Πάπας καὶ Πατριάρχης ἔθεσαν
εἰς κίνδυνον τὰ Πανάγια Προσκυνήματα
συνεργούντων τῶν Ἁγιοταφιτῶν
Γράφει ὁ
Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης,
Ὁμότιμος Καθηγητής τῆς Θεολογικῆς
Σχολῆς τοῦ
Α.Π.Θ
ΜΕ λύπη, ὀργὴ καὶ ἀγανάκτηση
πληροφορήθηκε τὸ εὐσεβὲς πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας ὅσα πρωτοφανῆ, πρωτότυπα, ἀσεβῆ, αἱρετικὰ καὶ βλάσφημα ἔλαβαν χώρα κατὰ τὴν συνάντηση πάπα καὶ πατριάρχου
στὰ Ἱεροσόλυμα, τὴν κοιτίδα καὶ τὸ λίκνο τοῦ
Χριστιανισμοῦ, στοὺς θεοβάδιστους καὶ Ἁγίους Τόπους, ὅπου οἱ διὰ τῶν αἰώνων φύλακες τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τῶν Ἁγίων
Ἀποστόλων καὶ διὰ σειρᾶς μεγάλων θεολογικῶν ἀναστημάτων, ὅπως οἱ Ἅγιοι
Σάββας ὁ Ἡγιασμένος καὶ Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός, καταπολέμησαν τοὺς αἱρετικοὺς καὶ ὡς
λύκους βαρεῖς τοὺς ἐξεδίωξαν
μακρὰν τῆς ποίμνης τοῦ Χριστοῦ, γιὰ νὰ μὴ
μεταδώσουν τὴν λύμη τῆς αἱρέσεως στοὺς ὑγιαίνοντες πιστοὺς καὶ νὰ μὴ
κατασπαράξουν πνευματικὰ τὰ
πρόβατα.
Οἱ Ἁγιοταφῖτες διὰ τῶν αἰώνων ἀξιώνονται ἀπὸ τὸν Θεὸ νὰ φυλάττουν τὰ Πανάγια Προσκυνήματα, μόνον καὶ μόνον γιατὶ μέχρι τώρα
ἐφύλατταν τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη ἀμόλυντη καὶ ἀμιγῆ ἀπὸ αἱρετικὲς προσμίξεις, σὲ μία διαρκῆ ἀντιπαράθεση μὲ τοὺς ποικίλους αἱρετικοὺς, Μονοφυσίτες (Ἀρμενίους,
Κόπτες, Αἰθίοπες) καὶ Παπικοὺς.
Οἱ τελευταῖοι ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τῶν ἐπαίσχυντων σταυροφοριῶν πάτησαν ὡς κατακτηταὶ πόδι στοὺς Ἁγίους Τόπους, χωρὶς καμμία ἐκκλησιολογικὴ βάση καὶ δικαιοδοσία, ἀλλὰ μόνο ὡς ἰσχυροὶ κοσμικοὶ ἄρχοντες καὶ ἐμφανίζονται ἀπὸ τὸτε ὡς συνιδιοκτῆται τῶν Ἱερῶν Προσκυνημάτων, μὲ μόνιμη ἐπιδίωξη, μέσῳ διπλωματικῶν καὶ πολιτικῶν πιέσεων, νὰ ἐκδιώξουν τοὺς Ὀρθοδόξους, τὴν Ἁγιοταφιτικὴ Ἀδελφότητα, καὶ νὰ ἀναλάβουν αὐτοὶ τὴν φύλαξη τῶν Παναγίων Προσκυνημάτων. Τὸ ἐπέτυχαν γιὰ μικρὸ χρονικὸ διάστημα, ἀλλὰ τοὺς κατῄσχυνε ὁ Θεὸς καὶ τοὺς ἐξεδίωξε, γιὰ νὰ ἐπιβεβαιώσει ὅτι δὲν ἔχει σημασία γιὰ τὸν Θεὸ ὁ τόπος, ἀλλὰ ὁ τρόπος τῆς λατρείας καὶ τῆς προσκυνήσεως.
Οἱ τελευταῖοι ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τῶν ἐπαίσχυντων σταυροφοριῶν πάτησαν ὡς κατακτηταὶ πόδι στοὺς Ἁγίους Τόπους, χωρὶς καμμία ἐκκλησιολογικὴ βάση καὶ δικαιοδοσία, ἀλλὰ μόνο ὡς ἰσχυροὶ κοσμικοὶ ἄρχοντες καὶ ἐμφανίζονται ἀπὸ τὸτε ὡς συνιδιοκτῆται τῶν Ἱερῶν Προσκυνημάτων, μὲ μόνιμη ἐπιδίωξη, μέσῳ διπλωματικῶν καὶ πολιτικῶν πιέσεων, νὰ ἐκδιώξουν τοὺς Ὀρθοδόξους, τὴν Ἁγιοταφιτικὴ Ἀδελφότητα, καὶ νὰ ἀναλάβουν αὐτοὶ τὴν φύλαξη τῶν Παναγίων Προσκυνημάτων. Τὸ ἐπέτυχαν γιὰ μικρὸ χρονικὸ διάστημα, ἀλλὰ τοὺς κατῄσχυνε ὁ Θεὸς καὶ τοὺς ἐξεδίωξε, γιὰ νὰ ἐπιβεβαιώσει ὅτι δὲν ἔχει σημασία γιὰ τὸν Θεὸ ὁ τόπος, ἀλλὰ ὁ τρόπος τῆς λατρείας καὶ τῆς προσκυνήσεως.
Ὅπως ὁ ἴδιος
ὁ Χριστὸς εἶπε συνομιλώντας μὲ τὴν Σαμαρείτιδα, οὔτε στὸ ὄρος Γαριζεὶν λατρεύεται ἀληθινὰ ὁ Θεός, ὅπως πίστευαν οἱ Σαμαρεῖται, οὔτε στὰ Ἱεροσόλυμα, ὅπως πίστευαν οἱ Ἰουδαῖοι, ἀλλὰ μόνο στὴν Ἐκκλησία ποὺ ἵδρυσε ὁ Χριστός, ὅπου οἱ «ἀληθινοὶ προσκυνηταὶ» λατρεύουν
τὸν Θεὸ ἐν
πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ, διότι «Πνεῦμα ὁ Θεὸς καὶ τοὺς προσκυνοῦντας αὐτὸν ἐν πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ δεῖ προσκυνεῖν» (Ἰω. 4, 23- 24). Ὅπως ἐκδιώχθηκαν ἀπὸ τὰ Ἱεροσόλυμα
καὶ ἀπὸ τὸν περίπυστο ναό τους οἱ Ἰουδαῖοι, ἔτσι κινδυνεύουν νὰ ἐκδιωχθοῦν καὶ οἱ Ἁγιοταφῖτες, ἂν συνεχίσουν τὴν οἰκουμενιστικὴ πορεία τῶν
τελευταίων χρόνων, συμπορευόμενοι, συμπροσευχόμενοι, καὶ συμφωνοῦντες μὲ τοὺς αἱρετικοὺς, ὅπως πανηγυρικὰ καὶ γυμνῇ τῇ
κεφαλῇ τὸ ἔπραξαν
κατὰ τὴν πρόσφατη συνάντηση
Βαρθολομαίου καὶ Φραγκίσκου.
Ἀπέστρεψαν τὸ πρόσωπό
τους οἱ ἐν οὐρανοῖς Ἅγιοι
Ἄγγελοι καὶ ὅλοι οἱ ὁμολογηταὶ καὶ στῦλοι τῆς Ὀρθοδοξίας
Ἅγιοι, τοὺς ὁποίους ὑποτίμησε γιὰ δεύτερη φορὰ ὁ πατριάρχης, λέγοντας ὅτι δὲν κατόρθωσαν «συνεργίᾳ τοῦ μισοκάλου», νὰ ἐπιτύχουν τὴν ἕνωση ἐπὶ
χίλια ἔτη, καὶ ἀπέστειλε
ὁ Θεὸς δύο ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτας, τὸν Ἀθηναγόρα καὶ τὸν πάπα Παῦλο τὸν ΣΤ´, οἱ ὁποῖοι
ξεπέρασαν τίς «ἀνθρώπινες ἀδυναμίες»
καὶ τὴν πολεμικὴ καί «ἀντίδραση» τῶν προηγουμένων καὶ ἄνοιξαν νέα εὐτυχῆ καὶ εὐλογημένη
περίοδο διαλόγου, εἰρήνης καὶ ἀγάπης, στὰ ὁποῖα ὑστεροῦσαν οἱ Ἅγιοι. Νὰ περιμένουμε τώρα καὶ ἁγιοκατάταξη τοῦ Ἀθηναγόρα, ὅπως ἔκαναν οἱ Παπικοὶ γιὰ τοὺς τελευταίους πάπες; Πάλι καλὰ ποὺ οἱ
προκαλέσαντες τὸ σχίσμα Ἅγιοι
Πατέρες δὲν ὀνομάζονται τώρα «θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως», ὅπως σὲ παλαιότερη βλάσφημη πατριαρχικὴ ἐκτίμηση, ἀλλά «ἱεροὶ ἄνδρες», ὄχι πάντως «ἅγιοι», ἀφοῦ δὲν ὁμοιάζουν μὲ τοὺς «φωτεινούς» Ἀθηναγόρα καὶ Παῦλο ΣΤ´. Στὰ θεολογικὰ ἀτοπήματα ὅμως τῶν πατριαρχικῶν ὁμιλιῶν καὶ διακηρύξεων στὰ Ἱεροσόλυμα θὰ ἀναφερθοῦμε σὲ ἑπόμενα ἄρθρα μας.
Στὸ παρὸν ἐπιθυμοῦμε νὰ τονίσουμε ὅτι ὁ πατριάρχης, ἐνδιαφερόμενος στὰ λόγια γιὰ τὴν διατήρηση καὶ ἐνίσχυση τῶν Ἱερῶν
Προσκυνημάτων, τὰ θέτει σὲ κίνδυνο,
διότι μὲ τὴν μεταφορὰ ἀπὸ τὴν Κωνσταντινούπολη στὰ Ἱεροσόλυμα τῶν
συμπροσευχῶν, τῶν συναντήσεων, τῆς ἀνταλλαγῆς δώρων, τῶν κοινῶν εὐλογιῶν, μεταφέρει τὶς οἰκουμενιστικὲς ἐκτροπὲς καὶ στὴν κοιτίδα τοῦ Χριστιανισμοῦ, καὶ στερεῖ τὴν
Σιωνίτιδα Ἐκκλησία καὶ τὰ Πανάγια Προσκυνήματα ἀπὸ τὴν ὀμβρέλλα
τῆς χάριτος καὶ τῆς προστασίας τοῦ Θεοῦ. Ἂς περιμένει νὰ τὰ προστατεύσει ὁ «ἁγιώτατος ἀδελφός, ἐπίσκοπος
Ρώμης», ὅπως προστάτευσε καὶ τὴν Κωνσταντινούπολη, τὴν ὁποία πρῶτος
κατέκτησε πρὶν ἀπὸ τὸν Μωάμεθ τὸ 1204, καὶ ὅπως ἀνοήτως πιστεύει γιὰ τὴν Κύπρο ἡ ἡγεσία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου, ὀλιγοπιστοῦσα γιὰ τὴν θεία βοήθεια καὶ προσκυνοῦσα τὸν πάπα.
Ποιὲς ὠφέλειες
προέκυψαν γιὰ τὴν Ἐκκλησία
μετὰ τὴν συνάντηση τῶν Ἱεροσολύμων τοῦ 1964 μεταξὺ Ἀθηναγόρα καὶ Παύλου
ΣΤ´; Ἐπανελήφθη τὸ ἴδιο σφάλμα ἀσόφως, κατὰ τό «δὶς ἐξαμαρτεῖν οὐκ ἀνδρὸς σοφοῦ», καὶ ἐπιβεβαιώθηκαν οἱ ἐκτιμήσεις τῶν πολλῶν τότε ἀρχιεπισκόπων, ἐπισκόπων, ἁγιορειτῶν, εὐλαβῶν γερόντων καὶ λαϊκῶν ὅτι
μόνον δεινὰ ἐπρόκειτο νὰ προκύψουν, ὅπως καὶ ἔγινε, τὸ χειρότερο ἀπὸ τὰ ὁποῖα εἶναι ἡ ἄμβλυνση τοῦ ὀρθοδόξου φρονήματος τῶν πιστῶν μὲ τὸ νὰ μὴ διακρίνουν πλέον μεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ αἱρετικῶν, ἀληθείας καὶ πλάνης. Ἐνισχύθηκε τὸ σχίσμα τῶν Παλαιοημερολογιτῶν μὲ τὴν ἔξαρση
τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, γιατὶ πολλοὶ πιστοὶ σκανδαλίζονται καὶ καταφεύγουν στὶς τὰξεις τους, διαιρέθηκε τὸ Ἅγιο Ὄρος σὲ φιλοπατριαρχικὲς καὶ ἀντιπατριαρχικὲς μονές, μὲ ἀποδιοπομπαῖο τράγο τὴν Μονὴ Ἐσφιγμένου,
εἶναι σὲ διαρκῆ συνειδησιακὴ σύγκρουση
πολλοὶ κληρικοί, μοναχοὶ καὶ λαϊκοί, ὅταν ἀκούουν νὰ
μνημονεύεται τὸ ὂνομα τοῦ οἰκουμενικοῦ πατριάρχου στὶς ἱερὲς ἀκολουθίες
καί πολλοὶ προβαίνουν σὲ ἀποτείχιση ἀπὸ τὴν ἐπίσημη
Ἐκκλησία. Ἀκόμη καὶ στὸ σῶμα τῶν προκαθημένων ὑπάρχουν
διαφοροποιήσεις καὶ διαιρέσεις, ὅπως φαίνεται ἀπὸ τὴν μὴ συμμετοχὴ δύο αὐτοκεφάλων ἐκκλησιῶν, Γεωργίας καὶ
Βουλγαρίας, στὸ λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν, καὶ ἀπὸ τὴν ἀξιέπαινη καὶ ὀρθή στάση τῆς μεγάλης καὶ ἰσχυρῆς Ἐκκλησίας
τῆς Ρωσίας νὰ μὴ ἀποδεχθεῖ ὅσα περὶ πρωτείου Ρώμης καὶ
Κωνσταντινουπόλεως συσκευάζουν ἀθεολόγητα καὶ ἀντικανονικὰ μεγάλοι καὶ μικροὶ φωστῆρες τοῦ Φαναρίου. Ποιὲς τοπικὲς ἐκκλησίες συνοδικὰ συνεφώνησαν γιὰ τὴν συνάντηση πάπα καὶ
πατριάρχου, ὁ ὁποῖος ἰσχυρίσθηκε ὅτι ἐκπροσωπεῖ τοὺς προκαθημένους καὶ σύνολη τὴν Ὀρθοδοξία; Ὁ πατριάρχης ἑνώνεται μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ διαιρεῖ τους Ὀρθοδόξους, ὅπως ἔπραξε καὶ « ὁ ἅγιος ἀδελφός του» τῆς Ρώμης, ὁ ὁποῖος
καθ᾽ ὅλην τὴν διάρκεια τῆς δεύτερης
χιλιετίας ἔγινε πηγὴ καὶ μήτρα σχισμάτων στὴν Δύση, ἐνῶ δὲν
συνέβη τὸ ἴδιο στὴν Ἀνατολή, μέχρις ὅτου ὑπῆρχαν
ἀληθινὰ ὀρθόδοξοι
πατριάρχες πρὸ τοῦ Μελετίου Μεταξάκη καὶ τοῦ Ἀθηναγόρα.
Καὶ μὲ ὅλα αὐτὰ
διώχνει ὁ πατριάρχης τὴν Χάρη καὶ τὴν προστασία τοῦ Θεοῦ ἀπό τὴν Ἐκκλησία Κωνσταντινουπόλεως καὶ θὰ τὴν
διώξει καὶ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία Ἱεροσολύμων. Πότε θὰ μάθουν καὶ θὰ κατανοήσουν ἐπὶ τέλους ὅτι ὁ Ἅγιος
Μᾶρκος Εὐγενικὸς διέσωσε τὸ κῦρος τῆς Ἐκκλησίας
μετὰ τὴν προδοτικὴ σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας, καὶ διατηρήθηκε στὴ Πόλη ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ, μέχρις ὅτου ἔγινε τὸ προδοτικὸ συλλείτουργο μὲ τοὺς παπικοὺς στὴν Ἁγία Σοφία τῆς Κωνσταντινουπόλεως στὶς 12
Δεκεμβρίου τοῦ 1452, λίγους μῆνες πρὶν ἀπὸ τὴν ἅλωση; ῎Επρεπε ἡ προδοσία νὰ μεταφερθεῖ τώρα καὶ στὸν Πανάγιο Τάφο, στὸν περίλαμπρο ναὸ τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου; Δὲν θὰ μείνει τίποτε ἀνέγγιχτο καὶ ἀμόλυντο ἀπὸ τὴν
παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Γιατὶ νὰ ἐπιτρέψει ὁ Θεὸς νὰ ἀποδοθεῖ ἡ Ἁγία
Σοφία στὴν Ὀρθόδοξη λατρεία; Γιὰ νὰ τελοῦνται σ᾽ αὐτὴν οἱ οἰκουμενιστικὲς συμπροσευχὲς καὶ τὰ συλλείτουργα; Μὰ αὐτὸς εἶναι καὶ ὁ
λόγος γιὰ τὸν ὁποῖο μᾶς τὴν ἀφήρεσε.
Εὐχόμαστε νὰ φωτίσει ὁ Θεὸς ἀληθινὰ τὸν πατριάρχη μας, γιὰ νὰ παύσει νὰ ἀκολουθεῖ τόν «φωτισμένο» Ἀθηναγόρα καὶ νὰ εὐθυγραμμισθεῖ μὲ τὴν
γραμμὴ τῶν ὄντως
φωτισμένων Ἁγίων Πατέρων, τοῦ Μ. Φωτίου,
τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, τοῦ Ἁγίου
Μάρκου Εὐγενικοῦ, τοῦ Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ, τῶν Ἁγίων
Κολλυβάδων τοῦ Ἁγίου Ὄρους καὶ συνόλου τῆς ἐκκλησιαστικῆς παραδόσεως, νὰ ταπεινωθεῖ καὶ νὰ
ζητήσει συγγνώμη γιὰ τὴν
μέχρι τώρα πορεία του, ὥστε καί τὸ διαχρονικὸ κῦρος τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως νὰ διασώσει, ποὺ ὄντως ἦταν «ὀφθαλμός τῆς οἰκουμένης», ὅπως εἶπε κατὰ τὴν
προσφώνησή του στὴν Βασιλική τῆς Γεννήσεως στὴν Βηθλεέμ, ἀλλὰ τώρα ἔπαυσε νὰ εἶναι, καὶ νὰ διαφυλάξει τὴν Ἐκκλησία, τῆς ὁποίας προΐσταται, καὶ τὰ Πανάγια Προσκυνήματα ἀπὸ τὴν θεία ἐγκατάλειψη. Ἂς συγκρίνει
τὴν πρὸ τοῦ Ἀθηναγόρα κατάσταση τῆς Ἐκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως καὶ τὴν μετ᾽ αὐτήν, καὶ τὴν πρὸ τῆς συναντήσεως Ἀθηναγόρα καὶ πάπα
κατάσταση τῆς Ἐκκλησίας Ἱεροσολύμων καὶ τῶν Παναγίων Προσκυνημάτων ἀπὸ πλευρᾶς ποιμνίου καὶ στελεχιακοῦ δυναμικοῦ, γιὰ νὰ βγάλει μόνος του τὰ συμπεράσματα. Ἂν ὁ Θεὸς ἐγκρίνει
τέτοια συγκρητιστικὰ πανηγύρια καὶ ἀναμείξεις μετὰ αἱρετικῶν, δὲν θὰ ἐπέτρεπε τὸ θαῦμα τοῦ Ἁγίου Φωτὸς νὰ ἐπιτελεῖται μόνον ἀπὸ τὸν ὀρθόδοξο
πατριάρχη, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τοὺς Λατίνους καὶ τοὺς Ἀρμενίους, τοὺς ὁποίους ὁ πατριάρχης τιμᾶ καὶ ἀγαπᾶ· εἶναι ἀγαθὸς καὶ φιλάνθρωπος περισσότερο καὶ ἀπὸ τὸ Θεό. Ἡ μαθητεία στὸν Παπισμὸ μᾶς ἐπιφυλάσσει καὶ ἄλλες ἐκπλήξεις.
Ορθόδοξος Τύπος, 30/5/2014
Ο π. Θεόδωρος δεν περιορίζεται σε ευχολόγια. Κάνει κριτική και μάλιστα αυστηρή και σκληρή, προς πάσαν κατεύθυνσιν, διατηρώντας παράλληλα την ευπρέπεια και κοσμιότητα, που επιβάλλει το Ηθος του ως Ορθοδόξου, το σχήμα του, ως Ιερέως, και το Κύρος του, ως Καθηγητού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βέβαια, (προς το παρόν τουλάχιστον), δεν έχει εκδηλώσει τάσεις πνευματικής αυτοκτονίας, ώστε να εγκαταλείψη την Εκκλησία, και να περιφέρεται ασκόπως στο κενό της αποτείχισης.
Ἀγαπητέ, θἀ σέ λυπήσω ἀλλά πρέπει νά σοῦ πῶ ὅτι δέ συνιστᾶ ὀρθόδοξο ἦθος ἡ διαπίστωση τοῦ λάθους ἀλλά ἡ ἀπομάκρυνση ἀπό αὐτό. Ὁλόκληρη ἡ Θεία Γραφή καί σύμπασα ἡ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας βοοῦν ὅτι ἡ εὐσέβεια σημαίνεται καί βεβαιώνεται μόνον μέ τήν πράξη! Στά λόγια καί στή γνώση καί στή θεωρία ἄνευ πράξεως δέν ὑπάρχει σωτηρία! Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ὀνομάζουν τήν ἄνευ πράξεων ὀρθοδοξολογία ὡς Θεολογία δαιμόνων, διότι καί αὐτοί πιστεύουν καί φρίττουν καί ἐνίοτε πιεζόμενοι ὁμολογοῦν τήν ἀλήθεια ἀλλά δέν μετανοοῦν καί δέν πράττουν ποτέ τό θέλημα τοῦ Θεοῦ τό σωτήριον. Σεβαστός ὁ π. Θεόδωρος καί ἀγαπητός λίαν πλήν ὅμως δέν κατανοεῖ ὅτι ὁ ἴδιος δέν βαδίζει στά χνάρια τῶν Ἀγίων Πατέρων, ὅπως ὁ Ἅγ. Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός, ὁ Ἅγ. Θεόδωρος Στουδίτης, ὁ Ἅγ. Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός καί ὁ Ἅγ. Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής! Πνευματική αὐτοκτονία συνιστᾶ σήμερον ἡ παραμονή ὅποιου θέλει νά εἶναι ὀρθόδοξος καί συνειδητό μέλος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ σέ κοινωνία μέ τόν αἱρετικό Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τούς Ζηζιούλες καί Ἰγνατίους καί Σαββάτους καί λοιπό ἐσμό τῶν κακοδοξούντων! Αὐτό εἶναι τό πραγματικό κενό: Νά ἀπομακρύνεσαι ἀπό τήν κοινωνία μέ τούς Ἀγίους παραμένοντας στήν κοινωνία τῆς γυμνῆ πλέον τῆ κεφαλῆ κηρυσσομένης ἀντιχρίστου αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Καί κάτι χειρότερο ἀπό αὐτοκτονία συνιστᾶ ἡ στάση τῶν παραμενόντων στήν κοινωνία τῆς αἰρέσεως: συνιστᾶ καθοδήγηση ὁλοκλήρου τοῦ προδομένου λαοῦ τοῦ Θεοῦ σέ ὁμαδική αὐτοκτονία, ὅπως κατά καιρούς πράττουν ἡγετίσκοι σεκτῶν, διότι παρεμποδίζεται αὐτός ὁ λαός νά ἐνεργήσει ὅπως ἐνεργοῦσαν οἱ ὀρθόδοξοι πιστοί ἔναντι τῶν αἱρετικῶν ἐξωμοτῶν Πατριαρχῶν καί Ἐπισκόπων ἀνά τούς αἰῶνες! Ἄς ἐνωτισθοῦμε ὅλοι τή φωνή τοῦ Θεοῦ "ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε καί ἀκαθάρτου (τῆς προδοσίας αὐτῶν) μή ἅπτεσθε!
ΔιαγραφήΟπως τα λές Ανώνυμος30/5/14 - 11:49 μ.μ.. Ετσι είναι .
ΔιαγραφήΗ Κιβωτός της Διαθήκης διατήρησε και εν αιχμαλωσία την αγιότητα της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην διατηρούν και τα προσκυνήματα αν και είναι σε αιχμαλωσία . Πλην όμως σε αιρετικό ναό δεν θα μπώ για να προσκυνήσω ούτε αυτόν ακόμα τον Πανάγιο Τάφο . Ουτε θα πάρω αλογία απο τα χέρια του αιρετικού των Ιεροσολύμων που την ανάπτει από την λυχνία που προσκομίζει ο σκευοφύλακας και την πασάρει ως "Αγιο Φως" θαυματουργικά αναμμένο απο τον Θεό . Ουκ έχουμε ώδε Ιερουσαλήμ αλλά την μέλλουσα επιζητούμε .
Ας λατρεύει αυτός ο αιρετικός τον αλλο Θεό του μαζί με τους παπικούς , μαζί με τους αιρετικούς , τους μουσουλμάνους και τους Εβραίους . Αυτός ο Θεός που λατρεύουν όλοι αυτοί είναι ο σατανάς ο προαιώνιος εχθρός μου .
Στα σατανικά μυστήρια τους δεν θα πάρω μέρος για να ενωθώ μαζί τους και με τον αντίχριστο που αυτοί "ινα εν ώσι" λατρεύουν .
Ανάθεμα τους . Απο την κεφαλή τους τον Πάπα μέχρι τον τελευταίο τους όποιος και όπου και αν είναι .
Π.Θεοδωρε Ζηση δεν μπορεις να αποτειχιστεις απο τους οικουμενιστες διοτι εισαι φοβιτσιαρης.(αλλαξε κανενα στιλο γιατι απο το πολυ γραψιμο στον χαρτοπολεμο που κανεις σταματησε να γραφει) ομολογητες της νυχτας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ορθόδοξη στάση δεν είναι κρυφή η «υπόγεια» να "το παίζεις σε διπλό ταμπλό" αλλά η φανερή δράση Οι κρυφός δρώντες λέμε ότι φορούν την φενάκη (περούκα μασκαρέματος) Και μου όσοι ναι μεν συμφωνούν αλλά δεν κάνουν κάτι ,φανερά η έστω κρυφά αξίζουν «το βρακι της Κατερίνας»…
Διαγραφήαυτό το βρακί της Κατερίνας εννοώ που διαβάζεται στο κείμενο που παραθέτω και όχι άλλο :
Διαβαζω στο :http://www.antibaro.gr/society/natsios_braki.php
"Φέρτε το βρακί της Κατερίνας!!
Δημήτρης Νατσιός
Δάσκαλος Θεολόγος
Αντίβαρο, Ιανουάριος 2007
.... Ενώ «της δειλίας αισχρά γίγνεται τέκνα», η δειλία, η λιποταξία, γεννοβολά αισχρά τέκνα.
Στην νεότερη εποχή αποκαλυπτική και ξεκαρδιστική είναι η τακτική του στρατάρχη της Ρούμελης, του Καραϊσκάκη. Αυτός, όπως γράφει ο Δημήτρης Φωτιάδης στην βιογραφία του, «έσερνε ένα γυναικείο παλιόβρακο, γνωστό σ’ όλο το ασκέρι του με τ’ όνομα το βρακί της Κατερίνας, που το φόραγε στους φοβιτσιάρηδες». Όταν η πατρίδα κινδύνευε και ήθελε ο στρατηγός να στρατολογήσει πολεμιστές πήγαινε στα χωριά και τους μάζευε. Όσους κρύβονταν, τους κιοτήδες, «τις σαπιοκοιλιές», όπως τους ονόμαζε ο Καραϊσκάκης, τους ξετρύπωνε και τους ανάγκαζε να φορέσουν «το βρακί της Κατερίνας». (Η Κατερίνα ήταν περιβόητο για την ελευθεριότητά του γύναιο της περιοχής). Όσοι λαγόκαρδοι και κιοτήδες φορούσαν «το βρακί» ντροπιάζονταν διά βίου και συνήθως εξαφανίζονταν, για να γλιτώσουν τον περίγελω του κόσμου. Εκείνα τα χρόνια «μιλούσαν οι καρδιές, τώρα μιλούν τα χρήματα» (Κανάρης). Οι λιποτάκτες ατιμάζονταν ως ανάξιοι της πατρίδας. Αναστήθηκε το Γένος από ανθρώπους «τρελούς» σαν τον Καραϊσκάκη, που με τις ηρωϊκές «αποκοτιές τους» έδιναν θάρρος.,,,"
Τόσο η Κατερίνα στο βρακί της οποίας αναφέρομαι όσο και η Φενάκη είναι πόρνες , γύναια … η μια χειρότερη από την άλλη κατά οσα λέει ο λαός μας ...
(Για την Φαινάκη διάβασε εδώ http://www.paron.gr/v3/new.php?id=15349&colid=35&dt=2007-07-08 )
Και με αυτή την έννοια συνκρινω τους λιποτάκτες του Αντί- αιρετικού αγώνα οι οποίοι αξίζουν το βρακί της Κατερίνας
Και λέω για Φενάκη για όσους με δόλιο τρόπο το παίζουν «διπλό ταμπλο» ναι μεν αλλά αιρετικός ο Βαρθολομαίος σκύβουν και του φιλούν το χέρι , κοινωνώ από αυτό … γιατί θέλουν και την πίτα ακέραια και τον σκύλο χορτάτο …
Αν και για να πω την αλήθεια αδικώ τις πόρνες συγκρίνοντας τες με τα υποκείμενα αυτά γιατί οι μεν πόρνες εξ ανάγκης και με μισθό το κάνουν ενώ οι οικουμενιστες αν και έχουν ευεργετηθεί και δεν έχουν ανάγκη ξοδεύονται κιόλας , όχι μόνο δεν παίρνουν αλλά δίνουν ….
Ιεζεκιήλ 16.... :33 Εις πάσας τας πόρνας δίδουσι μίσθωμα αλλά συ τα μισθώματά σου δίδεις εις πάντας τους εραστάς σου και διαφθείρεις αυτούς, διά να εισέρχωνται προς σε πανταχόθεν επί τη πορνεία σου.
34 Και γίνεται εις σε το ανάπαλιν των άλλων γυναικών εν ταις πορνείαις σου διότι δεν σε ακολουθεί ουδείς διά να πράξη πορνείαν καθότι συ δίδεις μίσθωμα και μίσθωμα δεν δίδεται εις σε, κατά τούτο γίνεται εις σε το ανάπαλιν.
35 Διά τούτο, άκουσον, πόρνη, τον λόγον του Κυρίου....
Δυστυχώς αναμενόμενο και αυτό που διαβάζουμε, όχι γιατί δεν είναι ορθά τα όσα λέει, αλλά είναι πολύ μικρά για να χαρακτηρίσουν το μέγεθος της Αποστασίας που συνετελέσθη ή να ανακόψουν την ακόμη χειρότερη, δεδηλωμένη ήδη από τους πρωταγωνιστές, εξέλιξή της. Είναι κρίμα, γιατί στον Πατέρα Ζήση, καθώς και τους άλλους Αντιοικουμενιστές " ηγέτες " είχαν αποτεθεί πολλές ελπίδες από τους Πιστούς. Ο Λαός χρειάζεται πάντα μία ηγεσία για να δώσει τον αγώνα του, αλλά η " ηγεσία " , όπως δείχνουν τα γεγονότα, σε κάποια κρίσιμη στιγμή, εκείνοι και η καρδιά τους την γνωρίζουν, έκλεισαν την πόρτα στην Χάρι του Θεού, που τους δόθηκε, και ελεύθερα επέλεξαν να μην αντιδράσουν με διακοπή μνημοσύνου. Ας αφήσουν λοιπόν τα διάφορα " επιχειρήματα " για την στάση τους αυτή, η Εκκλησία δεν πρόκειται να εγκαταλειφθεί στα χέρια των πνευματικών Αποστατών, το σχέδιο του Κυρίου θα χρησιμοποιήσει άλλους ανθρώπους, που αποδείχθηκαν καρδιακά πιστώτεροι, παρά τα ανθρώπινα λάθη τους στο παρελθόν, αλλά άνοιξαν με την θέλησή τους την πόρτα όταν την κτύπησε η Χάρις του Θεού. Αυτούς τους ανθρώπους Πατέρα Ζήση τους γνωρίζετε, αλλά αναφέρεσθε, όχι μόνο Εσείς, αλλά και άλλοι, υποτιμητικά γι αυτούς. Για άλλη μία φορά τα μωρά του κόσμου εξελέξατο ο Θεός, και αυτή η εκλογή αποδεικνύεται απόλυτα δίκαιη
ΑπάντησηΔιαγραφήΈως πότε επιτέλους θα καυτηριάζετε όλοι εσείς οι αντιοικουμενιστές πατέρες, θα ελέγχετε και θα στηλιτεύετε γραπτώς και προφορικώς τα προδοτικά έργα των Οικουμενιστών, χωρίς να προβαίνετε σε καμμία αγιοπατερική τακτική και καταπολέμηση της αιρέσεως; Δικά σας λόγια είναι ότι με αυτήν την συμπεριφορά σας ουνιτίζουμε και μη υπαρχούσης δραστικής αντιμετώπισης, το ορθόδοξο αισθητήριο αμβλύνεται και εξασθενίζουν οι όποιες αντιδράσεις των πιστών με αποτέλεσμα να υποχωρούμε ολοένα και περισσότερο, η αίρεση να κερδίζει έδαφος και τα οχυρά ένα - ένα να πέφτουν. Μέχρι πότε θα σιγοντάρετε τον ανηλεή πόλεμο των Οικουμενιστών εναντίον της αμωμήτου Ορθοδόξου πίστεώς μας; Έως πότε θα κατασκανδαλίζετε τον πιστό λαό του Θεού που αναμένει από σας μια ορθόδοξη και πατερική αντίδραση; Όντως έσχατοι καιροί! Ο Θεός να μας ελεήσει και να μας φωτίσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος 11 - 49
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μου επιτρέψης να σου πώ, ότι όπως εσύ κατηγορείς τους κληρικούς ότι δήθεν εμποδίζουν το λαό να φύγη από την Εκκλησία, έτσι θα μπορούσε κάποιος να πή ότι κι εσύ παρασύρθηκες από κάποιους και έφυγες. Εκτός αν εννοείς ότι , οι άλλοι έχουν λιγώτερη νοημοσύνη από σένα, και άγονται και φέρονται με ευκολία.
Θεωρώ περισσότερο πιθανόν, αυτοί που αποτειχίζονται να επηρεάζωνται εύκολα, είτε λόγω ελλειπούς παιδείας, είτε λόγω ανασφάλειας, είτε λόγω φόβου για να μην κολαστούν, (επειδή βλέπουν τον Κύριο ως τιμωρό και εκδικητή, και όχι ως φιλοστοργο Πατέρα), είτε για άλλους λόγους που άπτονται της ευαίσθητης ψυχολογικής σφαίρας.
Ταπεινώς φρονώ ότι ο Κύριος βλέπει την καρδία του καθενός και την προαίρεση του, και γνωρίζει ποιός θέλει να κάνη αίρεση και ποιός όχι. Εμείς βλέπουμε εξωτερικά και κατηγορούμε πολλές φορές λανθασμένα, μη γνωρίζοντας την εσωτερική ψυχική συγκρότηση του καθενός.
Ανώνυμος31/5/14 - 7:48 μ.μ. Αυτό που δεν έχεις καταλάβει και φαίνεται απο το τρόπο της σκέψης σου αλλά και την ορολογία που χρησιμοποιείς είναι οτι η "Νέα εποχή " εφαρμόζεται ήδη , εφαρμόζεται ΤΩΡΑ εφαρμόζεται με βία στην χώρα μας αλλά και σε όλο το κόσμο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εφαρμόζεται σαν κυβερνητικό σύστημα άνωθεν επιβαλλόμενο που αφορά όλες τις πτυχές της ζωής .
Τωρα δες εδω : http://www.ertopen.com/news/ellada/item/21391-epimelhthrio-msshnias-pente-h-exi-megales-etaireias-tha-elegchoyn-olh-thn-paragwgh
Επιμελητήριο Μεσσηνίας: "Πέντε ή έξι μεγάλες εταιρείας θα ελέγχουν όλη την παραγωγή"
Τώρα μπαίνει σε έλεγχο και η παραγωγή και η εμπορία αλλά και το μοίρασμα της τροφής .
Έλεγε ο Τόμας Τζέφερσον "Αν οι άνθρωποι αφήσουν την κυβέρνηση να αποφασίζει τι τροφή θα τρώνε και τι φάρμακα θα παίρνουν, τα σώματά τους θα είναι σύντομα σε τόσο θλιβερή κατάσταση όσο είναι οι ψυχές εκείνων που ζούν σε καθεστώς τυρρανίας."
Ηδη εχει ξεκινήσει η εφαρμογή του νόμου την απαγόρευση του σπιτικού κήπου ή του κοτετσιού για την επιβίωση της οικογένειας είτε άμεσα και κάθετα όπως στην Αμερική είτε έμμεσα με ένα κάρο εμπόδια όπως στην Ελλάδα .
Με τον νόμο επιβάλλουν την φτωχοποίηση την ανεργία .
Τώρα τα ελληνόπουλα τρώνε απο σκουπιδοτενεκέδες ή απο ΜΚΟ
Στο πολιτιστικό πρότυπο ΤΩΡΑ προβάλλεται η Η Conchita Wurst, η τρανσέξουαλ
Τώρα στην Γαλλία τα Αγόρια στο σχολείο με φούστα στο πλαίσιο της "ημέρας κατά του σεξισμού"
Ο οικουμενισμός είναι το ιδεολογικό - Θρησκευτικό υπόβαθρο και ΤΩΡΑ περνά
την άρνηση - "υπερβαση" του Τριαδικού Θεού και του Ιησού Χριστού ως Θεού , ως ο Λόγος του Θεού που ενανθρωπίστηκε για να θεωθεί ο Ανθρωπος . Τωρα την περνά με τοις κοινές προσευχές μιας πανσπερμίας "χριστιανών " μαζί με Εβραίους μουσουλμάνους αλλά και βουδιστές μέχρι και στον πανάγιο Τάφο .
ΤΩΡΑ τα συντάγματα των χωρών γίνονται κουρελόχαρτα
Εχεις αυτή τη στιγμή μια "ελληνική " κυβέρνηση υποχείρια των "αγορών"
Εχεις ΜΜΕ υποχείρια των "αγορών" ... τι σε αυτή την χώρα δεν είναι υποχείριο των "αγορών" ?
Εσύ πιστεύεις οτι η "εκκλησία" δεν είναι υποχείρια των "αγορών" ?
Πως επίσκοποι Ιησού μοιράζουν κοράνια ? Έτσι έκαναν πάντα ?
Η εκκλησία είναι ένα μαγαζί υπο νέα διεύθυνση . Μπορεί εξωτερικά να είναι όλα ίδια όμως ενώ μέχρι χθές είχε τον Ιησού κεφαλή και σκοπό την Θέωση του ανθρώπου
σήμερα έχει την ταμπέλα "Ιησους" και σκοπούς του κόσμου τούτου .
Εξαγοράστηκε το μαγαζί και προστέθηκε στη πολυεθνική μαζί με αλλά ανάλογα "χριστιανικών ομολογιων" , με μουσουλμανικά Εβραϊκά ινδουιστικά κτλ
Ναι διατηρεί την ταμπέλα "Ιησούς" μέχρι να αντικατασταθεί με άλλη πχ Μεντρεγια όμως όπως αν ψάχνεις την ΕΡΤ δεν είναι στο ραδιομέγαρο έτσι και η εκκλησία του Θεού δεν είναι εκεί που θα έπρεπε να είναι .
Αποτειχίζομαι δεν σημαίνει βγαίνω απο το τείχος και μάλιστα το τείχος της εκκλησίας αλλά ακριβώς το αντίθετο . Οχυρώνομαι στην πίστη μου ενάντια στις εφόδους των υπεναντίων . Των μασόνων εν προκειμένω οι οποίοι θέλουν να μας υποδουλώσουν πνευματικά στην πανθρησκεία .
Λες : " Θεωρώ περισσότερο πιθανόν, αυτοί που αποτειχίζονται να επηρεάζωνται εύκολα, είτε λόγω ελλειπούς παιδείας, είτε λόγω ανασφάλειας, είτε λόγω φόβου για να μην κολαστούν, (επειδή βλέπουν τον Κύριο ως τιμωρό και εκδικητή, και όχι ως φιλοστοργο Πατέρα), είτε για άλλους λόγους που άπτονται της ευαίσθητης ψυχολογικής σφαίρας."
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα με συνπαθάς αλλά πέφτεις έξω όσο τουλάχιστόν με αφορά .Και θα φανώ άφρων και θα μιλήσω για τον εαυτό μου για να σε κάνω εσένα σοφότερο . Και κοσμική παιδεία διαθέτω και σχολή κατηχητικού και μέσα σε ένα περιβάλλον όπου ήταν διαρκής η παρουσία του Θεού μεγάλωσα και έτυχα θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης κοντά σε γέροντα ή μάλλον σε γέροντες με εξαγόρευση λογισμών και υπακοή αν και λαϊκός που πολλοί μοναχοί δεν έχουν και για μισό αιώνα εκκλησιαστική Ζωή με πείρα Θεού και τον Ιησού στην Καρδιά μου . Οταν μου συνέβικαν πνευματικά φαινόμενα κατέφυγα σε χριστιανό ψυχίατρο και οταν αυτοί διαπίστωσαν οτι απο ιατρικής απόψεως χαίρω άκρας ψυχικής υγείας και το φαινόμενο είναι πνευματικό ήρθε και ανάλαβε γέροντας διορατικός που το επιβεβαίωσε που με έστειλε στον εμπειρότερο τότε επίσκοπο της Κρήτης και αυτός με την σειρά του στον επίσκοπο Χανίων τον νυν Κρήτης ως τον πλεόν αρμόδιο γιατί εκκλησιαστικά υπάγομαι στον Χανίων . Κύριε ανώνυμε ευλογία έχω και δη σε πρώτο (Ευμένιο) δεύτερο (Κισάμου Ειρηναίο) και τρίτο (Χανίων τότε και νυν Κρήτης Ειρηναίο ) βαθμό
Σύμφωνα με διδάσκει η εκκλησία του Χριστού , γραφτά και προφορικά αλλά και μυστηριακά και ιδικά με το Βαπτισμα την θεία Ευχαριστία κτλ ,με τις οικουμενικές συνόδους και δή το συνοδικό της Κύριακης της Ορθοδοξίας και με όσα λένε οι Αγιοι μου και μάλιστα ο Αγ Κοσμάς ο Αιτωλός αποδίδω την ΙΔΙΑ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΤΙΜΗ στον Πάπα , στον Βαρθολομαίο και σε όσους τον μνημονεύουν , στον Αρχιεπίσκοπο των πρωτεσταντών , κοπτών , αρμένιδων κτ , στους αρχι ιμάμηδες και αρχι ραβίνους κτλ . Οτι όλοι αυτοί του ίδιου "θεού" είναι και με τα μυστήρια τους με αυτόν τον ίδιο "θεό" ενώνουν τους μετέχοντας σε αυτά .
Οι θεοί όμως των εθνών δαιμόνια (Ψαλ. 95.5). Στο βάπτισμα μου ο νονός μου αποτάχτηκε και έφτυσε τον Σατανά τον "θεο" των εθνών , τον "θεό" των αιρετικών
Οι σύνοδοι μου αναθεμάτισαν τους αιρετικούς τα σατανοπαίδια .Και οι Αγιοι και μάλιστα ο Αϊ Κοσμάς αναθεμάτισαν τον Πάπα .
Απονέμω το λοιπόν σε όλους αυτούς την ΙΔΙΑ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΤΙΜΗ = το ανάθεμα .
και τα μυστήρια τους τα θεωρώ οτι είναι ότι είναι η παπική Οστια , δηλαδή ψυχοκτόνο δηλητήριο του αρχεκάκκου όφεως .
Τώρα αν εσύ έχεις αμφιβολία περί των ανωτέρω τράβα και ρώτα τον επίσκοπο σου τράβα και ρώτα και τον ίδιο τον Βαρθολομαίο , ή τον Πάπα ή όποιον θέλεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλήν όμως πρόσεξε να θέσεις ορθά την ερώτηση
Πες : Γία Όνομα του Κυρίου μου Ιησού Χριστού ορκίζω σε να μου πείς την αλήθεια και μόνο την αλήθεια .
Εχουν τον ΙΔΙΟ ΘΕΟ ο Πάπας , ο Βαρθολομαίος και όσοι τον μνημονεύουν , ο Αρχιεπίσκοπος των πρωτεσταντών , των κοπτών ,των αρμένιδων κτλ του ΠΣΕ , οι αρχι ιμάμηδες και οι αρχι ραβίνοι ? Με τα μυστήρια τους ενώνουν τους πιστούς τους με αυτόν τον ΙΔΙΟ ΘΕΟ ?
Και αφού πάρεις την απάντηση ρώτα ξανά
Γία Όνομα του Κυρίου μου Ιησού Χριστού ορκίζω σε να μου πείς την αλήθεια και μόνο την αλήθεια . Ο σατανάς που δια αντιπροσώπου αποτάχτικα και έφτυσα στο βαπτισμα μου δεν είναι κατα τις αγιες συνόδους της εκκλησίας του Χριστού και κατά τους Αγίους μας και μάλιστα κατα τον Αϊ Κοσμά που έλεγε να αναθεματίζουμε τον Αντιχριστο Πάπα ... ο Σατανάς δεν είναι ο "θεος" που λατρεύει ο Πάπας , οι αιρετικοί , οι μουσουλμάνοι και οι Εβραίοι ?Ολους αυτούς με το "τας θυρας τας θύρας δεν τους κρατάμε μακριά να μη μαγαρίσουν την θεία ευχαριστία σύμφωνα με την εντολή του Κυρίου " Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, " ? Σε όλους αυτούς που δεν ευλογούν όσα η ορθοδοξία ευλογεί και δεν αναθεματίζουν όσο η ορθοδοξία αναθεματίζει το συνοδικό της Κυριακής της ορθοδοξίας δεν λέει ανάθεμα ?
Τράβα και ρώτα . Αλλά ρώτα σωστά για να πάρεις την σωστή απάντηση .
Εγω ρώτησα 3 όχι ενα . Και με την ευλογία τους ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ και κατ ιδίαν και δημόσια μπροστά τους αναθεμάτισα . Και ο τρίτος εξ αυτών ο Κρήτης ακόμα ζεί
Και σήμερα αν ερωτηθεί τις ίδιες απαντήσεις θα δώσει .
Δεν θα πεί ψέματα ο άνθρωπος .
Βλέπεις αυτή είναι η Αλήθεια . Ολοι αυτοί αυτοπροσδιορίζονται οτι έχουν τον ιδιο θεό
Και αυτός ο "ιδιος Θεός" είναι ο σατανάς σύμφωνα με την Ορθοδοξία . Και τους πρέπει το ανάθεμα .
Και προστάτιδα μας στην αποτείχιση η Ὑπεραγία Θεοτόκος τοῦ «νοητοῦ τείχους» που εορτάζει 28 Μαΐου
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Παναγία μας είναι το νοητό τείχος μας , η θερμή προστάτις και βοηθός μας, η τας των εναντίων εφόδους αποτειχίζουσα, και προς σωτηρίαν καθοδηγούσα .
Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου» είναι η θεολογική βάση της αποτείχισης μας απο τας εφόδους του σατανά από τας εφόδους του παπικού Βαρθολομαίου, του αιρεσιάρχη του ΠΣΕ και της μασονικής πανθρησκείας.
Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου» είναι η αναγκαία και ικανή προϋπόθεση για την Θεία κοινωνία το μυστήριο της ενανθρωπήσεως του Θεού και της θεοποιήσεως του ανθρώπου.
Είναι το "συμπύκνωμα " των 3 αποταγών.
Η πρώτη αποταγή : Με άρτον μόνον δεν θέλει ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με πάντα λόγον εξερχόμενον διά στόματος Θεού
Είναι αποταγή του κόσμου με την κάθαρση της καρδιάς από το "κοσμικό το υλιστικό φρόνημα " προς χάρη του Θείου Λόγου.
Η δεύτερη αποταγή : Πάλιν είναι γεγραμμένον, δεν θέλεις πειράσει Κύριον τον Θεόν σου.
Είναι η «εκκοπή του ιδίου θελήματος»... εσωτερική πάλη του ανθρώπου με τα πάθη και τις επιθυμίες που οδηγεί στον φωτισμό.
Η τρίτη αποταγή : Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και Αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει....
Είναι η αποταγή της «κενοδοξίας» .. ή παράδοση στο θέλημα του Θεού που οδηγεί στην Θέωση.
Στον παπισμό, στον οικουμενισμό Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου» και οι τρεις αποταγές είναι φανερό ότι δεν υπάρχουν ούτε σαν πράξη ούτε σαν ζητούμενο. Εκεί ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ το ακριβώς αντίθετο ...Το χρυσό και όχι τον Χριστό λατρεύουν. Την κοσμική εξουσία, τον κόσμο τούτο ορέγονται και με υλικό φρόνιμα προσκυνούν τον σατανά ....
Ύπαγε, εχθρέ εμού τε και του Κυρίου Ιησού Χριστού μου Βαρθολομαίε· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει και εσύ προσκυνάς τον Θεό του Πάπα , των προτεσταντών, των μονοφυσιτών, των μουσουλμάνων, των εβραίων της μάρας της σάρας και του κακού συναπαντήματος.