Άλλους αγίους δέν τους παραδέχεστε καθόλου καί άλλους τους έχετε βγάλει ανισόρροπους ! Άν παραδέχεστε την αγιότητα μόνο του γέροντά σας πείτε τό μας ξεκάθαρα τό έχουμε άλλωστε καταλάβει !
Aπό ποιόν να αποτειχισθεί άσχετε ανώνυμε ο Μ. Φώτιος και για ποιόν λόγο; Υπήρχε κάποια αίρεση που εκήρυττε κάποιος κι αυτός τον μνημόνευε; Η Σύνοδος επί Μ. Φωτίου απλά επισφράγισε την ήδη εφαρμοσθείσα πρακτική της αποτειχίσεως από όλους τους προγενέστερους Αγίους που την εφάρμοσαν υπακούοντας στη διαχρονική διδασκαλία της Εκκλησίας (Αγ. Γραφή, Ιερά Παράδοση, Ι.Κανόνες κλπ). Είσαι ο ίδιος άσχετος που αφήνεις υπονοούμενα για τον π. Ευθύμιο. Είναι τόση η εμπάθειά σου ταλαίπωρε που δεν μπορείς ούτε τις λέξεις να διαβάσεις καλά, καλά και να καταλάβεις τί εννοεί ο Άγιος όταν λέει «φυγείν εξ αυτού και αποπηδάν... και φύγε την κοινωνίαν αυτού κλπ». Και ρωτάς και ξαναρωτάς άσχετε πού μιλάει ο Άγιος για αποτείχιση. Θα θυμηθώ ίσως να σου στείλω ένα λεξικό του Lidell Scott στη γιορτή σου, για να βρεις τη σημασία των λέξεων αυτών, αφού επιμένεις ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Τόση τύφλωση πιά και γιατί; Αν δεν θέλεις μη μπαίνεις στο ιστολόγιο και μην διαβάζεις τα κείμενα των Αγίων που παραθέτουμε. Αλλά η δουλειά σου αυτή είναι αργόσχολε γυρολόγε που μόνη σου εργασία είναι να μπαίνεις στα ιστολόγια και σπέρνεις ζιζάνια. Είσαι γνωστός πλέον και δεν χρειάζεται να βγάλεις τη μάσκα σου για να σε αναγνωρίσουμε. Το μίσος και η μνησικακία εναντίον των αποτειχισμένων που σε χαρακτηρίζουν σε καθιστούν αμέσως γνωστό και μη εξαιρετέο, αποκαλύπτοντας αμέσως την ταυτότητά σου. Ταλαίπωρε, κρίμα τόσα χρόνια μέσα στην Εκκλησία, αφιέρωσες όλη τη ζωή σου και ποιό το αποτέλεσμα; Όντως κρίμα!
Εδώ δέν είχε ο μέγας Φώτιος την δύναμη να ακολουθήσει την δική του διδασκαλία θά την έχουμε εμείς ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί• φυγεῖν ἐξ αὐτοῦ καί ἀποπηδᾶν δεήσει, μηδ’ ἀπατηθῆναι προσελθεῖν, κἄν ἥμερον περισαίειν δοκῇ• φύγε τήν κοινωνίαν αὐτού καί τήν πρός αὐτόν ὁμιλίαν ὡς ἰόν ὄφεως ἀγκίστρῳ μέν καί δελέατι ἰχθύες ἁλίσκονται, ὁμιλία δέ πονηρά καί τόν αἱρετικόν ἰόν ὑποκαθήμενον ἔχουσα πολλούς τῶν ἁπλουστέρων προσιόντας καί μηδέν βλάβος παθεῖν ὑφορωμένους ἐζώγρησε• φεύγειν οὖν παντί σθένει διά ταῦτα προσήκει τούς τοιούτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήὈρθόδοξός ἐστιν ὁ ποιμήν, εὐσεβείᾳ ἐσφράγισται, οὐδέν τῆς αἱρετικῆς φατρίας ἐπισύρεται; Ὑποτάγηθι αὐτῷ, ὡς εἰς τύπον προκαθεζομένῳ Χριστοῦ• οὐκ ἐκείνῳ φέρεις τήν τιμήν, ἄν ἐξ ὅλης φέρῃς ταύτην τῆς ψυχῆς• Χριστός ταύτην ὑποδέχεται• μή περιεργάζου τά ἄλλα• Θεός ἐστιν ὁ τούτων ἐξεταστής• ἐκείνῳ τήν κρίσιν κατάλιπε, σύ δέ τήν ὑπακοήν, κατά τήν ἀγάπην τοῦ Χριστοῦ, καί καθαράν αὐτῷ τήν διάθεσιν ἐπεδείκνυσο. Ἄλλοις εἴρηται, «Υἱέ ἀνθρώπου, σκοπόν τέθεικά σε τῷ οἴκῳ Ἰσραήλ», ὑμῖν δέ εἴρηται, «ἅ λέγουσιν ὑμῖν οἱ ἱερεῖς ποιεῖν, ποιεῖτε, τά δέ ἔργα αὐτῶν μή ποιεῖτε». Ὤ γλυκείας ἐμοί καί ἡδίστης φωνῆς καί λίαν μέν ποθουμένης, οὐδαμῇ δέ μοι νυνί πράττεσθαι συγχωρουμένης• οὔ σοι κόπος, φησίν, ἐστίν, οὐδέ πόνος τά τοῦ ἱερέως ἔργα πολυπραγμονεῖν καί διερευνᾶσθαι• καί μή ποίει μέν αὐτοῦ τά ἔργα, ἄν μή συμβαίνῃ τοῖς λόγοις, πείθου δέ τῇ διδασκαλίᾳ καί μή πολυπραγμόνει τήν πολιτείαν• σεαυτόν σκόπει, σεαυτόν ἐπιτήρει, ἔα δέ τῷ κριτῇ τούς ἄλλους καί τῷ ἐφεστηκότι ποιμαίνειν τήν περί τούτων παραχώρει φροντίδα (ΕΠΕ 12, ΟΜΙΛΙΑ ΙΕ΄400,15).
Για να θυμηθούμε τη διδασκαλία του Αγίου και να έχουμε τις πρεσβείες του!
Ποιός θα αποφανθή ότι ο ποιμήν είναι αιρετικός ?
ΔιαγραφήΟ Χ. Ν. ?
Ο Πανταζής ?
Οι καθηρημένοι πρώην κληρικοί ?
Οι Παλαιοημερολογίτες ?
Τα ιστολόγια ?
Πρώτη φορά βλέπω αγίους να λένε μόνο καί να μήν πράττουν !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς δέν λένε ! Είδατε εσείς πουθενά στό παραπάνω κείμενο να μιλά ο μέγας Φώτιος γιά αποτείχιση ; Ούτε μίλησε ούτε έπραξε αποτείχιση ! Γιά φρόνημα μιλάει !!
ΔιαγραφήΆλλους αγίους δέν τους παραδέχεστε καθόλου καί άλλους τους έχετε βγάλει ανισόρροπους ! Άν παραδέχεστε την αγιότητα μόνο του γέροντά σας πείτε τό μας ξεκάθαρα τό έχουμε άλλωστε καταλάβει !
ΑπάντησηΔιαγραφήAπό ποιόν να αποτειχισθεί άσχετε ανώνυμε ο Μ. Φώτιος και για ποιόν λόγο; Υπήρχε κάποια αίρεση που εκήρυττε κάποιος κι αυτός τον μνημόνευε; Η Σύνοδος επί Μ. Φωτίου απλά επισφράγισε την ήδη εφαρμοσθείσα πρακτική της αποτειχίσεως από όλους τους προγενέστερους Αγίους που την εφάρμοσαν υπακούοντας στη διαχρονική διδασκαλία της Εκκλησίας (Αγ. Γραφή, Ιερά Παράδοση, Ι.Κανόνες κλπ). Είσαι ο ίδιος άσχετος που αφήνεις υπονοούμενα για τον π. Ευθύμιο. Είναι τόση η εμπάθειά σου ταλαίπωρε που δεν μπορείς ούτε τις λέξεις να διαβάσεις καλά, καλά και να καταλάβεις τί εννοεί ο Άγιος όταν λέει «φυγείν εξ αυτού και αποπηδάν... και φύγε την κοινωνίαν αυτού κλπ». Και ρωτάς και ξαναρωτάς άσχετε πού μιλάει ο Άγιος για αποτείχιση. Θα θυμηθώ ίσως να σου στείλω ένα λεξικό του Lidell Scott στη γιορτή σου, για να βρεις τη σημασία των λέξεων αυτών, αφού επιμένεις ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Τόση τύφλωση πιά και γιατί; Αν δεν θέλεις μη μπαίνεις στο ιστολόγιο και μην διαβάζεις τα κείμενα των Αγίων που παραθέτουμε. Αλλά η δουλειά σου αυτή είναι αργόσχολε γυρολόγε που μόνη σου εργασία είναι να μπαίνεις στα ιστολόγια και σπέρνεις ζιζάνια. Είσαι γνωστός πλέον και δεν χρειάζεται να βγάλεις τη μάσκα σου για να σε αναγνωρίσουμε. Το μίσος και η μνησικακία εναντίον των αποτειχισμένων που σε χαρακτηρίζουν σε καθιστούν αμέσως γνωστό και μη εξαιρετέο, αποκαλύπτοντας αμέσως την ταυτότητά σου. Ταλαίπωρε, κρίμα τόσα χρόνια μέσα στην Εκκλησία, αφιέρωσες όλη τη ζωή σου και ποιό το αποτέλεσμα; Όντως κρίμα!
ΑπάντησηΔιαγραφή