Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Κρίσιμα ερωτήματα για τον εθνομάρτυρα Χρυσόστομο Σμύρνης


ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ 7/9/2011

Εἶναι νάγκη νὰ δημοσιευθουν  ο παροσες σκέψεις, ξ ατίας τς πικειμένης ορτς, τν ποία θέσπισαν πρόσφατα ο πίσκοποι, το Χρυσοστόμου Σμύρνης κα τν πολοίπων πεσόντων στὴν Μικρασιατικ καταστροφή. λόγος εναι τι μ τ πανηγύρια κα τς φιέστες προσπαθον κάθε χρόνο ο δεσποτάδες νὰ πιβάλλουν στὸν λα ατν τν παράνομη γιοποίησι κα μ τ πέρασμα το χρόνου νὰ θεωρηθ τ γεγονς τετελεσμένο κα μάλιστα τι Χρυσόστομος Σμύρνης ναγνωρίστηκε ς γιος μ τν συγκατάθεσι το λαο.
 Δὲν θ πῆρχε κανένα πρόβλημα ν Χρυσόστομος Σμύρνης τιμτο, πως συνέβαινε μέχρι πρότινος, μόνο ς θνομάρτυς. Διότι ες  ατν τν περίπτωσι τ μόνο ποὺ ξετάζεται εναι προσφορ στὴν πατρίδα κα θυσία δι’ ατήν, τ ποα ντως πῆρχαν στὸν Χρυσόστομο Σμύρνης ες μέγιστο βαθμό. π τν στιγμ μως ποὺ θέλησαν ο πίσκοποι, πακούοντας προφανς στὴν Μασονία, νὰ τν κατατάξουν στὸ γιολόγιο τς κκλησίας, τ πράγματα εναι τελείως διαφορετικά. Διότι δῶ πρέπει νὰ ξετασθ ν γιοποίησις ατ συνδει μ λη τν ρθόδοξο διαχρονικ Παράδοσι. ν δηλαδή, γιὰ νὰ μιλήσουμε πι συγκεκριμένα, Χρυσόστομος Σμύρνης εχε ρθόδοξο πίστι κα φρόνημα διακατείχετο καί διεκήρυττε προκάλυπτα αρέσεις, ν εχε σχέσεις μ σκοτεινς δυνάμεις (Μασονία), ν εχε κοσμικ φρόνημα, ν εχε εδωλολατρικς κα πανθεϊστικς ντιλήψεις κλπ. κόμη πρέπει νὰ ξετασθῆ ν τ μαρτύριό του γινε ποκλειστικς κα μόνο γιὰ τν πίστι στὸν Χριστ γινε γιὰ πατριωτικος λλους λόγους, ν Θες δειξε μ κάποιο σημεο (θαμα) τν γιότητα το προσώπου ατο, κα ν λας εχε συνειδητοποιήσει τν γιότητα ατή, ν σ ζοσε κα μετ θάνατο.
  ρθόδοξος λοιπν Παράδοσις παιτε, προκειμένου νὰ καταγραφῆ κάποιος στὰ συναξάρια τς κκλησίας κα νὰ τιμται ς γιος, νὰ μν πληροῖ μόνο κάποιους π τος προαναφερθέντας ρους, λλ λους. Δηλαδ ν κα ἕναν ὅρο δὲν πληροῖ δὲν καταγράφεται στὰ συναξάρια ς γιος.  Τ παράδοξο λοιπν κα συγχρόνως πρωτάκουστο κα πρωτοφανς δι τν στορία τς κκλησίας εναι, τι Χρυσόστομος Σμύρνης γιοποιήθηκε χωρς νὰ πληρο οτε ναν π τος προαναφερθέντας ρους. Κα τ τονίζουμε ατό, ΟΥΤΕ ΕΝΑ. κε δηλαδή ποὺ κα νας ρος νὰ λείπη δὲν γιοποιεῖται κάποιος, δῶ γιοποιήθηκε χοντας λα τ ντίθετα (κουσούρια), θ λέγαμε ες πεσμα τν ρθοδόξων, ες ξευτελισμ τς ρθοδόξου Παραδόσεως, ες δόξα τς παντοδυνάμου Μασονίας, ες πόδειξι τς συμπορεύσεως τς κκλησίας μ τν Νέα ποχή, τν Μασονία κα τν ντίχριστο, κα ες παλήθευσι τς κατ τ σχατα χρόνια ττας τν γίων, σύμφωνα μ τν προφητεία το Δανιλ (Δαν. 7,25).  γιοι δῶ ννοονται ο κατ τ σχατα χρόνια ληθινο ρθόδοξοι, στοὺς ποίους πλέον θ πιβληθον ς γιοι ο Μασόνοι, ο Οκουμενιστές, ο χλιαρο κα διάφοροι περ τν πίστι κα εδωλολάτρες κατ τν ντίληψι, ο κσυγχρονιστς κα μοντέρνοι, δυτικομανες κα δυτικόπληκτοι κα κοντολογς νεοεποχίτες γιοι, πο τ πιστεύω τους ταιριάζουν μ λους κα μ λα.
 πειδ  στὴν ντιπαράθεσί μου γιὰ τν ν λόγ γιοποίησι το Χρυσοστόμου Σμύρνης, πάρχουν κα κάποιοι κληρικοί, ο ποοι θέλοντας νὰ κάνουν τυφλ πακο στους προϊσταμένους των κα προφανς γιὰ νὰ χουν τν ενοια των ς πρς τν περαιτέρ σταδιοδρομία των, γράφουν κατ καιρος περασπιζόμενοι τν γιότητά του, θέλω νὰ τος ποβάλω κάποιες συγκεκριμένες ρωτήσεις, σχετικ μ τν γιοποίησι ατή, διότι γιότης κάποιου κρίνεται μ βσι τν ρθοδοξο διαχρονικ Παράδοσι κα δὲν στηρίζεται σ συναισθηματισμος μοιρολόγια, οτε σ δικτατορικς ποφάσεις κάποιας Συνόδου κα σ διαστροφ τς ληθείας.  ρωτ λοιπν τ ξς:
 1. Διατ μέχρι σήμερα δὲν δέχθηκαν καμμία συζήτησι π το θέματος (δημόσιο διαλογο, δημόσια νατροπ τν πιχειρημάτων μας, διαφάνεια π το θέματος κλπ), τν στιγμ κατ τν ποία κάθε φορ τος τ προτείνουμε καλοπροαίρετα, γιὰ νὰ φαν λήθεια;  Εναι γνωστ τος πσι τι εναι εκολο νὰ μιλε κανες χωρς ντίλογο κα μάλιστα στηριζόμενος στὴν ξουσία κα δυσκολο ταν πάρχει ντίλογος π νθρώπους μάλιστα ποὺ χουν σχοληθε μ τ θέμα. Ατ κυνικ διαφορία γιὰ διαφάνεια κα δημόσιο διάλογο εναι γνώρισμα τν λοκληρωτικν καθεστώτων, τς Μασονίας κα τν Μαρτύρων το εχωβ κα χι τς ρθοδοξίας, ποία πάντοτε ταυτίζεται μ τν λήθεια.
 2. πάρχει στὸ ρθοδοξο γιολόγιο λλη περίπτωσις (στω κα μία) γίου, ποος νομάζεται «θνοϊερομάρτυρας», δηλαδ πατριωτικς γιος Χρυσόστομος Σμύρνης εναι μοναδικς κα ρα δὲν ταιριάζει μ κανένα γιο;
 3. πάρχει στὸ ρθόδοξο γιολόγιο λλη περίπτωσις γίου, ποος μέχρι τ τέλος τς ζως του το μπλεκόμενος σ σκοτεινς δυνάμεις (Μασονία) κα ἐδῶ Χρυσόστομος Σμύρνης εναι μοναδικός;
 4. πάρχει στὸ ρθόδοξο γιολόγιο λλη περίπτωσις γίου, ποος χι πλς εχε κάποια αρετικ φρονήματα, λλ κυριολεκτικς δὲν εχε κανένα ρθόδοξο, σ σημεο (εναι λυπηρό) ποὺ νὰ μν μπορε κανες νὰ διακρίνη τί πίστευε κα ποον Θε προσκυνοσε;
 5. πάρχει τέλος, γιὰ νὰ μν μακρηγορομε, στὸ ρθόδοξο γιολόγιο λλη περίπτωσις γίου, ποος εχε εδωλολατρικς κα πανθεϊστικς ντιλήψεις, κοσμικ φρόνημα, δυτικ πρότυπα γιὰ τν «κσυγχρονισμ»  τς κκλησίας, ντιμοναχικς δέες, γιος ποος λάτρευε τν πατρίδα σ βαθμ παραλογισμο, θυσίαζε τν ρχιερωσύνη του χάριν ατς, πετάσσετο χάριν τς πατρίδος στὰ πολιτικ κόμματα κα θεοποιοσε τος σχυρος τς γς τέλος διέστρεφε τς προφητεες τς γ. Γραφς καί τς προσάρμοζε στὰ στρατιωτικ γεγονότα τς ποχς του;
 ν, ο περασπιστς τς γιοποιήσεως βροῦν στω κα κάποια π ατ τ στοιχεῖα ποὺ συνθέτουν τν προσωπικότητα το Χρυσοστόμου Σμύρνης νὰ πάρχουν κα σ λλους γίους, μες θ σταματήσουμε τν δημόσιο λεγχο, χι φυσικ γιατ Χρυσόστομος Σμύρνης εναι γιος, ατ εναι λίου φαεινότερο, λλ διότι ατο πο τν γιοποίησαν πλανήθηκαν ς νθρωποι. ν μως δὲν βρεθε οτε νας γιος τς ρθοδοξίας ποὺ νὰ χη ατ τ κουσούρια, τότε σημαίνει φ’ νς μν τι Χρυσόστομος Σμύρνης δὲν ταιριάζει στὸ ρθόδοξο γιολόγιο, λλ μλλον στὸ Παπικ (κε γιοποιοῦνται μ τν βούλα το Πάπα κόμη κα ο δολοφόνοι λοκλήρου λαο), φ’ τέρου δ τι ο γιοποιήσαντες ατν πίσκοποι κα ο κολουθοντες ατος χουν δη χαράξει λλη πορεία κα γωνίζονται νὰ δηγήσουν ες ατν κα τν λαό.
 Κλείνοντάς τὶς παροσες σκέψεις κα εχαριστώντας γιὰ τν φιλοξενία των, σας ναφέρω τ χαρακτηριστικ λόγια το σίου Θεοδώρου το Στουδίτου, τ ποα δύνανται νὰ καθοδηγήσουν π το θέματος κάθε καλοπροαίρετο νθρωπο.
 «Οδες γιος τόν τοῦ Θεο νόμον παραβέβηκεν, οδ παραβς δύνασθαι καλεσθαι γιος» (P.G. 99,1048 B).

ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.