Γράφει ο Μέτοικος, αρθρογραφεί για katanixi.gr
[ Ὁ ἱερέας(;) ποὺ κρύβεται πίσω ἀπὸ τὸ "Μέτοικο"
πόσα πρόσωπα ἔχει; -Κι ὁ Τελεβάντος, ποιός ἀπὸ τὰ τρία πρόσωπα τοῦ Πειραιῶς ἐπαινεῖ;]
Μετά την έκτακτη Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την Ουκρανική «Αυτοκεφαλία», και την δι’ υφαρπαγής «αναγνώριση» της σχισματικής «Εκκλησίας Βαρθολομαίου» στην Ουκρανία από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και, τους περί την εξουσία του τάτσι, μίτσι, κότσι που, είναι τα αρβανίτικα υποκοριστικά του «Τάκης» «Μήτσος» «Κώτσος», που συνακόλουθα παραπέμπουν στην έξοχη περιγραφή των «χθεσινών «Μήτσων», «Κώτσων» ή «Παναγήδων» που ντύθηκαν ακέραιη τη στολή του άλλοτε απόλυτου μονάρχη της «οικουμένης»:
Σάκο αυτοκρατορικό και μανδύα με «ουρά», μίτρα και σκήπτρο επίσης του «άρχοντος και δεσπότου βασιλέως», με τον διάκονο να του κρατάει την «ουρά», που κάνει ο οφφικιάλιος κ. Χ. Γιανναράς, ο επίσκοπος Πειραιώς κ. Σεραφείμ δήλωσε, σύμφωνα με την τρέχουσα ειδησεογραφία πως:
«Μπορεί να έχω τους προβληματισμούς μου σε ορισμένα ζητήματα, αλλά συμπαρατάσσομαι πλήρως με τον Αρχιεπίσκοπο»!προφανώς, προβληματισμούς στην εισήγηση και, πλήρη συμπαράταξη στο τελικό ανακοινωθέν της «αποφάσεως» της Ιεραρχίας.
Ο σάλος από την απογοήτευση που γέννησε η δήλωση αυτή, προκάλεσε την κυκλοφορία μιας διαψεύσεως από τον κ. Σεραφείμ, με την οποία ο Πειραιώς δηλώνει ότι: «τά ὅσα ἀναγράφονται δέν ἀποδίδουν τήν ἀλήθεια διότι οὐδέποτε ἀπεδέχθην τήν πρότασι τοῦ Μακαριωτάτου περί ἀναγνωρίσεως τῆς Αὐτοκεφαλίας τῆς ἀκύρου καί ἀνυποστάτου «Ἐκκλησίας» πού δημιουργήθηκε στήν Οὐκρανία»!
Το κείμενο αυτής της διαψεύσεως περαίνεται με την απίστευτη και πρωτοφανή δήλωση πως:
«Ἐν κατακλείδι βεβαίως ἐδήλωσα ὅτι δι’ αὐτό τό διοικητικῆς φύσεως θέμα πού δέν τυγχάνει θέμα Ὀρθοδόξου ἀκριβείας περί τήν πίστιν, δέν θά προβῶ ἀτομικῶς εἰς οἱανδήποτε ἐνέργεια διασπάσεως τῆς ἑνότητος τοῦ Σώματος τῆς Σεπτῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος»!Κοντολογίς και απόλυτα κατανοητά ο Πειραιώς κ. Σεραφείμ υποστηρίζει ότι το ουκρανικό ζήτημα είναι «διοικητικής φύσεως» και δεν έχει σχέση με την «ακρίβεια περί την πίστην»!
Τέτοια δήλωση δεν τόλμησαν να κάνουν ούτε οι «χειροτονίες» του Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου εντός και εκτός της Ελληνικής επικράτειας και, είναι απορίας άξιο πως τόλμησε να την κάνει ένας επικεφαλής τοπικής εκκλησίας και ένδοξος μαχητής και υπερασπιστής της Εκκλησίας στα… χαρτιά!
Οπότε, οι δεκατρείς Ορθόδοξες Εκκλησίες που δεν έχουν αναγνωρίσει τους σχισματικούς Ουκρανούς, δεν έχουν αντιληφθεί ότι το θέμα είναι «διοικητικής φύσεως», και κάνουν λάθος που πιστεύουν ότι οι σχισματικοί είναι ακοινώνητοι κατά τους Ιερούς Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας!
Μετά τις διευκρινήσεις του Μητροπολίτου Κυθήρων κ. Σεραφείμ που αφορούσαν την έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας για το Ουκρανικό ζήτημα, ο Πειραιώς νιώθοντας δικαιωμένος από την αναφορά του ονόματος του σε αυτούς που εντός της Ιεραρχίας διαφωνούσαν, επανέρχεται με νέα του δήλωση, τρίτη κατά σειρά, όπου εν κατακλείδι και, μετά τις ευχαριστίες προς τον συνονόματό του άγιο Κυθήρων, δηλώνει πως:
«Ἐν ταὐτῷ εἰλικρινῶς ἐκφράζω τήν εὐγνωμοσύνη μου στόν Πανάγιο Θεό διά τήν ἄμεση δικαίωση ὅλων τῶν μελῶν τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας πού ἑπόμενα τῶν ἱερῶν Κανόνων τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως ἀρνοῦνται τήν ἄκυρη Αὐτοκεφαλία τῶν σχισματικῶν, καθηρημένων, ἀναθεματισμένων καί ἀχειροτονήτων τῆς Οὐκρανίας τήν ὁποίαν «ἀπένειμε!!!» ὁ φερόμενος ὡς «Μητροπολίτης Κιέβου» κ. Ἐπιφάνιος!!!!!».Προφανώς, ο επίσκοπος Πειραιώς έχει ξεχάσει πως την αυτοκεφαλία στους αμετανόητους, καθηρημένους, σχισματικούς, αναθεματισμένους, αχειροτόνητους και αυτοχειροτόνητους Ουκρανούς την έδωσε ο «Σεπτός Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος» εις τον οποίον ο Πειραιώς χρεωστά «την εις Επίσκοπον προαγωγήν και χειροτονίαν [του] οφείλει [δε] ευγνωμοσύνην και σεβασμόν» και όχι ο Επιφάνιος Ντουμένκο που είναι χειροτονία του αναθεματισμένου και καθηρημένου σχισματικού «πατριάρχου Κιέβου» Φιλάρετου Ντενισένκο.
Τρεις δηλώσεις, τρία πρόσωπα. Ο Ιανός είχε δύο!
- Τα πολυτονικά και εντός των αγκυλών κείμενα, είναι από τις δηλώσεις του Πειραιώς κ. Σεραφείμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.