Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Σχόλιο επί του Ημερολογιακού





Σχόλιο π το διαλόγου μ φορμ τ τελευταο
ρθρο  περ  το  μερολογιακο  ζητήματος
το π. Εθυμίου Τρικαμην.


Τοῦ κ. Λαυρέντιου Νετζιόρτζιο, συγγραφέως καὶ Προέδρου τῆς «Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”»


Προϋπόθεση τς «κοινωνίας το γίου Πνεύματος», δηλαδ τς κκλησίας το Χριστο, εναι «νότητα τς Πίστεως» δ «νότητα τς Πίστεως» πάρχει ταν τηρεται τ ερ
Εαγγέλιο κα ερ Παράδοσις πως ρμήνευσαν κα δίδαξαν κα νομοθέτησαν κα μς παρέδωσαν ο γιοι κα θεοφόροι Πατέρες τς κκλησίας Του. Οδαμο τς γιοΠατερικς Διδασκαλίας διδάσκεται κάποια λλη προϋπόθεση τς «κοινωνίας το γίου Πνεύματος» κα οδαμο τς κκλησιαστικς στορίας μαρτυρεται κάτι διαφορετικό. Αρεση εναι κριβς ντ-γιοΠατερικ διατάραξη κα διάσπαση τς «νότητος τς Πίστεως» ς προϋποθέσεως τς «κοινωνίας το γίου Πνεύματος».

Ο
κολουθοντες τ παλαι μερολόγιο ―πάτριο ορτολόγιο προτιμον ν τ λένε― μέσα π τν ωλη πιχειρηματολογία τους κα τς ντιφατικς τοποθετήσεις κα ναφορές τους, τελικς καταλήγουν ν σχυρίζονται τι τ παλαι μερολόγιο εναι ποκλειστικς τ μέσον τς κοινς λατρείας δι τς ποίας πιτυγχάνεται «νότητα τς Πίστεως». στόσο σχυρισμός τους δν

εναι ληθής! Διότι ἐὰν πράγματι τος νδιέφερε «νότητα τς Πίστεως» δν θ θεταν ς προϋπόθεση τς κοινς λατρείας τ μερολόγιο∙ λλά, νεξαρτήτως ατο, θ πεδίωκαν τν «νότητα τς Πίστεως» στ βάση τς δογματικς συμφωνίας, πως συνέβαινε στν ρχαία κκλησία, που συνυπρχαν ταυτοχρόνως πολλ μερολόγια, χωρς τ φαινόμενο ατ ν ποτελε μπόδιο γι τν κοιν λατρεία κα τν «νότητα τς Πίστεως». Τ γεγονς τι στν χρο το παλαιο μερολογίου πάρχουν πολλς παρατάξεις ―κα μάλιστα κάστη παράταξη ρνεται χι μόνον τν κοινωνία μ τς κκλησίες πο κολουθον τ παλαι μερολόγιο, λλ ρνεται τν κοινωνία κόμα κα μ τς λλες παρατάξεις το χώρου ατο, διακηρύσσοντας μάλιστα κάστη ξ ατν τι ατ τούτη εναι μόνη κα ληθιν κκλησία― καταδεικνύει τι τελικς τ μερολόγιο ποτελε πρόσχημα γι τν σκοπουμένη συγκρότηση συνόδων, δηλαδ ξουσιαστικν μηχανισμν μ ρχιεπίσκοπο κα πισκόπους κα παρατρεχαμένους!... Τ φαινόμενο μάλιστα τν πολλν παρατάξεων το παλαιο μερολογίου κα τς κοινωνησίας μεταξύ τους κα το λληλο-φωρισμο τους, ο παλιαοημερολογίτες τ ποτιμον ς ελογη κατάσταση κα ς «μικρ κακ» ν τέλει! λλ τσι ποδεικνύουν τι ν τος πράγμασι δν τος νδιαφέρει κοιν λατρεία πο κατ κόρον πικαλονται, μήτε «νότητα τς Πίστεως» μηδ «κοινωνία το γίου Πνεύματος». Μόνον αυτ σύνοδος τος νδιαφέρει∙ δεσποτοκρατικ δομ κα κα ξουσία πο πορρέει π ατν εναι κύρια κα πραγματικ μέριμνά τους∙ ξ ο κα νούσιος φανατισμός τους, τ π’ λλήλων μίσος τους κα μερολογιακ δεοληψία τους. Παραθεωρον τ ε λειτουργικ παρόν, πο δν γκλωβίζεται σ μερολογιακς κατασκευές, κα π να μ θεολογικ ζήτημα καταλήγουν σ μέγιστο κα λέθριο θεολογικ λάθος, τ ποο τος δηγε σ σχίσμα ―κα μάλιστα πολλαπλφ’ σον συγκροτον συνόδους∙ γι’ ατ δν πιστρέφουν στν κκλησία το Χριστο λλ κατασκευάζουν νέες «κκλησίες»! Κα δν ννο ν πιστρέψουν στν νεοημερολόγιτικη κκλησία, λλ ν ξέλθουν τν λληλομισουμένων κα λληλοαφοριζομένων συνόδων τους...

Τελικ
ς μ τν νευ συνοδικς ποφάσεως εσαγωγ το νέου μερολογίου (τροποποιημένου ουλιανο) ο οκουμενιστς ―τ συνεργί τν «ντ-οκουμενιστν» παλαιοημερολογιτν― κατάφεραν ν σχίσουν κα πολλαπλς ν πιμερίσουν τν κκλησία Του κα χι πλς ν τν φέρουν πι κοντ στν αρεση το Παπισμο κα στν παναίρεση το Οκουμενισμο!... λλ ατ ο παλαιοημερολογίτες δελφοί μας μήτε ν κατανοήσουν πιθυμον μηδ ν ποδεχθον μπορον∙ διότι τ πρόβλημά τους καθίσταται πλέον παρξιακό: πς ν ποστον τς ξουσιολατρικς κα ξουσιοκρατικς συνόδου τους καστος ξ ατν π τν μία μεριά, κα πς ν δεχθον τι τόσες δεκαετίες ο διοι διαπράττουν τ σχίσμα γι λόγους κκλησιαστικς τάξεως κα χι γι λόγους Πίστεως, το ποίους νακάλυψαν μετ τ 1960; Κα ς μ μιλήσουμε γι τ ζέον ζήτημα: τ κατ πόσον γκυρη ερωσύνη κα ρχιερωσύνη χουν πολλο το παλαιοημερολογιακο κλήρου...

Τελικ
ς, παρόλη τν κραία ντιπαλότητα μεταξύ τους, μία δύναμη νώνει κα δένει σφυκτικ τος νεοημερολογίτες οκουμενιστς κα «ντ-οκουμενιστς» μ τος παλαιοημερολογίτες «ντ-οκουμενιστές»∙ κι ατ δύναμη εναι τ αθαίρετο κα αταρχικ, τ ωσφορικς ξουσιολατρικ κα σατανικς ξουσιοκρατικ καθεστς τς Δεσποτοκρατίας! Ατ τ καθεστς κατέστη σαπρόκηπος που καλλιεργεται πσα κακοδοξία κα πσα αρεσις κα κάθε σκάνδαλο νεξαρτήτως μερολογιακς/ορτολογικς πιλογς. Ατ τ καθεστώς, πο συνειδητ υοθετε κα διαιωνίζει τ προπατορικ μάρτημα, χει ποδεχθε κα τος τρες πειρασμος πο Σατανς πηύθυνε στν Κύριο: δόξα, ξουσία, πλοτο. Ατος τος πειρασμος ―πο Κύριος πέρριψε κα φόρησε, λέγοντας «Πήγαινε πίσω μου, Σαταν»― τ καθεστς τς Δεσποτοκρατίας τος ποδέχθηκε σμένως: πρόδωσε τν Χριστ κα προσκύνησε τν ντίχριστο!...

Γι’ α
τ Δεσποτοκρατία ―νεοημερολογίτικη κα παλαιοημερολογίτικη― κατέστησε ψίστη δεολογία της τν «πισκοποκεντρισμό», ες τν ποον μνύουν μ φανατισμ λοι ο δεσποτοκράτες, νεοημερολογίτες κα παλαιοημερολογίτες, οκουμενιστς κα «ντ-οκουμενιστές»! λλ ατς «πισκοποκεντρισμς» κτοπίζει τν Κύριο κα Θεό μας ησο Χριστ π τν κκλησία Του κα τν ξορίζει π τ γ∙ στν θέση Του ναγορεύει πόλυτο σατράπη τν πίσκοπο, κατ τ πρότυπο το παπισμο μ τν καίσαρα-Πάπα!!! Θεωρητικς κα κφραστς το πισκοποκεντρισμο στς μέρες μας χει ναδειχθε διαβόητος μητροπολίτης Περγάμου κ. ωάννης Ζηζιούλας, πολογητς κα ατουργς ―π τν ρχηγία κα τν καθοδήγηση το αρεσιάρχη πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίου ρχοντώνη― το κλατινισμο κα ξουνιτισμο τς γίας ρθοδοξίας μας κα τς πολτοποίησεώς της στν χοάνη το διαχριστιανικο Οκουμενισμο κα το διαθρησκειακο Συγκρητισμο, γι ν φομοιωθε τελικς στν Πανθρησκεία το ντιχρίστου.

λλ Κύριος επε∙ «Πύλαι δου ο κατισχύσουσι ατς», τς κκλησίας Του. μως πόσες ψυχς χάθηκαν κα χάνονται κα θ χαθον κόμη στν πλάνη τς ατ-θεώσεως το νθρώπου; μήν.

Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/8/13, 2:24 μ.μ.

    AYTO TO ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ. Ο ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΡΕΥΘΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ. ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ. ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΕΞ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΝΩ ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΑΝ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΤΙΣ ΜΙΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΑΣΤΟΥΝΕΣ ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ -ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ. ΜΕΤΑ ΤΑ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΘΑΥΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ30/8/13, 10:15 μ.μ.

    Κύριε Ντετζιόρτζιο δεν θα διαφωνήσω μαζί σου γενικώς εναντίον της Δεσποτοκρατίας και των προβλημάτων που δημιουργούνται στην Εκκλησία από εμπαθείς ή ασυνείδητους Επισκόπους. Αυτό όμως δεν μας δικαιώνει να φθάσουμε στο άλλο άκρο να γενικεύουμε ουσιαστικά εναντίον του Επισκοπικού σώματος. Το άρθρο σας αυτό υποψιάζομαι, ότι έχει σαν στόχο να πείσει εμάς τους Παλαιοημερολογίτες να απορρίψουμε ομαδικά τους Επισκόπους μας και να συνταχθούμε στο μοντέλο Αποτείχισης που προτείνει ο Π. Ευθύμιος. Στον χώρο του Πατρίου αδελφέ Λαυρέντιε ναι υπάρχουν και προβληματικοί Επίσκοποι , αλλά υπάρχουν και διαμάντια Επίσκοποι και σε θέματα Πίστεως και σε θέματα βιώματος. Εμείς που γνωρίσαμε αυτούς, τα διαμάντια, εάν τους αρνηθούμε θα αρνηθούμε τον 'Ιδιο Τον Χριστό. Εσείς , δυστυχώς, στον χώρο της επίσημης Εκκλησίας δεν αξιωθήκατε μέχρι σήμερα ούτε ενός Επισκόπου που να τολμήσει να βγεί μπροστά για το θέμα της Πίστεως χωρίς να λογαριάσει τις συνέπειες από τους Αποστάτες. Ακόμη και ο Επίσκοπος Αρτέμιος που τόλμησε, πρώτα τον έδιωξαν από την θέση του και μετά απετόλμησε την Αποτείχιση και πάντα θα έχω μία αμφιβολία στην ψυχή μου, τί θα έκανε εάν οι Σέρβοι τον αποκαθιστούσαν στην Επισκοπική του έδρα θα τους μνημόνευε ή όχι; Μή κρίνετε λοιπόν εξ ιδίων τα άλλότρια, εμείς έχουμε έστω λίγους, όπως τους θέλει ο Θεός, εσείς, δυστυχώς, δεν έχετε μάλλον κανένα. Το πρόβλημά σας είναι κατά την γνώμη μου, ότι κατά βάθος αντιπαθείτε τους Παλαιοημερολογίτες και δεν τους θεωρείτε Λαό του Θεού, πολύ περισσότερο αντιπαθείτε έως εχθρότητος τους Αρχιερείς και ιερείς του Πατρίου. Έτσι όμως με αυτά τα συναισθήματα μην ομιλείτε για ενότητα, ποτέ δεν συνδιαλέγεσαι με αυτόν που εχθρεύεσαι ή αντιπαθείς. Πιστεύω αδελφέ ότι διάβασες το σχόλιό μου στο πρόσφατο κείμενο του Π. Ευθυμίου, τα ίδια ισχύουν και για τον αδελφό Σημάτη ,αλλά δυστυχώς και για σένα που πάντα σε ξεχώριζα από τους τρείς σας, γιατί στην δική σου καρδιά έχεις ακούσει αρκετές φορές μέχρι σήμερα την φωνή του Κυρίου μας. Αδελφέ πρόσεχε την ψυχή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.