Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Απορία ψάλτου …λάσπη!!!





    Ὁ διαχειριστὴς τοῦ «Κρυφοῦ Σχολειοῦ» κ. Ν. Μάννης, ἀδυνατώντας νὰ κατανοήσει τὴν κοπιώδη (καὶ διενεργούμενη ἐπὶ πολλὰ χρόνια) ἑνωτικὴ προσπάθεια τοῦ π. Εὐθυμίου γιὰ μιὰ συσπείρωση –πάντα «ἐν ἀληθείᾳ»– τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστικῶν δυνάμεων ἐναντίον τῆς Παναιρέσεως, ἀδυναντώντας ταυτόχρονα νὰ ἀναιρέσει τὰ παλαιότερα καὶ τωρινὰ ἐπιχειρήματα τοῦ π. Εὐθυμίου γύρω ἀπὸ τὸ Ἡμερολογιακὸ ζήτημα, ὄχι μόνο ἀρνήθηκε νὰ δημοσιεύσει τὴν σημερινὴ ἀπάντηση τοῦ π. Εὐθυμίου σὲ ἄρθρο τῶν Παλαιοημερολογιτῶν (τὸ ὁποῖο συνυπέγραφε κι ὁ κ. Μάννης), ὄχι μόνο ἀρνήθηκε νὰ ἀπαντήσει-ἀναιρέσει ἀντρίκια τὶς θέσεις του, ἀλλὰ ἀντὶ ἀπαντήσεως ρίχνει ...λάσπη  στὸν π. Εὐθύμιο  καὶ τὸν χαρακτηρίζει «σύμμαχο των Ουνιτών καὶ αἱρετικό»!

     Ὅσο ἤλπιζε ὅτι μποροῦσε νὰ προσελκύσει τὸν π. Εὐθύμιο στὴν μάνδρα τῶν Παλαιοημερολογιτῶν, διαλεγόταν μαζί του καὶ ἔτεινε, ὑποτίθεται, χεῖραν ἀδελφική! Τώρα ποὺ κατάλαβε ὅτι ἀδυνατεῖ νὰ ἀντιμετωπίζει ἕνα πρὸς ἕνα τὰ ἐπιχειρήματά του, ὅπως π.χ. τὴν θέση ὅτι ἡ Ἐκκλησία γιὰ λόγους πνευματικούς-θεολογικοὺς ἀποφάσισε τὴν χρήση πορισμάτων τῆς Ἀστρονομίας, τώρα λοιπόν, ἔβαλε στὴν ἄκρη τὸν διάλογο καὶ πῆρε στὸ χέρι μυστρί καὶ λάσπη.

   Οἱ γενικὲς αὐτὲς θέσεις τοῦ π. Εὐθυμίου, ποὺ τώρα ἀνεκάλυψε ὅτι εἶναι αἱρετικὲς ὁ κ. Μάννης, εἶναι γνωστὲς στοὺς Γ.Ο.Χ. ἀπὸ χρόνια κατὰ τοὺς μεταξύ τους διαλόγους. Ἔχει ὁ π. Εὐθύμιος ἀποκαλύψει καὶ καυτηριάσει ὅλες τὶς ἀπαράδεκτες θέσεις τους, ἔχει ἀποδομήσει τὸ σάπιο «βασίλειο της Δανιμαρκίας» τῶν Παλαιοημερολογιτῶν, ἔχει κατὰ κόρον τονίσει ὅτι ἡ ἐπιμονή τους στὸ Ἡμερολόγιο, ἡ δογματοποίησή του, καταδικάζεται ἀπὸ Ἁγίους, ὅπως ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος καὶ ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης καὶ δρᾶ εἰς βάρος τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἑνότητος. Αὐτό, ἀντὶ νὰ τοὺς ὁδηγήσει σὲ αὐτοκριτικὴ καὶ μετάνοια, ἐνοχλεῖ τοὺς Παλαιοημερολογίτες, ἀφοῦ τοὺς ἐκθέτει στὰ μάτια τῶν ὀπαδῶν τους, ὁπότε ἦρθε ὁ καιρός –ἀφοῦ δὲν ἔχουν ἄλλα ἐπιχειρήματα– νὰ ρίξουν λάσπη! Καὶ τὸ κάνουν, ἐπειδὴ βρῆκαν ὅτι κάποιος Οὐνίτης, χρησιμοποίησε παρόμοιες θέσεις μὲ τὸν π. Εὐθύμιο! Κατὰ τὴν λογικὴ τοῦ κ. Μάννη, δηλαδή, ὁ Μ. Βασίλειος, ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος, ὁ ἅγιος Μάξιμος κ.ἄ. Πατέρες, ἐπειδὴ χρησιμοποίησαν θέσεις τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων φιλοσόφων εἰδωλολατρῶν, θὰ πρέπει νὰ χαρακτηριστοῦν …εἰδωλολάτρες!
      Ἐλπίζουμε ὅτι ὁ π. Εὐθύμιος, ἀφοῦ λάβει γνῶσιν γιὰ τὸ ἄρθρο τοῦ κ. Μάννη, θὰ ἀπαντήσει.

Ἡ ἀνάρτηση τοῦ κ. Μάνη εἶναι ἡ ἑξῆς:

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:
Ο π. ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΥΝΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ!

    Ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς δυστυχώς κηρύττει γυμνή τη κεφαλή μια φρικτή αίρεση, την οποία είχαν αποδεχθεί και οι παπικοί: την κακοδοξία πως, στο θέμα του Ημερολογίου και του Πασχαλίου, η Εκκλησία οφείλει να ακολουθεί τα πορίσματα της Αστρονομίας! Την κακόδοξη αυτήν διδασκαλία, η οποία θέλει την Εκκλησία δούλη στις επιταγές της Αστρονομίας, και η οποία Εκκλησία οφείλει να νοιάζεται δήθεν για την αστρονομική ακρίβεια και όχι για την ενότητα,  καταδίκασαν και οι Ορθόδοξοι Πατέρες (όπως ο Πατριάρχης Ιερεμίας ο Τρανός που ονόμαζε τους τότε οπαδούς της παπικούς "αστροθεάμονες Χαλδαίους") και μάλιστα συνοδικώς! Σε αυτήν ακριβώς την κακοδοξία βασίστηκε η Ημερολογιακή Καινοτομία του 1582 από τον πάπα Γρηγόριο τον ΙΓ΄, την οποία ακολούθησαν, ως προς το Ημερολόγιο μόνο, και ορισμένες Ορθόδοξες Τοπικές Εκκλησίες από το 1924 και μετά. 

Τα επιχειρήματα μάλιστα που χρησιμοποιεί στα κείμενά του ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς, για να στηρίξει την κακοδοξία αυτήν είναι ακριβώς ίδια με τα επιχειρήματα τα οποία χρησιμοποιούν και οι Ουνίτες της χώρας μας! Συγκεκριμένα, και για του λόγου το αληθές, ας ανατρέξει ο φιλαλήθης αναγνώστης στο βιβλίο του ουνίτου "ιερέως" Γεωργίου Σαργολόγου με τίτλο "Το γρηγοριανό ημερολόγιο και η στάσις της Ορθοδοξίας".

Τα κυριότερα από τα κοινά αυτά επιχειρήματα είναι τα εξής:

α. H αλλαγή του ημερολογίου αποκατέστησε την ακριβή τήρηση του πατροπαράδοτου κανόνα του Πάσχα, η οποία ως τότε "λόγω των σφαλερών υπολογισμών παραβιαζόταν" (σελ. 14).

β. H Α΄ Οικουμενική Σύνοδος αποφάσισε αστρονομικά και όχι εκκλησιαστικά και έτσι, με βάση τις αστρονομικές αναλύσεις και παρατηρήσεις του ηλίου και της σελήνης, δικαιώνεται η πράξη του πάπα ο οποίος με την βούλα του "Inter gravissimas" (με την οποία τέθηκε σε ισχύ το Γρηγοριανό Ημερολόγιο) έγραφε πως η αλλαγή έγινε "ίνα αποδώσομεν εις την εαρινήν ισημερίαν την θέσιν ην οι Πατέρες της εν Νικαία Συνόδου ώρισαν εις την 21 Μαρτίου"  (σελ. 40).
γ. Tο ημερολόγιο δεν έχει καμία σημασία για την Εκκλησία αφού "ο Μέγας Αθανάσιος ακολουθούσε το αιγυπτιακό ημερολόγιο" (σελ. 8), ενώ "ούτε το Ευαγγέλιο, ούτε η Εκκλησία έχουν θεσπίσει ημερολόγια. Η Εκκλησία χρησιμοποίησε ανέκαθεν το ημερολόγιο που ίσχυε εκάστοτε και εκασταχού" (σελ. 59).
Κατόπιν της αποκαλύψεως αυτής, κάθε αληθινά Ορθόδοξος πρέπει εξίσου με τους Οικουμενιστές, να αποφεύγει κάθε εκκλησιαστική κοινωνία και με τον σύμμαχο των Ουνιτών π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, για να μη μολυνθεί και κατακριθεί και αυτός ως αιρετικός.



22 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/3/18, 9:49 μ.μ.

    Ε βέβαια!Τον στρίμωξαν οι αδελφοί του(Βαρβερης,Ριτσούδης,Τάκας,π.Δημαράς,π.Ζιώγος,Πολίτη,Θ...,Δ.Χ.,σε λίγο και ο Χριστοδουλίδης),τον βομβαρδίζει και ο π.Ευθύμιος από πάνω,τι να κάνει ο αδελφός μας Νικόλαος!Έχασε την ψυχραιμία του!!Ο ταλαίπωρος(αυτός μας ονομάζει αιρετικούς)νομίζει ότι είναι ο Πάπας Ρώμης!!!Μόνο ένα θαύμα θα τον σώσει.Κρίμα στην φωνή του,στην ομορφιά του και στα νιάτα του.Τα έκανες σαλάτα κ.Μάννη.Αυτό το έργο το έχω ξαναδει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἄν μέ τό "Δ.Χ." ὑπονοῇς τόν ὑποφαινόμενον, δεῖξε μου σέ παρακαλῶ ἕν κείμενόν μου μέ τό ὁποῖον "στριμώχνω" τόν κ. Ν. Μάννην.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/3/18, 12:02 π.μ.

      Υπάρχουν και σχόλια δικά σου που διάβασα,κ.Δ.Χ.,που τον στριμώχνουν,αλλά και η αποτείχισή σου από την σύνοδο που ανήκει ο κ.Μάννης ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΙΜΩΓΜΑ!
      Εντύπωση μου έκανε η παραίτηση του κ.Δ.Πολυμενόπουλου από τον διάλογο με τον π.Ε.Τ. ΚΑΙ το ότι τον θεωρεί ΑΙΡΕΤΙΚΟ(όπως ο κ.Μάννης αλλά και εσύ)!!
      Βέβαια και οι δικοί μας στριμώχνουν τον π.Ευθύμιο(Ν.Π.,Μ.Μακάριος,Μ.Νεκτάριος,Ε.Μοσχοβίτης,κ.Ζουρίδης,κ.Β.Κ.,Χ.Πολίτη*κ.λ.π.),αλλά δεν νομίζω να χάσει την ψυχραιμία του ο λεβέντης Ιερομόναχος και να αρχίσει να πετάει λάσπες σε όλους αυτούς!!!

      Διαγραφή
    3. Κάνεις λάθος, δέν ὑπάρχει οὔτε ἕν ἰδικόν μου ἐπικριτικόν σχόλιον πρός τόν κ. Ν. Μάννην. Τοὐναντίον, μέ τά σχόλιά μου τόν ἔχω στηρίξει, διότι πιστεύω ὅτι εἶναι ἕνας τίμιος καί καλός ἐρευνητής. Ἐγώ σοῦ ζήτησα "δεῖξε μου σέ παρακαλῶ ἕν κείμενόν μου μέ τό ὁποῖον "στριμώχνω" τόν κ. Ν. Μάννην" κι ἐσύ, χωρίς νά ἔχῃς νά μοῦ δείξῃς κάτι συγκεκριμένον, ἐπιμένεις γράφοντας ἀόριστα. Οὔτε ἀσφαλῶς ἡ ἀποτείχισίς μου εἶναι "στρίμωγμα" διά τόν κ. Μάννην, καθότι, ὅπως ἔχω γράψει ἐπανειλημμένως σέ δύο ἱστολόγια τοῦ Πατρίου, ἡ διαφορά μου δέν εἶναι μέ τόν λαόν τοῦ Πατρίου, ἀλλά μέ τούς Ἐπισκόπους τῆς Συνόδου τοῦ κ. Καλλινίκου, μερικοί ἀπό τούς ὁποίους μάλιστα εἶναι καλοί, ἐξ ὅσων πληροφοροῦμαι. Δέν εἶναι τίμιον αὐτό πού κάμνεις, ἀγαπητέ, νά ἐπιμένῃς δηλαδή μέ ἀοριστίες. Ὅσον γιά τά ὀνόματα πού ἀναφέρεις, οὐδεμίαν σχέσιν ἔχω.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος12/3/18, 2:43 π.μ.

      Η Εκκλησία έχει ανάγκη από Θεολόγους και όχι από ερευνητές.

      Γράφεις,κ.Δημήτριε,στο ισγολόγιο του κ.Μάννη(28 ΦΕΒ.,9:32μ.μ.):''Αγαπητέ μου Κυριάκο,με ερωτάς πράγματα που ήδη γνωρίζεις!Για να υπάρξη 'δικαστήριο',πρέπει να υπάρχουν Ορθόδοξοι επίσκοποι.Εύχομαι από καρδίας να σφάλλω,αλλά εγώ δεν γνωρίζω κανένα,στην Ελλάδα τουλάχιστον.Αυτό εμποδίζει την σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου:η έλλειψις Ορθοδόξων επισκόπων.Πάντως,αν γίνη θαύμα και ευρεθούν,όπως έγινε επί Αγίου Μαξίμου του Ομολογιτού,υπόδικοι δεν θα είναι μόνον οι Κολυμπαρισταί,αλλά και οι...'ομολογηται' του π.ε. για αιρέσεις και για σχίσματα εντός των 'ΓΟΧ.'!!!!!!!

      Νομίζω,αδελφέ,ότι με αυτό το σχόλιο όχι απλά τον στρίμωξες,αλλά τον εξευτέλισες(και αυτόν και την ψευδοσύνοδό του)!Αν τολμήσεις να το ξαναγράψεις απευθυνόμενος στον ίδιο,θα σε ''στολίσει" όπως ''στόλισε'' τον π.Ευθύμιον Τρικαμηνάν(αλλά και αρκετούς Γ.Ο.Χ.)!!Οι Γ.Ο.Χ.,αδελφέ μου Δημήτριε,δεν έχουν έξι(6) αιρέσεις,έχουν δώδεκα(12)!!!
      Και μια ερώτηση:
      Εξακολουθείς να θεωρείς ΑΙΡΕΤΙΚΟ τον π.Ε.Τ. ή ΟΧΙ;
      (ΔΕΝ έγραψα το παραπάνω σχόλιό σου-νωρίτερα-για να μην κουράζω τους διαχειριστές του ιστολογίου)

      Διαγραφή
    5. Ὁ κ. Μάννης, ἀγαπητέ, ΔΕΝ εἶναι ὑπεύθυνος γιά καμμίαν αἵρεσιν ἤ σχίσμα ἐντός τῶν "ΓΟΧ" καί τά παραπάνω ἀπευθύνονται σέ ἐπισκόπους, ΟΧΙ στόν κ. Μάννην! Πῶς, λοιπόν, τόν "στρίμωξα" καί τόν ἐξευτέλισα; Ἄν ἦτο ἔτσι, τότε, δεδομένου ὅτι τόν ἐπαινῶ σέ πάρα πολλά σχόλιά μου, θά ἤμουν σχιζοφρενής! Ἄσε, λοιπόν, τίς κουτοπονηριές σου στήν ἄκρη καί, ἄν ὄντως ἐνδιαφέρεσαι γιά τήν Ἀλήθεια, βγάλε τήν μάσκα καί τότε μιλᾶμε.

      Διαγραφή
  2. Ε όχι και Ουνίτης ο π. Ευθύμιος δάσκαλε! Τον έχετε στολίσει με πολλά κοσμητικά επίθετα πλανεμένο, ακέφαλο, αιρετικό,πάπα εν τη Ορθοδοξία, εγωϊστή..... Τώρα και Ουνίτη! Αυτό μόνο ένα δαιμονικό πνεύμα θα το έλεγε. Ακου εκεί Ουνίτης! Αν ήθελε να είναι Ουνίτης τώρα θα είχε το μεγαλύτερο μοναστήρι στο Πήλιο και θα έκαναν ουρά τα λεωφορεία και τα προσκυνήματα κι οι δόξες και οι τιμές και τα χρήματα κι η καλοπέραση και το βόλεμα κι η αναγνώριση κι ο έπαινος από όλους! Τώρα τον κτυπάτε άπαντες χωρίς ίχνος ντροπής και ενοχής. Τι να πει κανείς, δαιμονικός εωσφορισμός! Κι εκεί που τρέφαμε ελπίδες ότι κάτι καλό θα μπορούσε να γίνει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΧΙ ΚΑΙ ΟΥΝΙΤΗΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ!ΕΧΕΙ ΕΠΩΜΙΣΘΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟΣ.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΕΒΕΣΘΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ.ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.ΕΣΕΙΣ ΟΙ Γ.Ο.Χ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΜΑΧΕΣΘΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ.ΕΙΣΘΕ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γερόντισσα την ευχή σας. Δεν θα το πιστέψετε αλλά τώρα ετοιμαζομουνα να γράψω ένα σχόλιο στο οποίο θα αναρωτιομουνα αν κάποιος από τον αντιοικουμενιστικο χώρο επώνυμα θα υποστήριζε τον π. Ευθύμιο που βάλλεται από ποικίλους κύκλους τον τελευταίο καιρό. Μετά λοιπόν τη σκέψη μου επακολούθησε το ευλογημένο σχόλιο σας. Ζει Κύριος ο Θεός. Να ΕΥΧΕΣΘΕ για την ευόδωση του αντιοικουμενιστικου αγώνα κι ιδιαίτερα για την ενότητα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουνίτης ο πατήρ Τρικαμηνάς;Δεν το πιστεύω κύριε Νικόλαε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πατερ Ευθιμιε Τρικαμηνα σε αγαπώ και σας σέβομαι και θαυμάζω την εμπειρία σας .Την ευχή σας και σας ευχαριστώ για ότι κάνατε για την ορθότητα της πίστεως μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος9/3/18, 6:10 π.μ.

    Αντί να μετανοήσετε όλοι οι ΓΟΧ για το κακό που κάνατε με τα σχίσματα σας μέσα στην Εκκλησία τώρα καταδικάζετε κι ευλαβεις και διωκόμενους αγωνιστές που προσπαθούν να τηρήσουν ορθόδοξη γραμμή και να στηρίξουν το ποίμνιο που ταλανίζεται μέσα στην αίρεση. Ας είσαστε εσείς σωστοί και όλοι μαζί θα κάναμε έναν ευλογημένο αγώνα. Αλλά με αφορισμούς και κατηγοριες δεν καταφέρετε τίποτε. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος9/3/18, 7:57 π.μ.

    Κ Μαννη όσο δίκαιο και να έχετε στην διαφωνία σας με τον πατέρα Ευθύμιο είναι ντροπή να ξεφευγετε σε τέτοιο βαθμό, να μην συγκρατειτε τα νεύρα σας και να εκφραζεστε έτσι για έναν ιερομόναχο που τουλάχιστον κάποια βασικά πράγματα οπως και εσεις τα έχει αποδείξει και το ξέρετε..Ετσι αγωνιζεστε για την ενότητα? Με ισοπεδοτικους χαρακτηρισμους? Έχετε φτάσει σε τέτοιο βαθμό αγιοτητας αλήθειας και αγάπης ώστε να έχετε εξουσία απο ανωθεν να ομιλείτε και να κρίνετε κατά αυτον τον τρόπο? Αν ο πατέρας Ευθύμιος κάνει λάθος σε αυτό επισημανετε το του με ωραιο τρόπο και προπαντως με αποδείξεις καθώς αν δεν το έχετε καταλάβει τον διάλογο σας τον παρακολουθούν πολλοί που ενδιαφέρονται και αναζητούν την αλήθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/3/18, 12:26 μ.μ.

      Δεν έχεις καταλάβει ότι δεν θέλει διάλογο και γι'αυτό τα κάνει αυτά.Αυτό που κάνει δεν είναι διάλογος,είναι κλεφτοπόλεμος.Βγένει ο κ.Παπαρρήγας και μας λέει ότι ο π.Ευθύμιος διασπάει τους ανι-Οικουμενιστές!Για ποία διάσπαση μιλάει;Αφού δεν έχουν καμια κοινωνια μαζί μας.Η διάσπαση είναι εδώ και 95 χρόνια.Για να υπάρξει διάσπαση πρέπει πρώτα να υπάρξει ένωση(π.χ όταν ο Κ.Κουτσούμπας έκανε νέα παλαιοημερολογιτική σύνοδο).Τί είναι η αλλαγή του ημερολογίου;Το 1(ένα) το έκαναν 14(δεκατέσσερα)!Γι'αυτό το πράγμα διέκοψαν την κοινωνία με της τοπικές Εκκλησίες και έκαναν συνόδους και δικές τους τοπικές ψευδοεκκλησίες.Απλά πράγματα!Αλλά πως να κάνεις διάλογο με έναν άνθρωπο που θεωρεί το ημερολογιο ''ΠΡΟΠΥΡΓΙΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ'';;;Απίστευτα και τραγικά πράγματα!Ο Θεός να τους λυπηθεί να καθαρίσουν την διάνοιά τους και να συνέλθουν.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος9/3/18, 3:09 μ.μ.

    Π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς σημαίνει:

    -αποτείχιση όχι μόνο στα λόγια,αλλά και στην ΠΡΑΞΗ

    -ενότητα που ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ αυτήν την στιγμή μεταξύ των αποτειχισμένων του παλαιού ημερολογίου και των αποτειχισμένων του νέου ημερολογίου,ΧΩΡΙΣ να θέτει όρους και προυποθέσεις

    -η πλέον σαφέστερη και πληρέστερη μελέτη της ιερής αποτείχισης

    -αποτείχιση σταθερή,εδώ και χρόνια,χωρίς άλλες αλλαγές(ημερολόγιο)που θα επηρέαζαν ΑΡΝΗΤΙΚΑ την μετάνοια των συνανθρώπων μας,που αυτήν την στιγμή βρίσκονται στον οικουμενισμό

    -ΑΓΑΠΗ προς τους ανθρώπους σε βαθμό αδιανόητο για εμάς.Ο π.Ευθύμιος μοίραζε τον μισθό του στους φτωχούς(προτού να τον καθαιρέσουν οι οικουμενιστές γιατί τους είχε γίνει ενοχλητικός)και δεν κράτησε ΤΙΠΟΤΑ για τον εαυτό του!Δεν έχτισε ούτε μοναστήρι,ούτε εκκλησία για τον εαυτό του!Το αποτέλεσμα ήταν να μείνει πάμφτωχος και το σπίτι του να είναι μια μικρή σπηλιά στο βουνό.Ποιός από εμάς έχει κάνει τόσες ελεημοσύνες???



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος10/3/18, 2:03 π.μ.

    Το μοναστήρι των ημερολατρών στις Σταγιάτες το δέχθηκε όμως όταν το παραχώρησαν... Ποιος νομίζει ότι μπορεί να κρύβει την Αλήθεια που διαδίδεται παντού ακόμα και στον οχετό του διαδικτύου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/3/18, 3:36 μ.μ.

      Δεν του το μεταβίβασαν.Του το παραχώρησαν,ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ την πνευματικότητα αυτού του ανθρώπου! Προτίμησαν να το παραχωρήσουν στον συγκεκριμένο νεοημερολογίτη,αν και οι ίδιες ακολουθούν το παλιό ημερολόγιο!
      Μήπως αυτό σου λέει τίποτα?

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος10/3/18, 5:12 μ.μ.

    Ποιος το παραχώρησε άσχετε κακοπροαιρετε ανώνυμε; Κανεις και τον ξερολα; Εσύ πληρώνεις ενοίκιο για το σπίτι σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/3/18, 1:08 μ.μ.

      Πληρώνει ενοίκιο???? Μα έκανε τέτοιο κακό ο π.Ευθύμιος? Απαράδεκτο!!!!

      Καταλαβαίνετε τώρα γιατί ο κόσμος ακούει για φανατικούς παλιοημερολογίτες και τους σιχαίνεται..

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος10/3/18, 7:04 μ.μ.

    Το νοικιάζουν οι άνθρωποι το μοναστήρι. Η γερόντισσα αυτή ήταν η μοναδική που φιλοξένησε εκεί αρχικά τον π. Ευθύμιο όταν οι πάντες τον εδιωκαν. Αργότερα το κράτησαν αντί βοηθήματος στο μοναστήρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος11/3/18, 1:52 π.μ.

    Από στόμα λύκου τί άλλο να περιμένει κανείς???? Οι παλαιοημερολογίτες καλύτερα να μασούν, παρά να ομιλούν!!! Δεν αλλάζουν και σε τίποτα με τους οικουμενιστάς: εκκλησίτσα, παπάς, μυστήρια, την παρεούλα μας κτλ, κτλ, κτλ.... Δηλαδή βόλεμα, βόλεμα, βόλεμα.... Που βλέπετε εσείς να έχετε αγώνιστική διάθεση να αλλάξετε κάτι για χάρη του Χριστού????
    Αυτό που δεν μπορείτε να χωνέψετε είναι το γεγονός ότι ο π. Ευθύμιος ΜΟΜΟΣ ΜΟΝΟΤΑΤΟΣ σήκωσε τον Σταυρό του Χριστού και μας έδειξε όλους τον δρόμο του αγώνα, της θυσίας και της Αποτείχισης!!!
    Όσο και να πορσπαθείτε να του ρίξετε προσκόμματα εις τον δρόμον του ως ο πατήρ υμών ο διάβολος σας υποδεικνύει, δεν θα καταφέρετε ΤΙΠΟΤΑ!!!!....

    ένας αμαρτωλός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/3/18, 1:32 π.μ.

      Δεν είναι λύκος,είναι αλεπού.Την δουλειά που έκανε ο Λ...ς στο ΠΑΣΟΚ την ξέρεις;Αυτήν την δουλειά κάνει και αυτός στους Γ.Ο.Χ!Και ο Ηλίας να έλθει στο σπίτι του για να του διδάξει το σωστό,αυτός θα τον βγάλει Ουνίτη,αιρετικό και πλανεμένο.Αυτή είναι η βλσφημία του Αγίου Πνεύματος!Και ο Άγιος Κύρριλος κινδύνεψε,αλλά τον έσωσε η Παναγία.Ας τον λυπηθεί η Παναγία μας και ας κάνει το θαύμα της!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.