Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Απὸ την «εὐφυῆ διπλωματία» του Πειραιώς στα Ευχολόγια του π. Θεοδώρου!



Πάπας καὶ Πατριάρχης ἔθεσαν

εἰς κίνδυνον τὰ Πανάγια Προσκυνήματα
συνεργούντων τῶν Ἁγιοταφιτῶν
Γράφει
Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης,
μότιμος Καθηγητής τς Θεολογικς Σχολς το Α.Π.Θ

ΜΕ λύπη, ργ κα γανάκτηση πληροφορήθηκε τ εσεβς πλήρωμα τς κκλησίας σα πρωτοφαν, πρωτότυπα, σεβ, αρετικ κα βλάσφημα λαβαν χώρα κατ τν συνάντηση πάπα κα πατριάρχου στ εροσόλυμα, τν κοιτίδα κα τ λίκνο το Χριστιανισμο, στος θεοβάδιστους κα γίους Τόπους, που ο δι τν αώνων φύλακες τς ρθοδόξου Πίστεως π τν ποχ τν γίων ποστόλων κα δι σειρς μεγάλων θεολογικν ναστημάτων, πως ο γιοι Σάββας γιασμένος κα ωάννης Δαμασκηνός, καταπολέμησαν τος αρετικος κα ς λύκους βαρες τος ξεδίωξαν μακρν τς ποίμνης το Χριστο, γι ν μ μεταδώσουν τν λύμη τς αρέσεως στος γιαίνοντες πιστος κα ν μ κατασπαράξουν πνευματικ τ πρόβατα.
Ο γιοταφτες δι τν αώνων ξιώνονται π τν Θε ν φυλάττουν τ Πανάγια Προσκυνήματα, μόνον κα μόνον γιατ μέχρι τώρα φύλατταν τν ρθόδοξη Πίστη μόλυντη κα μιγ π αρετικς προσμίξεις, σ μία διαρκ ντιπαράθεση μ τος ποικίλους αρετικος, Μονοφυσίτες (ρμενίους, Κόπτες, Αθίοπες) κα Παπικος.
Ο τελευταοι π τν ποχ τν παίσχυντων σταυροφοριν πάτησαν ς κατακτητα πόδι στος γίους Τόπους, χωρς καμμία κκλησιολογικ βάση κα δικαιοδοσία, λλ μόνο ς σχυρο κοσμικο ρχοντες κα μφανίζονται π ττε ς συνιδιοκτται τν ερν Προσκυνημάτων, μ μόνιμη πιδίωξη, μέσ διπλωματικν κα πολιτικν πιέσεων, ν κδιώξουν τος ρθοδόξους, τν γιοταφιτικ δελφότητα, κα ν ναλάβουν ατο τν φύλαξη τν Παναγίων Προσκυνημάτων. Τ πέτυχαν γι μικρ χρονικ διάστημα, λλ τος κατσχυνε Θες κα τος ξεδίωξε, γι ν πιβεβαιώσει τι δν χει σημασία γι τν Θε τόπος, λλ τρόπος τς λατρείας κα τς προσκυνήσεως.
πως διος Χριστς επε συνομιλώντας μ τν Σαμαρείτιδα, οτε στ ρος Γαριζεν λατρεύεται ληθιν Θεός, πως πίστευαν ο Σαμαρεται, οτε στ εροσόλυμα, πως πίστευαν ο ουδαοι, λλ μόνο στν κκλησία πο δρυσε Χριστός, που ο «ληθινο προσκυνητα» λατρεύουν τν Θε ν πνεύματι κα ληθεί, διότι «Πνεμα Θες κα τος προσκυνοντας ατν ν πνεύματι κα ληθεί δε προσκυνεν» (ω. 4, 23- 24). πως κδιώχθηκαν π τ εροσόλυμα κα π τν περίπυστο ναό τους ο ουδαοι, τσι κινδυνεύουν ν κδιωχθον κα ο γιοταφτες, ν συνεχίσουν τν οκουμενιστικ πορεία τν τελευταίων χρόνων, συμπορευόμενοι, συμπροσευχόμενοι, κα συμφωνοντες μ τος αρετικος, πως πανηγυρικ κα γυμν τ κεφαλ τ πραξαν κατ τν πρόσφατη συνάντηση Βαρθολομαίου κα Φραγκίσκου.
πέστρεψαν τ πρόσωπό τους ο ν ορανος γιοι γγελοι κα λοι ο μολογητα κα στλοι τς ρθοδοξίας γιοι, τος ποίους ποτίμησε γι δεύτερη φορ πατριάρχης, λέγοντας τι δν κατόρθωσαν «συνεργί το μισοκάλου», ν πιτύχουν τν νωση π χίλια τη, κα πέστειλε Θες δύο κκλησιαστικος γέτας, τν θηναγόρα κα τν πάπα Παλο τν ΣΤ, ο ποοι ξεπέρασαν τίς «νθρώπινες δυναμίες» κα τν πολεμικ καί «ντίδραση» τν προηγουμένων κα νοιξαν νέα ετυχ κα ελογημένη περίοδο διαλόγου, ερήνης κα γάπης, στ ποα στεροσαν ο γιοι. Ν περιμένουμε τώρα κα γιοκατάταξη το θηναγόρα, πως καναν ο Παπικο γι τος τελευταίους πάπες; Πάλι καλ πο ο προκαλέσαντες τ σχίσμα γιοι Πατέρες δν νομάζονται τώρα «θύματα το ρχεκάκου φεως», πως σ παλαιότερη βλάσφημη πατριαρχικ κτίμηση, λλά «ερο νδρες», χι πάντως «γιοι», φο δν μοιάζουν μ τος «φωτεινούς» θηναγόρα κα Παλο ΣΤ´. Στ θεολογικ τοπήματα μως τν πατριαρχικν μιλιν κα διακηρύξεων στ εροσόλυμα θ ναφερθομε σ πόμενα ρθρα μας.
Στ παρν πιθυμομε ν τονίσουμε τι πατριάρχης, νδιαφερόμενος στ λόγια γι τν διατήρηση κα νίσχυση τν ερν Προσκυνημάτων, τ θέτει σ κίνδυνο, διότι μ τν μεταφορ π τν Κωνσταντινούπολη στ εροσόλυμα τν συμπροσευχν, τν συναντήσεων, τς νταλλαγς δώρων, τν κοινν ελογιν, μεταφέρει τς οκουμενιστικς κτροπς κα στν κοιτίδα το Χριστιανισμο, κα στερε τν Σιωνίτιδα κκλησία κα τ Πανάγια Προσκυνήματα π τν μβρέλλα τς χάριτος κα τς προστασίας το Θεο. ς περιμένει ν τ προστατεύσει «γιώτατος δελφός, πίσκοπος Ρώμης», πως προστάτευσε κα τν Κωνσταντινούπολη, τν ποία πρτος κατέκτησε πρν π τν Μωάμεθ τ 1204, κα πως νοήτως πιστεύει γι τν Κύπρο γεσία τς κκλησίας τς Κύπρου, λιγοπιστοσα γι τν θεία βοήθεια κα προσκυνοσα τν πάπα.
Ποις φέλειες προέκυψαν γι τν κκλησία μετ τν συνάντηση τν εροσολύμων το 1964 μεταξ θηναγόρα κα Παύλου ΣΤ´; πανελήφθη τ διο σφάλμα σόφως, κατ τό «δς ξαμαρτεν οκ νδρς σοφο», κα πιβεβαιώθηκαν ο κτιμήσεις τν πολλν τότε ρχιεπισκόπων, πισκόπων, γιορειτν, ελαβν γερόντων κα λαϊκν τι μόνον δειν πρόκειτο ν προκύψουν, πως κα γινε, τ χειρότερο π τ ποα εναι μβλυνση το ρθοδόξου φρονήματος τν πιστν μ τ ν μ διακρίνουν πλέον μεταξ ρθοδόξων κα αρετικν, ληθείας κα πλάνης. νισχύθηκε τ σχίσμα τν Παλαιοημερολογιτν μ τν ξαρση το Οκουμενισμο, γιατ πολλο πιστο σκανδαλίζονται κα καταφεύγουν στς τξεις τους, διαιρέθηκε τ γιο ρος σ φιλοπατριαρχικς κα ντιπατριαρχικς μονές, μ ποδιοπομπαο τράγο τν Μον σφιγμένου, εναι σ διαρκ συνειδησιακ σύγκρουση πολλο κληρικοί, μοναχο κα λαϊκοί, ταν κούουν ν μνημονεύεται τ νομα το οκουμενικο πατριάρχου στς ερς κολουθίες καί πολλο προβαίνουν σ ποτείχιση π τν πίσημη κκλησία. κόμη κα στ σμα τν προκαθημένων πάρχουν διαφοροποιήσεις κα διαιρέσεις, πως φαίνεται π τν μ συμμετοχ δύο ατοκεφάλων κκλησιν, Γεωργίας κα Βουλγαρίας, στ λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο κκλησιν, κα π τν ξιέπαινη κα ρθή στάση τς μεγάλης κα σχυρς κκλησίας τς Ρωσίας ν μ ποδεχθε σα περ πρωτείου Ρώμης κα Κωνσταντινουπόλεως συσκευάζουν θεολόγητα κα ντικανονικ μεγάλοι κα μικρο φωστρες το Φαναρίου. Ποις τοπικς κκλησίες συνοδικ συνεφώνησαν γι τν συνάντηση πάπα κα πατριάρχου, ποος σχυρίσθηκε τι κπροσωπε τος προκαθημένους κα σύνολη τν ρθοδοξία; πατριάρχης νώνεται μ τος αρετικος κα διαιρε τους ρθοδόξους, πως πραξε κα « γιος δελφός του» τς Ρώμης, ποος καθ λην τν διάρκεια τς δεύτερης χιλιετίας γινε πηγ κα μήτρα σχισμάτων στν Δύση, ν δν συνέβη τ διο στν νατολή, μέχρις του πρχαν ληθιν ρθόδοξοι πατριάρχες πρ το Μελετίου Μεταξάκη κα το θηναγόρα.
Κα μ λα ατ διώχνει πατριάρχης τν Χάρη κα τν προστασία το Θεο πό τν κκλησία Κωνσταντινουπόλεως κα θ τν διώξει κα π τν κκλησία εροσολύμων. Πότε θ μάθουν κα θ κατανοήσουν π τέλους τι γιος Μρκος Εγενικς διέσωσε τ κρος τς κκλησίας μετ τν προδοτικ σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας, κα διατηρήθηκε στ Πόλη Χάρις το Θεο, μέχρις του γινε τ προδοτικ συλλείτουργο μ τος παπικος στν γία Σοφία τς Κωνσταντινουπόλεως στς 12 Δεκεμβρίου το 1452, λίγους μνες πρν π τν λωση; Επρεπε προδοσία ν μεταφερθε τώρα κα στν Πανάγιο Τάφο, στν περίλαμπρο να τς ναστάσεως το Κυρίου; Δν θ μείνει τίποτε νέγγιχτο κα μόλυντο π τν παναίρεση το Οκουμενισμο; Γιατ ν πιτρέψει Θες ν ποδοθε γία Σοφία στν ρθόδοξη λατρεία; Γι ν τελονται σ ατν ο οκουμενιστικς συμπροσευχς κα τ συλλείτουργα; Μ ατς εναι κα λόγος γι τν ποο μς τν φήρεσε.
Εχόμαστε ν φωτίσει Θες ληθιν τν πατριάρχη μας, γι ν παύσει ν κολουθε τόν «φωτισμένο» θηναγόρα κα ν εθυγραμμισθε μ τν γραμμ τν ντως φωτισμένων γίων Πατέρων, το Μ. Φωτίου, το γίου Γρηγορίου Παλαμ, το γίου Μάρκου Εγενικο, το γίου Κοσμ το Ατωλο, τν γίων Κολλυβάδων το γίου ρους κα συνόλου τς κκλησιαστικς παραδόσεως, ν ταπεινωθε κα ν ζητήσει συγγνώμη γι τν μέχρι τώρα πορεία του, στε καί τ διαχρονικ κρος τς Μεγάλης κκλησίας Κωνσταντινουπόλεως ν διασώσει, πο ντως ταν «φθαλμός τς οκουμένης», πως επε κατ τν προσφώνησή του στν Βασιλική τς Γεννήσεως στν Βηθλεέμ, λλ τώρα παυσε ν εναι, κα ν διαφυλάξει τν κκλησία, τς ποίας προΐσταται, κα τ Πανάγια Προσκυνήματα π τν θεία γκατάλειψη. ς συγκρίνει τν πρ το θηναγόρα κατάσταση τς κκλησίας Κωνσταντινουπόλεως κα τν μετ ατήν, κα τν πρ τς συναντήσεως θηναγόρα κα πάπα κατάσταση τς κκλησίας εροσολύμων κα τν Παναγίων Προσκυνημάτων π πλευρς ποιμνίου κα στελεχιακο δυναμικο, γι ν βγάλει μόνος του τ συμπεράσματα. ν Θες γκρίνει τέτοια συγκρητιστικ πανηγύρια κα ναμείξεις μετ αρετικν, δν θ πέτρεπε τ θαμα το γίου Φωτς ν πιτελεται μόνον π τν ρθόδοξο πατριάρχη, λλ κα π τος Λατίνους κα τος ρμενίους, τος ποίους πατριάρχης τιμ κα γαπ· εναι γαθς κα φιλάνθρωπος περισσότερο κα π τ Θεό. μαθητεία στν Παπισμ μς πιφυλάσσει κα λλες κπλήξεις.

 Ορθόδοξος Τύπος, 30/5/2014

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος30/5/14, 3:09 μ.μ.

    Ο π. Θεόδωρος δεν περιορίζεται σε ευχολόγια. Κάνει κριτική και μάλιστα αυστηρή και σκληρή, προς πάσαν κατεύθυνσιν, διατηρώντας παράλληλα την ευπρέπεια και κοσμιότητα, που επιβάλλει το Ηθος του ως Ορθοδόξου, το σχήμα του, ως Ιερέως, και το Κύρος του, ως Καθηγητού.
    Και βέβαια, (προς το παρόν τουλάχιστον), δεν έχει εκδηλώσει τάσεις πνευματικής αυτοκτονίας, ώστε να εγκαταλείψη την Εκκλησία, και να περιφέρεται ασκόπως στο κενό της αποτείχισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/5/14, 11:49 μ.μ.

      Ἀγαπητέ, θἀ σέ λυπήσω ἀλλά πρέπει νά σοῦ πῶ ὅτι δέ συνιστᾶ ὀρθόδοξο ἦθος ἡ διαπίστωση τοῦ λάθους ἀλλά ἡ ἀπομάκρυνση ἀπό αὐτό. Ὁλόκληρη ἡ Θεία Γραφή καί σύμπασα ἡ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας βοοῦν ὅτι ἡ εὐσέβεια σημαίνεται καί βεβαιώνεται μόνον μέ τήν πράξη! Στά λόγια καί στή γνώση καί στή θεωρία ἄνευ πράξεως δέν ὑπάρχει σωτηρία! Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ὀνομάζουν τήν ἄνευ πράξεων ὀρθοδοξολογία ὡς Θεολογία δαιμόνων, διότι καί αὐτοί πιστεύουν καί φρίττουν καί ἐνίοτε πιεζόμενοι ὁμολογοῦν τήν ἀλήθεια ἀλλά δέν μετανοοῦν καί δέν πράττουν ποτέ τό θέλημα τοῦ Θεοῦ τό σωτήριον. Σεβαστός ὁ π. Θεόδωρος καί ἀγαπητός λίαν πλήν ὅμως δέν κατανοεῖ ὅτι ὁ ἴδιος δέν βαδίζει στά χνάρια τῶν Ἀγίων Πατέρων, ὅπως ὁ Ἅγ. Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός, ὁ Ἅγ. Θεόδωρος Στουδίτης, ὁ Ἅγ. Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός καί ὁ Ἅγ. Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής! Πνευματική αὐτοκτονία συνιστᾶ σήμερον ἡ παραμονή ὅποιου θέλει νά εἶναι ὀρθόδοξος καί συνειδητό μέλος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ σέ κοινωνία μέ τόν αἱρετικό Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τούς Ζηζιούλες καί Ἰγνατίους καί Σαββάτους καί λοιπό ἐσμό τῶν κακοδοξούντων! Αὐτό εἶναι τό πραγματικό κενό: Νά ἀπομακρύνεσαι ἀπό τήν κοινωνία μέ τούς Ἀγίους παραμένοντας στήν κοινωνία τῆς γυμνῆ πλέον τῆ κεφαλῆ κηρυσσομένης ἀντιχρίστου αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Καί κάτι χειρότερο ἀπό αὐτοκτονία συνιστᾶ ἡ στάση τῶν παραμενόντων στήν κοινωνία τῆς αἰρέσεως: συνιστᾶ καθοδήγηση ὁλοκλήρου τοῦ προδομένου λαοῦ τοῦ Θεοῦ σέ ὁμαδική αὐτοκτονία, ὅπως κατά καιρούς πράττουν ἡγετίσκοι σεκτῶν, διότι παρεμποδίζεται αὐτός ὁ λαός νά ἐνεργήσει ὅπως ἐνεργοῦσαν οἱ ὀρθόδοξοι πιστοί ἔναντι τῶν αἱρετικῶν ἐξωμοτῶν Πατριαρχῶν καί Ἐπισκόπων ἀνά τούς αἰῶνες! Ἄς ἐνωτισθοῦμε ὅλοι τή φωνή τοῦ Θεοῦ "ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε καί ἀκαθάρτου (τῆς προδοσίας αὐτῶν) μή ἅπτεσθε!

      Διαγραφή
    2. Οπως τα λές Ανώνυμος30/5/14 - 11:49 μ.μ.. Ετσι είναι .

      Διαγραφή
  2. Η Κιβωτός της Διαθήκης διατήρησε και εν αιχμαλωσία την αγιότητα της.
    Την διατηρούν και τα προσκυνήματα αν και είναι σε αιχμαλωσία . Πλην όμως σε αιρετικό ναό δεν θα μπώ για να προσκυνήσω ούτε αυτόν ακόμα τον Πανάγιο Τάφο . Ουτε θα πάρω αλογία απο τα χέρια του αιρετικού των Ιεροσολύμων που την ανάπτει από την λυχνία που προσκομίζει ο σκευοφύλακας και την πασάρει ως "Αγιο Φως" θαυματουργικά αναμμένο απο τον Θεό . Ουκ έχουμε ώδε Ιερουσαλήμ αλλά την μέλλουσα επιζητούμε .
    Ας λατρεύει αυτός ο αιρετικός τον αλλο Θεό του μαζί με τους παπικούς , μαζί με τους αιρετικούς , τους μουσουλμάνους και τους Εβραίους . Αυτός ο Θεός που λατρεύουν όλοι αυτοί είναι ο σατανάς ο προαιώνιος εχθρός μου .
    Στα σατανικά μυστήρια τους δεν θα πάρω μέρος για να ενωθώ μαζί τους και με τον αντίχριστο που αυτοί "ινα εν ώσι" λατρεύουν .
    Ανάθεμα τους . Απο την κεφαλή τους τον Πάπα μέχρι τον τελευταίο τους όποιος και όπου και αν είναι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος30/5/14, 4:37 μ.μ.

    Π.Θεοδωρε Ζηση δεν μπορεις να αποτειχιστεις απο τους οικουμενιστες διοτι εισαι φοβιτσιαρης.(αλλαξε κανενα στιλο γιατι απο το πολυ γραψιμο στον χαρτοπολεμο που κανεις σταματησε να γραφει) ομολογητες της νυχτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ορθόδοξη στάση δεν είναι κρυφή η «υπόγεια» να "το παίζεις σε διπλό ταμπλό" αλλά η φανερή δράση Οι κρυφός δρώντες λέμε ότι φορούν την φενάκη (περούκα μασκαρέματος) Και μου όσοι ναι μεν συμφωνούν αλλά δεν κάνουν κάτι ,φανερά η έστω κρυφά αξίζουν «το βρακι της Κατερίνας»…

      αυτό το βρακί της Κατερίνας εννοώ που διαβάζεται στο κείμενο που παραθέτω και όχι άλλο :

      Διαβαζω στο :http://www.antibaro.gr/society/natsios_braki.php

      "Φέρτε το βρακί της Κατερίνας!!
      Δημήτρης Νατσιός
      Δάσκαλος Θεολόγος
      Αντίβαρο, Ιανουάριος 2007

      .... Ενώ «της δειλίας αισχρά γίγνεται τέκνα», η δειλία, η λιποταξία, γεννοβολά αισχρά τέκνα.
      Στην νεότερη εποχή αποκαλυπτική και ξεκαρδιστική είναι η τακτική του στρατάρχη της Ρούμελης, του Καραϊσκάκη. Αυτός, όπως γράφει ο Δημήτρης Φωτιάδης στην βιογραφία του, «έσερνε ένα γυναικείο παλιόβρακο, γνωστό σ’ όλο το ασκέρι του με τ’ όνομα το βρακί της Κατερίνας, που το φόραγε στους φοβιτσιάρηδες». Όταν η πατρίδα κινδύνευε και ήθελε ο στρατηγός να στρατολογήσει πολεμιστές πήγαινε στα χωριά και τους μάζευε. Όσους κρύβονταν, τους κιοτήδες, «τις σαπιοκοιλιές», όπως τους ονόμαζε ο Καραϊσκάκης, τους ξετρύπωνε και τους ανάγκαζε να φορέσουν «το βρακί της Κατερίνας». (Η Κατερίνα ήταν περιβόητο για την ελευθεριότητά του γύναιο της περιοχής). Όσοι λαγόκαρδοι και κιοτήδες φορούσαν «το βρακί» ντροπιάζονταν διά βίου και συνήθως εξαφανίζονταν, για να γλιτώσουν τον περίγελω του κόσμου. Εκείνα τα χρόνια «μιλούσαν οι καρδιές, τώρα μιλούν τα χρήματα» (Κανάρης). Οι λιποτάκτες ατιμάζονταν ως ανάξιοι της πατρίδας. Αναστήθηκε το Γένος από ανθρώπους «τρελούς» σαν τον Καραϊσκάκη, που με τις ηρωϊκές «αποκοτιές τους» έδιναν θάρρος.,,,"

      Τόσο η Κατερίνα στο βρακί της οποίας αναφέρομαι όσο και η Φενάκη είναι πόρνες , γύναια … η μια χειρότερη από την άλλη κατά οσα λέει ο λαός μας ...
      (Για την Φαινάκη διάβασε εδώ http://www.paron.gr/v3/new.php?id=15349&colid=35&dt=2007-07-08 )

      Και με αυτή την έννοια συνκρινω τους λιποτάκτες του Αντί- αιρετικού αγώνα οι οποίοι αξίζουν το βρακί της Κατερίνας
      Και λέω για Φενάκη για όσους με δόλιο τρόπο το παίζουν «διπλό ταμπλο» ναι μεν αλλά αιρετικός ο Βαρθολομαίος σκύβουν και του φιλούν το χέρι , κοινωνώ από αυτό … γιατί θέλουν και την πίτα ακέραια και τον σκύλο χορτάτο …

      Αν και για να πω την αλήθεια αδικώ τις πόρνες συγκρίνοντας τες με τα υποκείμενα αυτά γιατί οι μεν πόρνες εξ ανάγκης και με μισθό το κάνουν ενώ οι οικουμενιστες αν και έχουν ευεργετηθεί και δεν έχουν ανάγκη ξοδεύονται κιόλας , όχι μόνο δεν παίρνουν αλλά δίνουν ….

      Ιεζεκιήλ 16.... :33 Εις πάσας τας πόρνας δίδουσι μίσθωμα αλλά συ τα μισθώματά σου δίδεις εις πάντας τους εραστάς σου και διαφθείρεις αυτούς, διά να εισέρχωνται προς σε πανταχόθεν επί τη πορνεία σου.
      34 Και γίνεται εις σε το ανάπαλιν των άλλων γυναικών εν ταις πορνείαις σου διότι δεν σε ακολουθεί ουδείς διά να πράξη πορνείαν καθότι συ δίδεις μίσθωμα και μίσθωμα δεν δίδεται εις σε, κατά τούτο γίνεται εις σε το ανάπαλιν.
      35 Διά τούτο, άκουσον, πόρνη, τον λόγον του Κυρίου....

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος30/5/14, 6:59 μ.μ.

    Δυστυχώς αναμενόμενο και αυτό που διαβάζουμε, όχι γιατί δεν είναι ορθά τα όσα λέει, αλλά είναι πολύ μικρά για να χαρακτηρίσουν το μέγεθος της Αποστασίας που συνετελέσθη ή να ανακόψουν την ακόμη χειρότερη, δεδηλωμένη ήδη από τους πρωταγωνιστές, εξέλιξή της. Είναι κρίμα, γιατί στον Πατέρα Ζήση, καθώς και τους άλλους Αντιοικουμενιστές " ηγέτες " είχαν αποτεθεί πολλές ελπίδες από τους Πιστούς. Ο Λαός χρειάζεται πάντα μία ηγεσία για να δώσει τον αγώνα του, αλλά η " ηγεσία " , όπως δείχνουν τα γεγονότα, σε κάποια κρίσιμη στιγμή, εκείνοι και η καρδιά τους την γνωρίζουν, έκλεισαν την πόρτα στην Χάρι του Θεού, που τους δόθηκε, και ελεύθερα επέλεξαν να μην αντιδράσουν με διακοπή μνημοσύνου. Ας αφήσουν λοιπόν τα διάφορα " επιχειρήματα " για την στάση τους αυτή, η Εκκλησία δεν πρόκειται να εγκαταλειφθεί στα χέρια των πνευματικών Αποστατών, το σχέδιο του Κυρίου θα χρησιμοποιήσει άλλους ανθρώπους, που αποδείχθηκαν καρδιακά πιστώτεροι, παρά τα ανθρώπινα λάθη τους στο παρελθόν, αλλά άνοιξαν με την θέλησή τους την πόρτα όταν την κτύπησε η Χάρις του Θεού. Αυτούς τους ανθρώπους Πατέρα Ζήση τους γνωρίζετε, αλλά αναφέρεσθε, όχι μόνο Εσείς, αλλά και άλλοι, υποτιμητικά γι αυτούς. Για άλλη μία φορά τα μωρά του κόσμου εξελέξατο ο Θεός, και αυτή η εκλογή αποδεικνύεται απόλυτα δίκαιη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έως πότε επιτέλους θα καυτηριάζετε όλοι εσείς οι αντιοικουμενιστές πατέρες, θα ελέγχετε και θα στηλιτεύετε γραπτώς και προφορικώς τα προδοτικά έργα των Οικουμενιστών, χωρίς να προβαίνετε σε καμμία αγιοπατερική τακτική και καταπολέμηση της αιρέσεως; Δικά σας λόγια είναι ότι με αυτήν την συμπεριφορά σας ουνιτίζουμε και μη υπαρχούσης δραστικής αντιμετώπισης, το ορθόδοξο αισθητήριο αμβλύνεται και εξασθενίζουν οι όποιες αντιδράσεις των πιστών με αποτέλεσμα να υποχωρούμε ολοένα και περισσότερο, η αίρεση να κερδίζει έδαφος και τα οχυρά ένα - ένα να πέφτουν. Μέχρι πότε θα σιγοντάρετε τον ανηλεή πόλεμο των Οικουμενιστών εναντίον της αμωμήτου Ορθοδόξου πίστεώς μας; Έως πότε θα κατασκανδαλίζετε τον πιστό λαό του Θεού που αναμένει από σας μια ορθόδοξη και πατερική αντίδραση; Όντως έσχατοι καιροί! Ο Θεός να μας ελεήσει και να μας φωτίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος31/5/14, 7:48 μ.μ.

    Ανώνυμος 11 - 49
    Θα μου επιτρέψης να σου πώ, ότι όπως εσύ κατηγορείς τους κληρικούς ότι δήθεν εμποδίζουν το λαό να φύγη από την Εκκλησία, έτσι θα μπορούσε κάποιος να πή ότι κι εσύ παρασύρθηκες από κάποιους και έφυγες. Εκτός αν εννοείς ότι , οι άλλοι έχουν λιγώτερη νοημοσύνη από σένα, και άγονται και φέρονται με ευκολία.
    Θεωρώ περισσότερο πιθανόν, αυτοί που αποτειχίζονται να επηρεάζωνται εύκολα, είτε λόγω ελλειπούς παιδείας, είτε λόγω ανασφάλειας, είτε λόγω φόβου για να μην κολαστούν, (επειδή βλέπουν τον Κύριο ως τιμωρό και εκδικητή, και όχι ως φιλοστοργο Πατέρα), είτε για άλλους λόγους που άπτονται της ευαίσθητης ψυχολογικής σφαίρας.
    Ταπεινώς φρονώ ότι ο Κύριος βλέπει την καρδία του καθενός και την προαίρεση του, και γνωρίζει ποιός θέλει να κάνη αίρεση και ποιός όχι. Εμείς βλέπουμε εξωτερικά και κατηγορούμε πολλές φορές λανθασμένα, μη γνωρίζοντας την εσωτερική ψυχική συγκρότηση του καθενός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος31/5/14 - 7:48 μ.μ. Αυτό που δεν έχεις καταλάβει και φαίνεται απο το τρόπο της σκέψης σου αλλά και την ορολογία που χρησιμοποιείς είναι οτι η "Νέα εποχή " εφαρμόζεται ήδη , εφαρμόζεται ΤΩΡΑ εφαρμόζεται με βία στην χώρα μας αλλά και σε όλο το κόσμο .
    Και εφαρμόζεται σαν κυβερνητικό σύστημα άνωθεν επιβαλλόμενο που αφορά όλες τις πτυχές της ζωής .
    Τωρα δες εδω : http://www.ertopen.com/news/ellada/item/21391-epimelhthrio-msshnias-pente-h-exi-megales-etaireias-tha-elegchoyn-olh-thn-paragwgh
    Επιμελητήριο Μεσσηνίας: "Πέντε ή έξι μεγάλες εταιρείας θα ελέγχουν όλη την παραγωγή"
    Τώρα μπαίνει σε έλεγχο και η παραγωγή και η εμπορία αλλά και το μοίρασμα της τροφής .
    Έλεγε ο Τόμας Τζέφερσον "Αν οι άνθρωποι αφήσουν την κυβέρνηση να αποφασίζει τι τροφή θα τρώνε και τι φάρμακα θα παίρνουν, τα σώματά τους θα είναι σύντομα σε τόσο θλιβερή κατάσταση όσο είναι οι ψυχές εκείνων που ζούν σε καθεστώς τυρρανίας."
    Ηδη εχει ξεκινήσει η εφαρμογή του νόμου την απαγόρευση του σπιτικού κήπου ή του κοτετσιού για την επιβίωση της οικογένειας είτε άμεσα και κάθετα όπως στην Αμερική είτε έμμεσα με ένα κάρο εμπόδια όπως στην Ελλάδα .
    Με τον νόμο επιβάλλουν την φτωχοποίηση την ανεργία .
    Τώρα τα ελληνόπουλα τρώνε απο σκουπιδοτενεκέδες ή απο ΜΚΟ
    Στο πολιτιστικό πρότυπο ΤΩΡΑ προβάλλεται η Η Conchita Wurst, η τρανσέξουαλ
    Τώρα στην Γαλλία τα Αγόρια στο σχολείο με φούστα στο πλαίσιο της "ημέρας κατά του σεξισμού"

    Ο οικουμενισμός είναι το ιδεολογικό - Θρησκευτικό υπόβαθρο και ΤΩΡΑ περνά
    την άρνηση - "υπερβαση" του Τριαδικού Θεού και του Ιησού Χριστού ως Θεού , ως ο Λόγος του Θεού που ενανθρωπίστηκε για να θεωθεί ο Ανθρωπος . Τωρα την περνά με τοις κοινές προσευχές μιας πανσπερμίας "χριστιανών " μαζί με Εβραίους μουσουλμάνους αλλά και βουδιστές μέχρι και στον πανάγιο Τάφο .
    ΤΩΡΑ τα συντάγματα των χωρών γίνονται κουρελόχαρτα

    Εχεις αυτή τη στιγμή μια "ελληνική " κυβέρνηση υποχείρια των "αγορών"
    Εχεις ΜΜΕ υποχείρια των "αγορών" ... τι σε αυτή την χώρα δεν είναι υποχείριο των "αγορών" ?

    Εσύ πιστεύεις οτι η "εκκλησία" δεν είναι υποχείρια των "αγορών" ?
    Πως επίσκοποι Ιησού μοιράζουν κοράνια ? Έτσι έκαναν πάντα ?

    Η εκκλησία είναι ένα μαγαζί υπο νέα διεύθυνση . Μπορεί εξωτερικά να είναι όλα ίδια όμως ενώ μέχρι χθές είχε τον Ιησού κεφαλή και σκοπό την Θέωση του ανθρώπου
    σήμερα έχει την ταμπέλα "Ιησους" και σκοπούς του κόσμου τούτου .
    Εξαγοράστηκε το μαγαζί και προστέθηκε στη πολυεθνική μαζί με αλλά ανάλογα "χριστιανικών ομολογιων" , με μουσουλμανικά Εβραϊκά ινδουιστικά κτλ
    Ναι διατηρεί την ταμπέλα "Ιησούς" μέχρι να αντικατασταθεί με άλλη πχ Μεντρεγια όμως όπως αν ψάχνεις την ΕΡΤ δεν είναι στο ραδιομέγαρο έτσι και η εκκλησία του Θεού δεν είναι εκεί που θα έπρεπε να είναι .
    Αποτειχίζομαι δεν σημαίνει βγαίνω απο το τείχος και μάλιστα το τείχος της εκκλησίας αλλά ακριβώς το αντίθετο . Οχυρώνομαι στην πίστη μου ενάντια στις εφόδους των υπεναντίων . Των μασόνων εν προκειμένω οι οποίοι θέλουν να μας υποδουλώσουν πνευματικά στην πανθρησκεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λες : " Θεωρώ περισσότερο πιθανόν, αυτοί που αποτειχίζονται να επηρεάζωνται εύκολα, είτε λόγω ελλειπούς παιδείας, είτε λόγω ανασφάλειας, είτε λόγω φόβου για να μην κολαστούν, (επειδή βλέπουν τον Κύριο ως τιμωρό και εκδικητή, και όχι ως φιλοστοργο Πατέρα), είτε για άλλους λόγους που άπτονται της ευαίσθητης ψυχολογικής σφαίρας."
    Να με συνπαθάς αλλά πέφτεις έξω όσο τουλάχιστόν με αφορά .Και θα φανώ άφρων και θα μιλήσω για τον εαυτό μου για να σε κάνω εσένα σοφότερο . Και κοσμική παιδεία διαθέτω και σχολή κατηχητικού και μέσα σε ένα περιβάλλον όπου ήταν διαρκής η παρουσία του Θεού μεγάλωσα και έτυχα θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης κοντά σε γέροντα ή μάλλον σε γέροντες με εξαγόρευση λογισμών και υπακοή αν και λαϊκός που πολλοί μοναχοί δεν έχουν και για μισό αιώνα εκκλησιαστική Ζωή με πείρα Θεού και τον Ιησού στην Καρδιά μου . Οταν μου συνέβικαν πνευματικά φαινόμενα κατέφυγα σε χριστιανό ψυχίατρο και οταν αυτοί διαπίστωσαν οτι απο ιατρικής απόψεως χαίρω άκρας ψυχικής υγείας και το φαινόμενο είναι πνευματικό ήρθε και ανάλαβε γέροντας διορατικός που το επιβεβαίωσε που με έστειλε στον εμπειρότερο τότε επίσκοπο της Κρήτης και αυτός με την σειρά του στον επίσκοπο Χανίων τον νυν Κρήτης ως τον πλεόν αρμόδιο γιατί εκκλησιαστικά υπάγομαι στον Χανίων . Κύριε ανώνυμε ευλογία έχω και δη σε πρώτο (Ευμένιο) δεύτερο (Κισάμου Ειρηναίο) και τρίτο (Χανίων τότε και νυν Κρήτης Ειρηναίο ) βαθμό
    Σύμφωνα με διδάσκει η εκκλησία του Χριστού , γραφτά και προφορικά αλλά και μυστηριακά και ιδικά με το Βαπτισμα την θεία Ευχαριστία κτλ ,με τις οικουμενικές συνόδους και δή το συνοδικό της Κύριακης της Ορθοδοξίας και με όσα λένε οι Αγιοι μου και μάλιστα ο Αγ Κοσμάς ο Αιτωλός αποδίδω την ΙΔΙΑ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΤΙΜΗ στον Πάπα , στον Βαρθολομαίο και σε όσους τον μνημονεύουν , στον Αρχιεπίσκοπο των πρωτεσταντών , κοπτών , αρμένιδων κτ , στους αρχι ιμάμηδες και αρχι ραβίνους κτλ . Οτι όλοι αυτοί του ίδιου "θεού" είναι και με τα μυστήρια τους με αυτόν τον ίδιο "θεό" ενώνουν τους μετέχοντας σε αυτά .
    Οι θεοί όμως των εθνών δαιμόνια (Ψαλ. 95.5). Στο βάπτισμα μου ο νονός μου αποτάχτηκε και έφτυσε τον Σατανά τον "θεο" των εθνών , τον "θεό" των αιρετικών
    Οι σύνοδοι μου αναθεμάτισαν τους αιρετικούς τα σατανοπαίδια .Και οι Αγιοι και μάλιστα ο Αϊ Κοσμάς αναθεμάτισαν τον Πάπα .
    Απονέμω το λοιπόν σε όλους αυτούς την ΙΔΙΑ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΤΙΜΗ = το ανάθεμα .
    και τα μυστήρια τους τα θεωρώ οτι είναι ότι είναι η παπική Οστια , δηλαδή ψυχοκτόνο δηλητήριο του αρχεκάκκου όφεως .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα αν εσύ έχεις αμφιβολία περί των ανωτέρω τράβα και ρώτα τον επίσκοπο σου τράβα και ρώτα και τον ίδιο τον Βαρθολομαίο , ή τον Πάπα ή όποιον θέλεις
    Πλήν όμως πρόσεξε να θέσεις ορθά την ερώτηση
    Πες : Γία Όνομα του Κυρίου μου Ιησού Χριστού ορκίζω σε να μου πείς την αλήθεια και μόνο την αλήθεια .
    Εχουν τον ΙΔΙΟ ΘΕΟ ο Πάπας , ο Βαρθολομαίος και όσοι τον μνημονεύουν , ο Αρχιεπίσκοπος των πρωτεσταντών , των κοπτών ,των αρμένιδων κτλ του ΠΣΕ , οι αρχι ιμάμηδες και οι αρχι ραβίνοι ? Με τα μυστήρια τους ενώνουν τους πιστούς τους με αυτόν τον ΙΔΙΟ ΘΕΟ ?


    Και αφού πάρεις την απάντηση ρώτα ξανά
    Γία Όνομα του Κυρίου μου Ιησού Χριστού ορκίζω σε να μου πείς την αλήθεια και μόνο την αλήθεια . Ο σατανάς που δια αντιπροσώπου αποτάχτικα και έφτυσα στο βαπτισμα μου δεν είναι κατα τις αγιες συνόδους της εκκλησίας του Χριστού και κατά τους Αγίους μας και μάλιστα κατα τον Αϊ Κοσμά που έλεγε να αναθεματίζουμε τον Αντιχριστο Πάπα ... ο Σατανάς δεν είναι ο "θεος" που λατρεύει ο Πάπας , οι αιρετικοί , οι μουσουλμάνοι και οι Εβραίοι ?Ολους αυτούς με το "τας θυρας τας θύρας δεν τους κρατάμε μακριά να μη μαγαρίσουν την θεία ευχαριστία σύμφωνα με την εντολή του Κυρίου " Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, " ? Σε όλους αυτούς που δεν ευλογούν όσα η ορθοδοξία ευλογεί και δεν αναθεματίζουν όσο η ορθοδοξία αναθεματίζει το συνοδικό της Κυριακής της ορθοδοξίας δεν λέει ανάθεμα ?

    Τράβα και ρώτα . Αλλά ρώτα σωστά για να πάρεις την σωστή απάντηση .
    Εγω ρώτησα 3 όχι ενα . Και με την ευλογία τους ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ και κατ ιδίαν και δημόσια μπροστά τους αναθεμάτισα . Και ο τρίτος εξ αυτών ο Κρήτης ακόμα ζεί
    Και σήμερα αν ερωτηθεί τις ίδιες απαντήσεις θα δώσει .
    Δεν θα πεί ψέματα ο άνθρωπος .
    Βλέπεις αυτή είναι η Αλήθεια . Ολοι αυτοί αυτοπροσδιορίζονται οτι έχουν τον ιδιο θεό
    Και αυτός ο "ιδιος Θεός" είναι ο σατανάς σύμφωνα με την Ορθοδοξία . Και τους πρέπει το ανάθεμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και προστάτιδα μας στην αποτείχιση η Ὑπεραγία Θεοτόκος τοῦ «νοητοῦ τείχους» που εορτάζει 28 Μαΐου

    Η Παναγία μας είναι το νοητό τείχος μας , η θερμή προστάτις και βοηθός μας, η τας των εναντίων εφόδους αποτειχίζουσα, και προς σωτηρίαν καθοδηγούσα .
    Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου» είναι η θεολογική βάση της αποτείχισης μας απο τας εφόδους του σατανά από τας εφόδους του παπικού Βαρθολομαίου, του αιρεσιάρχη του ΠΣΕ και της μασονικής πανθρησκείας.

    Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου» είναι η αναγκαία και ικανή προϋπόθεση για την Θεία κοινωνία το μυστήριο της ενανθρωπήσεως του Θεού και της θεοποιήσεως του ανθρώπου.
    Είναι το "συμπύκνωμα " των 3 αποταγών.

    Η πρώτη αποταγή : Με άρτον μόνον δεν θέλει ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με πάντα λόγον εξερχόμενον διά στόματος Θεού

    Είναι αποταγή του κόσμου με την κάθαρση της καρδιάς από το "κοσμικό το υλιστικό φρόνημα " προς χάρη του Θείου Λόγου.

    Η δεύτερη αποταγή : Πάλιν είναι γεγραμμένον, δεν θέλεις πειράσει Κύριον τον Θεόν σου.
    Είναι η «εκκοπή του ιδίου θελήματος»... εσωτερική πάλη του ανθρώπου με τα πάθη και τις επιθυμίες που οδηγεί στον φωτισμό.

    Η τρίτη αποταγή : Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και Αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει....
    Είναι η αποταγή της «κενοδοξίας» .. ή παράδοση στο θέλημα του Θεού που οδηγεί στην Θέωση.

    Στον παπισμό, στον οικουμενισμό Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου» και οι τρεις αποταγές είναι φανερό ότι δεν υπάρχουν ούτε σαν πράξη ούτε σαν ζητούμενο. Εκεί ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ το ακριβώς αντίθετο ...Το χρυσό και όχι τον Χριστό λατρεύουν. Την κοσμική εξουσία, τον κόσμο τούτο ορέγονται και με υλικό φρόνιμα προσκυνούν τον σατανά ....

    Ύπαγε, εχθρέ εμού τε και του Κυρίου Ιησού Χριστού μου Βαρθολομαίε· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει και εσύ προσκυνάς τον Θεό του Πάπα , των προτεσταντών, των μονοφυσιτών, των μουσουλμάνων, των εβραίων της μάρας της σάρας και του κακού συναπαντήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.