Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ


Ο κ. Νικόλαος Πανταζής από την Αυστραλία διάβασε στο Ιστολόγιο "Κατάνυξις" το παρακάτω άρθρο: "Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ"(*).
Με κάθε αγαθή προαίρεση και καλή πίστη, έστειλε κάτω από ένα αξιόλογο Σχόλιο του κατά πάντα σεβαστού κ. Λυκούργου Νάνη, και τη δική του ταπεινή συνεισφορά στο κρισιμότατο θέμα.
Επειδή όμως το Ιστολόγιο Κατάνυξις ΑΡΝΗΘΗΚΕ να δημοσιεύσει το Σχόλιό του, το έστειλε έπειτα σε μας και το δημοσιεύουμε:
«Το πρόβλημα δεν είναι εάν ο Παπισμός είναι ΑΙΡΕΣΗ. Αυτό είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ, και από τον Τριαδικό μας Θεό αποκεκαλυμμένο. Η ουσία είναι: Τι κάνουνε ΕΜΕΙΣ γι' αυτή την ολοφάνερη και γυμνή τη κεφαλή κηρυσσομένη ΑΙΡΕΣΗ. Βλέπουμε παραπάνω απερίφραστες, ρητές δυναμικές και ξεκάθαρες καταδίκες του Παπισμού ως ΑΙΡΕΣΗ από έξι Μεγάλους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Από κάτω η Υπογραφή: "Ορθόδοξη Σκέψη".
Όταν η Ορθόδοξη Σκέψη εξελιχθεί άμεσα σε Ορθόδοξη ΠΡΑΞΗ και Συλλογική, Συνοδική ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, τότε θα καθαιρούνται δικαίως οι Αιρεσιάρχες Ιγνάτιοι και θα φιμώνονται δυναμικά και αποτελεσματικά οι βέβηλοι και βλάσφημοι Οικουμενιστές.
Το έπραξαν στη Βασιλεύουσα ένα έτος προ της θλιβεράς πτώσεώς της. Ας το πράξουμε και εμείς και ας αδειάσουμε τους Ναούς με νεκρική σιγή και καμπάνα νεκρική έστω για 6 μήνες και τότε θα εμπειρευτούμε "πράματα και θάματα!"
Όταν ο άπρακτος, συμβιβασμένος και υποταγμένος Κλήρος, συνειδητοποιήσει πια, πως Εκκλησία σημαίνει συγκέντρωση (άρα και διαμαρτυρία) του ΛΑΟΥ, είναι κλήρος και ΛΑΟΣ, τότε η Δεσποτοκρατία θα αντιληφθεί πως ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙ να ερωτοτροπεί με τον Παπισμό και την αίρεση.
Οι Αιρετικοί Εκκλησιαστικοί μας Ηγέτες είναι ακτινογραφικά δείγματα και αντανάκλαση της δικής μας ΑΠΡΑΞΙΑΣ, συμπορεύσεως και ΑΝΟΧΗΣ! Ανώτερο από το "Υπακοή τέκνον μου" είναι το "ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΝ ΘΕΩ ΜΑΛΛΟΝ Ή ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ" και εάν διαθέταμε την στοιχειώδη Ευαγγελική, Αποστολική, Αγιοπατερική ευσυνειδησία και ευπραξία, ώστε να "ΑΦΟΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ" κατ' εντολήν Κυρίου Παντοκράτορος, τότε θα ζούσαμε ημέρες πρωτινές Οικουμενικών Συνόδων και θα γεννούσαμε μέγιστες μορφές Αντιαιρετικών Ιεραρχών τε και Αντιπαπικών Πατέρων! Αμήν, Γένοιτο!

Επιπλέον, μαζί με το σχόλιό του, ο κ. Πανταζής μας απέστειλε και ένα δεύτερο συμπληρωματικό. Σας το κοινοποιούμε και αυτό:
"Προς Ιστολόγια Κατάνυξις, κ.λπ.!
Μη δράμετε ΕΙΣ ΚΕΝΟΝ, μη κάνετε "τρύπες στο νερό" και μην επαναλαμβάνετε βαρύγδουπες δηλώσεις του τύπου: "Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ". Πιστέψτε με, δεν σας συμφέρει! Διότι, εφ' όσον ο Παπισμός είναι Αίρεση, ΤΟΤΕ:
α) Αυτοί που συμπροσεύχονται και συλλειτουργούν με τον Παπισμό, ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ;;;
β) Αυτοί που μνημονεύουν τους ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΕΣ και ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ με τους ΠΑΠΟΦΙΛΟΥΣ ΑΡΧΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, για όνομα του Θεού, ΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ;;;
γ) Και αυτοί που υποτίθεται έχουν χριστιανική ευσυνειδησία και ιερατική τιμή, που μιλούν για το δίκαιο και τάχα υπερασπίζονται το δίκαιο, αλλά ΚΟΒΟΥΝ σχόλια από Αποτειχισμένους εν Χριστώ αφελφούς, που με ιδιαίτερη δόση αδελφικού μίσους και χαιρεκακίας δημοσιεύουν κείμενα όπως π.χ. του π. Ιωήλ Κωνστάνταρου, αλλά αρνούνται να αναρτήσουν και τις αξιόλογες απολογητικές και ανατρεπτικές απαντήσεις όπως αυτή του αγαπητού θεολόγου κ. Παναγιώτου Σημάτη, απαντήσεις που ομολογούν την Ευαγγελική Αλήθεια και αντικαθρεπτίζουν την Αγιοπατερική Γραμμή, αυτοί λοιπόν οι Ιστολόγοι της λογοκρισίας,  ΤΙ  ΣΟΪ  ΔΙΚΑΙΟΙ  ΕΙΝΑΙ;;;
δ) Και εάν "Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ" τότε ΕΣΕΙΣ προσωπικώς, ενοριακώς αλλά και ο Μητροπολίτης σας μαζί, ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΟΥ;;;
ε) Εάν τέλος, "Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ" τότε, σας εξορκίζω εν ονόματι του Χριστού και Αληθινού Θεού που υπηρετείται και στο θυσιαστήριο που φρικτώς ιερουργείτε, εάν πιστεύετε στην Αγία Τριάδα, εάν σέβεστε τον εαυτό σας και αυτούς που σας ακολουθούν, τότε ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ εντίμως και υπευθύνως σας παρακαλώ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ η Διδασκαλία των Αγίων Πατέρων, (ΠΡΟΣΕΞΤΕ, των παλαιών, μεγίστων και Θεοφόρων ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ και ΟΧΙ των διαφόρων "Νεο-Γεροντάδων") σχετικώς με την ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ απέναντι στην ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ;;;
Εάν δεν απαντήσετε στα παραπάνω πέντε ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ, καλοπροαίρετα καίρια ερωτήματα, τότε ΠΑΨΤΕ ΤΟ "ΧΕΡΟΥΒΙΚΟ" την χιλιοπιπιλισμένη καραμέλα "Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ", διότι ΔΕΝ ανταποκρίνεστε αξιοπρεπώς και Ορθοδοξοπρεπώς με τις ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ μιας τέτοιας δηλώσεως, η οποία όχι μόνο "πάει και χάνεται στο βρόντο" χάριν ΦΤΗΝΟΥ εντυπωσιασμού, αλλά μια μέρα ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΙΝΕΙ η ΚΟΥΦΙΑ δήλωσή σας, μια μέρα θα κατακριθείτε για την υποκρισία και το Φαρισαϊσμό σας να υποδεικνύετε την αίρεση με λόγια κενά του αέρος... χωρίς να παίρνετε ΘΕΣΗ, χωρίς να εφαρμόζετε το θέλημα του Θεού που γνωστοποιείται ξεκάθαρα σε όλους μας, μέσω της αλάνθαστης διδασκαλίας και Γραμμής των Αγίων Πατέρων.
ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΤΙΤΑΝΙΑ ΘΕΟΜΠΑΙΞΙΑ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΗΘΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟΥ!!!
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ "ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ" ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΥΠΟΠΤΟΙ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΣΑΣ!!!
Με αγανάκτηση ιερή
Νικόλαος Πανταζής, θεολόγος

____________________

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/1/14, 7:46 μ.μ.

    Kάποιοι έφθασαν στο σημείο να απειλούν ιστολόγια για το ότι δεν αναρτουν τα σχόλιά τους και κάποιοι άλλοι μηνύουν τα ιστολόγια γιατί αναρτούν διάφορα (κατά την υποκειμενική κριση τους) υβριστικά σχόλια. Θεέ μου σε τι καιρούς συγχύσεως ζούμε. Πόσο δίκηο είχε ο Μ. Αντώνιος! Στην προκειμένη περίπτωση πολύ ορθά τα ερωτήματα που θέτει ο κ. Πανταζής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αποτειχιση ειναι μια ΑΣΦΑΛΕΙΑ απο την αιρεσι και τους αιρετικους και οχι διαμαρτυρια,Νικολα Πανταζη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας μην παίζουμε με τις λέξεις, αδελφέ μου, αλλ' εάν το επιθυμείς, ας το προσεγγίσουμε με ταπεινό φρόνημα. Δια-μαρτυρία είναι η απόδοση μαρτυρίας "διά" καλού τρόπου, διά παντός υπευθύνου. Μη σου φανεί παράξενο, η Αποτείχιση είναι όντως και τα δύο, είναι η μόνη ασφαλής, ασφαλεστάτη διαμαρτυρία. Η διαμαρτυρία ενέχει ομολογία και αποτελεί πίστεως έλεγχο: "Η (δια) μαρτυρία αύτη εστίν αληθής δι' ην αιτίαν έλεγχε αυτούς αποτόμως ίνα υγιαίνωσιν εν τη πίστει!" (Τιτον Α, 13). Όχι μόνο δεν είναι κακό η διαμαρτυρία, αλλά και επιβάλλεται: "Διαμαρτυρόμενος ιουδαίοις τε και έλλησιν την εις τον Θεόν μετάνοιαν και (αληθινήν) ΠΙΣΤΙΝ την εις τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν" (Πραξ. Κ' 21). Περαιτέρω, το κακό με τους Διαμαρτυρόμενους (Πρωτεστάντες) δεν έγκειται στην καθ' εαυτή τους διαμαρτυρία προς τις καινοτομίες του Πάπα, αλλά το ότι αφού διαμαρτυρήθησαν δικαίως, έπρεπε να τότε να επιστρέψουν στην πρώτη Αποστολική, Ορθόδοξη Εκκλησία, από την οποία και έφυγαν, κι' όχι να δημιουργήσουν άλλη, νέα δική τους με νέα δόγματα ενάντια στη διδασκαλία των Αποστόλων. Το θέμα λοιπόν δεν είναι στην ονομασία της Στάσεώς μας και της ομολογίας μας. Το θέμα είναι να διαμαρτυρόμαστε ορθώς, δικαίως και αξιοπρεπώς. Και η διαμαρτυρία-ομολογία μας αυτή να στηρίζεται Αγιογραφικώς και Αγιοπατερικώς. Τέλος, και άκρως σημαντικό: Ενώ διαμαρτυρόμαστε, δεν αποσχιζόμαστε αλλά μένουμε πιστώς και ασφαλώς στη διαχρονική Εκκλησία του Χριστού. Σχίσμα τελούν αυτομάτως, όσοι κηρρύσσουν αίρεση και όσοι συμπορεύονται με αυτούς, όσοι μνημονεύουν και κοινωνούν με αυτούς. Αυτή, αδελφέ μου, είναι η αλήθεια. Καλόν Αγώνα! Καλή Διαμαρτυρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.