Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Πώς «υποδεχόταν» τους αντίχριστους πολιτικούς ο Γέροντας Παΐσιος. Συγκρίσεις με το "σόου" Σαμαρά.

Θλιβερές συγκρίσεις

με το «σόου» Σαμαρά στο Άγιον Όρος

σαμαράς-άγιο-όρος

Πηγή: pentapostagma

Αρνητικός πρωταγωνιστής στις λατρευτικές (!!!) εκδηλώσεις υποδοχής του «καλού Χριστιανού» Σαμαρά, ο Ηγούμενος της Σιμωνόπετρας, π. Ελισσαίος…Κρίμα!
Όλοι είδαμε το θλιβερό πανηγυράκι που στήθηκε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε στο Αγιώνυμο Όρος, το Περιβόλι της Παναγίας: Εκεί, όπου πάτησε το πόδι του για πρώτη φορά ο Σαμαράς, σε μια επίσκεψη που περισσότερο θύμισε τουριστική περιπλάνηση παρά ευλαβικό προσκύνημα.
Και φυσικά εκείνος, είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Οι Αγιορείτες μοναχοί όμως, που σε αρκετές περιπτώσεις υπερέβαλαν σε φιλοφρονήσεις (!!!) στον ολετήρα του Έθνους και του Λαού, ποια δικαιολογία έχουν;
Πώς μπορούν να δικαιολογήσουν τα Πολυχρόνια (!!!) που του έψαλαν στην Ιερά Μονή Σίμωνος Πέτρας; Πώς θα αντικρύσουν τους απλούς προσκυνητές (την «πλέμπα» δηλαδή, τον λαουτζίκο που δεν…θυμάται το Όρος μόνο προεκλογικά) για τους οποίους δεν έκαναν ούτε μία αναφορά μπροστά στον «Εξοχώτατο κύριο πρωθυπουργό»;
Είναι γνωστό ότι εμείς τα γράφουμε αυτά από…εμπάθεια. Καλώς λοιπόν δεν πρέπει να μας λάβει κανείς σοβαρά!

Ας διαβάσουν λοιπόν οι σεβαστοί Πατέρες τι έκανε ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ σε αντίστοιχες επισκέψεις πολιτικών στο Άγιον Όρος κι ας συγκρίνουν τη συμπεριφορά του ΑΓΙΟΥ αυτού μοναχού με τη δική τους:
Κάποιος Πρωθυπουργός, του οποίου κατέκρινε δημοσίως ενέργειες επιζήμιες για το Έθνος και την Εκκλησία, ζήτησε να τον συναντήση στην Σουρωτή. Ο Γέροντας απάντησε: «Ας έρθη, θα του τα ψάλω και μπροστά του». Είχε το ψυχικό σθένος αυτός ο πτωχός καλυβίτης να υψώνη την φωνή του άφοβα μπροστά στους ισχυρούς της ημέρας.
Όταν κάποιος πρόεδρος της Δημοκρατίας επισκέφθηκε το Άγιον Όρος, ο Γέροντας συνέστησε στα μοναστήρια να μην τον δεχθούν, γιατί είχε υπογράψει τον νόμο περί των αμβλώσεων.
Από Υπουργό που θέλησε να βοηθήση γνωστό του Μοναστήρι δεν δέχθηκε τίποτε, γιατί ανήκε σε κόμμα που είχε υπογράψει αντιχριστιανικούς νόμους.

ΠΗΓΗ: Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου, †Ιερομονάχου ΙΣΑΑΚ

5 σχόλια:

  1. Κατάργησε με εθνική νομοθεσία την Κυριακή Αργία για να μη αναφερθώ και στον υπερ εθνικό νόμο της Ευρωπαικής ένωσης για την ομοφυλοφιλία .... πώς το λοιπόν να μη τον υποδεχτούν μετά τιμών και πως να μη του εκδώσουν ενόψει εκλογών πιστοποιητικά ευσέβειας οι κα κακόγερο που μνημονεύουν τον Παπικό Βαρθολομαίο , τον αιρεσιάρχη , τον εχθρό του Θεού ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/2/14, 6:47 μ.μ.

    "Tον ερχόμενον προς με, ου μην εκβάλω έξω".
    Οι ηγούμενοι του Αγίου Ορους, και όλοι οι Ηγούμενοι γενικά, οφείλουν να είναι ευγενείς και φιλόξενοι προς όλους, και να τιμούν ιδιαιτέρως τους άρχοντες της πολιτυείας, καλούς ή κακούς. Δεν είναι στην δικαιοδοσία τους να κάνουν κρίση για το ποιόν του επισκέπτη. Αυτό είναι στην δικαιοδοσία του Θεού.
    Ο Γέρων Παίσιος ήταν μέγας ασκητής, με ανεξάρτητη γνώμη, την οποία εξέφραζε ελεύθερα, με την ανάλογη διάκριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το "Tον ερχόμενον προς με, ου μην εκβάλω έξω" Κράτησε το να το έχεις έτοιμη απάντηση για την επίσκεψη του Πάπα ... Οχι να μην τον εκβάλεις εξω ... Σε τόπο μετανοίας δεν πήγε ? Τι υπηρεσίες του προσέφεραν να μετανοήσει ? Οι δημοσίως αμαρτανοντες και μάλιστα όταν είναι άρχοντες δημόσια ελέχονται στην ορθοδοξία . Αλλά το ζητούμενο για αυτούς δεν ήταν να τον βοηθήσουν ελέγχοντας τον με την Αλήθεια να μετανοήσει αλλά η έκδοση ενόψει εκλογών πιστοποιητικά ευσέβειας .
    Σε ποιον ? Σε αυτόν που κατάργησε με εθνική νομοθεσία την Κυριακή Αργία ... Ε ! Ελεος !
    Αλλά ας δούμε αυτό το "Tον ερχόμενον προς με, ου μην εκβάλω έξω"
    Ο Αμβρόσιος Μεδιιολάνων έτσι λέει ? "Tον ερχόμενον προς με, ου μην εκβάλω έξω" και καλοδέχεται
    τον Βασιλέα ?
    Η ο Αμβρόσιος και το βασιλιά Θεοδόσιο δεν επέτρεψε να εισέλθει στο ναό, παρά μόνο όταν μετάνιωσε ειλικρινά για τους φόνους που έκανε στον Ιππόδρομο της Θεσσαλονίκης.?
    Πόσο αίμα έχει στα χέρια του ο τοποτηρητής της αντίχριστης τρόϊκας ? Δεν έχει πολιτική ευθύνη ? Δεν αναφέρομαι μόνο στις εκτρώσεις , στις αυτοκτονίες ,στους θανάτους απο μαγκάλια , στους θανατους απο ελλειπή περίθαλψη στην μείωση του προσδόκιμου επιβίωσης λόγω κρίσης ....
    Τι δουλεία έχει ο Ελληνας πρωθυπουργός να προσκυνά πάπα ?
    Τι σχέση έχει με την προώθηση ξένων ( ή ντόπιων ) σχεδίων τους για την Ελλάδα σαν και αυτά που ακούστηκαν απο την πρόεδρο της Βουλής στην ορκωμοσία του προέδρου της δημοκρατίας ? Η μήπως δεν υλοποιούνται στις μέρες της πρωθυπουργίας του ?
    Οσο για αυτό που λές " οφείλουν να είναι ευγενείς και φιλόξενοι προς όλους, και να τιμούν ιδιαιτέρως τους άρχοντες της πολιτείας," γιατί δεν είναι ευγενικός ο Πειραιώς και δεν τους τιμά ιδιαιτέρως ?
    Ο Βαρθολομαίος είχε κάνει δηλώσεις υπέρ της παγκόσμιας διακυβέρνησης της Νέας Τάξης και τα κοπέλια του παρέχουν αφειδώς ενόψει εκλογών πιστοποιητικά ευσέβειας σε κάθε ομόφρονα τους .

    Οσο για την φράση που λές 37 Πᾶν ὃ δίδωσί μοι ὁ πατήρ, πρὸς ἐμὲ ἥξει, καὶ τὸν ἐρχόμενον πρός με οὐ μὴ ἐκβάλω ἔξω· 38 ὅτι καταβέβηκα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ οὐχ ἵνα ποιῶ τὸ θέλημα τὸ ἐμόν, ἀλλὰ τὸ θέλημα τοῦ πέμψαντός με. 39 τοῦτο δέ ἐστι τὸ θέλημα τοῦ πέμψαντός με πατρός, ἵνα πᾶν ὃ δέδωκέ μοι μὴ ἀπολέσω ἐξ αὐτοῦ, ἀλλὰ ἀναστήσω αὐτὸ ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ. 40 τοῦτο δέ ἐστι τὸ θέλημα τοῦ πέμψαντός με, ἵνα πᾶς ὁ θεωρῶν τὸν υἱὸν καὶ πιστεύων εἰς αὐτὸν ἔχῃ ζωὴν αἰώνιον, καὶ ἀναστήσω αὐτὸν ἐγὼ τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ.

    Αν το μελετήσεις θα καταλάβεις οτι ο Αγ Αμβρόσιος φρόντισε όντως να μην εκβάλει εκτός αλλά να βάλει εντός νυμφώνα Χρυστου τον Άγιος Θεοδόσιος τον Μεγάλο ο βασιλέα παρακινώντας τον σε μετάνοια ΕΛΕΧΟΝΤΑΣ τον αυστηρά και ουτε σιωπώντας ( σιωπή = συνενοχή) ούτε γλύφοντας και εκδίδοντας πιστοποιητικά ευσέβειας στον ΑΣΕΒΗ .

    Αλλά τι έκανε ο Άγιος Θεοδόσιος για την Κυριακή και τι ο Σαμαράς ?
    Τότε ο νόμος του θεού επιβάλετε σαν νόμος του κράτους και τώρα επι Σαμαρά καταλύετε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/2/14, 12:30 π.μ.

      Αν θέλης να ζης στον 4ο αιώνα, δικαίωμα σου είναι.
      Πρόσεχε μόνο να μην διαπράξης κάποιο αδίκημα, γιατί κινδυνεύεις από ακρωτηριασμό.

      Διαγραφή
  4. Αμφότεροι ζούμε το σήμερα .
    Σήμερα το λοιπόν διαλέγουμε αν θα ψάλουμε "πολυχρόνιο" στον Σαμαρά ή "εξάψαλμο" ....
    Σήμερα το λοιπόν διαλέγουμε αν θα μνημονεύσουμε τον Βαρθολομαίο ομολογώντας με την μνημόνευση την ενότητα με αυτόν και την παρέα του (Πάπα, προτεστάντες , μονοφυσίτες , μουσουλμανους , Εβραίους ,Βουδιστές , μασόνους κτλ )

    Σήμερα το λοιπόν διαλέγουμε αν θα ΔΕΝ θα μνημονεύσουμε τον Βαρθολομαίο ομολογώντας με την ΜΗ μνημόνευση οτι δεν έχουμε ενότητα με αυτόν και την παρέα του (Πάπα, προτεστάντες , μονοφυσίτες , μουσουλμανους , Εβραίους ,Βουδιστές , μασόνους κτλ )

    Σήμερα διαλέγω ή το:" οὕτω τρέχω, ὡς οὐκ ἀδήλως, οὕτω πυκτεύω, ὡς οὐκ ἀέρα δέρων, ἀλλ’ ὑπωπιάζω μου τὸ σῶμα καὶ δουλαγωγῶ " ή τον δρόμο του "ιερέα" Heikki Huttunen ,του αρχιμανδρίτη "ιερομονάχου" Φ. Ζαχαρόπουλου και των άλλων που μνημονεύουν Βαρθολομαίο .

    Σήμερα ! Αύριο θα ζούμε ή θα δίδουμε λόγο στον Δικαιοκρίτη ?

    Οσο για το " Πρόσεχε μόνο να μην διαπράξης κάποιο αδίκημα, γιατί κινδυνεύεις από ακρωτηριασμό"
    που λες . Μάλλον ο μη διαπράττων αδίκημα αλλά λέγων την Αλήθεια κινδυνεύει .

    Καὶ πάντες δὲ οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, διωχθήσονται· πονηροὶ δέ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες καὶ πλανώμενοι. Σὺ δὲ μένε ἐν οἷς ἔμαθες καὶ ἐπιστώθης, εἰδὼς παρὰ τίνος ἔμαθες, καὶ ὅτι ἀπὸ βρέφους τὰ ἱερὰ γράμματα οἶδας, τὰ δυνάμενά σε σοφίσαι εἰς σωτηρίαν διὰ πίστεως τῆς ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ.
    Ζούμε σε μια εποχή που ο μεν κόσμος το αδίκημα αμείβει και το δίκαιο εξουθενώνει . ο δε αθλοθέτης Κύριος λέγει : Εἰ ὁ κόσμος ὑμᾶς μισεῖ, γινώσκετε ὅτι ἐμὲ πρῶτον ὑμῶν μεμίσηκεν. 9 εἰ ἐκ τοῦ κόσμου ἦτε, ὁ κόσμος ἂν τὸ ἴδιον ἐφίλει· ὅτι δὲ ἐκ τοῦ κόσμου οὐκ ἐστέ, ἀλλ' ἐγὼ ἐξελεξάμην ὑμᾶς ἐκ τοῦ κόσμου, διὰ τοῦτο μισεῖ ὑμᾶς ὁ κόσμος. μνημονεύετε τοῦ λόγου οὗ ἐγὼ εἶπον ὑμῖν· οὐκ ἔστι δοῦλος μείζων τοῦ κυρίου αὐτοῦ. εἰ ἐμὲ ἐδίωξαν, καὶ ὑμᾶς διώξουσιν· εἰ τὸν λόγον μου ἐτήρησαν, καὶ τὸν ὑμέτερον τηρήσουσιν. ἀλλὰ ταῦτα πάντα ποιήσουσιν ὑμῖν διὰ τὸ ὄνομά μου, ὅτι οὐκ οἴδασι τὸν πέμψαντά με. εἰ μὴ ἦλθον καὶ ἐλάλησα αὐτοῖς, ἁμαρτίαν οὐκ εἴχον· νῦν δὲ πρόφασιν οὐκ ἔχουσι περὶ τῆς ἁμαρτίας αὐτῶν.

    Σήμερα διαλέγεις με ποιον θα πας και ποιόν θα αφήσεις .


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.