Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΜΕ «ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ» ΤΗΝ ΜΑΣΩΝΙΑ
ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ κ. ΣΑΒΒΑΤΟ
Τὴν 15 Σεπτεμβρίου 2012 ἀναρτήσαμε στὸ
ἱστολόγιό μας, ὡς «Προδημοσίευση ἀπὸ τὸ περιοδικὸ “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”», ἕνα «Ἐκτενὴ σχολιασμὸ» ἐπιστολῆς τοῦ
Μητροπολίτη Πειραιῶς πρὸς τὸ ὡς ἄνω περιοδικό. Ἕνα μεγάλο τμῆμα τῆς ἐπιστολῆς ἀναφερόταν
στὴν κάλυψη ποὺ παρέσχε ὁ Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ (ποὺ κάποιοι τὸν θεωροῦν ἀντι-οικουμενιστὴ
ἡγέτη καὶ καλύπτουν τὶς ἀνακολουθίες του) στὸν ἐκφράσαντα τὴν κακόδοξη καὶ αἱρετικὴ
θέση περὶ «Μίας καὶ διηρημένη Ἐκκλησίας» Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο.
Προχθὲς ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ,
κατεφέρθη ἐναντίον τῆς μασωνικῆς Στοᾶς, καὶ καλῶς.
Ὅμως, εἶναι ἀπορίας ἄξιον τὸ γεγονός, ὅτι
ὁ κ. Σεραφείμ, ἐνῶ ἀπὸ τὴ μιὰ μεριὰ καταφέρεται ὀνομαστικὰ κατὰ πάντων -σχεδόν-
τῶν ἐκτὸς Ἐκκλησίας σκανδαλοποιῶν ἢ ἀσχημονούντων, ἐνῶ καταφέρεται καὶ κατ’ αὐτῶν
πού, μὲ τὴν ἀντιπατερικὴ λογική του, θεωρεῖ ὡς ζηλωτὲς «οὐ κατ’ ἐπίγνωση», ἀρνεῖται (ἀπὸ τὴν ἄλλη) πεισματικὰ νὰ πάρει θέση καὶ νὰ καταγγείλει ὀνομαστικὰ τοὺς ἐντὸς τῆς
Ἐκκλησίας αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ὅπως χθὲς καὶ πάλι κατήγγειλε ἡ «Φιλορθόδοξος
Ἕνωσις “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος” σὲ ἄρθρο της ποὺ δημοσιεύσαμε.
Ἀρνεῖται δηλαδὴ νὰ μᾶς πεῖ: α) Τὰ “ἀναθέματα”
ποὺ φέτος ἐκτετόξευσε κατὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἀγγίζουν καὶ τὸν Πατριάρχη
Βαρθολομαῖο; Ἀγγίζουν καὶ τὸ δεξί του χέρι κ. Ζηζιούλα; Ἀγγίζουν καὶ τὸν (μὲ τὶς
δικές του φροντίδες ἀθωωθέντα γιὰ τὶς αἱρετικές του θέσεις) Μητροπολίτη Μεσσηνίας
κ. Χρυσότομο; β) Ἂν δὲν ἀγγίζουν αὐτούς, ποὺ εἶναι οἱ ἡγέτες τῆς παναιρέσεως τοῦ
Οἰκουμενισμοῦ, γιὰ ποιούς ἄλλους ἀόρατους Οἰκουμενιστὲς τὰ ἐκτόξευσε; Γιατί δὲν
κατονομάζει ὁ Μητροπολίτης αὐτοὺς ποὺ ἐπιβουλεύονται τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη; Τόσο
πολὺ φοβᾶται ὁ «λέων» κ. Σεραφείμ, τὸν κ. Βαρθολομαῖο; Τόσο πολὺ φοβᾶται ὁ «γενναῖος»
μὴ χάσει τὸ θρόνο του;
Θὰ θέλαμε νὰ εἴμαστε ὑπὸ τὶς ἐπισκοπικὲς
εὐλογίες τοῦ κ. Σεραφείμ, συναγωνιστὲς στὸν ἀγῶνα κατὰ τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ,
ἀλλ’ ὄχι ὑπὸ τὶς συνθῆκες συμβιβασμοῦ ποὺ βαδίζει. Ἀρκούμαστε, λοιπόν, σ’ αὐτὰ
τὰ λίγα πρὸς τὸ παρόν, καὶ δημοσιεύουμε τὸ τμῆμα τῆς ἐπιστολῆς ποὺ ἀναφέρεται
στὶς καλύψεις ποὺ παρέσχε ὁ «ἀγωνιστὴς» Μητροπολίτης Πειραιῶς στὸν αἱρετίζοντα
μητροπολίτη Μεσσηνίας, ὅπως δημοσιεύεται στὸ τελευταῖο τεῦχος τοῦ περιοδικοῦ «Κοσμᾶς
Φλαμιᾶτος», ποὺ κυκλοφορεῖ.
(Κ.Ε.Ν., ἐκπαιδευτικός).
(Μητροπολίτης Πειραιῶς:) «Μὲ αἰτιᾶσθε
ὡς συνιερουργήσαντα μετὰ τῶν Σεβ. Μητροπολιτῶν Σύρου κ. Δωροθέου
καὶ Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου. Ἀγνοεῖτε ὅμως ὅτι μετὰ τῶν συγκεκριμένων
Μητροπολιτῶν συνδέομαι ἀρρήκτως μετὰ δεσμῶν φιλίας καὶ ἀγάπης συνυπηρετήσας
μετ’ αὐτῶν ἐν τοῖς Γραφείοις τῆς Ἱ. Συνόδου ἐπὶ ἱκανὰ ἔτη καὶ προσέτι,
ὅτι ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος ἐπρομάχησε καὶ ἐπρωτοστάτησε
εἰς τὴν ἔκδοσιν τοῦ ἀνακοινωθέντος τῆς Ἱ. Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας
τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τοῦ Ὀκτωβρίου 2010 ὅταν διάφοροι φωναὶ ἐπεδίωκον
τὴν καταδίκην μου καὶ τῶν συνυπογραψάντων Ἀρχιερέων τὴν «Ὁμολογίαν
πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ». Ὁ δὲ Σεβ. Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος
διεκήρυξε ἐν Συνόδῳ τῆς Ἱεραρχίας ὅτι ὁ Παπισμὸς τυγχάνει αἵρεσις
καὶ κακοδοξία καὶ ὅσον ἀφορᾶ εἰς τὸ τεθὲν θέμα τῆς διηρημένης Ἐκκλησίας
ἐν Συνόδῳ καὶ πάλιν διεκήρυξε τὴν πίστιν του εἰς τὴν Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν
καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν. Ὀφείλω δὲ νὰ διευκρινήσω ὅτι ἡ φιλία
καὶ ἡ ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μετὰ τῶν ἀδελφῶν Ἀρχιερέων δὲν μοῦ
κλείουν τὸ στόμα ὡς εὐχερῶς ἐκ τῶν κειμένων μου ἐμφαίνεται».
(Ἀπάντηση
τοῦ περιοδικοῦ "K. Φλαμιᾶτος"):
1. Δὲν τὸ ἀγνοοῦμε καθόλου, Σεβασμιώτατε· τὸ γνωρίζουμε
πολύ καλά. Ἀλλὰ μὲ λύπη μας διαπιστώνουμε ὅτι βάζετε τοὺς διαπροσωπικοὺς
δεσμοὺς φιλίας καὶ ἀγάπης πάνω ἀπὸ τὴν Πίστη καὶ τὸν Χριστό...
Ἐσεῖς
ἐπιμένετε νὰ ἐπαινεῖτε εὐγνωμόνως τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο,
νὰ ὑποστηρίζετε καὶ νὰ συλλειτουργεῖτε μὲ τοὺς δούρειους ἵππους καὶ
τὶς κερκόπορτες τοῦ Βατικανοῦ στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, τὸν Μεσσηνίας,
τὸν Δημητριάδος καὶ τὸν Σύρου, ...ἐκφωνώντας ἄκαπνα καὶ ἀνίσχυρα «ἀναθέματα». Ἄλλη μιὰ φορὰ σᾶς παρακαλοῦμε
νὰ μᾶς πληροφορήσετε: ἂν δὲν εἶναι αὐτοὶ Οἰκουμενιστές, τότε ποιοί
ἄλλοι εἶναι; Ὁ Οἰκουμενισμὸς διακινεῖται ἀπὸ φαντάσματα καὶ ἐξωγήϊνους;
Γιὰ ἀνύπαρκτους αἱρετικοὺς ὑπογράψατε τὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ»;
Νά,
λοιπόν, ποὺ δὲν «θέλετε» νὰ τὸ παραδεχθεῖτε· ἐπειδὴ ἔχετε τέτοιους
«φίλους» τὸ στόμα σας ἔχει πάθει ἀγκύλωση, καὶ ἐνῶ κατονομάζει τόσους
ἄλλους, γι’ αὐτοὺς τὸ ἔχετε κλειστό!
2. Θὰ σᾶς κουράσω, ἀλλὰ
πρέπει νὰ ἀσχοληθῶ λίγο περισσότερο μὲ τὸ καίριο θέμα τοῦ Μεσσηνίας
κ. Χρυσόστομου. Τὴν αἱρετική του διδασκαλία περὶ «διηρημένης» Ἐκκλησίας (ποὺ
ποτὲ δὲν ἀνήρεσε) καὶ τὴ διαμάχη του μὲ τὸν Κυθήρων. Μᾶς διαβεβαιώνετε ὅτι
ὁ Μεσσηνίας διόρθωσε τὸ λάθος του. Γράφετε ὅτι,
ὅπως «ἐδήλωσαν ἀμφότεροι, τὸ ἀναφυὲν θέμα ἔληξεν θετικῶς, τοῦ
Σεβ. Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου δηλώσαντος τὴν κατὰ
πάντα ὀρθόδοξον πίστιν αὐτοῦ διὰ τὴν ἀδιαίρετον ὀντολογίαν τῆς
Ἐκκλησίας» καὶ ὅτι «ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας
κ. Χρυσόστομος ἐν Συνόδῳ τῆς Ἱεραρχίας ἔχει διακηρύξει ...ὅτι
“ὁ Ρωμαιοκαθολικισμός εἶναι αἵρεσις καί ἐκκλησιολογική ἐκτροπή"».
Δὲν μᾶς ἐξηγήσατε, ὅμως,
γιατὶ ὁ λαλίστατος Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος Σαββᾶτος, ἔχει στόμα
γιὰ νὰ ὑβρίζει τὴν Ἱ. Σύνοδον (κατὰ τὸν Γλυφάδας κ. Παῦλο), ἀλλὰ δὲν
εἶχε στόμα γιὰ νὰ διορθώσει ἀντρίκια καὶ αὐτοπροσώπως, ὅσα αἱρετικὰ
εἶπε καὶ ἔγραψε ἐπανειλημμένως; Ὅταν κατηγορήθηκε ἐπὶ αἱρέσει,
καὶ μετὰ τὸν θόρυβο ποὺ ξεσηκώθηκε, ἐπανελάμβανε ἀμετανόητα
τὴν αἱρετικὴ διακήρυξή του καὶ ἔδωσε τὴν τελική του ἀπάντηση στὸν
κ. Τσελεγγίδη (ποὺ ὡς σήμερα ἰσχύει, ἀφοῦ ὁ ἴδιος δὲν τὴν ἀναίρεσε)
γράφων: «Ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, εἶναι Μία καὶ Ἀδιαίρετη,
πρὶν τὸ σχίσμα, σήμερα εἶναι διηρημένη», διαβεβαιώνων ψευδῶς:
«Μετὰ τὸ σχίσμα, οὐδέποτε ὑπῆρξε στὴν Ἀνατολὴ ἡ
ἀντίληψη ὅτι ὑπάρχει Μία Ἐκκλησία ὡς ὑπερκείμενη ὅλων τῶν ἄλλων
ἐπὶ μέρους Ἐκκλησιῶν».
Ἀφοῦ, λοιπόν, ἔγραψε καὶ
ἐπέμεινε ἐπὶ χρόνια στὶς αἱρετικὲς θέσεις
του, καὶ προσέβαλε συναδέλφους του, καὶ ὕβρισε (ὑποστηρίζοντας τὶς θέσεις
αὐτὲς) τὸν Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφεὶμ καὶ τὸν καθηγητὴ κ. Δημήτριο
Τσελεγγίδη, γιατί μετὰ ἀπὸ τόσο σάλο ποὺ δημιούργησε, δὲν εἶχε
τὴν ἀνδρεία καὶ τὴν εὐθύτητα νὰ διορθώσει δημόσια, ὅσα δημόσια
δίδαξε καὶ ἔπραξε; Πονηρότατη αὐτὴ ἡ ἐνέργειά του. Τὸ ἔκανε καὶ
γιὰ νὰ μὴν ἐκτεθεῖ, καὶ γιὰ νὰ μπορεῖ στὸ μέλλον νὰ πεῖ, ὅτι ἐγὼ δὲν ἐννοοῦσα
αὐτό, ἀλλὰ ἐκεῖνο! Τοῦτο ὑπαινίσσεται ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, (ἀντίθετος
μὲ τὴν δική σας κάλυψη πρὸς τὸν φίλο σας Μεσσηνίας), ἀλλὰ καὶ ὁ ἴδιος
ὁ Κυθήρων, τοῦ ὁποίου παρουσιάσατε (στὸ κείμενό σας) τὸ τμῆμα τῆς
δηλώσεώς του ποὺ σᾶς βοηθοῦσε νὰ «ἀθώσετε» τὸν Μεσσηνίας, δηλαδὴ τὴν μισή ...ἀλήθεια!
Ὅμως ὁ Κυθήρων, ὁ ὁποῖος
πιέσθηκε «ἀφόρητα» γιὰ μιὰ συμφιλίωση, δηλώνει καὶ κάποια ἄλλα
σημαντικὰ στοιχεῖα, τὰ ὁποῖα ἐσεῖς ἀποσιωπήσατε. (Στὴν γραμμὴ τοῦ
Κυθήρων κινεῖται καὶ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, τοῦ ὁποίου θὰ παραθέσουμε
κείμενα στὴ συνέχεια).
Γράφει ὁ Κυθήρων κ. Σεραφείμ,
ὅτι τὸ θέμα δὲν πρέπει νὰ θεωρηθεῖ λῆξαν, ὅτι αὐτὸς ὁ τρόπος διορθώσεως
δὲν ἦταν ὁ Κανονικός!!! Ἀποτελοῦν βέβαια (οἱ ἐξηγήσεις ποὺ δόθηκαν
μεταξὺ αὐτοῦ καὶ τοῦ Μεσσηνίας), ἕνα καλὸ βῆμα, λέγει, τὸ ὁποῖον «δύναται νὰ ἀποτελέσῃ ὑλικὸν πρὸς παροχὴν συγκεκριμένων
ἐξηγήσεων καὶ ἄρσιν
προσωπικῶν κρίσεων, εἰκασιῶν ἤ διαφόρων
ὑπονοιῶν». Θεωρεῖ ὅμως,
ὅτι «τὸ ἰδανικὸν καὶ τὸ δεοντολογικὸν θὰ ἦτο ὁ
ἴδιος ὁ Σεβ. Μεσσηνίας νὰ
ἐκθέσῃ γραπτῶς τὰς ὡς ἄνω δοθείσας προφορικὰς
ἐξηγήσεις του, αἱ ὁποῖαι καὶ θὰ ἀπετέλουν ἐπανόρθωσιν
τῶν ὑπ' αὐτοῦ ἐπισήμως γραφέντων. Οὐδόλως συμφέρει νὰ αἰωρῶνται ὅλα αὐτά, τὰ ὁποῖα ἀποβαίνουν
εἰς βάρος τῆς Ἀνωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησιαστικῆς
Ἀρχῆς καὶ ἡμῶν τῶν ἀναμειχθέντων εἰς τὴν ὑπόθεσιν αὐτὴν Ἀρχιερέων, ὅταν καὶ δημοσίως, διὰ τοῦ τύπου, γίνονται σχόλια περὶ
“κουκουλώματος”, περὶ ἀμεταθέτου
ἐμμονῆς εἰς τὸ ἐκκλησιολογικὸν ἀτόπημα,
ἢ περὶ ἐνδεχομένης ὑπαναχωρήσεως καὶ ἐγκαταλείψεως τοῦ ἀγωνιστικοῦ μετώπου πρὸς
ἀποφυγὴν ποινικῆς διώξεως (!!!)»
(Ἐπιστολὴ Κυθήρων πρὸς Ἀρχιεπίσκοπον, ἀριθ. πρωτ.: 1049,
10/11/2010).
Ἐπειδή, λοιπόν, Σεβασμιώτατε,
κατηγορηθήκατε κι ἐσεῖς ὅτι συμβάλατε στὸ «κουκούλωμα» τοῦ θέματος,
γι’ αὐτὸ ἔπρεπε νὰ μὴν ἀποκρύψετε τὴν παραπάνω σημαντικότατη παράγραφο
τοῦ κειμένου τοῦ Κυθήρων.
Τὸ ἀκόμα φοβερότερον,
ποὺ δείχνει ὅτι βοηθήσατε στὸ κουκούλωμα ἑνὸς αἱρετίζοντος, εἶναι
ἡ παρακάτω γεμάτη νόημα σημείωση τοῦ Κυθήρων, ὅτι ὁ Μεσσηνίας
κυριολεκτικὰ ἐκλιπαροῦσε νὰ ἐπέλθη συμβιβασμός, χωρὶς ὁ ἴδιος
νὰ καταδικάσει τὴν αἱρετικὴ περὶ «διηρημένης Ἐκκλησίας» διδασκαλία
του: «Ἰδιαιτέραν αἴσθησιν προεκάλεσε εἰς τὸν ὑπογράφοντα
ἡ ἐπίμονος θέσις τοῦ Σεβασμιωτάτου (Μεσσηνίας) ὅτι δὲν θὰ δυνηθῇ
νὰ ἐπιστρέψῃ εἰς τὴν Θεόσωστον Ἐπαρχίαν του, ἐὰν δὲν ἀποκατασταθῇ
πλήρως ὑπὸ τῆς ΔΙΣ ὡς πρὸς τὸ Ὀρθόδοξον περὶ Ἐκκλησίας φρόνημά
του»!
Καὶ
γιὰ νὰ μὴ νομισθεῖ ὅτι αὐτὰ ποὺ παραθέτουμε καὶ ζητᾶμε εἶναι προσωπικὲς
μόνο ἀπόψεις θὰ παραπέμψουμε στὸν π. Θεόδωρο Ζήση, ποὺ ὡς καθηγητὴς
Πατρολογίας γνωρίζει ἄριστα τὰ θέματα αὐτά· ὁ π. Θεόδωρος εἶπε
καὶ ἔγραψε τὰ ἑξῆς:
«Γιὰ
τὴν ἐκκλησιολογικὴ παρέκκλιση τοῦ Μεσσηνίας» ποὺ
βρίσκεται «στὰ ὅρια τῆς αἱρέσεως …ἔπρεπε νά λάβει θέση
ἡ ῾Ιερά Σύνοδος τῆς ῾Ιεραρχίας (Ι.Σ.Ι.)… Αὐτὸ γιὰ λόγους ποὺ δὲν
γνωρίζουμε δὲν ἔγινε· ἴσως διότι ἐκρίθη ὅτι ἡ ὀρθοδοξοῦσα πλειονότης
τῶν ἀρχιερέων θὰ κατέφερε γιὰ δεύτερη φορὰ ἰσχυρό πλῆγμα ἐναντίον
τῶν Οἰκουμενιστῶν... Ἡ λακωνικὴ ἀπόφαση τῆς Συνόδου ποὺ ὑποβιβάζει τὴν δογματικὴ παρέκκλιση σὲ προσωπική διένεξη δύο ἐπισκόπων προκαλεῖ πολλὰ ἐρωτηματικὰ
καὶ ἀπορίες... Ἀποκήρυξε τὴν πλάνη ὁ Μεσσηνίας δημοσίως; Ποιές
ἦσαν, ἔπειτα, οἱ "δοθεῖσες ἑκατέρωθεν ἐξηγήσεις";
᾿Ετηρήθησαν πρακτικά, κατεγράφησαν τὰ ἐξηγηθέντα; …διότι, ἂν
μὲν εἶναι ἐπαρκεῖς, θὰ παύσει τὸ σκάνδαλο»·
διαφορετικὰ θὰ σκανδαλίζει «πολύ περισσότερο, διότι
(θὰ) ἐμφανίζει καὶ τοὺς συνοδικοὺς ἀρχιερεῖς ἢ νὰ συμφωνοῦν πρὸς τὶς
θέσεις τοῦ Μεσσηνίας ἢ νὰ διστάζουν νὰ λάβουν τὰ προβλεπόμενα ἀπὸ
τοὺς ἱεροὺς κανόνες μέτρα»· ἔτσι ὅμως, «ἁπλῶς
κουκουλώνουν τὸ θέμα» (Ὀρθόδοξος
Τύπος, 29/10/2010).
Βλέπετε,
λοιπόν, Σεβασμιώτατε, ὅτι ἐξηγεῖτε τὰ πράγματα κατὰ τὸ δοκοῦν ἢ
τὸ συμφέρον σας; Ἀντιλαμβάνεσθε, ὅτι τὰ πραγματικὰ περιστατικὰ
σᾶς ἐκθέτουν ἀνεπανόρθωτα; Βγήκατε «αὐτοβούλως» νὰ ὑποστηρίξετε,
ὄχι τὴν Πίστη, ἀλλὰ τὸν φίλο σας κ. Σαββᾶτο, ἐνῶ ἦταν γνωστὸ ὅτι στὰ
Μ.Μ.Ε. (κατὰ τὸν Κυθήρων) «γίνονται σχόλια περί “κουκουλώματος”, περί ἀμεταθέτου ἐμμονῆς εἰς τὸ ἐκκλησιολογικὸν ἀτόπημα, ἤ περὶ ἐνδεχομένης
ὑπαναχωρήσεως καὶ ἐγκαταλείψεως
τοῦ ἀγωνιστικοῦ μετώπου πρὸς ἀποφυγὴν
ποινικῆς διώξεως(!!!)». Καὶ τὸν
ὑποστηρίξατε, ἐνῶ σᾶς ἦταν γνωστὴ ἡ κατάθεση κατοχυρωμένης Μηνυτηρίου
Ἀναφορᾶς κατὰ τοῦ Μεσσηνίας ἀπὸ τὴν Ἕνωσή μας (ΦΕΚΦ). (Ἢ μήπως, τὸν ὑποστηρίξατε
καὶ γιὰ νὰ θαφτεῖ μιὰ καὶ καλή, στὸ βάθος τῶν ἑρμαρίων τῆς Ἱ. Συνόδου, ἡ
Μηνυτήριος Ἀναφορά μας;).
Ὁ Μεσσηνίας, λοιπόν, δὲν
ἤθελε νὰ ἀρνηθεῖ ὅσα εἶπε, γιατὶ δὲν θέλει νὰ ἀρνηθεῖ τὸ ρόλο τοῦ
δούρειου ἵππου ποὺ ἔχει ἀναλάβει· ἔπρεπε δέ, νὰ ἀποδράσει ἀπὸ τὸν
ἀσφυκτικὸ κλοιὸ ποὺ γύρω του εἶχε δημιουργηθεῖ. Κι ἐσεῖς, ποὺ μέσα
στὴν Σύνοδο εἴχατε, γιὰ τοὺς λόγους σας ...ἐναντιωθεῖ στὶς αἱρετίζουσες
θέσεις του, τώρα ὑποκύψατε στὸν τῆς φιλίας λόγο, καὶ τὸν ἀθωώσατε,
τὸν ἐπισκεφθήκατε στὴν Καλαμάτα, σᾶς ἐπισκέφθηκε στὸν Πειραιᾶ,
συμπροσευχηθήκατε, συλλειτουργήσατε· τὸν ἀποδώσατε δηλαδὴ καὶ
πάλι «ὀρθόδοξο ποιμενάρχη στὴν θεόσωστη
ἐπαρχία του» καὶ στὴν κοινωνία, ὅπως συνέβη καὶ μὲ τὸν Σύρου καὶ
τὸν Δημητριάδος. (Τὰ κατὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν ἀναθέματα, λοιπόν, ἐναντίον
ποίων ἐκτοξεύθηκαν; Ἐναντίον ἀνυπάρκτωνν αἱρετικῶν; Θέατρο, διὰ
τὸ «θεαθῆναι τοῖς ἀνθρώποις»;).
Καὶ τὰ θεωρεῖτε δικαιολογημένα
ὅλα αὐτά, ἀφοῦ γιὰ σᾶς ἡ φιλία εἶναι πάνω ἀπὸ τὴν Πίστη· ὅπως δηλώσατε:
«πέραν τῶν ἀνωτέρω πολυσημάντων χρεωστῶ νὰ εἴπω
ὅτι συνδέομαι ἀπὸ τριακονταετίας μετὰ τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Μεσσηνίας
κ. Χρυσοστόμου συνυπηρετήσας μετ’ αὐτοῦ ἐν τοῖς Γραφείοις τῆς Ἱ. Συνόδου
καὶ ὅτι ἀνταπέδωκα καθηκόντως
καὶ ἀδελφικῶς τὴν ἰδικήν του εἰς τὰ ἡμέτερα ταπεινὰ ὀνομαστήρια
εὐχαριστιακήν μετοχήν»!!! (Ἐπιστολή σας, ἀριθμ. πρωτ. 1585,
23/11/2010, «Πρὸς Γεώργιον Ζερβόν», Ὀρθόδοξος Τύπος).
Καὶ μετὰ ταῦτα, ὁ Μεσσηνίας
(καὶ ὁ Σύρου καὶ ὁ Δημητριάδος) συνέχισαν καὶ συνεχίζουν τὸν φιλοπαπικό,
οἰκουμενιστικὸ καὶ συγκρητιστικὸ ἔργο τους ἀνενόχλητοι! Τί κι ἂν
καταθέσατε τὴν μαρτυρία σας περὶ τοῦ Μεσσηνίας διὰ τὴν
«κατὰ πάντα ὀρθόδοξον πίστιν αὐτοῦ διὰ τὴν ἀδιαίρετον ὀντολογίαν
τῆς Ἐκκλησίας»; Τί κι ἂν μᾶς μεταφέρατε τὴν ἀφερέγγυα προφορικὴ
δήλωση τοῦ Μεσσηνίας πὼς θεωρεῖ αἵρεση τὸν Παπισμό,
ἀσφαλῶς καὶ τὸν Προτεσταντισμό; Αὐτὲς οἱ ἀνεπίσημες, μέσῳ τρίτων,
διαβεβαιώσεις εἶναι λόγια τοῦ ἀέρα· ἀπέχουν παρασάγγας ἀπὸ τὴν
Πατερικὴ γραμμὴ περὶ μετανοίας καὶ ἀποκηρύξεως τῆς αἱρέσεως ἀπὸ
τὸν ἴδιο τὸν αἱρετίζοντα, ὅπως σχεδὸν ἀμέσως ἀπέδειξαν τὰ γεγονότα.
Μετὰ
ἀπὸ λίγο δηλαδή, 28/11/10, ὁ Μεσσηνίας, κατὰ τὴν Κυριακάτικη Θ. Λειτουργία
στὸν ἱ. Ν. Ἁγ. Δημητρίου, συμπροσευχήθηκε μὲ τὸν κ. Ρόουαν Οὐίλιαμς,
ὁ ὁποῖος ἔχει τοὺς παρακάτω ἀξιοζήλευτους τίτλους: εἶναι ὁ ἀρχιεπίσκοπος
Καντέρμπουρυ (τῶν αἱρετικῶν Ἀγγλικανῶν), εἶναι νεοπαγανιστὴς Δρυΐδης
(εἰδωλολάτρης), ἀποδέχεται τὶς χειροτονίες ὁμοφυλόφιλων ἐπισκόπων,
καὶ «ὅπως φαίνεται... (εἶναι) καὶ ἐξέχον
στέλεχος τῆς ἀντίχριστης παναίρεσης τῆς "Νέας Ἐποχής"»
(klassikoperiptosi.blogspot.gr/2012/03/gay-twitter.html).
Τί τοῦ κοστίζει, λοιπόν, τοῦ κ. Σαββάτου, νὰ καταδικάζει μὲν τοὺς αἱρετικοὺς
«γιὰ τὰ μάτια τοῦ κόσμου», χρησιμοποιώντας πρὸς τοῦτο τὸ Ὑμέτερον
ἀντι-οἰκουμενιστικὸν στόμα (ἀφοῦ ἐσεῖς
προσφερθήκατε νὰ τὸν διευκολύνετε), νὰ συμπροσεύχετε δὲ μὲ αὐτοὺς
τοὺς αἱρετικοὺς ποὺ «καταδικάζει»;
Νὰ
μᾶς συγχωρήσετε ποὺ θὰ σκαλίσουμε λίγο παραπάνω καὶ ἐπώδυνα τὴν
μνήμη σας, προκειμένου νὰ ἐπαναφέρει καὶ ἕνα ἄλλο περιστατικὸ ποὺ
συνδέεται μὲ τὸν Μεσσηνίας, τὸ ὁποῖο (φαντάζομαι) ὅτι ἡ ἀντι-οικουμενιστικὴ
σας συνείδηση θὰ τὸ ἔχει ἀπωθήσει στὰ ἐνδότερα στρώματα τοῦ ἀσυνειδήτου
σας. Κι αὐτὸ τὸ γεγονὸς εἶναι ἐνδεικτικὸ τῆς ἀδιαφορίας Ὑμῶν καὶ
τῆς Ἱ. Συνόδου, ποὺ ἐπέτρεψε καὶ ἐπιτρέπει στὸν Μεσσηνίας νέα θρασύτατη
ἐπίδειξη ἐκκλησιαστικοῦ ἀμοραλισμοῦ.
Συγκεκριμένα,
στὶς 3/3/2011 καταδικάσατε μὲ σκληροὺς τόνους καὶ μὲ αἰχμηρὲς ἐκφράσεις
τὴν παρουσίαση, ποὺ πραγματοποιήθηκε τὴν 31 Ἰανουαρίου 2011 στὴν
Ἀθήνα, ἑνὸς παπικοῦ βιβλίου μὲ τίτλο: «Σύνοψη τῆς κοινωνικῆς
διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας». Κατονομάσατε δὲ
τὸν καθολικὸ ἐπίσκοπο Σύρου, τὸν καρδινάλιο κ. Renato Rafaele
Martino, κι ἕναν πολιτικὸ ἐπιστήμονα, οἱ ὁποῖοι παρουσίασαν
τὸ βιβλίο. Ὅλως τυχαῖα, ὅμως, ξεχάσατε
νὰ καταδικάσετε καὶ νὰ ἀναφέρετε τὸ ὄνομα
κάποιου ἄλλου, ποὺ κι αὐτὸς παρουσίασε στὴν ἴδια ἐκδήλωση, τὸ ἴδιο παπικὸ
βιβλίο ἐκθειάζοντάς το! Γιατί τὸν ξεχάσατε; Διότι ἦταν ὁ φίλος
σας μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Σαββᾶτος! (amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=4759).
Γιατί,
Σεβασμιώτατε, τέτοια ὀφθαλμοφανὴς ὑποκρισία; Καταδικάσατε
τοὺς Παπικοὺς παρουσιαστὲς τοῦ βιβλίου (κάτι ποὺ δὲν σᾶς κόστιζε τίποτα,
ἀλλὰ σᾶς ἀνεδείκνυε ἀντι-οικουμενιστὴ καὶ Παποφάγο), τὴ στιγμὴ
ποὺ οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ τὴν δουλειά τους κάνανε, ἀφοῦ μάλιστα βρῆκαν
συμπαραστάτη στὴν προπαγάνδα τους τὸν κ. Χρυσόστομο Σαββᾶτο. Ὁ κ.
Χρυσόστομος, ὅμως, τί δουλειὰ εἶχε σ’ αὐτὴν τὴν παρουσίαση; Κι ἀφοῦ
σᾶς ἐνόχλησε αὐτὴ ἡ παρουσίαση καὶ ἀντιδράσατε καταγγέλωντας τὴν ἐνέργειά τους
αὐτή, πόσο περισσότερο ἔπρεπε νὰ καταδικάσετε τὸν «ὀρθόδοξο» ἐπίσκοπο
κ. Σαββᾶτο ποὺ συμμετεῖχε καὶ τὴν ἐπευλόγησε;
Ἀλλὰ
ἐσεῖς, πάλι τὸν καλύψατε, παρόλο ποὺ ἔμμεσα ἐπανέλαβε τὴν αἱρετικὴ
θεωρία του περὶ «διηρημένης Ἐκκλησίας»! Παρουσιάζοντας δηλαδὴ
τὸ βιβλίο, εἶπε ὅτι αὐτὸ ἀποτελεῖ «μιὰ κοινὴ προσπάθεια
τῶν χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν, γιὰ νὰ μπορέσουν ὅλες μαζὶ νὰ δώσουν
τὸ μήνυμα στὸ σύγχρονο εὐρωπαῖο ἄνθρωπο ὅτι δὲν εἶναι μόνος του, ὅτι
δίπλα του ὑπάρχει
ἡ Ἐκκλησία ὡς Σῶμα Χριστοῦ»! Ἡ Μία (Ὀρθόδοξη)
Ἐκκλησία δηλαδή, ποὺ τώρα εἶναι διηρημένη, ἀλλὰ μαζὶ μὲ τὶς Δυτικὲς
αἱρετικὲς ὁμολογίες μποροῦν νὰ ἀποτελοῦν (κατὰ τὸν Μεσσηνίας) τὸ
ὁλοκληρωμένο «Σῶμα Χριστοῦ!»
Γιατί,
λοιπόν, Σεβασμιώτατε, ἀφήσατε στὸ ἀπυρόβλητο τὸν Μεσσηνίας;
Γιατί ἐξαντλήσατε τοὺς πολεμικούς σας μύδρους μόνον ἐναντίον τῶν ἑτέροδοξων
Οἰκουμενιστῶν; Δὲν γνωρίζετε ὅτι οἱ πιὸ ἐπικίνδυνοι καὶ ὕπουλοι Οἰκουμενιστὲς
εἶναι οἱ «ὀρθόδοξοι»; Γιατί τοὺς καλύπτετε;
Ἀλήθεια,
ξέρετε νὰ τιμᾶτε τοὺς φίλους σας! Ἀλλά, εἶναι δυνατὸν νὰ τιμᾶτε καὶ τὴν
Ἐκκλησία Του μὲ αὐτοὺς τοὺς ἐπαμφοτερισμούς σας;