Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Η αλλαγὴ στὰ περί της Νηστείας αφορμή σχίσματος;



Μὲ ἀφορμὴ
τὴ νηστεία τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων

(Ἀπὸ σχόλιο στὴν “Ἀποτείχιση” τοῦ Νικολάου Πανταζῆ)

...Με εγκαλείς επίσης διότι "πέρσι εγκατέλειψα" την Νηστεία των Αποστόλων. ΝΑΙ, το έκανα. Και σύ τί έκανες; Εξ' αιτίας της αταξίας μου αυτής, της εγκαταλείψεως της νηστείας, εγκατέλειψες την Εκκλησία του Χριστού και πήγες και δημιούργησες ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑ, με δική σου σύνοδο, με δικές σας ενεξέλεγκτες χειροτονίες. ΒΑΣΕΙ πάντοτε της αταξίας μας αυτής, της Νηστειολογικής, ΣΧΙΣΑΤΕ την Εκκλησία του Χριστού για θέματα Εορτολογικά, Νηστειολογικά και Ημερολογιακά, Ηθικά, Λειτουργικά. Δογματοποιήσατε χρόνους και καιρούς.
Εδώ στην Αυστραλία, πάμε 7 ώρες μπροστά. Όταν εσύ νηστεύεις και θρηνείς την Φρικτή Μεγάλη Εβδομάδα και την εις Άδου Κάθοδο, εγώ απολαμβάνω ΚΡΕΑΣ γευστικότατο, ψητό αρνί στη σούβλα! ΛΟΙΠΟΝ;;; Θα κάνουμε για αυτό το πράγμα σχίσμα και Νέα Σύνοδο επειδή εσύ νηστεύεις και εγώ δεν νηστεύω;
 Και φέτος, που συν Θεώ ομολογώ Αποτείχιση και χάλασα οικειοθελώς την Νηστεία; Με σώζει η Αποτείχιση; Η Αποτείχισή μου, δεν αποτελεί Πιστοποιητικό Αγιότητος, Γνησιότητος και καθαρότητος της πνευματικής μου ζωής. Αγωνίζομαι, προσπαθώ. Αλλ' "ου περί βίου, περί πίστεως" ο λόγος!
 Σας πείραξε τόσο πολύ η αταξία της Νηστείας των Αποστόλων. Συμφωνώ, πρέπει να υπάρχει τάξις. Δίκαιη η διαμαρτυρία σας! ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ όμως το Σχίσμα σας. Πολύ καλά σας το υπέδειξε ο π. Ευθύμιος πως η "Αποτείχισή" σας έγινε με βάση το Εορτολόγιο και θέματα νηστείας και ΟΧΙ με βάση τη Δογματική Αλήθεια που παραβιάζεται και καταπατείται με την Παναίρεση του Οικουμενισμού.
 Και αντί να Αποτειχιστείτε και να μην κοινωνείτε με την υπόλοιπη Ιεραρχία, μονο προς σωφρονισμό τους και διεργασία ανανήψεώς τους, επιδιώκοντες μόνο την Διακοπή Μνημονεύσεως εκ μέρους και άλλων Ιεραρχών, τους οποίους με την βοήθεια του Θεού θα φέρνατε στην Αγιοπατερική Οδό και στάση, οι οποίοι με τη σειρά τους θα ΚΑΤΕΔΙΚΑΖΑΝ Συνοδικά την Αλλαγή του Ημερολογίου και θα επιδίωκαν Συνοδικά την ΚΑΤΑΔΙΚΗ του Πατριάρχου, εν τούτοις, ΣΤΑΣΙΑΤΕ και ΦΤΙΑΞΑΤΕ δική σας "Εκκλησία" πιό "γνήσια" από την πρώτη.
 Μετά "ξεπετάχτηκε" και άλλη "Εκκλησία" με Νέα Σύνοδο και Νέο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών. Μετά κι' άλλος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών επεφάνη, έπειτα κι' άλλος. Να, κι' άλλος στο στερέωμα, ιδού κι' άλλος στον αχανή και χαώδη ορίζοντα. Άλλος του Ματθαίου, άλλος του Χρυστοστόμου και άλλος του Κυπριανού και πάει λέγοντας... Και πάει μακρυά η βαλίτσα, με σήμα κατατεθέν τη γνησιότητα. ΟΛΟΙ τους όμως, "Αρχιεπίσκοποι Αθηνών και πάσης Ελλάδος!" Και ΠΑΣΗΣ ΠΛΑΝΗΣ. Και πάσης έχθρας και πάσης αλληλοκαταδίκης και παντός αλληλοαφορισμού! Παντός φανατισμού, μισαλλοδοξίας και καθωσπρεπισμού.
 Τώρα σαν "κάτι να τρέχει στα γύφτικα", κάτι γίνεται με δαύτους και λένε πως "ενώνονται." Με ποιούς; Με τους πρώην ακοινωνήτους και αφορισμένους! Δεν γνωρίζω ποιές πλάνες ακριβώς απαρνήθηκαν, ποιάν αίρεση κατεδίκασαν και ποιόν λίβελλο μετανοίας υπέγραψαν προκειμένου να επιστρέψουν στην πρώτη "αληθινή" Εορτολογική Παράταξη. Δεν με ενδιαφέρει.

16 σχόλια:

  1. Ανώνυμος22/6/14, 7:51 μ.μ.

    Οι Ενισταμένοι του Κυπριανού ενώθηκαν με τους ΓΟΧ του Καλλίνικου και αναφέρουν μεταξύ άλλων και το θέμα της νηστείας των Αγίων Αποστόλων στο οποίο είναι αφιερωμένη η παρούσα ανάρτηση. Η απορία μου είναι, τι θα έπρεπε να κάνουν τώρα οι παλαιοημερολογίτες για να είναι σωστοί; Κακώς έκαναν τη παράλληλη Σύνοδο, τώρα όμως τι μπορεί να γίνει που να είναι σύμφωνο με την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία; Επίσης, αν δεν κάνουν το όποιο σωστό πρέπει να γίνει αλλά συνεχίζουν να πορεύονται όπως μέχρι τώρα, αυτό σημαίνει ότι είναι σχισματικοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μὰ καλὰ ἀγαπητοί, πάλι τὰ ἴδια; Ἀκόμα δὲν συνειδητοποιεῖτε ὅτι χρησιμοποιεῖτε τὰ δῆθεν ''ἐπιχειρήματα'', τὰ ὁποῖα χρησιμοποποιουν καὶ οἱ Νεοημερολογίτες - Οἰκουμενιστὲς;

    Τίποτα δὲν μᾶς ὑπέδειξε ὁ π.Εὐθύμιος! Τὸ μόνο ποὺ ὑπέδειξε εἶναι ἡ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ἑρμηνεία εἰς τὰς ἑρμηνείας τῶν πατέρων!

    Συνέλθετε ἐπιτέλους! Τὸ 80% τῶν παλ/τῶν εἶναι σήμερα ἑνωμένο, καὶ ἐσεῖς μᾶς ὁμιλεῖτε διὰ τὰ ἴδια καὶ τὰ ἴδια! Κρίμα πολὺ κρίμα!


    Ηὐδόκισε ὁ Θεὸς ἐπὶ τῶν ἥμερών μας ἡ Γνήσια Ὀρθοδοξία νὰ ἀποκτᾶ δύναμιν καὶ ὑπόστασιν καὶ εἶναι τὸ μοναδικὸ λιμάνι γιὰ κάθε συνειδητὸ κληρικὸ ποὺ διαφωνεῖ μὲ τὴν παναίρεση. Ὡστόσο χρειάζεται καὶ ἀρκετὴ τόλμη νὰ ἀντέξης τὴν ρετσίνια τοῦ Σαμαρειτου (τοῦ Παλαιοημερολογίτη).

    Δὲν κατάλαβα γιατί ὁ κάθε ἀποτειχισμένος νὰ παραμένει μόνος? Ὑπάρχει Λιμάνι, ὑπάρχει Φυλάκιο Ὀρθοδοξίας. Ἃς τὸ ψάξη καὶ ἃς ἐνταχθῆ! Υ.Γ.Χωρὶς νὰ περιμένει νὰ συναντήσει ἐκεῖ Ἀγγέλους.

    http://entoytwnika1.blogspot.gr/2014/06/blog-post_5853.html

    http://entoytwnika1.blogspot.gr/2013/11/2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἐπίσης κ. Παντάζη, κλείνετε τὸ σχόλιό σας μὲ τὴν φράση ''Δεν μὲ ἐνδιαφέρει''. Ὄντως δικαίωμά σας! Ὅμως ὅταν ὑπάρχει ἑνότητα μεταξὺ μας δὲν σᾶς ἐνδιαφέρει,ὅπως καὶ τοὺς ὁμόφρονές σας Νεοημερολογίτες, σᾶς ἐνδιαφέρει ὅμως ὅτι ὑπάρχει διαίρεση καὶ διχοστασίες καυτηριάζοντας τοὺς δῆθεν ''πολλοὺς'' Ἀρχιεπισκόπους κ.,λπ.

    Διὰ νὰ μὴν ἐπαναλαμβάνω ὅμως τὰ ἄρθρα σὲ μορφὴ σχολίων λόγω μεγέθους, νὰ ἀναγνώσετε διὰ τὸ ἄτοπον των ἐπιχειρημάτων κατὰ τῶν παλ/τῶν! Μὴν λησμονείτε ὅτι ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΧΑΡΗ εἰς αὐτοὺς καὶ σήμερα δὲν ξυρίζουν καὶ ἀποσχηματίζουν μετὰ βίας τὸν π. Εὐθύμιο!

    Κλείνοντας νὰ σημειώσω κάτι σημαντικό! Ἐκοιμήθη ὁ ἀποτειχισμένος π. Χρυσόστομος! Διατὶ δὲν εἴχατε ἐπικοινωνία οὔτε μὲ αὐτόν; Γνωρίζετε ὁ ἴδιος μὲ ποιοὺς εἶχε; Ποιοὶ τὸν κήδεψαν; Μήπως τὸν κήδεψε ὁ ἀποτειχισμένος π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς; Ὄχι λοιπόν!

    Δυστυχῶς μόνο ἐσεῖς (π. Εὐθυμίου Τρικαμηνὰ), δείχνετε τέτοια ἐμμονὴ εἰς τὴν ἀποδοχὴ τῶν φρονημάτων κατὰ τῶν παλ/τῶν, ποὺ μάλιστα τοῦτα τὰ φρονήματα - ἐπιχειρήματα, ἦταν καὶ εἶναι καινοτόμων!

    http://entoytwnika1.blogspot.gr/2014/06/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος απαντά στον Νικόλαο Πανταζή:
    http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/01/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος απαντά κατακεραυνωτικά στο "δάσκαλο"!

      http://www.impantokratoros.gr/472FCB4B.el.aspx

      Διαγραφή
    2. Πανταζή σου έβαλα ολόκληρη επιστολή του π. Φιλοθέου που σε αποστομώνει περί της νηστείας των Αγίων Αποστόλων (που είναι και το θέμα μας εδώ) κι εσύ μου βάζεις επιλεκτικά αποσπάσματα (κόψε-ράψε δηλαδή) άσχετων με το θέμα μας επιστολών που αλίευσες από "σιγονταροοικουμενιστική" (κατά τον χαρακτηρισμό σας) ιστοσελίδα. Είδες πόσο ΑΝΙΚΑΝΟΣ είσαι να παραδεχτείς ότι ο π. Φιλόθεος σε ξεγύμνωσε;

      Διαγραφή
    3. Δεν βλέπω που ακριβώς με "αποστομώνει" η πολύ αρεστή μου επιστολή του Χαρισματούχου Οσίου Γέροντος Φιλοθέου Ζερβάκου εφ' όσον συμφωνώ απολύτως μαζί του σε όλα!

      Εθελοτυφλείς "δάσκαλε" και ντροπιάζεις την ιδιότητά σου. Αυταπατάσαι και επιχειρείς να εξαπατήσεις το πολύ ξύπνιο και καλώς ενημερωμένο κοινό!

      Απορώ τί τύφλωση πνευματική είναι αυτή, Θεέ μου! Ολόκληρος δάσκαλος μας δασκαλεύει τα αδασκάλευτα και επιχειρεί να μας πείσει πως "τα περί Νηστείας των Αγίων Αποστόλων και οι Επιστολές για Ημερολογιακό είναι άσχετα με το θέμα μας!" Και το θέμα μας είναι ένα και το αυτό, η αιτία και το αιτιατό! Αλλά συ... από την πόλη έρχεσαι και στην κορφή... περικεφαλαία!

      ΚΑΛΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ Ή ΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ; Νομίζεις πως μιλάς με κολοκύθια ή με ασθενή άτομα διανοητικής καθυστερήσεως;

      Το κακό δεν είναι μόνο που τα λες αλλά το θλιβερό είναι που τα πιστεύεις κιόλας! "Η αλλαγή του Ημερολογίου και η επιρροή του επί της Πατροπαράδοτης Νηστείας των Αποστόλων είναι θέματα άσχετα μεταξύ τους!" Θεωρώ πως μεγαλύτερη και χειρότερη περίπτωση ασχετοσύνης από τη δική σου δεν υπάρχει. Να σε αποκαλέσω ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ; Λίγο είναι... Και σε πείραξε, ω αλιεύ των ανυπόπτων και καλοκάγαθων, που "αλίευσα" από ιστοσελίδα "σιγονταροοικουμενιστική" τα ιερά κείμενα του Οσίου Γέροντος Φιλοθέου.

      Δασκαλάκο μου εσύ, πήγαινε να μαθητεύσεις και λιγάκι στα προσγειωμένα θρανία της σεμνότητος και μην αρνείσαι να γηράσκεις αεί διδασκόμενος. Σα καταδεχτείς να διδαχθείς την έννοια του ρήματος "σιγοντάρω" θ' αντιληφθείς τότε, πως ο χαρακτηρισμός "Σιγονταροοικουμενιστής" δεν είναι προσβολή ούτε βρισιά αλλά απλή μεταφορά της θλιβερής πραγματικότητος. Εάν δεν ήταν τοιούτοι, και τους χαρακτηρίζαμε έτσι αδίκως, τότε θα είχες δίκιο στον προπετή, τετυφωμένο και τετυφλωμένο συλλογισμό σου.

      Όσο για το πόσο ανίκανος είμαι, το αποδεικνύει η δική σου πρόδηλη ανικανότητα να αποδείξεις που ακριβώς με "ξεγυμνώνει" ο π. Φιλόθεος όταν αντιθέτως με ντύνει με χάρι περισσή, η χαριτόβρυτη αναφορά του στην Νηστεία των Αποστόλων και την Ημερολογιολατρεία!

      Και σε ρωτώ εσένα, δάσκαλε, δασκάλεψέ μας παραπέρα, μη κάνεις τη νύχτα μέρα και πες μας, ΠΟΙΑ η δική σου σχέση και ΤΙΜΗ στον Νεοημερολογίτη Όσιο Γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο, που "αλιεύεις" κείμενό του "προς το συμφέρον της αιτήσεως" και πετάς στο νυχτωμένο ωκεανό σου τις βροντές και αστραπές του που σας περνά γεννεές δεκατέσσερις;;;

      Νικόλαος Πανταζής

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος22/6/14, 10:20 μ.μ.

    Η αιρετική καινοτομία σας είναι το ημερολατρικό σας φρόνημα που δεν αποτελεί λόγος αποτείχισης γιατί δεν έχει σχέση με το ορθόδοξο Δόγμα μας που δεν επιτρέπει την δημιουργία παράλληλης Εκκλησίας και νέες Συνόδους-παρασυναγωγές τις οποίες παράνομα δημιουργείτε εσείς ημερολάτρες με αφορμή τα ημερολόγια και την νηστεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/6/14, 10:23 μ.μ.

    Η αποτείχιση επιβάλλεται ως θεάρεστη πράξη απέναντι την Παναίρεση του Οικουμενισμού και δεν έχει σχέση με τα ημερολόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/6/14, 10:32 μ.μ.

    Τον αποτειχισμένο Ομολογητή πατέρα Ευθύμιο Τρικαμηνά καθαίρεσαν οι αιρετικοί οικουμενιστές άλλα οι ημερολάτρες δεν κινδυνεύουν ως εντειχισμένοι σε αμέτρητες ημερολατρικές παρασυναγωγές. Γιατί κανείς δεν θα τους διώξει και δεν αγωνίζονται πλέον για την καταπολέμηση της Παναίρεσης του Οικουμενισμού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος23/6/14, 12:11 π.μ.

    Όταν κουραστείτε βλέποντας, ότι η προσπάθειά σας δεν ξεσηκώνει σε αληθινό αγώνα τους πρώην αδελφούς σας, διότι απλούστατα δεν θέλουν να κάνουν την αποτείχιση, καθώς δεν ταιριάζει στην ψυχοσύνθεσή τους και για μερικούς στους επίγειους στόχους τους. Όταν δείτε τα γεγονότα με καθαρό ρεαλισμό και κατανοήσετε, ότι στον πραγματικό αγώνα έρχονται μόνο εκείνοι που καλούνται μυστικά στην καρδιά τους από τον Ίδιο Τον Κύριο και όχι από ανθρώπους. Όταν οι ύβρεις και οι κατηγορίες των " σιγονταροοικουμενιστών ", όπως τους αποκαλείτε, εναντίον σας, που τελευταία πλήθυναν, καθώς ελέγχονται από τον λόγο σας και την ύπαρξή σας, ξεπεράσουν κάθε όριο για να δικαιώσουν τις επιλογές τους. Τότε ίσως καταλάβετε, ότι ο τρόπος που βλέπετε τον αγώνα των Ορθοδόξων του Πατρίου, παρά τα λάθη που και αυτοί κατά καιρούς έπραξαν, είναι ιστορικά, στην ουσία, άδικος. Τότε πιθανόν να ευρεθείτε στο δίλημμα να διαλέξετε ανάμεσα στην Εκκλησία που Αποτειχισθήκατε, που γίνεται σταδιακά αγνώριστη λόγω της Αίρεσης του Οικουμενισμού και των Παγκόσμια ενωμένων Γνησίων Ορθοδόξων, που σήμερα τόσο εύκολα κατηγορείτε. Εμείς παρακολουθούμε τις επιθέσεις των Οικουμενιστών και των συνοδοιπόρων τους εναντίον σας και θλιβόμεθα για την πνευματική τους κατάπτωση. Ευχόμεθα ειλικρινά να υπάρξει ουσιαστική αντίδραση στην Αίρεση για το καλό της Εκκλησίας, αλλά μέχρι τώρα δεν την βλέπουμε. Αγαπητοί εμείς δεν είμεθα πνευματικοί σας " εχθροί " και ούτε επιθυμούμε αυτό τον ρόλο, αντιθέτως βλέπουμε με συμπάθεια την προσπάθειά σας, παρά τις διαφωνίες μας και παραβλέποντας τις κατηγορίες σας εναντίον μας. Το να μας κατηγορείτε δεν σας δίνει " πόντους " στους αληθινούς σας εχθρούς. Εκείνοι σας πολεμούν όχι γι αυτό που δεν είσθε, δηλαδή του Πατρίου, αλλά γι αυτό που είσθε, δηλαδή Αποτειχισμένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἄψογη ἀπάντηση ποῦ μᾶς ἀντιπροσωπεύει ἐμᾶς ποῦ ἀκολουθοῦμε τὸ πάτριο καὶ ἃς μᾶς διαβάλλουν οἱ ἀδελφοί μας ἀποτειχισμένοι καὶ μή.

      Διαγραφή
    2. Όταν κουραστούμε, αγαπητέ ανώνυμε, θα είναι επειδή μας κούρασε ο εμπαιγμός-ονοματοκρυπτισμός της δειλόσπορης ανωνυμίας σας. Η κούραση αυτή καθεαυτή δεν είναι κάνα κακό. "Ην δε εκεί πηγή του Ιακώβ ο ουν Ιησούς κεκοπιακώς εκ της οδοιπορίας εκαθέζετο" (Ιωάννην 4, 6). Δεν είναι "η δική μας η προσπάθεια που προσμένουμε να ξεσηκώσει σε αληθινό αγώνα τους "πρώην" αδελφούς μας." Είναι η Θεοσύστατη και Πνευματοκίνητη Προσπάθεια των Αγίων Πατέρων, ο ανέσπερος αγώνας τους για την Αλήθεια και την Απομάκρυνση-Αποτείχιση από την Αίρεση. Δεν είμαστε εμείς οι εμπνευστές αλλά "επίγεια" και "σχετικά ινδάλματα"-Θεϊκά Υποδείγματά μας οι Άγιοι Θεοφόροι Πατέρες! Αυτοί μονάχα ξεσηκώνουν. Αυτοί εμπνέουν και ανεβάζουν τη ψυχή. Εμείς απλώς υπενθυμίζουμε την Διαχρονική τους αλάνθαστη Γραμμή. Άλλοι τη θάβουν στο βωμό της οδυνηρής και δυσχερεστάτης θέσεώς τους εν όψει πιθανής-σίγουρης απωλείας της σχέσεώς τους με το θρόνο, ενίοτε και με το μαμωνά!

      Όσο για αυτούς που λες πως "δεν θέλουν να κάνουν την αποτείχιση, καθώς δεν ταιριάζει στην ψυχοσύνθεσή τους και για μερικούς στους επίγειους στόχους τους", χαλάλι, δεν ήταν εξ' αρχής για αυτούς ο λόγος. "Ζητείτε Με αποκτείναι, ότι ο λόγος ο εμός ου χωρεί εν υμίν" (Ιωάννην 8, 37). Ας μη θέλουν, "όστις θέλει..." Και εφ' όσν έχουν όπως λες, "επίγειους στόχους", ας μείνουν προσκολλημένοι εις "τα επίγεια φρονείν".

      Μη παραξενευτής, αλήθεια θα το πω, βλέπουμε τα γεγονότα "με καθαρό ρεαλισμό και φυσικά κατανοούμε, ότι στον πραγματικό αγώνα έρχονται μόνο εκείνοι που καλούνται μυστικά στην καρδιά τους από τον Ίδιο Τον Κύριο". Και 'γω, αδελφέ μου, ήλθα στην Αποτείχιση από τον Ίδιο τον Κύριο, συνεργεία του φιλτάτου Αυτώ, και "καθηρημένου" διά τον ρεαλιστικό και καθοριστικό του Αγώνα έναντι της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού. Η συμβολή λοιπόν των ανθρώπων δεν είναι εφάμαρτη. Και ο Χριστός προσύλκησε ταπεινούς ανθρώπους και εποικοδόμησε την Εκκλησία Του "επί τω Θεμελίω των Αποστόλων" (Εφεσ. β' 20).

      Εάν και σύ ποτέ καταδεχτείς να διδαχθείς την έννοια του ρήματος "σιγοντάρω" θ' αντιληφθείς τότε, πως ο χαρακτηρισμός "Σιγονταροοικουμενιστής" δεν είναι προσβολή, κατηγορία ή βρισιά αλλά απλή μεταφορά της θλιβερής πραγματικότητος. Εάν δεν ήταν τοιούτοι, και τους χαρακτηρίζαμε έτσι αδίκως, τότε θα είχες δίκιο στον προπετή, τετυφωμένο και τετυφλωμένο συλλογισμό σου.

      Εάν ο τρόπος που βλέπουμε τον αγώνα σας είναι στην ουσία άδικος, ζητούμε συγγνώμη για αυτή μας την αδικία. Παρακαλούμε ειλικρινά να μας διαφωτίσετε προσωπικώς και κατ' ιδίαν, και όχι μόνο με Σχολιοπόλεμο και στείρα αντιπαράθεση και παρατήρηση χρόνων ή καιρών "ους ο Πατήρ έθετο εν τη ιδία εξουσία" (Πράξ. 1, 7). Μη μπαίνετε λοιπόν στον κόπο να μας βάλετε στο "δίλημμα" να διαλέξουμε. Προτιμούμε τη Γνήσια, Αγιοπατερική Οδό και Αυθεντική Γραμμή της Αποτειχίσεως! Είναι αρκετά κακόηχα τα αρχικά "ΕΓΟ" = Ενωμένοι Γνήσιοι Ορθόδοξοι και παραπέμπουν στο επάρατο και απεχθέστατο ΕΓΩ!

      (συνεχίζεται...)

      Διαγραφή
    3. Και δεν σας "κατηγορούμε εύκολα." Είναι οδυνηρό για μας. Είστε και παραμένετε αδέλφια μας. Όχι, δεν είστε πνευματικοί μας "εχθροί" και ούτε και μεις επιθυμούμε τέτοιο ρόλο. Αν και παρομοίως βλέπουμε με συμπάθεια την άδολη προσπάθειά σας, θρηνούμε το κατάντημά σας να σχίζετε την Εκκλησία λόγω Αμφιλεγομένου κατ' άμφω Εργαλείου Μετρήσεως Χρόνου. Δεν αποβλέπουμε σε "πόντους". Σ' αυτούς σκοπεύει ο Διάβολος που ποντάρει στην ημιμάθεια και στη βλάβη της φήμης των Αγίων Πατέρων που δεν επέτρεπαν τέτοιου είδους σχίσματα.
      Οι αληθινοί μας εχθροί, αν και μεις δεν έχουμε στην ουσία εχθρούς διότι δεν μισούμε κανένα, "εχθρός" ειν' αυτός που μας εχθρεύεται. Τις αντιλήψεις και τις νοοτροπίες μισούμε, τις πλανεμένες μεθοδεύσεις στηλιτεύουμε, τις κακοδοξίες κακίζουμε και τις αιρέσεις πολεμούμε! Για αυτό ακριβώς, όπως το εντοπίζεις ορθώς, μας πολεμούνε. Διότι είμαστε Αποτειχισμένοι. Και πίστεψέ με, γνωρίζουν, και πάρα πολύ καλά μάλιστα την ανατρεπτική δύναμη της Αποτειχίσεως, η οποία εάν εφαρμοσθεί ορθά, Ορθόδοξα, μπορεί τελικά να ξεριζώσει όχι μόνο τον Αιρεσιάρχη Πατριάρχη, αλλά και αυτόν τον Εωσφόρο!

      Και τους δυό όμως, τους δίνουμε εμείς οι ίδιοι τόπο. "Μη δίδοτε τόπον τω διαβόλω" (Εφεσ. 4, 27). Οι Οικουμενιστές στέκονται εις τόπον ου έστησαν οι Πόδες Αυτού. Και μολύνουν τον Τόπον Αυτού και διαφθείρουν τον Οίον Αυτού. Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ αφαιρεί αυτή τους την εξουσία, δεν τους παρέχει τόπο. Παύει να τους αναγνωρίζει "εις τόπον και τύπον Χριστού" και αποκαλεί τα πράγματα με τ' όνομά τους: ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ με τους οποίους ΔΕΝ επιτρέπει και ΔΕΝ ευλογεί ο Θεός ΟΥΔΕΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!

      «Εχθρούς γαρ του Θεού ο Χρυσόστομος ου μόνον τους αιρετικούς, αλλά και τους τοιούτοις κοινωνούντας, μεγάλη τη φωνή απεφήνατο» καί «οί μεν τέλεον περί την πίστιν εναυάγησαν, οί δε, ει και τοις λογισμοίς ου κατεποντήσθησαν, όμως τη κοινωνία της αιρέσεως συνόλλυνται!» (Επιστολή Θεοφίλω Ηγουμένω P.G. 99, 1164, 1216).

      Με αγάπη Χριστού
      Νικόλαος Πανταζής

      Διαγραφή
  9. 1) Ἀγαπητὲ ἀνώνυμε, τὴν δῆθεν ''ἡμερολατρεία''τὴν ἐπινόησαν πρωτίστως οἱ πρωτεργάτες τῆς Καινοτομίας Χρυσόστομος Παπαδόπουλος καὶ Μελέτιος Μεταξάκης μασῶνοι φυσικὰ ὅπως ὁμολογοῦν καὶ σεβαστοὶ πατέρες ἐκ τοῦ νέου ἡμερολογίου!

    2) Δυστυχῶς τοῦτην τὴν καινοτομία καὶ ἐσεῖς ἀκολουθεῖτε ἡ ὁποία καὶ πάλι δυστυχῶς ἐπεβλήθη βιαίως ἀπὸ μασῶνους!

    3) Αὐτὸ τὸ μέτρο ἐπέβαλαν διὰ τὴν ΕΙΣΑΓΩΓΗ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐν ἑλλάδι πρωτίστως, αὐτὴν πολέμησαν καὶ οἱ παλ/τες.

    4) Ἡ ἀποτείχιση βεβαίως καὶ ἐπιβάλλεται, μόνο ποὺ ἀργήσατε περίπου 90 ἔτη! κάλλιο ἀργὰ παρὰ ποτὲ ὅμως!

    5) Δὲν κινδυνεύουν οἱ ''ἡμερολάτρες''; Μᾶλλον πάλι ἀργήσατε ἀγαπητέ, λησμονείς τὶς διώξεις, ἀποσχηματισμούς, ξυρίσματα, ὑποκοπάνους χωροφυλακῶν κ.λπ. τις ὁποῖες βίωσαν οἱ παλ/τες!

    Μᾶλλον ὁ π. Εὐθύμιος δὲν κινδυνεύει καὶ αὐτὸ τὸ χρωστᾶ εἰς τοὺς παλ/τες διότι ἐκέρδισαν τὶς μάχες ὅταν τοὺς πήγαιναν μέχρι τὸ 90΄ διὰ ΑΝΤΙΠΟΙΗΣΗ ΑΡΧΗΣ εἰς τὰ δικαστήρια ἐπειδὴ φοροῦσαν τὸ τιμημένο ράσο, οἱ ὁμόφρονές σας (εἰς τὸ ἡμερολογιακὸ) νεοημερολογίτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οποιος ξερει μαθηματικα βρηκε την λυση : Παω προς τα πισω περναω
    απο ολες τις συνοδους του παλαιου και παω πριν το 1935 συνεχιζω και παω πριν απο το νεο και πριν απο το 1924 συνεχιζω και παω πριν απο τον οικουμενισμο και πριν απο το 1902 και φτανω στην ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ. Απλα μαθηματικα ειναι και αυτο πρεπει να κανουμε σημερα ολοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.