Πηγή: "Αποτείχιση"
"ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΤΕ από την Εκκλησία όταν κάνετε Αποτείχιση" - "Όχι φεύγουμε!" - "Ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον!" - "Ναι, κάνουν σχίσμα!" - "Είμαστε οι Θεοφόροι σας Πατέρες, στων οποίων το όνομά, κάθε "Δι' ευχών" επιτελείτε!" Εμείς συνιστούμε Αποτείχιση!
Προς καλοπροαίρετον ανώνυμο,
και πολλους αλλους αποδεκτες
του κ. Νικολαου Πανταζη,
Αποτειχισμενου Θεολογου
:
1. Η χιλιετής υπομονή την οποίαν οι σιγονταροοικουμενιστές πάντες, παραπλανητικώς
υποδεικνύετε, σημαίνει παράταση της πλάνης και υποδηλώνει διαιώνιση της
Παναιρέσεως για αυτό και ευθύνεστε ανεπανόρθωτα για δόλιο εφησυχασμό και
δούρειο συμβιβασμό.
Η υπομονή σας είναι, αυτή καθ' εαυτή ύπουλη, πλάνη ανεπαίσθητη
και κρύφιος εγωισμός διότι τοποθετείτε τη δική σας λύση, αυτήν "της
υπομονής", υπεράνω της Θεαρχικής και Θεαρέστου Λύσεως η οποία εντόνως
προτείνεται από τους Αγίους Πατέρες, τους οποίους έτσι ακυρώνετε και υποβαθμίζετε.
Γνώριζαν και αυτοί από πρώτο χέρι κατέχοντες την θεία αρετή της υπομονής και θα
μας συμβούλευαν αυτήν ακωλύτως. Η κάθε αρετή ανήκει στο χώρο του πνευματικού
βίου και όχι στα περί Πίστεως, όπως τονίζει σαφέστατα ο Αγιος Ιωάννης ο
Χρυσόστομος, ο οποίος και αυτός προφανώς, εστερείτο της δικής σας υπομονής...
Πάλι τανάπαλι πεισμώνετε
στην ανυπόστατη, παρατεταμένη σας φοβία: "Δεν θέλουμε να φύγουμε από την
Εκκλησία..."
Απορώ πως επιτρέπετε
στον δίχως πείρα πεπερασμένο εαυτό σας, τόσο ανεκδιήγητα να διαφωνεί, με ένα
τόσο ανερυθρίαστο θα έλεγα πνεύμα αντιλογίας, με τους σοφωτάτους Αγίους μας
Πατέρες!
Πως τολμάτε να ανατρέπετε μια ολόκληρη Σύνοδο, μια ολόκληρη εκατοντάδα
Συνοδικών Αγίων Πατέρων, έναν ολόκληρο ΜΕΓΑ ΦΩΤΙΟ προεδρεύσαντα επί της
Πρωτοδευτέρας, οι οποίοι σας το υπογραμμίζουν και εν Αγίω Πνεύματι σας το
βροντοφωνάζουν:
- "ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΤΕ από την Εκκλησία όταν κάνετε Αποτείχιση"
- "Όχι φεύγουμε!"
- "Ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον!"
- "Ναι, κάνουν σχίσμα!"
- "Είμαστε οι
Θεοφόροι σας Πατέρες, στων οποίων το όνομά, κάθε "Δι' ευχών"
επιτελείτε!" Εμείς συνιστούμε Αποτείχιση!
- "Και μεις είμαστε
οι Μεταπατέρες, οι Υπεργέροντες και Υπερηγούμενοι, οι Υπεραρχιμανδρίτες, οι
Πεφωτισμένοι ιλουμινάτι Ιεράρχες και Σούπερθεολόγοι "Κοινωνικής Θεολογίας!"
Εμείς συνιστούμε υπομονή κι'υπακοή.
Εμείς ξέρουμε!"
Αλήθεια, αυτή σας η στείρα
αντιπαράθεση και ασυναίσθητη αντίθεση, λέτε να είναι υγιής;
Ανώνυμε, Χριστεπώνυμε,
σε εκλιπαρώ ταπεινά και όχι ως θεολόγος, αλλ' ως απλός χωρικός και βοσκός στα
πόδια σου προσπίπτω και ΡΩΤΩ.
Δεν είναι ερώτηση-παγίδα. Πέσ' μου, αλήθεια:
- "Ο Άγιος Μέγας
Φώτιος ο Ιερός, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, Πρόεδρος Αποστολικής Συνόδου,
μου λέγει για Αποτείχιση και μου διαβεβαιώνει πως δεν κάνω σχίσμα!
Εσύ, μου
μιλάς για υπομονή, για σιωπηλή αναμονή και απραξίας παραμονή "εντός της Εκκλησίας".
ΠΟΙΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ;;;;;;;;
2. Η "χρονική συγκυρία" δεν είναι θεωρία δική μου, αλλά Ιστορική αλήθεια και αναμφισβήτητη πραγματικότητα.
Όσο και εάν εσύ την θεωρείς "αυθαίρετη",
σημασία έχει τι λένε οι Κανόνες και ο ίδιος ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός.
ΠΟΥΘΕΝΑ
δεν είπε ο Άγιος ότι πρώτα πρέπει να περιμένουμε "επίσημες υπογραφές"
και μετά να διαμαρτυρόμαστε. Εάν έχεις τέτοιο κείμενο, παρακαλώ να μας το
προσκομίσεις.
Δεν απέρριψα ποτέ την "αλήθεια που γνωρίζουμε όλοι ότι πρώτα
υπεγράφη και διεκηρύχθη η ένωση, και μετά διεκόπη από τον Αγιο Μάρκο η
μνημόνευση." Προσέθεσα και εξήγησα πως η αναμονή επισήμου υπογραφής δεν
απετέλεσε υποχρεωτικό κριτήριο του Αγίου Μάρκου ή κανενός άλλου Πατρός, αλλά το
δημόσιο κήρυγμα και η αποδοχή της αιρέσεως "γυμνή τη κεφαλή".
Ο Άγιος Γρηγόριος ο
Παλαμάς ΔΕΝ περίμενε καμία "επισημότητα" και καμία υπογραφή.
"Τόλμησε"
να διακόψει τη Μνημόνευση του Πατριάρχου του, ΠΡΙΝ ή καν επέλθει οποιαδήποτε
υπογραφή και καθαιρέθηκε μάλιστα χωρίς να λάβει χώρα τελικώς, κάποια επίσημη
ένωση.
Ο ίδιος ο λόγος των Εκκλησιαστικών Ηγετών θεωρείται υπογραφή, εάν και εφ'
όσον πληρεί την Πατερική Παράδοση και Γραμμή. Ο Αθηναγόρας εξέδωσε επίσημο Πατριαρχικό
διάταγμα προς το Πανοικουμενικό Ποίμνιό του, να εφαρμόζεται παντού το "Κοινό
Ποτήριο!" και εκφράζει μάλιστα την ανησυχία του πως δεν πραγματώνεται από όλες
τις Μητροπόλεις. Εσύ αυτό το αποκαλείς "τίποτα!"
Οι υπ' αυτόν όμως
Αρχιεπίσκοποι όπου γης, υπακούουν τυφλά στην εντολή "Αυγούστου
Μοναρχήσαντος". Δεν είναι 'κει το
θέμα, "σα γραπτή συμφωνία μιας αγοραπωλησίας αυτοκινήτου" όπου,
εννοείται, απαιτείται νομικό έγγραφο. Απαιτείται η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ και ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ του
πιστού Ορθοδόξου Λαού.
Η Ένωση δεν αναφέρεται
σε δύο "Εκκλησίες". Ο πληθυντικός που χρησιμοποιεις είναι βλάσφημος.
ΜΙΑ
είναι η Εκκλησία, και η οποιαδήποτε ένωσή της με ΑΙΡΕΤΙΚΗ, σχισματική Παπική Κοινότητα
δεν είναι θέμα ούτα ΚΑΝ υπογραφής του Πατριάρχη αλλά ΚΥΡΙΩΣ συγκαταθέσεως του
ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΠΙΣΤΟΥ Ορθοδόξου Λαού!
Εάν δεν εγκρίνει ο Λαός, τύφλα να'χει ο Πάπας
Πεθερός!
Ακόμη και το ότι ο Πατριάρχης έγινε Ηγετικό Στέλεχος και Επίσημο Μέλος
του Π.Σ."ε", αυτό ΔΕΝ
ήταν αρμοδιότητα δική του αλλά ΕΠΡΕΠΕ να ρωτήσει ΠΡΩΤΟΝ και ΚΥΡΙΟΝ εμάς τους
πιστούς, εάν εγκρίνουμε και πρωσυπογράφουμε μια τέτοια αισχρή και βλάσφημη
εγγραφή "Μέλους".
ΔΕΝ εκπροσωπεί εμάς λοιπόν, αλλά τον βέβηλο ΕΑΥΤΟ
ΤΟΥ και τους Οικουμενιστές ομόφρονές του, τους "Συνευδοκούντας" τους
οποίους απερίφραστα καθαιρεί και καταδικάζει η Εβδόμη Οικουμενική Σύνοδος!
Μήπως, λέω, μήπως είσαι και εσύ ένας από αυτούς;
3. Όσο, τέλος, για τον "διανθισμό" των κειμένων μου, αμαρτάνεις βαρύτατα (με την πρωταρχική έννοια της "αστοχίας") διότι ενώ καθόλου δεν γνωρίζεις τα βαθέα της ψυχής μου και δεν διαθέτεις τη Θεϊκή δύναμη να διερευνείς τα ενδόμυχα κίνητρά μου, διατείνεσαι με σιγουριά πως γράφονται "προκλητικά για να τραβούν την προσοχή του αναγνώστη" και ότι τάχα "αυτή η τακτική όμως έχει αποτέλεσμα μικρής διάρκειας, δεν μένει στον χρόνο και δεν πείθει. Απλώς εντυπωσιάζει προς στιγμήν."
Αγαπητέ άγνωστε και
συνάμα γνωστέ, πίστεψέ με, δεν γράφω για να εντυπωσιάσω και ούτε προσπαθώ να σε
πείσω. Ο Θεός να σε φωτίσει να δεις και να κάνεις το ορθό. Το μόνο που "πείθει και μένει στον χρόνο" είναι το Ορθόδοξο, τα
Αληθινό. Αυτό όχι μόνο πείθει, αλλά και ΣΩΖΕΙ. "Σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι". Εκ του
ρήματος ρύω, σώζω. Όχι εγώ, αλλά η Αλήθεια, η Αυτοαλήθεια, ο Χριστός, ο Οποίος
- ΔΕΝ καταδέχεται να συνευρίσκεται με Αιρεσιάρχες Πάπες
- ΔΕΝ ανέχεται να διαιωνίζουν οι δικοί Του την Παναίρεση
εν ονόματι μιας χριστιανικής "υπομονής και υπακοής"
- Δεν επιθυμεί να παραμένει "εν σκηνώμασι ασεβών"
και ούτε επιτρέπει στους αναξίως εκπροσωπούντας Αυτόν διαβρωμένους,
συμβιβασμένους και πουλημένους ηγέτεςνα τον καταστήσουν ισότιμο και ισόκυρο
"Μέλος" ενός ΑΝΩΜΑΛΟΥ και Βαβυλωνείου Π.Σ."ε" όπου ο κάθε
κύναιδος καθίσταται φορεύς του μιάσματος και η κάθε διεφθαρμένη λεσβία ιέρεια
μας "ευλογεί" και μας "θεολογεί" για
"χριστιανικές" αγάπες και "ενωτικές" περιπτύξεις.
Εάν εσύ αδελφέ μου, λατρεύεις
και προσκυνάς ένα τέτοιο "Χριστό", τότε "τέτοιος" σου
πρέπει, αντιμίσθιο της πωρωμένης σου καρδίας. Εάν όμως πιστεύεις στο Θεό των
Αγίων Πατέρων ημών, στον Παντοκράτορα Κύριο που όχι μόνο δεν "υπομένει" να κοινωνούμε διά "υπομονής" με την
Παναίρεση, αλλά διατάζει, πρόσεξε, διατάζει (όχι δυνητικά) "εξέλθετε εκ μέσου αυτών (φύγετε μακρυά, μη κοινωνείτε) και αφορίσθητε (Αποτειχισθείτε), λέγει Κύριος, και ακαθάρτου μη άπτεσθε, καγώ εισδέξομαι υμάς", (ιδού πως και πότε μας καταδέχεται), τότε Τοιούτος σου πρέπει Αρχιερεύς, Όσιος, Άκακος, Αμίαντος, κεχωρισμενος (Αποτειχισμένος) από των
αμαρτωλών (εδώ σημαίνει "αιρετικών" καθώς εξηγούν οι Πατέρες!) και
υψηλότερος των ουρανών γενόμενος!"
(Εβρ. 7, 26).
Καλή φώτιση, Καλό Παράδεισο!
Και καλή επωνυμία!
Διαβάζω στο http://www.egolpion.net/058E581B.el.aspx#ixzz35dRfXY3C
ΑπάντησηΔιαγραφή" Κανόνες Γ΄ Οικουμενικής Συνόδου
Κανών Α'
Επειδή εχρήν και τους απολειφθέντας της αγίας συνόδου, και μείναντας κατά χώραν, ή πόλιν, δια τινα αιτίαν, ή εκκλησιαστικήν, ή σωματικήν, μη αγνοήσαι τα εν αυτή τετυπωμένα, γνωρίζομεν τη υμετέρα αγιότητι και αγάπη, ότι περ, ει τις μητροπολίτης της επαρχίας, αποστατήσας της αγίας και οικουμενικής συνόδου, προσέθετο τω της αποστασίας συνεδρίω, ή μετά τούτο προστεθείη, ή τα Κελεστίου εφρόνησεν, ή φρονήσει, ούτος κατά των της επαρχίας επισκόπων διαπράττεσθαί τι ουδαμώς δύναται, πάσης εκκλησιαστικής κοινωνίας εντεύθεν ήδη υπό της συνόδου εκβεβλημένος, και ανενέργητος υπάρχων. Αλλά και αυτοίς τοις της επαρχίας επισκόποις, και τοις πέριξ μητροπολίταις, τοις τα της ορθοδοξίας φρονούσιν, υποκείσεται εις το πάντη και του βαθμού της επισκοπής εκβληθήναι.
Κανών Β'
Ει δε τινες επαρχιώται επίσκοποι απελείφθησαν της αγίας συνόδου, και τη αποστασία προσετέθησαν, ή προστεθήναι πειραθείεν, ή και υπογράψαντες τη Νεστορίου καθαιρέσει, επαλινδρόμησαν προς το της αποστασίας συνέδριον τούτους πάντη κατά το δόξαν τη αγία συνόδω αλλοτρίους είναι της ιερωσύνης, και του βαθμού εκπίπτειν.
Κανών Γ'
Ει δε τινες των εν εκάστη πόλει, ή χώρα κληρικών, υπό του Νεστορίου, και των συν αυτώ όντων, της ιερωσύνης εκωλύθησαν δια το ορθώς φρονείν, εδικαιώσαμεν και τούτους τον ίδιον απολαβείν βαθμόν. Κοινώς δε τους τη ορθοδόξω και οικουμενική συνόδω συμφρονούντας κληρικούς, κελεύομεν τοις αποστατήσασιν, ή αφισταμένοις επισκόποις, μηδόλως υποκείσθαι κατά μηδένα τρόπον.
Κανών Δ'
Ει δε τινες αποστατήσαιεν των κληρικών, και τολμήσαιεν ή κατ' ιδίαν, ή δημοσία, τα Νεστορίου, ή τα Κελεστίου φρονήσαι, και τούτους είναι καθηρημένους υπό της αγίας συνόδου δεδικαίωται.
Κανών Ε'
Όσοι δε επί ατόποις πράξεσι κατεκρίθησαν υπό της αγίας συνόδου, ή υπό των οικείων επισκόπων, και τούτοις ακανονίστως, κατά την εν άπασιν αδιαφορίαν αυτού, ο Νεστόριος, και οι τα αυτού φρονούντες, αποδούναι επειράθησαν, ή πειραθείεν, κοινωνίαν, ή βαθμόν, ανωφελήτους είναι, και μένειν ουδέν ήττον καθηρημένους εδικαιώσαμεν.
Κανών ΣΤ'
Ομοίως δε και ει τινες βουληθείεν, τα περί εκάστου πεπραγμένα εν τη αγία συνόδω, τη εν Εφέσω, οιωδήποτε τρόπω παρασαλεύειν, η αγία σύνοδος ώρισεν, ει μεν επίσκοποι είεν, ή κληρικοί, του οικείου παντελώς αποπίπτειν βαθμού ει δε λαϊκοί, ακοινωνήτους υπάρχειν."
Διαβάζω και σκέφτομαι με το συμπάθιο γιατί η συζήτηση για τον 15 κανόνα της ΑΒ και το υποχρεωτικό η μή της αποτειχίσεως ?
Τακίμιασαν με τους μονοφυσίτες ? Τακίμιασαν και τί έχουν τιμή τους και καμάρι τους
Για όσους τακίμιασαν με τους μονοφυσίτες αφήνει περιθώρια η 3 οικουμενική ?
Μήπως αφήνει περιθώρια ο 15 κανόνα της ΑΒ ?
Ουτε !
Γιατί δεν μιλά για καταδικασμένη αίρεση και αιρετικούς και για όσους τακιμίαζουνε με αυτούς αλλά για νεοφανή που σαν αίρεση την γνώρισαν καλά (= κατέγνωσαν) πατέρες και που ακόμα δεν έχει καταδικαστεί .Τι σχέση έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο;
Ομοια και με την παπική αίρεση
ΑπάντησηΔιαγραφήΡητές εντολές έχουμε
Αγιος Γερμανος :Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς".
Μνημόνευσε για δε μνημόνευσε Πάπα ο Βαρθολομαίος ? Μνημόνευσε !
Αναιρεί η επηρεάζει ο 15 κανόνα της ΑΒ την συγκεκριμένη εντολή ?
Οχι !
Γιατί δεν μιλά για καταδικασμένη αίρεση και αιρετικούς και για όσους τακιμίαζουνε με αυτούς αλλά για νεοφανή που σαν αίρεση την γνώρισαν καλά (= κατέγνωσαν) πατέρες και που ακόμα δεν έχει καταδικαστεί Και ξανά η ερώτηση .Τι σχέση έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο;
Τα πράγματα είναι άσχετα μεταξύ τους .
ΑΣΧΕΤΑ !
Καταλαβαίνω να μου πεί κάποιος πχ επειδή βγήκαν επίσημα υπέρ των μεταμοσχεύσεων απο ζώντες δότες "κλινικά νεκρούς" και επειδή ο τάδε και ο τάδε πατέρας το εξέτασε το ζήτημα και το ξέρει καλά οτι είναι φόνος και αρα ή ευλογία του φόνου είναι ενάντια στην ευσέβια οτι ο θεός διέταξε ου φονεύσης κάνω χρίση του 15 της Αβ και του 31 Αποστολικού και δεν περιμένω συνοδική διάγνωση .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το καταλαβαίνω .
Αλλά είναι δυνατό να έχουμε μνημόνευση , να έχουμε αμοιβαίες αναγνωρίσεις ιερότητας και μυστηρίων ,να έχουμε κοινά μυστήρια ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΩΝ και να μου λένε οτι δεν χρειάζεται εφαρμογή των ήδη αποφασισμένων αλλά χρειάζεται ΝΕΑ σύνοδος ?
Αν οι αποφάσεις των προηγουμένων μένουν ανεκτέλεστες αυτή η ΝΕΑ σύνοδος με την ιδια λογική τους γιατι τάχα θα αρκεί και δεν θα χρειάζεται και άλλη και άλλη ... μέχρι συντέλειας κόσμου ?
Ο αγιος Μάρκος επικαλείται τον 15 της ΑΒ ?
Οι οσιομάρτυρες επι Βέκου ?
Τι θέλω να πώ ? Οτι ο 15 της ΑΒ είναι λιανοτούφεκο ? Οχι βεβαίως βεβαίως .
Αλλά εδώ με τον Βαρθολομαίο συντρέχουν και υπερισχύουν ότι ο μνημονεύων τον αμνημόνευτο υπάγεται σε όσα ισχύουν για αυτόν ,οτι ΜΟΛΥΣΜΟΝ έχουσι τα μυστήρια ΚΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΙ Ο ΑΝΑΦΕΡΩΝ, οτι ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται .. “ Εδώ με τον Βαρθολομαίο συντρέχουν και υπερισχύουν το αναθενατισθήναι πάσαν αίρεσιν ”( Α΄ κανών Β΄ Οικουμενικής Συνόδου ).
“ Όλοις τοίς αιρετικοίς ανάθεμα ”( πρακτικά Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου ).
“ Εί τίς τής χριστιανοκατηγορικής αιρέσεως όντα τινά ή έν εαυτή τόν βίον απορρήξαντα , διεκδικεί ανάθεμα ”
“ ο μή λέγων τοίς αιρετικοίς ανάθεμα* , ανάθεμα έστω ”( πρακτικά Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου Μ13 400 ).
ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΑΠΑ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ , τον αντίχριστο μαζί με Εβραίους ,με Μουσουλμάνους , με ομοφιλόφιλους και Λεσβίες λατρεύουν .
Εδώ εχει θέση :Τί γάρ ὠφελήσει ἄνθρωπος, ἐάν κερδίσῃ τόν κόσμον ὅλον, καί ζημιωθῇ τήν ψυχήν αὐτοῦ; ἤ τί δώσει ἄνθρωπος ἀντάλλαγμα τῆς ψυχῆς αὐτοῦ; Ὅς γάρ ἄν ἐπαισχυνθῇ με, καί τούς ἐμούς λόγους ἐν τῇ γενεᾷ ταύτῃ τῇ μοιχαλίδι καί ἁμαρτωλῷ καί ὁ Υἱός τοῦ ἀνθρώπου ἐπαισχυνθήσεται αὐτόν, ὅταν ἔλθῃ ἐν τῇ δόξῃ τοῦ Πατρός αὐτοῦ, μετά τῶν Ἀγγέλων τῶν ἁγίων.
Εδω εχει θέση το : Μή νομίσητε ὅτι ἦλθον καταλῦσαι τόν νόμον ἤ τούς προφῆτας· οὐκ ἦλθον καταλῦσαι ἀλλά πληρῶσαι. Ἀμήν γάρ λέγω ἡμῖν, ἕως ἄν παρέλθῃ ὁ οὐρανός καί ἡ γῆ, ἰῶτα ἕν, ἤ μία κεραία οὐ μή παρέλθῃ ἀπό τοῦ νόμου, ἕως ἄν πάντα γένηται. Ὅς ἐάν λύσῃ μίαν τῶν ἐντολῶν τούτων τῶν ἐλαχίστων, καί δ ι -δ ά ξ ῃ ο ὕ τ ω τ ο ύ ς ἀ ν θ ρ ώ π ο υ ς ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν· ὅς δ' ἄν ποιήσῃ καί διδάξῃ, οὗτος μέγας κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν.
Εδω έχει θέση το : Πᾶς ὅς ἄν ὁμολογήσῃ ἐν ἐμοί ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, καί ὁ Υἱός τοῦ ἀνθρώπου ὁμολογήσει ἐν αὐτῷ, ἔμπροσθεν τῶν Ἀγγέλων τοῦ Θεοῦ. Ὁ δέ ἀρνησάμενός με ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων, ἀπαρνηθήσεται ἐνώπιον τῶν Ἀγγέλων τοῦ Θεοῦ. Καί πᾶς ὅς ἐρεῖ λόγον εἰς τόν Υἱόν τοῦ ἀνθρώπου, ἀφεθήσεται αὐτῷ· τῷ δέ εἰς τό Ἅγιον Πνεῦμα βλασφημήσαντι, ο ὐ κ ἀ φ ε θ ή σ ε τ α ι.
Εδώ έχει θέση το :
« Εν ώ εύρω σε, εκεί και κρίνω σε »( Ιεζ. Λγ΄ 12-16) καί « Εν τω Άδη ουκ έστι μετάνοια ».
Π. Νεκταρίου, Επιτομή Ιεροκοσμικής Ιστορίας, Εκδόσεις Ιεράς Μονής Σινά, Αθήναι 1980, σ.231 Γι’ αυτό, ο Πατριάρχης Γεννάδιος Σχολάριος προτρέπει τους πιστούς να επιτηρούν τους επισκόπους για να ελέγχουν αν είναι Ορθόδοξοι. «Τους επισκόπους υμών επιτηρείτε, λέγει, ίνα ώσιν Ορθόδοξοι, και μη διδάσκουσι δόγματα εναντίον της Ορθοδόξου Πίστεως, μηδέ τοις αιρετικοίς, ή τοις απεσχισμένοις συλλειτουργώσι». (Πατριάρχου Νεκταρίου, Επιτομή Ιεροκοσμικής Ιστορίας, Εκδόσεις Ιεράς Μονής Σινά, Αθήναι 1980, σ.231)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνα με την αρχαία εντολή τους πιάσαμε στα πράσα ?
Τους πιάσαμε . Ειι αιιιι στο ανάθεμα !