Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Πείτε μας, τί πιστεύετε π. Θεόδωρε Ζήση, π. Γεώργιε, π. Σαράντη;





Πιστεύετε  αὐτὰ ποὺ ἄλλοτε λέγατε καὶ ὑπογράφατε καὶ διδάσκατε π. Θεόδωρε Ζήση, π. Γεώργιε Μεταλληνέ, π. Σαράντη Σαράντη, π. Διονύσιε Τάτση;
Ἂν ναί, γιατί δὲν τὰ ἐφαρμόζετε καὶ ἀφήνετε τὴν μολυσματικὴ νόσο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νὰ ἐπεκτείνεται καὶ νὰ ἐπιδεινώνεται; Γιατί –ἀντίθετα– «διώκετε», ἀποκλείετε καὶ διαβάλλετε μὲ τὸν τρόπο σας, ὅσους τὰ ἐφαρμόζουν;
Ἂν δὲν τὰ πιστεύετε, βρεῖτε τὸ θάρρος νὰ διαψεύσετε τὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ» καὶ ὅσες ἄλλες δημοσιεύσεις κάνατε, ἀφοῦ μὲ τὶς πράξεις σας τὶς ἀναιρεῖτε!
Καὶ σεῖς π. Ἰωήλ Κωνστάνταρε  –ποὺ ξεκινήσατε τὴν ἀντιπαράθεση καὶ ποὺ σᾶς ἐκφράζουν οἱ ἀνωτέρω–  γιὰ δεῖτε τὰ παρακάτω κείμενα, καὶ πεῖτε μας: γιατί δὲν ζητᾶτε τὸ λόγο γιὰ ἀσυνέπεια ἀπὸ τοὺς ὡς ἀνωτέρω φημισμένους δασκάλους σας, ἀλλὰ ἀπευθύνεται τὰ φαρμακερὰ καὶ συκοφαντικά βέλη σας μόνο σὲ μᾶς τοὺς λίγους, μικροὺς καὶ ἀσήμαντους ποὺ ἐφαρμόζουμε ἐκεῖνα ποὺ μᾶς δίδασκαν;
 Παραθέτουμε, λοιπόν, δυό-τρία κείμενά τους γιὰ νὰ τὰ ἀναγνωρίσουν οἱ πρῶτοι (τὰ κείμενα αὐτὰ εἶναι πνευματικά τους «παιδιά») καὶ νὰ τὰ θυμηθεῖτε ἢ νὰ τὰ μάθετε κι ἐσεῖς π. Ἰωήλ:
Στν «Διακήρυξη κληρικν κα μοναχν», τν ποία προσυπογράφετε, πατέρες, μαζὶ μὲ δεκάδες ἄλλους Ἱερεῖς καὶ Μοναχούς, διαβάζουμε:
«Τ θέμα τς κοινωνίας μ τος αρετικούς, ς κα τς ν συνέχει κοινωνίας μ τος κοινωνοντες (δηλ. τοὺς Οἰκουμενιστές), ο ποοι μ τν πράξη τος ατ ποβαίνουν κοινώνητοι, εναι τ μεζον κα πεγον θέμα στν σημεριν κκλησιαστικ ζωή. Τ κκλησιαστικ σμα νοσε πικίνδυνα· πεύθυνοι γι τν νόσο εμαστε λοι, χι μόνον ο κοινωνοντες μ τος τεροδόξους, λλ κα σοι κοινωνομε μ τος κοινωνοντες· κτροπ κα παράβαση μοιάζει μ τ συγκοινωνοντα δοχεα…» («Μαρτυρία ποστασία; Σκέψεις κα κτιμήσεις μετ τ Ραβέννα», "Ὀρθόδοξος Τύπος", φ. 1466, 12.7.2002).
Στ Πορίσματα το Συνεδρίου γι τν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ: «Γένεσις–Προσδοκίαι–Διαψεύσεις» κα στν § 8 διαβάζουμε:
«Ν διατρανωθε πρς τς κκλησιαστικς γεσίες τι σ περίπτωση πο ξακολουθήσουν ν συμμετέχουν κα ν νισχύουν τν παναίρεση το Οκουμενισμο, διαχριστιανικο κα διαθρησκειακοῦ, πιβεβλημένος (σ.σ. τί σημαίνει "ἐπιβεβλημένος": δυνητικός, λοιπόν, ἢ ὑποχρεωτικός;) σωτήριος, κανονικς κα γιοπατερικς δρόμος τν πιστν, κληρικν κα λαϊκν, εναι κοινωνησία διακοπ δηλαδ το μνημοσύνου τν πισκόπων (σ.σ. καὶ ἀποτείχιση), ο ποοι καθίστανται συνυπεύθυνοι κα συγκοινωνο τς αρέσεως κα τς πλάνης. Δν πρόκειται περ σχίσματος (σ.σ. πάτερ Ἰωήλ), λλ περ θεαρέστου μολογίας, πως τ πραξαν παλαιο Πατέρες, λλ κα στς μέρες μας μολογητα πίσκοποι, μεταξ τν ποίων γεραρς κα σεβαστς μητροπολίτης πρώην Φλωρίνης Αγουστῖνος, κα τ γιον ρος…» (σ.σ. εἶναι σαφεῖς οἱ ἑκατοντάδες Σύνεδροι ποὺ ὑπέγραψαν τὰ Πορίσματα, π. Ἰωήλ;).
Αὐτὰ λοιπόν, ποὺ τότε διακηρύσσατε, Πατέρες, ποῖος σᾶς βάσκανε καὶ τὰ ξεχάσατε; Μήπως –ὡς ἐκ τούτου– ταιριάζουν τώρα σὲ Σς, τὰ παρακάτω δικά σας λόγια,  λόγια ποὺ πευθύνατε τότε σες στος Οκουμενιστές; (Καὶ δὲν εἶναι τὰ μοναδικά, ἂν θέλετε θὰ σᾶς θυμήσουμε κι ἄλλα). Τὰ παραθέτουμε:
«ς μς ξεκαθαρίσουν λοιπν μερικο κκλησιαστικο γέτες τι χουν προσχωρήσει σ' ατν τν «προοδευτικ» ποψη, γι ν καθορίσουμε κα μες τν στάση μας πέναντί τους, τν ποία οτως λλως εμαστε ποχρεωμένοι ν καθορίσουμε (σ.σ. ἀλλά, δυστυχῶς,  δὲν τὸ κάνατε), διότι διαφορετικά, ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ κα μες «τος ργοις ατν τος πονηρος» (Β' ω. 11). μες πιθυμομε (σ.σ. τί ἅγια ἐπιθυμία εἴχατε τότε!) ν χουμε κοινωνία χι πρς τος κοινωνήτους, λλ πρς τος γίους κα πιστος λων τν ποχν, ν πιστεύουμε πως πίστευαν λοι ο πρ μν γιοι Πατέρες, στος ποίους πειθόμεθα κα πακούουμε» (π. Θεοδώρου Θ. Ζήση, Διαθρησκειακς Συναντήσεις, ρνησις το Εαγγελίου κα προσβολ τν γίων Μαρτύρων».
Κα π. Διονύσιος Τάτσης, γνωστς γωνιστς ρθρογράφος  το «ρθόδοξου Τύπου, (22/9/06), γράφει:
«Ὁ ρθόδοξος λαός μας πρέπει ν κάνει να κόμη βμα. πως ντιδρ στς παπικς αρέσεις  κα πορρίπτει  τν πάπα τσι πρέπει νά κάνει κα στος παπόφιλους ρθοδόξους”»  (σ.σ. δηλαδή, τοὺς Οἰκουμενιστές).

15 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/1/14, 12:55 π.μ.

    Θεέ μου Σώσε μας απο τους χριστέμπορους λυκοποιμένες, δήθεν ορθόδοξους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/1/14, 1:32 π.μ.

    Δεν καταλαβαίνω την έννοια αυτής της ανάρτησής σας Την αποτείχιση ούτε την εφεύρον ουτε την δίδαξαν οι κληρικοί , στους οποίους απευθύνεσθε, ουτε βεβαίως και μπορούν να την καταργήσουν Τό δικαίωμα της αποτείχισης είναι κατοχυρωμένο στον 15ο κανόνα της Α/Β οικουμενικής συνόδου, όπως με πολλή σαφήνεια διακήρυξε ο Αμβρόσιος Ελευθερουπόλεως στην αποτείχισή του από τον Αθηναγόρα Αυτό για το οποίο κατηγορείσθε είναι οτι θέλετε να την επιβάλετε ως υποχρεωτική και ως εκ τούτου αυτοί που δέν την ακολουθούν είναι προδότες Μήπως συμπεριεφέρθη έτσι ο Ελευθερουπόλεως και οι λοιποί αποτειχισθέντες, μήπως έκοψαν την επικοινωνία με τους μή αποτειχισθέντας, μήπως θεώρησαν τά μυστήριά τους μολυσμένα;Γιατί δέν τους μιμείσθε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι ήταν τα μυστήρια όσων μνημόνευαν Βέκο . Μολυσμένα ? Δηλητήριο οχιάς !

      Διαγραφή
  3. Οι "αντιοικουμενιστές" :
    «Νὰ διατρανωθεῖ πρὸς τὶς ἐκκλησιαστικὲς ἡγεσίες ὅτι σὲ περίπτωση ποὺ ἐξακολουθήσουν νὰ συμμετέχουν καὶ νὰ ἐνισχύουν τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, διαχριστιανικοῦ καὶ διαθρησκειακοῦ, ὁ ἐπιβεβλημένος σωτήριος, κανονικὸς καὶ ἁγιοπατερικὸς δρόμος τῶν πιστῶν, κληρικῶν καὶ λαϊκῶν, εἶναι ἡ ἀκοινωνησία ἡ διακοπὴ δηλαδὴ τοῦ μνημοσύνου τῶν ἐπισκόπων, οἱ ὁποῖοι καθίστανται συνυπεύθυνοι καὶ συγκοινωνοὶ τῆς αἱρέσεως καὶ τῆς πλάνης. Δὲν πρόκειται περὶ σχίσματος, ἀλλὰ περὶ θεαρέστου ὁμολογίας, ὅπως τὸ ἔπραξαν παλαιοὶ Πατέρες, ἀλλὰ καὶ στὶς ἡμέρες μας ὁμολογηταὶ ἐπίσκοποι, μεταξὺ τῶν ὁποίων ὁ γεραρὸς καὶ σεβαστὸς μητροπολίτης πρώην Φλωρίνης Αὐγουστῖνος, καὶ τὸ Ἅγιον Ὄρος…»


    Ο αείμνηστος καθηγ. Ιωάννης Κορναράκης :
    Ο ΙΕ΄ κανόνα της πρωτοδευτέρας, σας δίνει το δικαίωμα να διακόψετε το μνημόσυνο των πατριαρχών, αρχιεπισκόπων και επισκόπων.
    Δεν το κάνετε όμως, και δεν θα το κάνετε ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/1/14, 11:53 π.μ.

      Σας δινει το δικαιωμα ,λεει ο Κορναρακης.Δικαιωμα τους ειναι,λοιπον,η Ορθοδοξη σταση!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος27/1/14, 10:55 π.μ.

    ΄΄Δικαίωμα΄΄ σημαίνει οτι έχω το δικαίωμα να ασκήσω το δικαίωμά μου ή να μήν το ασκήσω Ποιός είσαι εσύ που θά μού το επιβάλεις ως ΄΄υποχρέωση΄΄ κύριε Silver ή ελληνιστί κύριε Αργυρόπουλε ; Νομίζετε οτι ό,τι η εκκλησία έχει θεσπίσει ως ΄΄δικαίωμα ΄΄ μπορούμε εμείς να το μετατρέπουμε σε υποχρέωση καί το αντίθετο; Αυτό σημαίνει αίρεση !
    Λωρίτου Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aνώνυμε στις 3.32 σου απαντώ γιατί κι άλλοι έχουν εκφράσει παρόμοιους προβληματισμούς. Μέχρι σήμερα είδαμε ότι η αίρεση δεν καταπολεμείται με αυτού του είδους τις αντιδράσεις (χαρτοπόλεμος κατά τον αείμνηστο Κων. Κορναράκη). Απεναντίας αποκτά ολοένα και περισσότερο έδαφος σε σημείο που βαρεθήκαμε, καλύτερα σιχαθήκαμε να βλέπουμε καθημερινά τα ίδια και τα ίδια. Προχθές στο Πόρτο Αλέγκρε, χθες στο Πουσάν, σήμερα εδώ, αύριο εκεί και πάει λέγοντας. Λοιπόν υπάρχει αδήριτη ανάγκη να αλλάξουμε τακτική, γραμμή πλεύσεως, ρότα όπως θέλεις πές το, γιατί αυτή που ακολουθεί η πλειοψηφία δεν ευδοκίμησε. Πάμε από το κακό στο χειρότερο. Άρα ή θα αλλάξουμε γραμμή και θα ακολουθήσουμε τί διαχρονικά μας διδάσκει η Εκκλησία (Αγ. Γραφή, Άγ. Πατέρες, Ι. Παράδοση) ή θα συνεχίσουμε έτσι μεσοβέζικα και ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Όποιος το καταλαβαίνει το κατάλαβε. Το κρίμα στον λαιμό αυτών που καταλαβαίνουν τι πρέπει να κάνουν και δεν το κάνουν από δειλία και υστεροβουλία ή ό,τι άλλο ο καθένας γνωρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/1/14, 8:33 μ.μ.

      O Κώστας Κορναράκης δεν κοιμήθηκε για να είναι αείμνηστος!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος28/1/14, 1:50 π.μ.

    Αξιότιμε κύριε Μάνο δέν είμαστε άγνωστοι , έχουμε μία διαδικτυακή γνωριμία και σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας με τα οποία με τιμήσατε Εκτιμώ την ευγένειά σας και διατυπώνετε τις απόψεις σας με ευπρέπεια, γι' αυτό δέν θα γογγύσω να σας απαντήσω. Όλα αυτά που λέτε είναι απλώς προβληματισμοί και εκτιμήσεις περί του συμφέροντος , οι οποίοι προβληματισμοί δεν άφησαν αδιάφορους τους στηλιτευομένους κληρικούς Ο 15ος κανόνας είναι στη θέση του, κανείς δεν τον απέσυρε από το πηδάλιο της εκκλησίας , αλλά ας μην οχυρώνονται κάποιοι πίσω του, για να μας πουν με ισχυρογνωμοσύνη, ότι αυτοί στηρίζονται στους Ιερούς Κανόνες , στην Αγία Γραφή και στην Ιερά Παράδοση Και όλοι οι άλλοι πού στηρίζονται στην κοιλιά τους ; Ο π.Επιφάνιος στηριζόμενος στο πουθενά έγινε ένα πρόσωπο αναφοράς καταξιωμένο στην συνείδηση της εκκλησίας ;Αλλά δυστυχώς δεν στηρίζονται ούτε στους Ιερούς Κανόνες, ούτε στην Αγία Γραφή , ούτε στην Ιερά Παράδοση, γιατί παρά τά μακροσκελέστατα κείμενα
    1) δεν μας είπαν το πολύ απλό , ποιος κανόνας τιμωρεί τους μη αποτειχιζομένους και ουδέν ήττον αγωνιζομένους εναντίον της αιρέσεως
    2)πράγματι με έναν προτεσταντικό τρόπο στηρίζονται στην Αγία Γραφή , όπου η έννοια της απομακρύνσεως - ο τύπος της οποίας υπάρχει στην Παλαιά Διαθήκη με τον τρόπο , που ο Θεός διαχώριζε τον λαό του από τον κόσμο με βαρειές τιμωρίες - είναι γενική και δεν σημαίνει ουδόλως την αποτείχιση ή έστω ενίοτε Ο σεβαστός π.Ευθύμιος έφθασε στο σημείο να μας πεί , ότι ο Ιερός Χρυσόστομος ερμηνεύει το ΄΄πείθεσθε τοις ηγουμένοις και υπείκετε ΄΄ ή το αντίθετο ΄΄μη πείθεσθε και μη υπείκετε ΄΄ , όταν πρόκειται για αίρεση , ως αποτείχιση Δεν θα μας το έλεγε ο άγιος αν εννοούσε την αποτείχιση ; Επίσης με προτεσταντικό τρόπο στηρίζονται στην Ιερά Παράδοση, διότι ο π. Ευθύμιος δεν κάνει τον κόπο να μας πεί τις περιπτώσεις που δεν έγινε αποτείχιση , που στη ζωή της εκκλησίας είναι πάμπολλες Η μισή αλήθεια δεν είναι κάν αλήθεια
    Ας μην μονοπωλεί κανείς τον πόνο για την αίρεση, αλλά αν νομίζει ότι μπορεί να φέρει ένα αποτέλεσμα, εμπρός λοιπόν άς το φέρει Όλα τα άλλα είναι απλώς αυτοπροσδιορισμοί από τους οποίους έχουμε χορτάσει Κάποιος λέει ότι είναι ΄΄προοδευτικός ΄΄ , ώστε εξ αντανακλάσεως να πεί ότι ο άλλος είναι καθυστερημένος και κάποιος άλλος ότι ακολουθεί τον ορθόδοξο δρόμο , ώστε εξ αντανακλάσεως να πεί ότι ο άλλος ακολουθεί τον ανορθόδοξο και πάει λέγοντας
    Λωρίτου Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/14, 12:34 π.μ.

      Η ερμηνεία που κάνει ο π. Ευθύμιος κα Λωρίτου, βασίζεται στους κανόνες της Εκκλησίας μας και μόνο σε αυτούς.... Φαντάζομαι ότι θα έχετε διαβάσει το βιβλίο του περί της διακοπής μνημοσύνου.... διότι από την επιπόλαιη εξήγησή σας, όσον αφορά τα λεγόμενα του π.Ευθυμίου, δείχνουν ότι μάλλον δεν το έχετε μελετήσει σωστά.... Ταπεινά λοιπόν σας εύχομαι να (ξανά) διαβάσετε με ήρεμο πνεύμα και να μελετήσετε ταπεινώς τα συγγράμματα του π.Ευθυμίου, και εύχομαι ο Άγιος Τριαδικός Θεός να ανοίξει τόν νοῦν και ταῖς καρδῖαις ἠμῶν......

      Διαγραφή
  7. Η παν αίρεση του οικουμενισμού είναι σύνολο αιρέσεων που πολλές από αυτές , αν όχι όλες , είναι συνοδικά καταδικασμένες . Δεν είναι μία καινούργια αίρεση αλλά συρραφή παλαιοτέρων .
    Αν ήταν κάτι καινούργιο έχει θέση η συζήτηση για το προαιρετικό ή όχι της αποτειχίσεως έως συνόδου .
    Οταν όμως έχουμε μνημόνευση πάπα , μνημόνευση μονοφυσιτών να με συμπαθάτε αλλά δεν έχει θέση ούτε η συζήτηση για το προαιρετικό ή όχι της αποτειχίσεως έως συνόδου , ούτε καν η σύνοδος .
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΟΔΩΝ και καμία νέα σύνοδος δεν μπορεί να τις αναιρέση
    παρα μόνο να τις επιβεβαιώσει . Και μάλιστα αυτό ( οτι δηλαδή δεν αναιρεί αλλά επιβεβαιώνει ) είναι αναγκαία προϋπόθεση για κάθε νέα σύνοδο ώστε να μην είναι ληστρική .
    Οι αποφάσεις συνόδων που έχουμε δεν έχουν δυνητική αλλά υποχρεωτική εφαρμογή .
    Οι μοναχοί του Αθω που μαρτύρησαν για να μην μνημονευσουν τον Αντιχριστο Παπα είχαν μόνο ένα δρόμο και αυτόν ακολούθησαν . Γιατί η μνημόνευση είναι συμμετοχή στο θυσιαστήριο του αντιχρίστου
    Ειναι ο μονόδρομος , το στενό μονοπάτι που ακολούθησαν οι χιλιάδες των Χριστιανών που μαρτύρησαν για να μην συμμετάσχουν στο θυσιαστήριο του αντιχρίστου , να μην θυσιάσουν στα είδωλα , να μην φάνε ειδολόθυτα .
    Μη πλανάστε αδελφοί . Ακόμα και όσοι εξασφάλισαν σε τέτοιες περιπτώσεις πλαστή βεβαίωση οτι τάχα θυσίασαν ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΘΥΣΙΑΣΗ στα είδωλα για να αποφύγουν τις συνέπειες είναι εκτός εκκλησίας . Η μνημόνευση του Αντιχρίστου Παπα , η συμμετοχή σε θρησκευτικές τελετές εκτός εκκλησίας είναι ΑΡΝΗΣΗ ΘΕΟΥ . Οι προδότες δεν γυρίζουν απλά με μετάνοια εξομολόγηση κοινωνία αλλά πρέπει στο μέρος που αρνήθηκαν εκεί να γυρίσουν και να διατρανώσουν την πίστη τους στον Ιησού ακόμα και αν αυτό συνεπάγεται μαρτύριο και θάνατο .
    Επι των οστών των μαρτύρων είναι οι Αγιες Τράπεζες και αυτά που σας λέω τα ξέρετε πλην όμως κάνετε οτι δεν τα ξέρετε και επιπλέον λοιδορήτε όσους διάλεξαν το δρόμο της ομολογίας .
    Εχει κόστος και δεν μπορείς να ομολογήσεις ?
    Τουλάχιστο δεν μπορείς να σεβαστείς ?
    Πρέπει και σύ μαζί με τους αντίχριστους να λοιδορείς ?
    Παπάκια που μνημονεύετε τον Παπικό Βαρθολομαίο , τον αιρεσιάρχη τον εχθρό του Θεού σε σας μιλάω και ένα έχω για πάρτι σας Μαράν Αθά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορει ο Χριστος να ειναι κοντα,ομως το θεμα ειναι γιατι ο κανονας λεει οτι δινει το δικαιωμα και οχι το ΑΝΤΙΘΕΤΟ υποχρεωση.Δικαιωμα και υποχρεωση ειναι ΑΝΤΙΘΕΤΑ!Ομως,γιατι δεν υπαρχουν σημερα αραγε (π.χ στην Αυστραλια)κληρικοι που να διακοπτουν το μνημοσυνο των αιρετικων;Μηπως εχει δικιο ο αγιος Κοσμας ο Αιτωλος;Ειναι Ορθοδοξοι αυτοι που δεν κοβουν το μνημοσυνο του ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥ Στυλιανου;Γιατι λεει ο κανονας οτι ειναι αξιοι της πρεπουσης τιμης ως Ορθοδοξοι οσοι διακοπτουν το μνημοσυνο αιρετικου προισταμενου τους;Σε αυτα απαντηστε,κυριες και κυριοι!!Και αν ακομα ο κανων δεν ειναι υποχρεωτικος,σημασια εχει ποιος ειναι αυτος που τιμαται απο τους Πατερες ως Ορθοδοξος,και δεν ειναι αλλος απο αυτον που διακοπτη το μνημοσυνο του αιρετικου προισταμενου του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγραψα " Η παν αίρεση του οικουμενισμού είναι σύνολο αιρέσεων που πολλές από αυτές , αν όχι όλες , είναι συνοδικά καταδικασμένες . Δεν είναι μία καινούργια αίρεση αλλά συρραφή παλαιοτέρων .
    Αν ήταν κάτι καινούργιο έχει θέση η συζήτηση για το προαιρετικό ή όχι της αποτειχίσεως έως συνόδου .
    Οταν όμως έχουμε μνημόνευση πάπα , μνημόνευση μονοφυσιτών να με συμπαθάτε αλλά δεν έχει θέση ούτε η συζήτηση για το προαιρετικό ή όχι της αποτειχίσεως έως συνόδου , ούτε καν η σύνοδος .
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΟΔΩΝ και καμία νέα σύνοδος δεν μπορεί να τις αναιρέση
    παρα μόνο να τις επιβεβαιώσει . Και μάλιστα αυτό ( οτι δηλαδή δεν αναιρεί αλλά επιβεβαιώνει ) είναι αναγκαία προϋπόθεση για κάθε νέα σύνοδο ώστε να μην είναι ληστρική . " ας το αναλύσουμε παραπέρα . Οι σύνοδοι της εκκλησίας του Θεου δεν είναι σαν τα κοινοβούλια του κόσμου με την έννοια ότι μια σύνοδος της εκκλησίας δεν μπορεί να αλλάξει την πίστη μας που μας αποκάλυψε ο Θεός μήτε τον θείο νόμο . Η δουλεία της είναι αν κανένας πάει να αλλάξει την πίστη ή το νόμο έστω και στο ελάχιστο να βάζει τα πράματα στην θέση τους .
    Ενα κοινοβούλιο του κόσμου αλλάζει τους νόμους αλλάζει και το σύνταγμα άμα λάχει . Χθες δεν ίσχυε κάτι πχ ήταν λεύτερο το κάπνισμα . Κάνει ένα νόμο και το απαγορεύει . Μέχρι που μπορεί να υποταχθεί σε ξένους και να βάλει πάνω πχ απο την Ελληνική Βουλή την ευρωπαική , πάνω απο την Ελληνική κυβέρνηση την Τρόικα ,πάνω απο τα Ελληνικά δικαστήρια τα ευρωπαϊκά .
    Οι σύνοδοι της εκκλησίας δεν είναι έτσι .πχ Δεν μπορούν ας πούμε να αλλάξουν το ΟΥ ΠΟΡΝΕΥΣΗΣ
    Παρουσιάστικε ένας έναν εκ των επτά διακόνων ο Νικόλαος έχοντας όμορφη γυναίκα αρχικά επιδόθηκε σε ισχυρή άσκηση, αλλά τελικώς απέτυχε και παρασύρθηκε στη λαγνεία, με αποτέλεσμα να παραδώσει και τη γυναίκα του στις βουλές της κοινότητας. Έτσι διακήρυξε πως η σεξουαλική συμπεριφορά είναι ηθικώς αδιάφορη .Νικολαϊτισμός, αποκαλείται η γνωστική αίρεση, σύμφωνα με την οποία η λύτρωση-γνώση για τον άνθρωπο επέρχεται κατά την απαλλαγή της σαρκός, μέσα από ακολασία, βρώση ειδωλόθυτων και γενικά καταχρήσεων καταφθοράς της σαρκός.
    Η αρμοδιότητα της συνόδου της εκκλησίας ήταν να δεί αν αυτό το δίδαξε ο Χριστός . Αν είναι μέσα στην θεία αποκάλυψη . Δεν κάνει το γούστο της άμα της αρέσει να πεί απο δω και πέρα ελεύθερη η ομοφυλοφιλία . Δεν μπορεί να πεί δεν είναι αδίκημα η μοιχεία . Σας θυμίζω οτι το κοινοβούλιο αυτό το έκανε νόμιμη και την ομοφυλοφιλία και την μοιχία . Το ξεκαθάρισε το λοιπόν συνοδικά η εκκλησία ? Το ξεκαθάρισε ! Τέρμα . Δεν μπορεί να αλλάξει . Αν νέα σύνοδο αποφασίσει τα ενάντια κακό της κεφαλής της , είναι ληστρική του σατανά .
    Ο οικουμενισμός ανάμεσα στις αιρέσεις που συνέρραψε , ( γιατί είναι σύνολο συνοδικά καταδικασμένων αιρέσεων , ανακεφαλαίωση αιρέσεων , είναι όλες οι αιρέσεις μαζεμένες δεν είναι κάτι καινούργιο ) έχει και τον Νικολαϊτισμό . Βγήκε η ψείρα στον γιακά και προβάλουν τον Νικολαϊτισμό στις "ορθόδοξες ακαδημίες " με "ορθόδοξους ιερείς" .Σαν παράδειγμα σας φέρνω συνέδριο , παρουσία του αιρεσιάρχη Βαρθολομαίου , συνέδριο ανομίας στην «Ορθοδοξη Ακάδημία Κρήτης >> οπου Εισηγητής και ο "Ορθόδοξος" ιερέας Heikki Huttunen Δεν ήταν μονο βεβαια σε αυτό το συνέδριο να εκπροσωπει την ορθοδοξια o Heikki Huttunen, ιερέας της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Φινλανδίας, πρ. Πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ορθοδόξων Νεολαιών εισηγητης στο Β’ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ...και φερομενος ως συνιδρυτὴς τῆς οφυλοφιλικῆς " Χριστιανικῆς " Ἕνωσης,.
    Δεν χριζόμαστε σύνοδο για να καταδικάσει τον Νικολαϊτισμό . Είναι καταδικασμένος ! Περιέχει ο οικουμενισμός νικολαϊτισμό ? Περιέχει ! Αρα ? Στο ανάθεμα ...
    συνεχίζεται ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ερωτώ ενας Φιλανδός απο τη στιγμή που βλέπει η "Ορθόδοξη" Εκκλησία να έχει τιμή της και καμάρι της τον Νικολαϊτισμό και απο την στιγμή που ο Νικολαϊτισμός είναι συνοδικά καταδικασμένη αίρεση θα περιμένει νεα σύνοδο για να την αναθεματίσει και τότε θα αποτειχιστεί ? Είναι προαιρετική ή υποχρεωτική η αποτείχιση ? Οποτε θέλει αποτειχίζεται ή μόλις βεβαιωθεί οτι η αίρεση του Νικολαϊτισμου διδάσκεται γυμνή την κεφαλή ? Ολες αυτές οι ερωτήσεις έχουν μια "μαμα" ερώτηση που είναι απαντημένη . Τί έχει το ποτήριο του αιρετικού ?
    Ο έχων Νου Ιησου το βλέπει . Πλην όμως ο εκζητών και μη έχων εισέτι τον Κύριο είναι σαν το τυφλό γατάκι . Δεν βλέπει πνευματικά . Και έρχεται η μαμά , έρχεται η Εκκλησία να του πεί . Σύνοδος του Αγ Κυπριανου . Ο αιρετικός δεν είναι χριστιανός ! Σατανά εχει !Στην τράπεζας των δαιμονίων τρώει όποιος κοινωνά απο αιρετικό . Τράπεζα Κυρίου μόνο στην Εκκλησία .
    Και ξανα έρχεται η μαμά , ξανα έρχεται η Εκκλησία σε καθε αιρεση και κανει σύνοδο. Και την κατάσταση αυτή ( οτι είναι του σατανα και ΣΟΣ προσοχή πνευματικός θάνατος ) την διαπιστώνει και κοινοποιεί η σύνοδος σε όλους , σε όλες τις εποχές και σε όλους τους τόπους να ξέρουν οι χριστιανοί και να μην μετέχουν της τράπεζας των δαιμονίων .

    Δεν κάνει η αποφαση της συνόδου τον άνθρωπο αιρετικό . Δεν τον χωρίζει η απόφαση της συνόδου . Μήτε κανει σατανικά τα μυστήρια του . ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ με την αίρεση του αυτομόλησε απο τον Θεό στο σατανά . Η σύνοδος το διαπιστώνει . ΑΠΛΑ διαπιστώνει μια αλήθεια που αντικειμενικά υπάρχει και την κάνει γνωστή .
    συνεχίζετε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «Καὶ μηδεμία ἔστω ὑμῖν κοινωνία πρὸς τοὺς σχισματικούς, μηθ᾿ ὅλως πρὸς τοὺς αἱρετικούς»· «οἴδατε γὰρ πῶς κἀγὼ τούτους ἐξετρεπόμην»· «σπουδάσατε μᾶλλον καὶ ὑμεῖς ἀεὶ συνάπτειν ἑαυτούς, προηγουμένως μὲν τῷ Κυρίῳ, ἔπειτα δὲ τοῖς ῾Αγίοις· ἵνα μετὰ θάνατον ὑμᾶς εἰς τὰς αἰωνίους σκηνάς, ὡς φίλους καὶ γνωρίμους, δέξωνται καὶ αὐτοί».
    (Μ. ᾿Αντωνίου, PG τ. 26, στλ. 969C-972Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.