Και η Εκκλησία στο παιχνίδι του πλαστικού χρήματος... Μπορούσαν να προσφέρουν
απευθείας τα τρόφιμα και όχι με την πολυδιαφημιζόμενη κάρτα...
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΟΥΝ ΦΡΕΣΚΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΜΑΝΑΒΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΗΝΕΣ
Με προπληρωμένες κάρτες για τρόφιμα προμήθευσε η Αποστολή 430 πολύτεκνες οικογένειες
Στην παράδοση ειδικών προπληρωμένων καρτών για προμήθεια τροφίμων,
από ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Αττική, σε 430 οικογένειες
πολυτέκνων με πολύ χαμηλό εισόδημα προχώρησε ο Φιλανθρωπικός Οργανισμός
«ΑΠΟΣΤΟΛΗ» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, συμβάλλοντας έτσι ουσιαστικά
στην ανακούφιση και την υποστήριξη τους.
Μέσω των συγκεκριμένων καρτών για τέσσερις συνεχείς μήνες οι πολύτεκνες
οικογένειες θα
μπορούν να προμηθευτούν φρέσκα τρόφιμα ελληνικής
παραγωγής, όπως φρέσκο γάλα, γιαούρτι, αυγά, νωπό κοτόπουλο και είδη
μαναβικής (φρούτα, λαχανικά).
Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της «Αποστολής» κ. Κωνσταντίνος Δήμτσας
« από τις πρώτες μέρες της οικονομικής κρίσης η Αρχιεπισκοπή Αθηνών
ενισχύσει, με όλες της τις δυνάμεις, την συνοχή και την ενότητα του
λαού και καλύπτει, στο μέτρο των δυνάμεών της, τις ανάγκες χιλιάδων
οικογενειών. Η «Αποστολή» αισθάνεται χρέος της, να βοηθήσει την ελληνική
οικογένεια ενωμένη και ισχυρή».
Τα τρία τελευταία χρόνια η «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» σε συνεργασία και με χρηματοδότηση
του Διεθνούς Ανθρωπιστικού Οργανισμού International Orthodox Christian
Charities-IOCC εφαρμόζει το σύστημα παροχής τροφίμων μέσω προπληρωμένων
καρτών από σούπερ μάρκετ. Εως σήμερα μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος
έχουν διατεθεί περισσότερες από 1500 προπληρωμένες κάρτες. Ο
συγκεκριμένος τρόπος προμήθειας τροφίμων έχει σαν πρωταρχικό σκοπό του
το σεβασμό στην αξιοπρέπεια των επωφελούμενων, που προμηθεύονται τα
προϊόντα που έχουν ανάγκη όποτε το επιθυμούν, χωρίς να στιγματίζονται ως
αποδέκτες βοήθειας.
Ταυτόχρονα ενισχύεται αποφασιστικά και ουσιαστικά η ελληνική αγροτική
οικονομία, δεδομένου ότι η χρήση της συγκεκριμένης κάρτας προϋποθέτει
την αγορά αποκλειστικά ελληνικών προϊόντων με αποτέλεσμα τη σημαντική
αύξηση της κατανάλωσης, στις επιλεγμένες κατηγορίες ελληνικών προϊόντων.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα που υλοποιεί η «ΑΠΟΣΤΟΛΗ», χρηματοδοτούν οι IOCC/ John L. Santikos Foundation of the San Antonio Area Foundation.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.