Καὶ οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές,
ἐνῶ ἡ αἵρεση ἐπεκτείνεται, περιμένουν ἀκόμα τὸ ...«κοινὸ Ποτήριο» γιὰ νὰ Ἀποτειχιστοῦν!
Κάποιοι δὲ ἄλλοι «Ὀρθόδοξοι», μετονόμασαν τὶς
παραβάσεις τῶν Ἱ. Κανόνων σὲ «ἀσχήμιες» καὶ ...καθάρισαν!
Ἀπὸ ποῦ νὰ ἀρχίσει καὶ ποῦ νὰ τελειώσει κανείς, μὲ αὐτὸ
τὸ ἀτέλειωτο ἀλισβερίσι Παπικῶν καὶ «ὀρθοδόξων»; Ἐπίσημα θριαμβολογοῦσαν ἅπαντες
οἱ ἀντι-Οἰκουμενιοστές, ὅτι τὶς συμπροσευχές, τὶς ἐξόρκισε τάχα ἡ Ἱεραρχία τὸ
2010, δίνοντας ἐντολὴ στὸν Μητροπολίτη Μεσσηνίας νὰ μὴ παραστεῖ σὲ συμπροσευχὲς
στὴν Κύπρο. Κι ὁ κ. Σαββᾶτος τὶς συμβουλές αὐτὲς τὶς ἔγραψε στὰ παλιά
του ὑποδήματα καὶ συμπροσευχήθηκε!
Ζήτημα χρόνου ἦταν νὰ ἔρθουν οἱ συμπροσευχὲς
καὶ στὸ σπίτι μας! Μετὰ τὸν Ἀρχιεπ. Χριστόδουλο, καὶ ἄλλοι κληρικοί, ἀκολουθούμενοι
ἐπίσημα ἀπὸ φωτογράφους καὶ καμεραμάν, ὥστε νὰ ἀποθανατίσουν τὸ κατόρθωμά τους,
προέβησαν στὴ Ρώμη σὲ προκλητικὲς συμπροσευχές.
Τὰ ὀνόματά τους: Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος
καὶ οἱ Ἐπίσκοποι τῆς Ἱερᾶς Συνόδου (ἀπουσίαζαν, βέβαια, ἀλλὰ εἶναι οἱ ἠθικοὶ αὐτουργοί)
καὶ οἱ: Ἐπίσκοπος Φαναρίου κ. Ἀγαθάγγελος, ὁ γραμματέας τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς
Διορθόδοξων καὶ Διαχριστιανικῶν Ζητημάτων, Ἀρχιμανδρίτης κ. Ἰγνάτιος Σωτηριάδης
(ποὺ ἀνέβασε τὸ κασέ του στὴν προσπάθεια γιὰ Ἐπισκοποίησή του)!
Δὲν πρόκειται γιὰ μιὰ τυπική, ἀπὸ εὐγένεια, κατ’ οἰκονομία,
παρουσία σ’ ἕνα Παπικὸ Ναό, ὅπως δικαιολογοῦνται κάποιοι στοὺς ἀγνοοῦντες πιστούς.
Πρόκειται γιὰ πλήρη, συνειδητή, παρὰ τοὺς Ἱ. Κανόνες, παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν
πιστῶν συμπροσευχή, ἀνταλλαγὴ δώρων, ἀσπασμῶν μὲ ἀμετανόητους αἱρετικούς.
Πόσους
Ἱ. Κανόνες παρέβησαν ἄρα οἱ παραπάνω ἱερωμένοι; Σχολαστικισμοί, θὰ πεῖτε; Δεῖτε ὅμως στὸ Βίντεο μετὰ τὸ 2ο λεπτό (ἐδῶ). Οἱ τρεῖς
Ἕλληνες ἱερωμένοι, δὲν παρακολουθοῦν μόνο τὴν προσευχὴ τῶν Παπικῶν, ἀλλὰ ψάλλουν
καὶ οἱ ἴδιοι –ἀργὰ καὶ μεγαλόπρεπα– τὸ «Φῶς Ἰλαρόν» μέσα στὸν Παπικὸ ναό!!!
Οἱ Πατέρες μιλοῦν γιὰ μολυσμό. Μποροῦν νὰ μᾶς ποῦν οἱ
ὑψηλαύχενες τιμητὲς τῶν πάντων, ἂν αὐτὲς οἱ συμπροσευχὲς ἀποτελοῦν κατὰ τοῦς Ἁγίους
Πατέρες θεάρεστο ἔργο ἢ ἀπ’ αὐτὲς προκύπτει μολυσμός; Μπορεῖ νὰ μᾶς πεῖ ὁ κακοποιῶν τοὺς Ἁγίους Πατέρες
θεολόγος κ. Τελεβάντος, ποὺ μετονόμασε τὸ κρέας ψάρι, δηλαδὴ τὴν αἱρετικὴ
πρακτικὴ τῶν συμπροσευχῶν σὲ «ἀσχήμιες» (πρὸς εὐόδωση τῶν κακόδοξων θέσεών του
καὶ τοῦ ὀλέθριου ἔργου ποὺ «προσφέρει» στὴν Ἐκκλησία), ἂν οἱ προκλητικὲς καὶ
συνειδητὲς πράξεις τῶν συμπροσευχῶν, μὲ σκοπὸ τὴν ἀλλοίωση τοῦ Ὀρθοδόξου φρονήματος
ἀποτελεῖ μιὰ ἁπλὴ «ἀσχήμια», ποὺ δικαιολογεῖται ἀπὸ τοὺς Πατέρες;
Μετὰ ἀπὸ αὐτή, τί συμβουλεύουν οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές:
μποροῦν οἱ πιστοὶ ἄνετα νὰ ἀποδέχονται ὡς πνευματικοὺς Πατέρες στὴν ἐνορία τους
αὐτοὺς τοὺς «ποιμένες» καὶ νὰ κοινωνοῦν ἀπὸ τὰ χέρια τους;
Π.Σ.
Πηγή: ΔΟΓΜΑ | ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΡΩΜΗ | ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΥΔΑΡΟΣ
Στη
Ρώμη βρίσκεται από σήμερα το πρωί πολυμελής αντιπροσωπεία της Αποστολικής
Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος υπό τον Γενικό Διευθυντή του οργανισμού,
επίσκοπο Φαναρίου κ. Αγαθάγγελο προκειμένου
να έχει σειρά σημαντικών επαφών με ανώτατους παράγοντες της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.
Η επίσκεψη που είναι η πρώτη αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στο Βατικανό μετά την εκλογή του Πάπα Φραγκίσκου κρίνεται ως ιδιαίτερα σημαντική αφού έρχεται να επισφραγίσει μια πολύχρονη συνεργασία του κεντρικού ιεραποστολικού και εκδοτικού οργανισμού της Εκκλησίας της Ελλάδος με την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η συνάντηση που θα έχει με τον Πάπα Φραγκίσκο η ελληνική αντιπροσωπεία την ερχόμενη Δευτέρα ενώ θα έχει προηγηθεί συνάντηση με τον επικεφαλής του Ποντιφικού Συμβουλίου για την ενότητα των Χριστιανών Καρδινάλιο Κοχ.
Σημειώνεται πως εκτός από τις εκδόσεις που στις οποίες έχει προχωρήσει από κοινού με το Βατικανό η Αποστολική Διακονία, βρίσκεται σε εξέλιξη ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας σε στελέχη της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας από περίπου 60 χώρες .
Την ελληνική αντιπροσωπεία, εκτός από τον επίσκοπο Φαναρίου κ. Αγαθάγγελο απαρτίζουν, ο γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής Διορθόδοξων και Διαχριστιανικών Ζητημάτων, Αρχιμανδρίτης κ. Ιγνάτιος Σωτηριάδης, ένας από τους πλέον γνωστούς ορθοδόξους κληρικούς στην Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Κωνσταντίνος Παπαθανασίου, που σήμερα στο πλαίσιο της επίσκεψης πραγματοποίησε ειδική ομιλία στο ινστιτούτο του Αγίου Αιγιδίου, με θέμα την προσωπικότητα του μακαριστού π. Ευσεβίου Γιαννακάκη και ο αρχιδιάκονος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών π. Επιφάνιος Αρβανίτης Στην αποστολή συμμετέχει και η Γενική Διευθύντρια θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας κα. Αντιγόνη Φαραγκουλιτάκη ως μέλος του Δ.Σ. της Αποστολικής Διακονίας και άλλα στελέχη από τους τομείς της Ιεραποστολής, των Εκδόσεων, του Διαδικτύου και των Ευρωπαϊκών Θεμάτων.
ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Η επίσκεψη της ελληνικής αντιπροσωπείας στην Ρώμη ξεκίνησε με προσκύνημα στη βασιλική του Αποστόλου Παύλου «εκτός των τειχών». Τον επίσκοπο Φαναρίου και τους συνεργάτες του, υποδέχθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα ο ηγούμενος της αδελφότητας των Βενεδικτίνων μοναχών που ζει στη Βασιλική ο οποίος προσωπικά ξενάγησε την ελληνική αντιπροσωπεία στον τάφο του Αποστόλου Παύλου.
Ιδιαίτερα μεγάλη εντύπωση έκανε το γεγονός πως στην Βασιλική του Αγίου Παύλου μια από τις τέσσερις σημαντικότερες Εκκλησίες της Ρώμης, έχει τοποθετηθεί σε περίοπτη θέση στο δεξιό κλίτος, το δώρο που είχε κάνει στον Ναό ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κυρός Χριστόδουλος μαζί με μαρμάρινη πλάκα στην οποία αναγράφεται «εικόνα αφιερωμένη από την Α.Μ. τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Χριστόδουλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος. Δεκέμβριος 2006».
να έχει σειρά σημαντικών επαφών με ανώτατους παράγοντες της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.
Η επίσκεψη που είναι η πρώτη αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στο Βατικανό μετά την εκλογή του Πάπα Φραγκίσκου κρίνεται ως ιδιαίτερα σημαντική αφού έρχεται να επισφραγίσει μια πολύχρονη συνεργασία του κεντρικού ιεραποστολικού και εκδοτικού οργανισμού της Εκκλησίας της Ελλάδος με την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η συνάντηση που θα έχει με τον Πάπα Φραγκίσκο η ελληνική αντιπροσωπεία την ερχόμενη Δευτέρα ενώ θα έχει προηγηθεί συνάντηση με τον επικεφαλής του Ποντιφικού Συμβουλίου για την ενότητα των Χριστιανών Καρδινάλιο Κοχ.
Σημειώνεται πως εκτός από τις εκδόσεις που στις οποίες έχει προχωρήσει από κοινού με το Βατικανό η Αποστολική Διακονία, βρίσκεται σε εξέλιξη ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας σε στελέχη της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας από περίπου 60 χώρες .
Την ελληνική αντιπροσωπεία, εκτός από τον επίσκοπο Φαναρίου κ. Αγαθάγγελο απαρτίζουν, ο γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής Διορθόδοξων και Διαχριστιανικών Ζητημάτων, Αρχιμανδρίτης κ. Ιγνάτιος Σωτηριάδης, ένας από τους πλέον γνωστούς ορθοδόξους κληρικούς στην Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Κωνσταντίνος Παπαθανασίου, που σήμερα στο πλαίσιο της επίσκεψης πραγματοποίησε ειδική ομιλία στο ινστιτούτο του Αγίου Αιγιδίου, με θέμα την προσωπικότητα του μακαριστού π. Ευσεβίου Γιαννακάκη και ο αρχιδιάκονος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών π. Επιφάνιος Αρβανίτης Στην αποστολή συμμετέχει και η Γενική Διευθύντρια θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας κα. Αντιγόνη Φαραγκουλιτάκη ως μέλος του Δ.Σ. της Αποστολικής Διακονίας και άλλα στελέχη από τους τομείς της Ιεραποστολής, των Εκδόσεων, του Διαδικτύου και των Ευρωπαϊκών Θεμάτων.
ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Η επίσκεψη της ελληνικής αντιπροσωπείας στην Ρώμη ξεκίνησε με προσκύνημα στη βασιλική του Αποστόλου Παύλου «εκτός των τειχών». Τον επίσκοπο Φαναρίου και τους συνεργάτες του, υποδέχθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα ο ηγούμενος της αδελφότητας των Βενεδικτίνων μοναχών που ζει στη Βασιλική ο οποίος προσωπικά ξενάγησε την ελληνική αντιπροσωπεία στον τάφο του Αποστόλου Παύλου.
Ιδιαίτερα μεγάλη εντύπωση έκανε το γεγονός πως στην Βασιλική του Αγίου Παύλου μια από τις τέσσερις σημαντικότερες Εκκλησίες της Ρώμης, έχει τοποθετηθεί σε περίοπτη θέση στο δεξιό κλίτος, το δώρο που είχε κάνει στον Ναό ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κυρός Χριστόδουλος μαζί με μαρμάρινη πλάκα στην οποία αναγράφεται «εικόνα αφιερωμένη από την Α.Μ. τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Χριστόδουλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος. Δεκέμβριος 2006».
Πνεύμα κατανύξεως !Μην εκπλήσσεσθε, μη παραξενεύεστε· γιατί αυτό που συμβαίνει σήμερα γινόταν και παλαιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗσαΐα (29,9-10) «Εκλύθητε και έκστητε και κραιπαλήσατε ουκ από σίκερα ουδέ από οίνου· ότι πεπότικεν υμάς Κύριος πνεύματι κατανύξεως καμμύσει τους οφθαλμούς αυτών και των προφητών αυτών και των αρχόντων αυτών, οι ορώντες τα κρυπτά».
Είναι σαν αναίσθητοι, σαν ναρκωμένοι, σαν μεθυσμένοι, όχι διότι ήπιαν σίκερα (=οινοπνευματώδες ποτό) ή κρασί, αλλά διότι ο Κύριος τους πότισε πνεύμα κατανύξεως· δηλαδή τους νάρκωσε, τους κοίμησε, τους άφησε να πέσουν στην πώρωση και την αναισθησία. Έτσι έκλεισε τα μάτια τους, ώστε οι προφήτες, οι άρχοντες κι ο ίδιος ο λαός να μη βλέπουν το σωστό, με αποτέλεσμα να οδηγηθούν στην καταστροφή. Γι’ αυτό τις γραφές αν και είναι ξεκάθαρες, δεν τις λαμβάνουν υπ’ όψη τους και δεν μπορούν να τις διαβάσουν, να τις εννοήσουν, όπως δεν μπορεί να διαβάσει κανείς ένα κλειστό σφραγισμένο βιβλίο, ή όπως δεν μπορεί να διαβάσει ένας αγράμματος ένα ανοικτό βιβλίο. «Και έσονται υμίν τα ρήματα πάντα ταύτα ως λόγοι του βιβλίου του εσφραγισμένου τούτου, ό εάν δώσιν αυτό ανθρώπω επισταμένω γράμματα λέγοντες· ανάγνωθι ταύτα· και ερεί· ου δύναμαι αναγνώναι, εφράγισται γάρ. Και δοθήσεται το βιβλίον τούτο εις χείρας ανθρώπου μη επισταμένου γράμματα, και ερεί αυτώ· ανάγνωθι τούτο· και ερεί· ουκ επίσταμαι γράμματα» (Ησ. 29,11-12). Σε τέτοια πνευματική τύφλωση θα τους αφήσει να πέσουν ο Θεός.
(Ρωμ. 11,8). «καθώς γέγραπται· έδωκεν αυτοίς ο Θεός πνεύμα κατανύξεως, οφθαλμοίς του μη βλέπειν και ώτα του μη ακούειν έως της σήμερον ημέρας»
παραχώρησε ο Θεός να τους καταλάβει πνεύμα δαιμονικό, πνεύμα που έκανε αναίσθητες τις ψυχές τους, ώστε να μη συγκινούνται διόλου . Έτσι τα μάτια τους βλέπουν μεν εξωτερικώς τα έργα του Θεού, αλλά δεν νιώθουν το βαθύτερο μήνυμά τους· τ’ αυτιά τους ακούνε το λόγο του Θεού, αλλ’ αυτοί, σαν να είναι κουφοί, δεν τους εννοούν μέχρι την σημερινή ημέρα.
Μοιάζει η εποχή μας με την εποχή του Ησαΐα ,την εποχή του Ιεζεκιήλ,την εποχή του Νώε
Ησ. 6,10 και 53,1· Ιω. 12,37-40 · Ματθ. 13,10-15· Ματθ. 11,25-26,
Οι τρεις Ορθόδοξοι κληρικοί ούτε συμπροσευχήθηκαν ούτε συλλειτούργησαν ούτε συνέψαλλαν. Εψαλλαν τον Ορθόδοξο ύμνο μόλις τελείωσαν οι παπικοί, δίνοντας έτσι την ευκαιρία να ακουστή ο Ορθόδοξος ύμνος και η Βυζαντινή μουσική μέσα στον παπικό ναό !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοια τύφλωση και κακογνωμοσύνη, δύσκολα συναντάει κανείς και σε κοσμικούς ανθρώπους. Εκεί κατάντησες οικουμενιστή ανώνυμε 6:52. Θυμίζεις το ρητό: "Τυφλός τά τ' ώτα τόν τε νουν τά τ' όμματ' εί"! Για δες καλά την φωτογραφία που συμπροσεύχονται. Κρατάνε οι Παπικοί βιβλιαράκια, κρατάνε και οι "ορθόδοξοι"! Ψάλλουν οι Παπικοί, ψάλλουν και οι "ορθόδοξοι"! Αυτό σημαίνει Οικουμενισμός. Αναισθησία για την παράβαση της Παραδόσεώς μας και πνευματική τύφλωση. Έχουν μάτια να τα δουν αυτά οι αντι-Οικουμενιστές, σε ποιό σημείο έχει φτάσει ο λαός;
ΔιαγραφήΙ.
Ρίξε μιά ματιά στο βίντεο που έχει αναρτήσει ο Οδυσσέας στην " Αποτείχιση", και θα διαπιστώσης ότι μόλις τελειώνουν οι παπικοί να ψάλλουν, ΚΑΤΟΠΙΝ ψάλλουν οι Ορθόδοξοι το "Φως ιλαρόν". Δεν ψάλλουν συγχρόνως.
ΔιαγραφήΤο ότι κρατάνε τα βιβλιαράκια δεν σημαίνει ότι μέσα τους προσεύχονται.
Εκτός αν εξακρίβωσες ότι πράγματι εκείνη την στιγμή προσευχόντουσαν μέσα τους, επειδή διαθέτεις διορατικό χάρισμα. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιμένω.
Είσαι με τα καλά σου, άνθρωπε; Δηλ. οι Ψάλτες στον Ορθόδοξο Ναό ψάλλουν όλοι μαζί; Δεν τελειώνει ο ένας χορός και μετά αρχίζει ο άλλος χορός των ψαλτών; Και επειδή δεν ψάλλουν όλοι μαζί, αυτό σημαίνει ότι δεν συμπροσεύχονται οι Ορθόδοξοι; Και ο Ιερέας μόνος του ψάλλει. Άρα ούτε με τον Ιερέα συμπροσευχόμαστε. Άρα οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν πρέπει να λέμε ότι συμπροσεύχονται στις Ακολουθίες μας, όσοι δεν έχουμε το προορατικό χάρισμα! Ναι, δεν έχουμε το προορατικό χάρισμα. Και επειδή δεν το έχουμε μας επιβεβαίωσες από μόνος σου ότι ισχύει για σένα το "Τυφλός τά τ' ώτα τόν τε νουν τά τ' όμματ' εί". Κουτί σου πηγαίνει! Αμάν πια!
ΔιαγραφήΤελικά, το ερώτημα είναι: Πρέπει να απαντούμε σε τέτοιες χοντράδες; Πρέπει οι ιστολόγοι να αναρτούν τέτοιες ανοησίες.
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης στην Κατερίνη, πριν 3 χρόνια (28/3/2011) είπε:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Η παναίρεση του Οικουμενισμού έχει αλώσει όλους, σχεδόν όλους. Η Εκκλησία σήμερα, η οικουμενιστική Εκκλησία, η διοικούσα Εκκλησία είναι με την πλάνη».
http://aktines.blogspot.com/2011/03/blog-post_3192.htmlΚαι εσείς π. Θεόδωρε, με τον Λέοντά σας Μητροπολίτη Πειραιώς, δεν επικοινωνείτε με αυτή την Εκκλησία της πλάνης;
Βενιαμίν
Σχόλιο που βρήκα στο ιστολόγιο Ακτίνες για την ίδια ανάρτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η Ανώνυμος είπε...
Ειναι προφανες , οτι οι εκεινοι ανθρωποι, οι φερωντες το μαρτυρικο ρασο των Ορθοδοξων κληρικων, οντας επιλησμονες της ιερωσυνης των, και της ιδιας της Ορθοδοξιας,
ομολογουν το βαπτισμα των αιρετικων λατινων εγκυρο, αποδεχομενοι τον 4ο κανονα της 7ης περιοδου της συνοδου της Τριδεντου, ο οποιος αναθεματιζει , οσους δεν δεχωνται το βαπτισμα των αιρετικων ως εγκυρο,
« Sessio VII. Canon iv. Si quis dixerit,baptismum, qui etiam datur ab haereticis in nomine Patris, et FIlii, et Spiritus Sancti, cum intentione faciendi quod facit Ecclesia, non esse verum baptismum anathema sit.»
Sacrosancti et oecumenici Concilii Tridentini.. canones et decreta , editio nova Lugduni, Apud Fratres De Ville. M.DCC. XLIV. Σελις 75
Ενω αρνουνται ουσιαστικα, ολη την θεολογια της Ορθοδοξου Εκκλησιας.
Οι «ορθοδοξοι» αυτοι, ειτε ως αθεολογητοι ενεκα ακηδιας,
ειτε ως μισθοφοροι ως οι Αζυμιτες,
αγνουν την εντολην του Κυριου και Θεου, και συμπροσευχηθηκαν με κατεγνωσμενους αιρετικους, και «ιερεις» καθηρημενους εκ της ιερωσυνης υπο της συνοδου του αγιου Φωτιου,
« διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε»,
και, αγνοουν τον Ορο Πιστεως της Ορθοδοξου Εκκλησιας εκ της συνοδου του 1755, ο οποιος οριζει τους αιρετικους λατινους αβαπτιστους.
"Και τους εξ αυτών ημίν προσερχομένους ως ανιέρους και αβαπτίστους δεχόμεθα, επόμενοι τω Κυρίω ημών Ιησού Χριστώ"
Θεωρωντας απορριπτεο σαν φανατικο και ψυχοπαθη κατα τον Δημητριαδος , τον αγιο Νικοδημο τον αγιορειτη που εγραψε στο Οικ. Πατριαρχη Γρηγοριο τον Ε΄ να βαπτιση τον κομιστη της επιστολης εις την οποια τον περιγραφει ως εξης.
"...καταβαπτισμένος ὧν καί μεμολυσμένος τῷ τῶν λατίνων μολύσματι.."
Εις διατεταγμενη υπηρεσια λοιπον, στο πονηρο γεωργιο της ανομιας,
καταστρατηγουν ,ολην την εκ Θεου πιστι της Ορθοδοξου Εκκλησιας, και
τους ιερους κανονας , οι οποιοι την εκφραζουν στην καθημερινοτητα της.
Ενω λοιπον δεχωνται τον κανονα της συνοδου της Τριδεντου,
Καταστρατηγουν μια πλειαδα ιερων κανονων της Ορθοδοξου Εκκλησιας.
Ως επι παραδειγματι εκ των αγιων Αποστολων,
Κανων Ι.Εἴ τις ἀκοινωνήτῳ κἄν ἐν οἴκῳ συνεύξηται, οὗτος ἀφοριζέσθω.
Κανων ΙΑ. Εἴ τις κληρικός, ἢ λαϊκός, εἰσέλθῃ εἰς συναγωγὴν Ἰουδαίων ἢ αἱρετικῶν προσεύξασθαι, καὶ καθαιρείσθω καὶ ἀφοριζέσθω.
Κανων ΞΔ.Εἴ τις ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, δευτέραν χειροτονίαν δέξηται παρά τινος, καθαιρείσθω καὶ αὐτός, καὶ ὁ χειροτονήσας• εἰ μή γε ἄρα συσταίη, ὅτι παρὰ αἱρετικῶν ἔχει τὴν χειροτονίαν. Τοὺς γὰρ παρὰ τῶν τοιούτων βαπτισθέντας ἢ χειροτονηθέντας, οὔτε πιστούς, οὔτε κληρικοὺς εἶναι δυνατόν.
Κανων με. Ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, αἱρετικοῖς συνευξάμενος μόνον, ἀφοριζέσθω• εἰ δὲ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω.
Κανων μστ. Ἐπίσκοπον, ἢ πρεσβύτερον, αἱρετικῶν δεξαμένους βάπτισμα ἢ θυσίαν, καθαιρεῖσθαι προστάττομεν. Τίς γὰρ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαρ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;
Κανων. Μζ. Ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, τὸν κατὰ ἀλήθειαν ἔχοντα βάπτισμα ἐὰν ἄνωθεν βαπτίσῃ ἢ τὸν μεμολυσμένον παρὰ τῶν ἀσεβῶν ἐὰν μὴ βαπτίσῃ, καθαιρείσθω, ὡς γελῶν τὸν σταυρόν καὶ τὸν τοῦ Κυρίου θάνατον, καὶ μὴ διακρίνων ἱερέας ψευδοϊερέων.
Β’ Κανων της εν Τρουλω. Ἔδοξε δὲ καὶ τοῦτο τῇ ἁγίᾳ ταύτῃ συνόδῳ κάλλιστά τε καὶ σπουδαιότατα, ὥστε μένειν καὶ ἀπὸ τοῦ νῦν βεβαίους καὶ ἀσφαλεῖς, πρὸς ψυχῶν θεραπείαν καὶ ἰατρείαν παθῶν, τοὺς ὑπὸ τῶν πρὸ ἡμῶν ἁγίων καὶ μακαρίων Πατέρων δεχθέντας καὶ κυρωθέντας, ἀλλὰ μὴν καὶ παραδοθέντας ἡμῖν ὀνόματι τῶν ἁγίων καὶ ἐνδόξων Ἀποστόλων ὀγδοήκοντα πέντε κανόνας
Εκ της τοπικης της Λαοδικειας
ΛΒ’ Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικῶν εὐλογίας λαμβάνειν, αἵτινές εἰσιν ἀλογίαι μᾶλλον, ἢ εὐλογίαι.
Λγ’ Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικοῖς, ἢ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι.
Γ. ΘΗΚΑΡΑΣ
Οι μνημονεύοντες τον παπικό Βαρθολομαίο τον αιρεσιαρχη του ΠΣΕ και της πανθρησκείας
Διαγραφήσε τι διαφοροποιήστε απο ένα ουνίτη ? Και του ουνίτη ο επίσκοπος μνημονεύει πάπα και ο Βαρθολομαίος σας πάπα μνημονεύει .
Εις διατεταγμενη υπηρεσια λοιπον, στο πονηρο γεωργιο της ανομιας στρατεύεστε?
Ο εκ Μελισσοχωρίου .... Ι.Μ. Γρηγορίου ...κτλ Ο νοών...νοείτω ...Τίς γὰρ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαρ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;
π. Θεόδωρος Ζήσης: «Αὐτὰ γράφονται ἐν πλήρει συνειδήσει τῶν ἱστορικῶν ὄντως στιγμῶν ποὺ ζοῦμε, ἀπὸ τὶς ἀρνητικὲς καὶ καταστροφικὲς τῆς Ὀρθοδοξίας ἐνέργειες καὶ ἐκδηλώσεις. Ἐν πλήρει συνειδήσει ἐπίσης τῶν εὐθυνῶν καὶ τῶν συνεπειῶν αὐτῆς μας τῆς στάσεως. Προτιμοῦμε νὰ διωκόμεθα καὶ νὰ συκοφαντούμεθα, παρὰ νὰ μένουμε σιωπηλοὶ καὶ ἀφωνότεροι ἰχθύος μπροστὰ στὴν ἐμφανῆ κακοποίηση τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, νὰ εἴμαστε μὲ τοὺς Ἁγίους, παρὰ νὰ ἔχουμε τὴν φιλία καὶ τὴν συμπάθεια τῶν φιλοπαπικῶν καὶ λατινοφρόνων». Πολλοί πλέον «διαπιστώνουν ὅτι κινδυνεύει πλέον ἡ ἀκεραιότητα τῆς ἀλήθειας, ὅτι οἱ μνημονευόμενοι στὴ Θ. Λειτουργία ἐπίσκοποι, ὡς ἐγγυητὲς τῆς ἐν τῇ πίστει ἑνότητος δὲν ὀρθοτομοῦν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας, δὲν εὑρίσκονται σὲ κοινωνία μὲ τοὺς πρὸ αὐτῶν Ἁγίους, ἀλλὰ οὐσιαστικὰ εἶναι ἀκοινώνητοι, ὡς κοινωνοῦντες μὲ τοὺς ἀκοινωνήτους» (Ζήση Θεόδ., Κακὴ Ὑπακοή…, σελ. 23).http://orthodox-voice.blogspot.gr/search?updated-max=2014-03-21T13:14:00-04:00&max-results=10
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυ Ζήση καλά λες οτι λές πλην όμως απο την στιγμή που οχι μόνο δεν αναθεματίζεις όσα η ορθοδοξία αναθεματίζει αλλα κοινωνείς τα ακινώνητα .... αμ δεν είσαι δουλάκι του Παπικού Βαρθολομαίου που μνημονεύεις ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δεν ξέρεις τι είναι η μνημόνευση , και οτι αυτός που μνημονεύεις ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕ ΠΑΠΑ ?
Πολύ καλά ξέρεις ! Αλλά είσαι κοπέλι του Βαρθολομαίου και σαν κοπέλι του Βαρθολομαίου ομιλείς !
Διαφωνείς ? Καλά μη αναθεματίσεις , μη διακόψης το μνημόσυνο αλλά βγες να φωνάζεις ΑΝΑΞΙΟΣ να καθαιρεθεί ο αιρετικός όπου μπορείς ?
Ειναι φούμαρα οτι τάχα μου δεν κάνετε αυτό που πρέπει για να μην σχίσετε τον άραφο χιτώνα όπως λέτε . Τον βγάλατε απο πάνω σας οταν μνημονεύσατε πάπα και τον ποδοπατήσατε .
Δουλάκι είσαι του Βαρθολομαίου ! Δεν είσαι ?
Αν δεν είσαι όπως εκείνος ο αρχαίος αρχιζε και τελείωνε κάθε λόγο του με το "πρέπει να καταστραφεί η Καρχηδόνα " έτσι άρχιζε και τελείωνε τον λόγο σου ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΣΟΥ με το Ανάξιος ο Βαρθολομαίος να καθαιρεθεί ο αιρετικός !Να βγάλουμε άλλο ορθόδοξο πατριάρχη !
Το κάνεις ? Αμ δεν το κάνεις ! Είσαι κοπέλι του Βαρθολομαίου και σαν κοπέλι του Βαρθολομαίου ομιλείς !
Πήξαμε στους ἔχοντες μόρφωσιν εὐσεβείας, τὴν δὲ δύναμιν αὐτῆς ἠρνημένοι
Αλλά μια και φυλλομετράτε που φυλομετράτε βάλτε κάτω τα κιτάπια και θα βρήτε ότι δεν υπάρχει σύνοδος που να μην καταπάτησαν οιι αντίχριστοι οικουμενιστές .
Και δεν υπάρχει λυστρική που να μην την έβγαλαν πάνω .Εβγαλαν όλους τους αναθεματισμένους αιρετικούς , όλους τους σκελετούς στην πίστα και χορεύουν για τον σατανά.
Πράμα καινούργιο δεν είναι ο οικουμενισμός παρά συρραφή αιρέσεων που έχουν καταδικαστεί .
Δεν πρωτοτυπούν αλλά αντιγράφουν και συρράπτουν καταδικασμένες αιρέσεις .
Ο οικουμενισμός είναι όλες οι αιρέσεις σε μία ...Όλα σε ένα τακτοποιημένα !
Οπως και δεν έχουν αφήσει μια έστω εντολή απο τις 10 που να μην έχουν παραβιάσει .
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΜΑΤΑ ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΗ ! Ειναι επι τούτου ! Σατανική δουλεία !
Η δουλειά είναι στημένη καρφωτή και μιλημένη κάτι μασωνάκια τα καημένα μες το κόλπο είναι μπλεγμένα .
Εἰς μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν. Ὁμολογῶ ἓν βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν.
ΑπάντησηΔιαγραφήὍταν λέγωμε ὅτι πιστεύομε «εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν», ἐννοοῦμε τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἡ ὁποία διατηρεῖ ἀμώμητον καί ἀκεραίαν τήν πίστη καί τήν ἀποκεκαλυμμένη ἀπό τόν Θεό ἀλήθεια Και αυτή εχει το ΕΝΑ βαπτισμα . Το .«extra ecclesiam nulla salus», δηλαδή «ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας δέν ὑπάρχει σωτηρία» Η σύνοδος της Καρθαγένης και Ἅγιος Κυπριανός Καρχηδόνος ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ !
Δέν ὑπάρχουν ἄλλες ἐκκλησίες ἐκτός ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία.
Ὅλες οἱ ἄλλες συναθροίσεις ἀνθρώπων, μικρές ἤ μεγάλες, πού αὐτο-αποκαλοῦνται «ἐκκλησίες»είναι του σατανά και του σατανά μόλυσμα τα μυστήρια τους .
Οταν λοιπόν λέτε περιμένουμε σύνοδο να καταδικάσει τον οικουμενισμό
ΛΕΤΕ ΨΕΜΑΤΑ εφαρμόστε πρώτα όσα οι σύνοδοι αποφάσισαν
Για πάρτε απο κάθε μία ένα αναθεματάκι για τους παναιρετικούς και ΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ εχει ξεμίνει κανένας ανευ αναθέματος , που χλωμό το βλέπω , γιατί όπως είπα λογοκλέψανε απο καθε αιρετικό και επιτομή και ανακεφαλάιωση αιρέσεων είναι ο οικουμενισμός ιδου η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ καταδικάστε τον .
Αλλα πως να τον καταδικάσετε ? Σας αφήνει σατανάς ? οι υποτροφίες απο τα παπικά ιδρύματα , τα συνέδρια , το "σπρώξιμο" στην καριέρα και την κοινωνική καταξίωση "αρτος ο επιούσιος " και όλα τα άλλα με τα οποία ο σατανάς σας έλκει .