώνει;


4. Λέτε: «Πόσο χαμηλά πρέπει νά μᾶς ἔχετε στήν ὑπόληψή σας, κ. Ρίζο, πόσο χαμηλά, ὡς ὑποκριτές, ἀφοῦ δέχεσθε, ὅτι ἐμεῖς πού λειτουργούμαστε ἐδῶ ὑπό διωγμό, μακριά ἀπό Ἐνορίες καί τά Μοναστήρια μας, θά ταξιδεύαμε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα νά συμμετάσχουμε σέ Λειτουργία, ὅπου θά μνημονεύονταν σύσσωμοι οἱ προδόντες τήν Πίστη στό Κολυμπάρι ! Καί μετά νά ἔλθουμε ἐδῶ καί νά κοροϊδεύουμε τούς πιστούς, δημοσιεύοντας».
     Το ότι δεν μνημονεύτηκαν «σύσσωμοι οι προδίδοντες την Πίστη στο Κολυμπάρι», αλλά λίγοι μόνο από αυτούς σας αθωώνει π. Σεραφείμ; Και για να ξέρουμε κι εμείς, από πόσους και πάνω πρέπει να μνημονευτούν για να θεωρηθεί κατακριτέα η μνημόνευση;
5. Λέτε : «Ἀπορῶ πάντως, κ. Ρίζο, ἐδῶ “γίνεται χαμός” τίς μέρες αὐτές γιά να μή δοθεῖ Αὐτοκεφαλία στούς Σχισματικούς τοῦ Κιέβου, καθώς ἡ Μόσχα ὑπεραμύνεται τῆς δικῆς της (προσέξτε, δικῆς της) Μητροπόλεως Κιέβου, καί ἐσεῖς ἰσχυρίζεσθε ὅτι ἡ ἱεροκανονική αὐτή Μητρόπολη ἤδη εἶναι ἐντελῶς ἀνεξάρτητη και δέν ἔχει σχέση μέ τόν Μόσχας. Ποῦ ζῆτε, ἀλήθεια;».

      Είναι προφανές, πάτερ, ότι ζούμε σε διαφορετικούς κόσμους. Γιατί σίγουρα η «Αυτοκεφαλία στους σχισματικούς του Κιέβου» είναι σοβαρό θέμα, αλλά εκείνο που τώρα πρωτεύει είναι να σωθούμε και να τραβήξουμε, αν είναι δυνατόν, και έναν αδερφό μας από την θανατηφόρα αίρεση που στέλνει ψυχές στην απώλεια . Για εσάς όμως αποτελεί θέμα δυνητικής φύσεως. Όποιος θέλει δηλαδή μπορεί να κοινωνεί με την αίρεση κι όποιος θέλει (αν είναι ακραίος και άνθρωπος μίσους) να μην κοινωνεί.
6. Λέτε: «Ἄν εἴχατε διαβάσει τό ὁμολογιακό κήρυγμα τοῦ κ. Λογγίνου πού δημοσιεύσαμε πρό ἡμερῶν, θά εἴχατε τήν δυνατότητα νά πληροφορηθεῖτε γιά βασικά πράγματα ὡς πρός τήν διοικητική ὑπαγωγή τοῦ κ. Λογγίνου· δέν τό διαβάσατε, φαίνεται, νηφαλίως (γι΄ αὐτό οὔτε καί προσεκτικῶς), ἴσως δέ καί καθόλου».
     Πάτερ, πολλά χρόνια διαβάζω «ομολογιακά κηρύγματα», «τώρα όμως δεν είναι ώρα για λόγια αλλά για πράξεις», που θα έλεγε ο της Εφέσου φωστήρας άγιος Μάρκος. Αν ο επίσκοπος Λογγίνος έκανε πράξη αυτά που λέει και μάλιστα εκφράζοντας πριν από καιρό αναθέματα, φαντάζεστε ότι δεν θα χαιρόμουν; Θα ήμουν ο πρώτος που θα τον επαινούσε, όπως τον επαίνεσα όταν αναθεμάτισε τους Οικουμενιστές. Από το ανάθεμα όμως στην εκκλησιαστική διπλωματία είναι μία εξέλιξη, η οποία δεν συμβαδίζει με τις προσδοκίες που ο Επίσκοπος ο ίδιος μας δημιούργησε.
7. Λέτε : «Ὁ κ. Ρίζος, στά σχόλια τῆς πρώτης του ἀναρτήσεως, ἀφοῦ εἶδε προοδευτικῶς ὅτι οὔτε τό θέμα τῆς μνημονεύσεως τῶν Προκαθημένων τό συνέλαβε καλῶς, οὔτε ὅμως καί τό θέμα τῆς ὑπαγωγῆς τῆς Οὐκρανίας στή Μόσχα (ὅπου ὅμως ἐπέστρεψε δριμύτερος στή 2η δημοσίευση), τότε μόνον «ἔστρεψε» τή θεματολογία στό ἄν ἡ Μητρόπολη Κιέβου δέχεται ἤ ὄχι τό Κολυμπάρι καί ἄν κοινωνεῖ μέσῳ τούτου ὁ κ. Λογγῖνος μέ τήν αἵρεση τοῦ Κολυμπαρίου...».
      Είναι η πρώτη φορά που ακροθιγώς εμφανίζεστε να πλησιάζετε την ουσία και των δύο άρθρων μου. Δεν «έστρεψα» την θεματολογία μου όπως λέτε, αυτή ήταν η κύρια θεματολογία μου. Απλά, αυτά που έγραψα εκεί, ήταν λεπτομέρειες που αγνοώντας τις εκεί εκκλησιαστικές δικαιοδοσίες, τα χρησιμοποίησα θεωρώντας ότι επιβεβαίωναν την ουσία.  Αυτά θεωρούσα σωστά και αυτά έγραψα. Εκεί φυσικά που κάνω λάθος ζητάω δημοσίως συγγνώμη, Εσείς όμως χτυπούσατε το πέταλο αντί για το καρφί για να θαυμάζουν οι αφελείς την δεξιοτεχνία σας. Στη συνέχεια βέβαια, προσεκτικά το προσπερνάτε γιατί αγγίζει το οικοδόμημα της Νέο-Πατερικής θεολογίας που εγκαινιάζετε, εισάγοντας θέματα οικονομίας και επιτρεπτής μνημόνευσης αιρετιζόντων επισκόπων.
Γράφετε: «Ὁ Μόσχας στό Μπαντσέν δεν μνημονεύεται, ὁ δέ μνημονευόμενος κ. Ὀνούφριος καί ὁ μνημονεύων κ. Λογγῖνος εἶναι ἀμφότεροι ὀρθόδοξοι … Ἐμεῖς ἔχουμε δεῖ οἱ ἴδιοι σχετικό ὑπόμνημα τῆς Μητροπόλεως Κιέβου (ὑπό τόν Ὀνούφριο) πρός τό Πατριαρχεῖο Μόσχας ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῶν προσφάτων ἀποφάσεων».
      Κι εμείς Πάτερ, είδαμε ημερίδες και ημερίδες, υπομνήματα και υπομνήματα…του Πειραιώς, της Γατζέας, και άλλων «ομολογητών»  ών ούκ έστιν αριθμός. Και αυτοί που καταγγέλλονταν στα υπομνήματα μετά από λίγο τιμώνταν  με επαίνους , διακρίσεις και δώρα από τους καταγγέλλοντας.
      Αλλά, πάτερ μου, γιατί κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε την ουσία; Πώς είναι αμφότεροι ορθόδοξοι, εφόσον αποδέχτηκαν την Κολυμπάριο Σύνοδο, εφόσον μνημονεύουν τους Οικουμενιστές. Γιατί, ενώ γνωρίζετε προσπερνάτε το βασικά πατερικά κείμενα όπως:
     Του αγ. Θεοδώρου του Στουδίτη, που διδάσκει να μην έχουμε καμιά «κοινωνία» με τους αιρετικούς, αλλά και με όσους «κοινωνούν» με αιρετικούς: «Του αγίου Αθανασίου, προστάσσοντος μηδεμίαν κοινωνίαν έχειν ημάς προς τους αιρετικούς, αλλά μηδέ προς τους κοινωνούντας μετά των ασεβών»! «Οἱ μέν τέλεον περί τήν πίστιν ἐναυάγησαν΄ οἱ δέ, εἰ καί τοῖς λογισμοῖς ού κατεποντίσθησαν, ὅμως τῆ κοινωνία τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (P.G. 99, 1164 Α). Δηλαδή: «Ἄλλοι μέν ἐναυάγησαν περί τήν πίστιν τελείως, ἄλλοι δέ, καίτοι ἐσωτερικῶς δέν ἀσπάσθηκαν τήν κηρυττομένην κακοδοξίαν, συναπωλέσθησαν ὅμως μέ τούς λοιπούς λόγω τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μετ’ αὐτῶν».
      Του αγ. Ιωάννη Χρυσοστόμου: «Ἐχθρούς γάρ τοῦ Θεοῦ, ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας μεγάλῃ καί πολλῆ τῆ φωνῆ ἀπεφήνατο». (P.G. 99. 1049 Α).
      Του αγ. Μάρκου Ευγενικού που δεν «κοινωνούσε» όχι μόνο με τον αιρετικό Πατριάρχη Μητροφάνη, αλλά ούτε και με όσους «κοινωνούσαν» μαζί με τον Μητροφάνη. Γι’ αυτό καθιερώθηκε στην Ορθοδοξία η αρχή, που είναι απόλυτα ορθή: «ο κοινωνών τω ακοινωνήτω, ακοινώνητος έστω»!
  
8. Λέτε: «Δείξαμε, ἀντίθετα πρός τήν καχυποψία τοῦ κ. Ρίζου, ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας (Μητρόπολη Κιέβου) ὑπάγεται στό Πατριαρχεῖο Μόσχας (ποῦ φθάσαμε, φαντασθῆτε...)· ὅτι κάθε Ἐπίσκοπος τῆς νομίμου Οὐκρανικῆς Ἐκκλησίας (καί ὁ κ. Λογγῖνος) μνημονεύει πρώτου πάντων, τοῦ Πατριάρχου Μόσχας· καί ὅτι συνεπῶς ὁ κ. Λογγῖνος μή μνημονεύων τοῦ κ. Κυρίλλου, ἔκανε διακοπή μνημονεύσεως τῆς ἀνωτάτης προϊσταμένης του ἀρχῆς».
       Επανάληψη των ίδιων θέσεων!
      Ο Επίσκοπος Λογγίνος επειδή διέκοψε την κοινωνία με την ανώτατη εκκλησιαστική του αρχή (τον οικουμενιστή πατριάρχη Μόσχας), αλλά δεν διέκοψε την κοινωνία με την ανώτερη του εκκλησιαστική αρχή (την οικουμενιστική Τοπική Εκκλησία) θεωρείται αποτειχισμένος ομολογητής! Και για το ότι καταδεικνύουμε αυτήν την αντιπατερική πλάνη ο π. Σεραφείμ μέμφεται εμένα με ποικιλία χαρακτηρισμών και την «Π.Π.»: «Ἡ ἐπιμονή τοῦ κ. Ρίζου ἔναντι στά ἀποδεδειγμένα λάθη του (μέ συνέπεια τήν παραπληροφόρηση), ἄς εἶναι καί μέτρο πρός κάποιους ἄλλους ἱστολόγους γιά τό ἄν εἶναι ἐφικτό τό «νά κλειστοῦμε σέ ἕνα Μοναστήρι καί νά μή βγοῦμε, ἕως ὅτου συμφωνήσουμε...».
     Πιστεύω τώρα η δημόσια συγγνώμη μου να σας δίνει το κίνητρο να κλειστείτε σ’ ένα μοναστήρι. Γιατί αν και αυτό δεν σας αρκεί τι άλλο τότε θέλετε; 
     Ο Μητροπολίτης Ονούφριος –πνευματικός και προϊστάμενος του κ. Λογγίνου σε εορτασμό το 2017 στον οποίο συμμετέχει η Ρωσική Οικουμενιστική Ιεραρχία.


8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/5/18, 11:37 μ.μ.

    Συγχαρητήρια κ. Ρίζο για το σθένος σας να ζητήσετε συγγνώμη. Χαρακτηριστικό του Χριστιανού δεν είναι το αλάθητο αλλά η ετοιμότητα του να παραδεχθεί τα όποια λάθη του και να ζητήσει συγγνώμη. Αυτοί όμως που απαιτούν τη συγγνώμη πότε θα ζητήσουν οι ίδιοι; Γιατί π. Σεραφείμ, αν αλλάξατε γνώμη για το ο κοινωνών ακοινωνήτω... δεν πρέπει κι εσείς να ζητήσετε συγγνώμη; Μην πείτε ότι δεν το λέγατε πριν. Το ξέρουν και οι τοίχοι. Κι αν όπως δείχνει τώρα ο κ. Ρίζος οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να παραδεχθούν τα λάθη τους, δεν αξίζει να συναντηθείτε επιτέλους και να συζητήσετε τα θέματα που δεν αφορούν μόνο εσάς αλλά και την πίστη όλων μας; Για τον Λογγίνο έχετε κατανόηση για τους συνάνθρωπους σας στην Ελλάδα όχι;
    Γεώργιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος5/5/18, 12:55 π.μ.

    Και ποιά είναι η συντριβή του που χρησιμοποιεί το ψέμα και τον δόλο; Μήπως συντρίβεται με το να λέει οτι δέν συνέβη και τίποτα το σπουδαίο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήτησα συγγνώμη στο ότι στην Θ.Λειτουργία Π.θ.Ζήση-Λογγίνου δεν μνημονεύτηκαν ΟΛΟΙ οι Προκαθήμενοι, αλλα τελικά μνημονεύτηκαν κάποιοι της Τοπικής Εκκλησίας.
      Δεν ζήτησα συγγνώμη για την ουσία της υπόθεσης η οποία δεν καταλαβαίνεις οτι είναι ΟΤΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ !!!!Δηλαδή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΈς!
      Βλέπεις δόλο εκεί που παρουσιάζεται η αλήθεια!
      Η κακία σε έχει τυφλώσει.
      Ι.Ρίζος

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος5/5/18, 4:11 π.μ.

    Μήπως λοιπόν η "αποτείχιση" του Λογγίνου από τον Ρωσίας είχε κύριο κίνητρο την ποθητή αυτοκεφαλία της Ουκρανίας? και όχι τον Αντιοικουμενιστικό αγώνα ? επειδή συμπτωματικά θα ταίριαζε περισσότερο αυτό το σκεπτικό παρά ή κατ΄ ακρίβεια εφαρμογή των κανόνων ....αδιακρίτως δλδ προς κάθε κοινωνό με τον "Οικουμενικό Πατριάρχη" έμμεσα ή άμεσα που τους ξέφυγε λιγάκι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/5/18, 8:03 μ.μ.

    "Ήμουν σίγουρος πως θα ήθελε ο εν λόγω κύριος να πει την τελευταία λέξη. Είναι στο ποιόν κάποιων ανθρώπων, να επιδιώκουν την δικαίωση. Όταν ήμασταν παιδιά με τις αδελφές μου γινόταν ομηρικές προσπάθειες για τον ίδιο λόγο. Ώρες κρατούσε ο αγώνας μέχρι που πέφταμε αποκαμωμένοι για ύπνο. Ότι και να μας πει ο κ. Ρίζος από δω και πέρα, μας θυμίζει το "με λένε Ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω"... Η ανατροπή των μυθευμάτων του από τον π.Σεραφείμ είναι συγκλονιστική. Καλό είναι ο π. Σεραφείμ να μην κλειστεί πουθενά γιατί θα αλωνίζουν οι λυτοί..."
    ΤΑΔΕ ΕΦΗ Π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΡΙΖΟΥ. ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΥΦΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΤΡΟΣ!!ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ . Φοβαμαι να υποθέσω πως αντιμετωπιζετε τα πνευματικοπαίδια σας οταν διαφωνουν με τις αποψεις σας ή κάνουν κάπου λάθος! Τους λετε κι εκει: "Ο,τι και να μου πεις εκανες λαθος τοτε"; Μήπως πατερ Νικόλαε δεν επιτρέπεται να μιλαμε κιολας; Φοβάμαι πως θυμίζετε ακομη τον εαυτο σας στην παιδική σας ηλικία οπως περιγράφετε στο σχόλιό σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος7/5/18, 9:07 π.μ.

    "Ειλικρινά δεν φαντάστηκα, π. Σεραφείμ, ότι αποτελεί για σας επιτακτική αναγκαιότητα να ζητήσω επισήμως συγγνώμη για την αβλεψία μου να υποθέσω ότι, αφού ο Φλωρίνης κ. Θεόκλητος μνημόνευε δια του Αρχιδιακόνου του, τους απανταχού Προκαθημένους στη Θ. Λειτουργία, αυτό θα συνέβαινε στην απανταχού Ορθόδοξη Εκκλησία."

    Ωραία και υποδειγματική συγγνώμη μέ " αβλεψίες και υποθέσεις " !
    Κατηγορείς έναν άνθρωπο μέ τόσο βαρειές κατηγορίες στηριζόμενος σε " υποθέσεις " και αυτό τό ονομάζεις "αβλεψία " ! Μπράβο κ. Ρίζο ! Είναι ενδεικτικό της αξιοπιστίας σας και της προσωπικής σας ευθιξίας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/5/18, 10:01 π.μ.

      Είναι φανερό οτι δεν καταλάβατε τίποτα απο την επιστολη του κ.Ρίζου. Μείνατε στην ουρα και φάγατε ολοκληρο τον γαιδαρο. Με τις υγείας σας!
      Το δικό σας ενδεικτικό της αξιοπιστίας σας ειναι να φιλάτε το χέρι των διωκτών σας και μετα να γράφετε κατηγορίες εναντίον τους;;; Τουλάχιστον τολμείστε να γράψετε ενυπόγραφα, δεν βαλατε υπογραφη στα σχόλιά σας εδω! Φοβαστε μήπως φανει οτι οι μυδροι που εκτοξευετε εναντι του κυριου Ριζου στηριζονται σε προσωπικη εμπαθεια και φθόνο;
      Α. Να.

      Διαγραφή
    2. Άνθρωπε μου αφου δεν καταλαβαίνεις τι γινεται γιατι παιδεύεσαι?
      Ζήτησα συγγνώμη στο ότι στην Θ.Λειτουργία Π.θ.Ζήση-Λογγίνου δεν μνημονεύτηκαν ΟΛΟΙ οι Προκαθήμενοι, αλλα τελικά μνημονεύτηκαν κάποιοι της Τοπικής Εκκλησίας.
      Δεν ζήτησα συγγνώμη για την ουσία της υπόθεσης η οποία δεν καταλαβαίνεις οτι είναι ΟΤΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ !!!!
      Ο φθόνος και η κακία σου σε έχουν τυφλώσει.
      Ι.Ρίζος

      Διαγραφή

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.