-
Τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖογιὰ τὴν Σύναξη τῶν Προκαθημένων
Πηγή: Ρομφέα
Εὐχαρίστως ἀνακοινοῦται ὅτι,
προσκλήσει τῆς Α. Θ.
Παναγιότητος, τοῦ Οἰκου-μενικοῦ Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, ἀπό 6ης μέχρι καί 9ης τ.μ. Μαρτίου
συνέρχονται εἰς Ἱεράν Σύναξιν ἐν Φαναρίῳ οἱ Προκαθήμενοι πασῶν τῶν Ὀρθοδόξων Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν διά νά διαβουλευθοῦν ἐπί θεμάτων ἀφορώντων εἰς σύμπασαν
τήν ὑπ᾿ οὐρανόν Ὀρθοδοξίαν,
μάλιστα δέ εἰς τά
διαδικαστικά τῆς συγκλήσεως τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου, ἡ προετοιμασία τῆς ὁποίας βαίνει
πρός τό τέλος αὐτῆς.
Χειροφίλημα Πάπα από Μητρ. κ. Ζηζιούλα |
Κατά τό διήμερον 4-5 Μαρτίου θά συνέλθῃ ἐν τοῖς Πατριαρχείοις Προπαρασκευαστική τῆς Ἱ. Συνάξεως Ἐπιτροπή, ὑπό τήν προεδρίαν τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Περγάμου κ. Ἰωάννου, καταρτίζουσα τό πρόγραμμα ἐργασιῶν αὐτῆς καί τό σχέδιον Μηνύματος τῶν Προκαθημένων, οἵτινες τήν Κυριακήν τῆς Ὀρθοδοξίας θά συλλειτουργήσουν ἐν τῷ Πανσέπτῳ Πατριαρχικῷ Ναῷ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου ἐκφρά-ζοντες καί ὁρατῶς τήν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας.
Κατά τήν πανηγυρικήν
ταύτην Θείαν Λειτουργίαν ἐπί τῇ μεγάλῃ ἑορτῇ τῆς Ὀρθοδοξίας θά ἀναγνωσθῇ ἀπό τοῦ Πατριαρχικοῦ Ἄμβωνος τό Μήνυμα τῶν Προκαθημένων πρός τά πληρώματα τῶν Ἁγιωτάτων κατ᾿ αὐτούς Ἐκκλησιῶν καί πρός
τόν κόσμον ὅλον.
Σχόλιο ποὺ λάβαμε καὶ ἀναρτήσαμε:
"Για τις αιρετικές θέσεις του Περγάμου Ζηζιούλα, θα γίνει θέμα?
Η ομολογία του Ζηζιούλα στον Περγαμείως δοκούμενο Θεό Πατέρα, υποστατικό θελητή της υπάρξεως του ιδίου του Θεού και της θείας ουσίας και της τριαδικής ετερότητος, συνιστά την πίστη και των υπολοίπων της συνάξεως;
[…ότι η ύπαρξη της ουσίας του Θεού, αλλά και της ουσίας του Πατρός του ιδίου, από την οποία πηγάζει ο Υιός και αυτή ακόμα θέλεται υπό του Πατρός και γι' αυτό υπάρχει. Δεν είναι αναγκαστική η ύπαρξη της ουσίας. «Ο Πατήρ της ιδίας αυτού υποστάσεως εστι θελητής»]. Σημειώσεις Δογματικής Μητρ. Περγ. Ιω. Ζηζιούλα.
Γιατί ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής και ο αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος , θεολογούν από κοινού, ως π ολ ύ θ ε ο ν και επομενως ως ειδωλολατρικη, την Περγαμείαν ομολογίαν.
Ἔτι τέ τό, φυσικόν εἶναι θέλημα διωθούμενοι, ἤ ὑποστατικόν αὐτό, ἤ παρά φύσιν λέξουσιν. Ἀλλ᾿ εἰ μέν ὑποστατικόν αὐτό φήσουσιν, ἑτερόβουλος οὕτω γε ἔσται ὁ Υἱός τῷ Πατρί. Μόνης γάρ ὑποστάσεως χαρκτηριστικόν τό ὑποστατικόν. Εἰ δέ παρά φύσιν, τήν ἔκπτωσιν τῶν αὐτοῦ δογματίζουσιν οὐσιῶν, εἴπερ φθαρτικά τῶν κατά φύσιν τά παρά φύσιν. Ἡδέως δ᾿ ἄν αὐτούς καί τοῦτο ἐροίμην, ὅτι ὁ τῶν ὅλων Θεός καί Πατήρ, καθ᾿ ὅ Πατήρ θέλει, ἤ καθ᾿ ὅ Θεός; Ἀλλ᾿ εἰ μέν καθ᾿ ὅ ὁ Πατήρ, ἄλλο αὐτοῦ ἔσται παρά τό τοῦ Υἱοῦ θέλημα· οὐ γάρ Πατήρ ὁ Υἱός· εἰ δέ καθ᾿ ὅ Θεός· Θεός δέ Υἱός, Θεός καί τό Πνεῦμα τό ἅγιον· ἄρα φύσεως εἶναι τό θέλημα δώσουσιν, ἤγουν φυσικόν. PG 91, 313 CD
Σχόλιο ποὺ λάβαμε καὶ ἀναρτήσαμε:
"Για τις αιρετικές θέσεις του Περγάμου Ζηζιούλα, θα γίνει θέμα?
Η ομολογία του Ζηζιούλα στον Περγαμείως δοκούμενο Θεό Πατέρα, υποστατικό θελητή της υπάρξεως του ιδίου του Θεού και της θείας ουσίας και της τριαδικής ετερότητος, συνιστά την πίστη και των υπολοίπων της συνάξεως;
[…ότι η ύπαρξη της ουσίας του Θεού, αλλά και της ουσίας του Πατρός του ιδίου, από την οποία πηγάζει ο Υιός και αυτή ακόμα θέλεται υπό του Πατρός και γι' αυτό υπάρχει. Δεν είναι αναγκαστική η ύπαρξη της ουσίας. «Ο Πατήρ της ιδίας αυτού υποστάσεως εστι θελητής»]. Σημειώσεις Δογματικής Μητρ. Περγ. Ιω. Ζηζιούλα.
Γιατί ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής και ο αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος , θεολογούν από κοινού, ως π ολ ύ θ ε ο ν και επομενως ως ειδωλολατρικη, την Περγαμείαν ομολογίαν.
Ἔτι τέ τό, φυσικόν εἶναι θέλημα διωθούμενοι, ἤ ὑποστατικόν αὐτό, ἤ παρά φύσιν λέξουσιν. Ἀλλ᾿ εἰ μέν ὑποστατικόν αὐτό φήσουσιν, ἑτερόβουλος οὕτω γε ἔσται ὁ Υἱός τῷ Πατρί. Μόνης γάρ ὑποστάσεως χαρκτηριστικόν τό ὑποστατικόν. Εἰ δέ παρά φύσιν, τήν ἔκπτωσιν τῶν αὐτοῦ δογματίζουσιν οὐσιῶν, εἴπερ φθαρτικά τῶν κατά φύσιν τά παρά φύσιν. Ἡδέως δ᾿ ἄν αὐτούς καί τοῦτο ἐροίμην, ὅτι ὁ τῶν ὅλων Θεός καί Πατήρ, καθ᾿ ὅ Πατήρ θέλει, ἤ καθ᾿ ὅ Θεός; Ἀλλ᾿ εἰ μέν καθ᾿ ὅ ὁ Πατήρ, ἄλλο αὐτοῦ ἔσται παρά τό τοῦ Υἱοῦ θέλημα· οὐ γάρ Πατήρ ὁ Υἱός· εἰ δέ καθ᾿ ὅ Θεός· Θεός δέ Υἱός, Θεός καί τό Πνεῦμα τό ἅγιον· ἄρα φύσεως εἶναι τό θέλημα δώσουσιν, ἤγουν φυσικόν. PG 91, 313 CD
Βρήκα αυτό το σχόλιο στις Ακτινες. Αν θελετε το δημοσιεύετε.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Για τις αιρετικές θέσεις του Περγάμου Ζηζιούλα, θα γίνει θέμα?
Η ομολογία του Ζηζιούλα στον Περγαμείως δοκούμενο Θεό Πατέρα, υποστατικό θελητή της υπάρξεως του ιδίου του Θεού και της θείας ουσίας και της τριαδικής ετερότητος, συνιστά την πίστη και των υπολοίπων της συνάξεως;
[…ότι η ύπαρξη της ουσίας του Θεού, αλλά και της ουσίας του Πατρός του ιδίου, από την οποία πηγάζει ο Υιός και αυτή ακόμα θέλεται υπό του Πατρός και γι' αυτό υπάρχει. Δεν είναι αναγκαστική η ύπαρξη της ουσίας. «Ο Πατήρ της ιδίας αυτού υποστάσεως εστι θελητής». ] Σημειώσεις Δογματικής Μητρ. Περγ. Ιω. Ζηζιούλα.
Γιατί ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής και ο αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος , θεολογούν από κοινού, ως π ολ ύ θ ε ο ν και επομενως ως ειδωλολατρικη, την Περγαμείαν ομολογίαν.
Ἔτι τέ τό, φυσικόν εἶναι θέλημα διωθούμενοι, ἤ ὑποστατικόν αὐτό, ἤ παρά φύσιν λέξουσιν. Ἀλλ᾿ εἰ μέν ὑποστατικόν αὐτό φήσουσιν, ἑτερόβουλος οὕτω γε ἔσται ὁ Υἱός τῷ Πατρί. Μόνης γάρ ὑποστάσεως χαρκτηριστικόν τό ὑποστατικόν. Εἰ δέ παρά φύσιν, τήν ἔκπτωσιν τῶν αὐτοῦ δογματίζουσιν οὐσιῶν, εἴπερ φθαρτικά τῶν κατά φύσιν τά παρά φύσιν. Ἡδέως δ᾿ ἄν αὐτούς καί τοῦτο ἐροίμην, ὅτι ὁ τῶν ὅλων Θεός καί Πατήρ, καθ᾿ ὅ Πατήρ θέλει, ἤ καθ᾿ ὅ Θεός; Ἀλλ᾿ εἰ μέν καθ᾿ ὅ ὁ Πατήρ, ἄλλο αὐτοῦ ἔσται παρά τό τοῦ Υἱοῦ θέλημα• οὐ γάρ Πατήρ ὁ Υἱός• εἰ δέ καθ᾿ ὅ Θεός• Θεός δέ Υἱός, Θεός καί τό Πνεῦμα τό ἅγιον• ἄρα φύσεως εἶναι τό θέλημα δώσουσιν, ἤγουν φυσικόν. PG 91, 313 CD
Καιρός να πάψουμε να είμαστε ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΤΕΣ, όπως ονόμασε ο πρωτοπρεσβύτερος Ζήσης το παράξενο φαινόμενο, να φοβούνται οι νοικοκυργιαίοι να καταγγείλουν ονομαστικά τους κλέφτες και τους λωποδύτες που τους αφανίζουν το βιό τους. Βιός μας και ουσία μας η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ μας, που μας την αφανίζει αναίσχυντα ο κάθε Αρχοντώνης και Ζηζιούλας και Σαββάτος και Λάππας, και Πολυκανδριώτης. Αν μίλαγε τώρα ο Καντιώτης, θα ρώταγε και θάλεγε. Υπάρχουν πιστοί? ΔΕΝ υπάρχουν πιστοί. Υπάρχουν πιστοί? ΔΕΝ υπάρχουν πιστοί. Υπάρχουν πιστοί? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΣΤΟΙ. Γιατί αν υπήρχαν δεν θα έβρισκαν από ποια πόρτα της εκκλησίας να φύγουν όλοι οι παραπάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαιρός, πριν μας τη δείξουν αυτοί, να τους δείξουμε εμείς την πόρτα, . Αμήν Κύριε.
Δόξα τω Θεώ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ορθόδοξη Εκκλησία, η Εκκλησία του Χριστού, θα ζή και θα υπάρχη εις τους αιώνας !
Η Αγάπη και η Ομόνοια ενώνουν διαφορετικούς λαούς, εν ονόματι του Χριστού !
Κρίμα γι' αυτούς που δεν καταλαβαίνουν, και φεύγουν ....
ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΤΕΣ είναι οι γράφοντες ανώνυμα ή οσοι αναφέρονται σε ανώνυμους ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζω "Καιρός να πάψουμε να είμαστε ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΤΕΣ, "
Καλό μου ακούγεται στην θεωρία αδελφέ μου , κάνε αγάπη και δείξε μου το και στην πράξη .
Ο π Ζήσης τον βρήκε αυτόν τον όρο ? Και βγήκε δημόσια ενώπιον Θεού και ανθρώπων και είπε Αναξιος αυτός ο Παπικός Βαρθολομαίος , ο αιρεσιάρχης του ΠΣΕ , ο αιρεσιάρχης της πανθρησκείας της παγκοσμιοποίησης του οικουμενισμού ?
Α! Δεν ξέρω τι είναι αυτό το ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΤΗΣ δεν παρακολουθώ τις "ακαδημαικές εξελίξεις"
αλλά ξέρω καλά ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΠΑΠΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΙΚΟΣ .
Ξέρω οτι ο Βαρθολομαίος μνημονεύει Πάπα είναι παπικός .
Ξέρω οτι ο π Ζήσης που μνημονεύει τον Παπικό Βαρθολομαίο είναι παπικός .
Και μάλιστα παπικός στο τετράγωνο γιατί κάνει και την πάπια . Κάνει ταχα μου οτι αγνοεί τις κανονικές επιπτώσεις της μνημόνευσης , των κοινών μυστηρίων κτλ
Το Ποιεί την νήσσαν=κάνει την πάπια δεν το δίδαξε ο Γρηγόριος ο Νύσσης π Ζήσηηηηηηη!
Ασε το λοιπον το " Μια πάπια, μα ποια πάπια; Μια πάπια με παπιά " και πες το ΑΝΑΞΙΟΣ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ
ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΤΗΣ ? οχι δεν είναι ονοματοκρυπιστης ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ
ΣΥΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ! Ο μη λέγων ΑΝΑΞΙΟΣ επί καταφανούς αιρέσεως , Ο σιωπών συναινεί
Με το να μου βρήσκεις νέους όρους για ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΤΕΣ την βγαζεις καθαρή ?
Μηπως θα έπρεπε να μηλάς περί σιμωνιακών και βαλαντιοσκόπων, των κληρικών δηλαδή εκείνων που πλουτίζουν από την ιερατική τους ιδιότητα, Μηπως θα έπρεπε να μηλάς περι των κολάκων και παρασίτων, που απολάμβανουν την κοσμική ζωή,
Μηπως θα έπρεπε να μηλάς περι των κοιλιοδούλων, όσων δηλαδή ζούν αργόσχολα, με έμφαση στις απολαύσεις και εκείνων που ζούν με «συνεισάκτους» που συζούν με τις «αδελφές» τους ?
Και ακριβώς επειδή είναι τιούτοι ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ οτι μνημονεύουν ? Τιούτους κληρικούς δεν έχει ο Παπικός Βαρθολομαίος , ο αιρεσιάρχης του ΠΣΕ , ο αιρεσιάρχης της πανθρησκείας της παγκοσμιοποίησης του οικουμενισμού ?
Αν ήτανε και κανένας της προκοπής θα καθότανε να έχει αυθέντη τον Βαρθολομαίο ?