Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Ὁ θεόκλητος ἅγ. Νικόλαος καὶ οἱ «ἀλλαχόθεν», ἐξ Οἰκουμενιστικῶν χειρῶν σύγχρονοι Ἐπίσκοποι!





ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΘΡΟΝ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ

Προσττης θερμτατος, τς κκλησας Χριστο, δεχθης Νικλαε, τ τν αρσεων, διδγματα θεα, λων σν παρρησ, κα κανὼν νεδεχθης, πσιν ρθοδοξας, πρ πντων πρεσβεων, τν φεπομνων σου θεαις, διδασκαλαις κα εσηγσεσι.

Ταχ δξαι Δσποινα, τς κεσας μν, κα τατας προσγαγε, τ σ Υἱῷ κα Θε, Κυρα πανμωμε, λσον τς περιστσεις, τν ες σ προστρεχντων, σντριψον μηχανας, κα κατβαλε θρσος, τν πλιζομνων θων, Πναγνε κατ τν δολων σου.

Λγ τν Λγον πεκησας, τν τ λγ πσαν πρς παρξιν, παραγαγντα λογικν, φσιν μα κα λογον, λογας κλυτρομενον, βροτος παντευλγητε.

ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΤΟΥ ΟΡΘΡΟΥ
Εἶπεν ὁ Κύριος πρὸς τοὺς ἐληλυθότας πρὸς αὐτὸν Ἰουδαίους· μν μν λγω μν, μ εσερχμενος δι τς θρας ες τν αλν τν προβτων, λλ ναβανων λλαχθεν, κενος κλπτης στ κα λστς· δ εσερχμενος δι τς θρας ποιμν στι τν προβτων... λλοτρίῳ δ ο μ κολουθσωσιν, λλ φεξονται π’ ατο, τι οκ οδασι τν λλοτρων τν φωνν. Τατην τν παροιμαν επεν ατος ησος· κενοι δ οκ γνωσαν τνα ν λλει ατος.  Επεν ον πλιν ατος ησος· γ εμι θρα· δι’ μο ἐάν τις εσλθ, σωθσεται, κα εσελεσεται κα ξελεσεται, κα νομν ερσει.
Σκαιρὸ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀναγκαῖον νὰ ἐξετάσουμε: Ποιός εἶναι ὁ Ἐπίσκοπος καὶ ποιμήν, ὁ μὴ «εἰσερχόμενος δι τς θρας..., λλ ναβανων λλαχθεν»;
Μισθωτὸς ποιμήν, ἄρα ψευδοεπίσκοπος, εἶναι ἐκεῖνος ποὺ δὲν γίνεται Ἐπίσκοπος καλούμενος ἀπὸ τὸν Θεό (Θεόκλητος), οὔτε ἐπιλεγεὶς ἀπὸ τὸν Λαό (Λαόκλητος), ἀλλὰ ἐκεῖνος ποὺ ἐπαιτεῖ γλοιωδῶς τὴν ἀνακήρυξή του σὲ Ἐπισκοπο· εἶναι ὁ σύγχρονος διαπλεκόμενος Ἐπίσκοπος, ποὺ γιὰ νὰ γίνει Ἐπίσκοπος, ἀναλαμβάνει «ὑποχρεώσεις» ἔναντι αὐτῶν (τῶν Οἰκουμενιστῶν ἡγετῶν Ἐπισκόπων)  ποὺ τὸν ἐπέλεξαν καὶ ἄρα δὲν εἰσέρχεται διὰ τῆς «θύρας», ἀλλὰ «ἀλλαχόθεν»!
Ἔτσι ἐξελέγη καὶ ἔλαβε τὸ «δεσποτικό» «ἀξίωμα» ἡ σύγχρονη νέα φουρνιὰ τῶν Μητροπολιτῶν. Καὶ πῶς περιμένουμε νὰ ἀντιδράσουν, νὰ ἐλέγξουν (ἢ ὅπως ὁ ἅγιος Νικόλαος νὰ χαστουκίσουν), ἢ νὰ πολεμήσουν τοὺς ἐκλέκτορές τους –οἰκουμενιστὲς Πατριάρχες καὶ Ἀρχιεπισκόπους– ποὺ τοὺς προώθησαν καὶ τοὺς ἐλέγχουν; Πως νὰ κλείσουν τὴν «θύρα» εἰς τὸν Οἰκουμενισμό, ἢ νὰ ἐκδιώξουν ἐκ τῆς ποίμνης τοῦ Κυρίου τοὺς αἱρετικοὺς συμποιμένες καὶ ἐκλέκτορές τους;
Γράφει ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, θέτωντας τὰ γνωρίσματα τοῦ γνησίου ποιμένος καὶ τοῦ μισθωτοῦ ψευδοποιμένος:
Ὅποιος δὲν ἐκδιώκει τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, δὲν εἶναι ποιμὴν, ἀλλὰ ψευδοποιμήν!

Ἅγιος ωάννης ὁ Χρυσόστομος:
«Θες τ γνωρσματα κατρου, κα το ποιμνος, κα το πλνου κα λυμενος, κα π' ατν παρχων ατος ξετζειν τν τν πραγμτων λθειαν. Κα πρτερον τς πλνος κα κλπτης δεκνυσιν, π Γραφν ατν οτω καλν κα λγων· μήν, μν λγω μν, μ εσερχμενος δι τς θρας ες τν αλν τν προβτων, λλ ναβανων λλαχθεν, κενος κλπτης στ κα λστς.
ρα τ δεγματα το λστο· πρτον, τι ο παρρησίᾳ εσρχεται· δετερον, τι ο κατ τς Γραφς· τοτο γρ στι τ, Μ δι τς θρας. νταθα δ κα τος πρ ατο ανττεται, κα τος μετ' ατν σομνους· τν τε ντχριστον κα τος ψευδοχρστους...
Εκτως δ θραν τς Γραφς κλεσεν. Αται γρ μς προσγουσι τ Θε, κα τν θεογνωσαν νογουσιν· αται πρβατα ποιοσιν, αται φυλττουσι, κα τος λκους οκ φισιν πεισελθεν. Καθπερ γρ τις θρα σφαλής, οτως ποκλεει τος αρετικος τν εσοδον, ν σφαλείᾳ καθιστσα μς περ ν ν βουλμεθα πντων, κα οκ ἐῶσα πλανσθαι.
Κν μ παραλσωμεν ατήν, οκ σμεθα εχερωτοι τος χθρος. Δι τατης κα τος ποιμνας κα τος ο ποιμνας εσμεθα παντας. Τ δ στιν, Ες τν αλν; Πρς τ πρβατα κα τν κενων πρνοιαν. γρ μ τας Γραφας χρμενος, λλ ναβανων λλαχθεν· τουτστιν, τραν αυτ κα μ νενομισμνην τμνων δν· οτος κλπτης στν.
... Επν δέ, ναβανων λλαχθεν, κα τος γραμματας νξατο, τι δδασκον ντλματα, διδασκαλας νθρπων, κα τν νμον παρβαινον...».
(γ. ωάννου Χρυσοστόμου, πομνημα Ες τν γιον ωννην τν πστολον κα Εαγγελιστν, μιλ. ΝΘʹ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.