Ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο "Κατάνυξις"
Ιστολόγιο Κατάνυξις αποκλειστικό:
Αναστασία Παπαδάκη
"Από ανατολάς έως δυσμάς θερίζει ο οικουμενισμός"
Α' Μέρος: Σύγκριση θέλουν; Σύγκριση θα έχουν !
Ενώ
τα φώτα της δημοσιότητας ήταν στραμμένα τον περασμένο Νοέμβριο στην
επίσκεψη του πάπα Φραγκίσκου στο Φανάρι, υπογράφτηκε στις 12 Νοεμβρίου
2014 ένα νέο κείμενο από την κοινή επιτροπή της Ορθόδοξης Επισκοπικής
Συνέλευσης της Γερμανίας και της Καθολικής Επισκοπικής Συνέλευσης, με τίτλο " Χριστούγεννα - η εορτή της ενσάρκωσης του Θεού στον Ιησού Χριστό ".
Συνέλευσης της Γερμανίας και της Καθολικής Επισκοπικής Συνέλευσης, με τίτλο " Χριστούγεννα - η εορτή της ενσάρκωσης του Θεού στον Ιησού Χριστό ".
Αυτή
η Κοινή Επιτροπή ιδρύθηκε το 2007 στην Γερμανία από την Καθολική
Επισκοπική Συνέλευση της Γερμανίας και από την Επιτροπή της Ορθόδοξης
Εκκλησίας στην Γερμανία. Πρόκειται για ένα καθολικό-ορθόδοξο φόρουμ που
ασχολείται κυρίως με ποιμαντορικά-πρακτικά θέματα, τα οποία προκύπτουν
από την συμβίωση καθολικών και ορθοδοξων στην Γερμανία. Ταυτόχρονα
υπηρετούν οι τακτικές συνελεύσεις την προώθηση της μετεξέλιξης των
καθολικών και ορθοδοξων σχέσεων στην Γερμανία. Προεδρεύων της Ορθόδοξης
Επισκοπικής Συνέλευσης της Γερμανίας, είναι ο μητροπολίτης Γερμανίας
Αυγουστίνος.
Κατά
την εναρκτήρια συνεδρίαση, στις 28/29 Μαρτίου 2007, αποφάσισαν τα μέλη
της Κοινής Επιτροπής, επίσκοποι και θεολόγοι, να ρίξουν το κέντρο
βάρους, στο εκκλησιαστικό έτος της Παράδοση της Ανατολής και της Δύσης.
Σκοπός τους είναι να συγκρίνουν τις μεγάλες εορτές στο εκκλησιαστικό
έτος των ορθοδοξων και των καθολικών, να βρουν τα κοινά σημεία και τις
διαφορές. Μέχρι σήμερα συντάχθηκαν 3 κείμενα. Το 2010 ένα κείμενο για
την Κυριακή ως εορτή των χριστιανών. Το 2012 ένα κείμενο για το Πάσχα,
ως κορυφαία εορτή σε δύση και ανατολή.
Το
τρίτο νέο κείμενο που υπογράφτηκε στις 12 Νοεμβρίου 2014 με τίτλο
"Χριστούγεννα - η εορτή της ενσάρκωσης του Θεού στον Ιησού Χριστό "
παρουσιάστηκε σε δελτίο τύπου στις 27 Νοεμβρίου 2014 και σύμφωνα με
αυτό, "αποτελεί την περιγραφή της προπαρασκευαστικής περιόδου της εορτής
των Χριστουγέννων καθώς και των μεθεόρτιων.
"Γίνεται εμφανές ότι ανατολή και δύση δίνουν έμφαση σε διαφορετικά σημεία και η λειτουργία εορτάζεται με διαφορετικούς τρόπους, όμως και οι δυο Παραδόσεις είναι βαθύτατα συνδεδεμένες με την πίστη στην ενσάρκωση του Υιού του Θεού."
============================== ========================
Πρόλογος
Τον υπογράφουν ο καθολικός επίσκοπος του Μαγδεβούργου και ο μητροπολίτης Γερμανίας Αυγουστίνος.
1. Εισαγωγή
2. Η προετοιμασία της εορτής των Χριστουγέννων
2.1. Η νηστεία των και τα προεόρτια των Χριστουγέννων στην Ορθόδοξη Εκκλησία
2.2. Η περίοδος των τεσσάρων εβδομάδων πριν από τα Χριστούγεννα (Adventszeit) στην καθολική εκκλησία
3. Η εορτή των Χριστουγέννων
3.1. Η παραμονή και ο εορτασμός των Χριστουγέννων στην ορθόδοξη εκκλησία
3.2. Η άγια νύχτα και η εορτή των Χριστουγέννων στην καθολική εκκλησία
4.1. Τα μεθεόρτια των Χριστουγέννων στην ορθόδοξη εκκλησία
4.2. Η περίοδος των Χριστουγέννων στην καθολική εκκλησία
5.1. Η εορτή των Θεοφανείων στην ορθόδοξη εκκλησία
5.2. Η εορτή της φανέρωσης του Κυρίου, ή αλλιώς η εορτή των Τριών Μάγων
6. Κοινές προοπτικές
6.1. Η θεολογική σημασία της ενανθρώπισης του Θεού στον Ιησού Χριστό
6.2. Η διαμορφωτική δύναμη των Χριστουγέννων στην σημερινή κοινωνία
============================== ========================
Το
συγκρητιστικό- διαχριστιανικό αυτό κείμενο είναι μία αποτυχημένη,
βλάσφημη, σχισματο-παν-αιρετική απόπειρα σύγκρισης της εορτής και της
Θείας Λειτουργίας των Χριστουγέννων στην ορθόδοξη και στην καθολική εκκλησία,
με σκοπό να εντοπιστούν και να επισημανθούν κοινά σημεία, τα οποία
είναι ανύπαρκτα. Το σκεπτικό στο οποίο καταλήγει το κείμενο, ότι και οι
μεν και οι δε εορτάζουν την γέννηση του Ιησού Χριστού, άρα οι καθολικοί
και οι ορθόδοξοι συνδέονται βαθύτατα, δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές
και πρέπει να “συσφίξουν” τις
μεταξύ τους σχέσεις, είναι πέρα για πέρα αθεολόγητο, μια γελοία
υπαγόρευση του διαβόλου και αποτελεί άλλη μια οικουμενιστική προπαγάνδα.
Εν ολίγοις γίνονται επιλεκτικές αναφορές
σε ορισμένες ορθόδοξες εορτές, σε ελάχιστα τροπάρια, απολυτίκια και
χριστουγεννιάτικους ύμνους, μεταφρασμένους στα γερμανικά. Σε κάθε
κεφάλαιο αναφέρονται επιλεκτικά και μερικοί αντίστοιχοι καθολικοί ύμνοι και αντίφωνα με τα σχετικά σχόλια.
Επειδή
λοιπόν πρώτον θα χρειαζόταν τόμοι ολόκληροι για να αναλυθεί θεολογικά η
ανίερη αυτή σύγκριση ορθόδοξης και καθολικής Θείας Λειτουργίας και όλοι
μας λίγο πολύ γνωρίζουμε τις χιλιογραμμένες και χιλιοειπωμένες διαφορές
και δεύτερον υπάρχει και άλλη επέκταση στο θέμα αυτό, απαξιώ παντελώς να αναπαράξω το ανίερο αυτό κείμενο μεταφράζοντάς το.
Εφόσον
όμως τόλμησαν να συγκρίνουν το φως με το έρεβος, την ευλογία με την
κατάρα, τον νόμο με την ανομία, την τάξη με το χάος, την σωτηρία με τον
χαμό, τον Παράδεισο με την κόλαση, την Αληθινή Πίστη με την αίρεση και
το σχίσμα, εφόσον λοιπόν παραχαράσσεται βάναυσα και θρασύτατα η Πίστη
της Ορθοδοξίας, θα επιτρέψω και εγώ στον εαυτό μου μία σύγκριση...
Σύγκριση θέλουν; Σύγκριση θα έχουν !
Στο κείμενο της Κοινής Επιτροπής γίνεται αναφορά στο αντίφωνο που ψάλλεται στην καθολική εκκλησία στις 20 Δεκεμβρίου.
Αυτό το οποίο δεν αναφέρουν, είναι το αντίφωνο της 21ης Δεκεμβρίου και είναι το εξής :
"O Morgenstern, Glanz des ewigen Lichtes und Sonne der Gerechtigkeit. Komm und erleuchte jene, die in Finsternis und Todesschatten sitzen"
Μετάφραση :
" Ω Εωσφόρε, λάμψη του αιωνίου φωτός και ήλιε της δικαιοσύνης. Ελα και φώτισε αυτούς που κάθονται στο σκοτάδι και σε σκιά θανάτου"
Morgenstern είναι ο εωσφόρος - σατανάς, το πρωινό άστρο, στα λατινικά λέγεται Lucifer και ταυτίζεται και με τον πλανήτη Αφροδίτη.
Ο Ησαίας τον περιγράφει ως εξής: Ησαίας 14:12 πως έπεσες εκ του ουρανού, Εωσφόρε, υιέ της αυγής· συνετρίφθης κατά γης, συ ο καταπατών τα έθνη.
Νομίζω
πως η οντότητα, την οποία επικαλούνται οι καθολικοί κατά την περίοδο
των Χριστουγέννων, μέσα στη Θεία λειτουργία δεν χρειάζεται ιδιαίτερες
συστάσεις...
Γιατί τον αποκαλούν λαμπρό;
Μα γιατί υπήρξε ο λαμπρότερος άγγελος πριν γίνει ο εκπεσών άγγελος και αρχηγός των δαιμόνων.
Γιατί ήλιο της δικαιοσύνης;
Σύμφωνα
με τους σατανιστές, τους μασόνους και τους γνωστικούς, ο εωσφόρος είναι
ο άρχοντας της δικαιοσύνης και ο Θεός των χριστιανών είναι ο Θεός της
αδικίας.
Βέβαια
αυτή η επίκληση βρίσκεται σε πλήρη συμφωνία με τον παρακάτω καθολικό
ύμνο που ψάλλεται στην πασχαλινή λειτουργία των καθολικών :
Flammas eius lúcifer matutínus invéniat:
ille, inquam, lúcifer, qui nescit occásum.
Christus Fílius tuus,
qui, regréssus ab ínferis, humáno géneri serénus illúxit,
et vivit et regnat in sæcula sæculórum.
Μετάφραση:
Είθε οι φλόγες του πρωινού εωσφόρου να καίνε πάντα
Λέω: αυτού του εωσφόρου, του αστέρα που δεν δύει ποτέ
Χριστός ο υιός σου (!!!)
που ξαναεπιστρέφει απο την κόλαση (inferis)
και απλώνει το ειρηνικό του φως στην ανθρωπότητα
και ζει και βασιλεύει για πάντα και δια πάντα.
Εμείς οι ορθόδοξοι τι ψάλλουμε στον όρθρο των Χριστουγέννων ;
Ἐκ γαστρὸς πρὸ Ἑωσφόρου ἐγέννησά σε, ὤμοσε Κύριος, καὶ οὐ μεταμεληθήσεται.
Ἔδειξεν ἀστὴρ τὸν πρὸ ἡλίου Λόγον ...
Τῷ πρὸ τῶν αἰώνων, ἐκ Πατρὸς γεννηθέντι ἀῤῥεύστως Υἱῷ, καὶ ἐπ' ἐσχάτων ἐκ Παρθένου, σαρκωθέντι ἀσπόρως, Χριστῷ τῷ Θεῷ βοήσωμεν΄
Ιδού
η εωσφορική, δαιμονική πτώση του παπισμού : δεν λατρεύουν τον
Δημιουργό, λατρεύουν ένα κτίσμα Του και το θεοποιούν, λατρεύουν τον ίδιο
τον εωσφόρο ! Τον δαίμονα-θεό των μασόνων, των αποκρυφιστών-μάγων, των
θεοσοφιστών, των σατανιστών !
Ιδού η παν-αίρεσις και ιδού όχι απλώς το σχίσμα, αλλά τα τάρταρα που χωρίζουν την ορθοδοξία από τον καθολικισμό.
Εκτόπισαν τον προ των αιώνων εκ του Πατρός γεννηθέντα Υιό, για να ενθρονίσουν στην θέση Του τον εωσφόρο.
Σε αυτό το σημείο Case closed ... που λένε και οι Άγγλοι όσο αφορά την σύγκριση των ασυγκρίτων..
Και φυσικά δεν μας προκαλεί καμία έκπληξη
το μέγεθος της αποστασίας του έκπτωτου καθολικισμού, γιατί εδώ και
αιώνες τον έχουν καταδικάσει και αναθεματίσει οι Αγιοι Πατέρες μας. Μας
προκαλεί όμως αγανάκτηση το γεγονός ότι τα ορθόδοξα μέλη της Κοινής
Επιτροπής, επίσκοποι και θεολόγοι, συναίνεσαν στην σύνταξη αυτού του
κειμένου, το οποίο το διακρίνει όχι απλά δογματικός μινιμαλισμός, αλλά
παντελής απουσία ορθόδοξης δογματικής θεολογίας.
Τέλος προκύπτει ένας ακόμη προβληματισμός...
Οι
σεβασμιώτατοι πατέρες της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, κατά την περιήγησή
τους στο διαδίκτυο, δεν "σκόνταψαν" ποτέ στις σχισματοαιρετικές,
οικουμενιστικές αυτές ασχήμιες και επικίνδυνες για το ορθόδοξο πλήρωμα
πράξεις, ώστε να τις καταδικάσουν, να τις αποκηρύξουν;
Τους
φοβίζει ο δημόσιος λόγος απλών ιερέων και επιβάλλουν την σιωπή των
και δεν τους τρομάζει η ίδια η λατρεία του εωσφόρου ;;; !!! Δεν
φρίττουν με τα όσα οικουμενιστικά αίσχη έρχονται στο φως της
δημοσιότητας;
Καμία ανησυχία για το ποίμνιο την ώρα που θερίζει ο οικουμενισμός από ανατολάς έως δυσμάς;
Έως ότου λοιπόν ανανήψει η Ιεραρχία εκ του πνευματικού ληθάργου και έως ότου τοποθετηθεί επισήμως απέναντι στο μείζον και φλέγον ζήτημα
του οικουμενισμού και την άνευ όρων παράδοση της ορθοδοξίας επί πίνακι
στον παπισμό, εμείς θα ακολουθούμε την γραμμή των Αγίων Πατέρων και του
πατρός ημών Αυγουστίνου Καντιώτη :"Είμεθα αμαρτωλοί. Αλλά θεομπαίχτες
δεν θα γίνουμε !!!
Τι έλεγε ο Άγιος Κοσμάς; Έλεγε ότι ο πάπας είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της Ελλάδος και είναι ο αντίχριστος.
Και εμείς θα βαδίσομεν πάνω στην γραμμή του Αγίου Κοσμά!
Εις τον αγώνα αυτόν τον τίμιον, τον οποίον διεξάγουμε εναντίον του παπισμού και εναντίον της Λερναίας Ύδρας των αιρέσεων, θα βαδίσομεν ατρομήτως επί της γραμμής των Πατέρων μας.
Ένωση των εκκλησιών με θυσία της Ορθοδοξίας, ΠΟΤΕ !!! ΠΟΤΕ !!! ΠΟΤΕ !!!"
Χριστός ετέχθη!
Χριστός εφάνη!
Χρόνια πολλά με τον Χριστό και την Ορθοδοξία στο μάξιμουμ!
Λεξικό Δημοτικής Υδρόγειος
Μέγα λεξικό Όλης της Ελληνικής Γλώσσης
Liddel & Scott ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ
Λεξικόν Επίτομον της Ελληνικής Γλώσσης ΣΚΑΡΛΑΤΟΥ Δ. ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ 1895
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.