Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Ἡ ἀπορία, τὸ παράπονο καὶ ὁ πόνος...


      Ἡ ἀπορία, τὸ παράπονο καὶ ὁ πόνος πολλῶν πιστῶν (ἐξ ὅσων γνωρίζουμε) εἶναι:
Βλέπουμε ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἁλώνεται ἀπὸ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ ἡ αἵρεση συνεχῶς ἐπεκτείνεται. Καὶ ἐνῶ περιμένουμε ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους ποὺ καταφέρονται θεωρητικὰ κατὰ τῆς αἱρέσεως μιὰ πρωτοβουλία ἀντάξια τῶν Ἁγίων ποὺ καθημερινὰ ἑορτάζουμε, αὐτοὶ τὸ μόνο ποὺ κάνουν, εἶναι νὰ συνιστοῦν ὑπομονὴ καὶ προσευχή. Τὸ ἴδιο καὶ οἱ πνευματικοί μας Πατέρες. Ὡς πότε ὅμως;
Ἀγαπητοί, οἱ «καιροὶ οὐ μενετοί». Ἂς μιμηθοῦμε ΟΧΙ τοὺς βραδυποροῦντας συγχρόνους Ποιμένες, ΑΛΛΑ τοὺς Ἁγίους μας. Χθὲς ἑορτάσαμε τὸν ἅγιο Ἀθανάσιο, σήμερα τοὺς ἁγίους Τιμόθεο καὶ Μαῦρα. Εἴτε πρόκειται γιὰ τὴν καθαρὴ εἰδωλολατρία, εἴτε γιὰ τὴν αἵρεση φανερὴ ἢ καμουφλαρισμένη, οἱ Ἅγιοι ἀρνήθηκαν νὰ πορευθοῦν «ἐν βουλῆ ἀσεβῶν». «...Οὐκ ἐκάθισα μετὰ συνεδρίου ματαιότητος, καὶ μετὰ παρανομούντων οὐ μὴ εἰσέλθω. Ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων, καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω» (Ψαλμ.  25, 4-5). Καὶ κατὰ τὴν εὔστοχη παρατήρηση ἐκκλησιαστικοῦ συγγραφέως: «οὐ μόνον οὐκ ἐκάθισα, ἀλλ' οὐδὲ εἰσῆλθον· μετὰ γὰρ τὴν εἴσοδον ἡ κάθισις ἡ ἐν συνεδρίῳ ἐστίν».
Οἱ σημερινοὶ Ἅγιοι, «ἡ ὁμόζυγος καὶ θαυμαστὴ ξυνωρίς, Τιμόθεος καὶ Μαῦρα», «εὐτόλμῳ καρτερίᾳ, τὴν πλάνην τῶν εἰδώλων εὐθαρσῶς ἀπέσεισαν» μὲ τὴν δύναμιν τοῦ «ἐνισχύοντος» αὐτοὺς Θεοῦ.
Καὶ ὡς γνωστόν, «τιμὴ μάρτυρος, μίμησις».

Βιογραφία
Οι Άγιοι Τιμόθεος και Μαύρα, γεννήθηκαν στην Θηβαΐδα της Αιγύπτου.
Ο Τιμόθεος ήταν αναγνώστης και κήρυκας του Ευαγγελίου στην Εκκλησία των Παναπέων και εκτελούσε τα ιερατικά του καθήκοντα με θερμότατο ζήλο και θαυμαστά αποτελέσματα. Το γεγονός αυτό προξενούσε ζηλοφθονία στους ειδωλολάτρες, οι οποίοι τελικώς τον κατήγγειλαν στον αδίστακτο ειδωλολάτρη έπαρχο Αρριανό, είκοσι μόλις μέρες μετά τον γάμο του με την Αγία Μαύρα. Ο Αρριανός κάλεσε τον Τιμόθεο να παραδώσει τα ιερά βιβλία του στην πυρά. Ο Τιμόθεος αρνήθηκε με παρρησία να καταστρέψει τα βιβλία του, λέγοντας στον έπαρχο ότι τα θεωρεί ως ιερά πνευματικά του όπλα και εφόδια. Οργισμένος ο Αρριανός
υπέβαλε τον άγιο σε διάφορα βασανιστήρια, τα οποία ο Τιμόθεος υπέμεινε με παροιμιώδη υπομονή.
Πρώτα πρώτα έβαλαν μέσα στα αυτιά του Μάρτυρα πυρακτωμένα σίδερα, με αποτέλεσμα να λιώσουν οι κόρες των ματιών του και να πέσουν στο έδαφος. Στη συνέχεια έδεσαν τους αστραγάλους πάνω σε τροχό βασανιστηρίων και σφράγισαν το στόμα του με φίμωτρο. Έπειτα έδεσαν μια βαριά πέτρα στόν τράχηλό του και τον κρέμασαν σε ένα δέντρο.
Για να κάμψει το σθένος του ο έπαρχος στράφηκε προς τη σύζυγό του Μαύρα, την οποία στην αρχή κολάκευε για να θυσιάσει στο είδωλα και μην ακολουθήσει τη θανατηφόρα πορεία του συζύγου της. Με παραίνεση όμως του Τιμόθεου, η Μαύρα ομολόγησε κι εκείνη την πίστη της στον Θεό. Τότε ο Αρριανός διέταξε τον άγριο βασανισμό της Αγίας, η οποία καθ' όλη τη διάρκεια των μαρτυρίων έψαλε.
Πρώτα πρώτα, λοιπόν, της ξερρίζωσαν τις τρίχες του κεφαλιού της και στη συνέχεια της έκοψαν τα δάχτυλα. Έπειτα την βύθισαν ολόκληρη μέσα σε ένα καζάνι γεμάτο νερό που κόχλαζε. Επειδή όμως η Αγία, αν καί ήταν μέσα στο βραστό νερό, δεν έπαθε το παραμικρό έγκαυμα, ο Αρριανός σχημάτισε τη γνώμη ότι το νερό δεν ήταν θερμό, αλλά ψυχρό. Έτσι, για να το διαπιστώσει, πρόσταξε να του ραντίσουν το χέρι. Τότε η Αγία πήρε με τη χούφτα της νερό και το έριξε πάνω στο χέρι του. Το νερό αυτό ήταν τόσο καυτό, ώστε να διαλυθεί το δέρμα του ηγεμόνα.
Παρ' όλα αυτά, ο Αρριανός δεν σταμάτησε και διέταξε να σταυρώσουν και τους δυο Αγίους.
Ακόμη και στο σταυρό του μαρτυρίου, ο βδελυρός έπαρχος, πλησίασε την αγία σε μία απέλπιδα προσπάθεια έστω και την τελευταία στιγμή να την αποσπάσει από το μαρτύριο και την πίστη της. Φωτισμένη όμως από τη θεία χάρη η αγία τον απέπεμψε.
Ενώ η αγία Μαύρα ήταν κρεμασμένη στο σταυρό, την πλησίασε –σαν σε έκσταση– ο διάβολος, προσφέροντάς της ένα ποτήρι γεμάτο με μέλι και γάλα. Της συνιστούσε μάλιστα να το πιεί για να μην φλογίζεται από τη δίψα. Η Άγία όμως, φωτισμένη από τον Θεό, κατάλαβε την πανουργία του διαβόλου και με την προσευχή της τον έδιωξε. Ο παγκάκιστος χρησιμοποίησε όμως και άλλο τέχνασμα. Φάνηκε στην Αγία ότι την μετέφερε σε ένα ποτάμι απ' όπου έτρεχε μέλι και γάλα και της πρότεινε να πιεί. Εκείνη όμως, μετά από θείο φωτισμό, είπε: «Δεν πρόκειται να πιώ απ' αυτά. Θα πιώ από το ουράνιο ποτήρι που μου πρόσφερε ο Χριστός». Έτσι, ο διάβολος έφυγε απ' αυτήν νικημένος και καταντροπιασμένος.
Τότε παρουσιάστηκε στην Αγία άγγελος Θεού, ο οποίος την πήρε από το χέρι, την οδήγησε στον ουρανό και, αφού της έδειξε έναν θρόνο με μια στολή λευκή πάνω σ' αυτόν και ένα στεφάνι, της είπε: «Αυτά ετοιμάστηκαν για σένα». Στη συνέχεια, αφού την οδήγησε ακόμη ψηλότερα της έδειξε άλλον θρόνο και στολή και στεφάνι, της είπε πάλι: «Αὐτά προορίζονται για τον άντρα σου. Η διαφορά του τόπου δηλώνει το γεγονός ότι ο άντρας σου υπήρξε η αιτία της σωτηρίας σου».
Μετά από εννιά μέρες παρέδωσαν και οι δύο την ψυχή τους στον Κύριο και έτσι το Άγιο ζεύγος συγκαταλέχθηκε στην ιερώνυμη φάλαγγα των μαρτύρων της Εκκλησίας μας.
Η Αγία Μεγαλομάρτυς Μαύρα από το 1331 μ.Χ. θεωρείται και τιμάται ως πολιούχος της πόλης της Λευκάδας, η οποία παλιότερα ονομαζόταν «Αγία Μαύρα».

Ἀπολυτίκιον
Ὡς ζεῦγος ὁμόζυγον, καὶ ξυνωρὶς θαυμαστή, Τιμόθεε πάνσοφε, καὶ Μαῦρα νύμφη Χριστοῦ, ἐνθέως ἠθλήσατε, σύμμορφοι γὰρ ὀφθέντες, τῶν παθῶν τοῦ Κυρίου, δόξης ἀκατάλυτου, ἠξιώθητε ἄμφω, πρεσβεύοντες τῷ Σωτήρι, ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ἠμῶν.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον
Δεῦτε πάντων φιλεόρτων συστήματα, ὕμνοις τὴν σεπτὴ ξυνωρίδα ἐγκωμιάσωμεν, Τιμόθεον τὸν μέγαν ἀθλητὴν, καὶ Μαῦραν Μαρτύρων καλλονήν, ὡς τὴν πλάνην τῶν εἰδώλων εὐθαρσῶς ἀποσείσαντες. Δόξα τῷ ἐνισχύσαντι ἡμᾶς, δόξα τῷ στεφανώσαντι, δόξα τῷ ἐνεργούντι δι’ ὑμῶν, πᾶσιν ἰάματα.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον  (Κατέβασμα)
Τιμόθεον σήμερον σὺν τῇ συνάθλῳ πιστοί, συζύγῳ τιμήσωμεν, Μαύρᾳ τῇ νύμφῃ Χριστοῦ, τὴν τούτων γεραίροντες, εὔτολμον καρτερίαν. Οὗτοι γὰρ σταυρωθέντες, ἴχνεσι τοῦ σφαγέντος, ἠκολούθησαν πόθῳ, καὶ πάντων τὰς ἁμαρτίας, Σταυρῷ προσηλώσαντος.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον
Μαρτύρων σύλλογος νῦν εὐφραίνεται· Ἀγγέλων ἅσμασι μεγαλύνομεν την μνήμην ὑμῶν Ἅγιοι ἅπαντες μελῳδοῦντες καί πιστῶς ἐκβοῶντες, χαίροντες· τῆς Τριάδος Δυάς Μαρτύρων καί κλέος, Τιμόθεε καί Μαῦρα, ὑπέρ ἡμῶν ἀεί πρεσβεύσατε.

Κοντάκιον
Τοὺς πολυτρόπους αἰκισμοὺς ἐνεγκόντες, καὶ τοὺς στεφάνους ἐκ Θεοῦ εἰληφότες, ὑπὲρ ἡμῶν πρεσβεύσατε πρὸς Κύριον, μνήμην τὴν πανίερον, τὴν ὑμῶν ἐκτελούντων, μέγιστε Τιμόθεε, καὶ ἀοίδιμε Μαύρα, τοῦ εἰρηνεῦσαι πόλιν καὶ λαόν· αὐτός ἐστι γάρ, πιστῶν τὸ κραταίωμα.

Ἕτερον Κοντάκιον
Γηθοσύνως σήμερον ἡ Ἐκκλησία, εὐφημεῖ γεραίρουσα τοὺς Ἀθλοφόρους τοῦ Χριστοῦ· Μαῦραν Μαρτύρων τὸ ἔρεισμα, καὶ ἀριστέα, Τιμόθεον ἔνδοξον.

Ὁ Οἶκος
Τὴν δυάδα Χριστοῦ ἀνυμνήσωμεν ὦ φιλέορτοι, τὸ θανεῖν γὰρ ὑπὲρ τὸ ζῇν διὰ Χριστὸν ἡρετίσαντο οἱ μακάριοι· τυράννων ἀπειλὰς μὴ πτοηθέντες, πυρὸς ὀδύνην, ἄρσεις τροχῶν, καὶ λεβήτων βράσματα ἀνδρικῶς καθυπέμειναν. Καὶ γενναίως τοῖς βασάνοις προσκαρτεροῦντες, συμφώνως τοῖς ἀνόμοις κατὰ Παῦλον ἔλεγον: Τίς ἡμᾶς χωρίσει τῆς τοῦ Χριστοῦ ἀγάπης;Οὐ θλίψις, οὐ στενοχωρία, οὐκ ὀδύνη, ἀλλ’οὐδ’ αὐτὸς ὁ θάνατος· διὸ σταυροῦσιν ἐπὶ ξύλου Μαῦραν Μαρτύρων τὸ ἔρεισμα, καὶ ἀριστέα Τιμόθεον ἔνδοξον.

Μεγαλυνάριον
Χαίροις ὦ πανθαύμαστε ξυνωρὶς, πανσέβαστον ζεῦγος, γενναιότατοι Ἀθληταί· Τιμόθεε Μάρτυς, σὺ τῇ σεπτῇ συνάθλῳ Μαύρᾳ τῇ στεῤῥοτάτῃ, ἡμῶν τὸ καύχημα.

Ἕτερον Μεγαλυνάριον
Χαίροις συζυγία ἰσοκλεής, Τιμόθεε μάκαρ, σὺν τῇ Μαύρᾳ τῇ φωταυγεῖ· σύμφρονες γὰρ ὄντες, ἐν βίῳ καὶ ἐν ἄθλοις, καὶ τῶν βραβείων ἅμα κατηξιώθητε.

Ἕτερον Μεγαλυνάριον
Ζεῦγος ἁγιόλεκτον τοῦ Χριστοῦ, ξυνωρίς ἁγία ἡ κηρύξασα τόν Χριστόν, Τιμόθεε μάρτυς, ἅμα τῇ λαμπρᾷ Μαύρᾳ, συγχώρησιν πταισμάτων ἡμῖν αἰτήσασθε.
Πηγή: http://www.saint.gr/880/saint.aspx


11 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/5/14, 5:04 μ.μ.

    Είναι ασέβεια προς τους Αγίους, που υπέστησαν τόσα βασανιστήρια για τον Χριστό, να καλούνται (με υπονοούμενα) οι σημερινοί Χριστιανοί να τους μιμηθούν "κατά του Οικουμενισμού".
    Είναι ίδιο πράγμα τα Μαρτύρια των Αγίων, με την δήλωση για αποτείχιση ?
    Εσταύρωσε κανείς τον Ιστολόγο ? Μήπως έβγαλαν τα μάτια ή έκοψαν τα δάχτυλα σε αποτειχισμένο ?
    Ο εγωισμός, η κακία, η μισαλλοδοξία, είναι πάθη που πρέπει να αποφεύγουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορθόδοξη Ελλάδα3/5/14, 7:11 μ.μ.

      Κουτοπόνηροι υποκριτές αιρετικοί Οικουμενιστές του νέου και παλαιού ημερολογίου των αμέτρητων παρασυναγωγών κάνετε κάτι πολύ χειρότερο από τα να βγάζετε τα μάτια και να κόβετε τα δάχτυλα από τους αληθινούς ορθόδοξους Μάρτυρες όπως έπρατταν οι ειδωλολάτρες γιατί οδηγείτε τις αθάνατες ψυχές εκτός της ΜΙΑΣ Αγίας Εκκλησίας του Χριστού, δηλαδή, στην αιώνια κόλαση και τους κάνετε μέλη της αντίχριστης Παναίρεσης-Πανθρησκείας του Οικουμενισμού γιατί μισείτε την Αλήθεια του Χριστού και προδίδετε την Αληθινή ΜΙΑ Αγία Εκκλησία Του.
      Αγάπη πού δεν περιέχει μέσα την Αλήθεια του Χριστού είναι ψεύτικη αγάπη, ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, ΣΤΙΧΟΣ 15: «ἀληθεύοντες ἐν ἀγάπῃ».
      ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, ΣΤΙΧΟΣ 5: «εἷς Κύριος, μία πίστις, ἓν βάπτισμα·»

      Σύμφωνα με το Σύμβολο της Πίστεώς μας ομολογούμε ότι πιστεύουμε στην αληθινή ΜΙΑ, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος και δεν υπάρχουν άλλες Εκκλησίες καθώς οι αιρετικοί (παπικοί, προτεστάντες, μονοφυσίτες, «οικουμενιστές δήθεν ορθόδοξοι» και άλλοι) δεν αποτελούν την ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού και βρίσκονται εκτός Εκκλησίας αφού διαστρεβλώνουν τον Άγιο Λόγο του Θεού και δεν είναι χριστιανοί (ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ «Όποιος έχει εκπέσει απ’ την αλήθεια της πίστεως δεν είναι δυνατόν να καλείται Χριστιανός», ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, P.G 26, 596A.) και αναθεματίζονται από τον Χριστό και την αληθινή ορθόδοξη ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ των Θεοφόρων Πατέρων μας, Μαρτύρων και Ομολογητών (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχος: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω")

      Διαγραφή
    2. Διαβάζω και το "Εσταύρωσε κανείς τον Ιστολόγο ? Μήπως έβγαλαν τα μάτια ή έκοψαν τα δάχτυλα σε αποτειχισμένο ?"

      Γιατί αφόρισε ο Καλαβρύτων τον κ Σημάτη ? Γιατί τον έτρεχε ?
      Γιατί αντέδρασε στην παραχώρηση Εκκλησίας στο σατανά.
      Δεν είναι δίωξη αυτή για το ορθόδοξο φρόνημα ?

      Πως "τιμάνε" οι πατριαρχικοί τους Αγίους ? Δίνοντας τους ιερούς ναούς στον ΣΑΤΑΝΑ
      Και Μεσσηνίας κ.Σαββάτος παραχώρησε στους παπικούς της Καλαμάτας ορθόδοξο ναο
      και αλλου
      http://www.markoseugenikos.gr/index.php?name=aster_tes_efesou_t15
      κ Μάριος Πηλαβάκης : "...Πρέπει ἐδῶ νὰ ἀναφερθῇ ὅτι τὸν μοναδικὸν αὐτὸν ἐν Κύπρῳ ναὸν τῆς Ἁγίας Μεγαλομάρτυρος Κυριακῆς ἔχει ἐδῶ καὶ ἀρκετὰ ἔτη παραχωρήσει ὁ νῦν Ἀρχιεπίσκοπος, ὡς Μητροπολίτης Πάφου, εἰς τὸ «Λατινικὸν» Πατριαρχεῖον Ἱεροσολύμων καὶ λειτουργεῖ ἔκτοτε ὡς παπικὸς ναός.....
      Ἡ παραχώρησις ὅμως ὀρθοδόξου ναοῦ εἰς τοὺς αἱρετικωτάτους παπικοὺς ἐπιφέρει εἰς τὸν παραχωρήσαντα ἐπίσκοπον καθαίρεσιν διότι ἔχει τελέσει Κανονικά ἀδικήματα. Παραβαίνει δὲ μεταξὺ ἄλλων καὶ τοὺς ἑξῆς Κανόνας: τὸν Ἱερὸν Κανόνα τοῦ ἁγίου Γρηγορίου Νύσσης, 10ον Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, 88ον Κανόνα τῆς Πενθέκτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου, 7ον Κανόνα τῆς Ζ’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καὶ 82ον Κανόνα τοῦ Μεγάλου Βασιλείου...."

      Πως τιμάνε οι προδότες τους Αγίους ?
      http://salpisma.blogspot.gr/2012/04/blog-post_1755.html Παραχώρησαν εκκλησία για εκδήλωση Μασόνων !

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/5/14, 1:06 π.μ.

      Είναι διαστροφή της λογικής μας, αλλά δυστυχώς και της Πίστεώς μας, Ανώνυμε 3/5/14 - 5:04 μ.μ. (αν είσαι Ορθόδοξος), να αρνείσαι τη ΜΙΜΗΣΗ των Αγίων.
      Το «...οὐκ ἐκάθισα μετὰ συνεδρίου ματαιότητος» δεν συνεπάγεται οπωσδήποτε μαρτύριο. Πουθένα δεν ισχυριστήκαμε ότι υπέστημεν βασανιστήρια. Μιλήσαμε για το φρόνημα μιμήσεως των Αγίων που πρέπει να καλλιεργούμε και, κυρίως, ζητάμε το φρόνημα αυτό να το έχουν οι κατὰ Θεόν φυσικοί οδηγοί μας, οι Επίσκοποι: Να είναι έτοιμοι να κάνουν τη μικρή θυσία, να θυσιάσουν το θρόνο τους χάριν της Πίστεως, για να παραδειγματίζουν και ενισχύουν κι εμάς. Αν ούτε αυτό δεν μπορούν να κάνουν, τότε;
      Και επειδή γνωρίζουμε ότι κουβαλώντας τα πάθη μας δεν είναι δυνατόν να αντέξουμε σε βασανιστήρια, παρακαλούμε –αυτό ακριβώς που γράφεις– να «αποφεύγουμε» και να αποβάλλουμε με τη βοήθειά Του: Τον «εγωισμό, τη κακία, τη μισαλλοδοξία». Προς το παρών κάνουμε το απλό: απομακρυνθήκαμε από τους Οικουμενιστές υπακούοντας στους Αγίους και όχι στους σιγονταρο-Οικουμενιστές. Και ο Θεός έρχεται βοηθός, σε όσους κάνουν το θέλημά Του.
      Το αν θα υποστούν οι αποτειχισμένοι μαρτύρια, και αν θα τα αντέξουν, το γνωρίζει ο Θεός.
      Εσύ, όμως, που μας κατηγορείς, γιατί δεν κάνεις το απλό, που μάλιστα υποστηρίζεις ότι δεν είναι ισοδύναμο με μαρτύριο; Γιατί δεν απομακρύνεσαι από τους αιρετικούς;
      Φαίνεται δεν παραδέχεσαι τους Ι. Κανόνες και την Παράδοση της Εκκλησίας που μιλά για απομάκρυνση από τους αιρετικούς. Και βρήκες ευκαιρία να «χτυπήσεις» με άλλο τρόπο την προσπάθεια όσων αποφάσισαν να το κάνουν, ίσως γιατί ελέγχεσαι.
      Εύχου να αντέξουμε την απομόνωση και τις επιθέσεις, σαν την δική σου, αυτά δηλ. τα μικρά και απλά. Εύχομαι «αποφεύγοντας τον εγωισμό, την κακία, την μισαλλοδοξία» και όσα άλλα πάθη, να καταστείς έτοιμος να υποφέρεις για την Πίστη, όταν τούτο σου ζητηθεί και να στηρίξεις κι εμάς, είτε λαϊκός είσαι, είτε κληρικός.
      Π.Σ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4/5/14, 5:23 π.μ.

      Λεει ο Π. Σ:Απομακρυνθηκαμε απο τους Οικουμενιστες. Ωραία!Απο τους σιγονταροοικουμενιστες ποιος Ι. ΚΑΝΟΝΑΣ λεει να απομάκρυνεσαι.Αν ο 15ος (Α)λεει οτι οποιος κληρικός δεν μνημονευει ΜΗ αιρετικο Επισκοπο να καθαιρειτε,τοτε οταν ενας Χριστιανος δεν εχει εκκλησιαστικη κοινωνία με μη αιρετικους και σχισματικους Χριστιανούς να αφοριζετε!

      Διαγραφή
    5. Νεκταριος Τόμπρος4/5/14, 12:49 μ.μ.

      Ο κ. Σηματης εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με τον π. Γεώργιο Μετ.,τον π. Θεόδωρο Ζ. ,τον Επισκοπο Εδέσσης, τον Επίσκοπο Κυθηρων;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος5/5/14, 1:13 π.μ.

      Γιατί αυτή η προσωπική ερώτηση, από ένα άγνωστό μου; Μήπως θέλεις να αποτειχιστείς; Εκτός αν δεν είσαι άγνωστος, αλλά ο «γνωστός» με τα πολλά ονόματα. Οπότε;
      Θα απαντήσω όμως. Έχω αποτειχιστεί από τον Επίσκοπό μου για τις διακηρυγμένες Παπικές και Οικουμενιστικές θέσεις του. Με τους άλλους Επισκόπους και ιερείς, δεν επεδίωξα μετά την αποτείχισή μου να έχω κάποια κοινωνία εκκλησιαστική, αφού δεν αποδέχονται και πολεμούν την αποτείχισή μας, επικοινωνούν δε με τους Οικουμενιστές και συλλειτουργούν με αυτούς, όπως ο π. Γεώργιος Μεταλληνός με τον Μητροπολίτη Ζηζιούλα, ο Μητροπ. Πειραιώς Σεραφείμ (λέοντας της ορθοδοξίας κατά το π. Θεόδωρο) με τον Μεσσηνίας, κ.λπ. υποδέχονται δε μετά βαΐων και κλάδων τον αρχηγέτη της παναιρέσεως του Οικουμενισμού Πατριάρχη Βαρθολομαίο στις ανά την Ελλάδα περιοδείες του.
      Σε επόμενη ανάρτηση διάβασε τί γράφει ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης για κείνους που απλώς κοινωνούν με τους αιρετικούς: «Ἐχθροὺς γὰρ τοῦ Θεοῦ, ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ τοὺς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας μεγάλῃ καὶ πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο». Βλέπεις; Οι Πατέρες έχουν το ίδιο πνεύμα. Συμφωνούν ότι «ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος»!
      Λογικά, βέβαια, οι Επίσκοποι και οι ιερείς πρέπει να έχουν πρόβλημα να δεχθούν σε κοινωνία κάποιον αποτειχισμένο, γιατί τότε θα είναι σαν να συμφωνούν μαζί του και διαφωνούν με τον Επίσκοπο απο τον οποίο αυτός απομακρύνθηκε, αφού «ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος». Είναι γι΄ αυτούς σαν να αναγνωρίζουν την αποτείχιση και άρα έρχονται σε εκκλησιαστική ρήξη π.χ. με τον Καλαβρύτων. Εκτός βέβαια, αν δεν τους ενδιαφέρει αυτή η ...λεπτομέρεια(!) της διδασκαλίας των Αγίων και επικοινωνούν αδιακρίτως με όλους, όπως και γίνεται. Αν ανήκετε σ΄ αυτήν την κατηγορία, λογικό είναι να δυσανασχετείτε με όσα εδώ γράφονται, καθόσον μάλιστα δεν έχετε Πατερικά επιχειρήματα να αντιτάξετε. Οπότε διαβάζοντας και σχολιάζοντας στο ιστολόγιό μας κάνετε κακό στην υγεία σας!
      Π.Σ.

      Διαγραφή
  2. Και όμως αδελφέ αυτή είναι η καλλίτερη αντίσταση .
    Τιμή Αγίου μίμηση Αγίου
    Να περπατήσουμε στη περπατησιά τους
    Στον Ίδιο Δρόμο .


    Ο παπικός Βαρθολομαίος , ο αιρετικός της πανθρησκείας τι λέει ? Οτι ακριβώς και ο Αρριανός!
    Οτι δεν είναι η σωτηρία στον ΕΝΑ Θεό και την ΜΙΑ εκκλησία του
    αλλά που ? Στα ψέματα !Στον Πάπα και στους προτεστάντες και στις άλλες αιρέσεις , στους μουσουλμάνους στους εβραίους τους βουδιστές στην μάρα τη σάρα και το κακό συναπάντημα .
    Τι λέει ? Οτι ακριβώς και ο Αρριανός! Ελάτε να θυσιάσετε στους ναούς της πανθρησκείας μαζί με τους παπικους τους αιρετικούς τους μουσουλμάνους τους εβραίους τους βουδιστές ... μαζί με την μάρα τη σάρα και το κακό συναπάντημα .
    Πάρε το ποτήρι της παναίρεσης και κατέβα απο τον σταυρό . Πιες το μέλι και γάλα του ευδαιμονισμού της πανθρησκείας να σβέσεις τις πνευματική φλόγα ..Τις ζητά ? Να μπούμε στους ναούς των αλλων και να δείξουμε σεβασμό στην θρησκεία των άλλων ... Μια απο τα ίδια !

    Χμ! Εδω που τα λέμε έκανε ο άτιμος ο Βαρθολομαίος και το ανοσιούργημα να δώσει την Θεία Ευχαριστία στα παπικά σκυλιά και τα προτεσταντικά γουρούνια . Έδωκε τα Αγια την Αγίων ! Το ίδιο το Αίμα και Σώμα του Κυρίου μας ο προδότης ! Έδωκε στο σατανά ιερούς ναούς , παρέδωσε εικόνες ..το Ιερό Ευαγγέλιο και στο τέλος τα ίδια τα Αγια των Αγίων !

    Σε τι μας καλεί ο Θεός ? Οπως απέσεισαν οι Άγιοι που εορτάζουμε σήμερα την πλάνη των πολλών , των ψεύτικων θρησκειών και δεν πήραν το μόλυσμα τους έτσι να κάνουμε και μείς

    Μακάρι κάθε μέρα να υπάρχει αναφορά στους Αγιους της μέρας .
    Απέναντι στην προδοσία της κάθε μέρας απο την μεριά του Βαρθολομαίου και της παρέας του
    ας σηκώνουμε τους Αγιους μας της κάθε μέρας και ας απαντάμε με το παράδειγμα τους
    Μακάρι κάθε μέρα να μπαίνει η σύγκριση
    Ο Αγιος έτσι και αγίασε ... εσύ Πατριάρχη γιατί ανάποδα ? Εσύ αντι οικουμενιστή της μεσότητας και της κακής οικονομίας γιατί δεν περπατάς ίσια αλλά πας στραβά ?

    Οσο για την βία κατά των αποτειχισμένων , έχω την ευλογία το ένα μάτι μου να βλέπει το θεό και το αλλό τους ανθρώπους εξ αιτίας της ευλογίας των "αγαπολόγων" .
    Και αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στις ευλογίες των πατριαρχικών για τους αποτειχισμένους της Εσφιγμένου .
    Ουτε είναι τίποτα βεβαίως βεβαιως μπροστά στην ευλογία που έλαβε εκείνο το παλικαράκι εκ των μουσουλμάνων συγγενών του που ακολουθούσαν τις οδηγίες του κατα τον Βαρθολομαίο "ιερού" κορανίου .
    Λες "Ο εγωισμός, η κακία, η μισαλλοδοξία, είναι πάθη που πρέπει να αποφεύγουμε."

    Εγωισμός ειναι η εθελο θρησκεία . Οχι όπως λέει ο Θεός Ενας Είμαι μην έχεις άλλους θεούςκαι μη τους προσκυνάς και να λέει ο Βαρθολομαίος σκύψε και προσκύνα τον Αντίχριστο . Γιατί είναι ο Αντίχριστος ο Πάπας κάθε χριστιανός το ξέρει . Και αυτή είναι η μέγιστη ΚΑΚΙΑ . Η άρνηση του μοναδικού μας Σωτήρα με το να λέει " ιερό" το κοράνι και να εξισώνει την Σώζουσα Αλήθεια με τον ιουδαισμό , τον μουσουλμανισμό , την κάθε αίρεση .
    Και δεν υπάρχει μεγαλύτερη μισαλαδοξία απο εκείνη που ο παπικός Βαρθολομαίος δείχνει απέναντι πχ στους Εσφιγμενίτες που τι άλλο θέλουν απο το να συνεχίσουν να έχουν την ίδια πίστη που είχαν εδώ και 2000 χρόνια ?








    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας δούμε το λοιπόν το σέβας που είχανε οι Αγιοι στην Ιερή Παράδοση

    " O ηγεμών λοιπόν επρόσταξεν τον Άγιον να του φέρη τα ιερά βιβλία, τα οποία ανεγίνωσκεν εις τους Xριστιανούς. O δε Άγιος δεν έστερξε τούτο να κάμη. Aπελογήθη δε εις τον ηγεμόνα και είπεν, ότι τα βιβλία των Xριστιανών νομίζει τέκνα εδικά του, και από αυτά στηρίζεται, και δι’ αυτά από τους Aγγέλους φυλάττεται. Eπειδή η δύναμις των εν τοις βιβλίοις εκείνοις γεγραμμένων θείων νοημάτων και λόγων, προσκαλεί τους Aγίους Aγγέλους εις βοήθειάν του. Όθεν καθώς κανένας πατήρ δεν παραδίδει ποτέ θεληματικώς τα τέκνα του εις θάνατον, έτζι ουδέ αυτός παραδίδει ιερά βιβλία εις καύσιμον."

    Και ας δούμε την ασέβεια του Βαρθολομαίου
    Γιατί αν και σαν πατριάρχης έπρεπε να σεβαστεί την Ιερά Παράδοση αυτός την περιφρονεί και με τα λόγια και τις πράξεις .

    Δήλωσε ότι Ιεροί Κανόνες είναι τα «τείχη του αίσχους» («Επίσκεψις 29.6. 1989) !!!
    Δήλωσε ότι «.. η μετάνοια ημών δια το παρελθόν είναι απαραίτητος. Δεν πρέπει να σπαταλήσωμεν τον χρόνον εις αναζητήσεις ευθυνών. Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλά οφείλομεν ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων» (Εκκλ. Αλήθεια 16. 12. 1998)!!!

    Ο Βαρθολομαίος δέχεται ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία δεν είναι - η μοναδική –« Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία» του Συμβόλου της Πίστεως, αλλ’ απλώς μία από τις μείζονες εκφράσεις του Χριστιανισμού, που έχει πλήρη συνείδηση ότι μέσα της υπάρχει ακόμη «Μία, αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία»!
    Ο Βαρθολομαίος εχει δηλώσει ότι «Ορθοδοξία και παπισμός αποτελούν «το ενιαίον σώμα του Χριστού»! Άλλοτε δήλωσε, ότι Ορθοδοξία και Αγγλικανισμός είναι «αδελφαί Εκκλησίαι» και έχουν κοινή ευθύνην «εν τη καθόλου Εκκλησία»!
    Ο Βαρθολομαίος είπε: «Εμείς οι θρησκευτικοί ηγέτες πρέπει να φέρουμε στο προσκήνιο τις πνευματικές αρχές του οικουμενισμού, της αδελφοσύνης και της ειρήνης. Αλλά για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να είμαστε ενωμένοι στο πνεύμα του ενός Θεού... Ρ/Καθολικοί και Ορθόδοξοι, Προτεστάνται και Εβραίοι, Μουσουλμάνοι και Ινδοί, Βουδισταί....»!
    Ο Βαρθολομαίος στις 27 Ιουνίου 1995 μίλησε σε Παπικούς νέους, ειπών και τα εξής:: «Τέκνα της Εκκλησίας εν Κυρίω ευλογημένα και αγαπητά... συνεορτάζομεν η Ανατολή και η Δύσις ( την θρονικήν εορτήν της Ρώμης). Θεού το δώρον... εορτάζομεν, διότι είμεθα η επί γης πορευομένη κοινωνία των Αγίων... είναι δε η εορτή της Εκκλησίας πεπληρωμένη όταν είναι παρούσα και συνεορτάζουσα η νεολαία... Ελάβατε διά του Αγίου Βαπτίσματος και του Χρίσματος τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. Φέρετε εν τη ψυχή και τω μετώπω υμών τα σημεία της Βασιλείας των Θεού»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οταν λέει ο Βαρθολομαίος σέβεται η ρίχνει στην φωτιά την Ιερή Παράδοση ?

    Ας το εξετάσουμε:

    α. Ο άγιος Ειρηναίος λέει: «Οι αιρετικοί ως «παραχαράκται της αληθείας, πέμπονται εις πυρ αιώνιον» (Ειρηναίου κατά αιρέσεων 3,4,2.)!

    β. Ο Μέγας Αθανάσιος λέγει: «αγάπα πάντα άνθρωπον. Και ειρήνευε μετά πάντων, χωρίς αιρετικών. Ο γαρ αιρετικός λύκος εστί της του Χριστού ποίμνης, και του Αντιχρίστου Πρόδρομος» (Μεγ. Αθανασίου, Πίστις των αγίων 318 Πατέρων, P.G. 28, 1641 BC).

    γ. Ο Μέγας Φώτιος λέει: «Εν τοις περί πίστεως και το παρεκκλίναι μικρόν, αμαρτείν εστιν αμαρτίαν την προς θάνατον» (Φώτιος P.G. 102, 604C )

    δ. Ο άγιος Γρηγόριος Παλαμάς θεωρεί ότι η αποσιώπηση των δογματικών διαφορών μας από τους αιρετικούς αποτελεί «τρίτον είδος αθεΐας» (Γρηγ. Παλαμά, Συγγράμματα, εκδ. Π. Χρήστου, Θεσ/κη 1966, σελ. 483, στ. 23.)!

    ε. Η Σύνοδος Κων/πόλεως του έτους 1724 διακήρυξε: Αιρετικοί είναι εκείνοι οπού αποσκιρτήσουσιν από την ευσέβειαν και αφήσουσι μεν τα πάτρια και ορθά της πίστεως ημών δόγματα και τας κοινάς παραδόσεις της Εκκλησίας, περιπέσωσι δε και εξολισθήσωσιν εις νεωτερισμούς και αλλοκότους υπολήψεις και έθη ετερόδοξα και παραχαράξωσι και νοθεύσωσι την της ευσεβείας αλήθειαν, οι τοιούτοι ούτε πλέον είναι, ούτε ονομάζονται τη αληθεία Χριστιανοί, αλλ’ ως ετερόδοξοι και νεωτεριστάς εκκόπτοντας και χωρίζοντας της εκκλησιαστικής και χριστιανικής ολομελείας και της ιεράς μάνδρας εκβάλλονται ως πρόβατα ψωριώντα και μέλη σεσηπότα» (Mansi, 37, 209)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aδελφέ Σωτήριε αν και δεν σε γνωρίζουμε χαιρόμαστε να σε διαβάζουμε. Μη σταματάς να μας στηρίζεις γιατρέ μου γιατί όντως χρειαζόμαστε έναν καλό γιατρό στα δύσκολα χρόνια που ζούμε, όχι μόνο για την σωματική αλλά κυρίως για την ψυχική υγεία μας. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Χριστός Ανέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.