Ἕνας-ἕνας (πρόσωπα
καὶ χριστιανικοὶ σύλλογοι) ὑποκλίνονται στὴ Νέα Θρησκεία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὑπὸ
τὸν νέο Πάπα τῆς Ἀνατολῆς Πατριάρχη Βαρθολομαῖο καὶ τὸν δεξιό του βραχίονα Μητροπ.
Περγάμου, Ἰωάννη Ζηζιούλα, μὲ πρώτους τοὺς Ἐπισκόπους (φανεροὺς Οἰκουμενιστὲς ἢ
ἀδιαφοροῦντες σιγονταρο-Οἰκουμενιστές).
Προχθὲς ὁ Κ. Χολέβας
ὡς περιοδεύων ὑποψήφιος Εὐρωβουλευτής, δέχθηκε τὶς εὐλογίες τοῦ Οἰκουμενιστὴ Μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιου, καὶ λίγες μέρες πρὶν ἀπὸ τὸν καταλαβόντα τὴν θέση τοῦ ἀείμνηστου Θεολόγου Μητροπολίτη Λαρίσης Ἰγνάτιου.
Σήμερα
–ἄλλη ἔκπληξη– ὁ Σύλλογος Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολῆς “Ὁ Πρωτόκλητος”» φιλοξενεῖ στὴν
αἴθουσά του Ἐπιστημονικὸ Συνέδριο, τὸ ὁποῖο «ἀφιερώνεται στὸν ἐξέχοντα ἐκπρόσωπο τῆς
Ὀρθόδοξης Θεολογίας, Σεβ.
Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ἰωάννη (Ζηζιούλα)»!
Μέχρι τώρα, οἱ διευθύνοντες
τὸν Σύλλογο, ἔκαναν τὰ «στραβὰ μάτια» γιὰ τὰ Οἰκουμενιστικὰ παρατράγουδα τῶν Ἑλλήνων
Ἐπισκόπων, τώρα, ἀποδέχονται νὰ τιμᾶται στὴν αἴθουσά τους ὁ Μεγάλος αἱρετικὸς τῆς
Ὀρθοδοξίας, ὁ Μητροπολίτης κ. Ἰωάννης Ζηζιούλας!
Τὴν ἐκλεκτὴ ὁμήγυρη συμπληρώνουν οἱ θαυμαστὲς τοῦ Ζηζιούλα καὶ θεολόγοι
τοῦ «Καιροῦ» Γιαγκάζογλου Σταῦρος, Ἀγόρας Κωνσταντῖνος, Καλαϊτζίδης Παντελῆς,
Παπαθανασίου Ἀθανάσιος.
Παρακαλοῦμε κάποιον
ἀπὸ τὰ μέλη τοῦ Συμβουλίου τοῦ «Πρωτοκλήτου» ἢ κάποιον ἀπὸ τοὺς ἀκροατὲς νὰ ρωτήσει τοὺς
διοργανωτές, ἂν ὁ Περγάμου, μετανόησε ἢ διόρθωσε τὶς ἕως τώρα αἱρετικές του διδασκαλίες
περὶ Βαπτισματικῆς Θεολογίας ἢ δύο ἀπὸ τὶς κακοδοξίες του ποὺ στὴ συνέχεια ἐνδεικτικὰ παραθέτουμε:
1. Γιὰ νὰ
δικαιολογήσει τὸ προωθούμενο «ὀρθοδοξοποιημένο» Πρωτεῖο τοῦ Πάπα, μᾶς διδάσκει τὴν
κακόδοξη θεωρία ὅτι μέσα στὴν Ἁγία Τριάδα ἔχουμε «διαβάθμηση»! Εἶπε τὴν 23 Φεβρουαρίου 2008 στὴν Θεολογικὴ Ἀκαδημία
Βόλου:
«Ὁ πρῶτος λοιπὸν αὐτομάτως γεννᾷ τὴν Ἱεραρχία. Ὀντολογικὰ ἡ Ἱεραρχία
ὑπάρχει καὶ στην Ἁγ. Τριάδα. Ἡ πηγή, ἡ Ἀρχή, εἶναι ὁ Πατήρ, ἀπὸ ’κεῖ πηγάζουν
τὰ πρόσωπα τῆς Ἁγ. Τριάδος. Στὴν Ἁγία Τριάδα, λοιπόν, ἔχουμε μία διαβάθμιση,
δὲν ἔχουμε αὐτόματη συνύπαρξη, ἀλλὰ ἔχουμε ὕπαρξη ἡ ὁποία μεταφέρεται ἀπὸ τὸν
ἕναν στὸν ἄλλον. Ἐὰν βάλουμε τὰ πρόσωπα νὰ ἐμφανίζονται ἔτσι ταυτόχρονα, τότε καταργοῦμε τὴν ἔννοια τῆς αἰτιότητος. Ἡ αἰτιότητα
δὲν εἶναι κάτι ποὺ μποροῦμε νὰ παραβλέψουμε».
Πέρασαν ἀπὸ τότε 6 χρόνια. Ἐζητήθησαν
ἐξηγήσεις γιὰ τὴν κακοδοξία αὐτὴ ποὺ μᾶς γυρίζει πίσω στὸν Ἀρειανισμό, ἀλλὰ δὲν
ἀπάντησε.
2. Ἰσχύει ἀκόμα
γιὰ τὸν κ. Ζηζιούλα ὅσα δίδαξε γιὰ τὸν Ἐπίσκοπο στὴν Πάτρα; Ὅτι δηλ., «δὲν
μποροῦμε νὰ παρακάμψουμε τὴν εἰκόνα καὶ νὰ φθάσουμε ἀπευθείας στὸ πρωτότυπο. Μὲ
ἄλλα λόγια δὲν μποροῦμε νὰ προσευχόμεθα ἀπευθείας στὸ Χριστό, ἀλλὰ πρέπει νὰ
παρεμβάλλεται ἡ εἰκόνα του, ὁ Ἐπίσκοπος»! Διαφορετικὰ
«ἡ ἐπικοινωνία μας μὲ τὸ Θεὸ παρακάμπτει τὸν ἀνθρωπο καὶ πραγματοποιεῖται μέσῳ τῆς φαντασίας»! (περ. “Διάβαση”, Ἱ. Μ. Περιστερίου τ. 54ο, 2005).
«ἡ ἐπικοινωνία μας μὲ τὸ Θεὸ παρακάμπτει τὸν ἀνθρωπο καὶ πραγματοποιεῖται μέσῳ τῆς φαντασίας»! (περ. “Διάβαση”, Ἱ. Μ. Περιστερίου τ. 54ο, 2005).
Συνέδριο Ανοικτού Πανεπιστημίου για τις Θεολογικές Σπουδές
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία» της
Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
διοργανώνει το Α΄ Επιστημονικό Συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί
στην πόλη των Πατρών, στις 3 και 4 Μαΐου 2014, και στην αίθουσα
διαλέξεων του Συλλόγου Ορθόδοξης Ιεραποστολής «Ο Πρωτόκλητος» (Πάτρα,
Μιαούλη 68, τηλ: 2610.329737).
Χειροφίλημα τοῦ πασιχαρῆ Πάπα ἀπὸ Ζηζιούλα! |
Το Συνέδριο,
παράλληλα, αφιερώνεται στον εξέχοντα εκπρόσωπο της Ορθόδοξης Θεολογίας,
Σεβ. Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ιωάννη (Ζηζιούλα). Όπως φαίνεται και από
το Πρόγραμμα του Συνεδρίου, το οποίο παρατίθεται κατωτέρω, πρόκειται για
μια πολύ ενδιαφέρουσα επιστημονική συνάντηση, με επιφανείς
προσωπικότητες της σύγχρονης ελλαδικής Θεολογίας, και με μια άκρως
επίκαιρη θεματική, που περιλαμβάνει όλο το φάσμα των κοινωνικών
προκλήσεων που απευθύνει η τρέχουσα πραγματικότητα στη θεολογική σκέψη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Α΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ (03-05-14)
Προεδρείο: Δεσπότης Σωτήριος & Παπαθανασίου Αθανάσιος
10.25 Έναρξη Συνεδρίου από τον καθ. κ. Χρήστο Τερέζη
10.30 Καραμούζης Πολύκαρπος, Δρ., O θρησκευτικός εαυτός και η διαμόρφωση των θρησκευτικών αντιλήψεων στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία
11.00 Φανάρας Γ. Βασίλειος, Δρ.. Μεταμοσχεύσεις: η θεολογική συζήτηση στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα έτη
11.30 Ζαφειρόπουλος Δ. Ανδρέας, υπ. M.Sc., Οι σχέσεις της Σερβικής Ορθοδόξου Εκκλησίας με την Πολιτεία την περίοδο του κομμουνισμού στην τέως Γιουγκοσλαβία (1943-1990)
12.00 Αντωνόπουλος Αθανάσιος, Δρ., Η αναζήτηση του Ιστορικού Ιησού και οι προσπάθειες οπτικής αποτύπωσής της. Αισθητική και θεολογική ανάλυση
12.30 Φίλιας Γεώργιος, Δρ., Από τη θρησκεία του Νόμου στη θρησκεία της Χάριτος»: η λατρεία στον αρχέγονο Χριστιανισμό ως συστατικό στοιχείο της Εκκλησίας.
13.00 Συζήτηση
13.45 Λήξη Α΄ Συνεδρίας
Β΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ (03-05-14)
Προεδρείο: Αγόρας Κωνσταντίνος & Γιαγκάζογλου Σταύρος
17.30 Λόης Αθ. Γεώργιος Νεκτάριος, Δρ., Η πολιτική και η εκκλησιαστική κατάσταση στην Σερβία μετά τον Στέφανο Δουσάν και η είσοδος των Οθωμανών στα Βαλκάνια (1355-1389)
18.00 Μαράς Γ. Αναστάσιος, Δρ., Οι Διδάσκαλοι της πρώτης Εκκλησίας
18.30 Τερέζης Χρήστος, Δρ, Γρηγορίου Νύσσης. Προς Σιμπλίκιον περί πίστεως. Ο Θεός ως τριάδα και ως δημιουργική «πρόοδος».
19.00 Χαιρετισμός Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρών κ.κ. Χρυσοστόμου
19.10 Χαιρετισμός Προέδρου Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου Καθηγητού κ. Δρ. Χαράλαμου Κοκκώση
Προεδρείο: Τερέζης Χρήστος & Λόης Γεώργιος Νεκτάριος
19.20 Δεσπότης Σωτήριος, Δρ., Αναψηλάφηση
του ονόματος και του λειτουργήματος του Επισκόπου στην χριστιανική
κοινότητα στη σύγχρονη εποχή επί τη βάσει της μαρτυρίας της Α΄ Τιμόθεον
19.50 Παπαθανασίου Ν. Αθανάσιος, Δρ., Ο νόμος των αθώων. Αποστολή του κέλτικου Χριστιανισμού και η έννοια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
20.20 Καλαϊτζίδης Λ. Παντελής, Δρ., π. Ιωάννης Μέγιεντορφ και π. Ιωάννης Ρωμανίδης: δύο αντικρουόμενες ερμηνείες της παλαμικής θεολογίας
20.50 Συζήτηση
21.30 Λήξη Β΄ Συνεδρίας
Γ΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ (04-05-14)
8.30 Επίσκεψη και Εκκλησιασμός στον Νέο Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέου Πατρών
Προεδρείο: Καλαϊτζίδης Παντελής & Μαράς Αναστάσιος
10.30 Μαντζανάρης Κωνσταντίνος, Δρ., Σχοινοβασίες στη χώρα του εαυτού: η αναζήτηση της αγιότητας στον Ο. Ελύτη
11.00 Κασσελούρη-Χατζηβασιλειάδη Ελένη, Δρ., Η Ερμηνευτική των Γραφών και η Ορθόδοξη Θεολογία τον 21ο αιώνα. Ερωτήματα, προκλήσεις, προοπτικές
11.30 Γιαγκάζογλου Σταύρος, Δρ., Ο χριστοκεντρικός μυστικισμός του Αποστόλου Παύλου στη θεολογία του αγίου Νικολάου Καβάσιλα
12.00 Αγόρας Κωνσταντίνος, Δρ., Πίστη και Ιστορία στη χριστιανική θεολογία
12.30 Αθανασοπούλου-Κυπρίου Σπυριδούλα, Δρ., Η σχέση λογοτεχνίας και θρησκείας και ο ρόλος των λογοτεχνικών αφηγήσεων στη θρησκευτική εκπαίδευση
13.00 Συζήτηση
13.45 Συμπεράσματα Επιστημονικού Συνεδρίου από τον καθ. κ. Χρήστο Τερέζη
14.00 Λήξη Γ΄ Συνεδρίας
Η Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου αποτελείται από τους:
Δρ. Τερέζης Χρήστος (Πρόεδρος)
Δρ. Λόης Γεώργιος Νεκτάριος
υπ. M.Sc. Ζαφειρόπουλος Ανδρέας
Περισσότερα στοιχεία και Περιλήψεις των εισηγήσεων του Συνεδρίου μπορούν να βρεθούν στον ιστότοπο: www.eap-orthodoxi-theologia.blogspot.gr
Πηγή: http://www.diakonima.gr
Σας αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για την ευαισθησία σας! Είναι αδιανόητο να παραχωρείται η αίθουσα ενός ιστορικού συλλόγου ορθοδόξου Ιεραποστολής για τη διενέργεια μιας εκδηλώσεως στην οποία συμμετέχουν γνωστής ''θεολογικής'' σκέψεως και κατευθύνσεως πρόσωπα! Πολλοί πιστοί απογοητεύτηκαν με τη συγκεκριμένη επιλογή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Ν.
υ.γ. Αναμένουμε και την αντίδραση των υπολοίπων διαφωνούντων με τη συγκεκριμένη ενέργεια ιστολογίων!
Οπως φαίνεται από το Πρόγραμμα, το συνέδριο δεν έχει σχέση με απόψεις του αγίου Περγάμου. Ασχολείται με άλλα θέματα. Απλώς αφιερώνεται στο όνομα του, τιμητικώς, επειδή είναι Επίσκοπος, Ακαδημαικός, Καθηγητής Πανεπιστημίου, Συγγραφέας, ιδιότητες που μάλλον δεν έχει ο συγγραφέας του άρθρου, και πιθανόν στενοχωρείται, γιαυτό και τον αποκαλεί "Μεγάλο αιρετικό".
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλες κουβέντες !
Για τις αιρέσεις του Μητροπολίτη Περγάμου (Ζηζιούλα) δεν έχεις να πεις τίποτα, Ανώνυμε. Για σένα είναι "απλό" πράγμα να τιμάται ένας Επίσκοπος, και μάλιστα με το κύρος του Ακαδημαϊκού, που εισάγει αιρετικές διδασκαλίες στην Εκκλησία! Για φαντάσου να τιμούσαν οι σύγχρονοι Χριστιανοί τον Νεστόριο ή τον Βέκκο;
ΔιαγραφήΑλλά αν ένας Οικουμενιστής δεν υποστηρίξει τον διδάσκαλο της Παναιρέσεως την οποία αποδέχεται ή σιγοντάρει, ποιόν θα υποστηρίξει;
http://anastasiosk.blogspot.gr/2014/05/blog-post_3554.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΡεπορτάζ απ το ιστολόγιο anastasios.
Αδελφοί μου χρησιμοποιήθηκε η αίθουσα για Συνέδριο Πανεπιστημίου και δεν μαζεύτηκαν εκεί κάποιοι εκτός Σχολής για να τιμήσουν τον Ζηζιούλα που δεν σας αρέσει, αλλά ούτε και εμένα. Τυπικά και τιμητικά ήταν αφιερωμένο στον Ζηζιούλα γιατί αυτός είναι ο ιδρυτής του Προγράμματος στο Ε.Α.Π. Οι καθηγητές δεν ασχολήθηκαν με τα όσα λέει ο Ζηζιούλας ούτε και τα υποστήριξε κάποιος!! Βλέπετε ένα όνομα και σας πιάνει πανικός!! Μα τι πράγμα είναι αυτό. Ούτε και εμένα δεν με βρίσκουν σύμφωνο τα όσα λέει ο Περγάμου αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Τιμή ήταν και για τον Σύλλογο «ορθοδόξου Ιεραποστολής» που φιλοξένησε ένα τέτοιο Συνέδριο και με τα ονόματα που είχε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστός Ανέστη!
Αληθώς Ανέστη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφετε:
"Τυπικά και τιμητικά ήταν αφιερωμένο στο Ζηζιούλα" το Συνέδριο»!
Καλά, καταλαβαίνουμε τι λέμε; Γράψαμε κάτι άλλο; Αυτό ακριβώς γράψαμε, ότι αφιερώθηκε το Συνέδριο σε ένα επιμένοντα με πάθος στις αιρετικές του δοξασίες, παρά τις διαμαρτυρίες των πιστών. Ένα αιρετικό "ποιμένα" που έπρεπε –αν υπολόγιζε τον Κύριο και τους λόγους Του– να τρέμει μήπως σκανδάλισε ένα μικρό και αδελφό του ή πνευματικό του παιδί, ένα ελάχιστο "ζηλωτή" (όπως μας χαρακτηρίζει).
Θα έπρεπε να μας αποδείξει ότι έχει δίκιο για τη Βαπτισματική θεολογία, την Ευχαριστιακή θεολογία, τις περί Πρώτου αιρετικές και δόλιες θέσεις του, κι αν με πατρική διάθεση μας έπειθε, τότε μόνο (εφόσον εμείς επιμέναμε να τον κατηγορούμε) να πάψει να ασχολείται μαζί μας.
Έκανε κάτι από αυτά (κι όχι μόνο απέναντί μας, που καταθέσαμε Καταγγελία στη Σύνοδο για τις αιρέσεις του, αλλά απέναντι σε Γέροντες, Πνευματικούς και Καθηγητές Πανεπιστημίου που έχουν επισημάνει τις κακοδοξίες του).
Εφόσον δεν έκανε και επιμένει στις αιρέσεις του, σε τι διαφέρει από τους αιρετικούς άλλων εποχών; Επειδή δεν καταδικάστηκε ακόμα από την Εκκλησία, που την ηγεσία της την κατέχουν όμοιοί του αιρετικοί, σημαίνει πως ο Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύλλογος "Πρωτόκλητος" έπρεπε να δεχθεί τα "πνευματικά" του παιδιά, που τον τίμησαν πριν 2 χρόνια στο Βόλο, να τον τιμήσουν έμμεσα κι εκεί; Έτσι έκαναν οι Πατέρες στον Νεστόριο, στον Βέκκο, στον Καλέκα; (Εννοούμε το διάστημα πριν ακόμα καταδικασθούν). Τους τιμούσαν ή τους πολεμούσαν;
Έχουμε ή δεν έχουμε δίκιο μετά, όταν μιλάμε για συνενοχή σας και εμπλοκή στο παιχνίδι των "Καιροσκόπων" θεολόγων; Δεν γνωρίζατε, εξ άλλου, ότι τα πρόσωπα που φιλοξενήσατε, εκθεμελιώνουν το μάθημα των Θρησκευτικών, μετατρέποντάς το σε Θρησκειολογία; Ότι έτσι θα αποκόψουν (σε λιγότερο από μια δεκαετία) τα παιδιά μας από την Ορθόδοξη Πίστη;
Λυπούμαστε, γιατί αντί να αναγνωρίσετε το λάθος σας, επιμένετε. Δεν ξέρουμε αν είστε κάποιος από το Δ.Σ. του Συλλόγου, αλλά ασφαλώς από το ύφος που γράφετε, είστε κάποιος από τους συνεργάτες τους.
Αγαπητέ ότι θέλετε λέτε. Αν υπήρχαν εκεί πνευματικά του παιδιά αυτά ήταν 2-3. Γιατί τους βάζετε όλους στο ίδιο τσουβάλι?? Αλλά και τα πνευματικά παιδιά του Ζηζιούλα δεν είπαν καμία κακοδοξία!! Ο φανατισμός δεν έχει όρια. Και του χρόνου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο σημερινό Α΄μέρος που έδειξε ο Λύχνος υπέροχος ήταν ο καθηγητής κ. Φανάρας. Είχε πολύ καλό θέμα. Τον ήξερα αλλά δεν τον είχα ακούσει ποτέ και μου έκανε εντύπωση. Πολύ καλός όπως πάντα και ο καθηγητής κ. Φίλιας. Ο φοιτητής κ. Ζαφειρόπουλος βαδίζει στα χνάρια του δασκάλου του βαλκανολόγου κ. Λοή. Συγχαρητήρια. Υπέροχη και η εισαγωγή του κ. Τερέζη. Αναμένουμε και την συνέχεια με μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Εκεί είναι και οι κρίσιμες εισηγήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡώτησα αρμόδιο του Συλλόγου «Ο ΠΡΩΤΟΚΛΗΤΟΣ» να μου σχολιάσει την εμπλοκή στο Α΄ Επιστημονικό Συνέδριο Προγράμματος Σπουδών στην Ορθόδοξη Θεολογία που έγινε στην Πάτρα και μου είπε: Το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο-Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών, ζήτησε την παραχώρηση της αίθουσας και δεν υπήρχε κάποιος ιδιαίτερος λόγος να αρνηθούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά δεν ενημερώθηκαν ποιοί θα είναι οι ομιλητές, ούτε γνώριζαν που αφιέρωναν το Συνέδριο και δεν διανοήθηκαν να κάνουν προληπτική λογοκρισία, σε ένα τέτοιο ανώτατο πνευματικό ίδρυμα που είναι το Πανεπιστήμιο. Άλλωστε οι διοργανωτές διακρίνονται για το ορθόδοξο ήθος τους.
Επομένως ο Σύλλογος δεν έχει σχέση με θεολογικές διενέξεις. Άλλωστε στο συγκεκριμμένο Συνέδριο οι ομιλητές δεν διετύπωσαν αιρετικές θέσεις και υπήρχε ελεύθερος διάλογος.
Την Ορθοδοξία κανείς δεν είναι είναι σε θέση να βλάψει σε όποια θέση και αν ευρίσκεται και αν το τολμήσει σε κέντρα θα λακτίζει.
Κάποιοι κινούμενοι από άγνοια ή ταπεινά ελατήρια, αφήνοντας την ουσία, θέλουν να μετατοπίσουν αλλού την συζήτηση. Αντί λοιπόν να είναι παρόντες και σε περίπτωσι κάποιας αμφισβητούμενης ανακοίνωσης να τοποθετηθούν δημοκρατικά και ευθαρσώς, προτιμούν την με προκατάληψη ανώνυμη κριτική μόνο με τα ονόματα κάποιων που συμμετείχαν. Ας σκεφθούν νηφαλιώτερα, γιατί αδικούν και «το άδικον ουκ ευλογείται».