Μόλις προχθὲς
ἀναρτήσαμε ἕνα κείμενο μὲ τίτλο «Ἡμέτερος
εἶ, ἢ τῶν ὑπεναντίων;», στὸ ὁποῖο οἱ συντάκτες του μὲ θλίψη διαπίστωναν
τὴν πραγματικότητα τῆς συγχύσεως, στὸ χῶρο ἐκείνων ποὺ λέγουν ὅτι ἀγωνίζονται
κατὰ τῆς αἱρέσεως τῆς ἐποχῆς μας.
Πρόκειται γιὰ τὴν τακτικὴ τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν Πατέρων, ὅπως ὁ
μοναχὸς π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, οἱ ὁποῖοι, ἂν καὶ εἶναι δεδηλωμένοι πολέμιοι τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, οἱ ἴδιοι ταυτόχρονα προκαλοῦν σύγχυση, μὲ τὴ συμμετοχή τους σὲ ἐκκλησιαστικὲς
ἐκδηλώσεις τῶν δεδηλωμένων διὰ λόγων καὶ πράξεων Οἰκουμενιστῶν π.χ. τοῦ Μητρ. Δημητριάδος Ἰγνατίου.
Τὴν ἴδια
διαπίστωση ἔκανε καὶ ἕνα φιλικὸ ἱστολόγιο, ποὺ γιὰ τὸ ἴδιο πρόσωπο ἔγραψε:
«"Και τίκτεις και παρθενεύεις";;;
Ὁ σεβαστός Μοναχός π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, εἶναι δεδηλωμένος
ἀντιοικουμενιστής, αλλά συμμετέχει ώς εισηγητής σε εκδηλώσεις του μοιχεπιβάτου
Ιγνατίου Λάππα Λαρίσης (στο παρελθόν) και του έτερου νεο-μεταπατερικού φωστήρος
Ιγνατίου του Βόλου».
Δὲν πέρασαν παρὰ
λίγα εἰκοσιτετράωρα καὶ ἡ διαπίστωση αὐτὴ ἐπιβεβαιώνεται γιὰ ἄλλη μιὰ φορά, μὲ
δράστη τὸν Μητροπολίτη Πειραιῶς κ. Σεραφείμ.
Σήμερα τὸ πρωΐ,
ἀκούσαμε νὰ ἀνακοινώνει (καὶ νὰ προτρέπει) ὁ ἴδιος ὁ ραδιο-σταθμὸς τῆς Πειραϊκῆς
Ἐκκλησίας, γιὰ τὴν ὁμιλία ποὺ θὰ πραγματοποιήσει σὲ ἐνορία τῆς Μητροπόλεως
Πειραιῶς ὁ ἰδιοκτήτης τοῦ ἱστολογίου «Ἰδιωτικὴ Ὁδός» κ. Παναγιώτης Ανδριόπουλος,
παρὰ τὶς ἀντιδράσεις ποὺ ὑπῆρξαν, μόλις ἀνακοινώθηκε πρὸ ἡμερῶν ἀπὸ τὸν ἴδιο αὐτὴ
ἡ πληροφορία.
Εἶναι βέβαια
γνωστὸ ὅτι ἡ «Ἰδιωτικὴ Ὁδὸς» εἶναι φανερὰ τοποθετημένη ὑπὲρ τοῦ Οἰκουμενικοῦ
Πατριάρχη καὶ τοῦ δεξιοῦ του βραχίονα Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ἰωάννη Ζηζιούλα, δηλαδὴ
ὑπὲρ τῶν ἀρχηγῶν τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Μάλιστα στὸ παρελθόν, δημοσιεύτηκαν
στὴν «Ἰδιωτικὴ Ὁδὸς» πολλὰ ἄρθρα διὰ τῶν ὁποίων ἐκατηγορεῖτο ὁ Μητροπολίτης
Πειραιῶς, γιὰ τὰ κείμενα ποὺ ἔγραψε ἐναντίον τοῦ Πατριάρχη!
Δὲν θὰ προκαλέσει
ἔκπληξη τὸ γεγονὸς τῆς παρουσίας καὶ τοῦ Μητροπολίτη Πειραιῶς σ’ αὐτὴ τὴν ἐκδήλωση,
στὸ Πνευματικὸ Κέντρο τῆς Εὐαγγελίστριας Πειραιῶς, ὅπου ὁ κ. Ἀνδριόπουλος θὰ ὁμιλήσει!
«Μέσα ἀπὸ αὐτὴ
τὴν προσέγγιση γίνεται πλέον κατάδηλο τό γιατί δέν μπορεῖ νά ἀντιμετωπισθεῖ
πλέον ἡ γάγγραινα αὐτή τῆς αἱρέσεως τῆς ἐποχῆς μας, καθόσον οἱ
ἀντι-οικουμενιστές συμφύρονται καί συγχρωτίζονται μέ τούς Οἰκουμενιστές·
ἀλληλοαφορίζονται, ἀλλά συνεργάζονται στενά· ἀλληλοκατηγοροῦνται, ἀλλά στήν
οὐσία συμπορεύονται καί, κατ’ αὐτόν τόν τρόπο, ἡ δευτέρα πλάνη εἶναι χειροτέρα
τῆς πρώτης!».
»Ἀπό τήν
δεδηλωμένη αἵρεση μπορεῖ κάποιος νά προφυλαχθεῖ, διότι εἶναι εὐδιάκριτη, ἀλλά
ἀπό τή διγλωσσία, τήν φαρισαϊκή συμπεριφορά καί τήν ἀντορθόδοξη ἰησουΐτικη
μέθοδο ἀντιμετώπισης τῆς αἱρέσεως, ὄχι μόνο δέν μπορεῖ νά ἀφυπνισθεῖ κάποιος,
ἀλλά ἀπό τή σύγχυση πού δημιουργοῦν τέτοιου εἴδους συμπεριφορές, κοντεύει νά
χάσει ἀκόμη καί τά λογικά του» (Ὀρθόδοξος Ἀγωνιστικὸς Σύλλολος «Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης»).
Ἂς ἐξηγήσουν κάποιοι
ἀπὸ τὸ περιβάλλον τοῦ Πειραιῶς στὸν Σεβασμιώτατο, ὅτι ἔτσι δὲν δίνονται οἱ ἀγῶνες ἐναντίον, μάλιστα,
μιᾶς παναιρέσεως. Ὅτι δὲν ὅδευαν αὐτὴν τὴν «ἰησουΐτικη» ὁδὸ τῶν Προτεσταντῶν οἱ
Ἅγιοι Πατέρες, ἀντίθετα ἀπομακρύνονταν ἐκκλησιαστικὰ ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ ὅσους
«κοινωνοῦσαν» μαζί τους!
Είστε στον (μίζερο και νοσηρό) κόσμο σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛόγια, λόγια, κομπολόγια!
ΔιαγραφήΠροσωπικά δεν έχω αποτειχισθεί πλην όμως παρακολουθώ με προσοχή τη συλλογιστική όσων έχουν αποτειχισθεί και δε μιλάω για μίζερο και νοσηρό κόσμο.
Φροντίζω να προβληματίζομαι κι εγώ, κι ας μη συμφωνώ μαζί τους, και να μη χρησιμοποιώ ηχηρές λέξεις!
Αν δεχθεί να λειτουργηθεί ένας αποτειχισμένος από την αίρεση του οικουμενισμού σε εκκλησάκι που παραχώρησαν οι παλαιοημερολογίτες (μιας από της πολλές παρασυναγωγές) τότε "Κοινωνάει Χριστό";
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μην απαντήσουμε θα μου πείτε; Μόνο σε ότι μπορούμε κάνουμε τον μάγκα και απαντάμε όταν δεν μας γνωρίζουν καλά...!!!
Ο Θεός να μας σώσει από τον κακό μας εαυτό!
Τo γεγονός ότι κλήθηκε να μιλήσει ο Ανδριόπουλος σε πειραιώτικη ενορία αποκαλύπτει τη στάθμη της πνευματικής καθίζησης που έχει υποστεί η ενορία της Ευαγγελίστριας και κατ επέκταση η μητρόπολη του Πειραιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ θρασύτατος μουσικολογιότατος αντί να είναι persona non grata για τις ενορίες της πατρίδας μας εξ αιτίας του ελεεινού του ιστολογίου "επιβραβεύεται" κι από πάνω! Και πού παρακαλώ;
Στη μητρόπολη του Πειραιά, στο δεσπότη της οποίας έχει επιτεθεί στο παρελθόν αηδέστατα και αηθέστατα!
Άντε, την επόμενη φορά να δούμε και το Νούση να μιλάει στις ενορίες του Πειραιά για να συμπληρωθεί το παζλ!
ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΚΑΦΡΙΛΑ ΜΑΖΙ!!!
http://katanixis.blogspot.gr/2013/11/blog-post_3857.html#comment-form
ΔιαγραφήΣχετικά σχόλια στο μπλογκ κατανυξις.
Δυστυχώς κάποιοι θαυμαστές του Σεραφείμ Πειραιώς "έκαναν γαργάρα" το γεγονός ότι ο δεσπότης τους δέχθηκε να μιλήσει ο Ανδριόπουλος σε ενορία του Πειραιά!
ΔιαγραφήΚαι κάποια σχόλια στα οποία αναφέρεσαι στο blog katanyxis τον δικαιολογούν κι από πάνω! Προφανώς ό,τι κάνει ο Πειραιώς είναι σωστό...! Είναι να λυπάται κανείς!
'Eτσι κάνουν πολλοί χριστιανοί!
ΔιαγραφήΤους έχει αφαιρεθεί η κρίση!
Επειδή ο Πειραιώς μιλάει πληθωρικά για τον οικουμενισμό του τα συγχωρούν όλα!
Αναμενόμενη αυτη η τοποθέτηση, Ανώνυμε 1:55. Αλήθεια, πώς αλλιώς θα μπορούσε να δει τον αγιοπατερική παράδοση ένας Οικουμενιστής, που είναι βουτηγμένος ως τα μπούνια στην αίρεση του Οικουμενισμού κι όμως βλέπει μόνο τον δικό του κόσμο, ως "όμορφο κόσμος ηθικός, αγγελικά πλασμένο";
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω αν εννοεί ο ανώνυμος των 5:30μ.μ. το εκκλησάκι των Σταγιατών που παρεχώρησαν (όπως γράφει) οι παλαιοημερολογίτες στον π. Ευθύμιο, στο οποίο και λειτουργεί αλλά αν εννοεί αυτό ακριβώς έχω να του απαντήσω ότι το εκκλησάκι αὐτό βρίσκεται στο παλαιό μοναστήρι του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, από όπου ξεκίνησε ο γέροντας Εφραίμ Μωραΐτης ο Φιλοθεΐτης. Δεν έχει καμμία σχέση με παλαιοημερολογίτες που το λειτουργούσαν και το παρέδωσαν μετά στον π. Ευθύμιο. Λόγῳ της ολισθηρότητας του εδάφους αναγκάστηκαν οι μοναχές να το εγκαταλείψουν και μεταφέρθηκαν πάνω από την πλατεία του χωριού σε άλλη οικοπεδική έκταση. Μέχρι τότε λειτουργούσε εκεί και εξομολογούσε πλήθος κόσμου από το Βόλο ο γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας. Η γερόντισσα Χριστοδούλη μετά τον διωγμό που υπέστη ο π. Ευθύμιος από τα Αμπελάκια εκ μέρους του δεσπότη της Λάρισας Ιγνατίου, θέλησε να του δώσει στέγη -καταφύγιο και να του συμπαρασταθεί στον αγώνα του, χωρίς αυτό να έχει ουδεμία εξάρτηση από παλαιοημερολογίτες, καθόσον πρόκειται για ιδιόκτητο χώρο κι ανεξάρτητο. Όντως αγαπητέ μου εύχομαι να σε σώσει ο Θεός από τον κακό σου εαυτό, όσο για τις μαγκιές που εννοείς, δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις και να έχεις ιδια πείρα κι εμπειρία από την αποτείχιση που κατηγορείς και μέσα στην ανωνυμία σου ειρωνεύεσαι. Ειλικρινά ο Θεός μαζί σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ανώνυμος των 5.30 που αμφισβητεί την εγκυρότητα των Μυστηρίων που τελεί ο π. Ευθύμιος, επειδή στο εκκλησάκι λειτουργούσαν παλαιά Παλαιοημερολογίτες, που στηρίζει αυτή του την αμφισβήτιση, πέραν από την προσωπική του αντιπάθεια στον π. Ευθύμιο; Έχει κάποιο Θεολογικό ή Κανονικό έρεισμα η βλάσφημη απορία του "Κοινωνάει Χριστό;"
ΔιαγραφήΥ.Γ. Για την ιστορία ο π. Εφραίμ όταν πήγαινε στον Βόλο μνημόνευε Αυξέντιο!! Δείτε εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/05/blog-post_31.html
"ποιος να το φανταζοτανε, φιλε Παναγιωτη... με αυτην την ακρως σημειολογικη κινηση και απο την πλευρα σου και απο εκεινη του Πειραιως διαφαινεται η αισιοδοξη προοπτικη πως δεν εχει τελειωσει τιποτε ακομη. υπαρχει ελπις, δεν ζητειται απλως...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ.Ν.
Το σχόλιο του Νούση στο βόθρο του Κολωνακίου για την ομιλία του μουσικολογιότατου.
Να τον χαίρονται, τον Πειραιώς, κάποιοι αντιοικουμενιστές!