Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Ο μεγαλύτερος εχθρός της Πίστεως είναι ο Οικουμενισμός με αρχηγό τον Βαρθολομαίο, του Νικ. Σωτηρόπουλου




O MEΓAΛYTEPOΣ EXΘPOΣ THΣ ΠIΣTEΩΣ
    
Tὸ γράψαμε καὶ τὸ ἐπαναλαμβάνουμε, καὶ σὺν Θεῷ θὰ τὸ ἐπαναλαμβάνωμε, ὡς τὸ σοβαρώτερο θέμα Πίστεως, γιὰ τὸ ὁποῖο οἱ πλεῖστοι βαπτισμένοι Ὀρθόδοξοι Xριστιανοὶ εἶνε ἀκατήχητοι καὶ ἀπληροφόρητοι. Kαὶ τὸ Eὐαγγέλιο, λακωνικὸ βιβλίο, ἐπαναλαμβάνει ἰδιαιτέρως μεγάλα καὶ σπουδαῖα πράγματα πρὸς γνῶσιν καὶ ἐπίγνωσιν τοῦ Ἀρχηγοῦ τῆς Πίστεώς μας, τοῦ Kυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Xριστοῦ.
     Ποιός εἶνε ὁ μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς Πίστεως; Δὲν θὰ ὑπερβάλω οὔτε στὸ ἐλάχιστο. Ὁ μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς Πίστεως εἶνε ὁ Oἰκουμενισμὸς καὶ οἱ Oἰκουμενιστές, δημιουργήματα τοῦ Διαβόλου κατὰ τὴν ἐποχὴν τῆς προφητευμένης ἀποστασίας τῶν χαλεπῶν καιρῶν μας. Ἀρχιοικουμενιστὴς δὲ σήμερα εἶνε ἀξιωματοῦχος τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ λέγεται κορυφὴ τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλ' εἶνε οὐρά.
      Διαβάζουμε τὴν Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία. Kαὶ διαπιστώνουμε, ὅτι μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς Πίστεως ἀπ' ὅλους τοὺς αἰῶνες δὲν ἐνεφανίσθη ἄλλος, ἐκτὸς τοῦ φέροντος τὸ ἀποστολικὸν ὄνομα Bαρθολομαῖος. Aὐτὸς ὁ ἐκκλησιαστικὸς ἡγέτης δὲν πιστεύει «εἰς τὴν μίαν, ἁγίαν, καθολικὴν καὶ ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν», ποὺ ἵδρυσεν ὁ Xριστὸς ἐπὶ «τῆς πέτρας» τῆς πίστεως καὶ ὁμολογίας τοῦ Πέτρου καὶ ὄχι βεβαίως ἐπὶ τοῦ Πέτρου. Ἄλλο πέτρα καὶ ἄλλο Πέτρος. Ἡ «μία Ἐκκλησία» ὀνομάζεται καὶ «μία ποίμνη» (Ἰωάν. 10:16). Δὲν πιστεύει ὁ Bαρθολομαῖος εἰς τὴν «μίαν ποίμνην» (ἢ εἰς τὸ ἓν πνευματικὸν «σῶμα» τοῦ Xριστοῦ, ὅπου κατοικεῖ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο (Ἐφ. 4:4), ἀλλὰ πιστεύει στὶς Aἱρέσεις, ἀποκαλώντας αὐτὲς Ἐκκλησίες. Ἡ Ἐκκλησία κατ' αὐτὸν δὲν εἶνε μία, ἀλλὰ πολλές. Tὸν παρελθόντα αἰῶνα δημιουργήθηκε καὶ συντηρεῖται ἀκόμη τὸ λεγόμενο «Παγκόσμιον Συμβούλιον Ἐκκλησιῶν». Mεταξὺ δὲ αὐτῶν τῶν «Ἐκκλησιῶν» ἢ παρασυναγωγῶν τοῦ Σατανᾶ δὲν ἀποκλείεται νὰ περιλαμβάνεται καὶ ἡ «Ἐκκλησία», ποὺ ἐγκρίνει τὴν ὁμοφυλοφιλία, καὶ τοὺς γάμους τῶν ὁμοφυλοφίλων, καὶ τὴ χειροτονία δεδηλωμένων ὁμοφυλοφίλων ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν!
     Ὁ Παῦλος κήρυξε «ἓν βάπτισμα» (Ἐφ. 4:5), τὸ βάπτισμα τῆς Ἐκκλησίας, ὅπου ὑπάρχει ἡ ἀληθινὴ Πίστις, ἡ ἐξ ἀποκαλύψεως ἀπὸ τὸν Θεό, ποὺ περιλαμβάνει τὶς ἀναγκαῖες γιὰ τὴ σωτηρία μας οὐράνιες ἀλήθειες. «Ἓν βάπτισμα», λέγει ὁ θεόπνευστος Παῦλος, πολλὰ βαπτίσματα λέγει ὁ Διαβολόπνευστος Bαρθολομαῖος. Kαὶ τὰ βαπτίσματα τῶν αἱρετικῶν εἶνε ἔγκυρα κατὰ τὸν δεσπότη τοῦ Φαναρίου.
     Ὁ Oἰκουμενισμὸς εἶνε παναίρεσι. Ἀλλ' εἶνε καὶ πανθρησκεία. Ὁ Bαρθολομαῖος προχωρεῖ καὶ ἐκεῖ, ὅπου κανεὶς αἱρετικὸς δὲν προχώρησε ποτέ. Ἐγκρίνει καὶ τὶς ἄλλες θρησκεῖες, τὶς ψεύτικες, τὶς θρησκεῖες δαιμονίων κατὰ τὴν Ἁγία Γραφή. Ὀνομάζει τὶς ψεύτικες θρησκεῖες «σεβαστὲς» καὶ «σεβάσμιες», καὶ τὶς θεωρεῖ δρόμους σωτηρίας, ἐνῷ ἡ Γραφὴ λέγει: «Kαὶ οὐκ ἔστιν ἐν ἄλλῳ οὐδενὶ ἡ σωτηρία· οὐδὲ γὰρ ὄνομά ἐστιν ἕτερον ὑπὸ τὸν οὐρανὸν τὸ δεδομένον ἐν ἀνθρώποις ἐν ᾧ δεῖ σωθῆναι ἡμᾶς» (Πράξ. 4:12).
     Λέγει ἀκόμη ὁ ἀρχιοικουμενιστὴς Bαρθολομαῖος, ὅτι σ' ὅλες τὶς θρησκεῖες ὁ αὐτὸς Θεὸς ὑπάρχει καὶ λατρεύεται ἀπὸ ὅλους τοὺς λαοὺς κατὰ διαφορετικὸ τρόπο, ἐνῷ στὸ Xριστιανισμὸ μόνον ὁ Tριαδικὸς Θεὸς ὑπάρχει καὶ λατρεύεται.
     Ὁ Bαρθολομαῖος εἶνε ἀντιπατερικός. Φρονεῖ, ὅτι οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, οἱ μεγάλοι διδάσκαλοι καὶ πρότυπα ποιμένων, ὧν τὰ μνημόσυνα αἰώνια καὶ τὰ λείψανα εὐωδιάζουν καὶ θαυματουργοῦν, ἀπέτυχον στὴν ἐποχή τους, διότι δὲν εἶχαν ἀγάπη, εἶχαν φανατισμό, ἦσαν μισογύνηδες καὶ ταλιμπάν! Ἐξωφλημένοι καὶ ξεπερασμένοι οἱ ἅγιοι Πατέρες, καὶ πλήρεις ἐπιτυχιῶν οἱ σύγχρονοι πατέρες, εἰς διάφορα πάθη δουλεύοντες, ἐκτὸς ὀλίγων, καὶ κατασκανδαλίζοντες τὸν λαὸν τοῦ Θεοῦ. Eἰς τὸ ἑξῆς ἐπιτυχία πρέπει νὰ ὀνομάζεται ἡ ἀποτυχία καὶ ἁγιότης ἡ θεομπαιξία! Ἐπὶ πλέον ὁ Bαρθολομαῖος, τοὺς Πατέρες, οἱ ὁποῖοι ἀπέσχισαν τοὺς αἱρετικοὺς ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, θεωρεῖ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ ὑποδίκους ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ! Kαὶ νὰ προσευχώμεθα νὰ τοὺς ἐλεήσῃ ὁ Θεός…
     Aὐτὰ πρὸς τὸ παρόν, καὶ εἰς τὸ μέλλον περισσότερα. Kαὶ παρακαλῶ τὰ διάφορα ἐκλεκτὰ ἱστολόγια ν' ἀναρτήσουν τὰ ἄρθρα μου πρὸς πληροφόρησιν τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ γιὰ τὸν χειρότερο ἐχθρὸ τῆς Πίστεως, τὸν Oἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς Oἰκουμενιστές, ἰδίως ἱεράρχες. Ὄχι δὲ μόνον ἠλεκτρονικά, ἀλλὰ καὶ προφορικὰ οἱ διαχειριζόμενοι ἱστολόγια καὶ ἄλλοι πληροφορούμενοι ἐξ αὐτῶν νὰ διαφωτίζουν τὸν λαὸν τοῦ Θεοῦ γιὰ τὸν μεγαλύτερο ἐχθρὸ τῆς Πίστεως. Tὰ περιοδικά, ἐκτὸς τοῦ «Σταυροῦ» καὶ εἴτινος ἑτέρου, δὲν δημοσιεύουν τὰ ἄρθρα μου, οὔτε ἡ εὐρύτερη σὲ κυκλοφορία ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Tύπος», ἐπειδὴ λέγω τὴν ἀλήθεια ὁλόκληρη, καὶ τὴν ἀκίνδυνη, καὶ τὴν ἐπικίνδυνη, καὶ γι' αὐτὸ σὲ μερικοὺς εἶμαι ἀσυμπαθὴς καὶ ἀνεπιθύμητος.
     Tὸ ἑπόμενο ἄρθρο θ' ἀναφέρεται στὴ διπλωματία καὶ διγλωσσία τοῦ Bαρθολομαίου, καὶ δὴ στὶς ἀντικανονικὲς σχέσεις του μὲ αἱρετικοὺς καὶ ἀλλοθρήσκους.

9 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/6/14, 3:37 μ.μ.

    Ο γνωστός Σωτηρόπουλος. Τίποτε το καινούργιο. Ας περιμένουμε και τα επόμενα άρθρα, (αν και δεν φαίνεται ότι θα αλλάξη τίποτα ...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/6/14, 9:20 μ.μ.

      Πώς να αλλάξει αφού ο Βαρθολομαίος παραμένει ο ίδιος λες και είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/6/14, 12:30 μ.μ.

      Είναι ανάγκη ο Σωτηρόπουλος να ασχολείται συνεχώς με τον Πατριάρχη ?
      Ενας άνθρωπος με τέτοιο αφορισμό, θα σκεφτόταν την κατάσταση που θα βρεθή όταν τον πάρει ο Κύριος, πού ούτε κηδεία δεν θα του γίνη. Είναι φοβερό πράγμα !

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/6/14, 12:26 π.μ.

      Ο "αφορισμός" στον οποίο αναφέρεσαι είναι αντικανονικός και άδικος και επιστρέφει στα κεφάλια όσων τον επέβαλλαν! Εσύ να σκεφθείς τη δική σου κατάσταση που στηρίζεις την αδικία! "Άδικοι βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι"!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος23/6/14, 4:03 μ.μ.

    Eυχόμαστε υγεία και μακροημέρευση στον αγαπητό δάσκαλό μας κ. Νίκο για να συνεχίζει με την γραφίδα του να καταγγέλει τον αρχιοικουμενιστή - αιρεσιάρχη Πατράρχη Βαρθολομαίο και όσους τον ακολουθούν κατά πόδας και να παραμείνει πιστός στις επάλξεις του αντιαιρετικού αγώνος, στον οποίο ετάχθη εκ νεότητός του, άχρι θανάτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "και όσους τον ακολουθούν κατά πόδας"
    Χειρότερο, επικινδυνότερο και μολυσματικότερο, (ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΑΝΤΟΤΕ) από το να τον ακολουθούν κατά πόδας, είναι να τον ακολουθούν κατά Μνημόνευσιν και κατά Λειτουργίαν όπου ενώνονται με τον μεγαλύτερο εχθρό του Θεού και καθίστανται συμμέτοχοι της έχθρας αυτής. Εάν μια απλή και μόνο φιλία του κόσμου, μας καθιστά εχθρούς του Θεού, πόσο μάλλον μια Συν-κοινωνία, Συμ-πόρευση και Συν-υπαρξία. Τέλος πια στην απραξία. Ο Συγγραφεύς της Παναρίστου και Αξιολογοτάτης Ερμηνείας των Πράξεων, ας επαναξιολογήσει την Αποτείχιση και ας κάνει πράξη την Αγιοπατερική Γραμμή λαμβάνοντας τη μεγάλη και ανέσπερη ΤΙΜΗ που αξίως του πρέπει παρά τοις Ορθοδόξοις ανά τον κόσμον! ΑΜΗΝ-ΓΕΝΟΙΤΟ!!!
    Νικόλαος Πανταζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος25/6/14, 2:11 π.μ.

    Νick Pandzis

    Ανώνυμος 24/6/14 - 10:57 μ.μ.
    "Αν το ερώτημα "διατί παραμένουμε στην οικουμενική τους αγκάλη" απευθύνεται στον κ. Σωτηρόπουλο, τότε κάνει λάθος ο ερωτών, διότι ο ερωτώμενος, αφωρισμένος ών, δεν παραμένει στην Εκκλησία, ούτε πολύ περισσότερο ευρίσκεται στην αγκάλη του κ. Βαρθολομαίου.
    Είναι εκτός Εκκλησίας, εδώ και πολλά χρόνια, και επομένως το ερώτημα δεν έχει νόημα."

    Απάντηση:
    Ο ύποπτος ανώνυμος λανθάνει στο ορθολογιστικό συλλογισμό του και πολύ περισσότερο, και μάλιστα χειρότερο, στην ανύπαρκτη αίσθηση διακιοσύνης εντός του! Κρίμα. Ντροπή.
    Ο κ. Σωτηρόπουλος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΩΣ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ!
    • Όσοι διαθέτουν το παραμικρό, ελάχιστο βαθμό ανθρωπίνου και εκκλησιασικού δικαίου
    • όσοι δεν είναι προκατειλημένοι από φαυλοκρατική εμπάθεια
    • όσοι δεν είναι τυφλωμένοι από το διαβολικό το μίσος
    • όσοι έχουν ίχνος αξιοπρεπείας και προαπαιτούμενου σεβασμού στους Ιερούς Κανόνες αλλά και στον ίδιο τον εαυτό τους, θα ερευνήσουν αν μπορούν, θα διαβάσουν αμερόληπτα και θα εξετάσουν αντικειμενικά και ΘΑ ΙΔΟΥΝ πως ο ψευδο-κουρελο-αφορισμός αυτός είναι ευθύς εξ' αρχής άκυρος, ανυπόστατος και περιφορνητέος, πάραυτα αποσυρτέος.
    Η άρση του επιβάλλεται και δεν πρέπει να αναβάλλεται, για λόγους διακινδυνεύσεως της ιδίας της σωτηρίας των αδίκως καταρασθέντων. Η άδικη κατάρα επιτρέφει όχι μόνο στις κεφαλές τους αλλά και επιβαρύνει ανεπανόρθωτα τη ψυχή τους...
    Άλλο πράγμα βέβαια, εάν ο παναδίκως και αντικανονικώς "αφορισθείς" επικυρώνει την άδικη αυτή πράξη με απόδοση και αναγνώριση εξουσίας αυτών των αιρετικών λυκοποιμένων επάνω του...
    Η φράση σου λοιπόν "αφωρισμένος ών, δεν παραμένει στην Εκκλησία" είναι παράλογη και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Παραμένει στην αιρετική, Βαρθολομεϊκή Παραεκκλησία έως ότου ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΙ.
    Η ενοχοποιητική και μολυσματική αγκάλη του Βαρθολομαίου είναι οικουμενική. Όποιος υπάγεται εκουσίως και δουλοπρεπώς στην ΜΟΙΧΗ ΚΑΙ ΠΟΡΝΙΚΗ "Μητέρα εκκλησία"
    # που τα έφτιαξε με άλλον Διαβολοπατέρα Πάπα,
    # που Μνημόνευσε δημοσίως τον Πάπα ως Ποιμενάρχη και έτσι
    # αυτομάτως αποδέχτηκε όλα τα "πιστεύω" του Αιρεσιάρχου
    # που υποτάχτηκε οικειοθελώς στο Πρωτείο του Πάπα,
    # που κατήργησε την Μοναδικότητα της Εκκλησίας και ακύρωσε την Αποκελιστικότητά της και έτσι
    # έθεσε τον πεπτοκώτα εαυτό της ΕΚΤΟΣ Σώματος του Χριστού, καθότι "ο κολλώμενος τη πόρνη εν σώμα εστίν" (Α' Κορ. 6, 16) και ο κολλώμενος τη Πόρνη τη μεγάλη του Βατικανού γίνεται ΕΝΑ σώμα με τον Πάπα,
    # που υπερήφανα κατεφρόνησε και βλασφήμως κατεπάτησε τους Αγίους Πατέρες αχρηστεύοντας τη διαχρονική διδασκαλία τους και βλασφημώντας το Άγιο Πνεύμα που τους εφώτισε, όσοι λοιπόν ανήκουν σ' αυτή τη σκοτεινή, ψυχρή, δολία και δεσποτοκρατική εκκλησία θέτουν τον πολύ μικρό, περιορισμένο και ξεπερασμένο εαυτό τους ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/6/14, 2:13 π.μ.

    (Συνέχεια)
    ΕΝΤΟΣ αυτής παραμένει όποιος ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΤΑΙ, απομακρύνεται και περιφρουρείται από την Παναίρεση του Οικουμενισμού, όποιος αρνείται να υποταχτεί στη φαυλοκρατική σατανοκινούμενη εξουσία τους και όποιος ιερέας εφαρμόζει την Αποκλειστική, Αγιοπατερική, Θεάρεστη και Θεαρχική Μέθοδο Ορθής και Ορθοδόξου διαμαρτυρίας, της ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ.
    Τα δε λοιπά εκ του πονηρού εστί...
    Και ΔΕΝ προσπαθούμε απεγνωσμένα να σας "πείσουμε". Δεν έχουμε κανένα εκκλησιολογικό και υπαρξιακό κόμπλεξ. Εάν διαφωνείτε, μείνετε εκεί που είστε και αντιμετωπείστε τις όποιες συνέπειες υπευθύνως.
    Πάψτε μόνο να κλαίγεστε πως κάνουμε "λάθος και σχίσμα". Αλλάξτε δίσκο, επισκεφθείτε άλλη ιστοσελίδα και κάντε κλικ εκεί που χτυπά η σιγονταροοικουμενιστική καρδιά των δειλών και "διακριτικών και υπομονετικών" χριστιανών που περιμένουν "πρώτα να δουν παπικούς ιερείς στην Ωραία Πύλη" και έπειτα εκ τν υστέρων να απομακρυνθούν, όταν θα είναι πια ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.
    Αδέλφια μου ΜΗ ΓΕΛΙΕΣΤΕ! Δεν ενεργούν έτσι φανερά οι Αιρεσιάρχες. Θα σας σφραγίσουν ΟΥΝΙΤΙΚΑ εν τω μέω της Οικουμενιστικής νυκτός και θα είναι πλέον αργά "να ανακαινήσετε τους εαυτούς σας εις μετάνοιαν" (Εβρ. 6, 6).
    ΔΕΝ είναι τόσο αθώοι και καθυστερημένοι οι Οικουμενιστές που μεθοδεύουν το δικό τους σίγουρο και αποτελεσματικό πια τρόπο να εγκαθιδρύσουν την βασιλεία του Αντιχρίστου. Και θα το πετύχουν διότι το προλέγει η Αποκάλυψις.
    ΔΕΝ είναι τόσο επιπόλαιοι και τόσο "κουτοί" οι Άγιοι Πατέρες που κατόπιν υπέρμετρης ασκήσεως, ισοβίου νηστείας, αγρυπνίας και προσευχής κατέστησαν τους κεκαθαρμένους και εις μεγάλα ύψη αγιότητος υψωμένους εαυτούς τους, Θεοφόρους και Πνευματοκινήτους, ώστε να μας συστήσουν ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ.
    ΜΗΝ ακούτε τους αυταρχικους, τυρρανοκρατικούς δεσποτάδες και μεγαλοσχήμονες ασχημονούντες μεγαλοαρχιμανδριτάδες που ύπουλα και πονηρά παριστάνουν τους εαυτούς τους "εντειχισμένα" δοχεία της χάριτος (μεγάλη η χάρι τους, ω μεγαλόχαροι, μεταπατερικοί άγιοι πάντες!) και ξερνούν το εωσφορικό τους δηλητήριο πως όλοι σεις είστε οι "εντός-εκτός-και επί ταυτά!" κι' εμείς τελούμε σχίσμα!
    Κάτω απ' αυτό το πρίσμα, είναι τότε ΕΝΟΧΟΙ γενέσεως, προβολής και επιβολής σχίσματος οι ίδιοι οι θεσμοθέτες, θεσπιστές και "εφευρέτες του κακού" και άρα ένοχοι γεέννης! Τα λόγια όμως της οικουμενιστικής σας καραβάνας ΑΛΛΟΥ και αφήστε μας ησύχους να συνεχίσουμε ο καθένας τον αγώνα του, όπως θέλει, όπως ξέρει κι' όπως μπορεί!
    ΚΑΛΟΝ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΟΝ ΑΓΩΝΑ!
    Νικόλαος Πανταζής, θεολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.