Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Δύο αντιφατικές τοποθετήσεις του «αρχηγού» της «Συνάξεως» π. Θεοδώρου Ζήση!



Περιμέναμε χρόνια, κάναμε ὑπομονή, μήπως τὰ λόγια τους περὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς γίνουν πράξεις. Μάταια ὅμως. Καὶ ἐνῶ οἱ Οἰκουμενιστές, ἐκμεταλλευόμενοι τὶς Ἐπισκοπὲς ποὺ «ἀντικανονικὰ» πλέον ὡς αἱρετικοί κατέχουν, καλπάζουν πρὸς τὴν πλήρη ὑποδούλωση στὸν Πάπα καὶ πρὸς τὴν Πανθρησκεία, ἐνῶ ἑτοιμάζονται ἐδῶ, νὰ δώσουν τὸν Ἀρχιεπισκοπικὸ θρόνο σὲ ἕνα Ἐπισκοπικὸ ὑβρίδιο, αὐτοὶ κοιμοῦνται, αὐτοδικαιολογούμενοι ὅτι εἶναι οἱ διακριτικοὶ καὶ οἱ συνετοί· διότι σήμερα διεστράφη καὶ ἡ ἔννοια τῆς διακρίσεως· διάκριση ἀπὸ τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστὲς θεωρεῖται ἡ ἀδιαφορία γιὰ τὴν διδασκαλία τῶν Πατέρων περὶ τῆς μὴ κοινωνίας μὲ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ Πανθρησκειαστές (ὅπως οἱ ...ἴδιοι τοὺς ὀνομάζουν!).
Τελικά, τί εἶναι ἐκεῖνο ποὺ τοὺς ἐμποδίζει νὰ κάνουν πράξη τὰ λόγια τους; Πολλὲς σκέψεις ἔχουν διατυπωθεῖ. Στὸ μυαλό μας, ὅμως, δὲν μπορεῖ νὰ φύγει ἕνα κίνητρο ποὺ ἀποκαλύπτεται ἀπὸ δύο ἀντιφατικὲς τοποθετήσεις τοῦ «ἀρχηγοῦ» τῆς «Συνάξεως κληρικῶν καὶ μοναχῶν» π. Θεοδώρου Ζήση. Τὶς παραθέτουμε κι ἂς βγάλει ὁ καθένας τὰ συμπεράσματά του:
π. Θεόδωρος Ζήσης επε σ μιλία του στ Βόλο, παρουσία ερέων, μοναχν κα κατοντάδων πιστν:
«ν πρώτοις ν φροντίσουμε ν μμιανθομε κι μες π τς αρέσεις το Παπισμο κα τοΟκουμενισμο. Ν μν χουμε καμία μαζί ἐπικοινωνία τους, πως συνιστον   γία Γραφ κα ο Πατέρες... Ν νισχύσουμε κα ν συμπαρασταθομε πρς τος γωνιστς τς ρθοδοξίας πο διώκονται, τιμωρονται, συκοφαντονται... ποψινή μας παρουσία δ(στὸ Βόλο) ...εναι κα μία συμπαράσταση πρς τν ταλαιπωρούμενο δελφ κα πατέρα, πρς τν δίκως τιμωρηθέντα π. Εθύμιο Τρικαμην, ποος τόλμησε κα σήκωσε μόνος π τη τ «βάρος τς μέρας», τ βάρος τς ντιπαραθέσεως μ τν Οκουμενισμ κα τος Οκουμενιστς πισκόπους».

Αὐτὰ τὸ 2007, ὅταν κι αὐτὸς συνιστοῦσε τὴν ἀποτείχιση ὡς τὴν μόνη λύση μπροστὰ στὰ κακοδόξως «πραχθέντα καὶ λεχθέντα» τῶν Οἰκουμενιστῶν. Ὁ ἴδιος, ὅμως, π. Θεόδωρος, ἐπειδὴ δὲν ἀκολουθήσαμε(;) τὶς «ἄχρι καιροῦ» πεποιθήσεις του καὶ κάναμε τὴν ἀποτείχιση χωρὶς αὐτόν, ἄλλαξε τροπάριο καὶ ὅταν προσεκλήθη ἀπὸ τὴν Μητρόπολη Πειραιῶς νὰ συμμετάσχει σὲ Ἡμερίδα περὶ ἀποτειχίσεως, ἀρνήθηκε! Συγκεκριμένα εἶπε:
«Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς καὶ ἐμεῖς, σαράντα κληρικοί-γέροντες (σ.σ. ὁμιλοῦσε πρὸς τὰ μέλη τῆς «Συνάξεως»), ποὺ ἐκπροσωποῦμε τὴν Παράδοση, τὴν Ἐκκλησία, θὰ εἴμαστε ἀπὸ τὴν μιὰ μεριά,  καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριὰ θὰ εἶναι αὐτοί (σ.σ. οἱ ἀποτειχισμένοι τοῦ Τρικαμηνᾶ, δηλαδή!). Αὐτὸ μᾶς ὑποτιμᾶ. Γιατὶ βάζει ἀπὸ τὴ μιὰ μεριὰ ἐμᾶς, καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριά, ἴσα κι ἴσα, τὴν ὁμάδα τοῦ Τρικαμηνᾶ. Με τὴν παρουσία μας θὰ τοὺς προσδώσουμε κύρος, διότι τοὺς κάνουμε ἐπισήμους συνομιλητές μας, διότι ἐξισωνόμαστε (σ.σ. οἱ ἐκπροσωποῦντες τὴν Ἐκκλησία, ἀλλὰ ἀπειθοῦντες στοὺς Ἁγίους συναξιακοί) μὲ μιὰ μικρὴ ὁμάδα προσώπων, ποὺ δὲν ἔχουν τὴν ταπείνωση νὰ ἀκολουθήσουν μιὰ εὐρύτερη ὁμάδα. Σήκωσαν μπαϊράκι. Ἐγώ δὲν θὰ συμμετάσχω. Αὐτὴν τὴν κίνηση τοῦ Πειραιῶς τὴν θεωρῶ ἐσφαλμένη»!
Ἐμᾶς, καλὰ κάνει καὶ μᾶς ὑποτιμᾶ. Οὐδέποτε ὅμως ἐξήγησε γιατί ὑποτιμᾶ τὸν ἑαυτό του καὶ τοὺς κληρικοὺς ποὺ ἐκπροσωπεῖ, ἀφοῦ, παρὰ τὶς παρακλήσεις καὶ προκλήσεις, ἀρνεῖται πεισμόνως νὰ ἀπαντήσει: ὅταν δίδασκε περὶ «ἀποτειχίσεως», περὶ «μὴ κοινωνίας μετὰ κοινωνούντων τοῖς ἀκοινωνήτοις», ὅταν προέτρεπε μὲ συγκεκριμένα παραδείγματα τὴν Διακοπὴ Μνημονεύσεως, ὅλα αὐτὰ ἦσαν δικές του γνῶμες ἢ τῶν Ἁγίων Πατέρων; Εἶναι καὶ καθηγητὴς Πατρολογίας, καὶ πρέπει νὰ πάρει θέση καὶ σὰν ἐπιστήμων. Ἀλλὰ δυστυχῶς τὸ ἀρνεῖται!


Σημ.: Οἱ δύο αὐτὲς τοποθετήσεις τοῦ π. Θεοδώρου στὶς παρακάτω διεθύνσεις:
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/05/blog-post_8048.html
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/10/blog-post_2315.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.