Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Υπομονή και Προσευχή Τέκνον! Πανταζή Ν.



Γέροντα,
  Παναίρεση. Διωγμός. Σατανοκίνητος Οικουμενισμός. Του Πάπα Πολυχρονισμός. Δεσποτοκρατίας  Ωχαδερφισμός.

"Υπομονή. Μπόρα είναι, θα περάσει..."!
Μα, γέροντα, εδώ μιλάμε για Τσουνάμι! Χαλασμό Κυρίου! Καβαλάρη Αποκαλύψεως!

"Υπομονή και προσευχή τέκνον μου..."!
Γέροντα, 
* ήρθε "το ποθούμενο" το δικό τους!
* Η Ένωση ήδη έγινε!
* Επίσημη Μνημόνευση Ανοικτή.
* Κοινωνία Διαμυστηριακή.
* Εμπέδωση σταδιακή
* εγκαθίδρυση ανεκτική
* αντίδραση μηδαμινή
* συμπόρευση μολυσματική
* υποχώρηση συμβιβαστική
* υποδούλωση καταδικαστική
* και επικοινωνία κολάσιμη.
"Υπομονή και προσευχή τέκνον μου..."!
Μα, γέροντα, έως πότε; Οι πάντα καλώς διεταξάμενοι Άγιοι Πατέρες όρισαν στάση Ορθόδοξη, Αποτειχισιακή, Μνημονεύσεως Διακοπή. Προσδιόρισαν χρόνους, εξόρκισαν καιρούς, αφορίσθησαν ανάμεσα απ' αυτούς. Τις Σειρήνες του ΠΣ"Ε" δεν τις ακούς; Δεν διαβλέπεις τον μολυσμό της ισοπεδώσεως της πίστεως και χαλαρώσεως της συνειδήσεως; Δεν προβλέπεις Μεγίστη προδοσία Χριστού, ανασταύρωση του Υιού;
"Υπομονή και προσευχή τέκνον μου..."!
Γέροντα, ιδού, ο Αντίχριστος καλπάζει επί θύραις. Σφράγισμα Μικροτσίπ RFID. Ναός του Σολομώντα υψώνεται. Διωγμός εξαπολύεται. Σταυροί στήνονται. Οι βηματισμοί του Θεού ακούγονται.
"Υπομονή και προσευχή τέκνον μου..."!
Συγγνώμη, γέροντα, σε επικίνδυνη, υπερπαραπλανητική "απάθεια" σε βρίσκω...
Άιντε, αααιιιντε, Ακάκιε, τα μακαρόνια φρόντισε να είναι Μίσκο!

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/5/14, 12:38 μ.μ.

    "Yπομονή και Προσευχή τέκνον ....."
    Μία φράση που έχει χρόνια να ακούση ο συγγραφέας της ανάρτησης, επειδή (με δική του απόφαση και θέληση) έχει καταστήσει τον εαυτό του Ορφανό από Πατέρα, και Οικογένεια (Εκκλησία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποσώς με γνωρίζεις, ανώνυμε δειλέ. Θα ήμουν άφρων κυριολεκτικώς εάν απεκάλυπτα πόσες στη ζωή μου φορές και σε τι κρίσιμες και καθοριστικές στιγμές εφήρμοσα παιδιόθεν αυτή τη φράση.
      Το άρθρο δεν απαρνείται την μεγάλη αξία της υπομονής ούτε αμφισβητεί την ωραιότητα, αμοιβαιότητα και ευργετικότητα της προσευχής.

      Σατιρίζει την άκαιρη, αλόγιστη, μηχανική χρήση και κατάχρηση της φράσεως από άπειρους νεογεροντάδες οι οποίοι παραμένουν απαθείς στην επικρατούσα αυτή απειλή και καλύπτουν την αντιπατερική τους αδράνεια με την συνηθισμένη αυτή φράση.

      Όσο για την ανήθικη κατηγορία σου (διότι περί ήθους πρόκειται) ότι "έχω καταστήσει τον εαυτό μου ορφανό από πατέρα, και Οικογένεια (Εκκλησία)" μάθε πως ψεύδεσαι, πλανάσαι και αυταπατάσαι.

      Έχω πνευματικό πατέρα και Μητέρα και Οικογένεια την Αγία, Διαχρονική Ορθόδοξη Εκκλησία. Μόνο που η δική μου Εκκλησία δεν έχει Πατριό τον Πάπα ούτε "γκόμενα"-ερωμένη την Παναίρεση του Οικουμενισμού.

      Η δική μου Εκκλησία δεν ζεί την τρομακτική Αποκαλυπτική Ορφάνεια της οριστικής απωλείας της υιικής σχέσεως με τον Θεό Πατέρα και την Υποστατική Αλήθεια.

      Η δική μου Οικογένεια δεν έχει γιαγιά την αθεϊα και γεροντοκόρες εκλεκτές την Εκκοσμίκευση και την Αποστασία. Δεν έχει γιόκα τεντυμποϊ τον Νεωτερισμό και ούτε τον Μεταπατερισμό Κουμπάρο.

      Η δική μου Μάνα - Εκκλησία δεν "κερατώνει" τον Νυμφίο της Χριστό με το τρισκατάρατο θηρίο του Βατικανού. Η δική μου Αποτειχισιακή Οικογένεια δεν "νταλαβερίζεται" στα "Λαδάδικα" του Π.Σ."ε" και δεν κοινωνεί-ερωτοτροπεί με ερωτοτροπούντας-κοινωνούντας με τον Πάπα.

      Ο δικός μου ο πατέρας δεν καταδέχεται να παρίσταται προαγωγός "νταβατζής" της Θεο-Νύμφης Ορθοδοξίας με το να Μνημονεύει Πάπα.

      Κι' αν πάλι με ονομάσεις αισχρολόγο, αρθρώνω λόγο και αντιλέγω παρρησία πως είναι λιγότερο αισχρό να λες τα πράγματα με τ' όνομά τους και πολύ περισσότερο αισχρό και βέβηλο να τα διαπράττεις εν ονόματι μιας αντίθεης, οικουμενιστικής αγάπης.

      Κοίτα λοιπόν και θρήνησε τη δική σου ορφάνεια διότι ως μέλος του Ορφανοτροφείου-Νεκτροταφείου του Π.Σ."ε" σε βλέπω να κοινωνάς όστιες και να φιλάς το χέρι καρδινάλειας "κοκκινοσκουφίτσας" και να λες "ευχαριστώ μπαμπά!"

      Νίκος Πανταζής

      Διαγραφή
  2. Ναός του Σολόμωντα ΥΨΏΝΕΤΑΙ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει μεταφορική έννοια και μεταφέρεται στο εγγύς μέλλον. Ήδη τα Εβραϊκά Λόμπυ της Μελβούρνης έχουν εκδώσει Διαπλανητική Αίτηση για Συνδρομή της επικειμένης Ανεγέρσεως μιας και τα θεμέλια έχουν ήδη μυστικώς κατατεθεί...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.